Uppsala: Spontanansökan för kommande uppdrag inom IT och teknik

Hitta ansökningsinfo om jobbet Spontanansökan för kommande uppdrag inom IT och teknik i Uppsala. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Uppsala inom den kategorin.

Publicerad: 2024-09-04 // Varaktighet: Heltid

Är du ute efter en ny utmaning inom IT och teknik?

Vi söker ständigt efter nya stjärnor som är intresserad av framtida konsultuppdrag i Uppsala med omnejd. Våra kunder varierar från stora globala företag till mindre företag. Konsultuppdragen styrts utifrån kundens behov och kan därför variera i omfattning. Som konsult på Poolia får du ett spännande och omväxlande arbete på några av Sveriges mest attraktiva arbetsplatser.

Observera att detta inte är kopplat till en specifik tjänst utan en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag. Vi kommer därför endast återkoppla till dig om vi har ett uppdrag som passar din profil.

Vi ser fram emot att läsa ditt CV!

Om tjänsten
Vanligt förekommande tjänster:
• IT-support
• IT-tekniker
• 1st, 2nd, 3d- line
• Helpdeskmedarbetare
• On-site tekniker
• Säkerhet- och nätverkstekniker
• Systemutvecklare

Vem är du?
Vi ser att du som söker har utbildning inom IT eller har skaffat dig motsvarande kunskaper genom arbete.

För att du ska trivas i rollen är du som person noggrann, strukturerad och självständig, du har framför allt en positiv attityd och ett stort intresse för IT. Du skall vara van att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska. Vi ser att du har en god samarbetsförmåga och är mycket serviceinriktad. Vidare är du flexibel, lösningsorienterad och har ett öppet sinne som gör dig lättplacerad på olika typer av arbetsplatser. Vi ser även att du bemöter med god service och är driven som person.

Observera, detta är en annons för spontanansökningar inför kommande konsultuppdrag inom IT och teknik. Vi kommer därför endast återkoppla till dig om din profil matchar ett aktuellt uppdrag hos oss.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.


Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se.

Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Uppsala som Helpdesktekniker/Supporttekniker

Nedan visas andra jobb i Uppsala som Helpdesktekniker/Supporttekniker.

Customer Support Representative

Läs mer Apr 16
Kaisa
At Kaisa, we design and automate personalised customer experiences. Our global team is at the heart of our success — a talented, diverse group driven by innovation, collaboration, and impact. We don’t just build products; we create solutions that empower businesses.
What makes Kaisa stand out? Our values, which guide us every day:
Innovate with Agility - We move fast, think creatively, and adapt seamlessly
Win Together - Success is a team effort, and we celebrate it as one.
Own It - Accountability drives progress, and we take pride in our work.
Champion Sustainability and Diversity - We foster inclusivity and make responsible choices.
Spread the Vibe - A positive atmosphere fuels great ideas and connections.



Our Support TeamOur growing multi-skilled, multi-language support team in Kaisa works closely with customers and colleagues alike, providing our technical expertise and problem-solving attitude to a vast array of queries and issues that come to our desk. Due to the nature of our service, we tackle the unique and unusual queries that reach Support as a collaborative effort, working together as a team focusing on quality and delivery, with an open mind and room to learn new things along the way. If you like challenges and bettering yourself, working in a close-knitted team with a drive to help others, keep reading!


What you’ll do
Provide first-class support with excellent communication skills, building successful long-term relationships with our international customers and also with different teams within Kaisa
Troubleshoot, assess and solve technical support requests from customers and Kaisa employees
Use your service-minded personality to creatively and proactively assist customers all over the world in their daily operations, using our services
Use your communication skills and expertise to educate customers in using our products
Expand your knowledge and technical skills with our continued support, and become familiar with interfaces and languages from Javascript and My to API and SIP Protocol.




Who you are Customer driven, determined, with the ability to understand others’ points of view, and willingness to go that extra mile for colleagues and clients.
Strong interpersonal skills and proficient in communication via different channels – email, livechat and also attending customer meetings when needed.
Genuine desire to learn and grow your knowledge within Kaisa.
It is essential that you are fluent in spoken and written English. Additionally, other languages are meritorious.
Ability to work positively in a fast-paced, changing setting
Genuine, humble, flexible and with a fun attitude
Experience from providing software support in a development intense environment would be an advantage.






Where you’ll be and how you’ll workWe have three offices: London, Uppsala and Paris. You will be stationed to the office that is closest to where you currently live. Because we are an international team, if the opportunity allows, you might be able to visit each office to spend time with the different teams.
We are flexible on remote work. You can decide with your manager the frequency to which you meet your team face to face.
Kaisa wants you to have a good life balance and the opportunities to have advantages like team activities in Sweden, France or UK, and participation in inspiring events.



What you’ll get in returnWe have country specific insurances and retirement contributions. You can ask for more details during the interview.
However across all countries (Sweden, UK, France) there are indeed similar benefits such as:
Country specific health and family insurance
Country specific retirement contribution
Sporting & wellness opportunities
Flexible and remote work to suit your personal working style
Regular team events in France, Sweden and the UK
True professional & personal life balance giving you peace of mind that you can both work and relax without sacrificing one or the other
A solid team environment in a company of friends
A wellbeing app to enjoy life


We know that some people may hesitate to send their application if they feel they don't correspond to all the points of the job description. But if you feel that Kaisa and our diversity are made for you, please send us your CV in English and we'll have a look!

Ansök nu

Technical Solutions Consultant

Läs mer Apr 3
Why Join Kaisa?
At Kaisa, we don’t just build software—we revolutionize how businesses engage with customers at scale. Our cutting-edge platform helps global brands personalize experiences, optimize workflows, and drive success. But what truly sets us apart? Our people.
We believe in a culture where innovation, ownership, and collaboration fuel personal and professional growth. If you're passionate about solving real-world challenges, thrive in a dynamic environment, and want to make an impact—this is your chance.
Your Role
As a Technical Solutions Consultant, you’ll be at the heart of our customer journey—ensuring seamless onboarding, integration, and ongoing technical excellence. You’ll work closely with customers and internal teams, using your technical expertise to solve problems, drive efficiency, and shape the future of our solutions.
What You’ll Do
Provide exceptional technical support and guidance to customers and internal teams including setup, configuration, and integration.


Have a deep understanding of customer needs and challenges, proactively addressing their questions and concerns.


Stay up-to-date on industry trends and best practices, particularly within the Automotive sector, to provide relevant and insightful guidance to customers.


Contribute to the development and delivery of professional services offerings, leveraging your creativity and customer knowledge to identify opportunities and create compelling solutions.


Manage customer expectations, establish credibility at all levels within the customer and build problem-solving partnerships with the customer and colleagues


Grow the cooperative, customer focused and positive culture in the team and within the organization



What You Bring
Strong skills in database management (mysql), javascript and rest API understanding are key to succeed in this role; extra points for typescript / nodejs / graph Excellent communication, interpersonal, and presentation skills. Previous experience in a customer-facing technical support or onboarding role Bonus – Automotive industry experience is a plus!

Ansök nu

IT Support Specialist

Läs mer Jan 29
Who we are and what we do:At Viedoc, we design engaging software that modernizes clinical research so that necessary treatments can reach the people who need them faster.
We accomplish this by combining technology and a creative design to streamline, automate and simplify conventional processes within clinical research. Simply put, Viedoc makes every aspect of a clinical study a bit smoother, resulting in greater discoveries that make a difference, and has the potential to improve lives.
Real change means challenging the status quo – our driving force since we started almost two decades ago. In everything we do, we work for a healthier world, searching for better, more efficient solutions that answer to the needs of both our users and humanity.

Job description
Join our dynamic team and play a crucial role in ensuring the seamless operation of our business! As an IT Support Specialist, you will leverage your expertise to provide first- andsecond-line technical support to end-users through Teams, phone, and email, meticulously logging incidents in our ticketing system.
Academic degree or equivalent in IT.
Robust knowledge and hands-on experience with Cloud technologies.
Proficient in the installation, configuration, troubleshooting, and management of Windows, macOS, and iPhones.
Expertise in working with Azure solutions, including Microsoft Endpoint management, Intune, software packaging, and distribution.
Good knowledge and experience with Microsoft 365, Defender, Entra ID, SharePoint, and Teams.
Familiarity with Powershell scripting.
Networking proficiency encompassing security, wifi, and switches.
Fluency in both Swedish and English, both verbally and in written communication.


EducationRelevant education within IT.
LocationUppsala, Sweden
IndustrySoftware, Pharmaceutical, Biotech, Medical Device, Consumer Health
Employment TypePermanent employment with full-time service
Job FunctionsIT support specialist
Interested?If you are a proactive IT professional ready to contribute to the success of our organization, apply now to be a part of our dedicated team! Do you want to know more? Your hiring manager are Ted Lähteenmäki, Manager IT Operations, send a mail to:ted.lahteenmaki@viedoc.com. Selection is ongoing, so do not hesitate to get in touch.

Ansök nu

IT-supporttekniker med boende i Östersund

Läs mer Mar 28
För konsultuppdrag hos vår kund i Östersund söker nu Centric flera duktiga, engagerade IT-supporttekniker som har ett brinnande intresse för IT och service.
Som konsult på Centric så får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär.
Uppdraget är på heltid och kommer att pågå tills vidare. Låter detta intressant men du saknar boende i Östersund så hjälper vi till med bostad.

Arbetsuppgifter

Som IT-supporttekniker i Östersund kommer du att arbeta i första linjens support med att hjälpa användare via telefon och/eller mail med IT-relaterade problem. Bland arbetsuppgifterna finns hantering av konton i Active Directory, administration i Microsoft Office 365 och felsökning relaterat till Windowsmiljö samt kundspecifika applikationer. Ditt primära ansvar blir att ge support via telefon, mail och fjärrstyrning. Du kommer även registrera ärenden i ett ärendehanteringssystem.

Din profil och kvalifikationer

Du har ett genuint intresse för teknik och att vilja ge support. Som person är du ansvarstagande och driven med ett professionellt agerande. Du tycker om att vara behjälplig och vill ge kunden en bra kundupplevelse. Vidare ser vi att du på ett pedagogiskt sätt kan supporta och vägleda kunderna via både telefon, mail och andra medier. Du har gymnasiekompetens, med fördel inom IT-teknik. Du är en stabil och trygg person med kommunikativ förmåga att konstruktivt kunna föra en dialog med kunder och kollegor.
Krav:

-     Minst 6 månaders erfarenhet inom IT-support alt Service eller BackOffice-funktioner

-     Någon form av IT-utbildning eller gått IT-kurser

-     Uttrycker dig mycket väl i både tal och skrift på svenska och engelska

-     Hög kommunikativ förmåga

-     Hög pedagogisk förmåga

-     God teknisk kunskap

-     Mycket hög servicekänsla
Meriterande:

-     Windows operativsystem

-     Office365

-     Officepaketet 

-     Citrix 

-     Active Directory

-     Network 

-     Exchange
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Vad vi erbjuder

På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former.
Centric är ett IT-företag med 380 anställda, och med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen.
Elise Haglund
+46 733 571793
Elise.Haglund@centric.eu

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till Energiföretag i Lund/Uppsala!

Läs mer Dec 12
Är du en serviceinriktad och lösningsorienterad person med erfarenhet av kundservice? Letar du efter ett stimulerande och meningsfulltuppdrag där du får en del av en bransch som står inför en stor förändring? Då är detta något för dig!
Om rollen
Vi söker en Senior Kundservicemedarbetare till ett spännande uppdrag för vår kund inom energibranschen. Du kommer att arbeta med att ge förstklassig service via telefon, e-post och chatt samt hantera administrativa uppgifter såsom registrering av listor och underlag.
Dina ansvarsområden inkluderar:
Besvara kundförfrågningar och hantera ärenden professionellt och effektivt.
Hålla dig uppdaterad kring företagets produkter och tjänster.
Bidra till förbättringar och utveckling av kundservicefunktionen.
Arbeta i ett team med stort fokus på samarbete och engagemang.

Vårt team arbetar utifrån värdeorden mod, ansvar och engagemang, och vi söker dig som delar dessa värderingar.
Vad vi erbjuder Ett dynamiskt och positivt arbetsklimat i en spännande bransch.
Möjlighet att bidra till utvecklingen av en kundservicefunktion i förändring.
Option på förlängning av arbetsperioden med ytterligare sex månader.
Kvalifikationer:
Vi söker dig som har:
Tidigare erfarenhet av kundservice eller liknande roll med fokus på kundbemötande.
Förmåga att arbeta lösningsorienterat och med hög servicekänsla.
Starka kommunikationsfärdigheter i svenska, både i tal och skrift.
Ansvarstagande och stresstålighet i en föränderlig arbetsmiljö.
Erfarenhet från energibranschen eller teknisk support
Vana att hantera utmanande och komplexakundärenden, såsom betalningssvårigheter eller andra känsliga frågor.
Praktisk information Plats: Uppsala eller Lund
Omfattning: Heltid 100%
Startdatum: 1 mars 2025.
Slutdatum: 1 september 2025, med möjlighet till förlängning.
Sista ansökningsdag: 17 december 2025

Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher.
Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

Ansök nu

Andra jobb i Uppsala från Poolia Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Uppsala från Poolia Sverige AB .

Spontanansökan inför kommande uppdrag inom HR

HR-konsult/PA-konsult
Läs mer Sep 4
Är du ute efter en ny utmaning inom HR?

Vi söker ständigt efter nya talanger inom HR för framtida konsultuppdrag i Uppsala med omnejd. Konsultuppdragen styrts utifrån kundens behov och kan därför variera i omfattning och arbetsuppgifter. Som konsult på Poolia får du ett spännande och omväxlande arbete på några av Sveriges mest attraktiva arbetsplatser.

Vanligt förekommande tjänster:
– HR-specialist
– HR-generalist
– HR-administratör
– HR-koordinator
– HR-konsult
– HR-chef

Observera att detta inte är kopplat till en specifik tjänst utan en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag. Vi kommer därför endast återkoppla till dig om vi har ett uppdrag som passar din profil.

Vi ser fram emot att läsa ditt CV!

Om verksamheten
Våra kunder inom hr är attraktiva arbetsgivare som letar efter högskoleutbildade personalvetare. Med en bredd över hela hr-området - allt från personalchefer och hr-specialister till rekryteringskonsulter och personaladministratörer - kan vi hitta en tjänst där du kan påverka din arbetssituation och nå ditt drömjobb.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Ansök nu

Spontanansökan inför kommande uppdrag inom logistik & inköp

Logistiker
Läs mer Sep 4
Vi söker ständigt efter nya stjärnor inom logistik, orderhantering & inköp för framtida konsultuppdrag i Uppsala med omnejd. Våra kunder varierar från stora globala företag till mindre företag. Konsultuppdragen styrts utifrån kundens behov och kan därför variera i omfattning. Som konsult på Poolia får du ett spännande och omväxlande arbete på några av Sveriges mest attraktiva arbetsplatser.

Observera att detta inte är kopplat till en specifik tjänst utan en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag. Vi kommer därför endast återkoppla till dig om vi har ett uppdrag som passar din profil.

Vi ser fram emot att läsa ditt CV!

Om tjänsten
Vanligt förekommande tjänster:
- Lageradministratör
- Inköpare
- Produktionsplanerare
- Logistiker
- Orderspecialist
- Transportplanerare
- Koordinator

Vem är du?
Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom logistik, inköp eller ekonomi. Du kanske har arbetat några år inom logistik/orderhantering/inköp eller så har du precis påbörjat din karriär och är intresserad av att bygga vidare på din kompetens. Du har goda kunskaper i Office-paketet, såsom Excel. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i något eller några större affärssystem.

För att trivas i denna roll ser vi att du är analytisk, driven och noggrann. Vidare är du ansvarstagande och serviceinriktad. Du är van att arbeta självständigt såväl som du trivs med att arbeta tillsammans med andra.

Observera, detta är en annons för spontanansökningar inför kommande konsultuppdrag. Vi kommer därför endast återkoppla till dig om din profil matchar ett aktuellt uppdrag hos oss.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.


Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se.

Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.

Ansök nu

Spontanansökan inför kommande uppdrag inom administration

Administratör/Administrativ assistent
Läs mer Sep 4
Är du ute efter en ny utmaning inom administration?

Vi söker ständigt efter nya stjärnor inom administration för framtida konsultuppdrag i Uppsala med omnejd. Våra kunder varierar från stora globala företag till mindre företag. Konsultuppdragen styrts utifrån kundens behov och kan därför variera i omfattning. Som konsult på Poolia får du ett spännande och omväxlande arbete på några av Sveriges mest attraktiva arbetsplatser.

Observera att detta inte är kopplat till en specifik tjänst utan en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag. Vi kommer därför endast återkoppla till dig om vi har ett uppdrag som passar din profil.

Vi ser fram emot att läsa ditt CV!

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Konsultuppdragen förekommer i Uppsala med omnejd. Arbetsuppgifterna kan variera beroende på kundens behov. Exempelvis kan arbetsuppgifterna innefatta:
• Planering och organisering
• Ansvara för telefon
• Konferens- och resebokningar
• Mötesdokumentation
• Allmän administration
• Reseadministration
• Posthantering
• Protokollföring
• Diarieföring
• Rapportskrivning

Notera att detta är vanligt förekommande arbetsuppgifter. Eftersom detta endast är en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag, kan arbetsuppgifterna komma att variera sig.

Vem är du?
Vi söker dig som har några års erfarenhet av att arbeta inom administration. Har du en eftergymnasial utbildning inom relevant område ser vid det som väldigt meriterande. Du har god vana att arbeta i system och har tidigare arbetat i bland annat Officepaketet. Du kan kommunicera obehindrat i svenska och engelska, både i tal och skrift.

För att trivas i denna roll ser vi att du är ambitiös, strukturerad, driven och noggrann. Vidare är du ansvarstagande, lösningsorienterad och serviceinriktad.

Observera, detta är en annons för spontanansökningar inför kommande konsultuppdrag inom administration. Vi kommer därför endast återkoppla till dig om din profil matchar ett aktuellt uppdrag hos oss.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.


Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se.

Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.

Ansök nu

Spontanansökan inför kommande uppdrag inom Ekonomi

Redovisningsekonom
Läs mer Sep 4
Är du ute efter en ny utmaning inom ekonomi?

Vi söker ständigt efter grymma ekonomiassistenter, löneadministratörer- och specialister samt redovisningsekonomer för framtida konsultuppdrag i Uppsala med omnejd. Våra kunder varierar från stora globala företag till mindre företag. Konsultuppdragen styrts utifrån kundens behov och kan därför variera i omfattning. Som konsult på Poolia får du ett spännande och omväxlande arbete på några av Sveriges mest attraktiva arbetsplatser.

Observera att detta inte är kopplat till en specifik tjänst utan en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag. Vi kommer därför endast återkoppla till dig om vi har ett uppdrag som passar din profil.

Vi ser fram emot att läsa ditt CV!

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Konsultuppdragen förekommer i Uppsala med omnejd. Arbetsuppgifterna kan variera beroende på kundens behov. Exempelvis kan arbetsuppgifterna innefatta:
• Kund- och leverantörsreskontra
• Löpande bokföring
• Löpande redovisning
• Månads- och årsbokslut
• Momsredovisning och deklarationer
• Lönehantering
• Inkassohantering och påminnelser
• Rapportering

Notera att detta är vanligt förekommande arbetsuppgifter. Eftersom detta endast är en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag, kan arbetsuppgifterna komma att variera sig.

Vem är du?
Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi. Du har gärna arbetat med liknande arbetsuppgifter som ovan, men vi söker även dig som är nyexaminerad med viljan att utvecklas inom din yrkesroll. Det är mycket meriterande om du har arbetat i ekonomisystem och har goda kunskaper i Office-paketet.

För att trivas i denna roll ser vi att du är analytisk, strukturerad, målinriktad och noggrann. Vidare är du ansvarstagande och serviceinriktad. Du är van att arbeta självständigt såväl som du trivs med att arbeta tillsammans med andra.

Observera, detta är en annons för spontanansökningar inför kommande konsultuppdrag inom ekonomi. Vi kommer därför endast återkoppla till dig om din profil matchar ett aktuellt uppdrag hos oss.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Ansök nu

Erfarna systemutvecklare för kommande uppdrag i Uppsala

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Sep 10
Är du en erfaren systemutvecklare som söker nya utmaningar?

Vi letar efter skickliga systemutvecklare som är intresserade av spännande konsultuppdrag i Uppsala under hösten 2024. Just nu ser vi ett ökat behov hos våra kunder och söker dig som vill vara med och göra skillnad!

Våra konsultuppdrag varierar beroende på kundens behov, vilket innebär att arbetsuppgifterna kan skilja sig från uppdrag till uppdrag. Du kommer att vara placerad hos kunden, med viss möjlighet till distansarbete.

Observera att detta inte är en specifik tjänst utan en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag. Vi kontaktar dig när vi har ett uppdrag som matchar din erfarenhet och profil.

Vem är du?
För att passa i rollen söker vi dig som har:
• Minst 5 års erfarenhet inom systemutveckling
• Starka tekniska kunskaper, gärna med erfarenhet av Java eller .NET
• God systemvana och ett intresse för att lösa tekniska utmaningar
• Förmågan att uttrycka dig väl på både svenska och engelska, i både tal och skrift

Som person är du noggrann, strukturerad och självständig i ditt arbetssätt. Du är flexibel och lösningsorienterad, med ett starkt driv att nå resultat. Du har en god samarbetsförmåga och trivs med att arbeta tillsammans med kollegor för att uppnå gemensamma mål.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Ansök nu