Uppsala: Distriktsansvarig Säljare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Distriktsansvarig Säljare i Uppsala. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Uppsala inom den kategorin.

Publicerad: 2025-05-09 // Varaktighet: Heltid

Juneporten är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet.
Arbetsbeskrivning
Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher.
Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång.
Ansvarsområden
Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer.
Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök.
Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher.
Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt.
Rapportera sin aktivitet i CRM-system.

Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp.
Kvalifikationer
B-körkort.
Flytande svenska i tal och skrift.
Grundläggande datorkunskaper.

Vi erbjuder
Förmånsbil.
Fast lön med provisionsmöjligheter.
Mobiltelefon och arbetsdator.
Tjänstepension och friskvårdsbidrag.
En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Uppsala som Account manager

Nedan visas andra jobb i Uppsala som Account manager.

Account Manager inom förnybar energi - Batterier & Solceller - Distans

Läs mer Apr 24
Jobba som Account Manager inom förnybar energi hemifrån!
Vi söker dig som gillar att arbeta på distans / hemifrån och har god vana att arbeta med telefon, CRM, och presterar bra i digitala möten.
Vi söker endast dig som tidigare arbetat inom försäljning, från första kontakt, till bokat möte, utfört möte, offert och uppföljning. Allt strukturerat via CRM-system.
Om rollen:
Kontakta inkomna leads som visat intresse för batterilagring / solceller (inga kalla samtal)
Boka och genomföra digitala möten med kunder
Presentera skräddarsydda lösningar inom solceller och batterilagring
Följa upp och stänga affärer
Arbeta mot tydliga mål med hög provision per försäljning?



Arbetstider: Grundläggande arbetstid är måndag till fredag kl. 09:00–18:00. Eftersom du själv ansvarar för att boka in dina möten med kunder kan vissa möten behöva läggas på kvällstid, när det passar kundens schema – men det är du som styr din kalender och beslutar om detta.
Omfattning: Endast heltid
Plats: Distansarbete (Hemifrån) - Vilket innebär att du måste kunna sitta ostört och ha all utrustning som behövs (Dator, hörlurar, god Internet uppkoppling).
Lön: Garantilön + Hög provision baserat på antal försäljningar


Fördelar med att arbeta hos oss
Garantilön + Hög provision utan tak
Möjlighet att växa inom bolaget och skapa en karriär inom försäljning
Kostnadsfri sälj-och produktutbildning

Grundkrav för att kunna jobba med oss:
Dator med god internetuppkoppling
Headset för att kunna prata ostört i telefon
Ergonomisk plats att sitta hemifrån där du inte störs av annat
Tala flytande Svenska

Du bör vara:
Erfaren i försäljning inom B2C
Ha ett professionellt och förtroendeingivande sätt
Målmedveten och tävlingsinriktad.
Trivas med att arbeta på distans/hemifrån
Ha lätt att bygga relationer



Rekryteringsprocess
Vår rekryteringsprocess är helt och hållet digital, vi kommer kontakta dig per mail med tid för intervju om du går vidare.
Intervjuer sker löpande. Vill du starta i gång din karriär omgående?
Tveka inte på att skicka en ansökan (CV) redan idag, och om du har de kvalitéer vi eftersöker kontaktar vi dig för en digital intervju på Teams.
Vid övriga frågor mejla till: rekrytering@partnerflow.se
Om företaget
PartnerFlow Group AB är ett svenskt företag med mångårig erfarenhet inom försäljning och affärsutveckling och innehar flertalet uppdrag B2C & B2B. Hos oss arbetar drivna personer med ett stort intresse för försäljning och att skapa värde för våra kunder. Vi hjälper uppdragsgivare att affärsutveckla deras produkt och nå ut till nya kunder via mötesbokning, telemarketing och field-sales.
https://www.partnerflow.se
?https://www.partnermeet.se

Ansök nu

Account Manager

Läs mer Apr 17
Trippus är ett snabbväxande SaaS-bolag som är marknadsledande på webb- och mobilbaserade tjänster inom Event Management. Till det familjära kontoret med ca 40 medarbetare, ett stenkast från Uppsala centralstation, har Made for Sales nu fått i uppdrag att hitta en blivande stjärnsäljare. Är du i början av din yrkeskarriär och vill lära dig allt inom försäljning business-to-business i en expansiv och internationell miljö är det här en möjlighet vi rekommenderar dig att fånga! Om du har rätt attityd och vilja kommer Trippus förse dig med alla verktyg som behövs för att kick-starta din säljkarriär!

I rollen som Account Manager hos oss på Trippus får du möjligheten att bidra till företagets fortsatta tillväxt genom att bearbeta och förvärva nya kunder samt utöka användandet av Trippus marknadsledande SaaS-lösning hos bolagets befintliga kunder. Du ansvarar självständigt för hela säljprocessen med fokus på nykundsbearbetning av företag i alla branscher på den svenska marknaden. Du bokar dina egna möten där du demar Trippus och leads kommer både från inkommande förfrågningar via Trippus webbplats, via bolag som hjälper till med besöksbokning och via dina egna kreativa kanaler för att skapa möten med beslutsfattare du vill träffa. Du ser till att användarna får bästa möjliga start i Trippus och i tätt samarbete med Customer Success säkrar du den fortsatta kundnöjdheten. Du genomför både digitala möten och fysiska möten hos bolagets kunder samt deltar vid relevanta mässor och event.  

Vi söker dig som är i början av din yrkeskarriär och vill hitta en arbetsplats där du kan utvecklas både som person samt utveckla dig inom försäljning- och affärsmannaskap. Kanske har du hunnit jobba några år efter gymnasiet eller har med dig en färsk examen från universitetet alternativt eftergymnasial utbildning från t ex sälj- och marknadshögskolan / IHM med något års arbetslivserfarenhet därefter.

Du är bra på att bygga och bibehålla goda relationer och har en stark vilja att nå resultat och utvecklas, du har stor potential och mycket energi som du är bra på att sprida vidare till de du samverkar med.  Några av dina framgångsfaktorer som person är att du är flexibel- och lösningsorienterad med förmåga att hålla hög aktivitet i kombination med ett strukturerat arbetssätt. Du triggas av högt tempo, är tävlingsinriktad samtidigt som du trivs i en miljö där internt samarbete är viktigt för att nå framgång. Du upplevs som glad, är ansvarstagande och har förmågan att planera din egen tid för att skapa goda resultat. Du uttrycker dig obehindrat på svenska och engelska både i tal och skrift och trivs med att göra kundpresentationer digitalt och vid fysiska möten. Om du kan prata tyska är det meriterande.

Du erbjuds en spännande roll, där du får chansen att bidra till utvecklingen i ett expansivt och snabbväxande SaaS-bolag där det finns goda möjligheter att utvecklas och fortsätta vidare inom företaget med andra roller, befintliga eller nya som utkristalliseras i samband med företagets tillväxt. Trippus arbetar primärt på vårt kontor i Uppsala där vi har ett öppet klimat och de personliga mötena stärker vår redan starka kultur. Medarbetarnöjdheten på bolaget är hög och som ny inom Trippus kommer du mötas av ett varmt välkomnande från kollegor som genuint vill att du lyckas!

Sänd in dina ansökningshandlingar nedan, urval sker löpande. Vid frågor, kontakta Julia Gäreskog Made for Sales på nedan nummer.

På Trippus arbetar drygt 30 medarbetare i Uppsala och bolaget har även lokala kontor i Norge och Italien, samt arbetar med kunder och partners på ytterligare marknader i Europa och USA.

Ansök nu

Andra jobb i Uppsala från Juneporten AB

Nedan visas andra jobb i Uppsala från Juneporten AB .