Uppsala: utesäljare/client manager till randstad i uppsala

Hitta ansökningsinfo om jobbet utesäljare/client manager till randstad i uppsala i Uppsala. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Uppsala inom den kategorin.

Publicerad: 2024-10-30 // Varaktighet: Heltid

Varför ska man fortsätta jobba som säljare, och vad är egentligen poängen med att börja på ett nytt ställe? Sitta och ringa mer eller mindre intresserade kunder dagarna i ända i syfte att uppnå några dammiga försäljningsmål som en säljchef någonstans trixat fram? “Hurra”, jublar du kanske? Vad bra, då finns det hur många andra jobb som helst där ute för dig att söka. Vill du istället jobba med att sälja tjänster som betyder något på riktigt - att hjälpa människor och företag att utvecklas och nå sin fulla potential? Då kan du vara den perfekta matchningen för oss.I rollen som Utesäljare/ Client Manager blir du en efterlängtad nyckelperson hos oss på Randstad. Du kommer genom nykundsbearbetning och försäljning driva och utveckla vår verksamhet i regionen för att säkerställa att Randstad är den främsta leverantören av bemanningslösningar på marknaden. Du blir Randstads ansikte ut mot potentiella och befintliga kunder inom tjänstemannasektorn med fokus på Finance och HR, framförallt inom SME-segmenten (små och medelstora verksamheter) i regionen och dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att sälja och marknadsföra Randstads bemannings- och rekryteringskoncept. Detta gör du genom nykundsbearbetning, kundbesök och uppföljning liksom i ett nära samarbete med dina kollegor inom bemanning och rekrytering. Rollen innebär alltså utöver stort fokus på nykundbearbetning att du är, eller blir, specialist på den svenska arbetsmarknaden och på kundernas olika branscher - allt för att skapa givande och inspirerande möten för våra kunder och prospekt.
varför ska du jobba hos oss?På Randstad vet vi att våra medarbetare är vår absolut största tillgång och i utbyte mot ditt engagemang och den tid du spenderar tillsammans med oss erbjuder vi bland annat ett attraktivt förmånspaket och möjlighet till ständig utveckling genom bland annat en mängd interna utbildningar och en stor intern arbetsmarknad. Du kommer att trivas hos oss om du gillar att arbeta på ett värderingsstyrt och marknadsledande företag med kompetenta och prestigelösa kollegor som alla brinner för att göra skillnad. På riktigt.
För oss är det viktigt att påverka vårt samhälle positivt, därför engagerar vi oss i arbetsmarknadsfrågor, donerar till välgörande ändamål samt erbjuder volontärarbete på arbetstid.
vem är du och vad har du gjort innan?
Vi ser gärna att du har erfarenhet av försäljning sedan tidigare, gärna inom B2B mot kunder inom Finance och HR.
Det är också meriterande med någon typ av eftergymnasial utbildning, gärna inom ekonomi, HR,försäljning, eller motsvarande.
Eftersomdu kommer arbeta med kunder i hela regionen är det ett krav att du har körkort.
Du behöver också ha mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift, då vi jobbar i en global koncern och möter många människor med olika typer av bakgrund.

vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som:
Är kommunikativ och drivs av att etablera och upprätthålla fina relationer med kunder och kollegor. Framförallt tycker du att försäljning är det absolut roligaste man kan ägna sin arbetsvecka åt!
Har en stark drivkraft och stimuleras av att jobba mot uppsatta mål. Vi tror att du får energi av att se resultat av arbetet du gör och att du inte tappar modet när du då och då stöter på en utmaning.
Är nyfiken och tycker att det är stimulerande att sätta dig in i, och verkligen förstå olika kunders verksamheter, behov och utmaningar.
Är trygg i dig själv och vågar utmana kunder och kollegor utifrån din kunskap och expertis. Utmanar och ifrågasätter gör du naturligtvis alltid med kunden- och kandidatens bästa i intresse och vi tror att du är en person som kan utöva inflytande över din omgivning på ett positivt och varmt sätt.

placering och omfattningTjänsten omfattar heltid och löper tillsvidare. Våra anställningar inleds med sex månaders provanställning. Du kommer utgå från Randstads kontor i Uppsala men vi värnar om flexibilitet i arbetslivet, därför finns möjlighet att delvis arbeta hemifrån.
information om ansökan, rekryteringsprocessen och kontaktpersonerNågot för dig? Då är du varmt välkommen att visa intresse för tjänsten senast2024-11-28. Notera att urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Vår rekryteringsprocess består av ett par olika moment i form av intervjuer och tester och vi genomför kontroll av straffrättsligt register på samtliga slutkandidater. En del kommunikation i processen kommer ske via mail, vi ber dig därför ha uppsikt på din inkorg efter att du skickat in din ansökan.
För frågor som rör tjänsten och dess innehåll är du varmt välkommen att vända dig till Talent Acquisition Partner, Maria Lennermovia: maria.lennermo@randstad.se
Vi ser mycket fram emot din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Uppsala som Utesäljare

Nedan visas andra jobb i Uppsala som Utesäljare.

Fältsäljare för Kaminvärme

Läs mer Jan 31
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB!
Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation.Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg.Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar.På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV.
AI svar på annonsen bortsorteras.
Vi erbjuder- Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning- Generöst lönesystem- Goda möjligheter att växa inom bolaget- Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision!Vi söker dig som- Har B-körkort- Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar- Trivs med att jobba självständigt- Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå- Är positiv och ser lösningar hellre än problem- Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål- Behärskar svenska flytande i tal och skriftSök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande.
AI svar på annonsen bortsorteras.

Ansök nu

Säljare TAK, Vesivek i Uppsala

Läs mer Jan 20
Vill du vara med på en riktigt rolig och spännande resa? Är du en drivande och engagerad stjärna inom försäljning? Hos oss kan du nu bli vår nya säljare med stort fokus på både ansvar och möjligheter! Som anställd hos oss blir du en del av ett företag med en stark ägare och mycket hög personal- och kundnöjdhet. Låter detta kanske som du? Läs vidare!
Om oss
Vesivek är Nordens största takrenoveringsföretag. Vi renoverar över 5 000 villatak per år och har sedan starten för 25 år sedan utfört mer än 36 000 takrenoveringar i Sverige och Finland. Utöver takrenoveringar erbjuds även installation av solcellspaneler. Koncernen omsätter ca 1,3 miljarder kronor och har ca 600 anställda. Vesivek växer kraftigt i Sverige, vilket innebär att du är med och utvecklar både företaget och vår kultur. Du erbjuds en tjänst i en organisation som andas framtidstro och vinnarinstinkt. Här får du möjlighet att utvecklas i takt med organisationen och dina idéer tas alltid tillvara. Läs mer om vårt unika koncept på www.vesivek.se
Om tjänsten
Som säljare av takrenoveringar får du ett stort ansvar hos oss på Vesivek. Du kommer att ansvara för hela försäljningsprocessen. Du arbetar direkt mot privatkunder och husägare så det är mycket viktigt att kunden känner sig trygg med oss som samarbetspartner. Hög service och stort engagemang är avgörande för kundupplevelsen. Som säljare jobbar du även tillsammans med depåchef och produktionsteam genom hela processen för att uppnå nöjda kunder. Vi på Vesivek utbildar dig till takexpert för att motsvara kundernas förväntningar på professionell rådgivning. Hos oss får du en bra fast grundlön med provision och tjänstebil.
I tjänsten kommer du till exempel att kontakta och besöka nya kunder, avsluta affärer och genomföra säljaktiviteter i närområdet vid takrenoveringar. Säljaktiviteter kan även innefatta att ställa ut på mässor där du kommer att boka kunder och synliggöra varumärket. Du kommer också att få ansvar för att upprätthålla kontakten med dina befintliga kunder i syfte att skapa framtida referenser och överträffa kundernas förväntningar.
För att lyckas i rollen
Vi tror att du, som många säljare, älskar att vinna! Dessutom tror vi att du har en stark drivkraft, en härlig inställning och är bekväm med att ta egna initiativ. Vi söker dig som vet att du lyckas som säljare och dessutom har några års erfarenhet av försäljning, gärna av direktförsäljning mot privatkundsmarknaden. Vi söker dig som vill få möjlighet att arbeta nära dina kundrelationer och lyckas genom att ansvara för en framgångsrik försäljning. Lämplig bostadsort är inom området Uppsala med omnejd.
Kvalifikationer för rollen är att du:
Har mångårig erfarenhet av uppsökande försäljning mot B2C och/eller B2B
Det är meriterande om du dessutom har erfarenhet av byggnation eller renovering
Innehar giltigt körkort B (personbil)
Behärskar svenska flytande i tal och skrift

Vi erbjuder
En konkurrenskraftig fast lön med möjlighet till provision
Tjänstebil
Möjlighet att vara en del av en framgångsrik och växande organisation
Kontinuerlig utbildning och utveckling

I denna rekrytering samarbetar Vesivek med Rubino Rekrytering. Urval samt intervjuer sker löpande så vi önskar din ansökan så snart som möjligt. Frågor kring tjänsten besvaras av ansvarig rekryteringskonsult Harry Rubino på 0733-763930.
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Copy of Säljare till Sesol i Uppsala

Läs mer Jan 13
Letar du efter ett arbete där du får bidra till en hållbar framtid? Vill du arbeta på ett företag där vi hjälper varandra att lyckas? Har du en önskan om att kunna påverka din egen lön genom att arbeta strukturerat och effektivt samtidigt som du har en stabil och bra grundlön? Då tror vi att vi har ett arbete för dig!
Detta gör livet trevligt hos oss
Hos oss får du som säljare en attraktiv fast grundlön och provision från första sälj samt en gedigenutbildning tillsammans med våra utbildningsansvariga och försäljningschefer. Detta för att du ska kunna ta dig till nästa nivå inom försäljning tillsammans med oss. Du kommer att träffa dina kollegor inom försäljning från hela bolaget regelbundet, för att ni ska få möjlighet attutbyta erfarenheter och kunskap. Vi på Sesol är mycket stolta över att tillhöra en bolag där vi tar hand om varandra och vill varandras bästa. Ett prestigelöst företag där alla hjälps åt är det som kännetecknar oss.
Ta utmaningen
Vi letar efter säljare som vill träffa våra privatkunder hemma hos dem för att stötta i deras val av solpaneler, batterier och laddboxar. Arbetet innebär mycket kontakt med människor där det krävs en bra kommunikationsförmåga och en förmåga att lyssna på kunden. Våra kunder är ibland mycket kunniga inom solenergi och ibland är området helt nytt för dem, därför är det oerhört viktigt att du kan anpassa din kommunikation så de förstår och får svar på sina frågor.
För att vi ska förstå våra kunder så bra som möjligt behöver vi olika perspektiv vilket vi får av att vi själva är olika. Vi behöver äldre och yngre, kvinnor och män, personer med olika bakgrund och olika etnisk tillhörighet. Det alla våra säljare dock har gemensamt är viljan att lyckas!
Vem är vår perfekta match
För att du ska passa i rollen som vår nästa storsäljare ser vi att du har erfarenhet av att bygga kundrelationer, där du alltid sätter kunden i fokus. Du drivs av att arbeta mot uppsatta mål, gillar att socialisera, ta ansvar och att lyckas. Med din höga ambitionsnivå har du dokumenterat goda försäljningsresultat och trivs bäst i ett högt tempo tillsammans med ditt säljteam.
Vi önskar att du har erfarenhet inom fältförsäljning alternativt uppsökande försäljning.
har erfarenhet av att jobba med värdebaserad försäljning.
har erfarenhet av att jobba mot budgetansvar.
har erfarenhet av att bygga kundrelationer.
har minst 3 års erfarenhet av försäljning.
behärskar flytande svenska i tal och skrift.
har B-körkort.
Det är extra bra om du även har erfarenhet av tekniskförsäljning.
erfarenhet från solcellsbranschen.
arbetat i CRM system.
Bra att veta om anställningen
Lön: fast och rörlig lön
Placering: Uppsala
Tillträde: enligt överenskommelse
Om Sesol
Vi älskar solen lite mer än andra - att jobba hos oss på Sesol innebär därför ett soligt äventyr som vi vill att du ska få uppleva.Tillsammans bidrar vi alla till att göra världen till en lite grönare plats. Med vårt huvudkontor i Jönköping och kontor i 17 andra städer i Sverige och Norge, är vi en arbetsgivare för alla som vill ta sig ut ur skuggorna och ut i solen.Med Nordic Capital som majoritetsägare och vårt dotterbolagNordic Energy på Cypern, så fortsätter vi vår tillväxtresa inom förnybar energi.
Välkommen till Sveriges bästa arbetsgivare!

Ansök nu

Fältsäljare för Kaminvärme

Läs mer Jan 24
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB!
Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation.Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg.Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar.På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV.Vi erbjuder- Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning- Generöst lönesystem- Goda möjligheter att växa inom bolaget- Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision!Vi söker dig som- Har B-körkort- Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar- Trivs med att jobba självständigt- Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå- Är positiv och ser lösningar hellre än problem- Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål- Behärskar svenska flytande i tal och skriftSök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande.

Ansök nu

Fältsäljare för Kaminvärme

Läs mer Jan 13
Om jobbet
Nu söker vi fler säljare inom ditt område. Vill Du vara en i vårt härliga team och arbeta med energibesparing? Vår storsäljare är kaminer och vi siktar på att bredda vårt produktutbud i framtiden. Vi sätter våra kunder i fokus och erbjuder produkter och service på högsta nivå.Som säljare hos oss jobbar du med direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg för att du ska nå dina säljmål. Det är främst kall bearbetning av kunder och efter att du kommit in i arbetet finns möjlighet till förbokade besök.Arbetet är utmanande men givande, det är långtifrån ett jobb för alla men den som lyckas kommer både utvecklas som säljare och belönas därefter med tack vare ett generöst lönesystem!Anställningen inleds med praktisk och teoretisk utbildning och du har efter det daglig kontakt med din säljledare med det gemensamma målet att du ska sälja.Vi ger dig:* Grundutbildning innan du går ut i fält och vidareutbildning löpande* Egen bil att använda i tjänst med tillhörande drivmedelskort (efter första månaden)
* Riktigt bra löneförutsättningar
* En bransch på frammarsch
* Mycket stöd från kollegor och säljledare som ger dig de bästa förutsättningarna för att du ska lyckas* Ett fritt arbete med mycket eget ansvar och med möjlighet att på sikt själv styra dina arbetstider. * En miljö att lyckas och göra karriär i. Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision!Vi söker dig som: * Vill ge allt för att bli en del av ett vinnande lag med mycket goda framtidsutsikter. * Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå * Positiv och lösningsfokuserad* Strävar efter att alltid prestera och nå dina mål* Har B-körkortMeriterande om du har säljerfarenhet, extra plus om det är inom direktförsäljning (dörrförsäljning).Vår framgång bygger på att fortsätta göra vad vi gör idag tillsammans med fler duktiga personer med hög ambitionsnivå. Om du är redo för en kul resa så sök redan idag! Om arbetsgivaren Kaminvärme hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som de ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som inkluderar installation av behöriga montörer. Välkommen till Kaminvärme du också!
Ansökningstid: Tillsättningen sker löpande under ansökningsperioden.
Löntyp: Garanti- och provisionsbaserad lön
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Varierande utifrån område samt behov.
Du är välkommen att ringa eller maila för intresse eller frågor kring tjänsten.
Tel: 0771-218 100, Mail: rekrytering@kaminvarme.se

Ansök nu

Andra jobb i Uppsala från Randstad AB

Nedan visas andra jobb i Uppsala från Randstad AB .

Bioprocess Design Engineer

Forskare, samhällsvetenskap
Läs mer Feb 10
Arbetsbeskrivning
Randstad Life Sciences söker nu en konsult som är van att jobba med bioprocessutveckling inom uppströms- och nedströmsrening av proteiner. Du kommer jobba som Bioprocess Design Engineer hos vår läkemedelskund i Uppsala där du kommer vara involverad i att utföra karakteriseringsstudier som inkluderar både laborativa moment och dokumentationsarbete. Uppdraget är tänkt att starta i mars och pågå i ett år.
Sista ansökningsdag: 2025-03-01, urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag så tveka inte att ansöka redan idag. På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via post eller e-mail.
För frågor, kontakta Patricia Torregrosa, Senior Konsultchef, patricia.torregrosa@randstad.se
KVALIFIKATIONER
Vi söker dig med
MSc/PhD eller motsvarande, med inriktning inom proteinbiologi/proteinkemi
Minst 2-3 års arbetslivserfarenhet av bioprocessutveckling.
Industriell erfarenhet är mycket meriterande.
Erfarenhet av proteinrening, bakterieodling och kromatografi.
Utmärkt förmåga att kommunicera med kollegor och andra samarbetspartner.
God erfarenhet och förmåga till strukturerat dokumentationsarbete; skriva rapporter, uppdatera protokoll, riskanalys, avvikelsehantering
Flytande i engelska är ett krav. 

Som person är du noggrann, strukturerad och du har ett prestigelöst förhållningssätt till dina arbetsuppgifter. För att lyckas i rollen som konsult är det viktigt att du är nyfiken och kan arbeta självständigt och på eget initiativ, förmåga att arbeta flexibelt är viktigt då prioriteringar ofta ändras. Vidare har du en god kommunikativ förmåga, och du är en lagspelare som gärna samarbetar med andra. Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet.
ANSVARSOMRÅDE
Förbereda, planera och utföra tekniska experiment och laborativa försök för att utveckla läkemedelssubstanser, formuleringar och produktprocesser.
Utföra laborativa försök som innefattar fermentering (bakterie-odling), filtrering, proteinrening.
Jobba med dokumentation, såsom förbereda protokoll, sammanställa rapporter, skriva URS, riskanalyser, uppdatera processbeskrivningar, avvikelseutredningar m.m.

Beroende på senioritet kan det tillkomma ytterligare ansvarsområden, såsom ledarskap och större projektansvar.

Ansvarsområden
ANSVARSOMRÅDE
Förbereda, planera och utföra tekniska experiment och laborativa försök för att utveckla läkemedelssubstanser, formuleringar och produktprocesser.
Utföra laborativa försök som innefattar fermentering (bakterie-odling), filtrering, proteinrening.
Jobba med dokumentation, såsom förbereda protokoll, sammanställa rapporter, skriva URS, riskanalyser, uppdatera processbeskrivningar, avvikelseutredningar m.m.

Beroende på senioritet kan det tillkomma ytterligare ansvarsområden, såsom ledarskap och större projektansvar.

Kvalifikationer
Vi söker dig med
MSc/PhD eller motsvarande, med inriktning inom proteinbiologi/proteinkemi
Minst 2-3 års arbetslivserfarenhet av bioprocessutveckling.
Industriell erfarenhet är mycket meriterande.
Erfarenhet av proteinrening, fermentering och kromatografi.
Utmärkt förmåga att kommunicera med kollegor och andra samarbetspartner.
God erfarenhet och förmåga till strukturerat dokumentationsarbete; skriva rapporter, uppdatera protokoll, riskanalys, avvikelsehantering
Flytande i engelska är ett krav. 

Som person är du noggrann, strukturerad och du har ett prestigelöst förhållningssätt till dina arbetsuppgifter. För att lyckas i rollen som konsult är det viktigt att du är nyfiken och kan arbeta självständigt och på eget initiativ, förmåga att arbeta flexibelt är viktigt då prioriteringar ofta ändras. Vidare har du en god kommunikativ förmåga, och du är en lagspelare som gärna samarbetar med andra. Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet.

Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.

Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ansök nu

Valideringsledare

Valideringsingenjör
Läs mer Feb 6
Arbetsbeskrivning
Vi söker en konsult som ska arbeta som valideringsledare i ett MES (Manufacturing Execution System) implementeringsprojektet hos vår läkemedelskund i Uppsala. Omgående start och det kommer initialt att pågå tom augusti, med möjlighet till förlängning.
Ansvar
Projektet består i utveckling och implementeringen av MES på en del i produktionen i Uppsala.
I rollen ingår:
• Leda och driva validering- och kvalificeringsarbetet genom hela projektet
• Arbeta med valideringsstrategi och framtagning av valideringsdokumentation
• Arbeta tvärfunktionellt med kravställning och riskhantering.
• Planera, koordinera, genomföra och dokumentera tester samt rapportera resultat och eventuella avvikelser till berörda parter.
• Hålla ihop lösa trådar för säkrad framdrift
Kvalifikationer:
• Valideringsledare med specialistkunskap inom datoriserade system
• Erfarenhet inom Pharma/Biotech och arbete enligt GMP.
• Erfarenhet av validering av olika typer av datoriserade system
• Utmärkta kommunikations- och presentationsfärdigheter.
• Förmåga att arbeta självständigt och ta initiativ.
• Pedagogiskt och coachande förhållningsätt
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Välkommen med din ansökan! Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Patricia Torregrosa, Senior Talent Manager, patricia.torregrosa@randstad.se







Ansvarsområden
Ansvar
Projektet består i utveckling och implementeringen av MES på en del i produktionen i Uppsala.
I rollen ingår:
• Leda och driva validering- och kvalificeringsarbetet genom hela projektet
• Arbeta med valideringsstrategi och framtagning av valideringsdokumentation
• Arbeta tvärfunktionellt med kravställning och riskhantering.
• Planera, koordinera, genomföra och dokumentera tester samt rapportera resultat och eventuella avvikelser till berörda parter.
• Hålla ihop lösa trådar för säkrad framdrift

Kvalifikationer
Kvalifikationer:
• Valideringsledare med specialistkunskap inom datoriserade system
• Erfarenhet inom Pharma/Biotech och arbete enligt GMP.
• Erfarenhet av validering av olika typer av datoriserade system
• Utmärkta kommunikations- och presentationsfärdigheter.
• Förmåga att arbeta självständigt och ta initiativ.
• Pedagogiskt och coachande förhållningsätt
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ansök nu

Analytisk kemist

Analytisk kemist
Läs mer Jan 28
Arbetsbeskrivning
Är du intresserad att starta det nya året i en konsultroll som Analytisk kemist inom R&D?
 Vi på Randstad Life Sciences söker nu en Analytisk kemist med mycket erfarenhet av metodutveckling av GC-MS, men även intressant om du har erfarenhet av LC-MS/ICP-MS. Om du har en passion för laborativt arbete och vill utmana dig själv i en stimulerande miljö - då har du hittat rätt! Som konsult så kommer du tillhöra vårt team i Uppsala och du kommer få möjlighet att ta dig an olika uppdrag hos olika uppdragsgivare. Vi har redan ditt första uppdrag i åtanke i Uppsala med trolig start i februari 2025.
Vi erbjuder en tillsvidareanställning som initieras med en 6-månaders provanställning. 
Skicka in din ansökan. Urval och intervjuer kommer att ske löpande, skicka därför in din ansökan redan idag. Vi tar inte emot ansökningar via email.
Vi ser fram emot din ansökan!



Ansvarsområden
ARBETSUPPGIFTER
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå i praktiskt laborativt arbete i GxP-reglerad miljö.
·      Metodutveckling av analyser
·      Validering av analysmetoder
·      Utvärdera, rapportera och granska anlysresultat
·      Noggrann dokumentation av det arbete du utför.
·      Löpande förbättringsarbete kopplat till R&D verksamhet



Kvalifikationer
KRAV
·      Naturvetenskaplig universitetsexamen med inriktning kemi.
·      Mycket erfarenhet av analysarbete med GC-MS.
·      Du har erfarenhet av metodutveckling
·      Du har erfarenhet av att ha arbetat med extractables & leachables eller analys av impurities/trace.
·      Praktisk erfarenhet av att arbeta i GxP miljö och har koll på kvalité och spårbarhet.
·      Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.
 
MERITERANDE
·      Erfarenhet av metodvalidering
·      Fördel om du tidigare jobba med datasystemen MassHunter, Chemstation/Empower eller Waters Connect.
·  Erfarenhet av ICP-MS/LC-MS
 
Som person är du noggrann, strukturerad och du har ett prestigelöst förhållningssätt till dina arbetsuppgifter. För att lyckas i rollen som konsult är det viktigt att du är nyfiken och kan arbeta självständigt och på eget initiativ, förmåga att arbeta flexibelt är viktigt då prioriteringar ofta ändras. Vidare har du en god kommunikativ förmåga, och du är en lagspelare som gärna samarbetar med andra. Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet.

Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ansök nu

Koordinator

Materialplanerare
Läs mer Jan 28
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu för kunds räkning en koordinator för ett långt uppdrag. I den här rollen erbjuds du utvecklande och stimulerande arbetsmiljö där du får möjlighet att växa och ta ansvar. Om du är en person som gillar att arbeta i högt tempo och har ett genuint intresse för att hjälpa kunder, vill vi gärna höra från dig!


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.


Urval sker löpande.


Vi ser fram emot din ansökan!

Ansvarsområden
Dina arbetsuppgifter:


Hantera inkommande och utgående kundordrar
Kommunicera effektivt med kunder via telefon, e-post och andra kanaler
Besvara kundfrågor och lösa eventuella problem eller frågor
Sammanställa och vidarebefordra information från interna parter för att säkerställa en korrekt leverans och upplevelse för kunden
Utföra allmän administration kopplat till kundhantering och order
Aktivt bidra till att förbättra våra processer och kundservice

Kvalifikationer
Vi söker dig som:


Har erfarenhet av kundservice eller administrativt arbete, gärna inom orderhantering
Är kommunikativ och lösningsorienterad
Har en god förmåga att organisera och strukturera ditt arbete
Är bekväm med att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt och hålla deadlines
Är en lagspelare och trivs i en dynamisk arbetsmiljö
Har god datorvana och erfarenhet av MS Office (Erfarenhet av ERP-system är meriterande)

Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ansök nu

Extrajobb inom läkemedelsindustrin

Lagerarbetare
Läs mer Jan 27
Arbetsbeskrivning
Söker du ett extrajobb vid sidan av dina studier? Har du erfarenhet av GMP och letar efter en möjlighet att utveckla dina kompetenser inom läkemedelsbranschen? Då kan du vara den vi söker.
Just nu letar vi efter dig som kan arbeta ca 3/4 pass i månaden med att stötta ett av våra kundföretag med att sortera och hantera avvikelser på produkter.


Urval sker löpande. Välkommen med din ansökan!


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät
kommer du att trivas hos oss. Du ansöker på www.randstad.se.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansvarsområden
Du kommer att arbeta med att sortera och inspektera visuella defekter på råmaterial.

Kvalifikationer
För att vara aktuell för detta uppdrag behöver du:
Ha en huvudsaklig sysselsättning på minst 50%
Gärna har tidigare erfarenhet av GMP


Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ansök nu

QC Specialist

Kvalitetskoordinator
Läs mer Jan 22
Arbetsbeskrivning
Som person är du noggrann, strukturerad och du har ett prestigelöst förhållningssätt till dina arbetsuppgifter. För att lyckas i rollen som konsult är det viktigt att du är nyfiken och kan arbeta självständigt och på eget initiativ, förmåga att arbeta flexibelt är viktigt då prioriteringar ofta ändras. Vidare har du en god kommunikativ förmåga, och du är en lagspelare som gärna samarbetar med andra. Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet.

Ansvarsområden
Det här en administrativ roll kopplat till QC-verksamhet. I arbetet kommer det bland annat att ingå:
arbeta med avvikelser, ändringsärenden
vara drivande i förbättringsarbete
göra QC-acceptans, dvs godkänna batcher från QC, innan de går vidare till QA.




Kvalifikationer
Naturvetenskaplig utbildning krävs
Erfarenhet av QC verksamhet
GMP-kunskap
Tidigare arbetat med avvikelser och ändringsärenden
personliga egenskaper är noggrann, strukturerad, kommunikativ, initiativtagande
Flytande svenska i tal och skrift




Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ansök nu