Uppsala: Kundtjänstmedarbetare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundtjänstmedarbetare i Uppsala. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Uppsala inom den kategorin.

Publicerad: 2020-08-19 // Varaktighet: Deltid

Kundtjänstmedarbetare till Aimo Park i Uppsala

At Aimo Park we are on a mission to rethink parking
We are a parking company. Always have, and always will be. But what that means, is up to us. By rethinking how parking can influence mobility and simplify people´s everyday lives – we have embarked upon a journey. We want to become a vital part of the transition toward smarter cities and more environmentally friendly transports, where parking is no longer a final destination, but part of the journey. We are now looking for a Business Controller at our office in Stockholm.

Aimo Park Sweden AB söker medarbetare som vid behov vill arbeta på vår kundtjänstavdelning, Felanmälan i Uppsala.

Dina arbetsuppgifter innebär att du i huvudsak tar emot inkommande samtal från privatpersoner och besvarar mail. Du är behjälplig genom att besvara kundernas frågor samt ge råd t.ex. vid fel på en biljettautomat. De flesta frågorna löser du på egen hand men vid behov skickar du ärendet vidare till andra avdelningar inom organisationen.

Kontoret är beläget centralt i Uppsala och arbetstiderna varierar mellan klockan 06:30-22:00.

Detta är en behovsanställning där du erbjuds arbete på timmar och innebär att du jobbar främst kvällar och helger men även när vi har arbetstoppar vid semestrar och sjukdom.

Vi söker dig som:

• tycker om att tala i telefon och innehar en problemlösande inställning.
• har hög samarbetsförmåga och du tar ansvar i de frågeställningar du ställs inför.
• är en god datoranvändare och kan under samtalet växla mellan flera olika program.
• är stresstålig och kan arbeta i ett högt tempo.
• har förmåga att bibehålla ett professionellt bemötande.
• har mycket goda kunskaper i svenska samt bra kunskaper i engelska, såväl muntligen som skriftligen.

Vi ser fram mot din ansökan som behöver vara oss till handa snast den 15 september 2020. Urvalsarbetet kommer att starta omgående vilket kan innebära att tjänsten kan komma att tillsätts innan sista ansökningsdatumet.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Jennie Lundberg på telefonnummer: 0771-96 90 00

Vi begär alltid in ett utdrag från Polisens belastningsregister.

Vi sköter denna rekrytering själva och vill inte ha erbjudande från rekryteringsbolag med flera.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Uppsala som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Uppsala som Kundtjänstmedarbetare.

2nd Line Support Specialist

Läs mer Apr 18
Om Caspeco Dagens Caspeco uppstod år 2006 – i mötet mellan en legendarisk krögare och en smart Uppsala-student. Per Söderqvist hade drivit ett antal populära krogar, men med blandad ekonomisk framgång. När han drev krog i Uppsala tog han in en sommarpraktikant för att hjälpa honom att få koll på utgifter, inkomster, marginaler och bemanning. Med hjälp av ett egenutvecklat excel-ark kunde Per Söderqvist över en natt få en helt ny överblick – och lönsamheten steg.
Idag erbjuder Caspeco ett restaurangsystem för krogar- och upplevelseindustrin. Våra produkter består av Bokning, Kassa, Personal och Analys. Bolaget består idag av cirka 180 medarbetare, 2500 kunder i en organisation där beslutsvägarna är korta, varje medarbetare gör skillnad, och nya idéer och initiativ premieras. Nu söker vi efter en 2nd line support specialist inom området Guest för vår fortsatta tillväxtresa.
Din rollSom 2nd Line Support Specialist kommer du att spela en nyckelroll i att leverera högkvalitativ teknisk support och kundservice för våra produkter inom bokning och kassa, det vi kallar Guest. Du kommer att vara den primära kontaktpunkten för mer komplexa tekniska ärenden och vara ansvarig för att utföra djupare felsökning och utredning för att säkerställa snabba och effektiva lösningar åt våra kunder.
Ansvarsområden inkluderar:
Leverera 2nd line support för våra kunder inom områdena kassa och bokning, inklusive vår moderna iPad-baserade kassalösning, våra beställningslösningar i app och på webb samt vårt avancerade bokningssystem.
Utföra djupare felsökning och utredning av tekniska problem, agera som eskaleringspunkt till 3rd line support eller Research & Development (R&D).
Genomföra kundutbildningar vid förfrågan för att säkerställa att kunderna är bekanta med systemets funktioner och användning.

KvalifikationerVi söker dig som trivs att arbeta i en dynamisk miljö med varierande arbetsuppgifter. Du är utåtriktad och brinner för kundkontakt och support. Du trivs med att arbeta självständigt och ta egna initiativ och prioritera för att hjälpa kunden på bästa sätt. Rollen kräver att du är flexibel och pedagogisk och kan arbeta i ett stundvis högt tempo. Andra personliga egenskaper som vi värdesätter högt till denna roll är strukturerad, samarbetsvillig, noggrann, nyfiken och prestigelös. Vi ser även att du har:
Erfarenhet av arbete med boknings- och kassasystem är starkt meriterande, särskilt om du har erfarenhet av vårt eget system.
Förmåga att undersöka och lösa avvikelser i rapporter och annat material.
Stark teknisk förståelse och felsökningsfärdigheter krävs, inklusive arbete med olika system och nätverksmiljöer.
Flytande svenska och goda kunskaper i engelska är ett krav för att hantera internationella kunder.
Erfarenhet från besöksnäringen och tidigare arbete med automationer av arbetsuppgifter är meriterande.

Vårt erbjudandeVi erbjuder en bred och utvecklande roll där du får möjlighet att växa och utmanas i din yrkesroll. Du kommer att ingå i ett sammansvetsat team med god stämning och högt i tak. Ni delar erfarenheter med varandra och har ett nära samarbete. Hos oss på Caspeco är varje individ en viktig pelare till vår framgång och vi ger stor frihet under ansvar i din yrkesroll. Vi har kollektivavtal och erbjuder bra och marknadsmässiga villkor.
Tycker du att det låter som en roll för dig? Välkommen med din ansökan idag. Urval sker löpande.

Ansök nu

Världens bästa kundtjänstjobb för dig som talar Finska

Läs mer Apr 12
Är du taggad på att tala i & ?
Talar och skriverdu på finska & svenska?
Vill du ha ett roligt jobb i en grym organisation?
Är du hyfsat trevlig? Bra! Nu snackar vi!
Prodea är ett auktoriserat bemanningsföretag med AAA rating. Vi väljer omsorgsfullt våra kunder där vi rekryterar och bemannar guldkorn med stort hjärta. Vi är inga unika snöflingor med flashiga presentationer, fet hemsida eller en unik hisspitch men däremot jobbar vi hårt och tar aldrig kortsiktiga beslut. Det är därför vi har Sveriges bästa kunder och kanske världens bästa kollegor.
Vi gör det enkelt för våra kunder att köpa våra tjänster, utmanar de stora trötta bemanningsföretagen och tar marknadsandelar dagligen och det är därför vi år efter år blirDi Gaseller och får jobba med bransch ledande kunder.
Här erbjuder vi möjligheten att jobba på kanske Sveriges bästa kundtjänstavdelning. Du kommer att jobba inom e-handel med områdetförbruknings material.
ARBETSUPPGIFTERDina arbetsuppgifter kommer i första hand vara att svara på kunders frågor via mejl,sociala medier och per telefon. På ett engagerat sätt ska du bidra till att e-handelskunder blir nöjda med hela sin köp upplevelse.
Övriga arbetsuppgifter kan innebära allt från order- och fakturahantering samt till att bidra till utvecklingen av kundservicen. Vi söker dig som är yrkesstolt och som bryr dig om kunderna, du bör klara av att hålla ett högt tempo ochvara fokuserad på dina arbetsuppgifter.
Ingen tidigare erfarenhet krävs för detta jobb men du måste vara flexibel och med känsla för service.
Språknivån och trevlig tonalitet i kundbemötandet är viktigt för oss och det kommeratt genomföras arbetsprov under rekryteringsprocessen
Benhårda krav
Har lätt att formulera dig i skrift & tal.
Läs och skrivförståelse i svenska & finska.
Är ordningsam och stresstålig, då arbetstempot ibland är högt.
Serviceminded.

Starkt meriterande
Tidigare arbete med kundtjänst.
Koll på något av följande system. Magento.
KlarnaCheckout.
Visma Business.
Tidigare erfarenhet av service.


Arbetsort: Uppsala C

Ansök nu

Servicerådgivare BMW

Läs mer Apr 2
Vi söker fler medarbetare som tycker det är lika roligt som vi att ge kunder en unik bilupplevelse.Här kommer du ingå i ett team bestående av 4 Servicerådgivare som rapporterar till Teamledare – ett mindre team då vi tror på närhet till chef, löpande feedback och att varje medarbetares bidrag syns och uppmärksammas. Vi är stolta över att återigen blivit certifierade som en Great Place to Work- ta chansen och bli en del av vårt härliga team!
Rollen
Du kommer ha en viktig roll i mötet med våra kunder och leverans av högkvalitativt servicearbete, där du har ett brett ansvar med varierande arbetsuppgifter. Huvudsakliga ansvarsområden innefattar bl.a:
Självständigt driva egna kundärenden och arbetsorders och tillse att kunderna får bästa möjliga stöd, rådgivning och bemötande genom hela serviceprocessen. Från initial kontakt med kund och en korrekt behovsanalys till anpassat erbjudande av tjänster och leverans av utfört arbete.
Administrera, boka och planera arbetsorders till verkstaden, samt säkerställa att arbetsorderna är korrekta och kompletta.
Upprätta betalplaner för kund i enlighet med fastställda rutiner.
Hantera administration kring försäkrings-/garantihantering samt prissättning och fakturering.
Vem är du?
Vi söker dig med tidigare erfarenhet från motorbranschen, och som har god förståelse för hur arbetsflödet ser ut i en kundmottagning. I och med de interna och externa kontaktytorna befattningen kräver behöver du behärska svenska flytande i tal och skrift. Vi ser också att du har en relevant gymnasial utbildning, god datavana samt B-körkort. Erfarenhet av kundvård och klagomålshantering även inom närliggande branscher är meriterande. Vidare är det också meriterande om du tidigare arbetat i programmen Kobra och/eller Cabas.
Vårt fokus finns hos kunderna och på att tillgodose deras behov genom ett professionellt bemötande, vi ordnar allt – alltid. Vi lägger därför stor vikt vid personliga egenskaper. Vi ser att du är strukturerad samt att du trivs med varierande arbetsuppgifter och stundtals högt tempo. Vidare ser vi också att du är ansvarsfull med ett problemlösande och flexibelt arbetssätt där du själv planerar och prioriterar dina arbetsuppgifter. Viktigt är också att du är samarbetsinriktad med intresse och förmåga att hjälpa och stötta andra.
Om du blir en av oss
Vi tycker att våra duktiga medarbetare är viktigast för vår framgång. Vi lägger därför stor vikt vid att vår personal ska trivas och arbetar aktivt för en stark teamkänsla och individuell utveckling. Vi erbjuder:
En trevlig och utvecklande arbetsmiljö i en mycket stark och expansiv koncern med spännande produkter.
Kunniga och engagerade kollegor som stöttar varandra i arbetsuppgifterna.
Kontinuerlig och utveckling i rollen och inom organisationen.
Personalförmåner i form av bl.a. friskvårdsbidrag, förskottssemester, personalrabatter etc.
Ansökan
Vi ser fram emot att tillsätta tjänsten omgående, intervjuer kommer därför hållas löpande. Ansök därför redan idag via länken nedan, dock senast den 20240505.Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Team Leader Björn Jangborg via bjorn.jangborg@bavariabil.se, 018-4184546 eller Servicechef Ilkka Gumse via ilkka.gumse@bavariabil.se, 018-4184518.
Välkommen med din ansökan!
Sökord: Kundmottagare / Servicerådgivare / Frontmedarbetare

Ansök nu

Världens bästa kundtjänstjobb för dig som talar Finska

Läs mer Mar 4
Är du taggad på att tala i ???? & ???

Talar och skriver du på finska & svenska?

Vill du ha ett roligt jobb i en grym organisation?

Är du hyfsat trevlig? Bra! Nu snackar vi!

Prodea (https://www.prodea.se/) är ett auktoriserat bemanningsföretag med AAA rating. Vi väljer omsorgsfullt våra kunder där vi rekryterar och bemannar guldkorn med stort hjärta. Vi är inga unika snöflingor med flashiga presentationer, fet hemsida eller en unik hisspitch men däremot jobbar vi hårt och tar aldrig kortsiktiga beslut. Det är därför vi har Sveriges bästa kunder och kanske världens bästa kollegor.

Vi gör det enkelt för våra kunder att köpa våra tjänster, utmanar de stora trötta bemanningsföretagen och tar marknadsandelar dagligen och det är därför vi år efter år blir ????Di Gaseller???? och får jobba med bransch ledande kunder.

Här erbjuder vi möjligheten att jobba på kanske Sveriges bästa kundtjänstavdelning. Du kommer att jobba inom e-handel med området förbruknings material.

ARBETSUPPGIFTER
Dina arbetsuppgifter kommer i första hand vara att svara på kunders frågor via mejl,
sociala medier och per telefon. På ett engagerat sätt ska du bidra till att e-
handelskunder blir nöjda med hela sin köp upplevelse.

Övriga arbetsuppgifter kan innebära allt från order- och fakturahantering samt till att bidra till utvecklingen av kundservicen. Vi söker dig som är yrkesstolt och som bryr dig om kunderna, du bör klara av att hålla ett högt tempo och
vara fokuserad på dina arbetsuppgifter.

Ingen tidigare erfarenhet krävs för detta jobb men du måste vara flexibel och med känsla för service.

Språknivån och trevlig tonalitet i kundbemötandet är viktigt för oss och det kommer
att genomföras arbetsprov under rekryteringsprocessen

Benhårda krav

- Har lätt att formulera dig i skrift & tal.

- Läs och skrivförståelse i svenska & finska.

- Är ordningsam och stresstålig, då arbetstempot ibland är högt.

- Serviceminded.

Starkt meriterande

- Tidigare arbete med kundtjänst.

- Koll på något av följande system????.
- Magento.

- KlarnaCheckout.

- Visma Business.

- Tidigare erfarenhet av service.

Arbetsort: Uppsala C

Ansök nu

Världens bästa kundtjänstjobb för dig som talar Finska

Läs mer Mar 8
Är du taggad på att tala i ???? & ???

Talar och skriver du på finska & svenska?

Vill du ha ett roligt jobb i en grym organisation?

Är du hyfsat trevlig? Bra! Nu snackar vi!

Prodea (https://www.prodea.se/) är ett auktoriserat bemanningsföretag med AAA rating. Vi väljer omsorgsfullt våra kunder där vi rekryterar och bemannar guldkorn med stort hjärta. Vi är inga unika snöflingor med flashiga presentationer, fet hemsida eller en unik hisspitch men däremot jobbar vi hårt och tar aldrig kortsiktiga beslut. Det är därför vi har Sveriges bästa kunder och kanske världens bästa kollegor.

Vi gör det enkelt för våra kunder att köpa våra tjänster, utmanar de stora trötta bemanningsföretagen och tar marknadsandelar dagligen och det är därför vi år efter år blir ????Di Gaseller???? och får jobba med bransch ledande kunder.

Här erbjuder vi möjligheten att jobba på kanske Sveriges bästa kundtjänstavdelning. Du kommer att jobba inom e-handel med området förbruknings material.

ARBETSUPPGIFTER
Dina arbetsuppgifter kommer i första hand vara att svara på kunders frågor via mejl,
sociala medier och per telefon. På ett engagerat sätt ska du bidra till att e-
handelskunder blir nöjda med hela sin köp upplevelse.

Övriga arbetsuppgifter kan innebära allt från order- och fakturahantering samt till att bidra till utvecklingen av kundservicen. Vi söker dig som är yrkesstolt och som bryr dig om kunderna, du bör klara av att hålla ett högt tempo och
vara fokuserad på dina arbetsuppgifter.

Ingen tidigare erfarenhet krävs för detta jobb men du måste vara flexibel och med känsla för service.

Språknivån och trevlig tonalitet i kundbemötandet är viktigt för oss och det kommer
att genomföras arbetsprov under rekryteringsprocessen

Benhårda krav

- Har lätt att formulera dig i skrift & tal.

- Läs och skrivförståelse i svenska & finska.

- Är ordningsam och stresstålig, då arbetstempot ibland är högt.

- Serviceminded.

Starkt meriterande

- Tidigare arbete med kundtjänst.

- Koll på något av följande system????.
- Magento.

- KlarnaCheckout.

- Visma Business.

- Tidigare erfarenhet av service.

Arbetsort: Uppsala C

Ansök nu

Andra jobb i Uppsala från Aimo Park Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Uppsala från Aimo Park Sweden AB .

Kundservicemedarbetare Uppsala

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 25
Aimo Park är ett parkeringsbolag. Med framtiden i sikte. Vi är ett snabbväxande bolag med startup-anda. Genom innovativa och hållbara mobilitetslösningar underlättar vi människors vardag. Det är dags att Rethink Parking.

Om rollen

Hos oss är ingen dag den andra lik och du har det aldrig långtråkigt hos oss!

Vi expanderar och behöver rekrytera fler kundservicestjärnor som är vana vid att arbeta med telefonen som främsta verktyg. På Servicecentret, som är indelat i tre team, hjälper vi kunder i hela Sverige med det mesta som rör parkering på våra parkeringsplatser. Allt ifrån frågor som uppstår i ett bomgarage till frågor om både korttid- och långtidsparkering.

Vi finns här alla dagar i veckan och arbetstiderna varierar utifrån ett rullande schema mellan 06.15 och 21.00 samt var tredje helg.

Om dig

Vi söker dig som brinner för service och har några års erfarenhet av att arbeta med telefon. Ett plus är om du har teknikvana då vi får många frågor om vår nya parkeringsapp, dessutom är simultankapacitet en riktigt bra egenskap att ha.

Som kundservicemedarbetare har du en viktig roll, du är ansiktet utåt, och det ställer krav på både fingertoppskänsla, tålamod och trevligt bemötande när du vägleder våra kunder.

Du har avslutad gymnasial utbildning och talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.

Om anställningen

Heltid, tillsvidare, med 6 månaders provanställning.

Inför anställning begär vi alltid in ett utdrag från Polisens belastningsregister.

Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag, men senast 12 april.

För mer information om företaget hänvisar vi till vår hemsida www.aimopark.se



Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss

Vi är en sammansvetsat team som tycker att det är viktigt att ha roligt tillsammans och att hjälpas åt för att skapa trivsel och en bra stämning.

Vi sitter centralt i Uppsala, ett stenkast från Stora Torget i mysiga lokaler. Aimo Park ägs av det japanska företaget Sumitomo Corporation. Med fokus på innovation och människans behov jobbar Sumitomo kontinuerligt med att ta fram nya mobilitetslösningar och innovationer som underlättar människors vardag.

Aimo Park står nu inför en spännande förändringsresa där vi strävar efter att bli det mest innovativa företaget i branschen.? Hos oss kommer du att få vara med och skapa något nytt!

Ansök nu

Parkeringsvakt

Parkeringsvakt
Läs mer Apr 12
Aimo Park vill spela en viktig roll i övergången till smartare städer och mer miljövänliga transporter. Genom att fortsätta tänka nytt och fokusera på människan och hennes behov tror vi att vi kan göra skillnad. Vi tror på en framtid där parkering inte bara är en slutdestination utan även en del av resan.
Vill du ha ett omväxlande, fritt och ansvarsfullt arbete?
Vi söker nu Parkeringsvakter till vårt kontor i Uppsala.
Om rollenSom parkeringsvakt hos oss har du en viktig funktion och erbjuds ett omväxlande och roligt arbete med stor frihet under eget ansvar. Arbetet innebär parkeringsövervakning inom tilldelat område (tomtmark). Genom din närvaro ute på fältet med bevakningsbil och till fots ger du den service och hjälp som behövs för att parkeringsreglerna ska följas och tillsammans hjälps vi åt att säkerställa hög trivsel och god framkomlighet. Arbetet erbjuder mycket variation, stor frihet och ett viktigt ansvar.
Du kommer till exempel att:
Bevaka ditt arbetsområde med bil och till fots.
Kontrollera att parkeringsregler följs.
Säkerställa att korrekt och tydlig skyltning finns inom området.
Utfärda kontrollavgifter vid behov.
Hjälpa våra kunder på plats med parkeringsrelaterade frågor.
Hjälpa våra kunder på plats med frågor gällande våra digitala tjänster

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Tiderna varierar efter schema och natt- och helgarbete förekommer. Vi tillämpar 6 månaders provanställning och våra parkeringsvakter utgår från vårt kontor i Uppsala.Vi erbjuderHos oss kommer du att tillhöra ett starkt och sammansvetsat team som arbetar mot samma mål, att alltid ligga steget före och bidra till samhället. Arbetsplatsen präglas av personligt engagemang, gemenskap och vi delar med oss av både kunskap och erfarenhet, vi har även väldigt roligt tillsammans.
Vi erbjuder en trygg anställning genom kollektivavtal ”Bevaknings och säkerhetsavtalet” som reglerar och säkerställer anställningsvillkor som lön, pension, försäkringar, semester med övrigt. Vi erbjuder även friskvårdsbidrag och lunch/rikskort.
Utbildning
Alla våra parkeringsvakter genomgår både grund- och vidareutbildningar inom de lagar och regler som gäller för parkering och skyltning (inom tomtmark). Utbildningarna säkerställer auktoriserad kompetens för tjänsten.
Om digFör att passa för tjänsten har du en positiv attityd, social förmåga och agerar omdömesfullt. Du har ett systematiskt och noggrant tillvägagångssätt med ett öga för detaljer, att ta ansvar kommer naturligt för dig – du är helt enkelt en ärlig, hjälpsam och vaksam person som får människor omkring dig att känna sig trygga.
Krav för tjänsten:
Innehar B-körkort
Goda kunskaper i svenska både i tal och skrift
Gymnasiekompetens
Tidigare erfarenhet från ett serviceyrke

Meriterande:
Tidigare erfarenhet som parkeringsvakt
Tidigare erfarenhet inom bevakning

Vid utvärdering av sökande till tjänsten ser vi alltid över personlig lämplighet sett till krav, personliga egenskaper, meriter och referenser. Innan anställning begärs ett utdrag från Polisens belastningsregister.
AnsökanVi ser fram emot att få in din ansökan, sista ansökningsdag är 2024-04-30. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum, så skicka in din ansökan redan idag!
För mer information om företaget hänvisar vi till vår hemsida www.aimopark.seVarmt välkommen med din ansökan!
Om ossAimo Park ägs av det japanska företaget Sumitomo Corporation. Med fokus på innovation och människans behov jobbar Aimo Park kontinuerligt med att ta fram nya mobilitetslösningar och innovationer som underlättar människors vardag.
Vi är Nordens ledande parkeringsbolag och har idag cirka 800 anställda. Aimo Park står nu inför en spännande förändringsresa där vi strävar efter att bli det mest innovativa företaget i branschen. Hos oss kommer du att få vara med och skapa något nytt! Vi vill berika våra kunders vardag genom smart parkering och mobilitetslösningar där vi är övertygade om att allt ska ledas av innovation. Hur kommer framtidens smarta städer att se ut med självkörande bilar, en anpassning efter fler elbilar i städerna är några av de frågor som väntar. Vi vill vara med och svara på dessa frågor och bidra till ett samhälle där människan alltid kommer först. Det genom att bevisa att saker som trafiksäkerhet och "sharing economy" kommer att gynna inte bara dagens människor utan även kommande generationer.

Ansök nu

Handläggare Överklagningsenheten

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Feb 26
Aimo park är ett parkeringsbolag. Med framtiden i sikte. Vi är ett snabbväxande bolag med startup-anda. Genom innovativa och hållbara mobilitetslösningar underlättar vi människors vardag. Det är dags att Rethink Parking.

Om rollen

Överklagningsenheten består av ett team på 12 handläggare. Kontoret är
beläget i centrala Uppsala där vi totalt är ett 50-tal medarbetare.

Avdelningen hanterar samtal och överklagningar gällande kontrollavgifter (parkeringsböter)
och även frågor om parkeringsregler. De främsta arbetsverktygen är telefon och
e-post. För att trivas med jobbet måste du tycka om att arbeta i ett snabbt
tempo och kunna hantera flera saker samtidigt. Under samtalen växlar du mellan
flera olika program och måste därför ha en mycket god datorvana.

På Överklagningsenheten ställs du inför en rad olika frågeställningar
vilka du löser självständigt alternativt tar hjälp av en kollega. Den ena
frågan är aldrig den andra lik.

Om dig

Du är en person som trivs med att arbeta i team som tillsammans jobbar för
att möta våra kunder på ett pedagogiskt och förtroendeingivande sätt.

Du motiveras av att arbeta i ett högt tempo mot gemensamma mål och kan
hantera flera parallella uppgifter med god simultanförmåga. Du har förmåga att
ta både lätta och svåra beslut och är ansvarsfull för det egna arbetet likväl
för att hjälpa kollegor i deras arbete.

Som handläggare hos oss har du en viktig roll. Du är ansiktet utåt, och
det ställer krav på både fingertoppskänsla, tålamod och trevligt bemötande mot
våra kunder.

För den här rollen ser vi att du har minst 3 års erfarenhet inom
administrativt arbete som innebär beslutstagande samt att du har stor
erfarenhet av kundbemötande via telefon sedan tidigare. Du har avslutad
gymnasial utbildning och talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.

Om oss

Vi är ett sammansvetsat team som tycker att det är viktigt att ha roligt
tillsammans och att hjälpas åt för att skapa trivsel och en bra stämning.

Om anställningen

Denna tjänst är en heltidstjänst och anställningsformen
är tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.

Inför anställning begär vi alltid in ett utdrag från Polisens
belastningsregister.

Intervjuer sker löpande, så
skicka in din ansökan redan idag!

För mer information om företaget hänvisar vi till vår hemsida www.aimopark.se (http://www.aimopark.se/)

Varmt välkommen med din ansökan!

Aimo Park ägs av det japanska företaget Sumitomo Corporation. Med fokus på innovation och människans behov jobbar Sumitomo kontinuerligt med att ta fram nya mobilitetslösningar och innovationer som underlättar människors vardag.

Aimo Park står nu inför en spännande förändringsresa där vi strävar efter att bli det mest innovativa företaget i branschen.? Hos oss kommer du att få vara med och skapa något nytt!

Ansök nu

Telefonoperatör till Uppsala

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Nov 23
Aimo Park är ett parkeringsbolag. Med framtiden i sikte. Vi är ett snabbväxande bolag med startup-anda. Genom innovativa och hållbara mobilitetslösningar underlättar vi människors vardag. Det är dags att Rethink Parking.

Om rollen

Hos oss är ingen dag den andra lik och du har det aldrig långtråkigt hos oss!

Vi expanderar och behöver rekrytera fler kundservicestjärnor som är vana vid att arbeta med telefonen som främsta verktyg. På Servicecentret hjälper vi kunder i hela Sverige med det mesta som rör parkering på våra parkeringsplatser.

Vi finns här alla dagar i veckan och arbetstiderna varierar utifrån ett rullande schema mellan 06.15 och 21.00 samt var tredje helg.

Om dig



Vi söker dig som brinner för service och har några års erfarenhet av att arbeta med telefon. Ett plus är om du har teknikvana då vi får många frågor om vår nya parkeringsapp, dessutom är simultankapacitet en riktigt bra egenskap att ha.

Som telefonoperatör har du en viktig roll, du är ansiktet utåt, och det ställer krav på både fingertoppskänsla, tålamod och trevligt bemötande när du vägleder våra kunder.

Du har avslutad gymnasial utbildning och talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.

Om anställningen

Heltid, tillsvidare, med 6 månaders provanställning.

Inför anställning begär vi alltid in ett utdrag från Polisens belastningsregister.

Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag, men senast den 22 december.

För mer information om företaget hänvisar vi till vår hemsida www.aimopark.se (http://www.aimopark.se/)

Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss

Vi är en sammansvetsat team som tycker att det är viktigt att ha roligt tillsammans och att hjälpas åt för att skapa trivsel och en bra stämning.

Vi sitter centralt i Uppsala, ett stenkast från Stora Torget i mysiga lokaler.

Aimo Park ägs av det japanska företaget Sumitomo Corporation. Med fokus på innovation och människans behov jobbar Sumitomo kontinuerligt med att ta fram nya mobilitetslösningar och innovationer som underlättar människors vardag.

Aimo Park står nu inför en spännande förändringsresa där vi strävar efter att bli det mest innovativa företaget i branschen.? Hos oss kommer du att få vara med och skapa något nytt!

Ansök nu

Telefonoperatör

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Okt 9
Aimo Park är ett parkeringsbolag. Med framtiden i sikte. Vi är ett snabbväxande bolag med startup-anda. Genom innovativa och hållbara mobilitetslösningar underlättar vi människors vardag. Det är dags att Rethink Parking.

Om rollen

Vi söker kundservicemedarbetare/operatörer som vill arbeta hos oss på Aimo Parks Servicecenter.

Kontoret är belagt i centrala Uppsala där vi totalt är ett 50-tal medarbetare. På Servicecentret hjälper vi kunder i hela Sverige med frågor kring felparkerade bilar, felanmälan, vår egen app samt hanterar bomgarage.

Som operatör besvarar du inkommande samtal, du är ansiktet utåt för företaget och genom ett trevligt bemötande vägleder du våra kunder.

Om dig



Du är en person som trivs med att arbeta i team som tillsammans jobbar för att möta våra kunder på ett pedagogiskt och förtroendeingivande sätt.

Du motiveras av att arbeta i ett högt tempo mot gemensamma mål och kan hantera flera parallella uppgifter med god simultanförmåga. Du är ansvarsfull för det egna arbetet likväl för att hjälpa kollegor i deras arbete.

För den här rollen ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet från kundservice. Du har avslutad gymnasial utbildning och talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.

Om anställningen

Vi söker ordinarie personal och arbetstiderna är förlagda även på kvällar och helger på ett rullande schema. Inför anställning begär vi alltid in ett utdrag från Polisens belastningsregister.

Servicecenter är öppet vardagar mellan 6.15-21 / Lördagar 7.15-20 / Söndagar 9.45-20

Sista ansökningsdatum 31 oktober

Intervjuer sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatumet, så skicka in din ansökan redan idag!

För mer information om företaget hänvisar vi till vår hemsida www.aimopark.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss

Hos oss kommer du att tillhöra ett team som arbetar tillsammans mot gemensamma mål. Vi strävar alltid efter att vår arbetsplats präglas av personligt engagemang, gemenskap och att vi delar med oss av både kunskap och erfarenhet. Vi tror det är viktigt att ha roligt tillsammans och vi alla hjälps åt för att skapa god trivsel.

Aimo Park ägs av det japanska företaget Sumitomo Corporation. Med fokus på innovation och människans behov jobbar Sumitomo kontinuerligt med att ta fram nya mobilitetslösningar och innovationer som underlättar människors vardag.

Aimo Park står nu inför en spännande förändringsresa där vi strävar efter att bli det mest innovativa företaget i branschen.? Hos oss kommer du att få vara med och skapa något nytt!

Ansök nu

Telefonoperatör

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Sep 14
Aimo Park är ett parkeringsbolag. Med framtiden i sikte. Vi är ett snabbväxande bolag med startup-anda. Genom innovativa och hållbara mobilitetslösningar underlättar vi människors vardag. Det är dags att Rethink Parking.

Om rollen

På servicecentret i Uppsala hjälper vi kunder i hela Sverige med frågor kring korttidsparkering. Servicecentret är indelat i två grupper, telefoni och intercom. Denna tjänst är till Telefoniteamet som består utav 15 operatörer och en gruppledare. Kontoret är belagt i centrala Uppsala där vi totalt är ca ett 50-tal medarbetare.

I telefoniteamet hanterar man bland annat felanmälan, felparkerad bil och vår egen app. Främsta arbetsverktygen är telefon och e-post. Vi jobbar i ett flertal olika system så bra ha en god simultanförmåga.

På vårt servicecenter ställs du inför en rad olika frågeställningar vilka du löser självständigt alternativt tar hjälp av en kollega. Den ena frågan är aldrig den andra lik. Vi har många kunder och hoppas på att få ännu fler.

Om dig



Du är en person som trivs med att arbeta i team som tillsammans jobbar för att möta våra kunder på ett pedagogiskt och förtroendeingivande sätt.

Du motiveras av att arbeta i ett högt tempo mot gemensamma mål och kan hantera flera parallella uppgifter med god simultanförmåga. Du är ansvarsfull för det egna arbetet likväl för att hjälpa kollegor i deras arbete.

För den här rollen ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet från kundservice. Du har avslutad gymnasial utbildning och talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.

Om anställningen

Vi söker en ordinarie tjänst samt ett vikariat (heltid). Arbetstiderna är förlagda på både kvällar och helger på ett rullande schema. Inför anställning begär vi alltid in ett utdrag från Polisens belastningsregister.

Servicecenter är öppet vardagar mellan 6.15-21 / Lördagar 7.15-20 / Söndagar 9.45-20

Sista ansökningsdatum 5 oktober

Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

För mer information om företaget hänvisar vi till vår hemsida www.aimopark.se (http://www.aimopark.se/)

Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss

Hos oss kommer du att tillhöra ett team som arbetar tillsammans mot gemensamma mål. Vi strävar alltid efter att vår arbetsplats präglas av personligt engagemang, gemenskap och att vi delar med oss av både kunskap och erfarenhet. Vi tror det är viktigt att ha roligt tillsammans och vi alla hjälps åt för att skapa god trivsel.

Aimo Park ägs av det japanska företaget Sumitomo Corporation. Med fokus på innovation och människans behov jobbar Sumitomo kontinuerligt med att ta fram nya mobilitetslösningar och innovationer som underlättar människors vardag.

Aimo Park står nu inför en spännande förändringsresa där vi strävar efter att bli det mest innovativa företaget i branschen.? Hos oss kommer du att få vara med och skapa något nytt!

Ansök nu