Uppsala: Spontanansökan inför kommande uppdrag inom administration

Hitta ansökningsinfo om jobbet Spontanansökan inför kommande uppdrag inom administration i Uppsala. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Uppsala inom den kategorin.

Publicerad: 2024-09-04 // Varaktighet: Heltid

Är du ute efter en ny utmaning inom administration?

Vi söker ständigt efter nya stjärnor inom administration för framtida konsultuppdrag i Uppsala med omnejd. Våra kunder varierar från stora globala företag till mindre företag. Konsultuppdragen styrts utifrån kundens behov och kan därför variera i omfattning. Som konsult på Poolia får du ett spännande och omväxlande arbete på några av Sveriges mest attraktiva arbetsplatser.

Observera att detta inte är kopplat till en specifik tjänst utan en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag. Vi kommer därför endast återkoppla till dig om vi har ett uppdrag som passar din profil.

Vi ser fram emot att läsa ditt CV!

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Konsultuppdragen förekommer i Uppsala med omnejd. Arbetsuppgifterna kan variera beroende på kundens behov. Exempelvis kan arbetsuppgifterna innefatta:
• Planering och organisering
• Ansvara för telefon
• Konferens- och resebokningar
• Mötesdokumentation
• Allmän administration
• Reseadministration
• Posthantering
• Protokollföring
• Diarieföring
• Rapportskrivning

Notera att detta är vanligt förekommande arbetsuppgifter. Eftersom detta endast är en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag, kan arbetsuppgifterna komma att variera sig.

Vem är du?
Vi söker dig som har några års erfarenhet av att arbeta inom administration. Har du en eftergymnasial utbildning inom relevant område ser vid det som väldigt meriterande. Du har god vana att arbeta i system och har tidigare arbetat i bland annat Officepaketet. Du kan kommunicera obehindrat i svenska och engelska, både i tal och skrift.

För att trivas i denna roll ser vi att du är ambitiös, strukturerad, driven och noggrann. Vidare är du ansvarstagande, lösningsorienterad och serviceinriktad.

Observera, detta är en annons för spontanansökningar inför kommande konsultuppdrag inom administration. Vi kommer därför endast återkoppla till dig om din profil matchar ett aktuellt uppdrag hos oss.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.


Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se.

Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Uppsala som Administrativ assistent

Nedan visas andra jobb i Uppsala som Administrativ assistent.

Serviceinriktad Customer Support till C2 Vertical Safety

Läs mer Jan 7
Om C2 Vertical Safety
C2 Vertical Safety är specialister inom arbete på höjd och klättring och vi säljer alla produkter som behövs inom området. Våra kunder består av företag och myndigheter som har verksamhet och medarbetare som arbetar på hög höjd samt sport- och yrkesbutiker. Via vår websida når vi också ut till privatpersoner inom både sport- och outdoorsegmentet.Huvudkontoret finns i Uppsala och rymmer även vårt utbildningscentrum som har 18 meter i takhöjd. C2 har även lokalkontor i södra Sverige. C2 har idag hunnit fylla 20 år och är en av branschens största aktörer. Vi är kända för vår höga kompetens, höga kvalitet och fokus på att lösa kundernas behov.
Serviceinriktad Customer SupportC2 fortsätter att växa och söker nu dig som är en stjärna på administration och service. Vill du arbeta i ett härligt team där kvalitet och gästupplevelse alltid står i fokus?
Då är du välkommen med din ansökan!
Om tjänsten
Som Customer Support hos oss blir du en viktig nyckelspelare på vårt kontor i Uppsala. Du kommer att arbeta tätt med våra säljavdelningar och ansvara för bl.a. inkommande samtal och mail. Du kommer att jobba med orderhantering, fakturering, sälj och internt stöd till våra utesäljare. Du ser till att kunderna får en förstklassig upplevelse när de är i kontakt med oss.
Exempel på arbetsuppgifter:
Svara i telefon under företagets telefontider
Order- och offerthantering
Hantera mail i företagets info-korg.
Kundkontakt i samband med utbildning och vid förfrågningar
Kundvård på plats i lokalerna (Fika/ lunch)
Reklamationer & returer
Stötta med PPE administration
Fakturering vid behov
Kundbesök och mässor vid behov

Om dig
Det viktigaste för oss är vem du är som person. Vi tror att du som söker är en serviceminded, öppen, orädd person som gillar att ta egna initiativ. Du är noggrann i ditt arbetssätt och har ett sug att lära dig nya saker. I arbetet ingår enklare administration och är du generellt systemkunnig kommer det inte att vara några problem. Vi ser även att du vill bidra till en trevlig stämning i teamet.
Våra produkter och vår filosofi om kvalitet och säkerhet gäller också oss själva. På C2 är vi ett aktivt team som gillar att hålla oss i trim och anta utmaningar. Att ha roligt tillsammans och utvecklas i teamet är viktigt för oss. Välkommen till ett entreprenörsdrivet företag och ett roligt gäng!
Krav Arbetslivserfarenhet från en administrativ och serviceinriktad tjänst
Talar och skriver både svenska och engelska
Datorvana
Kunskap i Officepaketet
Meriterande Erfarenhet av försäljning
Intresse för våra produkter och tjänster

Övrigt
Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor på Börjegatan 78 i Uppsala.
People Value ansvarar för denna rekrytering.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Cecilia Hållner på cecilia.hallner@peoplevalue.se
Mer om företaget hittar du på www.c2safety.com.
Urval och intervjuer sker löpande, sista ansökningsdag är den 26 Januari 2025.

Ansök nu

Senior Site Administrator till läkemedelsbolag

Läs mer Feb 5
Är du en skicklig och organiserad administratör med en talang för kommunikation och samordning? Har du tidigare erfarenhet från industri- och globalt bolag? Trivs du i en dynamisk miljö där du kan bidra till att stötta seniora ledare och driva verksamheten framåt? Vår kund söker en PA & Senior Site Administrator till sitt team i Uppsala – en viktig roll i deras strävan att förbättra livet för människor genom våra innovativa produkter.

Detta är ett konsultuppdrag på heltid med start så snart som möjligt och som sträcker sig 12 månader med chans till förlängning.Till detta uppdrag söker vi dig som vill ta anställning som konsult eller dig som vill arbeta som underkonsult hos oss.

Om tjänsten
Som PA & Senior Site Administrator kommer du att vara en central del av vår kunds team, med ansvar för att stödja Site Director och Site Leadership Team. Du kommer att fungera som en brygga mellan ledningen och olika funktioner, samordna administrativa processer och bidra till projekt som stärker organisationens effektivitet. Tjänsten är heltid och baserad på plats på kundens kontor i Uppsala.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Förmedla kommunikation mellan Senior Leadership och olika avdelningar/funktioner.
- Samla in och analysera data inom administrativa och policyrelaterade frågor, samt ge rekommendationer.
- Ge administrativt stöd, hantera problem snabbt och förbereda detaljerade rapporter.
- Planera möten, underhålla kalendrar, förbereda agendor och följa upp aktiviteter.
- Granska och säkerställa att rapporter och material uppfyller standarder och är korrekta.
- Ordna resor och besöksplanering för ledningsgruppen.
- Leda workshops, driva mindre projekt och bidra till förbättringsinitiativ.

Lämplig bakgrund
- Erfarenhet av administrativt arbete och ledningsstöd.
- Erfarenhet från liknande tjänst hos industri- & globalt bolag
- Flytande svenska och engelska i tal och skrift.
- Goda kunskaper i Microsoft Office och verktyg som Teams, SharePoint och Adobe Acrobat.
- Erfarenhet av budgetarbete, kostnadsredovisning och resehantering.

Personliga egenskaper
- Du har utmärkt organisationsförmåga och starka skriftliga och muntliga kommunikationskunskaper.
- Du kan hantera flera prioriteringar samtidigt och är noggrann i ditt arbete.
- Du trivs i en snabbföränderlig miljö och är proaktiv i att lösa problem.
- Du är professionell och diskret när det gäller konfidentiella ärenden.
- Du har god samarbetsförmåga och kan arbeta självständigt.
- Du har erfarenhet av att leda projekt och driva förbättringsarbete.

Om företaget
Hos vår kund i detta uppdrag blir du en del av en global organisation som är dedikerad till innovation och hög kvalitet. Dem erbjuder en inkluderande arbetsmiljö där du får möjligheten att göra skillnad varje dag.

Ansökan
Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.

Ansök nu

Stabsbefäl/Samordnare till Flygstaben

Läs mer Jan 31
Har du erfarenhet av administrativt stabsarbete? Är du ansvarsfull, strukturerad och noggrann samt har förmågan att se helheten utan att missa detaljerna? Är du resultatorienterad samtidigt som du har förmågan att anpassa dig till förändrade förutsättningar? Nu har du chansen att söka ett utmanande och utvecklande arbete som stabsbefäl/samordnare på planeringsavdelningen.

Om befattningen

Som stabsbefäl/samordnare kommer du att arbeta med att handlägga inkommande och utgående uppgifter och ärenden, samt stödja chefer i att lägga upp arbetet. Även om perspektivet är långsiktigt är arbetet mycket omväxlande. Du kommer ha arbetsuppgifter där du ena stunden stödjer i att planera för vilka flygbaser som ska nyttjas i framtiden, till att i nästa stund vara inbegripen i arbete som rör Nato eller anskaffningen av nya stridsflygplan. Som stabsbefäl/samordnare kommer du att arbeta i en miljö med trevliga och lösningsorienterade kollegor som alltid siktar på att göra sitt bästa. Inom staben kommer du även få arbeta med allmän stabstjänst på högre stab vilket kommer ge dig erfarenheter och kunskaper för en vidare karriär inom Försvarsmakten.

Benämningen på befattningen kommer att anpassas utifrån om du som anställs är civil eller militär medarbetare, arbetsuppgifterna kommer dock att vara desamma.

Om oss

Flygstaben är flygvapenchefens stöd i att leda luftstridskrafterna, inklusive samtliga flottiljer och skolor i Flygvapnet i alla nivåer av konfliktskalan. Flygstaben är ett krigsförband och ska verka i hela beredskapsskalan, vilket innebär att du blir krigsplacerad i din befattning. Planeringsavdelningen ansvarar för luftstridskrafternas operationsplaner och långsiktiga utveckling.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

Detta är en tjänst som kräver en mycket god förmåga till överblick av komplexa ärenden och förmåga att tempoväxla. Du kommer att ansvara för alla inkommande och utgående ärenden på avdelningen och jobbar därför nära avdelningens ledning och sektionschefer. Till din hjälp har du stödsystem såsom Outlook, VIDAR, SWECCIS, ISUS och EMILIA.

Arbetsuppgifterna kan även omfatta stöd till andra avdelningar inom Flygstaben. Tjänsteresor kan förekomma.

Personliga egenskaper

Vi söker dig som är ansvarsfull, strukturerad, noggrann och förstår vikten av att uppgifter hamnar rätt. Du är en lagarbetare som också kan jobba självständigt och har en förmåga att se helheten. Det krävs att du är resultatorienterad, har en förmåga att anpassa dig till förändrade förutsättningar samt att sätta dig in i nya system. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Kvalifikationer

· För dig med mililtär bakgrund krävs, YO eller RO i nivå SO6/7

· För dig som är civil krävs gymnasieexamen samt för arbetsuppgifterna relevant utbildning eller annan erfarenhet som arbetsgivaren anser likvärdig.

· God förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska i såväl tal som skrift

· Goda och aktuella kunskaper i Officepaketet

· Minst 2 års erfarenhet av administrativt arbete.

· B-körkort

Meriterande

· Erfarenhet av stabsarbete i kommun, region eller vid statlig myndighet

· Erfarenhet av arbete med ärendeuppföljning

· Erfarenhet av arbete i en samordnande roll

· Erfarenhet av verksamhetsplanering

· Erfarenhet av att arbeta i system VIDAR, PRIO, SWECCIS och ISUS

För att myndighetens uppdrag ska vara framgångsrikt förutsätts att alla medarbetare uppträder enligt den värdegrund som finns. Försvarsmaktens värdegrund slår vakt om alla människors lika värde, rättvisa och jämlikhet och främjar demokrati och mänskliga rättigheter (läs mer på www.forsvarsmakten.se).

Övrigt

Anställningsform:  Tillsvidareanställning. Försvarsmakten tillämpar sex månaders provanställning för dig som inte är anställd i myndigheten.

Sysselsättningsgrad: Heltid

Arbetsort: Uppsala

Tillträdesdatum: Snarast, efter överenskommelse.

Kontakt

För upplysningar om befattningen, Löjtnant Axel Bennhage Planeringsavdelningen, vx 08-7887500 eller mail, axel.bennhage@mil.se

För information om rekryteringsprocessen, Avdelningsadministratör Yasmine Hamberg, vx 08-7887500, eller mail, yasmine.hamberg@mil.se

Fackliga företrädare

Officersförbundet – OFR/O – Lars-Olof Wretling

Försvarsförbundet – OFR/S – Caroline Nilsson

SACO FM – Borka Medjed Hedlund

SEKO – Jan Salomonsson

Samtliga nås via växeln på 08-7887500

Sista ansökningsdag Välkommen med din ansökan senast 2025-03-04. Din ansökan skall innehålla CV samt personligt brev där du motiverar varför du är lämpad för denna befattning.

Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats.

Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet:

Flygstabens första och största uppgift är att stödja flygvapenchefens ledning av samtliga flottiljer och skolor i flygvapnet i alla nivåer av konfliktskalan. Flygstaben utvecklar, planerar, genomför och utvärderar order och direktiv ställda av flygvapenchefen. Flygstaben består av cirka 350 medarbetare. Flygvapnet organiserar och utbildar flyg-, bas- och ledningsförband och har i uppdrag att bevaka och skydda Sveriges luftrum. Det är ett uppdrag som pågår dygnet runt, året runt, för att säkerställa Sveriges integritet. Inom flygvapnet arbetar cirka 5100 medarbetare, civila och militära.

I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård samt bra balans mellan arbete och privatliv.

En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap.
Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras och att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning.

Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas.

Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

Ansök nu

Projektstöd till Vattenfall Services på deltid!

Läs mer Jan 28
Nu söker vi dig som studerar i Uppsala på eftergymnasial nivå och letar efter ett meriterande extrajobb! I tjänsten som projektstöd stöttar du projektledare på Vattenfall Services med administrativa uppgifter. Vi arbetar med löpande urval, varmt välkommen med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Vattenfall Services bygger, underhåller och utvecklar energilösningar och är en viktig del i arbetet med att göra Sverige fossilfritt inom en generation. För att nå detta mål behöver Vattenfall fler duktiga och engagerade medarbetare. Denna tjänst kan leda till stora möjligheter att bygga och bredda din kompetens tillsammans med hjälpsamma och branschkunniga kollegor. Dessutom bidrar din arbetsinsats till en höjd leveranssäkerhet i Sveriges viktigaste infrastruktur.

På avdelningen för Stationer Roslagen arbetar dina framtida kollegor med alla förekommande typer av servicetjänster för drift och underhåll av elkraftsanläggningar, samt felavhjälpning på alla spänningsnivåer mellan 0,4kV och 400kV. I tjänsten som projektstöd stöttar du projektledare och tekniker med administrativa uppgifter. Detta innefattar bland annat ärendehantering, avrapportering samt fakturering mot Vattenfall Services kunder. I tjänsten arbetar du nära projektledare och tekniker, du har vidare extern kontakt med Vattenfall Services kunder.

Tjänsten är på deltid, på 50% och du arbetar ca 4h/dag. Det finns mycket goda möjligheter till arbete på 100% under sommaren. Tjänsten är placerad på Vattenfall Services kontor i Fyrislund, Uppsala.

Du erbjuds
- Ett meriterande extraarbete
- Möjligheten att göra skillnad för en hållbar energiomställning
- En närvarande konsultchef som följer dig i ditt arbete

VI SÖKER DIG SOM
- Studerar en teknisk utbildning på Uppsala Universitet om minst 50%, med minst 1,5 år kvar av dina studier
- Har flytande kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift, då arbetet sker på båda språken
- Har mycket god datavana
- Har mycket goda kunskaper i Office-paketet

Det är meriterande om du har
- Har tidigare erfarenhet av SAP

Vi läger stor vikt vid dig som person. För att lyckas och trivas i tjänsten ser vi att du är kommunikativ och kan anpassa dig till olika situationer. Vidare är du samarbetsinriktad och har förmågan att arbeta strukturerat. Vi söker dig med följande personliga egenskaper:
- Tillitsfull
- Ordningsam
- Ansvarstagande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs gärna med om Vattenfall Services på deras hemsida

Ansök nu

Bemanningskoordinator till intensivvårdsavdelning för nyfödda 95F

Läs mer Jan 28
Verksamhetsområde Akademiska barnsjukhuset

Små hjärtan behöver stor omtanke! Vi är ett litet sjukhus i det stora och det är just i det lilla som vår storhet bor. För här ryms all kompetens ett sjukt barn kan behöva, ett gott samarbete, respekt och omtanke. Vi erbjuder en riktigt bra introduktion för dig som är ny och många intressanta möjligheter till utveckling. Här finns också oväntat mycket glädje i det som ibland är mycket svårt. Vi tar hand om barnen och deras familjer, och vi tar hand om varandra – för vi vet att vi gör ett så mycket bättre jobb tillsammans!

Vår verksamhet
Sektionen neonatologi är stor med många medarbetare fördelade över IVA-vård, IMA-vård, barnsjukvård i hemmet, mottagningsverksamhet samt transportverksamhet. Tillsammans medverkar vi alla till att leverera vård i världsklass till nyfödda barn och deras familjer. Kom och bli en del i vårt team som arbetar med världens bästa jobb!

Ditt uppdrag
Vi erbjuder en stimulerande arbetsplats med starkt fokus på teamarbete då du arbetar tillsammans med ytterligare en bemanningskoordinator. Som bemanningskoordinator är du del i schemagruppen som lägger schemat fyra gånger per år. Du har ett nära samarbete med koordinator och operativ chef. Tillsammans verkar ni för en stabil kort- och långsiktig bemanning inom sektionen. I bemanningsteamet har båda ansvar för att registrera avvikelser såsom sjukdom, ledighet och utbildning. Ni löser sjukluckor självständigt och har ansvar att hålla Heroma uppdaterat. Även Medinet är ett viktigt arbetsverktyg. Teamets övriga arbetsuppgifter är mycket varierande. Det kan vara uppgifter såsom behandling av statistik, administration och schemaläggning kring nyanställda, vikarier och studenter, uppdatering av HSA-katalogen, men även en del ad hoc uppdrag förekommer.

Dina kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har god datorvana och organisationsförmåga. Vi ser gärna att du har en utbildning åt beteendevetar-hållet eller HR då mycket av arbetet involverar personal samt lagar och avtal. Meriterande att ha vana av bemanningsärende-arbete i Heroma.

Vidare ser vi att du:

• Tar ansvar för ditt arbete, är lösningsorienterad somt vågar tänka i nya banor
• Gör det som krävs och söker den information du behöver för att få ett bra slutresultat på ditt arbete
• Är stresståligt och flexibel
• Är bra på att kommunicera på svenska i både tal och skrift
• Har förmåga att tänka långsiktigt och kommunicerar på ett tydligt och vänligt sätt
• Arbetar bra i team men presterar även bra när du jobbar självständig
• Trivs med ad hoc uppgifter som är av varierande slag

Vi erbjuder
Vi erbjuder en tillsvidareanställning som administratör med uppdrag inom bemanning. Vi tillämpar provanställning. Som bemanningskoordinator på intensivvårdsavdelningen för nyfödda arbetar du dagtid måndag till fredag, inte röda dagar. Inför tillsättning tas utdrag från polisens misstanke- och belastningsregister.

Hos oss får du förmåner som gör skillnad, läs om förmånerna här (https://regionuppsala.se/jobba-hos-oss/bli-var-nya-kollega/formaner/).

Vill du veta mer?
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta:
Biträdande avdelningschef Helena Ringefors, helena.ringefors@akademiska.se
Fackliga kontaktpersoner Kommunal Susann Andersson, 018-611 59 50 eller Vision via växeln, 018-611 00 00

Vill du jobba med oss?
Välkommen med din ansökan via länken nedan. Vi kommer att intervjua fortlöpande och tillsätter tjänsten snarast, så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Region Uppsala värdesätter de kvaliteter som jämn könsfördelning och mångfald tillför verksamheten. Vi ser därför gärna sökande av alla kön och med olika födelsebakgrund, funktionalitet och livserfarenhet.

Region Uppsala krigsplacerar all tillsvidareanställd personal utifrån totalförsvarets behov. Detta innebär för den enskilda medarbetaren inga förpliktelser i fredstid utan är enkom en planeringsåtgärd.

Kontroll mot misstanke- och belastningsregister kommer att göras avseende alla personer som arbetsgivaren har för avsikt att anställa eller anlita för patientnära arbete utifrån att de kan komma att arbeta inom psykiatrisk sjukvård, habilitering, vård av barn och ungdom eller tvångsvård av missbrukare, områden som omfattas av fakultativa registerutdrag. Detta gäller således alla som kommer att arbeta patientnära även om arbetsuppgifterna i nuläget inte är tänkta att huvudsakligen innehålla arbete med ovan nämnda patientgrupper.

Denna rekrytering sker helt genom Region Uppsalas försorg. Vi undanber oss därför telefonsamtal från rekryteringsföretag och annonsförsäljare.

Ansök nu

Andra jobb i Uppsala från Poolia Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Uppsala från Poolia Sverige AB .

Spontanansökan inför kommande uppdrag inom HR

HR-konsult/PA-konsult
Läs mer Sep 4
Är du ute efter en ny utmaning inom HR?

Vi söker ständigt efter nya talanger inom HR för framtida konsultuppdrag i Uppsala med omnejd. Konsultuppdragen styrts utifrån kundens behov och kan därför variera i omfattning och arbetsuppgifter. Som konsult på Poolia får du ett spännande och omväxlande arbete på några av Sveriges mest attraktiva arbetsplatser.

Vanligt förekommande tjänster:
– HR-specialist
– HR-generalist
– HR-administratör
– HR-koordinator
– HR-konsult
– HR-chef

Observera att detta inte är kopplat till en specifik tjänst utan en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag. Vi kommer därför endast återkoppla till dig om vi har ett uppdrag som passar din profil.

Vi ser fram emot att läsa ditt CV!

Om verksamheten
Våra kunder inom hr är attraktiva arbetsgivare som letar efter högskoleutbildade personalvetare. Med en bredd över hela hr-området - allt från personalchefer och hr-specialister till rekryteringskonsulter och personaladministratörer - kan vi hitta en tjänst där du kan påverka din arbetssituation och nå ditt drömjobb.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Ansök nu

Spontanansökan inför kommande uppdrag inom logistik & inköp

Logistiker
Läs mer Sep 4
Vi söker ständigt efter nya stjärnor inom logistik, orderhantering & inköp för framtida konsultuppdrag i Uppsala med omnejd. Våra kunder varierar från stora globala företag till mindre företag. Konsultuppdragen styrts utifrån kundens behov och kan därför variera i omfattning. Som konsult på Poolia får du ett spännande och omväxlande arbete på några av Sveriges mest attraktiva arbetsplatser.

Observera att detta inte är kopplat till en specifik tjänst utan en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag. Vi kommer därför endast återkoppla till dig om vi har ett uppdrag som passar din profil.

Vi ser fram emot att läsa ditt CV!

Om tjänsten
Vanligt förekommande tjänster:
- Lageradministratör
- Inköpare
- Produktionsplanerare
- Logistiker
- Orderspecialist
- Transportplanerare
- Koordinator

Vem är du?
Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom logistik, inköp eller ekonomi. Du kanske har arbetat några år inom logistik/orderhantering/inköp eller så har du precis påbörjat din karriär och är intresserad av att bygga vidare på din kompetens. Du har goda kunskaper i Office-paketet, såsom Excel. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i något eller några större affärssystem.

För att trivas i denna roll ser vi att du är analytisk, driven och noggrann. Vidare är du ansvarstagande och serviceinriktad. Du är van att arbeta självständigt såväl som du trivs med att arbeta tillsammans med andra.

Observera, detta är en annons för spontanansökningar inför kommande konsultuppdrag. Vi kommer därför endast återkoppla till dig om din profil matchar ett aktuellt uppdrag hos oss.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.


Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se.

Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.

Ansök nu

Spontanansökan för kommande uppdrag inom IT och teknik

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Sep 4
Är du ute efter en ny utmaning inom IT och teknik?

Vi söker ständigt efter nya stjärnor som är intresserad av framtida konsultuppdrag i Uppsala med omnejd. Våra kunder varierar från stora globala företag till mindre företag. Konsultuppdragen styrts utifrån kundens behov och kan därför variera i omfattning. Som konsult på Poolia får du ett spännande och omväxlande arbete på några av Sveriges mest attraktiva arbetsplatser.

Observera att detta inte är kopplat till en specifik tjänst utan en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag. Vi kommer därför endast återkoppla till dig om vi har ett uppdrag som passar din profil.

Vi ser fram emot att läsa ditt CV!

Om tjänsten
Vanligt förekommande tjänster:
• IT-support
• IT-tekniker
• 1st, 2nd, 3d- line
• Helpdeskmedarbetare
• On-site tekniker
• Säkerhet- och nätverkstekniker
• Systemutvecklare

Vem är du?
Vi ser att du som söker har utbildning inom IT eller har skaffat dig motsvarande kunskaper genom arbete.

För att du ska trivas i rollen är du som person noggrann, strukturerad och självständig, du har framför allt en positiv attityd och ett stort intresse för IT. Du skall vara van att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska. Vi ser att du har en god samarbetsförmåga och är mycket serviceinriktad. Vidare är du flexibel, lösningsorienterad och har ett öppet sinne som gör dig lättplacerad på olika typer av arbetsplatser. Vi ser även att du bemöter med god service och är driven som person.

Observera, detta är en annons för spontanansökningar inför kommande konsultuppdrag inom IT och teknik. Vi kommer därför endast återkoppla till dig om din profil matchar ett aktuellt uppdrag hos oss.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.


Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se.

Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.

Ansök nu

Spontanansökan inför kommande uppdrag inom Ekonomi

Redovisningsekonom
Läs mer Sep 4
Är du ute efter en ny utmaning inom ekonomi?

Vi söker ständigt efter grymma ekonomiassistenter, löneadministratörer- och specialister samt redovisningsekonomer för framtida konsultuppdrag i Uppsala med omnejd. Våra kunder varierar från stora globala företag till mindre företag. Konsultuppdragen styrts utifrån kundens behov och kan därför variera i omfattning. Som konsult på Poolia får du ett spännande och omväxlande arbete på några av Sveriges mest attraktiva arbetsplatser.

Observera att detta inte är kopplat till en specifik tjänst utan en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag. Vi kommer därför endast återkoppla till dig om vi har ett uppdrag som passar din profil.

Vi ser fram emot att läsa ditt CV!

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Konsultuppdragen förekommer i Uppsala med omnejd. Arbetsuppgifterna kan variera beroende på kundens behov. Exempelvis kan arbetsuppgifterna innefatta:
• Kund- och leverantörsreskontra
• Löpande bokföring
• Löpande redovisning
• Månads- och årsbokslut
• Momsredovisning och deklarationer
• Lönehantering
• Inkassohantering och påminnelser
• Rapportering

Notera att detta är vanligt förekommande arbetsuppgifter. Eftersom detta endast är en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag, kan arbetsuppgifterna komma att variera sig.

Vem är du?
Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi. Du har gärna arbetat med liknande arbetsuppgifter som ovan, men vi söker även dig som är nyexaminerad med viljan att utvecklas inom din yrkesroll. Det är mycket meriterande om du har arbetat i ekonomisystem och har goda kunskaper i Office-paketet.

För att trivas i denna roll ser vi att du är analytisk, strukturerad, målinriktad och noggrann. Vidare är du ansvarstagande och serviceinriktad. Du är van att arbeta självständigt såväl som du trivs med att arbeta tillsammans med andra.

Observera, detta är en annons för spontanansökningar inför kommande konsultuppdrag inom ekonomi. Vi kommer därför endast återkoppla till dig om din profil matchar ett aktuellt uppdrag hos oss.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Ansök nu

Erfarna systemutvecklare för kommande uppdrag i Uppsala

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Sep 10
Är du en erfaren systemutvecklare som söker nya utmaningar?

Vi letar efter skickliga systemutvecklare som är intresserade av spännande konsultuppdrag i Uppsala under hösten 2024. Just nu ser vi ett ökat behov hos våra kunder och söker dig som vill vara med och göra skillnad!

Våra konsultuppdrag varierar beroende på kundens behov, vilket innebär att arbetsuppgifterna kan skilja sig från uppdrag till uppdrag. Du kommer att vara placerad hos kunden, med viss möjlighet till distansarbete.

Observera att detta inte är en specifik tjänst utan en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag. Vi kontaktar dig när vi har ett uppdrag som matchar din erfarenhet och profil.

Vem är du?
För att passa i rollen söker vi dig som har:
• Minst 5 års erfarenhet inom systemutveckling
• Starka tekniska kunskaper, gärna med erfarenhet av Java eller .NET
• God systemvana och ett intresse för att lösa tekniska utmaningar
• Förmågan att uttrycka dig väl på både svenska och engelska, i både tal och skrift

Som person är du noggrann, strukturerad och självständig i ditt arbetssätt. Du är flexibel och lösningsorienterad, med ett starkt driv att nå resultat. Du har en god samarbetsförmåga och trivs med att arbeta tillsammans med kollegor för att uppnå gemensamma mål.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Ansök nu