Uppsala: Serviceinriktad Customer Support till C2 Vertical Safety

Hitta ansökningsinfo om jobbet Serviceinriktad Customer Support till C2 Vertical Safety i Uppsala. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Uppsala inom den kategorin.

Publicerad: 2025-01-07 // Varaktighet: Heltid

Om C2 Vertical Safety
C2 Vertical Safety är specialister inom arbete på höjd och klättring och vi säljer alla produkter som behövs inom området. Våra kunder består av företag och myndigheter som har verksamhet och medarbetare som arbetar på hög höjd samt sport- och yrkesbutiker. Via vår websida når vi också ut till privatpersoner inom både sport- och outdoorsegmentet.Huvudkontoret finns i Uppsala och rymmer även vårt utbildningscentrum som har 18 meter i takhöjd. C2 har även lokalkontor i södra Sverige. C2 har idag hunnit fylla 20 år och är en av branschens största aktörer. Vi är kända för vår höga kompetens, höga kvalitet och fokus på att lösa kundernas behov.
Serviceinriktad Customer SupportC2 fortsätter att växa och söker nu dig som är en stjärna på administration och service. Vill du arbeta i ett härligt team där kvalitet och gästupplevelse alltid står i fokus?
Då är du välkommen med din ansökan!
Om tjänsten
Som Customer Support hos oss blir du en viktig nyckelspelare på vårt kontor i Uppsala. Du kommer att arbeta tätt med våra säljavdelningar och ansvara för bl.a. inkommande samtal och mail. Du kommer att jobba med orderhantering, fakturering, sälj och internt stöd till våra utesäljare. Du ser till att kunderna får en förstklassig upplevelse när de är i kontakt med oss.
Exempel på arbetsuppgifter:
Svara i telefon under företagets telefontider
Order- och offerthantering
Hantera mail i företagets info-korg.
Kundkontakt i samband med utbildning och vid förfrågningar
Kundvård på plats i lokalerna (Fika/ lunch)
Reklamationer & returer
Stötta med PPE administration
Fakturering vid behov
Kundbesök och mässor vid behov

Om dig
Det viktigaste för oss är vem du är som person. Vi tror att du som söker är en serviceminded, öppen, orädd person som gillar att ta egna initiativ. Du är noggrann i ditt arbetssätt och har ett sug att lära dig nya saker. I arbetet ingår enklare administration och är du generellt systemkunnig kommer det inte att vara några problem. Vi ser även att du vill bidra till en trevlig stämning i teamet.
Våra produkter och vår filosofi om kvalitet och säkerhet gäller också oss själva. På C2 är vi ett aktivt team som gillar att hålla oss i trim och anta utmaningar. Att ha roligt tillsammans och utvecklas i teamet är viktigt för oss. Välkommen till ett entreprenörsdrivet företag och ett roligt gäng!
Krav Arbetslivserfarenhet från en administrativ och serviceinriktad tjänst
Talar och skriver både svenska och engelska
Datorvana
Kunskap i Officepaketet
Meriterande Erfarenhet av försäljning
Intresse för våra produkter och tjänster

Övrigt
Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor på Börjegatan 78 i Uppsala.
People Value ansvarar för denna rekrytering.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Cecilia Hållner på cecilia.hallner@peoplevalue.se
Mer om företaget hittar du på www.c2safety.com.
Urval och intervjuer sker löpande, sista ansökningsdag är den 26 Januari 2025.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Uppsala som Administrativ assistent

Nedan visas andra jobb i Uppsala som Administrativ assistent.

Strategisk projektkoordinator för batteriverksamheten

Läs mer Apr 17
Institutionen för kemi - Ångström bedriver forskning och utbildning inom kemiämnet.

Institutionen har 270 anställda och omsätter 300 miljoner kronor. Vid institutionens sex program bedrivs mycket framgångsrik forskning av hög internationell klass. Vi har ett stort antal externt finansierade forskningsprojekt, ofta med internationellt samarbete och vi ser en fortsatt god tillväxt inom vårt ämnesområde. Institutionen har utbildningsuppdrag inom ingenjörs- och civilingenjörsprogram samt masterprogram. Mer information finns på vår https://kemi.uu.se/angstrom. 

På institutionen finns Ångström Advanced Battery Centre (ÅABC), vilket är en av universitetets största forskningsmiljöer. ÅABC koordinerar bland annat kompetenscentret Batteries Sweden och deltar i ledningen för Swedish Electromobility Center, samt har många projekt finanseirade av svenska myndigheter och av EU. Inom forskningsmiljön koordineras även det europeiska storskaliga intiativet Battery2030+ samt Uppsala Universitets verksamhet inom det nationella batteriinitiativet COMPEL. Som strategisk projektkoordinator underlättar du arbetet för de medverkande forskarna, synliggör du forskningen och stimulerar du samarbetet med andra aktörer, både i Uppsala, på andra lärosäten och inom industrin. Arbetet med Battery 2030+ är en huvudsaklig arbetsuppgift.

Arbetsuppgifter 
Som strategisk projektkoordinator kommer du förväntas att arbeta operativt i en dynamisk miljö där det förekommer många interaktionsytor med både akademi och industri i en internationell miljö. Arbetet som strategisk projektkoordinator innebär att vara ett stöd till ansvariga professorer, samt implementera verksamhetsmål för Battery2030+ och andra projekt. Tjänsten består av samordning, uppföljning och rapportering av olika projekt, samt kommunikation. Arbetet innebär att sammanställa relevant forskning och aktiviteter inom batterifältet, i synnerhet de som gäller Battery2030+. Det innebär också att hantera en bredare portfölj av projekt och bemanning av dessa, samt att organisera workshops, konferenser, besök, med mera, samt att hantera kontrakt och avtal i samband med andra organisationer. Arbetet utförs i samarbete med ansvarig forskningsledare samt övrig forskningsadministrativ personal.

Kvalifikationskrav


• Har doktorsexamen inom kemi, fysik, eller materialvetenskap eller kunskaper förvärvade på annat sätt som arbetsgivaren bedömer som likvärdiga.

• Erfarenhet av batteriforskning (elektrokemi, materialvetenskap eller liknande). 

• Erfarenhet av projektledning.

• Erfarenhet av projektrapportering i portaler.

• Erfarenhet av självständigt arbete.

• Erfarenhet av att utforma forskningsrelaterade rapporter och texter.

• Mycket god förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska i tal och skrift.

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Du är initiativtagande, självgående och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är van vid att både jobba självständigt och att samarbeta i team. Du är också kvalitetsmedveten, lyhörd och prestigelös samt kan arbeta flexibelt under tidspress.

Önskvärt/meriterande i övrigt
Stort intresse för utvecklingen av batteriområdet, elektrifiering och elektromobilitet. Erfarenhet av att arbeta professionellt med webb och sociala medier. Erfarenhet av kontrakt- och IP-hantering gentemot externa parter. 

Om anställningen 
Anställningen är tillsvidare (provanställning kan tillämpas). Omfattningen är heltid. Tillträde enligt överenskommelse. Placeringsort: Uppsala

Upplysningar om anställningen lämnas av: Professor Patrik Johansson, mailto:Patrik.Johansson@kemi.uu.se

Välkommen med din ansökan senast den 30 maj 2025, UFV-PA 2025/1185.

Uppsala universitet är ett brett forskningsuniversitet med stark internationell ställning. Det yttersta målet är att bedriva utbildning och forskning av högsta kvalitet och relevans för att göra skillnad i samhället. Vår viktigaste tillgång är alla 7 600 anställda och 53 000 studenter som med nyfikenhet och engagemang gör Uppsala universitet till en av landets mest spännande arbetsplatser.


Läs mer om våra förmåner och hur det är att jobba inom Uppsala universitet
https://uu.se/om-uu/jobba-hos-oss/


Anställningen kan komma att säkerhetsprövas. Vid säkerhetsprövning är en förutsättning för anställning att sökande blir godkänd.


Vi undanber oss erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp.


Ansökan tas emot i Uppsala universitets rekryteringssystem.

Ansök nu

Network Officer to join our team at the CCB International Secretariat

Läs mer Apr 9
CCB* is recruiting a Network Officer to strenghten the voices of its Member and Observer organizations in joint actions. The role involves acting as a point of contact between CCB Member organizations and the CCB Secretariat, promoting coordination and sharing joint efforts and impacts in the Baltic Sea Region. The Network Officer will also work with supporting Members and Observers’ national and joint international work, including organizational, capacity building, outreach, and financial support for their environmental activities.
You will work closely with the CCB Secretariat team in Sweden and beyond to ensure effective implementation of CCB’s projects and initiatives and support the development of CCB’s strategic and thematic plans.
The CCB Network Officer
Serve as the main liaison and contact person between the CCB Secretariat, Working Area Leaders, Working Group Coordinators and Members & Observers;
Facilitate coordination through the CCB platform to strengthen Members & Observers cooperation;
Maintain direct and permanent in- and outbound communication channels for Members & Observers;
Ensure implementation of CCB Constitution
Represent CCB at relevant events or networking opportunities;
Prepare and coordinate the implementation of the Network Development Strategy.

?Key tasks and responsibilities:
Keep the registry of CCB Members & Observers updated,
Advise on the development and implementation of the Network’s Development Strategy;
Promote CCB Membership/Observership: seeking for new potential Member Organisations; keeping membership criteria updated and visible; supporting on-/offboarding of network Members & Observers;
Coordinate arrangements of General Meetings and Annual Conferences (dates and venues, hosts, etc.), as well as performing the secretary functions for those (circulating documents, taking minutes);
Coordinate the arrangement and support communication & promotion of CCB joint events, incl. Our Common Baltic, River University, Baltic Climate School, etc.;
Regularly liaise with Members & Observers to respond to any questions related to CCB and understand their interests and needs;
Facilitate and promote active participation of Members & Observers in the CCB Working Areas/Working Groups and joint events;
Facilitate and supervise the implementation of relevant CCB policies (e.g. travel, gender), incl. climate footprint of travels/events;
Monitor and coordinate training opportunities for Members & Observers;
Facilitate CCB financial support to Members & Observers, based on their applications and requests;
Facilitate communication of Members & Observers’ news across CCB via the internal newsletter;
Support communication functions by providing information and updates about Members & Observers through CCB’s communication materials and channels, regarding activities relevant to CCB;
Support the CCB Communication Officer’s work as agreed and deemed necessary;
Cooperate with and provide ad hoc support to other staff, as needed.

?Required skills and backgroud:
- Relevant knowledge of global, EU and regional environmental policies, preferably in the NGO sector;
- BSc./MSc. in communication (environmental / intercultural) or social sciences;
- Experience in membership support, working in multicultural environments, and event organization;
- Skills and experience in communication tools and channels, e.g. newsletter tool;
- EU citizenship or residence and work permit to travel for work purposes;
- Proficient in spoken and written English
We would also welcome interest from candidates who have been working in wider/non-marine environmental policy areas, if they can demonstrate relevant skills and knowledge.
?Desirable skills:
Experience of working for a non-profit organization is a merit.
Working knowledge of any other language common in the Baltic Sea catchment area (e.g. Swedish, Danish, Finnish, German, Polish, Latvian, Lithuanian, Estonian and Ukrainian).
If you are an adaptable, people-oriented and solutions-focused professional with advocacy or campaigning expertise, a positive disposition, a passion for environmental conservation, vibrant team spirit and a can-do attitude, we’d love to hear from you!
?Salary: Salary comparable to NGO staff in Sweden and in accordance with the Collective Agreements of the respective unions. Subject to adjustment depending on experience and annual increase.
Location: Flexible, preferably within the Baltic Sea Region. Work from the office in Uppsala, as well as residence in Sweden is appreciated, but not mandatory. Several joint offline events for the whole Secretariat staff and Council expected per year in Sweden.
Travel: Flexibility to travel as required for meetings and events – mostly within the Baltic Sea Region, including occasional events on weekends.
Contract type: Permanent position with 6-month probation period.
?Starting time: As soon as possible, depending on candidate´s availability.
Application and deadline: May 15, 2025. Please send your CV (max. 2 pages) together with a personal letter (max. 1 page) to secretariat@ccb.se.
Applications in English only.
Incomplete applications (e.g. lacking either CV or personal letter) will be not considered.
Any inquiries related to this vacancy announcement should be forwarded to the above email or to Executive Secretary Mikhail Durkin at mikhail.durkin@ccb.se and +46 739 770 793.
In the application and hiring process, CCB will not discriminate against any individual based on race, colour, sex, language, religion, national or social origin, property, disability, age, family status, sexual orientation and gender identity, economic and social situation.
* Coalition Clean Baltic – CCB Being an international network organization, CCB has the advantage of being able to work both at the international and national policy levels as well as with concrete field projects. Four ways to reach our goal are: (1) Advocacy, (2) Information, environmental education and other activities, (3) Concrete co-operation projects in the field and (4) Support to Member Organizations. In order to strengthen its efforts and promote joint action to restore the environment of the Baltic Sea, CCB has 4 main Working Areas that are important for all its members: Eutrophication, Biodiversity, Hazardous Substances and Maritime.
To learn more about CCB, please visit our website: https://www.ccb.se/

Ansök nu

Administratör

Läs mer Apr 16
FOU Socialtjänst

Våra 1800 medarbetare arbetar med nära vård och hälsa i Uppsala län. Vi har ett brett utbud av tjänster inom första linjens vård. Våra patienter möter oss på Region Uppsalas egna vårdcentraler eller inom habilitering och vi ger råd på telefon via 1177. Utbildning, forskning och utveckling är viktigt för oss, eftersom vi anpassar vårt utbud utifrån invånarnas behov. Redan nu erbjuder vi mobila team, videobesök och smarta e-tjänster.

Välkommen att söka en tjänst som Administratör till FoU Socialtjänst och angränsande hälso- och sjukvård!

En av våra enheter, FoU-S, behöver nu kompletteras med en administratör på heltid då vår nuvarande administratör går vidare till ett annat uppdrag.

Ditt uppdrag
Som administratör bistår du verksamhetschefen samt medarbetare inom FoU-S med olika administrativa uppgifter och du kommer även ingå i Nära vård och hälsas administrativa nätverk. Arbetsuppgifterna kan t.ex. innebära att du:

• är mötessekreterare
• hjälper till att planera, genomföra och följa upp enhetens utbildningar och evenemang
• sköter viss personaladministration, såsom schemaläggning och tidskorrigeringar, i personalsystemet Heroma
• gör bokningar och inköp
• hanterar fakturor i ekonomisystemet Agresso.


Kvalifikationskrav

• Erfarenhet av administrativt arbete, gärna inom offentlig förvaltning.
• Mycket god datorvana och erfarenhet av Office-paketet. Du har också lätt att lära dig nya IT-system.
• Körkort och körvana.

Som person är du flexibel, strukturerad, serviceinriktad och har god samarbetsförmåga. Det är meriterande om du har en utbildning och längre erfarenhet inom administration, samt tidigare erfarenhet av personalsystemet Heroma. Vi tar stor hänsyn till personlig lämplighet.

Vår verksamhet
Det övergripande syftet är att ge verksamheterna bättre möjligheter att erbjuda vård och insatser som är likvärdiga och utgår från bästa tillgängliga kunskap.

Verksamheten styrs politiskt av samråd HSVO, (Hälsa, stöd, vård och omsorg), där alla länets kommuner samt Region Uppsala är representerade. FoU-S tillhör organisatoriskt Region Uppsalas förvaltning Nära vård och hälsa som har cirka 1400 medarbetare. Inom FoU-S arbetar regionala utvecklingsledare, vetenskapliga handledare, samt verksamhetschef och kommunikatör. Arbetet bedrivs inom områdena äldre, funktionshinder, social barnavård, missbruk och beroende samt berörd hälso- och sjukvård.

För mer information
Mer upplysningar lämnas gärna av verksamhetschef Nima Najafi, tel: 0186175420 eller mail: nima.najafi@regionuppsala.se.

Ansökan
Välkommen med din ansökan via länken nedan. Vi vill ha din ansökan senast den 7/5. Bifoga CV och intyg som styrker att du har den kompetens som vi efterfrågar.

Region Uppsala värdesätter de kvaliteter som jämn könsfördelning och mångfald tillför verksamheten och ser gärna sökande av alla kön och med olika födelsebakgrund, funktionalitet och livserfarenhet.Region Uppsala krigsplacerar all tillsvidareanställd personal utifrån totalförsvarets behov. Detta innebär för den enskilda medarbetaren inga förpliktelser i fredstid utan är enkom en planeringsåtgärd.Inför beslut om anställning, sker kontroll av misstanke- och belastningsregister avseende samtliga arbetssökanden som i den sökta anställningen kan komma att arbeta inom psykiatrisk sjukvård, habilitering, vård av barn och ungdom eller tvångsvård av missbrukare.Denna rekrytering sker helt genom Region Uppsalas försorg och vi undanber oss telefonsamtal från rekryteringsföretag och annonsförsäljare.

Ansök nu

Adeccos kund Ragn-Sells i Uppsala söker en administratör

Läs mer Apr 14
Vill du kunna göra skillnad genom ditt dagliga arbete? Som medarbetare på Ragn-Sells gör du det, oavsett roll inom företaget. Vårt arbete bidrar nämligen till ett bättre samhälle och en bättre miljö. Dessutom verkar vi inom en spännande framtidsbransch där vår gedigna historia och stora kunnande är en enorm styrka. Som företag vill vi vara ett bevis på att omsorg om jorden och bra affärer går hand i hand.

Nu stärker Adeccos kund Ragn-Sells deras team och söker en Administratör till Uppsala

Om Ragn-Sells
Ragn-Sells är ett av Sveriges främsta kompetensföretag inom återvinning och miljö. Vi samlar in, behandlar och återvinner avfall och restprodukter från näringsliv, organisationer och hushåll över hela Sverige. Våra erfarna och professionella medarbetare tror på enkla lösningar, ansvarstagande, helhetssyn och framåtanda. Vi är fler än 1500 medarbetare i Sverige. Ragn-Sells koncernen finns dessutom i Danmark, Norge och Estland. Totalt är vi 2500 personer i hela koncernen och 2021 omsatte koncernen över 7,5 miljarder SEK.

Om uppdraget
Som administratör har du en viktig samordningsroll där du dagligen kommunicerar med kunder, kollegor och samarbetspartners. Du arbetar med förekommande produktionsadministration som fakturering, avvikelsehantering, rapportering och uppföljning samt hantering av in- och utvägningar på vår avfallsanläggning. Du har ett nära samarbete med den lokala transportplaneringen och stöttar vid behov.

Tjänsten som Administratör på Ragn-Sells är ett konsultuppdrag med start omgående och förväntas pågå 6 månader framåt, chans till förlängning finns. 

Om dig
Vi söker dig som har lägst treårig gymnasieutbildning och gärna har erfarenhet av ekonomiadministration och att arbeta i olika IT-system. Du kommer att ha nytta av dina Excel-kunskaper i denna roll. Vidare så har du goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.

Som person är du noggrann och har förmåga att planera, organisera och prioritera ditt arbete på ett effektivt och självständigt sätt. Du har intresse, vilja och förmåga att ge service och du är uppmärksam och tillmötesgående i ditt beteende. Du trivs i en miljö där dagen ibland blir helt annorlunda än du planerat och där många uppgifter ska lösas samtidigt. Du är kommunikativ och samarbetsorienterad och har en vilja att utvecklas samt bidra i förbättringsarbete. 

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Amila Dresevic 073 684 78 61

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Administratör, Ragn-Sells, Adecco, Uppsala

Ansök nu

Andra jobb i Uppsala från People Value AB

Nedan visas andra jobb i Uppsala från People Value AB .

Hydraultekniker

Servicetekniker, maskin
Läs mer Feb 10
Käcks Hydraulservice - Din framtida arbetsplats!
Käcks Hydraulservice är ett familjeföretag med hjärta och passion för hydraulik! Grundat 1979, och nu i generation två, har vi blivit en pålitlig partner inom service och reparation av hydrauliska system. Vi är stolta över att leverera högkvalitativa tjänster till en rad kunder – från stora företag till privatpersoner – och våra duktiga tekniker hjälper till med allt från kranar och lastväxlare till industriella applikationer.
Vi är ett litet men sammansvetsat team där du får möjlighet att arbeta med både traditionella och innovativa hydraullösningar. Vi sätter stort värde på att göra våra kunder nöjda och alltid leverera med ett leende – och vi söker nu nya talanger som vill vara en del av vårt växande företag!
Gå med i vårt team som Hydraultekniker
Är du en nyfiken hydraultekniker som är redo att ta din kunskap inom hydraulik? Vill du vara med och säkerställa att moderna hydrauliska system fungerar felfritt och effektivt?
Vi söker nu en skicklig hydraultekniker till vårt team. Hos oss får du möjlighet att arbeta med avancerade hydrauliska system i en dynamisk och utvecklingsorienterad miljö.
Generellt
Som hydraultekniker hos oss kommer du att vara en viktig del av vårt tekniska team och ha ansvar för att installera, underhålla och reparera hydrauliska system. Du kommer att arbeta med både förebyggande och akut underhåll på hydrauliska system och komponenter som används i olika industriella applikationer. Hos oss kommer du att arbeta nära andra tekniker och få möjlighet att utvecklas inom ditt yrkesområde.
Ansvarsområden
Installation, felsökning och reparation av hydrauliska system och utrustning
Genomföra regelbundet underhåll och inspektioner för att säkerställa driftseffektivitet
Arbeta med ritningar och tekniska manualer för att identifiera och åtgärda fel
Utföra trycktest och säkerställa att system och komponenter fungerar enligt specifikationer
Samverka med andra tekniker för att lösa tekniska problem
Dokumentera arbetsuppgifter och underhåll enligt gällande rutiner och säkerhetsföreskrifter


Vi söker dig som
Har en utbildning inom mekanik, hydraulteknik eller motsvarande
Är självgående, noggrann och trivs med att ta ansvar för ditt arbete
Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift, och kan läsa teknisk engelska
Är nyfiken och strävar efter att utvecklas inom arbetsplatsen


Meriterande
Erfarenhet av arbete med hydrauliska system, gärna inom mobilhydraulik
Lastbilskort
Truckkort
Datorvana


Vi erbjuder
Ett varierande och självständigt arbete med stora utvecklingsmöjligheter
Ett familjärt och stöttande arbetsklimat där vi värdesätter samarbete
Möjligheten att arbeta med avancerad teknik i en växande och innovativ bransch
Möjlighet till utbildning

Är du redo att ta nästa steg i din karriär som hydraultekniker?
Varmt välkommen med din ansökan!
Sista ansökningsdag 24 februari 2025, men observera att intervjuer sker löpande och att tjänsten kan komma att tillsättas redan innan sista ansökningsdatum.

Ansök nu

System Engineer

Produktutvecklare
Läs mer Feb 3
Senzime - A global medical device company
At Senzime, our mission is to safeguard every patient's journey, from anesthesia to recovery. We are an innovative medical device company specializing in precision-based patient monitoring solutions. We market an innovative portfolio of solutions, including the TetraGraph, for real-time neuromuscular blockade and recovery monitoring.
Our success is built on the strength of our team. We believe in fostering a culture of transparency, integrity and accountability, we are committed to creating a workplace where everyone feels heard and valued.
Join Our Team as a System Engineer!
Are you an experienced engineer with a passion for product development, testing, and documentation?
Do you want to be part of an innovative Technology team where you can lead and contribute to the development of both new and existing products?
We are looking for a talented System Engineer to join our dynamic team and help shape the future of innovative solutions.
About the Role
As a System Engineer, you will play a key role in research and development, leading and participating in the design, documentation, and testing of products.
Your responsibilities will include:
Writing specifications and developing test methods
Creating and executing verification and validation plans
Leading or participating in product care activities in collaboration with departments such as Operations, Quality, and Marketing
Coordinating with subcontractors and external test houses
Driving continuous improvements within your area of responsibility
Your Responsibilities
You willdrive change initiatives according to approved plans and budgets.
We are looking for someone with:
An MSc or equivalent degree
3-5 years of experience in development, documentation, and testing of relevant systems
Fluency in Swedish
Strong proficiency in English, both written and spoken
Excellent social and communication skills, with the ability to collaborate across departments and translate marketing/user requirements into technical solutions
What We Offer
We provide a stimulating work environment where you will have the opportunity to grow and shape the products of the future.
You will work in a dynamic and innovative organization with skilled colleagues and exciting projects.
Does this sound like the right role for you?
Apply as soon as possible but at the latest February 23– we look forward to hearing from you!

Ansök nu

Operatör till Senzime

Elektronikmontör
Läs mer Jan 17
Operatör till spännande medtech-företag – Var med och skapa framtidens vårdlösningar!
Vill du arbeta med högteknologiska produkter som gör skillnad på riktigt? Senzime, ett ledande svenskt medtech-bolag, söker nu en engagerad operatör som vill vara en del av vårt dynamiska team. Här får du möjligheten att jobba med banbrytande teknik som förbättrar patienters liv och bidrar till att minska komplikationer vid kirurgiska ingrepp.
Om tjänsten:
Som operatör hos Senzime kommer du att vara med i tillverkningen av vår topprodukt, TetraGraph – ett avancerat system som digitalt och kontinuerligt mäter neuromuskulär blockad. Du blir en del av ett mindre men sammansvetsat team på ca 8 personer och arbetar på vårt huvudkontor i Uppsala tillsammans med 25 andra medarbetare.
Vi erbjuder:
Självständigt arbete i ett familjärt och stöttande team
Möjlighet att vara delaktig i hela produktionskedjan
Flexibla arbetstider
Arbeta med en produkt som verkligen gör skillnad i vården

Arbetsuppgifter:
Tillverkning av TetraGraph och övriga uppgifter i produktionen
Packning och kontroll av produkter inför leverans
Se till att ordrar blir korrekt skeppade

Vi söker dig som:
Har en avklarad gymnasieutbildning
Talar och skriver flytande svenska och engelska
Har ett stort tekniskt intresse och vilja att utvecklas

För att trivas hos oss är du:
Självgående och trivs med att ta ansvar
Kvalitetsmedveten med ett öga för detaljer
Prestigelös och flexibel, du är alltid redo att hugga i där det behövs

Vill du vara med och skapa framtidens vårdlösningar?
Skicka in din ansökan senast den 31januari 2025.

Ansök nu

Director of Training & Services

Utbildningsplanerare, företag
Läs mer Jan 9
Om C2 Vertical SafetyI denna roll kommer du att:
Vi är specialister inom arbete på höjd och klättring och vi säljer alla produkter som behövs inom området. Våra kunder består av företag och myndigheter som har verksamhet och medarbetare som arbetar på hög höjd samt sport- och yrkesbutiker. Via vår websida når vi också ut till privatpersoner inom både sport- och outdoorsegmentet. Huvudkontoret finns i Uppsala och rymmer även vårt utbildningscentrum som har 18 meter i takhöjd. C2 har även lokalkontor i Höganäs. Vi har idag hunnit fylla 20 år och är en av branschens största aktörer. Vi är kända för vår höga kompetens, höga kvalitet och fokus på att lösa kundernas behov.
Om rollen
I denna roll kommer du att:
Leda och coacha vårt Training-team och vara en inspirerande förebild för våra instruktörer.
Ansvara för att våra utbildningar levereras med högsta kvalitet och precision.
Hantera kundansvar ( inom training), inklusive prissättning, offerter och kundförfrågningar.
Planera och administrera kurskalendern och säkerställa att schemat rullar smidigt.
Ta ansvar för ekonomiska processer som fakturering och projektredovisning.
Utveckla och förbättra våra processer och arbetssätt för att hela tiden ligga i framkant.
Driva affärsutveckling för Training och identifiera nya möjligheter för tillväxt.
Affärsområdesansvarig för Training.
Vara medlem i vårt ledningsteam.
Vem är du?
För att lyckas i rollen ser vi att du har:
Erfarenhet av att leda och coacha personal i operativa miljöer.
Skicklighet i planering, schemaläggning och resursoptimering.
En tydlig och trygg ledarstil – du leder med både fasthet och hjärta.
Förmågan att hantera människor och lösa konflikter på ett konstruktivt sätt.
Empatisk förmåga som gör dig lyhörd för både medarbetare och kunder.
En strategisk och logisk ådra som hjälper dig att tänka både långsiktigt och effektivt.
Vad vi erbjuder
Hos C2 Vertical Safety får du en unik möjlighet att kombinera din passion för ledarskap med din passion till säkerhet och utveckling. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du blir en del av ett passionerat team som brinner för att göra skillnad – både för våra kunder och kollegor.
Är du redo att anta utmaningen?
Välkommen med din ansökan senast den 26 Januari 2025.

Ansök nu

Sr Embedded Engineer - Senzime AB

Mjukvaruutvecklare
Läs mer Dec 20
Senzime - A global medical device company
At Senzime, our mission is to safeguard every patient's journey, from anesthesia to recovery. We are an innovative medical device company specializing in precision-based patient monitoring solutions. We market an innovative portfolio of solutions, including the TetraGraph, for real-time neuromuscular blockade and recovery monitoring.
Our success is built on the strength of our team. We believe in fostering a culture of transparency, integrity and accountability, we are committed to creating a workplace where everyone feels heard and valued.
Join Our Team as a Senior Embedded Engineer!
Are you passionate about cutting-edge technology, system architecture, and embedded systems? We are looking for a talented Senior Embedded Engineer to join our dynamic team and help shape the future of innovative solutions.
What You'll Do:
Design & Development: Create and refine embedded software and architecture for advanced products.
Drive Product Development: Contribute to the entire product lifecycle, from conception to delivery.
Ensure Quality: Lead documentation, testing, and troubleshooting to ensure the highest standards.
Innovate: Continuously improve processes and products within your area of responsibility.

Get Involved In:
Selecting the best development tools to optimize efficiency and outcomes.
System architecture design, ensuring scalable and robust solutions.
Conducting pre-studies and technical research for next-generation products.
Building prototypes that bring ideas to life.
Developing a more automated CI/CD testing environment
Investigating complaints and driving solutions for continuous improvement.

What We're Looking For:
At least 8 years of experience in embedded systems and architecture software design.
Strong knowledge in C/C++, python and in Linux systems.
Knowledge in HIL and CI/CD systems.
Solid understanding in electronic systems.
Experience in embedded RTOS systems.
Strong knowledge of signal processingin embedded systems.
Proven track record in troubleshooting, testing, and product development.
Proficiency in selecting and working with development tools.
Ability to propose and implement changes to enhance company processes and products.
Experience in the Medical Devices industry is considered a plus
A team player with excellent problem-solving and communication skills

Application
Please send your application at the latest January 12th 2025.

Ansök nu