Uppsala: Senior Site Administrator till läkemedelsbolag

Hitta ansökningsinfo om jobbet Senior Site Administrator till läkemedelsbolag i Uppsala. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Uppsala inom den kategorin.

Publicerad: 2025-02-05 // Varaktighet: Heltid

Är du en skicklig och organiserad administratör med en talang för kommunikation och samordning? Har du tidigare erfarenhet från industri- och globalt bolag? Trivs du i en dynamisk miljö där du kan bidra till att stötta seniora ledare och driva verksamheten framåt? Vår kund söker en PA & Senior Site Administrator till sitt team i Uppsala – en viktig roll i deras strävan att förbättra livet för människor genom våra innovativa produkter.

Detta är ett konsultuppdrag på heltid med start så snart som möjligt och som sträcker sig 12 månader med chans till förlängning.Till detta uppdrag söker vi dig som vill ta anställning som konsult eller dig som vill arbeta som underkonsult hos oss.

Om tjänsten
Som PA & Senior Site Administrator kommer du att vara en central del av vår kunds team, med ansvar för att stödja Site Director och Site Leadership Team. Du kommer att fungera som en brygga mellan ledningen och olika funktioner, samordna administrativa processer och bidra till projekt som stärker organisationens effektivitet. Tjänsten är heltid och baserad på plats på kundens kontor i Uppsala.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Förmedla kommunikation mellan Senior Leadership och olika avdelningar/funktioner.
- Samla in och analysera data inom administrativa och policyrelaterade frågor, samt ge rekommendationer.
- Ge administrativt stöd, hantera problem snabbt och förbereda detaljerade rapporter.
- Planera möten, underhålla kalendrar, förbereda agendor och följa upp aktiviteter.
- Granska och säkerställa att rapporter och material uppfyller standarder och är korrekta.
- Ordna resor och besöksplanering för ledningsgruppen.
- Leda workshops, driva mindre projekt och bidra till förbättringsinitiativ.

Lämplig bakgrund
- Erfarenhet av administrativt arbete och ledningsstöd.
- Erfarenhet från liknande tjänst hos industri- & globalt bolag
- Flytande svenska och engelska i tal och skrift.
- Goda kunskaper i Microsoft Office och verktyg som Teams, SharePoint och Adobe Acrobat.
- Erfarenhet av budgetarbete, kostnadsredovisning och resehantering.

Personliga egenskaper
- Du har utmärkt organisationsförmåga och starka skriftliga och muntliga kommunikationskunskaper.
- Du kan hantera flera prioriteringar samtidigt och är noggrann i ditt arbete.
- Du trivs i en snabbföränderlig miljö och är proaktiv i att lösa problem.
- Du är professionell och diskret när det gäller konfidentiella ärenden.
- Du har god samarbetsförmåga och kan arbeta självständigt.
- Du har erfarenhet av att leda projekt och driva förbättringsarbete.

Om företaget
Hos vår kund i detta uppdrag blir du en del av en global organisation som är dedikerad till innovation och hög kvalitet. Dem erbjuder en inkluderande arbetsmiljö där du får möjligheten att göra skillnad varje dag.

Ansökan
Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Uppsala som Administrativ assistent

Nedan visas andra jobb i Uppsala som Administrativ assistent.

Serviceinriktad Customer Support till C2 Vertical Safety

Läs mer Jan 7
Om C2 Vertical Safety
C2 Vertical Safety är specialister inom arbete på höjd och klättring och vi säljer alla produkter som behövs inom området. Våra kunder består av företag och myndigheter som har verksamhet och medarbetare som arbetar på hög höjd samt sport- och yrkesbutiker. Via vår websida når vi också ut till privatpersoner inom både sport- och outdoorsegmentet.Huvudkontoret finns i Uppsala och rymmer även vårt utbildningscentrum som har 18 meter i takhöjd. C2 har även lokalkontor i södra Sverige. C2 har idag hunnit fylla 20 år och är en av branschens största aktörer. Vi är kända för vår höga kompetens, höga kvalitet och fokus på att lösa kundernas behov.
Serviceinriktad Customer SupportC2 fortsätter att växa och söker nu dig som är en stjärna på administration och service. Vill du arbeta i ett härligt team där kvalitet och gästupplevelse alltid står i fokus?
Då är du välkommen med din ansökan!
Om tjänsten
Som Customer Support hos oss blir du en viktig nyckelspelare på vårt kontor i Uppsala. Du kommer att arbeta tätt med våra säljavdelningar och ansvara för bl.a. inkommande samtal och mail. Du kommer att jobba med orderhantering, fakturering, sälj och internt stöd till våra utesäljare. Du ser till att kunderna får en förstklassig upplevelse när de är i kontakt med oss.
Exempel på arbetsuppgifter:
Svara i telefon under företagets telefontider
Order- och offerthantering
Hantera mail i företagets info-korg.
Kundkontakt i samband med utbildning och vid förfrågningar
Kundvård på plats i lokalerna (Fika/ lunch)
Reklamationer & returer
Stötta med PPE administration
Fakturering vid behov
Kundbesök och mässor vid behov

Om dig
Det viktigaste för oss är vem du är som person. Vi tror att du som söker är en serviceminded, öppen, orädd person som gillar att ta egna initiativ. Du är noggrann i ditt arbetssätt och har ett sug att lära dig nya saker. I arbetet ingår enklare administration och är du generellt systemkunnig kommer det inte att vara några problem. Vi ser även att du vill bidra till en trevlig stämning i teamet.
Våra produkter och vår filosofi om kvalitet och säkerhet gäller också oss själva. På C2 är vi ett aktivt team som gillar att hålla oss i trim och anta utmaningar. Att ha roligt tillsammans och utvecklas i teamet är viktigt för oss. Välkommen till ett entreprenörsdrivet företag och ett roligt gäng!
Krav Arbetslivserfarenhet från en administrativ och serviceinriktad tjänst
Talar och skriver både svenska och engelska
Datorvana
Kunskap i Officepaketet
Meriterande Erfarenhet av försäljning
Intresse för våra produkter och tjänster

Övrigt
Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor på Börjegatan 78 i Uppsala.
People Value ansvarar för denna rekrytering.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Cecilia Hållner på cecilia.hallner@peoplevalue.se
Mer om företaget hittar du på www.c2safety.com.
Urval och intervjuer sker löpande, sista ansökningsdag är den 26 Januari 2025.

Ansök nu

Strategisk projektkoordinator för batteriverksamheten

Läs mer Apr 17
Institutionen för kemi - Ångström bedriver forskning och utbildning inom kemiämnet.

Institutionen har 270 anställda och omsätter 300 miljoner kronor. Vid institutionens sex program bedrivs mycket framgångsrik forskning av hög internationell klass. Vi har ett stort antal externt finansierade forskningsprojekt, ofta med internationellt samarbete och vi ser en fortsatt god tillväxt inom vårt ämnesområde. Institutionen har utbildningsuppdrag inom ingenjörs- och civilingenjörsprogram samt masterprogram. Mer information finns på vår https://kemi.uu.se/angstrom. 

På institutionen finns Ångström Advanced Battery Centre (ÅABC), vilket är en av universitetets största forskningsmiljöer. ÅABC koordinerar bland annat kompetenscentret Batteries Sweden och deltar i ledningen för Swedish Electromobility Center, samt har många projekt finanseirade av svenska myndigheter och av EU. Inom forskningsmiljön koordineras även det europeiska storskaliga intiativet Battery2030+ samt Uppsala Universitets verksamhet inom det nationella batteriinitiativet COMPEL. Som strategisk projektkoordinator underlättar du arbetet för de medverkande forskarna, synliggör du forskningen och stimulerar du samarbetet med andra aktörer, både i Uppsala, på andra lärosäten och inom industrin. Arbetet med Battery 2030+ är en huvudsaklig arbetsuppgift.

Arbetsuppgifter 
Som strategisk projektkoordinator kommer du förväntas att arbeta operativt i en dynamisk miljö där det förekommer många interaktionsytor med både akademi och industri i en internationell miljö. Arbetet som strategisk projektkoordinator innebär att vara ett stöd till ansvariga professorer, samt implementera verksamhetsmål för Battery2030+ och andra projekt. Tjänsten består av samordning, uppföljning och rapportering av olika projekt, samt kommunikation. Arbetet innebär att sammanställa relevant forskning och aktiviteter inom batterifältet, i synnerhet de som gäller Battery2030+. Det innebär också att hantera en bredare portfölj av projekt och bemanning av dessa, samt att organisera workshops, konferenser, besök, med mera, samt att hantera kontrakt och avtal i samband med andra organisationer. Arbetet utförs i samarbete med ansvarig forskningsledare samt övrig forskningsadministrativ personal.

Kvalifikationskrav


• Har doktorsexamen inom kemi, fysik, eller materialvetenskap eller kunskaper förvärvade på annat sätt som arbetsgivaren bedömer som likvärdiga.

• Erfarenhet av batteriforskning (elektrokemi, materialvetenskap eller liknande). 

• Erfarenhet av projektledning.

• Erfarenhet av projektrapportering i portaler.

• Erfarenhet av självständigt arbete.

• Erfarenhet av att utforma forskningsrelaterade rapporter och texter.

• Mycket god förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska i tal och skrift.

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Du är initiativtagande, självgående och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är van vid att både jobba självständigt och att samarbeta i team. Du är också kvalitetsmedveten, lyhörd och prestigelös samt kan arbeta flexibelt under tidspress.

Önskvärt/meriterande i övrigt
Stort intresse för utvecklingen av batteriområdet, elektrifiering och elektromobilitet. Erfarenhet av att arbeta professionellt med webb och sociala medier. Erfarenhet av kontrakt- och IP-hantering gentemot externa parter. 

Om anställningen 
Anställningen är tillsvidare (provanställning kan tillämpas). Omfattningen är heltid. Tillträde enligt överenskommelse. Placeringsort: Uppsala

Upplysningar om anställningen lämnas av: Professor Patrik Johansson, mailto:Patrik.Johansson@kemi.uu.se

Välkommen med din ansökan senast den 30 maj 2025, UFV-PA 2025/1185.

Uppsala universitet är ett brett forskningsuniversitet med stark internationell ställning. Det yttersta målet är att bedriva utbildning och forskning av högsta kvalitet och relevans för att göra skillnad i samhället. Vår viktigaste tillgång är alla 7 600 anställda och 53 000 studenter som med nyfikenhet och engagemang gör Uppsala universitet till en av landets mest spännande arbetsplatser.


Läs mer om våra förmåner och hur det är att jobba inom Uppsala universitet
https://uu.se/om-uu/jobba-hos-oss/


Anställningen kan komma att säkerhetsprövas. Vid säkerhetsprövning är en förutsättning för anställning att sökande blir godkänd.


Vi undanber oss erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp.


Ansökan tas emot i Uppsala universitets rekryteringssystem.

Ansök nu

Network Officer to join our team at the CCB International Secretariat

Läs mer Apr 9
CCB* is recruiting a Network Officer to strenghten the voices of its Member and Observer organizations in joint actions. The role involves acting as a point of contact between CCB Member organizations and the CCB Secretariat, promoting coordination and sharing joint efforts and impacts in the Baltic Sea Region. The Network Officer will also work with supporting Members and Observers’ national and joint international work, including organizational, capacity building, outreach, and financial support for their environmental activities.
You will work closely with the CCB Secretariat team in Sweden and beyond to ensure effective implementation of CCB’s projects and initiatives and support the development of CCB’s strategic and thematic plans.
The CCB Network Officer
Serve as the main liaison and contact person between the CCB Secretariat, Working Area Leaders, Working Group Coordinators and Members & Observers;
Facilitate coordination through the CCB platform to strengthen Members & Observers cooperation;
Maintain direct and permanent in- and outbound communication channels for Members & Observers;
Ensure implementation of CCB Constitution
Represent CCB at relevant events or networking opportunities;
Prepare and coordinate the implementation of the Network Development Strategy.

?Key tasks and responsibilities:
Keep the registry of CCB Members & Observers updated,
Advise on the development and implementation of the Network’s Development Strategy;
Promote CCB Membership/Observership: seeking for new potential Member Organisations; keeping membership criteria updated and visible; supporting on-/offboarding of network Members & Observers;
Coordinate arrangements of General Meetings and Annual Conferences (dates and venues, hosts, etc.), as well as performing the secretary functions for those (circulating documents, taking minutes);
Coordinate the arrangement and support communication & promotion of CCB joint events, incl. Our Common Baltic, River University, Baltic Climate School, etc.;
Regularly liaise with Members & Observers to respond to any questions related to CCB and understand their interests and needs;
Facilitate and promote active participation of Members & Observers in the CCB Working Areas/Working Groups and joint events;
Facilitate and supervise the implementation of relevant CCB policies (e.g. travel, gender), incl. climate footprint of travels/events;
Monitor and coordinate training opportunities for Members & Observers;
Facilitate CCB financial support to Members & Observers, based on their applications and requests;
Facilitate communication of Members & Observers’ news across CCB via the internal newsletter;
Support communication functions by providing information and updates about Members & Observers through CCB’s communication materials and channels, regarding activities relevant to CCB;
Support the CCB Communication Officer’s work as agreed and deemed necessary;
Cooperate with and provide ad hoc support to other staff, as needed.

?Required skills and backgroud:
- Relevant knowledge of global, EU and regional environmental policies, preferably in the NGO sector;
- BSc./MSc. in communication (environmental / intercultural) or social sciences;
- Experience in membership support, working in multicultural environments, and event organization;
- Skills and experience in communication tools and channels, e.g. newsletter tool;
- EU citizenship or residence and work permit to travel for work purposes;
- Proficient in spoken and written English
We would also welcome interest from candidates who have been working in wider/non-marine environmental policy areas, if they can demonstrate relevant skills and knowledge.
?Desirable skills:
Experience of working for a non-profit organization is a merit.
Working knowledge of any other language common in the Baltic Sea catchment area (e.g. Swedish, Danish, Finnish, German, Polish, Latvian, Lithuanian, Estonian and Ukrainian).
If you are an adaptable, people-oriented and solutions-focused professional with advocacy or campaigning expertise, a positive disposition, a passion for environmental conservation, vibrant team spirit and a can-do attitude, we’d love to hear from you!
?Salary: Salary comparable to NGO staff in Sweden and in accordance with the Collective Agreements of the respective unions. Subject to adjustment depending on experience and annual increase.
Location: Flexible, preferably within the Baltic Sea Region. Work from the office in Uppsala, as well as residence in Sweden is appreciated, but not mandatory. Several joint offline events for the whole Secretariat staff and Council expected per year in Sweden.
Travel: Flexibility to travel as required for meetings and events – mostly within the Baltic Sea Region, including occasional events on weekends.
Contract type: Permanent position with 6-month probation period.
?Starting time: As soon as possible, depending on candidate´s availability.
Application and deadline: May 15, 2025. Please send your CV (max. 2 pages) together with a personal letter (max. 1 page) to secretariat@ccb.se.
Applications in English only.
Incomplete applications (e.g. lacking either CV or personal letter) will be not considered.
Any inquiries related to this vacancy announcement should be forwarded to the above email or to Executive Secretary Mikhail Durkin at mikhail.durkin@ccb.se and +46 739 770 793.
In the application and hiring process, CCB will not discriminate against any individual based on race, colour, sex, language, religion, national or social origin, property, disability, age, family status, sexual orientation and gender identity, economic and social situation.
* Coalition Clean Baltic – CCB Being an international network organization, CCB has the advantage of being able to work both at the international and national policy levels as well as with concrete field projects. Four ways to reach our goal are: (1) Advocacy, (2) Information, environmental education and other activities, (3) Concrete co-operation projects in the field and (4) Support to Member Organizations. In order to strengthen its efforts and promote joint action to restore the environment of the Baltic Sea, CCB has 4 main Working Areas that are important for all its members: Eutrophication, Biodiversity, Hazardous Substances and Maritime.
To learn more about CCB, please visit our website: https://www.ccb.se/

Ansök nu

Administratör

Läs mer Apr 16
FOU Socialtjänst

Våra 1800 medarbetare arbetar med nära vård och hälsa i Uppsala län. Vi har ett brett utbud av tjänster inom första linjens vård. Våra patienter möter oss på Region Uppsalas egna vårdcentraler eller inom habilitering och vi ger råd på telefon via 1177. Utbildning, forskning och utveckling är viktigt för oss, eftersom vi anpassar vårt utbud utifrån invånarnas behov. Redan nu erbjuder vi mobila team, videobesök och smarta e-tjänster.

Välkommen att söka en tjänst som Administratör till FoU Socialtjänst och angränsande hälso- och sjukvård!

En av våra enheter, FoU-S, behöver nu kompletteras med en administratör på heltid då vår nuvarande administratör går vidare till ett annat uppdrag.

Ditt uppdrag
Som administratör bistår du verksamhetschefen samt medarbetare inom FoU-S med olika administrativa uppgifter och du kommer även ingå i Nära vård och hälsas administrativa nätverk. Arbetsuppgifterna kan t.ex. innebära att du:

• är mötessekreterare
• hjälper till att planera, genomföra och följa upp enhetens utbildningar och evenemang
• sköter viss personaladministration, såsom schemaläggning och tidskorrigeringar, i personalsystemet Heroma
• gör bokningar och inköp
• hanterar fakturor i ekonomisystemet Agresso.


Kvalifikationskrav

• Erfarenhet av administrativt arbete, gärna inom offentlig förvaltning.
• Mycket god datorvana och erfarenhet av Office-paketet. Du har också lätt att lära dig nya IT-system.
• Körkort och körvana.

Som person är du flexibel, strukturerad, serviceinriktad och har god samarbetsförmåga. Det är meriterande om du har en utbildning och längre erfarenhet inom administration, samt tidigare erfarenhet av personalsystemet Heroma. Vi tar stor hänsyn till personlig lämplighet.

Vår verksamhet
Det övergripande syftet är att ge verksamheterna bättre möjligheter att erbjuda vård och insatser som är likvärdiga och utgår från bästa tillgängliga kunskap.

Verksamheten styrs politiskt av samråd HSVO, (Hälsa, stöd, vård och omsorg), där alla länets kommuner samt Region Uppsala är representerade. FoU-S tillhör organisatoriskt Region Uppsalas förvaltning Nära vård och hälsa som har cirka 1400 medarbetare. Inom FoU-S arbetar regionala utvecklingsledare, vetenskapliga handledare, samt verksamhetschef och kommunikatör. Arbetet bedrivs inom områdena äldre, funktionshinder, social barnavård, missbruk och beroende samt berörd hälso- och sjukvård.

För mer information
Mer upplysningar lämnas gärna av verksamhetschef Nima Najafi, tel: 0186175420 eller mail: nima.najafi@regionuppsala.se.

Ansökan
Välkommen med din ansökan via länken nedan. Vi vill ha din ansökan senast den 7/5. Bifoga CV och intyg som styrker att du har den kompetens som vi efterfrågar.

Region Uppsala värdesätter de kvaliteter som jämn könsfördelning och mångfald tillför verksamheten och ser gärna sökande av alla kön och med olika födelsebakgrund, funktionalitet och livserfarenhet.Region Uppsala krigsplacerar all tillsvidareanställd personal utifrån totalförsvarets behov. Detta innebär för den enskilda medarbetaren inga förpliktelser i fredstid utan är enkom en planeringsåtgärd.Inför beslut om anställning, sker kontroll av misstanke- och belastningsregister avseende samtliga arbetssökanden som i den sökta anställningen kan komma att arbeta inom psykiatrisk sjukvård, habilitering, vård av barn och ungdom eller tvångsvård av missbrukare.Denna rekrytering sker helt genom Region Uppsalas försorg och vi undanber oss telefonsamtal från rekryteringsföretag och annonsförsäljare.

Ansök nu

Adeccos kund Ragn-Sells i Uppsala söker en administratör

Läs mer Apr 14
Vill du kunna göra skillnad genom ditt dagliga arbete? Som medarbetare på Ragn-Sells gör du det, oavsett roll inom företaget. Vårt arbete bidrar nämligen till ett bättre samhälle och en bättre miljö. Dessutom verkar vi inom en spännande framtidsbransch där vår gedigna historia och stora kunnande är en enorm styrka. Som företag vill vi vara ett bevis på att omsorg om jorden och bra affärer går hand i hand.

Nu stärker Adeccos kund Ragn-Sells deras team och söker en Administratör till Uppsala

Om Ragn-Sells
Ragn-Sells är ett av Sveriges främsta kompetensföretag inom återvinning och miljö. Vi samlar in, behandlar och återvinner avfall och restprodukter från näringsliv, organisationer och hushåll över hela Sverige. Våra erfarna och professionella medarbetare tror på enkla lösningar, ansvarstagande, helhetssyn och framåtanda. Vi är fler än 1500 medarbetare i Sverige. Ragn-Sells koncernen finns dessutom i Danmark, Norge och Estland. Totalt är vi 2500 personer i hela koncernen och 2021 omsatte koncernen över 7,5 miljarder SEK.

Om uppdraget
Som administratör har du en viktig samordningsroll där du dagligen kommunicerar med kunder, kollegor och samarbetspartners. Du arbetar med förekommande produktionsadministration som fakturering, avvikelsehantering, rapportering och uppföljning samt hantering av in- och utvägningar på vår avfallsanläggning. Du har ett nära samarbete med den lokala transportplaneringen och stöttar vid behov.

Tjänsten som Administratör på Ragn-Sells är ett konsultuppdrag med start omgående och förväntas pågå 6 månader framåt, chans till förlängning finns. 

Om dig
Vi söker dig som har lägst treårig gymnasieutbildning och gärna har erfarenhet av ekonomiadministration och att arbeta i olika IT-system. Du kommer att ha nytta av dina Excel-kunskaper i denna roll. Vidare så har du goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.

Som person är du noggrann och har förmåga att planera, organisera och prioritera ditt arbete på ett effektivt och självständigt sätt. Du har intresse, vilja och förmåga att ge service och du är uppmärksam och tillmötesgående i ditt beteende. Du trivs i en miljö där dagen ibland blir helt annorlunda än du planerat och där många uppgifter ska lösas samtidigt. Du är kommunikativ och samarbetsorienterad och har en vilja att utvecklas samt bidra i förbättringsarbete. 

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Amila Dresevic 073 684 78 61

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Administratör, Ragn-Sells, Adecco, Uppsala

Ansök nu

Andra jobb i Uppsala från SJR in Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Uppsala från SJR in Sweden AB .

Nätverksingenjör med driv i förändring och framtidens infrastruktur

Nätverkstekniker
Läs mer Apr 17
Vill du vara med och arbeta för ett världsledande företag som skapar produkter som verkligen gör skillnad för människors hälsa och välmående?

Nu har du chansen att bli en viktig del av Fresenius dynamiska infrastrukturteam inom IT och Automation. Som nätverksingenjör hos oss får du vara med och driva och utveckla den IT-infrastruktur som ligger till grund för vår produktion och säkerställer en pålitlig drift. Här får du arbeta tillsammans med erfarna och målinriktade kollegor som ständigt strävar efter att optimera och förbättra våra system – och göra verklig skillnad i en meningsfull verksamhet.

Om tjänsten
Som nätverksingenjör hos oss kommer du att vara med och utveckla, driva och underhålla vårt datanät, som är viktigt för vår produktion och driftsäkerhet. Du blir en del av ett team på 30 kollegor som hela tiden jobbar för att göra vår IT-infrastruktur bättre och mer effektiv.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
-Bidra med specialistkunskap inom området och förstå både tekniken och verksamhetens behov
-Bidra med erfarenhet och vara den som samordnar och svarar på frågor om området
-Ansvara för att både förvalta och vidareutveckla vår nätverksinfrastruktur – med fokus på säkerhet, tillgänglighet och framtidens behov
-Driva och samordna tilldelade ändringsärenden
-Hantera ärenden som berör tilldelade ansvarsområden, men även generellt inom IT & Automation. Dessa ärenden administreras f.n. i ServiceNow, men andra system kan förekomma
-Delta i projektgrupper efter särskild överenskommelse

Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har:
Eftergymnasial utbildning inom IT, data-/telekommunikation eller likvärdig kompetens förvärvad genom yrkeserfarenhet
God kunskap inom ämnesområdet med relevant yrkeserfarenhet
Goda kunskaper i svenska och engelska då kommunikation och dokumentation förekommer på båda språken

Meriterande erfarenheter inkluderar:
Vi arbetar till stor del med Cisco-produkter så relevanta Cisco-certifieringar är meriterande
Erfarenhet av förändringsledning
Erfarenhet av att ta fram och sammanställa dokumentation
Insikt och förståelse av GMP/Ledningssystem syfte och funktion
Erfarenhet från läkemedelsindustrin eller motsvarande som lyder under regulatoriska krav/regelverk

Personliga egenskaper
Noggrann, kvalitetsmedveten och drivande med en förmåga att följa rutiner och direktiv. Vi söker dig som kan driva projekt från start till mål och leverera resultat effektivt. Vi söker dig med både teknisk spets och ett starkt förändringsdriv. Du vill mer än att bara förvalta, ser nätverk som en möjliggörare för en modern, säker och effektiv IT-miljö. Du trivs i en teamorienterad och kommunikativ roll där ditt engagemang och ansvarstagande gör dig till en viktig del av gruppen.

Vad erbjuder vi
Hos oss blir du en del av ett internationellt företag med stark lokal förankring, där innovation och kvalitet alltid står i fokus. Vi erbjuder möjligheter till kompetensutveckling och karriärvägar som du själv har stor möjlighet att påverka. Vår globala organisation och engagerade arbetskultur har gjort oss till ett Karriärföretag 2023 och 2024, en utmärkelse som vi är väldigt stolta över! I våra medarbetarundersökningar lyfts kollegorna, utvecklingsmöjligheterna och den familjära stämningen upp som några av de bästa sakerna med att arbeta på Fresenius Kabi.

Vidare erbjuder vi också:

-Kortare arbetsvecka på 38,35 timmar och möjlighet till arbetstidsförkortning
-Friskvårdsbidrag
-Subventionerad lunch
-Förmånscykel
-Förmånlig gruppförsäkring


Om företaget
Fresenius Kabi är ett växande företag med cirka 1000 anställda i Sverige och över 40 000 anställda världen över. Vår stolthet för våra produkter genomsyrar hela företaget.

Vi har i Sverige två fabriker för tillverkning av intravenösa näringslösningar; parenteral nutrition. Fabrikerna finns i Uppsala, Uppsala Business Park, samt i Brunna, i Kungsängen norr om Stockholm.

Att vara en del i Fresenius Kabi är synonymt med att vara en del i en miljö med framtidsutsikter. Vi tror på vår personal och är passionerad i vår utveckling av alla våra medarbetare. Läs mer via www.fresenius-kabi.com

Ansökan
I denna rekrytering samarbetar Fresenius Kabi med SJR. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Christine Stamfeldt på 070 471 59 16 alternativt Isabell Bengtsson 070 899 95 63. I denna rekryteringsprocess ingår tester, intervjuer, referenstagning samt bakgrundskontroll. Vid intervju ber vi dig uppvisa examensbetyg och relevanta intyg. För slutkandidat genomförs en nyanställningsundersökning hos vår företagshälsovård. Sista ansökningsdag 2025-05-10. Tillträde enligt överenskommelse. Alla ansökningar och kontakter hanteras konfidentiellt.

Varmt välkommen med din ansökan!

#Bildlänk
https://media.sjr.se/wp-content/uploads/2024/12/SJR-konsult-annons-16.jpg

Ansök nu

Fresenius Kabi växer – två systemförvaltare med driv i förändring

Systemförvaltare
Läs mer Apr 17
Om tjänsten
Vi söker nu två systemförvaltare till vårt team inom produktionsnära IT. Här får du en central roll i att driva, utveckla och säkra driften av kritiska system som bidrar till att rädda liv – varje dag.
Tillsammans med engagerade kollegor, i en organisation som värdesätter samarbete och ständig förbättring, blir du en nyckelperson i vår fortsatta tillväxt. Vi söker dig som är en strukturerad systemförvaltare med hjärtat i tekniken och blicken mot framtid och helhet.

Du blir en del av ett kompetent, varmt och sammansvetsat team där samarbete är nyckeln till framgång. Du arbetar nära systemägare, ingenjörer och andra systemförvaltare. Fresenius Kabi har en kultur där man hjälper varandra, lyfter blicken och firar framgångar tillsammans.



Huvudsakliga arbetsuppgifter
Du ansvarar för att våra kritiska IT-system fungerar smidigt, säkert och i linje med verksamhetens behov. Rollen innebär även ett samordnande och drivande ansvar där du, tillsammans med systemägare och leveransorganisation, leder arbetet med drift, underhåll och vidareutveckling av systemen samtidigt som du säkerställer att regelverk och rutiner efterlevs.

Du är inte bara en viktig kugge i det dagliga, utan också en kraft som hjälper oss att ta nästa steg framåt.
Med ett tydligt förändringsfokus är du en nyckelperson i vår digitala förändringsresa där du kombinerar framtidsfokus med operativ närvaro i det dagliga arbetet. Du fungerar som kontaktpunkt och specialist, koordinerar förvaltningsmöten, hanterar dokumentation, behörigheter och validering, samt agerar stöd vid support- och felsökningssituationer.
Du arbetar nära både verksamhet och teknik, skapar struktur och förutsättningar för genomförandekraft där du även bidrar till planering och budget inom ditt område.

Du blir en del av ett kompetent, varmt och sammansvetsat team där samarbete är nyckeln till framgång. Du arbetar nära systemägare, ingenjörer och andra systemförvaltare. Fresenius Kabi har en kultur där man hjälper varandra, lyfter blicken och firar framgångar tillsammans.



Lämplig bakgrund
• Akademisk utbildning inom naturvetenskap/informationsteknologi, eller likvärdig kompetens förvärvad genom yrkeserfarenhet
• Minst 3-5 års erfarenhet av IT-systemförvaltning, gärna inom produktion eller läkemedelsindustri
• Erfarenhet från läkemedelsindustrin eller motsvarande som lyder under regulatoriska krav/regelverk
• God erfarenhet av att ta fram och sammanställa dokumentation
• Erfaren användare av MS Office (Word, Powerpoint och Excel)
• Van att arbeta metodiskt och strukturerat i en komplex miljö
• Erfarenhet av förändringsledning och samordning av tekniska team
• Mycket god förmåga att uttrycka sig i både tal och skrift, på engelska och svenska
• Meriterande om du har erfarenhet av SAP, SCADA, PLC eller QC-system


Personliga egenskaper
Som person ser vi gärna att du har en mycket god organisationsförmåga och ett strukturerat, metodiskt arbetssätt. Du har en stark egen drivkraft och ett genuint intresse för förändringsarbete och digital utveckling. Du ser möjligheter där andra ser hinder, och har förmågan att inspirera, engagera och skapa förståelse även i komplexa processer.

Du trivs i rollen som samordnare och initiativtagare – och rör dig naturligt mellan strategiska perspektiv och praktiskt genomförande. Du är prestigelös, nyfiken och har lätt för att skapa förtroendefulla relationer i organisationen.
Med tydlighet, lyhördhet och struktur bidrar du till att hålla riktningen, även när förändring innebär utmaning.


Vad erbjuder vi
Hos oss blir du en del av ett internationellt företag med stark lokal förankring, där innovation och kvalitet alltid står i fokus. Vi erbjuder möjligheter till kompetensutveckling och karriärvägar som du själv har stor möjlighet att påverka. Vår globala organisation och engagerade arbetskultur har gjort oss till ett Karriärföretag 2023 och 2024, en utmärkelse som vi är väldigt stolta över! I våra medarbetarundersökningar lyfts kollegorna, utvecklingsmöjligheterna och den familjära stämningen upp som några av de bästa sakerna med att arbeta på Fresenius Kabi.

Vidare erbjuder vi också bland annat en kortare arbetsvecka på 38,35 timmar och möjlighet till arbetstidsförkortning, friskvårdsbidrag, subventionerad lunch, förmånscykel samt förmånlig gruppförsäkring.

Om företaget
Fresenius Kabi är ett växande företag med cirka 1000 anställda i Sverige och över 40 000 anställda världen över. Vår stolthet för våra produkter genomsyrar hela företaget.

Vi har i Sverige två fabriker för tillverkning av intravenösa näringslösningar; parenteral nutrition. Fabrikerna finns i Uppsala, Uppsala Business Park, samt i Brunna, i Kungsängen norr om Stockholm.

Att vara en del i Fresenius Kabi är synonymt med att vara en del i en miljö med framtidsutsikter. Vi tror på vår personal och är passionerad i vår utveckling av alla våra medarbetare. Läs mer via www.fresenius-kabi.com

Ansökan
I denna rekrytering samarbetar Fresenius Kabi med SJR. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Christine Stamfeldt på 070 471 59 16 alternativt Isabell Bengtsson 070 899 95 63. I denna rekryteringsprocess ingår tester, intervjuer, referenstagning samt bakgrundskontroll. Vid intervju ber vi dig uppvisa examensbetyg och relevanta intyg. För slutkandidat genomförs en nyanställningsundersökning hos vår företagshälsovård. Sista ansökningsdag 2025-05-15. Tillträde enligt överenskommelse. Alla ansökningar och kontakter hanteras konfidentiellt.

Varmt välkommen med din ansökan!

#Bildlänk
https://media.sjr.se/wp-content/uploads/2023/12/konsult_shutterstock_655479409-scaled.jpg

Ansök nu

Nätverksingenjör med driv i förändring och framtidens infrastruktur

Nätverkstekniker
Läs mer Apr 17
Vill du vara med och arbeta för ett världsledande företag som skapar produkter som verkligen gör skillnad för människors hälsa och välmående?

Nu har du chansen att bli en viktig del av Fresenius dynamiska infrastrukturteam inom IT och Automation. Som nätverksingenjör hos oss får du vara med och driva och utveckla den IT-infrastruktur som ligger till grund för vår produktion och säkerställer en pålitlig drift. Här får du arbeta tillsammans med erfarna och målinriktade kollegor som ständigt strävar efter att optimera och förbättra våra system – och göra verklig skillnad i en meningsfull verksamhet.

Om tjänsten
Som nätverksingenjör hos oss kommer du att vara med och utveckla, driva och underhålla vårt datanät, som är viktigt för vår produktion och driftsäkerhet. Du blir en del av ett team på 30 kollegor som hela tiden jobbar för att göra vår IT-infrastruktur bättre och mer effektiv.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
-Bidra med specialistkunskap inom området och förstå både tekniken och verksamhetens behov
-Bidra med erfarenhet och vara den som samordnar och svarar på frågor om området
-Ansvara för att både förvalta och vidareutveckla vår nätverksinfrastruktur – med fokus på säkerhet, tillgänglighet och framtidens behov
-Driva och samordna tilldelade ändringsärenden
-Hantera ärenden som berör tilldelade ansvarsområden, men även generellt inom IT & Automation. Dessa ärenden administreras f.n. i ServiceNow, men andra system kan förekomma
-Delta i projektgrupper efter särskild överenskommelse

Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har:
Eftergymnasial utbildning inom IT, data-/telekommunikation eller likvärdig kompetens förvärvad genom yrkeserfarenhet
God kunskap inom ämnesområdet med relevant yrkeserfarenhet
Goda kunskaper i svenska och engelska då kommunikation och dokumentation förekommer på båda språken

Meriterande erfarenheter inkluderar:
Vi arbetar till stor del med Cisco-produkter så relevanta Cisco-certifieringar är meriterande
Erfarenhet av förändringsledning
Erfarenhet av att ta fram och sammanställa dokumentation
Insikt och förståelse av GMP/Ledningssystem syfte och funktion
Erfarenhet från läkemedelsindustrin eller motsvarande som lyder under regulatoriska krav/regelverk

Personliga egenskaper
Noggrann, kvalitetsmedveten och drivande med en förmåga att följa rutiner och direktiv. Vi söker dig som kan driva projekt från start till mål och leverera resultat effektivt. Vi söker dig med både teknisk spets och ett starkt förändringsdriv. Du vill mer än att bara förvalta, ser nätverk som en möjliggörare för en modern, säker och effektiv IT-miljö. Du trivs i en teamorienterad och kommunikativ roll där ditt engagemang och ansvarstagande gör dig till en viktig del av gruppen.

Vad erbjuder vi
Hos oss blir du en del av ett internationellt företag med stark lokal förankring, där innovation och kvalitet alltid står i fokus. Vi erbjuder möjligheter till kompetensutveckling och karriärvägar som du själv har stor möjlighet att påverka. Vår globala organisation och engagerade arbetskultur har gjort oss till ett Karriärföretag 2023 och 2024, en utmärkelse som vi är väldigt stolta över! I våra medarbetarundersökningar lyfts kollegorna, utvecklingsmöjligheterna och den familjära stämningen upp som några av de bästa sakerna med att arbeta på Fresenius Kabi.

Vidare erbjuder vi också:

-Kortare arbetsvecka på 38,35 timmar och möjlighet till arbetstidsförkortning
-Friskvårdsbidrag
-Subventionerad lunch
-Förmånscykel
-Förmånlig gruppförsäkring


Om företaget
Fresenius Kabi är ett växande företag med cirka 1000 anställda i Sverige och över 40 000 anställda världen över. Vår stolthet för våra produkter genomsyrar hela företaget.

Vi har i Sverige två fabriker för tillverkning av intravenösa näringslösningar; parenteral nutrition. Fabrikerna finns i Uppsala, Uppsala Business Park, samt i Brunna, i Kungsängen norr om Stockholm.

Att vara en del i Fresenius Kabi är synonymt med att vara en del i en miljö med framtidsutsikter. Vi tror på vår personal och är passionerad i vår utveckling av alla våra medarbetare. Läs mer via www.fresenius-kabi.com

Ansökan
I denna rekrytering samarbetar Fresenius Kabi med SJR. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Christine Stamfeldt på 070 471 59 16 alternativt Isabell Bengtsson 070 899 95 63. I denna rekryteringsprocess ingår tester, intervjuer, referenstagning samt bakgrundskontroll. Vid intervju ber vi dig uppvisa examensbetyg och relevanta intyg. För slutkandidat genomförs en nyanställningsundersökning hos vår företagshälsovård. Sista ansökningsdag 2025-05-10. Tillträde enligt överenskommelse. Alla ansökningar och kontakter hanteras konfidentiellt.

Varmt välkommen med din ansökan!

#Bildlänk
https://media.sjr.se/wp-content/uploads/2024/12/SJR-konsult-annons-16.jpg

Ansök nu

Redovisningsansvarig

Redovisningschef
Läs mer Apr 14
Till kund i Uppland söker SJR Uppsala nu en Redovisningsansvarig. Uppdraget beräknar starta inom en månad och det finns möjlighet till hybridarbete. Vi söker både dig som vill ta anställning som konsult eller dig som vill arbeta som underkonsult hos oss.

Om tjänsten

Som Redovisningsansvarig kommer du att vara navet i vår kunds ekonomiska avdelning. Du kommer att ha det övergripande ansvaret för att alla ekonomiska processer fungerar smidigt och effektivt. Du kommer att arbeta operativt med ekonomiflödet –med allt från fakturering, löpande bokföring till bokslut. Din noggrannhet och ditt engagemang kommer att vara avgörande för att säkerställa att företagets ekonomi är i fas och att verksamheten kan fortsätta att växa och blomstra.


Huvudsakliga arbetsuppgifter
Självständigt ansvar för redovisningen
Bokslut
Upprättande av delårsrapport och årsredovisning samt inkomstdeklarationer
Skatte- och momsdeklarationer
Koncernrapportering
Delaktighet i och drivande av olika effektiviseringsprojekt

Lämplig bakgrund
Vi söker dig med flera års erfarenhet av redovisning inklusive löpande redovisning, årsbokslut och årsredovisning. Du har troligen även vana av att ansvara för löneadministrationen, men det här är inget krav. Vidare har du vana av att vara involverad i effektivisering av processer samt frågor kopplade till lönsamhet och tillväxt. Du är trygg i svenska i tal och skrift, har arbetat i något eller några affärssystem och har goda kunskaper i Excel.

Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen är du en analytisk, ansvarstagande och självgående person som har en stark förmåga att planera, driva arbetet framåt på ett strukturerat sätt och är van vid att ta i lite extra när det behövs. Du har ett eget driv och tycker om att arbeta tillsammans med andra i laget. Kvalitet genomsyrar allt du gör och du har ett prestigelöst förhållningssätt och hjälper till där det behövs.

Ansökan
Har du frågor? Välkommen att kontakta Isabell Bengtsson via isabell.bengtsson@sjr.se. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2025-05-04.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.

#Bildlänk
https://media.sjr.se/wp-content/uploads/2023/10/konsult_interim_annons_55-2.png

Ansök nu

Supporttekniker – Bli en del av SJRs engagerade IT-team!

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Mar 19
Om tjänsten
Vi söker en serviceinriktad och lösningsorienterad supporttekniker med några års erfarenhet av IT-support? Vill du arbeta i en dynamisk miljö där du får använda dina tekniska kunskaper och samtidigt bidra till ett starkt team? Då är det här möjligheten för dig!

SJR i Uppsala söker en erfaren och driven supporttekniker som vill vara en nyckelspelare i vårt IT-supportteam med uppdrag hos en av våra kunder i Uppsala. Du kommer att arbeta med både daglig användarsupport och mer avancerade tekniska uppgifter. Hos oss får du möjlighet att utvecklas, ta ansvar och bidra till att förbättra vår kunds IT-miljö. Det här är ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss på SJR som ytterligare en av våra uppskattade konsulter. Uppdraget förväntas starta så snart som möjligt och pågå ca sex månader med stor möjlighet till förlängning.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
Arbetet utgörs av att tillsammans med kollegorna i teamet ge användarsupport och service via telefon och servicedesk-system, samt genomföra administrativa uppgifter kring vår klientmiljö. Uppdraget är användarnära med fokus på första linjens support. Arbetet utförs till stor del på plats, men visst utrymme för distansarbete finns. Det kan förekomma resor till andra kontor.

Exempel på arbetsuppgifter, tekniker och produkter hos vår kund:

• Installation, felsökning och underhåll av PC, Windows, Office 365 och närliggande teknologier.
• Hantering av IT-supportärenden via flera kanaler – telefon, och remote desktop.
• Planering och ledning av den dagliga verksamheten inom IT-supportteamet.
• Samarbeta med kollegor för att säkerställa hög servicekvalitet och effektiva lösningar.
• Felsökning och problemlösning i Windows och installerade applikationer.
• SCCM.
• MSI-paketering.
• iOS och relaterade produkter.
• Hantering av mobiltelefoner, abonnemang och tillbehör.
• Administration av enheter i Intune.
• Tunna klienter.
• KVM-lösningar.


Lämplig bakgrund
Vi söker dig som:
• Talar och skriver svenska obehindrat.
• Har några års dokumenterad erfarenhet av IT-support.
• Har arbetat med installation, felsökning och förvaltning av PC, Windows och Office 365.
• Är van vid att ge support i flera kanaler och kan hantera olika typer av användarbehov.
• Har erfarenhet av att leda och planera dagliga aktiviteter inom ett IT-supportteam.

Som person är du är en lagspelare som gärna delar med sig av kunskap och stöttar dina kollegor.


Vad erbjuder vi
Vi erbjuder:
• En stimulerande och utvecklande arbetsmiljö med engagerade kollegor.
• Möjlighet att påverka och förbättra IT-supportverksamheten.
• Kompetensutveckling och möjlighet att växa i din roll.
• En inkluderande och stöttande arbetskultur där vi värdesätter samarbete och innovation


Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Christine Stamfeldt via chrisitine.stamfeldt@sjr.se alternativt Isabell Bengtsson via isabell.bengtsson@sjr.se. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2025-04-18.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.

Ansök nu

Produktionsplanerare med erfarenhet av elektronik

Civilingenjör, produktion, elektronik
Läs mer Mar 27
Vill du vara en del av ett framtidstänkande företag som bland annat arbetar för att effektivisera och bibehålla den svenska industrin? Har du erfarenhet av elektronikproduktion och vill vara med och skapa innovativa och kundanpassade automatiserade lösningar? Då kan du vara rätt för rollen som konsult hos vår kund!

Om tjänsten
SJR i Uppsala söker nu en Produktionsplanerare som vill vara med på en spännande resa! Vi är på jakt efter dig som är intresserad av rollen som konsult om ca sex månader med ambitionen att efter avslutat konsultuppdrag anställas direkt hos vår kund.

Du kommer till ett innovativt och kundorienterat företag i Uppsala vilka utvecklar avancerade elektroniska lösningar som är skräddarsydda för att möta marknadens behov. Genom att arbeta med banbrytande teknologi effektiviserar och moderniserar vår kund den svenska industrin.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
Som produktionsplanerare hos vår kund får du en central roll där du ansvarar för att säkerställa att produktionen löper effektivt och enligt plan.

Du kommer främst att;

-Ansvara för att upprätta och följa produktionsplaner, samt säkerställa att produktionsmålen uppnås.
-Arbeta nära produktionsavdelningen, inköp och logistik för att optimera flödet och säkerställa att alla resurser finns tillgängliga vid rätt tidpunkt.
-Koordinera med underleverantörer och interna team för att säkerställa leveranstider och produktkvalitet.
-Analysera och förbättra produktionsprocesser för att skapa effektiva och hållbara arbetsflöden.
-Säkerställa att all produktion sker enligt fastställda kvalitetsnormer och krav, särskilt med tanke på de tekniska krav som ställs på elektroniska produkter.
-Hantera och uppdatera produktionsdokumentation och rapportering.


Lämplig bakgrund
För att lyckas i rollen har du troligen en ingenjörsutbildning inom elektronik, elektroteknik, automation eller produktionsteknik. Du har tidigare arbetat med elektroniktillverkning, gärna med erfarenhet av produktionsplanering och logistik i en tekniskt krävande miljö.

Vi ser även gärna att du har;

-Erfarenhet av att hantera komplexa logistikflöden och säkerställa rätt komponenter finns tillgängliga vid rätt tidpunkt för att undvika produktionsstopp.
-Erfarenhet av att arbeta i projektform, gärna med tvärfunktionella team, där du samarbetar nära utvecklare och projektledning.
-Förmåga att analysera och optimera produktionsflöden, samt implementera processförbättringar för att höja effektiviteten och produktkvaliteten.
-Goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt.


Personliga egenskaper
För att trivas hos vår kund bör du gilla förändring och att arbeta i ett växande bolag. Vår kund tror mycket på kombinationen av kreativitet, ordning och reda och att ha kul på jobbet. Vi erbjuder dig goda anställningsvillkor och möjligheten att vara med på en spännande resa med att skapa framtidens nya teknologi.

Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Isabell Bengtsson isabell.bengtsson@sjr.se alternativt Christine Stamfeldt christine.stamfeldt@sjr.se. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2025-04-10

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.

Ansök nu