Sitel Sweden AB jobb i Uppsala

Hitta lediga jobb hos Sitel Sweden AB i Uppsala. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Uppsala.

Kundtjänstmedarbetare till Zalando på Cypern!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Feb 13
Längtar du efter att resa utomlands? Vi du ner till värmen? Vad sägs om Cypern? Vi söker nu nya kundtjänstagenter till ZALANDO.
Om tjänsten:
Du är anställd som kundtjänstmedarbetare. I denna tjänst kommer du behandla inkommande frågor per telefon och e-post. Ditt mål är att hitta lösningar på kundernas problem, vägleda dem på ett professionellt sätt och framför allt ge dem en utmärkt kundupplevelse. Du kommer att svara på frågor kring leveranser, fakturor, appen och hemsidan.
Vi vet att det kan vara skrämmande att ta ett stort steg, därför hjälper vi dig att bosätta dig på Cypern med till exempel: flytt, lokal administration och att hitta bostad. Avdelningen du kommer att arbeta på består av härliga kollegor från Danmark, Sverige, Finland och Norge. De har en god laganda och lägger regelbundet upp spännande planer tillsammans och träffas på fritiden.

Fördelar med att jobba hos oss i Cypern:
Fast månadslön med individuell provision och fördelaktigt bonussystem.
Sol 330 dagar om året.
Förmånligt skattesystem med 0% inkomstskatt upp till €19,500/ år.
Förmånliga lokala personalrabatter på bla. caféer, restauranger och gym.
Flyttpaket inkl. boende och flygersättning.
21 dagars betald semester per år.
Vi hjälper dig med all administration på plats på Cypern som exempelvis att öppna ett bankkonto och migration.

Vi söker dig som:
Har fullständig gymnasieexamen.
Behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.
Besitter god teknisk förmåga med mobil och dator.
Rent belastningsregister

För att passa in personligt söker vi dig som vill komma in i ett socialt sammanhang och vill utvecklas som person. Du är ambitiös, nyfiken och tävlingsinriktad. I denna process lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet.

Ansök nu

Business Advisor till Telenor Företag på Cypern

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 2
Business Advisor till Telenor Företag på Cypern
Om rollen:
Som Business Advisor på Telenor hjälper du deras kunder primärt via utgående försäljning men även inkommande befintliga kunder. Som en del av vårt team är du ansiktet utåt och representerar Telenors produkter och varumärke. Du ansvarar för att självständigt coacha kunden och att göra ditt yttersta för att lösa dennes problem. Detta för att skapa mervärde och fantastiska upplevelser för kunderna.
I rollen kommer du att jobba primärt med varm försäljning av befintliga kunder, vilket innebär att du har stor möjlighet att själv påverka din lön då vi tillämpar fast grundlön med tillhörande provisionsmodell.

Dagliga arbetsuppgifterna inkluderar:
Utgående försäljning riktat till befintliga kunder.
Besvara samtal från kunder rörande t.ex. abonnemang, produkter, fakturor och felsökning.
Förse kunder med högklassig service och stödja våra kunder när de använder digitala lösningar.
Sträva efter att uppnå dina dagliga mål som rör försäljning, kundnöjdhet, effektivitet och kvalitét.
Administrera kring kundrelaterade ärenden

Fördelar med att jobba hos oss:
* Betald utbildning och upplärning på 4 veckor där du får lära dig allt du behöver veta om de produkter och tjänster som du kommer jobba med samt försäljning, samtalshantering, fakturahantering och felsökning av dem lösningar vi säljer.
* Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget med olika karriärvägar och inriktningar.
* Heltidstjänst med fast grundlön.
* Du kan själv påverka din lön med provision.

Vad du får om du vill arbeta hos på Larnaca:
* Sjuk- och olycksfallsförsäkring under såväl arbete som fritid
* Boende alternativt bostadsbidrag
* 21 dagars semester per år
* Betald flygbiljett till Cypern

Vem söker vi?
I den här rollen söker vi dig som är intresserad av att utvecklas, ambitiös, tävlingsinriktad och motiveras av att uppnå hög försäljning. Du har en förmåga att förstå och prioritera kundens behov. Vidare gillar du att arbeta på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret.

Du har erfarenhet av att jobba som säljare B2B och trivs med att ha telefon och mail som främsta arbetsredskap. Du ska ha ambition, passion och ett starkt driv! För att bli framgångsrik i rollen som säljare ser vi att du har en entreprenöriell ådra och både vill och kan bryta ny mark.
Är du dessutom en inspirerande och flexibel person och har en riktig vinnarskalle så passar du in!
I vår rekryteringsprocess lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vi rekryterar baserat på din inställning och potential, erfarenhet är en bonus!

Krav:
* Fullgjord gymnasieexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig.
* Goda kunskaper i att kommunicera på svenska och engelska både skriftligt och muntligt.
* Goda kunskaper i att söka och ta till dig information via dator samt vana att arbeta i Windows och MS Office.
* Du har goda kunskaper gällande smartphones och kan lätt orientera dig i digitala lösningar.
* Du kan jobba under våra öppettider vardagar 8-19:00 och även helger kan förekomma.
* Du kan flytta ner till Cypern innan 28 mars.

Om tjänsten:
Anställningsform, Tillsvidare
Placeringsort, Larnaca
Tjänstgöringsgrad, Heltid

Startdatum, Preliminärt 28 mars 2023 på Cypern
Sista ansökningsdag. 12 mars, rekrytering sker löpande

Kontaktpersoner:
Hanna Filander Learning & Recruitment Specialist
Hanna.filander@connect.sitel.com
Ansök ej via mail – dessa kommer ej behandlas.

Ansök nu

B2B Säljare till Telenor Företag på Cypern

Abonnemangsförsäljare
Läs mer Feb 8
B2B Säljare till Telenor Företag på Cypern
Om rollen:
Som B2B Säljare på Telenor hjälper du deras kunder primärt via utgående försäljning men även inkommande befintliga kunder. Som en del av vårt team är du ansiktet utåt och representerar Telenors produkter och varumärke. Du ansvarar för att självständigt coacha kunden och att göra ditt yttersta för att lösa dennes problem. Detta för att skapa mervärde och fantastiska upplevelser för kunderna.
I rollen kommer du att jobba primärt med varm försäljning av befintliga kunder, vilket innebär att du har stor möjlighet att själv påverka din lön då vi tillämpar fast grundlön med tillhörande provisionsmodell.

Dagliga arbetsuppgifterna inkluderar:
Utgående försäljning riktat till befintliga kunder.
Besvara samtal från kunder rörande t.ex. abonnemang, produkter, fakturor och felsökning.
Förse kunder med högklassig service och stödja våra kunder när de använder digitala lösningar.
Sträva efter att uppnå dina dagliga mål som rör försäljning, kundnöjdhet, effektivitet och kvalitét.
Administrera kring kundrelaterade ärenden

Fördelar med att jobba hos oss:
* Betald utbildning och upplärning på 4 veckor där du får lära dig allt du behöver veta om de produkter och tjänster som du kommer jobba med samt försäljning, samtalshantering, fakturahantering och felsökning av dem lösningar vi säljer.
* Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget med olika karriärvägar och inriktningar.
* Heltidstjänst med fast grundlön.
* Du kan själv påverka din lön med provision.

Vad du får om du vill arbeta hos på Larnaca:
* Sjuk- och olycksfallsförsäkring under såväl arbete som fritid
* Boende alternativt bostadsbidrag
* 21 dagars semester per år
* Betald flygbiljett till Cypern

Vem söker vi?
I den här rollen söker vi dig som är intresserad av att utvecklas, ambitiös, tävlingsinriktad och motiveras av att uppnå hög försäljning. Du har en förmåga att förstå och prioritera kundens behov. Vidare gillar du att arbeta på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret.

Du har erfarenhet av att jobba som säljare B2B och trivs med att ha telefon och mail som främsta arbetsredskap. Du ska ha ambition, passion och ett starkt driv! För att bli framgångsrik i rollen som säljare ser vi att du har en entreprenöriell ådra och både vill och kan bryta ny mark.
Är du dessutom en inspirerande och flexibel person och har en riktig vinnarskalle så passar du in!
I vår rekryteringsprocess lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vi rekryterar baserat på din inställning och potential, erfarenhet är en bonus!

Krav:
* Fullgjord gymnasieexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig.
* Goda kunskaper i att kommunicera på svenska och engelska både skriftligt och muntligt.
* Goda kunskaper i att söka och ta till dig information via dator samt vana att arbeta i Windows och MS Office.
* Du har goda kunskaper gällande smartphones och kan lätt orientera dig i digitala lösningar.
* Du kan jobba under våra öppettider vardagar 8-19:00 och även helger kan förekomma.
* Du kan flytta ner till Cypern i Februari.

Om tjänsten:
Anställningsform, Tillsvidare
Placeringsort, Larnaca
Tjänstgöringsgrad, Heltid

Startdatum, Preliminärt 21 mars 2023 på Cypern
Sista ansökningsdag. 12 mars, rekrytering sker löpande
Ansök ej via mail – dessa kommer ej behandlas.

Ansök nu

Supportmedarbetare för Telenor företag

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Feb 14
Som supportmedarbetare hos oss kommer du ingå i ett team på en avdelning där vi alla har samma fokus; att ge våra kunder den bästa servicen!
Vi är ett företag som är marknadsledande och vi erbjuder ständigt våra kunder nya tjänster och innovationer, och det är viktigt att du kan hantera ett högt tempo och samtidigt kan behålla fokus. Din uppgift kommer vara att hantera inkommande samtal från våra medarbetare där du besvarar frågor samt hjälper och stöttar dom i sitt dagliga arbeter.
Utöver det kommer du att rädda kvar våra befintliga Telenor kunder som en del av det dagliga arbetet. Då vi erbjuder tekniska lösningar är det viktigt att du har en teknisk förståelse och god datorvana. Vi tar alla ett stort individuellt ansvar i det dagliga arbetet men även genom att tillsammans skapa en god arbetsmiljö där alla bidrar, stöttar varandra och tar egna initiativ.
Ditt huvudansvar är att vara professionell, pedagogisk och proaktiv i ärenden via telefon och administration. Detta gör du i enlighet med ramverket COPC som vi arbetar efter.
Grunden i ditt arbete kommer vara att leverera med kvalitet och effektivitet samt att stödja dina kollegor i deras arbete.
Du har goda kunskaper gällande smartphones och kan lätt orientera dig i digitala lösningar. Vi vill att du är motiverad och mån om att skapa mervärde och fantastiska upplevelser för våra kunder när du hjälper dem att hålla kontakten med de och det som betyder mest.
Vi erbjuder
Utbildning
Utvecklingsmöjligheter
Fast månadslön och varierande arbetstider
Bonusmöjligheter utöver din fasta månadslön
Friskvårdsbidrag


Vi söker
Dig som är motiverad och mån om att ge förstklassig kundservice med ett stort tålamod och visar förståelse för varje unik kundsituation.
Du behöver ha möjlighet att arbeta oregelbundna arbetstider, både dag och kväll. Vi ser ett värde i att du är flexibel. Vi arbetar i team och det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga, tar ansvar och är punktlig. Du tycker även om att arbeta i ett högt tempo.
Datorvana är ett måste och du behärskar svenska och engelska obehindrat både i tal och skrift. Gymnasiekompetens i svenska och engelska är ett krav.
Ingen arbetslivserfarenhet krävs, utbildning får du från oss.

Om tjänsten
?Hybridtjänst, arbeta från kontoret i Kalmar eller hemifrån på distans.
Anställningsform, provanställning 6 månader med möjlighet till tillsvidareanställning.
Tjänstgöringsgrad, heltid.
Startdatum, Enligt överenskommelse.
Lön och förmåner, fast månadslön enligt kollektivavtal och utöver det har du möjlighet till goda bonusmöjligheter.
Kontaktpersoner,
Hanna Filander Recruitment Specialist
hanna.filander@connect.sitel.com
Anders Andersson, facklig kontaktperson Unionen
unionen.kalmar@sykes.com
Sista ansökningsdag 27 februari. Rekrytering sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi behandlar ej ansökan via mail.

Om SITEL
SITEL är en internationellt ledande leverantör av kundservicelösningar och tjänster för hela livscykeln av digital marknadsföring, säljkompetens, kundservice, teknisk support m.m. Med över 70 kontaktcenters och 54.000 anställda hjälper vi 2000 företag och deras slutkunder runt om i hela världen.
I Sverige finns SITEL på orterna Sveg, Dals-Ed, Göteborg och Kalmar. På vårt Call Center i Kalmar på Varvsholmen arbetar för närvarande drygt 350 medarbetare med att ge säljande service och support till Telenors kunder runt om i Skandinavien.

Ansök nu

Junior Recruitment Administrator - Distans

Administrativ assistent
Läs mer Jan 27
We are looking for a new junior team member for the recruitment department!
Are you an outgoing, social individual, and are you someone who loves meeting and interact with many different people? Are you curious about recruitment and enjoy working in an international environment? Then this could be the next step for you!

About the role
In your role as a Junior Recruitment Administrator, you will be responsible for a large portion of the recruitment process. This means everything from marketing, advertising, call reference, general administrative work while supporting our Recruitment Specialists. You will mainly work with our offices in Sweden as well as our office in Cyprus. The role involves administrative tasks as well as responsibility for social media, participation in events, fairs and networking and relationship building. Travel may occur to some extent.
We are a small team, and your role will therefore be broad, which is why tasks not presented above may occur.

About you
We believe that you are a driven and innovative person. You enjoy working towards high set goals, at a fast pace. We believe that you are competitive while also enjoying working in a team. In order to thrive in the role with us, you should be social, outgoing, find it easy to make new contacts and at the same time be a good administrator. You should also enjoy juggling many tasks at the same time!
If you have experience in recruitment, Employer Branding, the call centre industry or within a process-controlled company, then it’s a merit, but it’s not a requirement. At Sitel, the company language is English, and you therefore need to be fluent in both a Nordic language and English, both spoken and written.

Requirement:
Completed high school education
Fluency in at least one Nordic language, as well as English, both written and spoken
Meritorious:
Education in recruitment, administrative work, or similar work experience
Previous experience in customer service
Previous sales experience
Understanding of several Nordic languages

About Sitel:
At Sitel, you will join an ambitious and collaborative culture with plenty of support and growth opportunities.
Sitel partners with some of the best-known global brands to help deliver outstanding customer experiences. Sitel is one of the world's leading outsourcing providers of customer experience management. With over 30 years of industry-leading experience, Sitel's 160,000 passionate and talented employees support more than 400 companies, strategically located in +40 countries.

Why join Sitel?
At Sitel, we believe that our staff are our most important asset, which means that we pride ourselves on finding the best, most talented and driven employees who will become fantastic colleagues.
Sitel combines knowledge sharing, a "People-First" culture and embraces the diversity of all the unique individuals that make up Sitel. That's why we say: "Experiences are better when shared".
We take care of you, your progress and ensure that you have the right conditions to deliver the best results.

Terms:


Form of employment: Permanent employment with an initial trial period of 6 months
Degree of employment: Full-time
Place of employment: Hybrid Remote; remote work with the possibility of being located at one of our offices in Sweden
Start date: Immediately, by agreement
Salary and benefits: Fixed monthly salary as agreed. Of course, we have collective agreements and healthcare subsidies.
If you have any questions, please contact Recruitment Manager Therese Dickson therese.dickson@sitel.com
The position may be filled before the last advertising date, so submit your application today.

Ansök nu

B2B Säljare till Telenor Företag på Cypern

Innesäljare
Läs mer Jan 9
B2B Säljare till Telenor Företag på Cypern

Om rollen
Som B2B Säljare på Telenor hjälper du deras kunder primärt via utgående försäljning men även inkommande befintliga kunder. Som en del av vårt team är du ansiktet utåt och representerar Telenors produkter och varumärke. Du ansvarar för att självständigt coacha kunden och göra ditt yttersta för att lösa dennes problem för att skapa mervärde och fantastiska upplevelser för kunderna.
I rollen kommer du att jobba primärt med varm försäljning av befintliga kunder, vilket innebär att du har stor möjlighet att själv påverka din lön då vi tillämpar fast grundlön med tillhörande provisionsmodell.
Dagliga arbetsuppgifterna inkluderar:
Utgående försäljning riktat till befintliga kunder.
Besvara samtal från kunder rörande t.ex. abonnemang, produkter, fakturor och felsökning.
Förse kunder med högklassig service och stödja våra kunder när de använder digitala lösningar.
Sträva efter att uppnå dina dagliga mål som rör försäljning, kundnöjdhet, effektivitet och kvalitét.
Administrera kring kundrelaterade ärenden

Fördelar med att jobba hos oss
Betald utbildning och upplärning på 4 veckor där du får lära dig allt du behöver veta om de produkter och tjänster som du kommer jobba med samt försäljning, samtalshantering, fakturahantering och felsökning av de lösningar vi säljer.
Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget med olika karriärvägar och inriktningar.
Heltidstjänst med fast grundlön.
Du kan själv påverka din lön med provision.

Vad du får om du vill arbeta hos på Larnaca:
Sjuk- och olycksfallsförsäkring under såväl arbete som fritid
Boende alternativt bostadsbidrag
21 dagars semester per år
Betald flygbiljett till Cypern

Vem söker vi?
I den här rollen söker vi dig som är intresserad av att utvecklas, ambitiös, tävlingsinriktad och motiveras av att uppnå hög försäljning. Du har en förmåga att förstå och prioritera kundens behov. Vidare gillar du att arbeta på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret.
Du har erfarenhet av att jobba som säljare B2B och trivs med att ha telefon och mail som främsta arbetsredskap. Du ska ha ambition, passion och ett starkt driv! För att bli framgångsrik i rollen som säljare ser vi att du har en entreprenöriell ådra och både vill och kan bryta ny mark.
Är du dessutom en inspirerande och flexibel person och har en riktig vinnarskalle så passar du in!
I vår rekryteringsprocess lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vi rekryterar baserat på din inställning och potential, erfarenhet är en bonus!

Krav:
Fullgjord gymnasieexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig.
Goda kunskaper i att kommunicera på svenska och engelska både skriftligt och muntligt.
Goda kunskaper i att söka och ta till dig information via dator samt vana att arbeta i Windows och MS Office.
Du har goda kunskaper gällande smartphones och kan lätt orientera dig i digitala lösningar.
Du kan jobba under våra öppettider vardagar 8-19:00 och även helger kan förekomma.
Du kan flytta ner till Cypern i Februari.


Om tjänsten
Anställningsform, Tillsvidare
Placeringsort, Larnaca
Tjänstgöringsgrad, Heltid
Startdatum, Preliminärt 13 Februari 2023 på Cypern
Sista ansökningsdag. 4 Februari, Rekrytering sker löpande

Kontaktpersoner
Sarah el Ters Learning & Recruitment Manager
sarah.elters@connect.sitel.com
Ansök ej via mail – dessa kommer ej behandlas.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare - Jobba hemifrån!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jan 26
Är du en lösningsorienterad person som brinner för service och vill arbeta med att skapa den bästa kundupplevelsen?
Är du målmedveten och uppskattar ett högt tempo?
Då kan detta vara jobbet för Dig!

Att skapa den Bästa kundupplevelsen
Hos oss arbetar vi med att besvara inkommande supportfrågor om vår uppdragsgivares samtliga produkter med ett starkt fokus på kundernas upplevelse av sin kontakt med oss genom ett trevligt och personligt bemötande.
Våra kunder kontaktar oss främst via telefon, men även via e-mail och chat, så ditt arbetsverktyg kommer i största utsträckning vara just telefonen.

Vi Erbjuder Dig:
En ung och motiverande arbetsplats som värderar personligt engagemang.
En grundlig utbildning vid anställningens början samt individuella coachningstillfällen och utvecklingsplaner.
Arbete i en internationell miljö med stora karriärmöjligheter.


Din personlighet är viktigare än arbetslivserfarenhet!
På SITEL tycker vi att attityd och personlighet betyder mer än tidigare arbetslivserfarenhet.
Därför har vi inga krav på tidigare anställningar när vi söker framtida medarbetare.
För att söka detta jobb måste du dock uppfylla följande:
Ha fyllt 18 år.
Hantera engelska väl i tal och skrift.
Ha en god kommunikativ förmåga.
Vara lösningsorienterad.
Tycka om att ge god service och en god kundupplevelse.
Ha grundläggande datorkunskaper.
Tycka om att arbeta mot uppsatta mål.


Vilka är vi?
Från början har vi fokuserat på slutresultatet.
I en tid av snabbare teknik och växande kommunikationskanaler blir kunderna mer och mer digitalt anslutna, men än mer distanserade från de varumärken som de väljer att stödja.
SITEL stöttar genom kundens hela livscykel med de tjänster vi erbjuder och strävar efter att hjälpa människor en omtänksam interaktion åt gången, vilket verkligen skapar förtroende mellan varumärken och deras kundbas.
SITEL är ett globalt företag för digital marknadsföring och outsourced partner gällande kundtjänst, som tillhandahåller tjänster till ”Global 2000”-företag.
Med globala huvudkontor i Florida, uppfyller SITEL avancerade lösningar behoven hos stora företag runt om i världen, främst inom detaljhandel, kommunikation, finansiella tjänster, teknik och vårdindustrin. SITEL differentierade serviceplattform engagerar effektivt konsumenterna vid varje beröringspunkt i sin kunds livscykel, från digital marknadsföring och förvärv till kundsupport, tekniskt stöd, uppförsäljning / cross-sell och retention. Vi tillhandahåller tjänster via flera kommunikationskanaler som omfattar telefon, e-post, webb, chatt, sociala medier och digital självbetjäning.


Vi tror att alla interaktioner är viktiga. Med en "andra först" mentalitet tjänar vi med tanke och hjärta, äger varje ögonblick, arbetar för att snabbt, enkelt och effektivt gör saker bättre.
Vi lyssnar med hjärnan och talar ur vårt hjärta och skapar en tillit till våra kunder och deras kunder.
Vi på Sitel Group® har 160 000 anställda fördelade över 170 kontaktcenters runt om i världen där vi hjälper 750 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder.
Vårt företagskultur genomsyras av våra syften: Be Bold, Work Together, Build Trust and Wow Customers.
På vårt Call Center i ED arbetar för närvarande strax över 200 personer med att ge service och support till kunder runt om i Norden.


Önskad start 6/2.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare Telenor på soliga Cypern start 13/2

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jan 11
Lockas du av att kunna arbeta i en av Europas soligaste länder och samtidigt kunna utvecklas både proffessionellt och på ett personligt plan? Vill du styrka ditt CV och samtidigt få minnen för livet? Välkommen till oss på underbara medelhavsön Cypern!

Då vi förstår att det är ett stort steg att flytta utomlands vill vi att du känner dig trygg i hela processen och hjälper dig därför att bli bosatt på Cypern. Vi betalar både för din flygbiljett hit och tillbaka och även ditt boende under hela tiden du är anställd hos oss. Vi finns med dig hela vägen och hjälper även till med kontakt med lokala myndigheter och bank. Kontoret du kommer att arbeta på består av engagerade och framåtsträvande kollegor som brinner för leverera kundservice på högsta nivå. Gruppen beskriver sig själva som varandras ”Cypern-familj” och har en fritid som består av aktiviteter och umgänge oavsett veckodag.
Är det något vi kan lova, är det att efter din tid hos oss har du inte bara växt som person utan också skaffat dig en upplevelse för livet!


Om rollen
I den här rollen kommer du att ta emot och besvara Telenors kunders frågor via inkommande telefonsamtal. Du kommer att hantera frågor angående abonnemang, produkter, och fakturor. En stor del av arbetet består av att lyssna in deras behov, göra en behovsanalys och därefter erbjuda kunderna de bästa lösningarna utifrån de riktlinjer som finns. I detta ingår även merförsäljning där du har möjlighet att påverka en del av din lön på ett positivt sätt.
Dagliga arbetsuppgifterna inkluderar:
Besvara samtal från kunder
Förse kunder med högklassig service
Sträva efter att uppnå dina dagliga KPI:er som rör kundnöjdhet, merförsäljning, effektivitet och kvalitét



Vem söker vi?
I den här rollen söker vi dig som är social, ambitiös, tävlingsinriktad och motiveras av att uppnå hög kundnöjdhet samt gillar försäljning. Vidare gillar du att arbeta på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret.
I denna process lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vårt enda krav är att du har gått ut gymnasiet, har svenska som modersmål, kan tala engelska och har rent i belastningsregister.


Fördelar med att jobba hos oss i Cypern:
Fast månadslön med individuell provision utan tak.
Sol 330 dagar om året.
Förmånligt skattesystem med 0% inkomstskatt upp till €19,500/ år.
Sjuk- och olycksfallsförsäkring under såväl arbete som fritid.
Förmånliga personalrabatter på lokala caféer, restauranger & gym m.m.

Trygghetsfaktorer:
Vi betalar för boende i fullt utrustade lägenheter från 2017, som ligger mitt i Larnacas stadskärna med två minuters gångväg till kontoret och två minuter till stranden. Detta från din första dag i Cypern.
Vi både betalar och bokar ditt flyg från önskad flygplats, dit och hem.
21 dagars semester per år.
Hjälp med all administration på plats på Cypern som exempelvis att öppna ett bankkonto och migrationsärenden.



Låter detta som något som intresserar dig?
Ta chansen och sök redan idag! Vi arbetar löpande med denna rekrytering och kommer att hålla en tät dialog kring läget på Cypern så att du känner dig trygg och säker genom hela processen. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att mejla Rekryteringschef Louise Ottosson, louise.ottosson@sitel.com
Information om tjänsten:
Start: 13 februari
Plats: Larnaca, Cypern
Anställningsform: Heltid med inledande provanställning på 6 månader.

Sykes är nu en del av Sitel Group

Ansök nu

Rekryterare / Recruiter

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Dec 7
We are looking for a new team member for the recruitment department!
Are you an outgoing, social individual, and are you someone who loves meeting and interact with many different people? Are you curious about recruitment and enjoy working in an international environment? Then this could be the next step for you!

About the role
In your role as a Recruitment Specialist, you will be responsible for the entire recruitment process, from the moment a need arises until the candidates are in place at the office. This means everything from marketing, advertising, selection, interviewing, call reference and onboarding. You will mainly work towards our Nordic offices in Cyprus, but also to a couple of our other locations in Sweden. The role also involves administrative tasks as well as responsibility for social media, participation in events, fairs and networking and relationship building. Travel may occur to some extent.
We are a small team, and your role will therefore be broad, which is why tasks not presented above may occur.

About you
We believe that you are a driven and innovative person. You enjoy working towards high set goals, at a fast pace. We believe that you are competitive while also enjoying working in a team. In order to thrive in the role with us, you should be social, outgoing, find it easy to make new contacts and at the same time be a good administrator. You should also enjoy juggling many tasks at the same time!
If you have experience in recruitment, Employer Branding, the call center industry or within a process-controlled company, then it’s a merit, but it’s not a requirement. At Sitel, the company language is English, and you therefore need to be fluent in both a Nordic language and English, both spoken and written.

Requirement:
Completed high school education
Fluency in at least one Nordic language, as well as English, both written and spoken
Meritorious:
Education in recruitment, or similar work experience
Previous experience in customer service
Previous sales experience
Understanding of several Nordic languages

About Sitel:
At Sitel, you will join an ambitious and collaborative culture with plenty of support and growth opportunities.
Sitel partners with some of the best-known global brands to help deliver outstanding customer experiences. Sitel is one of the world's leading outsourcing providers of customer experience management. With over 30 years of industry-leading experience, Sitel's 160,000 passionate and talented employees support more than 400 companies, in 48 languages ??from 146 facilities strategically located in 29 countries.

Why join Sitel?
At Sitel, we believe that our staff are our most important asset, which means that we pride ourselves on finding the best, most talented and driven employees who will become fantastic colleagues.
Sitel combines knowledge sharing, a "People-First" culture and embraces the diversity of all the unique individuals that make up Sitel. That's why we say: "Experiences are better when shared".
We take care of you, your progress and ensure that you have the right conditions to deliver the best results.

Terms:


Form of employment: Permanent employment with an initial trial period of 6 months
Degree of employment: Full-time
Place of employment: Remote; WAH
Start date: Immediately, by agreement
Salary and benefits: Fixed monthly salary as agreed. Of course, we have collective agreements and healthcare subsidies.
If you have any questions, please contact therese.dickson@sitel.com
The position may be filled before the last advertising date, so submit your application today.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare, Telenor på Solsäkra Cypern- Start 9/1

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Dec 14
Lockas du av att kunna arbeta i en av Europas soligaste länder och samtidigt kunna utvecklas både proffessionellt och på ett personligt plan? Vill du styrka ditt CV och samtidigt få minnen för livet? Välkommen till oss på underbara medelhavsön Cypern!
Då vi förstår att det är ett stort steg att flytta utomlands vill vi att du känner dig trygg i hela processen och hjälper dig därför att bli bosatt på Cypern. Vi betalar både för din flygbiljett hit och tillbaka och även ditt boende under hela tiden du är anställd hos oss. Vi finns med dig hela vägen och hjälper även till med kontakt med lokala myndigheter och bank. Kontoret du kommer att arbeta på består av engagerade och framåtsträvande kollegor som brinner för leverera kundservice på högsta nivå. Gruppen beskriver sig själva som varandras ”Cypern-familj” och har en fritid som består av aktiviteter och umgänge oavsett veckodag.
Är det något vi kan lova, är det att efter din tid hos oss har du inte bara växt som person utan också skaffat dig en upplevelse för livet!
Om rollen
I den här rollen kommer du att ta emot och besvara Telenors kunders frågor via inkommande telefonsamtal. Du kommer att hantera frågor angående abonnemang, produkter, och fakturor. En stor del av arbetet består av att lyssna in deras behov, göra en behovsanalys och därefter erbjuda kunderna de bästa lösningarna utifrån de riktlinjer som finns. I detta ingår även merförsäljning där du har möjlighet att påverka en del av din lön på ett positivt sätt.
Dagliga arbetsupfterna inkluderar:
Besvara samtal från kunder
Förse kunder med högklassig service
Sträva efter att uppnå dina dagliga KPI:er som rör kundnöjdhet, merförsäljning, effektivitet och kvalitét

Vem söker vi?
I den här rollen söker vi dig som är social, ambitiös, tävlingsinriktad och motiveras av att uppnå hög kundnöjdhet samt gillar försäljning. Vidare gillar du att arbeta på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret.
I denna process lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vårt enda krav är att du har gått ut gymnasiet, har svenska som modersmål, kan tala engelska och har rent i belastningsregister.
Fördelar med att jobba hos oss i Cypern:
Fast månadslön med individuell provision utan tak.
Sol 330 dagar om året.
Förmånligt skattesystem med 0% inkomstskatt upp till €19,500/ år.
Sjuk- och olycksfallsförsäkring under såväl arbete som fritid.
Förmånliga personalrabatter på lokala caféer, restauranger & gym m.m.

Trygghetsfaktorer:
Vi betalar för boende i fullt utrustade lägenheter från 2017, som ligger mitt i Larnacas stadskärna med två minuters gångväg till kontoret och två minuter till stranden. Detta från din första dag i Cypern.
Vi både betalar och bokar ditt flyg från önskad flygplats, dit och hem.
21 dagars semester per år.
Hjälp med all administration på plats på Cypern som exempelvis att öppna ett bankkonto och migrationsärenden.

Låter detta som något som intresserar dig?
Ta chansen och sök redan idag! Vi arbetar löpande med denna rekrytering och kommer att hålla en tät dialog kring läget på Cypern så att du känner dig trygg och säker genom hela processen. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att mejla Rekryteringschef Louise Ottosson, louise.ottosson@connect.sitel.com
Information om tjänsten:
Start: Januari
Plats: Larnaca, Cypern
Anställningsform: Heltid med inledande provanställning på 6 månader.

Sykes är nu en del av Sitel Group

Ansök nu

Finnish Speaking Support - Polestar WORK FROM HOME

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Nov 4
Customer Care specialist – Polestar
”Jos ihmiset ovat intohimosi ja tunnet innostusta siitä että olet osa kokonaisen toimialan muuttamista - jatka silloin lukemista! "
Työtehtävät
Asiakaspalvelun asiantuntijana sinun tehtäväsi on jatkuvasti tarjota erinomaista, henkilökohtaista ja asiakaskokemusta, joka vastaa nykyisten ja tulevien asiakkaiden tarpeisiin osto- ja omistajuusmatkalla. Polestar-tuotemerkin suurlähettiläänä asiakasroolisi on ratkaisevan tärkeä missiossamme parantaa yhteiskuntaa jossa elämme, ja tuoda brändilupauksemme eloon.
Innosta, sitouta ja valista potentiaalisia ostajia ja nykyisiä omistajia saapuvien ja ulospäin menevien aktiviteettien kautta, useita eri kanavia käyttäen.
Valista asiakkaita intohimoisesti Polestar-tuotemerkistä ja tuotteistamme sekä tehokkaasti ja luotettavasti ohjaa asiakkaita luotettavasti vaivatonta palvelukokemusta tarjoamalla hyödyllistä ja oikea-aikaiset vastaukset ja pisteiden saumaton yhdistäminen.
Aseta asiakas aina etusijalle. Selvitä asiat. Opi ja jaa oppimasi takaisin, jotta voimme jatkuvasti parantaa Polestarin asiakaskokemusta ja varmistaa, että asiakkaamme tuntevat olevansa huolehdittuja ja saavat tarvitsemansa avun.
Polestar on riippumaton sähkökäyttöinen automerkki, jonka ovat perustaneet Volvo Cars ja Geely Holding. Yritys toimii start-upina ja sinä olet osa pientä tiimiä, jolla on etuna olla kuitenkin osa suurta organisaatiota.
Kyky työskennellä arkisin 08.00-20.00 ja lauantaisin 10.00-15.00, sunnuntaisin ja pyhinä suljettu. Olemme asiakkaidemme käytettävissä sekä iltaisin, että viikonloppuisin!

Keitä Me Olemme?
Sitel Group® on maailmanlaajuinen edelläkävijä koko palveluketjun kattavien asiakaskokemusratkaisujen (CX) tarjoamisessa. Työskentelemme maailman suosituimpien brändien kanssa, Fortune 500 -yrityksistä paikallisiin nouseviin tähtiin, joille suunnittelemme, rakennamme ja tarjoamme kilpailuedun tuovia palveluja kaikissa asiakaskontaktipisteissä.
Tunnustusta saanut yrityskulttuurimme rakentuu yli 35 vuoden kokemuksellemme, jolla olemme vieneet alaa eteenpäin, sekä jatkuvalle pyrkimyksellemme parantaa työntekijöidemme kokemusta työstään. Parannamme liiketulosta yhdistämällä innovatiivisen ajattelun suunnittelussa sekä digitaaliset ratkaisut – joihin kuuluvat itsepalvelu, tekoäly (AI), automaatio ja dataan perustuvat analyysit – yhteisömme asiantuntemukseen, tunneälyyn ja empatiaan. Näin luomme kokemusta yhteydestä sekä arvoa tuottavaa vuoropuhelua.

Vaatimukset
Sujuva suomen ja englannin kieli suullisesti ja kirjallisesti.
Ei rikosrekisteriä
Perustiedot tietokoneen käyttämisestä


Katsotaan eduksi
Sujuva tanskan ja saksan kieli suullisesti ja kirjallisesti.
Aikaisempi kokemus asiakaspalvelusta tai muusta palvelualasta on eduksi
Kokemus myynnistä
Kiinnostunut autoista ja teknologiasta


Työn yksityiskohdat
Työsuhde: Pysyvä työsuhde, koeaika 6 kuukautta
Työaika: Kokopäiväinen
Palkka ja edut: Kuukausipalkka työehtosopimuksen mukaisesti, kielilisä, wellness-lisä ja mahdollisuus bonukseen. Tarjoamme myös muuttopaketin, sekä matkakulujen korvausta.
SYKES on 27. elokuuta 2021 lähtien osa Sitel Group®

Ansök nu

kundservicemedarbetare Telenor, work at home

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Nov 17
Work at home kundservicemedarbetare till Telenors kundservice
Vi är proffs på försäljning och kundnöjdhet och vi kan hjälpa dig att bli stjärnsäljare!
Om rollen
Som kundservicemedarbetare på Telenor hjälper du deras kunder via inkommande samtal. Som en del av vårt team är du ansiktet utåt och representerar Telenors produkter och varumärke. Du ansvarar för att självständigt coacha kunden och göra ditt yttersta för att lösa dennes problem för att skapa mervärde och fantastiska upplevelser för kunderna.
I rollen ingår försäljning till befintliga och nya kunder som en naturlig del, vilket innebär att du har stor möjlighet att själv påverka din lön då vi tillämpar fast grundlön med tillhörande provisionsmodell.

Dagliga arbetsuppgifterna inkluderar:
Besvara samtal från kunder rörande t.ex. abonnemang, produkter, fakturor och felsökning.
Förse kunder med högklassig service och stödja våra kunder när de använder digitala lösningar.
Sträva efter att uppnå dina dagliga mål som rör kundnöjdhet, försäljning, effektivitet och kvalitét.
Försäljning till nya kunder och merförsäljning till befintliga kunder.
Administrera kring kundrelaterade ärenden

Fördelar med att jobba hos oss
Betald utbildning och upplärning på 4 veckor där du får lära dig allt du behöver veta om de produkter och tjänster som du kommer jobba med samt försäljning, samtalshantering, fakturahantering och felsökning av de lösningar vi säljer.
Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget med olika karriärvägar och inriktningar.
Regelbunden coachning, uppföljning och målsättning för utveckling.
Heltidstjänst med fast grundlön.
Du kan själv påverka din lön med provision.

Vad du behöver
Du behöver en stabil internetuppkoppling, helst möjlighet med kabel.
Möjligheten att sitta ergonomiskt med eget skrivbord och stol.
Kunna sitta avskilt i hemmet med dörr om du delar bostad med någon.

Vad du får
Du kommer att få ett Work at home-kit utav oss. I kittet kommer det att finnas allt du behöver för att jobba exempelvis arbetsdator, skärm, tangentbord, mus, webbkamera, headset och eventuellt en nätverkskabel.
Vem söker vi?
I den här rollen söker vi dig som är intresserad av att utvecklas, ambitiös, tävlingsinriktad och motiveras av att uppnå hög kundnöjdhet samt gillar eller vill lära dig försäljning. Du har en förmåga att förstå och prioritera kundens behov. Vidare gillar du att arbeta på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret.
I vår rekryteringsprocess lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vi rekryterar baserat på din inställning och potential, erfarenhet är en bonus!
Krav:
Fullgjord gymnasieexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig.
Goda kunskaper i att kommunicera på svenska och engelska både skriftligt och muntligt.
Goda kunskaper i att söka och ta till dig information via dator samt vana att arbeta i Windows och MS Office.
Du har goda kunskaper gällande smartphones och kan lätt orientera dig i digitala lösningar.
Du kan jobba under våra öppettider vardagar 8-19:00.

Om tjänsten
Anställningsform, provanställning 6 månader med möjlighet till tillsvidareanställning.
Tjänstgöringsgrad, heltid
Startdatum, 5/12
Lön och förmåner, fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal och utöver det möjlighet till bonus och provision.

Kontaktpersoner,
Michael Holgersson HR Generalist | Louise Ottosson Recruitment Manager
Anders Andersson, facklig kontaktperson Unionen

Sista ansökningsdag, Rekrytering sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.

SYKES är nu en del av Sitel Group®
För mer information om Sitel gå till www.sitel.com, vill du se hur vi har det på kontoret så kan du kolla in vår Instagram

Ansök nu

kundservicemedarbetare Telenor, work at home

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Nov 10
Work at home kundservicemedarbetare till Telenors kundservice
Vi är proffs på försäljning och kundnöjdhet och vi kan hjälpa dig att bli stjärnsäljare!
Om rollen
Som kundservicemedarbetare på Telenor hjälper du deras kunder via inkommande samtal. Som en del av vårt team är du ansiktet utåt och representerar Telenors produkter och varumärke. Du ansvarar för att självständigt coacha kunden och göra ditt yttersta för att lösa dennes problem för att skapa mervärde och fantastiska upplevelser för kunderna.
I rollen ingår försäljning till befintliga och nya kunder som en naturlig del, vilket innebär att du har stor möjlighet att själv påverka din lön då vi tillämpar fast grundlön med tillhörande provisionsmodell.

Dagliga arbetsuppgifterna inkluderar:
Besvara samtal från kunder rörande t.ex. abonnemang, produkter, fakturor och felsökning.
Förse kunder med högklassig service och stödja våra kunder när de använder digitala lösningar.
Sträva efter att uppnå dina dagliga mål som rör kundnöjdhet, försäljning, effektivitet och kvalitét.
Försäljning till nya kunder och merförsäljning till befintliga kunder.
Administrera kring kundrelaterade ärenden

Fördelar med att jobba hos oss
Betald utbildning och upplärning på 4 veckor där du får lära dig allt du behöver veta om de produkter och tjänster som du kommer jobba med samt försäljning, samtalshantering, fakturahantering och felsökning av de lösningar vi säljer.
Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget med olika karriärvägar och inriktningar.
Regelbunden coachning, uppföljning och målsättning för utveckling.
Heltidstjänst med fast grundlön.
Du kan själv påverka din lön med provision.

Vad du behöver
Du behöver en stabil internetuppkoppling, helst möjlighet med kabel.
Möjligheten att sitta ergonomiskt med eget skrivbord och stol.
Kunna sitta avskilt i hemmet med dörr om du delar bostad med någon.

Vad du får
Du kommer att få ett Work at home-kit utav oss. I kittet kommer det att finnas allt du behöver för att jobba exempelvis arbetsdator, skärm, tangentbord, mus, webbkamera, headset och eventuellt en nätverkskabel.
Vem söker vi?
I den här rollen söker vi dig som är intresserad av att utvecklas, ambitiös, tävlingsinriktad och motiveras av att uppnå hög kundnöjdhet samt gillar eller vill lära dig försäljning. Du har en förmåga att förstå och prioritera kundens behov. Vidare gillar du att arbeta på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret.
I vår rekryteringsprocess lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vi rekryterar baserat på din inställning och potential, erfarenhet är en bonus!
Krav:
Fullgjord gymnasieexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig.
Goda kunskaper i att kommunicera på svenska och engelska både skriftligt och muntligt.
Goda kunskaper i att söka och ta till dig information via dator samt vana att arbeta i Windows och MS Office.
Du har goda kunskaper gällande smartphones och kan lätt orientera dig i digitala lösningar.
Du kan jobba under våra öppettider vardagar 8-19:00.

Om tjänsten
Anställningsform, provanställning 6 månader med möjlighet till tillsvidareanställning.
Tjänstgöringsgrad, heltid
Startdatum, 21/11 + 5/12
Lön och förmåner, fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal och utöver det möjlighet till bonus och provision.

Kontaktpersoner,
Michael Holgersson HR Generalist | Louise Ottosson Recruitment Manager
Anders Andersson, facklig kontaktperson Unionen

Sista ansökningsdag, Rekrytering sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.

SYKES är nu en del av Sitel Group®
För mer information om Sitel gå till www.sitel.com, vill du se hur vi har det på kontoret så kan du kolla in vår Instagram

Ansök nu

Säljande kundservicemedarbetare till Telenor, work at home

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Nov 2
Work at home kundservicemedarbetare till Telenors kundservice
Vi är proffs på försäljning och kundnöjdhet och vi kan hjälpa dig att bli stjärnsäljare!
Om rollen
Som kundservicemedarbetare på Telenor hjälper du deras kunder via inkommande samtal. Som en del av vårt team är du ansiktet utåt och representerar Telenors produkter och varumärke. Du ansvarar för att självständigt coacha kunden och göra ditt yttersta för att lösa dennes problem för att skapa mervärde och fantastiska upplevelser för kunderna.
I rollen ingår försäljning till befintliga och nya kunder som en naturlig del, vilket innebär att du har stor möjlighet att själv påverka din lön då vi tillämpar fast grundlön med tillhörande provisionsmodell.

Dagliga arbetsuppgifterna inkluderar:
Besvara samtal från kunder rörande t.ex. abonnemang, produkter, fakturor och felsökning.
Förse kunder med högklassig service och stödja våra kunder när de använder digitala lösningar.
Sträva efter att uppnå dina dagliga mål som rör kundnöjdhet, försäljning, effektivitet och kvalitét.
Försäljning till nya kunder och merförsäljning till befintliga kunder.
Administrera kring kundrelaterade ärenden

Fördelar med att jobba hos oss
Betald utbildning och upplärning på 4 veckor där du får lära dig allt du behöver veta om de produkter och tjänster som du kommer jobba med samt försäljning, samtalshantering, fakturahantering och felsökning av de lösningar vi säljer.
Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget med olika karriärvägar och inriktningar.
Regelbunden coachning, uppföljning och målsättning för utveckling.
Heltidstjänst med fast grundlön.
Du kan själv påverka din lön med provision.

Vad du behöver
Du behöver en stabil internetuppkoppling, helst möjlighet med kabel.
Möjligheten att sitta ergonomiskt med eget skrivbord och stol.
Kunna sitta avskilt i hemmet med dörr om du delar bostad med någon.

Vad du får
Du kommer att få ett Work at home-kit utav oss. I kittet kommer det att finnas allt du behöver för att jobba exempelvis arbetsdator, skärm, tangentbord, mus, webbkamera, headset och eventuellt en nätverkskabel.
Vem söker vi?
I den här rollen söker vi dig som är intresserad av att utvecklas, ambitiös, tävlingsinriktad och motiveras av att uppnå hög kundnöjdhet samt gillar eller vill lära dig försäljning. Du har en förmåga att förstå och prioritera kundens behov. Vidare gillar du att arbeta på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret.
I vår rekryteringsprocess lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vi rekryterar baserat på din inställning och potential, erfarenhet är en bonus!
Krav:
Fullgjord gymnasieexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig.
Goda kunskaper i att kommunicera på svenska och engelska både skriftligt och muntligt.
Goda kunskaper i att söka och ta till dig information via dator samt vana att arbeta i Windows och MS Office.
Du har goda kunskaper gällande smartphones och kan lätt orientera dig i digitala lösningar.
Du kan jobba under våra öppettider vardagar 8-19:00.

Om tjänsten
Anställningsform, provanställning 6 månader med möjlighet till tillsvidareanställning.
Tjänstgöringsgrad, heltid
Startdatum, 21/11 + 5/12
Lön och förmåner, fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal och utöver det möjlighet till bonus och provision.

Kontaktpersoner,
Michael Holgersson HR Generalist | Louise Ottosson Recruitment Manager
Anders Andersson, facklig kontaktperson Unionen

Sista ansökningsdag, Rekrytering sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.

SYKES är nu en del av Sitel Group®
För mer information om Sitel gå till www.sitel.com, vill du se hur vi har det på kontoret så kan du kolla in vår Instagram

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till Telenor på Solsäkra Cypern- Start 28/11

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Nov 15
Lockas du av att kunna arbeta i en av Europas soligaste länder och samtidigt kunna utvecklas både proffessionellt och på ett personligt plan? Vill du styrka ditt CV och samtidigt få minnen för livet? Välkommen till oss på underbara medelhavsön Cypern!
Då vi förstår att det är ett stort steg att flytta utomlands vill vi att du känner dig trygg i hela processen och hjälper dig därför att bli bosatt på Cypern. Vi betalar både för din flygbiljett hit och tillbaka och även ditt boende under hela tiden du är anställd hos oss. Vi finns med dig hela vägen och hjälper även till med kontakt med lokala myndigheter och bank. Kontoret du kommer att arbeta på består av engagerade och framåtsträvande kollegor som brinner för leverera kundservice på högsta nivå. Gruppen beskriver sig själva som varandras ”Cypern-familj” och har en fritid som består av aktiviteter och umgänge oavsett veckodag.
Är det något vi kan lova, är det att efter din tid hos oss har du inte bara växt som person utan också skaffat dig en upplevelse för livet!
Om rollen

I den här rollen kommer du att ta emot och besvara Telenors kunders frågor via inkommande telefonsamtal. Du kommer att hantera frågor angående abonnemang, produkter, och fakturor. En stor del av arbetet består av att lyssna in deras behov, göra en behovsanalys och därefter erbjuda kunderna de bästa lösningarna utifrån de riktlinjer som finns. I detta ingår även merförsäljning där du har möjlighet att påverka en del av din lön på ett positivt sätt.
Dagliga arbetsupfterna inkluderar:
Besvara samtal från kunder
Förse kunder med högklassig service
Sträva efter att uppnå dina dagliga KPI:er som rör kundnöjdhet, merförsäljning, effektivitet och kvalitét

Vem söker vi?
I den här rollen söker vi dig som är social, ambitiös, tävlingsinriktad och motiveras av att uppnå hög kundnöjdhet samt gillar försäljning. Vidare gillar du att arbeta på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret.
I denna process lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vårt enda krav är att du har gått ut gymnasiet, har svenska som modersmål, kan tala engelska och har rent i belastningsregister.
Fördelar med att jobba hos oss i Cypern:
Fast månadslön med individuell provision utan tak.
Sol 330 dagar om året.
Förmånligt skattesystem med 0% inkomstskatt upp till €19,500/ år.
Sjuk- och olycksfallsförsäkring under såväl arbete som fritid.
Förmånliga personalrabatter på lokala caféer, restauranger & gym m.m.

Trygghetsfaktorer:
Vi betalar för boende i fullt utrustade lägenheter från 2017, som ligger mitt i Larnacas stadskärna med två minuters gångväg till kontoret och två minuter till stranden. Detta från din första dag i Cypern.
Vi både betalar och bokar ditt flyg från önskad flygplats, dit och hem.
21 dagars semester per år.
Hjälp med all administration på plats på Cypern som exempelvis att öppna ett bankkonto och migrationsärenden.

Låter detta som något som intresserar dig?
Ta chansen och sök redan idag! Vi arbetar löpande med denna rekrytering och kommer att hålla en tät dialog kring läget på Cypern så att du känner dig trygg och säker genom hela processen. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att mejla Rekryteringschef Louise Ottosson, louise.ottosson@connect.sitel.com
Information om tjänsten:
Start: 28/11
Plats: Larnaca, Cypern
Anställningsform: Heltid med inledande provanställning på 6 månader.

Ansök nu

Finnish Speaking Support - Samsung WORK FROM HOME

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Okt 18
Customer Care specialist – Samsung
Sitel tarjoaa jännittävän työpaikan, jossa jokainen päivä on erilainen! Tulet avustamaan suomenkielisiä asiakkaita ja kuulumaan mukavaan suomalaiseen tiimiin.
Tarjoamme palkallisen tuotekoulutuksen työsuhteen alussa, sekä järjestämme säännöllisesti jatkokoulutusta jotta pysyt ajan tasalla koko työsuhteesi ajan.
Työskentelemme paljon henkilökohtaisen palautteen ja kehityksen kanssa, joten mahdollisuudet sekä henkilökohtaiseen kasvuun että urakehitykseen ovat hyvät.
Etsimme ongelmanratkaisusta kiinnostunutta henkilöä, joka rakastaa asiakaspalvelua! Työtehtäviin kuuluu pääosin asiakkaiden avustaminen puhelimen, sähköpostin ja chatin välityksellä. Asiakkaamme on maailmanlaajuinen yritys, ja avustamme heidän asiakkaitaan erilaisten tuotteiden kanssa joihin lukeutuvat muunmuassa kodinelektroniikka, älypuhelimet sekä TV-tuotteet.
Viihtyäksesi roolissa tulee sinun ensisijaisesti olla halukas ratkaisemaan ongelmia. Olet rauhallinen, hyvä kuuntelija sekä täsmällinen. Tulet kommunikoimaan erilaisten asiakkaiden kanssa, joten on tärkeää että olet luonteeltasi empaattinen ja kärsivällinen. Työskentelemme kohti erilaisia tavoitteita joten meille on tärkeää, että olet vastuuntuntoinen sekä hyvä työskentelemään ryhmässä.
Kyky työskennellä arkisin 07.00-19.00 (paikallista aikaa) ja viikonloppuisin 09.00-14.00 (paikallista aikaa). Palvelemme asiakkaitamme vuoden jokaisena päivänä, mukaan lukien pyhät.
Keitä Me Olemme?
Sitel Group® on maailmanlaajuinen edelläkävijä koko palveluketjun kattavien asiakaskokemusratkaisujen (CX) tarjoamisessa. Työskentelemme maailman suosituimpien brändien kanssa, Fortune 500 -yrityksistä paikallisiin nouseviin tähtiin, joille suunnittelemme, rakennamme ja tarjoamme kilpailuedun tuovia palveluja kaikissa asiakaskontaktipisteissä.
Tunnustusta saanut yrityskulttuurimme rakentuu yli 35 vuoden kokemuksellemme, jolla olemme vieneet alaa eteenpäin, sekä jatkuvalle pyrkimyksellemme parantaa työntekijöidemme kokemusta työstään. Parannamme liiketulosta yhdistämällä innovatiivisen ajattelun suunnittelussa sekä digitaaliset ratkaisut – joihin kuuluvat itsepalvelu, tekoäly (AI), automaatio ja dataan perustuvat analyysit – yhteisömme asiantuntemukseen, tunneälyyn ja empatiaan. Näin luomme kokemusta yhteydestä sekä arvoa tuottavaa vuoropuhelua.
Vaatimukset
Sujuva suomen ja englannin kieli suullisesti ja kirjallisesti.
Ei rikosrekisteriä
Perustiedot tietokoneen käyttämisestä

Katsotaan eduksi
Sujuva ruotsin ja norjan kieli suullisesti ja kirjallisesti.
Aikaisempi kokemus asiakaspalvelusta tai muusta palvelualasta on eduksi
Kokemus myynnistä
Kiinnostunut teknologiasta

Työn yksityiskohdat
Työsuhde: Pysyvä työsuhde, koeaika 6 kuukautta
Työaika: Kokopäiväinen
Palkka ja edut: Kuukausipalkka työehtosopimuksen mukaisesti, kielilisä, wellness-lisä ja mahdollisuus bonukseen. Tarjoamme myös muuttopaketin, sekä matkakulujen korvausta.
SYKES on 27. elokuuta lähtien osa Sitel Group®

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till Telenor på Solsäkra Cypern- Start 28/11

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Nov 4
Lockas du av att kunna arbeta i en av Europas soligaste länder och samtidigt kunna utvecklas både proffessionellt och på ett personligt plan? Vill du styrka ditt CV och samtidigt få minnen för livet? Välkommen till oss på underbara medelhavsön Cypern!
Då vi förstår att det är ett stort steg att flytta utomlands vill vi att du känner dig trygg i hela processen och hjälper dig därför att bli bosatt på Cypern. Vi betalar både för din flygbiljett hit och tillbaka och även ditt boende under hela tiden du är anställd hos oss. Vi finns med dig hela vägen och hjälper även till med kontakt med lokala myndigheter och bank. Kontoret du kommer att arbeta på består av engagerade och framåtsträvande kollegor som brinner för leverera kundservice på högsta nivå. Gruppen beskriver sig själva som varandras ”Cypern-familj” och har en fritid som består av aktiviteter och umgänge oavsett veckodag.
Är det något vi kan lova, är det att efter din tid hos oss har du inte bara växt som person utan också skaffat dig en upplevelse för livet!
Om rollen

I den här rollen kommer du att ta emot och besvara Telenors kunders frågor via inkommande telefonsamtal. Du kommer att hantera frågor angående abonnemang, produkter, och fakturor. En stor del av arbetet består av att lyssna in deras behov, göra en behovsanalys och därefter erbjuda kunderna de bästa lösningarna utifrån de riktlinjer som finns. I detta ingår även merförsäljning där du har möjlighet att påverka en del av din lön på ett positivt sätt.
Dagliga arbetsupfterna inkluderar:
Besvara samtal från kunder
Förse kunder med högklassig service
Sträva efter att uppnå dina dagliga KPI:er som rör kundnöjdhet, merförsäljning, effektivitet och kvalitét

Vem söker vi?
I den här rollen söker vi dig som är social, ambitiös, tävlingsinriktad och motiveras av att uppnå hög kundnöjdhet samt gillar försäljning. Vidare gillar du att arbeta på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret.
I denna process lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vårt enda krav är att du har gått ut gymnasiet, har svenska som modersmål, kan tala engelska och har rent i belastningsregister.
Fördelar med att jobba hos oss i Cypern:
Fast månadslön med individuell provision utan tak.
Sol 330 dagar om året.
Förmånligt skattesystem med 0% inkomstskatt upp till €19,500/ år.
Sjuk- och olycksfallsförsäkring under såväl arbete som fritid.
Förmånliga personalrabatter på lokala caféer, restauranger & gym m.m.

Trygghetsfaktorer:
Vi betalar för boende i fullt utrustade lägenheter från 2017, som ligger mitt i Larnacas stadskärna med två minuters gångväg till kontoret och två minuter till stranden. Detta från din första dag i Cypern.
Vi både betalar och bokar ditt flyg från önskad flygplats, dit och hem.
21 dagars semester per år.
Hjälp med all administration på plats på Cypern som exempelvis att öppna ett bankkonto och migrationsärenden.

Låter detta som något som intresserar dig?
Ta chansen och sök redan idag! Vi arbetar löpande med denna rekrytering och kommer att hålla en tät dialog kring läget på Cypern så att du känner dig trygg och säker genom hela processen. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att mejla Rekryteringschef Louise Ottosson, louise.ottosson@connect.sitel.com
Information om tjänsten:
Start: 28/11
Plats: Larnaca, Cypern
Anställningsform: Heltid med inledande provanställning på 6 månader.

Ansök nu

Reseadministratör - Cypern

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Okt 5
Reseadministratör till Tui på Cypern!
Lockas du av att kunna arbeta i en av Europas soligaste länder och samtidigt kunna utvecklas både proffessionellt och på ett personligt plan? Vill du styrka ditt CV och samtidigt få minnen för livet? Välkommen till oss på underbara medelhavsön Cypern!
Då vi förstår att det är ett stort steg att flytta utomlands vill vi att du känner dig trygg i hela processen och hjälper dig därför att bli bosatt på Cypern. Vi erbjuder flyttpaket vilket innebär att vi hjälper till med boende och flygersättning. Vi finns med dig hela vägen och hjälper även till med kontakt med lokala myndigheter och bank. Kontoret du kommer att arbeta på består av engagerade och framåtsträvande kollegor som brinner för leverera kundservice på högsta nivå. Gruppen beskriver sig själva som varandras ”Cypern-familj” och har en fritid som består av aktiviteter och umgänge oavsett veckodag.
Är det något vi kan lova, är det att efter din tid hos oss har du inte bara växt som person utan också skaffat dig en upplevelse för livet!
Om rollen
I din roll som reseadministratör representerar du Tui. Du kommer hantera inkommande samtal från privatpersoner som berör frågor runt bokningar, resor och tilläggstjänster.
Din förmåga att sätta dig in i kundens situation och utefter det hitta en passande resa efter kundens behov är en viktig del i ditt dagliga arbete. Den service du ger underlättar kundens resa och bidrar till den totala reseupplevelsen.
Du kommer att vara en viktig del i resekedjan då kunden vänder sig till kundtjänsten med sina frågor för bokningar och inför sin resa. Arbetet sker främst via inkommande samtal per telefon, men även chatt kan förekomma.
Öppettiderna för kundtjänsten är måndag-lördag 8.00-20.00, arbetspassen kommer därmed att innebära dagtid, kvällar och helger. Tjänsten börjar med en betald utbildning där du får lära dig både den tekniska sidan av arbetet samt hur du gör för att erbjuda den bästa kundservicen.
Dagliga arbetsuppgifterna inkluderar:
Besvara samtal från kunder
Förse kunder med högklassig service
Administrera kring kundrelaterade ärenden
Sträva efter att uppnå dina dagliga KPI:er som rör kundnöjdhet, effektivitet och kvalitét

Vem söker vi?
I den här rollen söker vi dig som är social, ambitiös, och motiveras av att hjälpa kunder. Vidare gillar du att arbeta på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret.
I denna process lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vårt enda krav är att du har gått ut gymnasiet, har svenska som modersmål, kan tala engelska och har rent i belastningsregister.
Fördelar med att jobba hos oss i Cypern:
Fast månadslön och fördelaktigt bonussystem.
Sol 330 dagar om året.
Förmånligt skattesystem med 0% inkomstskatt upp till €19,500/ år.
Sjuk- och olycksfallsförsäkring under såväl arbete som fritid.
Förmånliga personalrabatter på lokala caféer, restauranger & gym m.m.

Trygghetsfaktorer:
Flyttpaket inkl. boende och flygersättning.
21 dagars semester per år.
Hjälp med all administration på plats på Cypern som exempelvis att öppna ett bankkonto och migrationsärenden.

SITEL Cyprus är vårt multinationella kontor i Larnaca. Kontoret är modernt och präglas av en värme, gemenskap och vinnaranda bland våra ca 550 kollegor. På kontoret finns det agenter från bland annat Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland och England.
Låter detta som något som intresserar dig?
Ta chansen och sök redan idag, för intresset är stort och tjänsterna fylls snabbt. Rekryteringen sker löpande och vi ser fram emot din ansökan!
Maila rekryteringsteamet på careers.cyprus@connect.sitel.com?för mer info.
Information om tjänsten:
Start: November
Plats: Larnaca, Cypern
Anställningsform: Heltid med inledande provanställning på 6 månader.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till Telenor på Solsäkra Cypern- Start 27:e Juni

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 17
Lockas du av att kunna arbeta i en av Europas soligaste länder och samtidigt kunna utvecklas både proffessionellt och på ett personligt plan? Vill du styrka ditt CV och samtidigt få minnen för livet? Välkommen till oss på underbara medelhavsön Cypern!
Då vi förstår att det är ett stort steg att flytta utomlands vill vi att du känner dig trygg i hela processen och hjälper dig därför att bli bosatt på Cypern. Vi betalar både för din flygbiljett hit och tillbaka och även ditt boende under hela tiden du är anställd hos oss. Vi finns med dig hela vägen och hjälper även till med kontakt med lokala myndigheter och bank. Kontoret du kommer att arbeta på består av engagerade och framåtsträvande kollegor som brinner för leverera kundservice på högsta nivå. Gruppen beskriver sig själva som varandras ”Cypern-familj” och har en fritid som består av aktiviteter och umgänge oavsett veckodag.
Är det något vi kan lova, är det att efter din tid hos oss har du inte bara växt som person utan också skaffat dig en upplevelse för livet!
Om rollen
I den här rollen kommer du att ta emot och besvara Telenors kunders frågor via inkommande telefonsamtal. Du kommer att hantera frågor angående abonnemang, produkter, fakturor eller tekniska problem. En stor del av arbetet består av att lyssna in deras behov, göra en behovsanalys och därefter erbjuda kunderna de bästa lösningarna utifrån de riktlinjer som finns. I detta ingår även merförsäljning där du har möjlighet att påverka en del av din lön på ett positivt sätt.
Dagliga arbetsupfterna inkluderar:
Besvara samtal från kunder
Förse kunder med högklassig service
Administrera kring kundrelaterade ärenden
Sträva efter att uppnå dina dagliga KPI:er som rör kundnöjdhet, merförsäljning, effektivitet och kvalitét

Vem söker vi?
I den här rollen söker vi dig som är social, ambitiös, tävlingsinriktad och motiveras av att uppnå hög kundnöjdhet samt gillar försäljning. Vidare gillar du att arbeta på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret.
I denna process lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vårt enda krav är att du har gått ut gymnasiet, har svenska som modersmål, kan tala engelska och har rent i belastningsregister.
Fördelar med att jobba hos oss i Cypern:
Fast månadslön med individuell provision utan tak.
Sol 330 dagar om året.
Förmånligt skattesystem med 0% inkomstskatt upp till €19,500/ år.
Sjuk- och olycksfallsförsäkring under såväl arbete som fritid.
Förmånliga personalrabatter på lokala caféer, restauranger & gym m.m.

Trygghetsfaktorer:
Vi betalar för boende i fullt utrustade moderna lägenheter från 2017, som ligger mitt i Larnacas stadskärna med två minuters gångväg till kontoret och två minuter till stranden. Detta från din första dag i Cypern.
Vi både betalar och bokar ditt flyg från önskad flygplats, dit och hem.
21 dagars semester per år.
Hjälp med all administration på plats på Cypern som exempelvis att öppna ett bankkonto och migrationsärenden.

SITEL Cyprus är vårt multinationella kontor i Larnaca. Kontoret är modernt och präglas av en värme, gemenskap och vinnaranda bland våra ca 550 kollegor. På kontoret finns det agenter från bland annat Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland och England.
Låter detta som något som intresserar dig?
Ta chansen och sök redan idag! Vi arbetar löpande med denna rekrytering och kommer att hålla en tät dialog kring läget på Cypern så att du känner dig trygg och säker genom hela processen. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att mejla Rekryteringschef Halima Iman, halima.iman@connect.sitel.com
Information om tjänsten:
Start: 27:e JUNI 2022
Plats: Larnaca, Cypern
Anställningsform: Heltid med inledande provanställning på 6 månader.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till Solsäkra Cypern- Telenor - Start 23:e Maj

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 10
Lockas du av att kunna arbeta i en av Europas soligaste länder och samtidigt kunna utvecklas både proffessionellt och på ett personligt plan? Vill du styrka ditt CV och samtidigt få minnen för livet? Välkommen till oss på underbara medelhavsön Cypern!
Då vi förstår att det är ett stort steg att flytta utomlands vill vi att du känner dig trygg i hela processen och hjälper dig därför att bli bosatt på Cypern. Vi betalar både för din flygbiljett hit och tillbaka och även ditt boende under hela tiden du är anställd hos oss. Vi finns med dig hela vägen och hjälper även till med kontakt med lokala myndigheter och bank. Kontoret du kommer att arbeta på består av engagerade och framåtsträvande kollegor som brinner för leverera kundservice på högsta nivå. Gruppen beskriver sig själva som varandras ”Cypern-familj” och har en fritid som består av aktiviteter och umgänge oavsett veckodag.
Är det något vi kan lova, är det att efter din tid hos oss har du inte bara växt som person utan också skaffat dig en upplevelse för livet!
Om rollen
I den här rollen kommer du att ta emot och besvara Telenors kunders frågor via inkommande telefonsamtal. Du kommer att hantera frågor angående abonnemang, produkter, fakturor eller tekniska problem. En stor del av arbetet består av att lyssna in deras behov, göra en behovsanalys och därefter erbjuda kunderna de bästa lösningarna utifrån de riktlinjer som finns. I detta ingår även merförsäljning där du har möjlighet att påverka en del av din lön på ett positivt sätt.
Dagliga arbetsupfterna inkluderar:
Besvara samtal från kunder
Förse kunder med högklassig service
Administrera kring kundrelaterade ärenden
Sträva efter att uppnå dina dagliga KPI:er som rör kundnöjdhet, merförsäljning, effektivitet och kvalitét

Vem söker vi?
I den här rollen söker vi dig som är social, ambitiös, tävlingsinriktad och motiveras av att uppnå hög kundnöjdhet samt gillar försäljning. Vidare gillar du att arbeta på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret.
I denna process lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vårt enda krav är att du har gått ut gymnasiet, har svenska som modersmål, kan tala engelska och har rent i belastningsregister.
Fördelar med att jobba hos oss i Cypern:
Fast månadslön med individuell provision utan tak.
Sol 330 dagar om året.
Förmånligt skattesystem med 0% inkomstskatt upp till €19,500/ år.
Sjuk- och olycksfallsförsäkring under såväl arbete som fritid.
Förmånliga personalrabatter på lokala caféer, restauranger & gym m.m.

Trygghetsfaktorer:
Vi betalar för boende i fullt utrustade moderna lägenheter från 2017, som ligger mitt i Larnacas stadskärna med två minuters gångväg till kontoret och två minuter till stranden. Detta från din första dag i Cypern.
Vi både betalar och bokar ditt flyg från önskad flygplats, dit och hem.
21 dagars semester per år.
Hjälp med all administration på plats på Cypern som exempelvis att öppna ett bankkonto och migrationsärenden.

SITEL Cyprus är vårt multinationella kontor i Larnaca. Kontoret är modernt och präglas av en värme, gemenskap och vinnaranda bland våra ca 550 kollegor. På kontoret finns det agenter från bland annat Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland och England.
Låter detta som något som intresserar dig?
Ta chansen och sök redan idag! Vi arbetar löpande med denna rekrytering och kommer att hålla en tät dialog kring läget på Cypern så att du känner dig trygg och säker genom hela processen. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att mejla Rekryteringschef Halima Iman, halima.iman@connect.sitel.com
Information om tjänsten:
Start: 23:e Maj 2022
Plats: Larnaca, Cypern
Anställningsform: Heltid med inledande provanställning på 6 månader.

Ansök nu

Work at home företagssäljare till Telenor, start 7 juni

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 11
Har du tidigare erfarenhet som säljare och känner du dig redo att ta nästa steg i karriären? Vill du utvecklas professionellt? Är du en vinnarskalle ut i fingerspetsarna och drivs av högt uppsatta mål? Vill du vara med och förbättra vardagen för våra företagskunder i deras digitala värld – I så fall ska du söka rollen hos oss som
Work at home B2B till Telenor
Vi erbjuder dig:
En möjlighet att utveckla din affärsmässighet och förmåga att göra affärer i näringslivet. Du lär dig mer om företagens vardag och få inblick i alla sorters branscher. Med utvecklande ledarskap från din närmsta chef och drivna kollegor vid din sida arbetar ni tillsammans för att leverera kvalitativ försäljning, kundnöjdhet och lösningar mot företagskunder via inkommande samtal. Du kommer sätta dig in i företagens behov och hitta kreativa digitala lösningar som hjälper dem att ha kontakt med sina kunder och driva sin verksamhet framåt. Vi erbjuder dig en plats inom ett företag som promotar intern karriärsutveckling både nationellt och internationellt.
Fördelar med att jobba hos oss
Betald utbildning och upplärning på ca 4 veckor där du får lära dig allt du behöver veta om de produkter och tjänster som du kommer jobba med samt försäljning.
Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget med olika karriärvägar och inriktningar.
Regelbunden coachning, uppföljning och målsättning för utveckling.
Heltidstjänst med fast grundlön.
Du kan själv påverka din lön med provision utan tak.



Vi söker dig som har:
Minst en gymnasieexamen eller annan likvärdig utbildning.
Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift.
Goda kunskaper i Windows och MS Office primärt i Outlook.
Vana vid smartphones och förmåga att orientera dig i digitala lösningar.
Möjlighet att jobba under våra öppettider vardagar 8-19:15.

Vad du behöver
Du behöver en stabil internetuppkoppling och möjlighet att koppla datorn med nätverkskabel.
Möjligheten att sitta ergonomiskt med eget skrivbord och stol.
Kunna sitta avskilt i hemmet med dörr om du delar bostad med någon.

Vad du får
Du kommer att få ett Work at home-kit utav oss. I kittet kommer det att finnas allt du behöver för att jobba exempelvis arbetsdator, skärm, tangentbord, mus, webbkamera, headset och eventuellt en nätverkskabel.

Som kundserviceamedarbetare på Sitel är du Telenors ansikte utåt och vi sätter därför stort värde i att hitta dig som är nyfiken, serviceinriktad och en lagspelare. Du brinner för försäljning och mötet med kunden och är en otroligt bra lyssnare. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med kundkontakt, till exempel kundservice och försäljning över telefon eller i butik. Det är också ett stort plus om du behärskar grunderna i säljteknik. För att bli framgångsrik i rollen som säljare ser vi att du har en entreprenöriell ådra och både vill och kan bryta ny mark.
Är du dessutom en inspirerande och flexibel person och har en riktig vinnarskalle så passar du in perfekt i teamet!

Ansök nu