Uppsala: Projektstöd till Vattenfall Services på deltid

Hitta ansökningsinfo om jobbet Projektstöd till Vattenfall Services på deltid i Uppsala. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Uppsala inom den kategorin.

Publicerad: 2025-01-28 // Varaktighet: Deltid

Nu söker vi dig som studerar i Uppsala på eftergymnasial nivå och letar efter ett meriterande extrajobb! I tjänsten som projektstöd stöttar du projektledare på Vattenfall Services med administrativa uppgifter. Vi arbetar med löpande urval, varmt välkommen med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Vattenfall Services bygger, underhåller och utvecklar energilösningar och är en viktig del i arbetet med att göra Sverige fossilfritt inom en generation. För att nå detta mål behöver Vattenfall fler duktiga och engagerade medarbetare. Denna tjänst kan leda till stora möjligheter att bygga och bredda din kompetens tillsammans med hjälpsamma och branschkunniga kollegor. Dessutom bidrar din arbetsinsats till en höjd leveranssäkerhet i Sveriges viktigaste infrastruktur.

På avdelningen för Stationer Roslagen arbetar dina framtida kollegor med alla förekommande typer av servicetjänster för drift och underhåll av elkraftsanläggningar, samt felavhjälpning på alla spänningsnivåer mellan 0,4kV och 400kV. I tjänsten som projektstöd stöttar du projektledare och tekniker med administrativa uppgifter. Detta innefattar bland annat ärendehantering, avrapportering samt fakturering mot Vattenfall Services kunder. I tjänsten arbetar du nära projektledare och tekniker, du har vidare extern kontakt med Vattenfall Services kunder.

Tjänsten är på deltid, på 50% och du arbetar ca 4h/dag. Det finns mycket goda möjligheter till arbete på 100% under sommaren. Tjänsten är placerad på Vattenfall Services kontor i Fyrislund, Uppsala.

Du erbjuds
- Ett meriterande extraarbete
- Möjligheten att göra skillnad för en hållbar energiomställning
- En närvarande konsultchef som följer dig i ditt arbete

VI SÖKER DIG SOM
- Studerar en teknisk utbildning på Uppsala Universitet om minst 50%, med minst 1,5 år kvar av dina studier
- Har flytande kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift, då arbetet sker på båda språken
- Har mycket god datavana
- Har mycket goda kunskaper i Office-paketet

Det är meriterande om du har
- Har tidigare erfarenhet av SAP

Vi läger stor vikt vid dig som person. För att lyckas och trivas i tjänsten ser vi att du är kommunikativ och kan anpassa dig till olika situationer. Vidare är du samarbetsinriktad och har förmågan att arbeta strukturerat. Vi söker dig med följande personliga egenskaper:
- Tillitsfull
- Ordningsam
- Ansvarstagande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs gärna med om Vattenfall Services på deras hemsida

Alla platsannonser →

Andra jobb i Uppsala som Administrativ assistent

Nedan visas andra jobb i Uppsala som Administrativ assistent.

Serviceinriktad Customer Support till C2 Vertical Safety

Läs mer Jan 7
Om C2 Vertical Safety
C2 Vertical Safety är specialister inom arbete på höjd och klättring och vi säljer alla produkter som behövs inom området. Våra kunder består av företag och myndigheter som har verksamhet och medarbetare som arbetar på hög höjd samt sport- och yrkesbutiker. Via vår websida når vi också ut till privatpersoner inom både sport- och outdoorsegmentet.Huvudkontoret finns i Uppsala och rymmer även vårt utbildningscentrum som har 18 meter i takhöjd. C2 har även lokalkontor i södra Sverige. C2 har idag hunnit fylla 20 år och är en av branschens största aktörer. Vi är kända för vår höga kompetens, höga kvalitet och fokus på att lösa kundernas behov.
Serviceinriktad Customer SupportC2 fortsätter att växa och söker nu dig som är en stjärna på administration och service. Vill du arbeta i ett härligt team där kvalitet och gästupplevelse alltid står i fokus?
Då är du välkommen med din ansökan!
Om tjänsten
Som Customer Support hos oss blir du en viktig nyckelspelare på vårt kontor i Uppsala. Du kommer att arbeta tätt med våra säljavdelningar och ansvara för bl.a. inkommande samtal och mail. Du kommer att jobba med orderhantering, fakturering, sälj och internt stöd till våra utesäljare. Du ser till att kunderna får en förstklassig upplevelse när de är i kontakt med oss.
Exempel på arbetsuppgifter:
Svara i telefon under företagets telefontider
Order- och offerthantering
Hantera mail i företagets info-korg.
Kundkontakt i samband med utbildning och vid förfrågningar
Kundvård på plats i lokalerna (Fika/ lunch)
Reklamationer & returer
Stötta med PPE administration
Fakturering vid behov
Kundbesök och mässor vid behov

Om dig
Det viktigaste för oss är vem du är som person. Vi tror att du som söker är en serviceminded, öppen, orädd person som gillar att ta egna initiativ. Du är noggrann i ditt arbetssätt och har ett sug att lära dig nya saker. I arbetet ingår enklare administration och är du generellt systemkunnig kommer det inte att vara några problem. Vi ser även att du vill bidra till en trevlig stämning i teamet.
Våra produkter och vår filosofi om kvalitet och säkerhet gäller också oss själva. På C2 är vi ett aktivt team som gillar att hålla oss i trim och anta utmaningar. Att ha roligt tillsammans och utvecklas i teamet är viktigt för oss. Välkommen till ett entreprenörsdrivet företag och ett roligt gäng!
Krav Arbetslivserfarenhet från en administrativ och serviceinriktad tjänst
Talar och skriver både svenska och engelska
Datorvana
Kunskap i Officepaketet
Meriterande Erfarenhet av försäljning
Intresse för våra produkter och tjänster

Övrigt
Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor på Börjegatan 78 i Uppsala.
People Value ansvarar för denna rekrytering.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Cecilia Hållner på cecilia.hallner@peoplevalue.se
Mer om företaget hittar du på www.c2safety.com.
Urval och intervjuer sker löpande, sista ansökningsdag är den 26 Januari 2025.

Ansök nu

Strategisk projektkoordinator för batteriverksamheten

Läs mer Apr 17
Institutionen för kemi - Ångström bedriver forskning och utbildning inom kemiämnet.

Institutionen har 270 anställda och omsätter 300 miljoner kronor. Vid institutionens sex program bedrivs mycket framgångsrik forskning av hög internationell klass. Vi har ett stort antal externt finansierade forskningsprojekt, ofta med internationellt samarbete och vi ser en fortsatt god tillväxt inom vårt ämnesområde. Institutionen har utbildningsuppdrag inom ingenjörs- och civilingenjörsprogram samt masterprogram. Mer information finns på vår https://kemi.uu.se/angstrom. 

På institutionen finns Ångström Advanced Battery Centre (ÅABC), vilket är en av universitetets största forskningsmiljöer. ÅABC koordinerar bland annat kompetenscentret Batteries Sweden och deltar i ledningen för Swedish Electromobility Center, samt har många projekt finanseirade av svenska myndigheter och av EU. Inom forskningsmiljön koordineras även det europeiska storskaliga intiativet Battery2030+ samt Uppsala Universitets verksamhet inom det nationella batteriinitiativet COMPEL. Som strategisk projektkoordinator underlättar du arbetet för de medverkande forskarna, synliggör du forskningen och stimulerar du samarbetet med andra aktörer, både i Uppsala, på andra lärosäten och inom industrin. Arbetet med Battery 2030+ är en huvudsaklig arbetsuppgift.

Arbetsuppgifter 
Som strategisk projektkoordinator kommer du förväntas att arbeta operativt i en dynamisk miljö där det förekommer många interaktionsytor med både akademi och industri i en internationell miljö. Arbetet som strategisk projektkoordinator innebär att vara ett stöd till ansvariga professorer, samt implementera verksamhetsmål för Battery2030+ och andra projekt. Tjänsten består av samordning, uppföljning och rapportering av olika projekt, samt kommunikation. Arbetet innebär att sammanställa relevant forskning och aktiviteter inom batterifältet, i synnerhet de som gäller Battery2030+. Det innebär också att hantera en bredare portfölj av projekt och bemanning av dessa, samt att organisera workshops, konferenser, besök, med mera, samt att hantera kontrakt och avtal i samband med andra organisationer. Arbetet utförs i samarbete med ansvarig forskningsledare samt övrig forskningsadministrativ personal.

Kvalifikationskrav


• Har doktorsexamen inom kemi, fysik, eller materialvetenskap eller kunskaper förvärvade på annat sätt som arbetsgivaren bedömer som likvärdiga.

• Erfarenhet av batteriforskning (elektrokemi, materialvetenskap eller liknande). 

• Erfarenhet av projektledning.

• Erfarenhet av projektrapportering i portaler.

• Erfarenhet av självständigt arbete.

• Erfarenhet av att utforma forskningsrelaterade rapporter och texter.

• Mycket god förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska i tal och skrift.

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Du är initiativtagande, självgående och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är van vid att både jobba självständigt och att samarbeta i team. Du är också kvalitetsmedveten, lyhörd och prestigelös samt kan arbeta flexibelt under tidspress.

Önskvärt/meriterande i övrigt
Stort intresse för utvecklingen av batteriområdet, elektrifiering och elektromobilitet. Erfarenhet av att arbeta professionellt med webb och sociala medier. Erfarenhet av kontrakt- och IP-hantering gentemot externa parter. 

Om anställningen 
Anställningen är tillsvidare (provanställning kan tillämpas). Omfattningen är heltid. Tillträde enligt överenskommelse. Placeringsort: Uppsala

Upplysningar om anställningen lämnas av: Professor Patrik Johansson, mailto:Patrik.Johansson@kemi.uu.se

Välkommen med din ansökan senast den 30 maj 2025, UFV-PA 2025/1185.

Uppsala universitet är ett brett forskningsuniversitet med stark internationell ställning. Det yttersta målet är att bedriva utbildning och forskning av högsta kvalitet och relevans för att göra skillnad i samhället. Vår viktigaste tillgång är alla 7 600 anställda och 53 000 studenter som med nyfikenhet och engagemang gör Uppsala universitet till en av landets mest spännande arbetsplatser.


Läs mer om våra förmåner och hur det är att jobba inom Uppsala universitet
https://uu.se/om-uu/jobba-hos-oss/


Anställningen kan komma att säkerhetsprövas. Vid säkerhetsprövning är en förutsättning för anställning att sökande blir godkänd.


Vi undanber oss erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp.


Ansökan tas emot i Uppsala universitets rekryteringssystem.

Ansök nu

Network Officer to join our team at the CCB International Secretariat

Läs mer Apr 9
CCB* is recruiting a Network Officer to strenghten the voices of its Member and Observer organizations in joint actions. The role involves acting as a point of contact between CCB Member organizations and the CCB Secretariat, promoting coordination and sharing joint efforts and impacts in the Baltic Sea Region. The Network Officer will also work with supporting Members and Observers’ national and joint international work, including organizational, capacity building, outreach, and financial support for their environmental activities.
You will work closely with the CCB Secretariat team in Sweden and beyond to ensure effective implementation of CCB’s projects and initiatives and support the development of CCB’s strategic and thematic plans.
The CCB Network Officer
Serve as the main liaison and contact person between the CCB Secretariat, Working Area Leaders, Working Group Coordinators and Members & Observers;
Facilitate coordination through the CCB platform to strengthen Members & Observers cooperation;
Maintain direct and permanent in- and outbound communication channels for Members & Observers;
Ensure implementation of CCB Constitution
Represent CCB at relevant events or networking opportunities;
Prepare and coordinate the implementation of the Network Development Strategy.

?Key tasks and responsibilities:
Keep the registry of CCB Members & Observers updated,
Advise on the development and implementation of the Network’s Development Strategy;
Promote CCB Membership/Observership: seeking for new potential Member Organisations; keeping membership criteria updated and visible; supporting on-/offboarding of network Members & Observers;
Coordinate arrangements of General Meetings and Annual Conferences (dates and venues, hosts, etc.), as well as performing the secretary functions for those (circulating documents, taking minutes);
Coordinate the arrangement and support communication & promotion of CCB joint events, incl. Our Common Baltic, River University, Baltic Climate School, etc.;
Regularly liaise with Members & Observers to respond to any questions related to CCB and understand their interests and needs;
Facilitate and promote active participation of Members & Observers in the CCB Working Areas/Working Groups and joint events;
Facilitate and supervise the implementation of relevant CCB policies (e.g. travel, gender), incl. climate footprint of travels/events;
Monitor and coordinate training opportunities for Members & Observers;
Facilitate CCB financial support to Members & Observers, based on their applications and requests;
Facilitate communication of Members & Observers’ news across CCB via the internal newsletter;
Support communication functions by providing information and updates about Members & Observers through CCB’s communication materials and channels, regarding activities relevant to CCB;
Support the CCB Communication Officer’s work as agreed and deemed necessary;
Cooperate with and provide ad hoc support to other staff, as needed.

?Required skills and backgroud:
- Relevant knowledge of global, EU and regional environmental policies, preferably in the NGO sector;
- BSc./MSc. in communication (environmental / intercultural) or social sciences;
- Experience in membership support, working in multicultural environments, and event organization;
- Skills and experience in communication tools and channels, e.g. newsletter tool;
- EU citizenship or residence and work permit to travel for work purposes;
- Proficient in spoken and written English
We would also welcome interest from candidates who have been working in wider/non-marine environmental policy areas, if they can demonstrate relevant skills and knowledge.
?Desirable skills:
Experience of working for a non-profit organization is a merit.
Working knowledge of any other language common in the Baltic Sea catchment area (e.g. Swedish, Danish, Finnish, German, Polish, Latvian, Lithuanian, Estonian and Ukrainian).
If you are an adaptable, people-oriented and solutions-focused professional with advocacy or campaigning expertise, a positive disposition, a passion for environmental conservation, vibrant team spirit and a can-do attitude, we’d love to hear from you!
?Salary: Salary comparable to NGO staff in Sweden and in accordance with the Collective Agreements of the respective unions. Subject to adjustment depending on experience and annual increase.
Location: Flexible, preferably within the Baltic Sea Region. Work from the office in Uppsala, as well as residence in Sweden is appreciated, but not mandatory. Several joint offline events for the whole Secretariat staff and Council expected per year in Sweden.
Travel: Flexibility to travel as required for meetings and events – mostly within the Baltic Sea Region, including occasional events on weekends.
Contract type: Permanent position with 6-month probation period.
?Starting time: As soon as possible, depending on candidate´s availability.
Application and deadline: May 15, 2025. Please send your CV (max. 2 pages) together with a personal letter (max. 1 page) to secretariat@ccb.se.
Applications in English only.
Incomplete applications (e.g. lacking either CV or personal letter) will be not considered.
Any inquiries related to this vacancy announcement should be forwarded to the above email or to Executive Secretary Mikhail Durkin at mikhail.durkin@ccb.se and +46 739 770 793.
In the application and hiring process, CCB will not discriminate against any individual based on race, colour, sex, language, religion, national or social origin, property, disability, age, family status, sexual orientation and gender identity, economic and social situation.
* Coalition Clean Baltic – CCB Being an international network organization, CCB has the advantage of being able to work both at the international and national policy levels as well as with concrete field projects. Four ways to reach our goal are: (1) Advocacy, (2) Information, environmental education and other activities, (3) Concrete co-operation projects in the field and (4) Support to Member Organizations. In order to strengthen its efforts and promote joint action to restore the environment of the Baltic Sea, CCB has 4 main Working Areas that are important for all its members: Eutrophication, Biodiversity, Hazardous Substances and Maritime.
To learn more about CCB, please visit our website: https://www.ccb.se/

Ansök nu

Administratör

Läs mer Apr 16
FOU Socialtjänst

Våra 1800 medarbetare arbetar med nära vård och hälsa i Uppsala län. Vi har ett brett utbud av tjänster inom första linjens vård. Våra patienter möter oss på Region Uppsalas egna vårdcentraler eller inom habilitering och vi ger råd på telefon via 1177. Utbildning, forskning och utveckling är viktigt för oss, eftersom vi anpassar vårt utbud utifrån invånarnas behov. Redan nu erbjuder vi mobila team, videobesök och smarta e-tjänster.

Välkommen att söka en tjänst som Administratör till FoU Socialtjänst och angränsande hälso- och sjukvård!

En av våra enheter, FoU-S, behöver nu kompletteras med en administratör på heltid då vår nuvarande administratör går vidare till ett annat uppdrag.

Ditt uppdrag
Som administratör bistår du verksamhetschefen samt medarbetare inom FoU-S med olika administrativa uppgifter och du kommer även ingå i Nära vård och hälsas administrativa nätverk. Arbetsuppgifterna kan t.ex. innebära att du:

• är mötessekreterare
• hjälper till att planera, genomföra och följa upp enhetens utbildningar och evenemang
• sköter viss personaladministration, såsom schemaläggning och tidskorrigeringar, i personalsystemet Heroma
• gör bokningar och inköp
• hanterar fakturor i ekonomisystemet Agresso.


Kvalifikationskrav

• Erfarenhet av administrativt arbete, gärna inom offentlig förvaltning.
• Mycket god datorvana och erfarenhet av Office-paketet. Du har också lätt att lära dig nya IT-system.
• Körkort och körvana.

Som person är du flexibel, strukturerad, serviceinriktad och har god samarbetsförmåga. Det är meriterande om du har en utbildning och längre erfarenhet inom administration, samt tidigare erfarenhet av personalsystemet Heroma. Vi tar stor hänsyn till personlig lämplighet.

Vår verksamhet
Det övergripande syftet är att ge verksamheterna bättre möjligheter att erbjuda vård och insatser som är likvärdiga och utgår från bästa tillgängliga kunskap.

Verksamheten styrs politiskt av samråd HSVO, (Hälsa, stöd, vård och omsorg), där alla länets kommuner samt Region Uppsala är representerade. FoU-S tillhör organisatoriskt Region Uppsalas förvaltning Nära vård och hälsa som har cirka 1400 medarbetare. Inom FoU-S arbetar regionala utvecklingsledare, vetenskapliga handledare, samt verksamhetschef och kommunikatör. Arbetet bedrivs inom områdena äldre, funktionshinder, social barnavård, missbruk och beroende samt berörd hälso- och sjukvård.

För mer information
Mer upplysningar lämnas gärna av verksamhetschef Nima Najafi, tel: 0186175420 eller mail: nima.najafi@regionuppsala.se.

Ansökan
Välkommen med din ansökan via länken nedan. Vi vill ha din ansökan senast den 7/5. Bifoga CV och intyg som styrker att du har den kompetens som vi efterfrågar.

Region Uppsala värdesätter de kvaliteter som jämn könsfördelning och mångfald tillför verksamheten och ser gärna sökande av alla kön och med olika födelsebakgrund, funktionalitet och livserfarenhet.Region Uppsala krigsplacerar all tillsvidareanställd personal utifrån totalförsvarets behov. Detta innebär för den enskilda medarbetaren inga förpliktelser i fredstid utan är enkom en planeringsåtgärd.Inför beslut om anställning, sker kontroll av misstanke- och belastningsregister avseende samtliga arbetssökanden som i den sökta anställningen kan komma att arbeta inom psykiatrisk sjukvård, habilitering, vård av barn och ungdom eller tvångsvård av missbrukare.Denna rekrytering sker helt genom Region Uppsalas försorg och vi undanber oss telefonsamtal från rekryteringsföretag och annonsförsäljare.

Ansök nu

Adeccos kund Ragn-Sells i Uppsala söker en administratör

Läs mer Apr 14
Vill du kunna göra skillnad genom ditt dagliga arbete? Som medarbetare på Ragn-Sells gör du det, oavsett roll inom företaget. Vårt arbete bidrar nämligen till ett bättre samhälle och en bättre miljö. Dessutom verkar vi inom en spännande framtidsbransch där vår gedigna historia och stora kunnande är en enorm styrka. Som företag vill vi vara ett bevis på att omsorg om jorden och bra affärer går hand i hand.

Nu stärker Adeccos kund Ragn-Sells deras team och söker en Administratör till Uppsala

Om Ragn-Sells
Ragn-Sells är ett av Sveriges främsta kompetensföretag inom återvinning och miljö. Vi samlar in, behandlar och återvinner avfall och restprodukter från näringsliv, organisationer och hushåll över hela Sverige. Våra erfarna och professionella medarbetare tror på enkla lösningar, ansvarstagande, helhetssyn och framåtanda. Vi är fler än 1500 medarbetare i Sverige. Ragn-Sells koncernen finns dessutom i Danmark, Norge och Estland. Totalt är vi 2500 personer i hela koncernen och 2021 omsatte koncernen över 7,5 miljarder SEK.

Om uppdraget
Som administratör har du en viktig samordningsroll där du dagligen kommunicerar med kunder, kollegor och samarbetspartners. Du arbetar med förekommande produktionsadministration som fakturering, avvikelsehantering, rapportering och uppföljning samt hantering av in- och utvägningar på vår avfallsanläggning. Du har ett nära samarbete med den lokala transportplaneringen och stöttar vid behov.

Tjänsten som Administratör på Ragn-Sells är ett konsultuppdrag med start omgående och förväntas pågå 6 månader framåt, chans till förlängning finns. 

Om dig
Vi söker dig som har lägst treårig gymnasieutbildning och gärna har erfarenhet av ekonomiadministration och att arbeta i olika IT-system. Du kommer att ha nytta av dina Excel-kunskaper i denna roll. Vidare så har du goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.

Som person är du noggrann och har förmåga att planera, organisera och prioritera ditt arbete på ett effektivt och självständigt sätt. Du har intresse, vilja och förmåga att ge service och du är uppmärksam och tillmötesgående i ditt beteende. Du trivs i en miljö där dagen ibland blir helt annorlunda än du planerat och där många uppgifter ska lösas samtidigt. Du är kommunikativ och samarbetsorienterad och har en vilja att utvecklas samt bidra i förbättringsarbete. 

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Amila Dresevic 073 684 78 61

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Administratör, Ragn-Sells, Adecco, Uppsala

Ansök nu

Andra jobb i Uppsala från Academic Work Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Uppsala från Academic Work Sweden AB .

Studentinformatör till Vision i Uppsala

Informatör/Kommunikatör
Läs mer Apr 16
Studerar du och är på jakt efter ett roligt och utvecklande extrajobb med stor möjlighet att påverka dina arbetstider och ditt eget arbete? Då är arbetet som studentinformatör hos Vision något för dig!

OM TJÄNSTEN
Som studentinformatör arbetar du tillsammans med ditt team och hjälper Vision att växa som fackförbund genom att rekrytera nya studentmedlemmar på ditt lärosäte. Arbetsuppgifterna består främst av att ha informationsbord, hålla i klassrumspresentationer samt delta på mässor och arbetsmarknadsdagar. Du arbetar även med marknadsföring och har koll på vad som händer på just ditt lärosäte. I din roll ingår även att ge information och stöd åt våra befintliga studentmedlemmar. Du och ditt team driver den lokala verksamheten och medlemstillväxten samt får stöd och coachning av verksamhetsledare eller sektionsledare.

Du erbjuds:
- Ett utmanande, flexibelt och roligt extrajobb.
- Frihet att till stor del själv lägga upp din arbetstid och utveckla tjänsten inom ramarna för uppdraget.
- Fast timlön och möjlighet till löneökning terminsvis.
- Erfarenhet och utbildning i kommunikation, försäljning och marknadsföring.
- Friskvårdsbidrag, ob-tillägg, restidsersättning, kick-offs.
- Introduktion i och kunskap om den fackliga världen.
- En merit för ditt framtida arbetsliv!

VI SÖKER DIG SOM
- Är student på Uppsala universitet.

Det är meriterande om du:
- Har erfarenhet av service och/eller försäljning.
- Har minst 1 år kvar av din studietid.
- Har varit eller är engagerad i studentlivet på ditt lärosäte.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetar bra i team.
- Social, utåtriktad och kreativ.
- Resultatdriven och gillar att arbeta mot mål.
- Ansvarsfull, initiativtagande och lösningsorienterad.

Övrigt: Tjänsten är en visstidsanställning terminsvis om cirka 30 timmar/månad. Ingångslönen är 140 kr/timme exklusive semesterersättning med möjlighet till löneökning terminsvis. Vi utgår från att du delar fackföreningsrörelsens värderingar men du behöver inte ha några förkunskaper om Vision eller facket - det får du av dem. Starten inleds med en tvådagarsutbildning den 13-14 augusti på Visions kansli i Stockholm.

Vår rekryteringsprocess

Vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Detta är en direktrekrytering till Vision där en första ansökan kommer att hanteras av Academic Work. Därefter kommer all kommunikation och intervjuer ske via Vision. Specifika frågor gällande tjänsten hänvisas till Dinara Garipova på melj: dinara.garipova@vision.se

INFORMATION OM FÖRETAGET
Vision är ett av Sveriges ledande fackförbund med cirka 200 000 medlemmar, både studenter och de i arbetslivet. De är ett av de hundra karriärföretag som anses ha de främsta karriär- och utvecklingsmöjligheterna i Sverige.

Ansök nu

Sommarjobba som Materialhanterare hos ledande Thermo Fisher Scientifc

Truckförare
Läs mer Mar 27
Det har nu öppnats upp en möjlighet för dig som studerar och vill ha ett meningsfullt sommarjobb. I rollen som materialhanterare hos internlogistik erbjuds du ett varierande arbete med eget ansvar hos en stor organisation som utvecklar, tillverkar och marknadsför diagnostiska test för allergi, astma och autoimmuna sjukdomar. Vi söker dig som är noggrann, kommunikativ och som vill utvecklas tillsammans med Thermo Fisher Scientific. Ta chansen och sök en roll där dina timmar på jobbet faktiskt bidrar till att förbättra människors hälsa. Vi ser fram emot din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Thermo Fisher Scientific är ett globalt läkemedel- och bioteknikbolag med 100?000 anställda och en årlig omsättning på över 40 miljarder dollar. I Uppsala finns den största svenska siten för Thermo Fisher med 1000 medarbetare och de är ett huvudsätena för en av deras divisioner globalt. Thermo är verksamma inom strategiska, administrativa och affärsutvecklande aktiviteter samt hemvist för forskning och utveckling såväl som toppmodern tillverkning. Deras ImmunoDiagnostics Division (IDD) utvecklar, tillverkar och marknadsfo?r diagnostiska test fo?r allergi, astma och autoimmuna sjukdomar. Med 1 900 ansta?llda globalt a?r IDD va?rldsledande inom in vitrodiagnostik av allergi och en ledare inom autoimmundiagnostik i Europa. I Uppsala, med drygt 750 medarbetare, finns divisionens globala huvudkontor med ba?de utveckling och tillverkning.

Internlogistiken är navet i produktionen för ThermoFisher Scientific Uppsala. Du kommer vara del av ett team med många beröringsytor där service, ordning och ansvar är ledord. Du kommer att arbeta med att ta emot, registrera och leverera varor samt säkerställa att material finns på rätt plats i rätt tid. Arbetsuppgifterna innefattar även lagerhantering, inventering och uppackning, där noggrannhet och struktur är avgörande. I rollen har du daglig kontakt med både interna och externa parter, vilket ställer krav på god kommunikation och samarbetsförmåga. Du erbjuds mer än bara en professionell utmaning. Hos Thermo Fisher Scientific välkomnas du in i en positiv och stöttande arbetsmiljö där teamet inte bara arbetar hårt tillsammans utan också har roligt.

Det här är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Thermo Fisher Scientific. Uppdraget kommer att vara på heltid under sommaren och för att vara aktuell för rollen ska du kunna arbeta från 9/6 till 22/8.

Du erbjuds
- Ett meningsfullt jobb på ett internationellt företag där dina initiativ och idéer värdesätts
- Arbete i en engagerad grupp där klimatet är öppet och hjälpsamt
- En gedigen introduktion för att ge dig de bästa förutsättningarna att få en bra start

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Materiallagring och lagerhållning av produktivt och icke produktivt material
* Interna transporter och materialpresentation av produktiva material
* Fylla på produktivt material i buffertlagringsplatser kopplade till tillverkningsenheterna
* Ansvara för att inkommande material hanteras korrekt från det att materialet kommer in till dess att materialet presenteras för produktionen
* Truckkörning


VI SÖKER DIG SOM
- Är student och vill ha ett meningsfullt sommarjobb
- Har truckkort och erfarenhet av att framföra ledtruck klass A2 (det ska tydligt framgå i ansökan)
- Är tillgänglig för arbete från 9/6 till 22/8
- Är mycket bekväm med svenska och engelska då arbetet utförs på båda språken

Det är meriterande om du
- Har erfarenhet från jobb inom lager och/eller logistik
- Studerar något inriktat mot logistik

Och det viktigaste, personliga egenskaper

Som person är du kvalitetsmedveten, noggrann och prestigelös. Du är drivande i ditt arbetssätt och tycker om problemlösning. Vidare bör du ha en positiv grundinställning och eftersom du kommer att arbeta i team är det viktigt att du besitter en god samarbetsförmåga.

Övrig information
- Start: 9/6
- Omfattning: Heltid under sommaren, mån-tor: 7.00-15.30 och fre: 07.00-15.00
- Placering: Uppsala Business Park
- Övrigt: Som en del av processen kommer det genomföras ett drogtest

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om hur Thermo Fisher Scientific presenteras sig på deras hemsida - HÄR!

Ansök nu

Laboratory Engineer till ledande Thermo Fisher Scientific

Laboratoriebiträde
Läs mer Apr 10
Vill du vara med och göra verklig skillnad på riktigt? På Thermo Fisher Scientific i Uppsala utvecklas banbrytande diagnostik som varje dag hjälper människor världen över att få svar, behandling och hopp. Som Laboratory Engineer kliver du in i hjärtat av deras produktion där avancerad teknik möter smarta lösningar och engagerade kollegor. De jobbar med högteknologiska tester som ImmunoCAP ISAC och Rapid, och vi blir bättre varje dag. Vill du vara en del av det? Då ser vi fram emot att höra från dig!

OM TJÄNSTEN
Thermo Fisher Scientific är ett globalt läkemedel- och bioteknikbolag med 100?000 anställda och en årlig omsättning på över 40 miljarder dollar. I Uppsala finns den största svenska siten för Thermo Fisher med 1000 medarbetare och de är ett huvudsätena för en av deras divisioner globalt. Thermo är verksamma inom strategiska, administrativa och affärsutvecklande aktiviteter samt hemvist för forskning och utveckling såväl som toppmodern tillverkning. Deras ImmunoDiagnostics Division (IDD) utvecklar, tillverkar och marknadsfo?r diagnostiska test fo?r allergi, astma och autoimmuna sjukdomar. Med 1 900 ansta?llda globalt a?r IDD va?rldsledande inom in vitrodiagnostik av allergi och en ledare inom autoimmundiagnostik i Europa. I Uppsala, med drygt 750 medarbetare, finns divisionens globala huvudkontor med ba?de utveckling och tillverkning.

I rollen som Laboratory Engineer blir du en del av Thermo Fisher Scientifics Immuno Diagnostics Division (IDD), där diagnostiska tester för allergi, astma och autoimmuna sjukdomar utvecklas och tillverkas. Tjänsten är placerad i teamet Tillverkning ISAC/Rapid, en grupp på tio personer som arbetar med småskaliga produkter och ansvarar för produktionen av ImmunoCAP ISAC och ImmunoCAP Rapid. Arbetet innefattar tillverkning av ImmunoCAP ISAC-testet, trenduppföljning samt löpande förbättrings- och optimeringsarbete av befintliga metoder och processer. I labbet förbereds och coat:as glasslides, komponenter appliceras med hjälp av avancerad spottingutrustning och all produktion dokumenteras noggrant enligt kvalitetskrav. Rollen innebär även att ta ansvar för felsökning, driva avvikelseutredningar samt leda aktiviteter för att förebygga problem och förbättra arbetsflödet. Du erbjuds mer än bara en professionell utmaning. Hos Thermo Fisher Scientific välkomnas du in i en positiv och stöttande arbetsmiljö där teamet inte bara arbetar hårt tillsammans utan också har roligt. Här finns det utrymme för personlig och professionell tillväxt, och varje dag får du möjlighet att bidra till att forma framtiden för hälsa och medicinsk teknik.

Det här är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Thermo Fisher Scientific. Uppdraget kommer att vara på heltid och är förväntas pågå minst fram till sista september 2026. Det kan finnas möjlighet till förlängning, förutsatt att utrymme för det finns och att alla parter är nöjda med samarbetet.

Du erbjuds
- Att bli en del av en trygg organisation där dina initiativ och idéer värdesätts
- Goda utvecklingsmöjligheter då det finns många spännande roller med ansvar att växa in i
- Arbete hos ett internationellt framtidsbolag där det kommer hända mycket framåt
- Möjligheten att arbeta på en arbetsplats som våra nuvarande konsulter beskriver som fantastisk

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter

Ditt dagliga arbete inkluderar:


* Försyning av glasslides
* Coating av glasslides i labbmiljö
* Spotting av komponenter med avvancerad spottingutrustning
* Avsyning av spottade chip
* Uttag och avbokningar av processordrar i affärssystemet SAP
* Granskning av tillverkningsdokumentation
* Tillsyn, skötsel och enklare underhåll av utrustningar
* Du dokumenterar ditt arbete löpande enligt QSR krav och säkerställer att tillverkningen följer uppsatta processpecifikationer
* Felsökning
* Avvikelseutredning
* Leda och driva utredningar och förbättringsaktiviteter


VI SÖKER DIG SOM
- Har en labblabteknisk utbildning eller högskoleutbildning inom relevant område
- Har erfarenhet av laboratoriearbete
- Har erfarenhet av att arbeta enligt LEAN-principer
- Har god vana att arbeta i en kvalitetsreglerad miljö (GMP, QSR eller ISO 13485)
- Är mycket bekväm med svenska och engelska i både tal och skrift då arbetet utförs på båda språken

Det är meriterande, men inget krav, om du har
- Arbetat i en liknande roll tidigare

För att trivas i rollen ser vi att du är en noggrann och ansvarstagande person med ett skarpt öga för kvalitet. Du har ett öppet sinne och är inte rädd för att tänka nytt där du ser förbättringsmöjligheter och kommer med idéer på hur arbetet kan utvecklas. Samtidigt som du har förmågan att arbeta självständigt, trivs du i samarbeten och bidrar till en god laganda, något som är extra viktigt då flera moment i produktionen sker tillsammans med kollegor.

Övrig information
- Start: Under maj
- Omfattning: Heltider, kontorstider
- Placering: Uppsala Business Park
- Övrigt: Som en del av processen kommer det genomföras ett drogtest

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om hur Thermo Fisher Scientific presenterar sig på deras hemsida - HÄR!

Ansök nu

Backoffice Medarbetare till Bridgestone i Uppsala!

Backofficepersonal
Läs mer Mar 31
Vi söker just nu en driven och metodisk Backoffice Medarbetare med ett öga för detaljer och service! Som en del av teamet i Uppsala jobbar du även tätt med våra kollegor i Danmark, för att säkerställa att varje arbetsorder hanteras smidigt och att Bridgestones kunder och återförsäljare är mer än nöjda. Välkommen in med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Bridgestone är en av världens största tillverkare av däck och gummiprodukter, och har även en stark inriktning på forskning och utveckling för att driva innovation inom branschen och säkerställa säkra, pålitliga och hållbara produkter. Nu söker teamet i Uppsala en administrativ Backoffice medarbetare, som blir en viktig nyckelspelare i teamet för att effektivt hantera och övervaka alla aspekter av våra arbetsordrar, från skapandet till faktureringen. Din roll kommer att vara central i att säkerställa smidiga operationer och överensstämmelse med våra kunder och återförsäljare.

Du kommer framförallt att jobba i Bridgestones webbaserade program och ärendehanteringssystem, där din primära uppgift är att registrera och hantera arbetsordrar och arbetet kring dessa. Du behöver därför ha en god datorvana och lätt för att lära dig nya system. I rollen har du även daglig kontakt med kunder och återförsäljare, och vi ser därför att du är serviceminded och problemlösande i ditt arbetssätt.

Som en del av Uppsalakontoret får du chansen att jobba i nära relation med ett glatt och sammansvetsat gäng, samtidigt som ni är en del av ett globalt företag med spännande framtidsvisioner. Du kommer även att ha löpande kontakt med våra kollegor och kontoret i Danmark, så vi ser gärna att du har tidigare kunskaper i det danska språket eller är intresserad av att lära dig.



Du erbjuds:
- Att bli en del av ett spännande bolag som arbetar med att utveckla och testa nya däckprodukter samt att förbättra befintliga teknologier för att möta kundernas behov och de krav som ställs på moderna däck inom fordonsindustrin
- Att bli en del av ett härligt gäng på kontoret i Uppsala, samtidigt som du har nära kontakt med kollegorna i Danmark
- Möjligheten att utvecklas internt och ta dig an mer avancerade arbetsuppgifter på sikt





VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av kundtjänst, administration, support, backoffice eller liknande roller
- Har god datorvana samt goda kunskaper i Excel
- Har en god känsla för service och som trivs med att hantera många kontaktytor
- Har tidigare erfarenhet av att jobba i ärendehanteringssystem och affärssystem
- Talar och skriver flytande på svenska och engelska, då båda språken användas i det dagliga arbetet

Det är meriterande om du har:
- Tidigare erfarenhet av SAP

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Serviceminded
- Stresstolerant
- Målmedveten
- Självgående

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Bridgestone är en av världens största tillverkare av däck och gummiprodukter. Företaget producerar och säljer däck för bilar, lastbilar, motorcyklar, jordbruksfordon, samt andra industriella och off-road tillämpningar. Utöver däck tillverkar Bridgestone även diverse gummi- och kemiprodukter, inklusive industriella produkter, sportartiklar och olika typer av transportband.

Ansök nu

Warehouse Specialist till NIOX i Uppsala

Lagerarbetare
Läs mer Mar 20
Vill du arbeta i en dynamisk och internationell miljö där du har en nyckelroll i logistikkedjan? Vi söker dig som är ansvarstagande, har ett öga för detaljer och trivs med ett strukturerat arbetssätt. Välkommen in med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
NIOX är ledande inom patientnära diagnostik och behandling av astma. Deras marknadsledande produkter används i kliniska sammanhang världen över för att förbättra behandling av astma och därmed även patienternas livskvalitet. Deras produkter och tjänster finns i fler än 70 länder och de jobbar ständigt för att ge bästa möjliga service till deras kunder.

I rollen som Warehouse Specialist kommer du tillsammans med dina kollegor ta hand om hela lagerkedjan genom att
hantera dagliga ordrar, bokningar av transporter samt säkerställa ett smidigt flöde i lagerverksamheten. Du arbetar nära lagerchefen och rapporterar till Senior Manager Supply Chain, där ditt fokus är att säkerställa en smidig leveransprocess samt upprätthålla företagets policyer och riktlinjer.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter

Som Warehouse Specialist kommer du att spela en central roll i teamet. Dina ansvarsområden inkluderar:
- Orderhantering & leveranser – Plocka, packa och skicka varor enligt leveransplan, boka transporter inom EU samt kontrollera orderstocken
- Mottagning & registrering – Ta emot varor från leverantörer, hantera returer och registrera i affärssystemet
- Lagerhållning & inventering – Delaktig vid inventering och säkerställa ordning och reda
- Avvikelsehantering & administration – Följa företagets policyer, hantera avvikelser och upprätthålla system och rutiner
- Materialförsörjning & produktförändringar – Säkerställa att det finns tillräckligt med förpackningsmaterial och stödja produktförändringar i lagret

VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av lagerarbete eller en liknande roll där strukturerat arbete varit i fokus
- Har en avklarad gymnasieutbildning
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
- Erfarenhet av ERP / lagersystem t ex SAP B1
- Goda kunskaper i MS Office och Office 365

Det är meriterande om du har
- Truckkort
- Utbildning inom transport av farligt gods (Litium jon)

Som person har du en god problemlösningsförmåga, är uppmärksam på detaljer samt har ett mycket strukturerat arbetssätt. Du är mån om att upprätthålla ordning och reda, är självgående och kan driva ditt egna arbete framåt. Du har en god kommunikationsförmåga och trivs med att arbeta ihop med andra kollegor.

Låter det som du? Välkommen med din ansökan!

Vår rekryteringsprocess

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Övrig information
- Start: Omgående/enligt överenskommelse - Tjänsten kan tillsättas så snart som möjligt, men vi letar efter rätt person och är därför öppna för att anpassa startdatum efter dina förutsättningar
- Omfattning: Heltid
- Placering: Svenska huvudkontoret i Uppsala - Hansellisgatan 13
- Kontaktuppgifter: Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work

INFORMATION OM FÖRETAGET
Nyfiken på att veta mer om NIOX? Läs mer HÄR!

Ansök nu

Utvecklingsingenjör till Olink

Utvecklingsingenjör, kemi
Läs mer Apr 2
Nu har du chansen att bli en del av ett framåttänkande och snabbt växande Life Science-företag som tar sig an den viktiga uppgiften att öka förståelsen för mänskliga sjukdomar. På Olink får du arbeta med banbrytande teknik och produkter som spelar en avgörande roll i utvecklingen av precisionsmedicin. Företagets teknologi, Proximity Extension Assay (PEA), möjliggör analys av nästan 1500 biomarkörer i minimala provvolymer, och detta är bara början på vad som är möjligt. Här får du vara med och driva forskningen framåt och göra verklig skillnad inom Life Science. Vi ser fram emot din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Olink har vuxit explosionsartat de senaste åren, och företagets produkter används av forskningsinstitut och läkemedelsbolag över hela världen. Med kontor och service-lab i Uppsala och Boston, samt säljare på plats i Europa, Asien och Nordamerika, har Olink etablerat sig som en global aktör inom Life Science. Tekniken används för att förstå sjukdomar som cancer, hjärt- och kärlsjukdomar och neurologiska sjukdomar.

I rollen som utvecklingsingenjör kommer du att bli en nyckelperson inom Assay Development-teamet, som arbetar med att utveckla och validera immunoassays. Teamet ansvarar för att skapa nya produkter som hjälper forskare att analysera proteiner och biomarkörer med hög precision.
Arbetet är omväxlande och består av både laborativt arbete och analys av stora datamängder. Rollen innefattar planering, genomförande och analys av experiment samt nära samarbete med andra avdelningar för att optimera processer och utvecklingsprojekt. Du blir alltså en del av ett tvärfunktionellt team där samarbete står i centrum, både inom R&D och med andra avdelningar såsom produktionen. I en dynamisk och lösningsorienterad miljö får du möjlighet att utveckla din tekniska expertis och bidra med nya perspektiv. Hos Olink välkomnas du in i en positiv och stöttande arbetsmiljö där teamet inte bara arbetar hårt tillsammans utan också har roligt.

Det här är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Olink. Uppdraget kommer att vara på heltid och förväntas pågå minst fram till årsskiftet. Det finns goda möjligheter till förlängning och överrekrytering, förutsatt att utrymme för det finns och att alla parter är nöjda med samarbetet.

Varför jobba hos Olink?
- En innovativ och dynamisk arbetsplats där varje insats gör skillnad
- Möjlighet att arbeta med avancerad teknik som driver forskning och utveckling framåt
- En stödjande och samarbetsinriktad arbetsmiljö
- Möjligheten att arbeta på en arbetsplats som våra nuvarande konsulter beskriver som fantastisk

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Utföra försök och screening av antikroppar med Olinks metoder
* Planera, genomföra och analysera laborativa experiment
* Hantera och analysera stora datamängder samt sammanställa och dokumentera resultat
* Delta i produktutveckling och metodoptimering
* Samarbeta tätt med kollegor från olika avdelningar


VI SÖKER DIG SOM
- Har en ingenjörsexamen inom Life Science - bioteknik, biomedicin eller liknande
- Har dokumenterad labbvana och goda kunskaper inom molekylärbiologi, proteomik, immunologi och/eller kemi
- Har erfarenhet av antikroppsbaserade testmetoder
- Har god datorvana och kunskaper i Excel
- Har erfarenhet av att arbeta i projektform och analysera stora datamängder
- Behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift då arbetet utförs på båda språken

Det är meriterande, men inget krav, om du:
- Har tidigare erfarenhet av PCR/qPCR och screeningmetoder
- Har erfarenhet av R eller andra programmeringsspråk för dataanalys

Olink värdesätter nyfikenhet, analytisk förmåga och struktur. För att trivas i rollen behöver du vara en lagspelare med initiativförmåga och en vilja att utvecklas i en snabbrörlig bransch.

Praktisk info
- Start: Omgående
- Omfattning: Heltid, konsultuppdrag
- Placering: Uppsala

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om hur Olink presenterar sig på deras hemsida - HÄR!

Ansök nu