Uppsala: IT-Projektkoordinator

Hitta ansökningsinfo om jobbet IT-Projektkoordinator i Uppsala. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Uppsala inom den kategorin.

Publicerad: 2023-07-03 // Varaktighet: Heltid

I rollen som IT-Projektkoordinator kommer du ansvara för att driva flertalet leveranser för driftsättning inom datakommunikationslösningar. Du kommer att vara en del av en flexibel arbetsplats med varierande arbetsuppgifter och bra sammanhållning mellan kollegorna.

Som IT-Projektkoordinator styr du din arbetsdag mycket själv och slutresultatet är beroende av ditt engagemang. Här kommer du få vara med under hela leveransen från planeringsstadiet till slutförandet. Du kommer ha mycket kontakt med kunder, interna avdelningar, leverantörer och deras partners.

Därutöver kommer din vardag att bland annat bestå av:

- Arbete i tekniska och komplexa leveranser självständigt och i samarbete med andra

- Genomföra interna och externa avstämningar i leveranser

- Säkerställa att deadlines följs och att saker görs i tid

Vi söker dig som har erfarenhet från telecom. Du har stor förståelse och kunskap kring tekniskt komplexa leveranser där du jobbat som exempelvis projektledare, IT-koordinator, projektadministratör, projektledare eller dylikt.

Tjänsten innefattar många kontaktytor där du behöver kunna kommunicera obehindrat på engelska och/eller svenska.

Som person är du framåtlutad, kommunikativ och ansvarsfull. Du arbetar strukturerat och lösningsfokuserat samt att du har ett start teknikintresse. För att lyckas i den här rollen behöver du tycka om att sätta dig in i nya områden och driva ditt arbete framåt.

Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare

Placeringsort: Uppsala

Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match

Vad vi står för:
Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag.

Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans!

Varför ska du välja oss?
Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen.

Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?

Alla platsannonser →

Andra jobb i Uppsala som Processansvarig, ITIL

Nedan visas andra jobb i Uppsala som Processansvarig, ITIL.

Processledare till Svenska kyrkan

Läs mer Apr 20
Drivs du av att arbeta med kontinuerlig förbättring och utveckling utav processer? I rollen som processledare hos Svenska kyrkan får du tillsammans med dina kollegor vara med och bidra i ett meningsfullt och samhällsviktigt uppdrag, varje dag. Välkommen med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
”Som processledare på Svenska kyrkan erbjuds du en unik möjlighet att påverka och göra ditt avtryck i en operativ och stöttande roll med massor av utvecklingspotential. Ta ledningen i att förvalta vår nyimplementerade problem process och ansvara för att utveckla vår CMDB i en roll som innebär att driva förbättringsarbeten, säkerställa god datakvalitet och stödja förvaltningsledare IT på vår IT-sektion. Om du är redo att utmana dig själv och bidra till en meningsfull och samhällsviktig organisation varje dag, då är detta din chans att göra verklig skillnad." - Malin Ylander, Enhetschef på Svenska kyrkan.

Svenska kyrkan finns där människor finns, och består i Sverige av cirka 1200 församlingar. En del utav organisationen är kyrkokansliet som arbetar med frågor som rör hela Svenska kyrkan och på så vis kan stärka kyrkans möjligheter att möta samtidens utmaningar. På kyrkokansliet arbetar cirka 500 anställda fördelat på elva avdelningar.

Nu söker enheten för IT-support och utbildning en processledare som kommer arbeta med de ITIL-processer som Svenska kyrkan implementerat, med fokus på problem- och configuration management. Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer att vara att leda och förbättra processerna, samt utbilda exempelvis förvaltningsledare. Du har såväl förmågan att arbeta med förbättringar på lång sikt samtidigt som du agerar stöttande och drivande i att aktiviteter genomförs och följs upp på. Tillsammans med din kollega inom processledning kommer du att spela en avgörande roll i att driva stödprocesser framåt för att uppnå en effektiv och värdeskapande tjänsteleverans, på en IT-sektion med stark framåtanda.

Du erbjuds
- Arbete inom en stor, trygg och rikstäckande organisation
- Ett fint förmånspaket såsom årsarbetstid och friskvårdstimme
- En kultur med högt i tak som genomsyras av prestigelöshet

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Utveckla, implementera och förbättra processer inom problem- och configuration management där du driver och koordinera problemutredningar samt arbetar med att hålla en god datakvalitet i CMDB
* Agera stöttande och utbildande för förvaltningsledare IT för att säkerställa att metoder efterföljs
* Genomföra kvalitetskontroller på ärenden
* Publicera temporära lösningar och informera berörda supportgrupper


VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare arbetslivserfarenhet utav processledning för problem management eller configuration management
- Har en eftergymnasial utbildning inom IT, alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet
- Har erfarenhet/kunskap i pm3 eller annan förvaltningsstyrningsmodell
- Har goda kunskaper och arbetserfarenheter av ITIL. Certifiering är meriterande
- Har goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift

Det är meriterande om du har
- Erfarenhet av processledning inom knowledge management

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Pedagogisk och kommunikativ
- Självständig
- Initiativtagande
- Ansvarstagande

Utöver det är det viktigt att du delar Svenska kyrkans värderingar som kännetecknas av varje människas lika värde, arbete för fred, försoning, rättvisa och hållbarhet.

Information om rekryteringsprocessen
- Telefonintervju med Academic Work
- Djupintervju med Academic Work + personlighet & problemlösningstest
- Intervjuer med Svenska kyrkan
- Referenstagning + beslut

För att säkerställa en trygg och säker IT-miljö för Svenska kyrkans verksamhet kommer slutkandidaten att genomgå en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Ansök nu

Problem Manager

Läs mer Dec 11
Om Avdelningen
Vid universitetsgemensam IT på Uppsala universitet möter teknik och nytänkande gamla traditioner och vår uppgift är att bidra till att skapa fungerande samspel mellan IT och verksamhet.

Du får chansen att utvecklas i en organisation som tar tillvara på kompetens, initiativkraft och samarbetsförmåga. Tillsammans är vi en framtidsinriktad IT-organisation som utvecklar tjänster i världsklass och som erbjuder ett efterfrågat och verksamhetsnära IT-stöd.

Avdelningen för universitetsgemensam IT arbetar med strategiska IT-frågor och är en serviceorganisation för gemensamma tjänster där uppdraget innefattar infrastruktur, förvaltning, service och support. Avdelningen har omkring 200 anställda uppdelat på fem enheter.

Universitetsgemensam IT (UIT) har fem enheter varav fyra enheter som utför utveckling, drift, underhåll och Support av samtliga administrativa IT system. Enheten Infrastruktur och drift (IOD) är en av dem som omfattar lagringssystem, virtuella servermiljöer, datacenter, datakom- och telekomnätverk. Enheten IOD arbetar med behovsfångst, utveckling, avveckling, installation, support, drift och underhåll av alla infrastruktur tjänster samt fysiska IT driftmiljöer. IOD arbetar processorienterat och söker nu Problem Manager som vill hjälpa oss att ta nästa steg att bygga upp ITSM inom ITIL ramverket.

Arbetsuppgifter
Problem Manager är en viktig del av Universitetsgemensam IT kvalitets och säkerhetsarbete och har till uppgift att förhindra att incidenter uppstår samt att minimera effekten av incidenter som inte kan förhindras genom att analysera incidenttrender, identifiera upprepade incidenter och bedöma var användningen av problemlösning medför störst fördelar för organisationen. Som problem manager arbetar du med hela organisationen och använder olika resurser för kunskap, färdigheter och hjälp för den diagnostiska processen. Övriga uppgifter som ingår är bl.a. att säkerställa att systemen har rätt säkerhetsnivå och att ingen oönskad aktivitet förekommer i våra system. I din roll som problem manager identifierar, prioriterar och tilldelar du ansvar för problem. Sedan hanterar du problemen genom hela processen till en färdig lösning. En viktig del av rollen är att skapa och hantera en kunskapsdatabas för information om kända fel och tillfälliga lösningar. Du ansvarar även för att utveckla processer och rutiner samt uppföljning kopplat till processerna. Tjänsteresor till andra orter kan förekomma inom ramen för arbetsuppgifterna.

Kvalifikationskrav

- Certifiering inom ITIL eller relevant utbildning som av arbetsgivaren bedöms likvärdig
- Akademisk examen med inriktning IT, datakommunikation eller motsvarande som av arbetsgivaren bedöms likvärdig
- Minst 3 års erfarenhet av rollen Problem Manager eller motsvarande ITSM roller eller som av arbetsgivaren bedöms likvärdig
- Dokumenterad erfarenhet av arbete med rotorsaksanalyser, IT-incidenter, kommunikation, dokumentation och rapportering
- Kommunicerar tydligt och sakligt både på svenska och engelska, både i tal och skrift

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet som att du är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du strukturerar själv ditt angreppsätt och driver dina processer vidare. Du planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt. Du sätter upp, kommunicerar och håller överenskomna tidsramar. Du lyssnar, kommunicerar och löser konflikter på ett konstruktivt sätt.

Önskvärt/meriterande i övrigt

- Erfarenheter av att jobba inom en komplex driftsorganisation
- Erfarenhet av att bygga ITIL-processer
- Erfarenhet av att bygga kunskapsdatabaser

Om anställningen
Din formella titel är Koordinator. Anställningen är tillsvidare, provanställning kan tillämpas. Omfattning är 100 %. Tillträde enligt överenskommelse. Placeringsort: Uppsala

Upplysningar om anställningen lämnas av: Rolf Springfeldt Enhetschef Infrastruktur och drift, 070-425 00 04 / rolf.springfeldt@uu.se

Välkommen med din ansökan senast den 29 januari 2024, UFV-PA 2023/4693.

Uppsala universitet är ett brett forskningsuniversitet med stark internationell ställning. Det yttersta målet är att bedriva utbildning och forskning av högsta kvalitet och relevans för att göra skillnad i samhället. Vår viktigaste tillgång är alla 7 500 anställda och 54 000 studenter som med nyfikenhet och engagemang gör Uppsala universitet till en av landets mest spännande arbetsplatser.


Läs mer om våra förmåner och hur det är att jobba inom Uppsala universitet
https://uu.se/om-uu/jobba-hos-oss/


Vi undanber oss erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp.


Ansökan tas emot i Uppsala universitets rekryteringssystem.

Ansök nu

Incident & Problem manager

Läs mer Dec 19
IT-stödet är en viktig del av Region Uppsalas verksamhet och har höga krav på tillgänglighet och tillförlitlighet. För att kunna arbeta än mer proaktivt och höja kvaliteten ytterligare söker vi nu två personer till vår nya nyckelposition Incident & Problem manager! Har du flerårig erfarenhet av processarbete inom IT i stora organisationer och är kvalitetsmedveten, självgående och driven? Då ska du ta chansen att söka denna spännande tjänst - där du får stort eget ansvar att utveckla och forma rollens innehåll. Varmt välkommen till oss!
Arbetsuppgifter
Rollen som Incident & Problem manager är ny hos oss och vi söker två personer som kommer jobba tätt tillsammans.
I rollen ansvarar du för att vår incident- och problemprocess utvecklas, följs upp, kommuniceras samt efterlevs. Du kommer att både stötta i pågående ärenden samt arbeta proaktivt för att minska risken för återkommande incidenter. Du identifierar och presenterar trender genom att följa upp och analysera ärendehantering och arbetsflöden. Vidare tar du fram statistik, skapar rapporter och för att förbättra vår leverans och hur vi arbetar med incidenter i våra samhällsviktiga system. Det ingår även att kommunicera och informera verksamheterna om pågående incidenter och lösningar. Eftersom rollen är ny ges du stort eget ansvar och utrymme att forma din arbetsvardag.
IT-centrum inom Region Uppsala består av fyra avdelningar och du ingår i avdelningen IT-support. Du kommer ha många kontaktytor såväl internt inom IT-centrum som med andra förvaltningar inom övriga regionen. Vi arbetar enligt ett ITIL-baserat arbetssätt.
Din profil
Vi söker dig med relevant högskoleutbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Du har flerårig erfarenhet av processarbete inom IT och är van att navigera i stora organisationer. Du har kunskap inom ITIL eller ISO 20000 och det är starkt meriterande om du arbetat med incident- och problemprocessen. Har du erfarenhet att arbeta med arbetsflöden och att arbeta kvalitetshöjande är även det plus. Mycket god svenska och god engelska i tal och skrift är krav för tjänsten.
Som person är du lösningsorienterad, självgående och initiativtagande - du gillar att få saker att hända, vågar prova nya lösningar och är duktig på att driva dina egna processer. Du är analytisk och har ett helhetsperspektiv i ditt arbete. Då du har många kontaktytor ser vi att du är relationsskapande och trivs med att samarbeta med andra. I din kommunikation är du pedagogisk, förtroendeingivande och stöttande.
Övrig information
Tjänsterna är heltid tillsvidare. Tillsättning enligt överenskommelse. Du är placerad på Akademiska sjukhusets område, vi tillämpar Region Uppsalas princip om flexibelt distansarbete. Hos oss får du förmåner som gör skillnad, läs om dem här: https://regionuppsala.se/jobba-hos-oss/bli-var-nya-kollega/formaner/
Eventuella frågor om tjänsten besvaras av rekryteringskonsulter på Jobbet.se, Matilda Festin på 072-0503217 eller Hanna Koponen på 073-5920393. Fackliga företrädare nås via Region Uppsalas växel på 018-611 00 00.
På grund av jul- och nyårshelgerna har vi lång ansökningstid men inkommande ansökningar behandlas löpande. Varmt välkommen med din ansökan!
Region Uppsala värdesätter de kvaliteter som jämn könsfördelning och mångfald tillför verksamheten. Vi ser därför gärna sökande av alla kön och med olika födelsebakgrund, funktionalitet och livserfarenhet.
Krav
Relevant högskoleutbildning alternativt motsvarade arbetslivserfarenhet
Flerårig erfarenhet av processarbete inom IT
Van att navigera i stora organisationer
Kunskap inom ITIL eller ISO 20000
Mycket god svenska och god engelska i tal och skrift

Meriterande
Tidigare arbetat med incident- och problemprocessen
Erfarenhet av att arbeta med arbetsflöden och kvalitetshöjande



Om arbetsgivaren - Resurscentrum
Resurscentrum är en del av Region Uppsala. Vi är ca 270 medarbetare och verksamma inom områdena IT, systemförvaltning, patientadministration och regionarkiv. Resurscentrum ska tillhandahålla och utveckla effektiva stödprocesser med god kvalitet och hög kundnytta. Vi ska vara en naturlig samarbetspartner för kärnverksamheten och underlätta för dem i deras dagliga arbete.

Ansök nu

Operations specialist/Operations expert to Recipharm

Läs mer Dec 28
About Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

About the job:

This is a direct recruitment, which means that the recruitment process takes place through Bravura and you are employed directly by Recipharm.

About the company:

In this role Recipharm offers you the possibility to work from their office in Stockholm full time, fully remote or a hybrid between the two. The company operates development and manufacturing facilities in France, Germany, India, Israel, Italy, Portugal, Spain, Sweden, the UK and the US and is headquartered in Stockholm, Sweden. Recipharm's mission is to offer its expertise and facilities in the development, production and supply of pharmaceuticals to demanding customers for global use. Recipharm manufactures several hundred different products to customers ranging from big pharma to smaller research and development companies. They are a leading Contract Development and Manufacturing Organisation (CDMO) in the pharmaceutical industry employing almost 9,000 employees. The IT department globally consists of around 150 employees and the Group IT you will be a part of consists of around 30 employees. You can learn more about the company here.

Tasks and responsibilities:

In the role of Operations expert at the service area Collaboration you will be responsible for ongoing daily operations within Recipharm IT and provide qualified technical support. You also work proactively with improvement actions and evaluation of new technology and features within the life cycle of Microsoft 365 services. Furthermore, you are responsible for making sure that documentation is in place and follow guidelines.

• Daily operations and maintenance within Recipharm’s Active Directory and Microsoft 365 services
• Proactive improvement actions and evaluation of Microsoft 365 services
• Responsible for service operations uptime and continuous service improvement
• Technical support to IT colleagues
• Ensure SLA/OLA service fulfillment
• Responsible for proper documentation

Education, Experience and Personal characteristics:

• A couple of years of experience in operating and configuring services within Microsoft 365 cloud services
• Knowledge in administering Microsoft Exchange Online, SharePoint Online and Teams
• Experience in IT Service Management ITIL processes
• Verbal and written communication in English

We are looking for you who have a solution oriented mind set and appreciate getting to use your problem solving skills at the workplace. You value a job well done and you take great ownership of your tasks, making sure everything is done correctly and efficiently. In times where the work load builds up you have no problem keeping calm and focused. You are the one who makes sure that things get done and you're not afraid to take own initiatives and share ideas. Furthermore, you have excellent communication skills, and know how to get your point across.

Other information:

Start date: Upon agreement
Location: Flexible - Remote or from one of Recipharm's offices
Salary: Upon agreement

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: ITIL, Microsoft 365, Sharepoint, ServiceNow, Exchange online, 2nd line, second line, 3rd line, third line, IT, support, documentation, operations expert, operations specialist, Recipharm, hybrid, remote, full time, flex, English

Ansök nu

Andra jobb i Uppsala från Camai Consulting AB

Nedan visas andra jobb i Uppsala från Camai Consulting AB .

Junior supporttekniker till Uppsala

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Nov 3
Som Junior Supporttekniker ansvarar du över kunders tjänsteleverans, så som infrastruktur, system- och applikationsdrift och ibland även cybersäkerhetstjänster. Du kommer att tillhöra ett team av kollegor där ni tillsammans tar hand om företagets IT-relaterade ärenden via telefon, remote och mail. Som en del av teamet löser du användares IT-problem i stort och smått, lämnar över ärenden till andra arbetsgrupper inom avdelningen när så krävs, följer upp ärendehantering samt dokumenterar lösningar för att effektivisera ert arbete.

Du kommer arbeta med ett flertal tjänster och med den erfarenheten finns möjlighet att växa in i en roll med mer ansvar.

Vem vi tror att du är:

Du plockade troligen sönder den första dator du fick bara för att se hur den fungerar, och du har lagt en ansenlig mängd tid på att bygga Lego under din uppväxt. Din vilja att förstå hur saker fungerar är mer än bara ett arbete eller inlärt beteende. Därutöver trivs du sannolikt av att jobba i ett högpresterande team och drivs av viljan att göra tekniska lösningar i framkant ännu bättre. Du tycker det är intressant med nätverks- och cybersäkerhet och inser behovet av att förstå komplexa system och deras sårbarheter.

Är du tidigt i din karriär värdesätter vi förmågan till vidareutveckling framför mångårig erfarenhet. Har du längre arbetslivserfarenhet tittar vi också på din förmåga att ta större ledarskap inom exempelvis kontinuerligt förbättringsarbete, förändringshantering och införandeprojekt.

Vi ser att du talar och skriver såväl svenska som engelska obehindrat.

För att lyckas i rollen behöver du ha kunskaper inom:

- Windows Server/Klient
- AD och GPO
- Microsoft Office 365


Meriterande kunskaper

- Exchange
- Citrix
- Övervakning
- SCCM
- Mac Os
- ITIL-baserat arbete i ITSM


Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare

Placeringsort: Uppsala

Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match

Vad vi står för:
Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag.

Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans!

Varför ska du välja oss?
Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen.

Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt? Scrolla ner för att ansöka ?? ????

Ansök nu

2nd line tekniker till Uppsala

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Nov 3
Som tekniker inom 2nd line support kommer du arbeta med att lösa incidenter och problem som eskalerats från 1st line. Arbetet kräver mycket felsökning kring de mer komplexa problemen som är en stor del av arbetet. Du kommer arbeta nära verksamheten och med daglig installations- och serviceunderhåll, säkerhetslösningar samt supportarbete gällande utrustning samt i system och applikationer såsom Microsoft 365, Azure och Intune.

Som person har du ett strukturerat tankesätt med uppmärksamhet på detaljer. Du är tekniskt kunnig, en riktig lagspelare samt talar och skriver svenska och engelska flytande. Du har tidigare arbetat som 2nd line klienttekniker och är redo för att ta nästa steg i karriären!

Den vi söker:

- God erfarenhet och kunskap av att arbeta med Microsoft system center produker (SCCM applikationsdistribution, OS deployment, patch hantering, endpoint manager etc.)
- God erfarenhet av att arbeta i en komplex Windows klientmiljö med tillhörande applikationer som Microsoft Office.
- God erfarenhet inom Active Directory, Azure Hybrid AD samt virtuella VMware miljöer.
- Erfarenhet inom MDM.
- Grundläggande kunskaper inom nätverk och VPN.
- Erfarenhet och kunskap av Skype for business och andra samarbetsplattformar.
- God erfarenhet av felsökning och logganalys inom ovan nämnda områden.
- Arbetat enligt ITIL-processer.


Du har sedan tidigare:

- 1 års arbetslivserfarenhet inom Active Directory, Azure Hybrid AD samt virtuella Vmware miljöer.
- 1 års arbetslivserfarenhet med grundläggande kunskaper inom Powershell och automation.
- 1 års arbetslivserfarenhet inom MDM.
- 1 års arbetslivserfarenhet och kunskap av Skype for business och andra samarbetsplattformar.
- 1 års arbetslivserfarenhet och grundläggande kunskaper inom nätverk och VPN.
- 1 års arbetslivserfarenhet av att arbeta enligt ITIL-processer.


Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare

Placeringsort: Uppsala

Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match

Vad vi står för:
Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag.

Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans!

Varför ska du välja oss?
Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen.

Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt? Scrolla ner för att ansöka ?? ????

Ansök nu