Uppsala: Säljare till PreZero

Hitta ansökningsinfo om jobbet Säljare till PreZero i Uppsala. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Uppsala inom den kategorin.

Publicerad: 2025-10-10 // Varaktighet: Heltid

Är du driven och social med ett intresse för försäljning och hållbarhet? Som säljare på PreZero får du en central roll i att utveckla affärer i Uppland, bygga långsiktiga kundrelationer och bidra till en mer hållbar framtid – allt i en arbetsmiljö med familjär stämning och stort eget ansvar!
Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos PreZero.
 Om företaget
PreZero Recycling AB är en hållbar samarbetspartner inom återvinning och avfallshantering, oavsett typ av restmaterial eller verksamhet. Tillsammans med deras kunder bidrar de till den cirkulära ekonomin och en mer hållbar framtid. PreZero erbjuder effektiva avfalls- och återvinningslösningar med fokus på kundens behov och långsiktig hållbarhet. De samlar in och hanterar restmaterial från kunders verksamhet genom återvinning och/eller energiutvinning. I deras vardag är kundnytta lika med miljönytta. I Sverige finns PreZero på ca 60 platser, har drygt 1 100 medarbetare, fler än 50 återvinnings- och mottagningsanläggningar och sköter avfallshanteringen i ett 40-tal svenska kommuner. Deras verksamhet skapar inte bara värde för de kunder som de levererar återvinningstjänster till, utan även för tillverkningsindustrin och energisektorn genom att förädla avfall till värdefull returråvara för nyproduktion.
Vi på PreZero ser på mångfald som en styrka och vi strävar efter att skapa en arbetsplats där alla medarbetare känner sig inkluderade och uppmuntrade att bidra. Vi välkomnar alla sökande oavsett bakgrund och livssituation.
 Arbetsuppgifter
Som säljare hos PreZero har du en central roll i att utveckla affärerna i Uppland, med fokus på kunder inom bygg- och handelssektorn. Ditt ansvar omfattar hela säljprocessen, från att identifiera nya affärsmöjligheter till att bygga långsiktiga kundrelationer och teckna avtal. Du arbetar både med att vårda befintliga samarbeten och att prospektera nya kunder, främst bland regionala företag i området kring Uppsala.
Arbetet sker genom fysiska kundbesök och digitala möten, där du presenterar PreZeros tjänsteutbud inom avfallshantering, återvinning och hållbara helhetslösningar. Genom att förstå kundernas behov och utmaningar erbjuder du skräddarsydda lösningar som bidrar till både effektivitet och minskad miljöpåverkan. Du ingår i ett engagerat säljteam med 15 kollegor inom Region Öst, där det finns mycket erfarenhet och expertis att ta del av. I rollen får du ett starkt säljstöd i form av rutiner, system, mallar, coachning och administration, samtidigt som du har stort eget ansvar att driva dina affärer framåt.

 Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Minst två års erfarenhet av B2B-försäljning
• Mycket god kommunikationsförmåga i svenska och engelska i såväl tal som skrift
• Goda kunskaper i MS Office samt kunskap i CRM
• B-körkort
• Erfarenhet av försäljning mot byggbranschen är starkt meriterande
• Erfarenhet av tjänsteförsäljning ses som meriterande
I rollen som säljare har du daglig kontakt med kunder och trivs i en social miljö där du själv tar initiativet till nya samtal och affärsmöjligheter. Du är en kommunikativ person som enkelt bygger förtroende och långsiktiga relationer, och du ser mötet med människor som en självklar och rolig del av ditt arbete. För att lyckas i rollen behöver du vara både drivande och självgående, du tar ansvar för att planera, prioritera och följa upp ditt arbete på ett strukturerat sätt. Du har en lösningsorienterad inställning och gillar att hitta sätt att möta kundernas behov på ett professionellt och engagerande sätt. Din kombination av social kompetens, initiativkraft och god struktur gör att du trivs i en roll där du själv driver arbetet framåt och skapar resultat.

Övrig information
Start: Enligt överenskommelse  Plats: Knivsta  Lön: Enligt överenskommelse
Som en del av rekryteringsprocessen kommer utdrag ur belastningsregistret att begäras in för de kandidater som går vidare i processen.
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor? Hör gärna av dig!
info@bravura.se
010-171 47 10
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

#Nextgen

Alla platsannonser →

Andra jobb i Uppsala som Account manager

Nedan visas andra jobb i Uppsala som Account manager.

Säljare till Konsultia – gillar du människor, tempo och affärer?

Läs mer Nov 5
Hur jobbet är
Som säljare hos oss har du ett jobb med mycket rörelse och frihet. Du träffar kunder inom industrin – i verkstäder, på kontor och ute i produktionen. Du bokar möten, hittar nya samarbeten och ser till att våra kunder får rätt människor på plats.
Du får stort eget ansvar och utrymme att påverka din vardag. Samtidigt jobbar du nära platschefer och konsultchefer som delar din vilja att få saker att hända och skapa värde för våra kunder.
Vem vi tror att du är
Du gillar när det är fart och människor omkring dig. Du får energi av att träffa kunder, bygga relationer och se affärer växa fram. Kanske har du erfarenhet från bemanning, rekrytering eller annan typ av tjänsteförsäljning – men det viktigaste är att du har ett naturligt driv, är nyfiken och trivs med att skapa långsiktiga samarbeten.
Om  oss
Vi vill att Konsultia ska vara en bra plats att vara på – både för kunder, konsulter och kollegor. Här jobbar människor som bryr sig, som vill framåt och som gillar att få saker att hända Du har friheten att styra din vardag samtidigt som du får stöd av en erfaren och framåtlutad organisation som ger dig verktygen som behövs för att lyckas. Det här är en viktig roll i ett växande företag med korta beslutsvägar – din insats kommer göra skillnad direkt!
Lön: Fast månadslön, lönespann mellan 30 000kr/mån - 50 000kr/mån.
Kontakt: Johan Alm, HR-chef, 070-289 31 10 Sista ansökningsdag: 30 november
För svensk industri framåt
En stor del av framgångssagan Sverige möjliggjordes av industriföretagens framfart under 1900-talet. Arbetstillfällen skapades, skatteintäkter genererades och många bolag tog sig ut på en global marknad. Det vill vi ska fortsätta. Konsultias bemannings- och rekryteringslösningar hjälper industrin med kompetensförsörjning och produktion i balans. Med schyssta villkor och en värderingsdriven företagskultur attraherar vi medarbetare som gör skillnad för våra kunder varje dag.

Ansök nu

Account Manager inom förnybar energi - Batterier & Solceller - Distans

Läs mer Nov 5
Jobba som Account Manager inom förnybar energi hemifrån!
Vi söker dig som gillar att arbeta på distans / hemifrån och har god vana att arbeta med telefon, CRM, och presterar bra i digitala möten och telefon.
Vi söker endast dig som tidigare arbetat inom försäljning av solceller / batterilagring, från första kontakt, till bokat möte, utfört möte, offert och uppföljning. Allt strukturerat via CRM-system.
Om rollen:
Kontakta inkomna leads som visat intresse för batterilagring / solceller (inga kalla samtal)
Boka och genomföra digitala möten / telefonsamtal med kunder
Presentera skräddarsydda lösningar inom solceller och batterilagring
Följa upp och stänga affärer
Arbeta mot tydliga mål med hög provision per försäljning?



Arbetstider: Grundläggande arbetstid är måndag till fredag kl. 09:00–18:00. Eftersom du själv ansvarar för att boka in dina möten med kunder kan vissa möten behöva läggas på kvällstid, när det passar kundens schema – men det är du som styr din kalender och beslutar om detta.
Omfattning: Endast heltid
Plats: Distansarbete (Hemifrån) - Vilket innebär att du måste kunna sitta ostört och ha all utrustning som behövs (Dator, hörlurar, god Internet uppkoppling).
Lön: Garantilön + Hög provision baserat på antal försäljningar


Fördelar med att arbeta hos oss
Garantilön + Hög provision utan tak
Möjlighet att växa inom bolaget och skapa en karriär inom försäljning
Kostnadsfri sälj-och produktutbildning

Grundkrav för att kunna jobba med oss:
Dator med god internetuppkoppling
Headset för att kunna prata ostört i telefon
Ergonomisk plats att sitta hemifrån där du inte störs av annat
Tala flytande Svenska

Du bör vara:
Erfaren i försäljning inom B2C - helst inom solceller & batterilagring
Ha ett professionellt och förtroendeingivande sätt
Målmedveten och tävlingsinriktad.
Trivas med att arbeta på distans/hemifrån
Ha lätt att bygga relationer



Rekryteringsprocess
Vår rekryteringsprocess är helt och hållet digital, vi kommer kontakta dig per mail med tid för intervju om du går vidare.
Intervjuer sker löpande. Vill du starta i gång din karriär omgående?
Tveka inte på att skicka en ansökan (CV) redan idag, och om du har de kvalitéer vi eftersöker kontaktar vi dig för en digital intervju på Teams.
Vid övriga frågor mejla till: rekrytering@partnerflow.se
Om företaget
PartnerFlow Group AB är ett svenskt företag med mångårig erfarenhet inom försäljning och affärsutveckling och innehar flertalet uppdrag B2C & B2B. Hos oss arbetar drivna personer med ett stort intresse för försäljning och att skapa värde för våra kunder. Vi hjälper uppdragsgivare att affärsutveckla deras produkt och nå ut till nya kunder via mötesbokning, telemarketing och field-sales.
https://www.partnerflow.se
?https://www.partnermeet.se

Ansök nu

Säljare till Konsultia – gillar du människor, tempo och affärer?

Läs mer Nov 5
Hur jobbet är
Som säljare hos oss har du ett jobb med mycket rörelse och frihet. Du träffar kunder inom industrin – i verkstäder, på kontor och ute i produktionen. Du bokar möten, hittar nya samarbeten och ser till att våra kunder får rätt människor på plats.
Du får stort eget ansvar och utrymme att påverka din vardag. Samtidigt jobbar du nära platschefer och konsultchefer som delar din vilja att få saker att hända och skapa värde för våra kunder.
Hur vi är
Vi är ett företag som håller det enkelt. Vi bryr oss om våra kunder, våra konsulter och varandra. Vi tror på att göra ett bra jobb, utan att krångla till det. Hos oss får du vara dig själv. Vi tror att man gör sitt bästa när man trivs, känner förtroende och vet att det man gör skillnad.
Vem vi tror att du är
Du gillar när det är fart och människor omkring dig. Du får energi av att träffa kunder, bygga relationer och se affärer växa fram. Kanske har du erfarenhet från bemanning, rekrytering eller annan typ av tjänsteförsäljning – men det viktigaste är att du har ett naturligt driv, är nyfiken och trivs med att skapa långsiktiga samarbeten.
Varför Konsultia?
Vi vill att Konsultia ska vara en bra plats att vara på – både för kunder, konsulter och kollegor. Här jobbar människor som bryr sig, som vill framåt och som gillar att få saker att hända. Vi tror att bra affärer skapas när man trivs, får förtroende och känner att det man gör faktiskt gör skillnad.
Lön: Fast månadslön, lönespann mellan 30 000kr/mån - 50 000kr/mån.
Kontakt: Johan Alm, HR-chef, 070-289 31 10 Sista ansökningsdag: 30 november
För svensk industri framåt
En stor del av framgångssagan Sverige möjliggjordes av industriföretagens framfart under 1900-talet. Arbetstillfällen skapades, skatteintäkter genererades och många bolag tog sig ut på en global marknad. Det vill vi ska fortsätta. Konsultias bemannings- och rekryteringslösningar hjälper industrin med kompetensförsörjning och produktion i balans. Med schyssta villkor och en värderingsdriven företagskultur attraherar vi medarbetare som gör skillnad för våra kunder varje dag.

Ansök nu

Account Manager till Ego

Läs mer Okt 14
Vill du vara en del av ett globalt varumärke som revolutionerar trädgårds- och parkarbeten? Hos EGO, ett varumärke ägt av Chervon Group, får du chansen att arbeta med marknadsledande produkter och vara en del av en dynamisk och innovativ arbetsmiljö. Vi söker nu en engagerad och målinriktad Account Manager med ansvar för att driva försäljning och utveckla återförsäljarnätverket i regionen.
Om FöretagetChervon Group grundades 1993 och har idag över 10 000 anställda globalt. Med en imponerande produktion på över 10 miljoner enheter varje år är de en av världens ledande aktörer inom batteridriven utomhusutrustning. Sedan lanseringen av varumärket EGO i Europa 2014 har de konsekvent utmanat gränserna för batteriteknologi och levererat prisbelönta produkter som sätter standarden för framtidens park- och trädgårdsarbete. Den svenska verksamheten drivs av Flex Scandinavia AB, med huvudkontor i Karlstad.
Din RollSom Account Manager får du möjlighet att vara en central del av en fortsatt tillväxt. Du ansvarar för att expandera återförsäljarnätverk, planera och genomföra lokala evenemang som demo-dagar, utbildningar och slutkundsdemonstrationer. Vidare kommer du att designa och presentera skräddarsydda lösningar för professionella kunder och bidra till utvecklingen av årliga tillväxtplaner. En annan viktig del av arbetet innebär att stödja återförsäljare och kunder i att välja rätt produkter och lösningar, samt att aktivt arbeta med att utveckla relationer för långsiktig framgång.
Din ProfilVi söker dig som har en passion för trädgård och park, med dokumenterad erfarenhet av försäljning. Du trivs i en roll där du får vara självgående, utveckla kundrelationer och arbeta mot höga mål.
Kvalifikationer:
Vinnarmentalitet och intresse för skog och trädgård
Erfarenhet av försäljning inom trädgård, park eller verktygsbranschen
Erfarenhet av att designa och presentera lösningar för slutkunder
Goda kunskaper i svenska och engelska
B-körkort (BE-körkort är meriterande)
Möjlighet att resa upp till tre dagar per vecka
Tillgång till parkeringsplats för bil och släp
Vi erbjuder Konkurrenskraftigt lönepaket med individuell lönesättning
Effektiva verktyg och stöd för att lyckas i rollen
En inspirerande och hållbar arbetsmiljö med stor frihet att forma din arbetsdag
Anställning i Flex Scandinavia, en stabil och kollektivansluten arbetsgivare
Möjlighet att arbeta med innovativa, marknadsledande produkter
En dynamisk och inkluderande arbetsplats som värdesätter mångfald
Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med Bergvik & Partners och vid eventuella frågor kring rollen når du rekryteringskonsult Robin Ring på robin.ring@bergvikpartners.se

Ansök nu

Andra jobb i Uppsala från Bravura Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Uppsala från Bravura Sverige AB .

Finsktalande supporttekniker inom digital infrastruktur

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Okt 23
Har du ett stort intresse för teknik och nätverk? Är du även kommunikativ och gillar problemlösning? Vill du tillhöra ett företag som ligger i ständig framkant och som säkerställer vår tekniska framtid för kommande generationer? Nu söker vi dig som vill vara en central del av företagets utveckling i Finland i rollen som supporttekniker!

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos vår kund. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

 Om företaget
Företaget är verksamma inom digital infrastuktur. Du kommer får närmare information om rollen och kundföretaget vid en första dialog.

Arbetsuppgifter
Som finsktalande supporttekniker spelar du en central roll i företagets expansion på den finska marknaden. Du fungerar som en viktig brygga mellan det svenska kontoret i Uppsala och det finska kontoret i Helsingfors. Ditt uppdrag är att ge tekniskt stöd och support till den finska marknaden. I ditt dagliga arbete kommer du att vara i direkt kontakt med företagskunder via telefon, mail och ärendehanteringssystem. Du tar hand om olika inkommande problem och har ansvaret att självständigt hitta och implementera lösningar. Det innebär att du tar ägandeskap för tilldelade ärenden och ansvarar för analys, bedömning och felsökning från början till slut. Vid mer komplexa ärenden är du ansvarig för att eskalera dem till kundföretagets second line. Dessutom kommer du att stödja fälttekniker och tjänsteleverantörer med felsökning via telefon.
Vanligt förekommande arbetsuppgifter:
Support till kunder via telefon, mail och ärendehanteringssystem
Rådgivning och felsökning
Assistera fälttekniker och tjänsteleverantörer

På supportavdelningen i Uppsala blir du en del av ett team på elva personer, där samarbete och en positiv stämning präglar arbetsmiljön. Teamet utgår från moderna lokaler, bara ett stenkast från Uppsala centralstation. Du får en introduktion till företagets arbetssätt och möjlighet att bidra till utvecklingen av processer för den finska marknaden.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper  
Avslutad gymnasial utbildning med inriktning inom teknik, nätverk eller liknade
Arbetserfarenhet av IT-support alternativt eftergymnasial utbildning inom data eller nätverk
Du har ett stort tekniskt intresse 
Du har goda kunskaper i finska och engelska, i både tal och skrift. Meriterande med kunskaper i svenska
Meriterande med kunskaper i CCNA

I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team. Därför är det viktigt att du gillar att jobba tillsammans med andra, att du ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat. Som person är du uppmärksam, tillmötesgående och gillar att hjälpa andra. När problem uppstår är du lösningsorenterad och arbetar effektivt och strukturerat för att nå bästa möjliga resultat. Du trivs med arbetsuppgifter där du har stort ägandeskap och kan leverera resultat av hög kvalitet. Du har även ett starkt tekniskt intresse och engagemang.

Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Uppsala Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor? Hör gärna av dig!
info@bravura.se
010-171 47 10
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

#Nextgen

Ansök nu

Deltidsjobb till samhällsaktör i Uppsala

Studiovärdinna
Läs mer Okt 14
Vi söker just nu en positiv och engagerad medarbetare som vill arbeta hos en betydelsefull samhällsaktör i Uppsala. 
Om tjänsten
Tjänsten är ett konsultuppdrag på deltid där du blir anställd av Bravura och arbetar på uppdrag hos kundföretaget. Mer information om uppdraget ges vid första kontakt. I det här uppdraget får du verkligen göra skillnad i vardagen genom att bidra till en trivsam och välfungerande arbetsmiljö. Tjänsten är på deltid, måndag till torsdag kl. 13.00–17.00, och passar dig som vill ha ett flexibelt jobb vid sidan av studier eller annan sysselsättning. Start är omgående.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:
Hjälpa till att ta emot bud och leveranser
Se till att konferensrum och kontorsytor alltid ser inbjudande ut
Hålla ordning i pentryn och gemensamma ytor (plock av porslin, köra/tömma diskmaskiner)
Vid behov kunna stötta i receptionen

Vi letar efter dig som gärna tar ansvar, ser vad som behöver göras och tycker om att skapa ordning och struktur omkring dig, samt trivs med att hjälpa andra.
Start: Omgående Plats: Uppsala Lön: Enligt avtal Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Fibertekniker till Eltel i Uppsala

Serviceelektriker, installation
Läs mer Okt 3
Vill du vara med och bygga framtidens digitala samhälle? Hos Eltel blir du en viktig del i arbetet med att bygga, drifta och underhålla kritisk infrastruktur. Här får du möjlighet att arbeta med varierande uppdrag, både i större projekt och i mindre installationer, tillsammans med engagerade kollegor. 
Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Eltel.
Om företaget
Eltel Networks är en ledande aktör inom byggnation, installation och underhåll av fibernät, kopparnät och aktiv utrustning. Eltel samarbetar med företag, myndigheter och privatpersoner och har uppdrag för flera av landets största operatörer. Företaget finns i flera länder och är en av de största aktörerna i Sverige inom fiberutbyggnad. Deras tjänster lägger grunden för dagens uppkopplade samhälle och bidrar till en grönare omställning. Kulturen präglas av samarbete, frihet under ansvar och en stark lagkänsla.
Hos Eltel får du mer än bara ett jobb:
En trygg arbetsgivare med över 20 års erfarenhet
Ett sammanhållet team med bra stämning och engagemang
Frihet under ansvar och stort utrymme att utvecklingsmöjligheter
Kollektivavtal, bil i tjänsten, bra förmåner och säker arbetsmiljö


Arbetsuppgifter
Som fibertekniker hos Eltel blir du en nyckelperson i arbetet med att bygga och underhålla det fibernät som utgör grunden för vårt digitala samhälle. Rollen är varierad och ger dig möjlighet att arbeta i många olika miljöer – allt från villor och bostadsområden till företagsfastigheter och samhällskritiska anläggningar. Du kommer att kombinera både planerade installationer och serviceuppdrag, vilket innebär att ingen dag är den andra lik.
Arbetet innebär praktiskt arbete ute i fält, men också tekniska moment där du använder avancerad utrustning för att mäta och säkerställa kvaliteten i nätet. Du arbetar ofta i par med en kollega och blir en del av ett sammansvetsat team. Då Eltel arbetar i säkerhetsklassade avtal kommer utdrag ur belastningsregistret göras under processen, liksom en säkerhetsprövning innan anställning. 
Exempel på arbetsuppgifter:
Felsökning och reparationer av befintliga fiberanläggningar
Utföra fiberinstallationer hos både privat- och företagskunder
Svetsa och blåsa fiber för att koppla samman och dra fram kablar
Konfigurera och mäta in ny utrustning
Utföra funktionstester för att säkerställa hög kvalitet



Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet i rollen som fibertekniker och vill fortsätta utvecklas i yrket.
Krav:
Innehar B-körkort. Det är starkt meriterande med behörighet BE
Slutförd gymnasieexamen, gärna inom teknik eller el
Tidigare erfarenhet som fibertekniker
God svenska i tal och skrift, samt grundläggande engelska
Anmärkningsfritt belastningsregister

Vi ser det som meriterande om du har:
Kunskap inom att blåsa, svetsa och mäta fiber
Erfarenhet av kopparnät
Fibercertifikat
Tidigare arbete i Trafikverkets järnvägsmiljö

För att lyckas i rollen ser vi att du är självgående och serviceinriktad och trivs med att samarbeta tätt med kollegor. Du har en noggrann och ansvarstagande inställning och ser till att arbetet blir ordentligt utfört, samtidigt som du har en flexibel inställning och kan hantera förändringar och problemlösning i vardagen. Vi tror att du har ett naturligt driv och engagemang som gör att du inte bara bidrar till god stämning i teamet utan också till att utveckla både dig själv och verksamheten framåt. 

Övrig information
Start: Omgående Plats: Uppsala med omnejd Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.

Har du frågor? Hör gärna av dig!
info@bravura.se
010-171 47 10

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Marknadskoordinator till Famora Foods

Marknadskoordinator
Läs mer Okt 2
Har du erfarenhet av marknadsföring och vill ta ett stort ansvar för ett företags varumärke och marknadsaktiviteter? Som marknadskoordinator hos det familjeägda och framgångsrika Famora Foods får du en central roll där du får driva både strategiska och operativa insatser, påverka viktiga projekt och bidra till företagets fortsatta tillväxt. Här får du arbeta med välkända varumärken som Dave & Jon's smaksatta dadlar och utveckla din kompetens i en roll med goda möjligheter att växa.
Om tjänsten

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Famora Foods.

 Om företaget
Famora Foods AB är ett helägt familjeföretag som drivs av familjen Orang (Famora). Det grundades redan 1987 av Yousef Orang. Med Yousef som styrelseordförande drivs företaget idag i andra generationen av syskonen David (VD), Jonas, Susanna och Elias. Företaget har över 40 anställda och är specialiserat på snacks, nötter och torkad frukt, med särskilt fokus på att rosta nötter och skapa balanserade smaker. 2018 byggde de en toppmodern produktionsanläggning norr om Uppsala, med nötrosteri, dragéringsenhet och automatiska paketeringslinjer. Detta gör att de kan kontrollera hela produktionskedjan och leverera högkvalitativa produkter.
Ett av deras mest kända varumärken är Dave & Jon's, som erbjuder smaksatta dadlar och har blivit en favorit bland deras kunder. Oavsett om det handlar om pris, kvalitet eller innovation, strävar Famora Foods alltid efter att sätta konsumentens intressen i första rummet och leverera produkter som verkligen gör skillnad.
 Arbetsuppgifter
Som marknadskoordinator på Famora Foods får du ett helhetsansvar och en central roll i företagets marknadsarbete och varumärkesaktiviteter. Du är med och driver både strategiska och operativa insatser, från utveckling av marknadsmaterial till att skapa innehåll för sociala medier. Rollen innebär nära samarbete med produktutveckling, externa byråer och andra interna team, samt kontakt med kunder och leverantörer. Här får du vara med och påverka, ta ansvar för viktiga projekt, bidra till företagets övergripande marknadsplan och delta på mässor och event. Rollen erbjuder ett ansvarsfullt och varierande arbete där du får möjlighet att utvecklas. Exempel på arbetsuppgifter:
• Ändring och framtagande av förpackningar, material och displaylösningar
• Vid behov upphandla och samarbeta med design/kommunikationsbyrå
• Skapa marknadsmaterial och produktpresentationer, både tryckt och digitalt
• Contentproduktion och hantering av sociala medier
• Framtagande av bilder och informationsmaterial till kunder och leverantörer
• Projektplanering och deltagande vid mässor och event
• Stötta med andra administrativa uppgifter vid behov

 Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

• Minst två års erfarenhet inom marknadsföring
• Mycket goda kunskaper inom Adobe Suite
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt
• Erfarenhet av livsmedel är meriterande
För att lyckas i rollen som marknadskoordinator är du självgående, kreativ och initiativtagande. Du vågar ta ansvar för dina projekt och driver arbetet framåt med engagemang och beslutsamhet. Du är van vid att arbeta självständigt samtidigt som du samarbetar med kollegor och externa partners, och du trivs i en dynamisk och föränderlig miljö. Som person är du driven, nyfiken och lösningsorienterad, med ett öga för detaljer och en förmåga att arbeta strukturerat för att nå resultat.
Övrig information

Start: Enligt överenskommelse Plats: Uppsala Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor? Hör gärna av dig!
info@bravura.se
010-171 47 10
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

#Nextgen

Ansök nu

Växelmedarbetare till Uppsala Taxi

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 30
Brinner du för att ge god service och trivs med att arbeta med dator som främsta arbetsverktyg? Uppsala Taxi söker nu växelmedarbetare till en tjänst på 40-90%. Bli en del av ett team som präglas av god stämning och gemenskap!
Om tjänsten
Det här är ett vikariat i 12 månader på 40-90 %. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Uppsala Taxi. Det finns goda möjligheter att Uppsala Taxi erbjuder dig en anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och dem en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företaget
Uppsala Taxi 100 000 AB har servat Uppsalas invånare med taxi dygnet runt sedan 1926 och är det största taxibolaget i Uppsala. De har dagligen 130 bilar körandes i Uppsala med omnejd. De ligger i framkant när det kommer till trafikledningssystem. Växeln är öppen dygnet runt och du kan boka din taxi via telefon, nätet eller i deras app.
Arbetsuppgifter
I arbetsuppgifterna ingår att ta emot bokningar från kunder via telefon och mail. Det inkommer samtal från kunder som behöver boka olika former av transporter, som du lägger in i företagets datasystem. Bokningar som inkommer via mail och andra system är inte alltid kompletta och du ser därmed till att du får all information som behövs för att bokningen ska vara komplett. Arbetstiderna är förlagda i olika pass och du får ett rullande schema där det förkommer både dag-, kväll-, natt- och helgpass. Du tillhör ett team som präglas av god stämning där ni hjälps åt och stöttar varandra i olika frågor. Du erbjuds en introduktion för att skapa en förståelse för företagets arbetssätt och system. Du kommer bland annat få en karta över stan och göra olika tester under introduktionen.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Avslutad gymnasial utbildning
Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift både på svenska och engelska
Meriterande med arbetslivserfarenhet som kundservicemedarbetare eller liknande
God lokalkännedom är meriterande

Som person är du uppmärksam, tillmötesgående och gillar att hjälpa andra. Du sätter alltid kunden i fokus och lägger ner tid på att skapa god kontakt med dem. För att trivas i den här rollen gillar du att jobba i ett högt tempo och kan hantera en hög arbetsbelastning utan att det påverkar kvaliteten i det du gör. Du tar alltid stort ansvar för dina arbetsuppgifter och missar sällan detaljer eftersom du planerar ditt arbete på ett strukturerat sätt.
Övrig information
Start: Omgående Plats: Uppsala Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor? Hör gärna av dig till vår support:
info@bravura.se
010-171 47 10
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

#Nextgen

Ansök nu