Uppsala: Strategisk Prissättare till Bilbolaget

Hitta ansökningsinfo om jobbet Strategisk Prissättare till Bilbolaget i Uppsala. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Uppsala inom den kategorin.

Publicerad: 2024-03-28 // Varaktighet: Heltid

Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet inom försäljningsledet på återförsäljarnivå eller erfarenhet från Leasingbolag? Motiveras du av att analysera data och vill vara med i tillväxtfasen av vår Begagnatsattsning? Då kan du vara den vi söker för tjänsten som Strategisk Prissättare till Bilbolaget!

Som Strategisk Prissättare ingår du i det centrala teamet som leds av Affärsområdeschef för begagnat och inköp. Tillsammans med dina kollegor inom inköp arbetar ni mot centrala tillväxtmål för affärsområdet.

I din roll kommer du delvis att arbeta med strategisk prissättning, genom ditt analytiska förhållningssätt arbetar du med olika verktyg för att analysera data. Ditt arbete bidrar till en träffsäker prissättning utifrån marknaden. Vidare bidrar det till att optimera affären och genom det omsättningshastigheten.

I kombination med ovan nämnda arbetsuppgifter arbetar du även med inköp genom våra olika kanaler exempelvis genom auktioner. I rollen agerar du även rådgivare mot våra säljare avseende prissättning av inbytesbilar.

Placering för tjänsten är till viss del flexibel, i första hand ser vi gärna placering i Gävle men vi ser även möjlighet för placering i Uppsala. Dina kollegor är placerade runt om i regionen och det finns även viss möjlighet till arbete på distans.



Din Profil
Till tjänsten söker vi dig som har ett starkt affärsfokus och förståelse för bilbranschen. Vi ser att du har ett par års relevant arbetslivserfarenhet som säljare, inköpare eller trader i Bilbranschen alternativt tidigare erfarenhet från Leasingbolag exempelvis inom Remarketing. Du besitter en adminstrativförmåga och systemkunskaper inom MS Office inklusive Excel.

Som person är du analytisk och trivs med att analysera information och har genom det en god affärsförståelse. Du är kommunikativ och tycker om att arbeta med breda kontaktytor och har en naturlig förmåga att bidra med dina kunskaper inom organisationen. Eftersom du även kommer att ha kontakt med externa parter ser vi att du har en professionell framtoning samtidigt som du är relationsbyggande.

Vi ser att du innehar B-körkort samt behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Det är meriterande om du har eftergymnasial utbildning eller har tidigare erfarenhet från en analytisk roll.


Om företaget
Bilbolagets verksamhet är idag uppdelad i ett moderbolag, fem personbilsbolag, ett lastvagnsbolag och ett fastighetsbolag. Moderbolaget, Bilbolaget Invest Sundsvall AB, samlar de drygt 700 anställda och har de senaste åren omsatt över 2,5 miljarder kronor per år. Bilbolagets egna verksamhet sträcker sig från Timrå i norr till Norrtälje i söder – via Sundsvall, Ljusdal, Hudiksvall, Bollnäs, Söderhamn, Gävle, Sandviken, Uppsala och Östhammar.

Som koncern fokuserar vi på att erbjuda våra kunder helhetslösningar. I personbilsbolagen arbetar vi därför med både försäljning och eftermarknad samt erbjuder ett stort utbud av verkstads- och servicetjänster för person- och transportbilar. Det samma gäller i lastvagnsbolaget. Utöver detta förvaltar vi de egna och hyrda fastighetsbestånden.

Bilbolagets fordonsaffär omfattar försäljning av både nya och begagnade personbilar, transportbilar och lastvagnar. På personbilssidan säljer Bilbolaget nya Volvo, Renault, Dacia och Ford medan begagnatutbudet består av blandade varumärken.


Kontaktuppgifter
I denna rekrytering samarbetar vi med Autorekrytering och frågor kring tjänsten besvaras av rekryterare Alida Antonsson, tel 070-664 65 81 eller Kajsa Fyhr, tel 070-622 64 53. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Uppsala som Inköpare

Nedan visas andra jobb i Uppsala som Inköpare.

Fleet, Travel & Expense Sourcing Program Leader to Uppsala!

Läs mer Mar 28
We are seeking a Fleet, Travel & Exprense Sourcing Program Leaderto our client,a major Life Science company in the middle ofUppsala!

About the assignmentThis is a temporary position starting May 13, 2024, until July 31, 2025.Our client isoffering a hybrid model with 2-3 days onsite at theUppsala location, which issituated just a 10-minute walk from Uppsala Central Station.
During this assignment you will be employed as a consultant through us at ambition:x.
About the roleIn this role you will oversee all aspects of fleet-related activities for the Nordics and manage key components of their global travel and expense program across the EMEA region. You'll collaborate with various teams to optimize processes, resolve inquiries, and ensure an exceptional user experience.
Day-to-day tasks involve:
Develop and enforce Fleet and T&E policies, handle inquiries, and ensure timely issue resolution.
Collaborate with finance, HR, external suppliers, and sourcing to propose changes in the processes to maximize the efficiencies of each program and deliver the best user experience.
Travel & Living: Maintain relationships with associates, travel partners, and corporate card providers. Validate credit card applications, monitor card programs, address inquiries, and provide technical support for all travelers.
Fleet: Manage relationships with drivers and service providers, maintain fleet database, oversee insurance and fuel cards, monitor vehicle mileage, and handle leasing agreements.
Serve as the firstcontact for drivers and travelers support, understanding procedures and policies in EMEA countries.
Occasional domestic and international travel (<10%).


About youAs a person you are flexible, curious and relentless. You have excellent organizational and time management-skills. You are detail-oriented andproactively follows up with clients. You have the ability to develop and maintain business relationships with both internal and external customers and suppliers.

Additionally, you have:
A Bachelor's degree and a minimum of 3 years' experience in customer service or project/program management.
Excellent written & verbal communication skills.
Commercial experience, including contractual documentation, within a dynamic environment.
Advance level experience of Microsoft Office, primarily Excel (e.g. Pivot Tables) would be advantageous.
Multilingual ability (both written and oral) is an advantage.


We look forward to your application!The recruitment process is handled by Ed:Za Group. If you have any questions or concerns related to the position and the process, you are welcome to contact us.

Ansök nu

Strategic Purchasing Director

Läs mer Mar 11
Position Overview:
As the Strategic Purchasing Director at Altris, you will play a pivotal role in sourcing, negotiating, and managing relationships with suppliers to secure the highest quality materials and components for our advanced battery solutions. You will implement strategic purchasing initiatives, and contribute directly to the success and growth of our company.

Responsibilities:

- Develop and execute strategic procurement plans to ensure cost-effective and timely acquisition of materials without compromising quality or reliability.

- Lead negotiations with suppliers to secure favorable terms, pricing, and contracts while maintaining strong relationships.

- Collaborate cross-functionally with engineering, R&D, and manufacturing teams to align purchasing strategies with production needs and innovation goals.

- Identify and onboard new suppliers, conducting thorough assessments to ensure compliance with quality standards and ethical practices.

- Analyze market trends, pricing, and supplier performance to make data-driven decisions and optimize the supply chain.

- Implement best practices in procurement processes and systems to enhance efficiency and effectiveness.

Requirements:

- Bachelor’s degree in Business Administration, Supply Chain Management, or related field; Master’s degree preferred.

- Minimum of 8 years of progressive experience in procurement, with at least 3 years in a leadership role within the battery or related industry.

- Proven track record of successfully negotiating contracts, reducing costs, and improving supply chain performance.

- Strong understanding of battery technologies, materials, and components sourcing.

- Communication skills with the ability to lead and motivate a team effectively.

- Proficiency in procurement software and analytical tool

- Good to have: Startup experience!

Ansök nu

Sortiments-och inköpsansvarig till BabyWorld

Läs mer Jan 31
BabyWorld söker dig som vill ta helhetsansvaret över vårt sortiment och våra inköp.


Om BabyWorld
Kan du optimera BabyWorlds sortiment online, samt i fysisk butik? I så fall är du den vi söker!

Du kliver in i ett bolag i ett väldigt spännande skede och i en roll där du ges stora möjligheter att vara med och påverka bolagets fortsatta tillväxt.

BabyWorld grundades 2015 och är en av de ledande aktörerna i Sverige inom Barn & Babyprodukter med E-handel och 9 butiker i Sverige, hos oss finns ett stort utbud av barnvagnar, bilbarnstolar, leksaker och allt du kan tänka dig behöva till ditt barn. Idag är vi totalt ca 100 anställda i bolaget och på vårt huvudkontor som är baserat i Uppsala jobbar ca 10 personer.

Om tjänsten
Du har ett helhetsansvar för vårt sortiment och våra inköp. I den här rollen jobbar du både operativt och strategiskt. Ditt huvudfokus är att göra en bra affär från början till slut i inköpsprocessen. Du jobbar nära både marknad, e-com och butik och ansvarar för lönsamhet, utveckling och underhåll av Babyworlds sortiment och erbjudande.

Du ingår i företagets ledningsgrupp och rapporterar till VD.

Vem är du?
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande roller där du har jobbat både operativt och strategiskt. Du har sannolikt en utbildning inom inköp eller motsvarande. Du har erfarenhet av att jobba inom retail och med kedjeverksamhet. Har du dessutom erfarenhet från barn- och babybranschen så är det starkt meriterande. Du är driven, engagerad och noggrann. Du har en god analytisk och administrativ förmåga.

Rollen innefattar bland annat:

- Sortimentsplanering
- Sortimentsutvärdering
- Omvärldsbevakning
- Orderläggning
- Leveransbevakning
- Leverantörsmöten och avtalsförhandling


Kvalifikationer:

- Utbildning inom inköp eller motsvarande arbetslivserfarenhet
- Erfarenhet av att arbeta med strategiska inköp
- Har kunskap inom både e-handel och fysisk handel
- Goda kunskaper i Excel.

- Erfarenhet av att jobba i ERP-system, e-handelssystem samt beslutsstödsystem som bl. a. Qlik, Inriver och Priceshape.
- Tala och skriva svenska och engelska obehindrat


Meriterande:

- Har erfarenhet från kategorier som leksaker, barnvagnar, bilbarnstol, babyprodukter.


Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt!

Ansök nu

Inköpare

Läs mer Mar 18
Arbetsbeskrivning
Vill du utvecklas i rollen som inköpare på ett spännande och internationellt företag i Uppsala? Vi söker dig som är ansvarstagande, engagerad och driven och som är redo för en ny utmaning. För kunds räkning söker vi nu en inköpare för ett långt konsultuppdrag på 12 månader. Omfattningen är heltid. Rollen som inköpare är en bred roll, där du självständigt kommer att ansvara för inköpsområdena produktionsutrustning, tjänster (laboratorietester) och byggnation.

Ansvarsområden
Operativt och självständigt leda och ansvara för de inköpsprojekt som tilldelas dig enligt nämnda områden.
Skapa, strukturera och utveckla företagets inköpspolicy och processer
Utveckla och upprätthålla kunskap om leverantörsmarknaderna, identifiera och förutse risker och möjligheter
Fungera som kontaktperson för både interna kunder och leverantörer för de inköpskategorier du har ett huvudansvar för
Förhandla om avtalsöverenskommelser med leverantörer
I samarbete med interna kunder fastställa, föreslå och genomföra långsiktiga planer för minskning av inköpskostnader på kort, medellång och lång sikt
Följa upp resultatet för dina ansvarsområden
Budgetansvar
Stödja interna kunder med inköpsriktlinjer


Kvalifikationer
Universitetsutbildning inom relevant område eller likvärdig erfarenhet förvärvat på annat vis
Flytande svenska och engelska i tal och skrift
4-6 års erfarenhet av inköpsarbete gärna med inriktning läkemedels- och medicinteknisk tillverkning
Goda kunskaper inom Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, etc.)

För att lyckas i rollen tror vi att du är driven, kommunikativ och relationsskapande. Du trivs med att ta egna initiativ och har en god förmåga att självständigt kunna strukturera och planera ditt arbete.
Vidare tror vi att du trivs med att arbeta i en dynamisk och komplex miljö som ställer höga krav på struktur.

Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.

Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ansök nu

Inköpsassistent sökes till Uppsala

Läs mer Maj 15
Vi letar efter en driven och noggrann inköpsassistent till vår kund i Uppsala!

Nu söker vi för kunds räkning en inköpsassistent. Vår kund är en global ledare inom life sciences med över 18 000 medarbetare i 40 länder. Ett globalt medicin- och läkemedelsbolag som levererar lösningar och tjänster för diagnos, behandling, övervakning av patienter samt tillverkning av bioläkemedel. Som Inköpsassistent kommer du att ha huvudansvaret för att effektivt hantera inköpsprocessen, inklusive att lägga ordrar och hantera fakturor. Du kommer arbetat i programmet Basware för dessa ändamål, så erfarenhet av detta är meriterande.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av:

- Lägga ordrar och säkerställa att de behandlas effektivt
- Hantera fakturor och säkerställa korrekt hantering och betalning
- Arbeta nära andra avdelningar för att säkerställa smidig inköpsprocess
- Bidra till att förbättra inköpsprocessen genom att identifiera effektiviseringsmöjligheter

Uppdraget innebär att du blir anställd av oss på StudentConsulting men arbetar ute hos vår kund i Uppsala. Tjänsten är på 38,35 arbetstimmar per vecka med arbetstider förlagda mellan kl 8.00-16.25.Uppdragslängden är ett år med chans till förlängning eller anställning hos kunden och startar så snart vi hittat rätt kandidat. Innan anställning kommer du att få göra ett alkohol-/drogtest samt utföra en bakgrundskontroll.

Din profil
- Erfarenhet av att arbeta med inköp och/eller administration
- Behärskning av Basware är en fördel
- Starka kunskaper i Excel
- God datorvana och förmåga att snabbt lära sig nya system
- Erfarenhet av att arbeta med finanssystem, speciellt Iprocurement, är ett plus

Som person är du noggrann och uppmärksam på detaljer. Du har en förmåga att arbeta självständigt och i team samt besitter en god kommunikationsförmåga. Du är proaktiv, lösningsorienterad samt har en förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt under tidspress

Om du är en ambitiös individ som trivs i en dynamisk miljö och är redo att ta dig an denna spännande roll, skicka in din ansökan snarast. Vi ser fram emot att höra från dig!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Andra jobb i Uppsala från Svensk Autorekrytering AB

Nedan visas andra jobb i Uppsala från Svensk Autorekrytering AB .

Besiktningstekniker till Opus Bilprovning Uppsala

Besiktningstekniker, bilprovning
Läs mer Apr 26
Arbetsbeskrivning
Som besiktningstekniker besiktar du fordon och kontrollerar att de uppfyller uppställda miljö- och säkerhetskrav. Du får ett stimulerande arbete där du har många nya kontakter och där fokus ligger på service och säkerhet. Det är ett ansvarsfullt arbete med tidvis högt tempo då många kunder ibland kommer samtidigt, det är därför viktigt att kunna vara flexibel och se nya möjligheter för att göra våra kunder nöjda. Arbetet är dels självständigt men du arbetar ofta i team med övriga kollegor. Placering för tjänsten är på vår station i Uppsala-Librobäck.

Din Profil
Som besiktningstekniker har du goda tekniska kunskaper. Lämplig bakgrund är fordonsteknisk utbildning på gymnasienivå eller motsvarande arbetslivserfarenhet. För tjänsten gäller att du är noggrann och tar personligt ansvar. Vi värdesätter ditt engagemang, din samarbetsförmåga med både kund och kollegor, samt din servicekänsla. Vi förutsätter att du har ett gediget intresse för fordon, miljö och trafiksäkerhet samt en praktisk läggning. Du är van att arbeta med datorer och behärskar Officepaketet.

För att bli certifierad besiktningstekniker måste du ha:

• Dokumenterad erfarenhet eller lämplig utbildning inom fordonsområdet
• B-körkort utan begränsning till automat
• Teknisk fordonskunskap
• Grundläggande datakunskaper

Meriterande: Certifikat för fordonsbesiktningar. A, C, CE och D-körkort. Språkkunskaper utöver svenska och engelska.

Om företaget
Opus Bilprovning är ett av Sveriges största besiktningsföretag. Vi har närmare 100 stationer från Kiruna i norr till Malmö i söder – och vi besiktar nära två miljoner fordon om året. Miljö- och klimatfrågor är mycket viktiga för oss på Opus Bilprovning och därför klimatkompenserar vi hela vår verksamhet till 100%. Vår ambition är att vara det besiktningsföretag i Sverige som erbjuder den bästa kundupplevelsen och genom detta bli det självklara valet för alla som behöver besikta sitt fordon. Vi vill att det ska vara både enkelt, tryggt och trevligt att besikta hos oss. Förutom kontroll- och registreringsbesiktning av lätta och tunga fordon, besiktar vi även bl a motorredskap, lastbilskranar, bakgavellyftar, mobila arbetsplattformar samt utför brandskyddskontroller.

Opus Bilprovning vill vara en öppen och kreativ arbetsplats där allas kunskaper och erfarenheter värdesätts. Därför värnar vi den etniska och kulturella mångfalden, en jämn könsfördelning och en varierad åldersfördelning bland våra medarbetare.


Kontaktuppgifter
I denna rekrytering samarbetar vi med Autorekrytering och frågor kring tjänsten besvaras av rekryterare Ethan Arancibia på telefonnummer 070-840 69 73. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ansök nu

Dansktalande administratör till attraktiv aktör i Motorbranschen

Administratör/Administrativ assistent
Läs mer Maj 15
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba i en varierad roll där du får använda dig både av din administrativa och sociala ådra? Talar du dessutom Danska? Då är detta rollen för dig!

Här kommer du arbeta för att stötta våra kunder genom att administrera ordrar, se över fakturor och arbeta med annan förekomande administration. Du kommer vid behov behandla och uppdatera relevant kund-data (priser, produkter, avtal etc). I den här rollen ingår mycket kundkontakt och du kommer att stötta och supportera våra kunder i olika ärenden. Du kommer arbeta i en väletablerad organisation och arbeta nära flertalet kollegor.

Placering för tjänsten är i Uppsala och är ett långsiktigt Konsultuppdrag.

Din Profil
Vi ser att du tidigare har arbetat i en roll som innefattar kundkontakt, genom det har du utvecklat en god kundförståelse och tillhanda håller en hög servicegrad i ditt arbete.

Som person är du kommunikativ, social och tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du har en god administrativförmåga och kunskaper i MS-office. Vidare talar du Danska, Svenska och Engelska samt innehar B-körkort.

Om företaget
Autorekrytering är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag nischat inom motorbranschen. Vi ser med stolthet tillbaka på vår utveckling sedan starten 2005 och jobbar ständigt med att överträffa våra kunders, kandidater och medarbetares förväntningar. Att förmedla rekrytering och bemanning till den svenska motorbranschen är fantastiskt spännande!

Våra kunder representerar flera av de mest kända återförsäljarna, verkstäderna och generalagenterna i denna dynamiska bransch. Vi mycket glada över förtroendet vi fått från vårt stora kontaktnät av intressanta kunder och kompetenta kandidater. Vår gedigna erfarenhet gör att vi kan hålla en konsultativ framtoning mot såväl kund, medarbetare och kandidat.

Autorekrytering finns i Stockholm, Göteborg, Malmö och Jönköping och vi utför uppdrag i hela Sverige.

Kontaktuppgifter
Frågor kring tjänsten besvaras av Konsultchef Alida Antonsson, tel 070-664 65 81. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Besiktningsingenjör till Opus Bilprovning Uppsala-Librobäck

Besiktningsingenjör, bilprovning
Läs mer Apr 26
Arbetsbeskrivning
Som besiktningsingenjör hos Opus Bilprovning får du ett omväxlande jobb med mycket kundkontakt och du kommer att utveckla ett stort kontaktnät. Du får själv stor möjlighet att påverka arbetet på din station och ditt distrikt.

Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta:
- Registreringsbesiktningar för att kontrollera att fordon uppfyller myndighetskrav.
- Många kontakter med företag, som till exempel tillverkare, påbyggare och importörer.
- Schemalagda besiktningar på din hemmastation och på andra stationer.
- Till din hjälp har du tekniska hjälpmedel som datautrustning, mätinstrument och verktyg.

I arbetsuppgifter ingår även att kontinuerligt genomföra kontrollbesiktningar.

Din Profil
Som besiktningsingenjör har du goda tekniska kunskaper. Lämplig bakgrund är teknisk utbildning på gymnasienivå eller högskolenivå. För tjänsten gäller att du är noggrann och tar personligt ansvar. Vi värdesätter ditt engagemang, din samarbetsförmåga med både kund och kollegor, samt din servicekänsla. Vi förutsätter att du har ett gediget intresse för fordon, miljö och trafiksäkerhet samt en praktisk läggning. Du är van att arbeta med datorer och behärskar Officepaketet.

Formella krav för tjänsten är minst:
- God fordonskännedom
- Godkända gymnasiebetyg i: Svenska, Matematik, Fysik och Engelska
- Körkort med lägst klass B (utan begränsning), körkort A, BE, C, CE, D, DE är meriterande

Vi erbjuder arbete i ett företag med mångårig erfarenhet av fordonsbesiktning. Opus Bilprovning har en öppen företagskultur med högt i tak och där medarbetarnas tankar och idéer tillvaratas på bästa sätt. Du kommer att få arbeta i ett team med kompetenta och erfarna kollegor och i ett företag med både nationell och internationell erfarenhet av fordonsbesiktning och kundservice. Du är med och bygger kundens självklara val av aktör inom besiktningsmarknaden.

Om företaget
Opus Bilprovning är ett av Sveriges största besiktningsföretag. Vi har närmare 100 stationer från Kiruna i norr till Malmö i söder – och vi besiktar nära två miljoner fordon om året. Miljö- och klimatfrågor är mycket viktiga för oss på Opus Bilprovning och därför klimatkompenserar vi hela vår verksamhet till 100%. Vår ambition är att vara det besiktningsföretag i Sverige som erbjuder den bästa kundupplevelsen och genom detta bli det självklara valet för alla som behöver besikta sitt fordon. Vi vill att det ska vara både enkelt, tryggt och trevligt att besikta hos oss. Förutom kontroll- och registreringsbesiktning av lätta och tunga fordon, besiktar vi även bl a motorredskap, lastbilskranar, bakgavellyftar, mobila arbetsplattformar samt utför brandskyddskontroller.

Opus Bilprovning vill vara en öppen och kreativ arbetsplats där allas kunskaper och erfarenheter värdesätts. Därför värnar vi den etniska och kulturella mångfalden, en jämn könsfördelning och en varierad åldersfördelning bland våra medarbetare.

Opus Bilprovning satsar särskilt på trafiksäkerhet och miljö. Vi hoppas att du vill bidra till vår fortsatta utveckling och söker nu en serviceinriktad besiktningsingenjör som vill vara en del av vårt framgångsrika team.

Kontaktuppgifter
I denna rekrytering samarbetar vi med Autorekrytering och frågor kring tjänsten besvaras av rekryterare Alida Antonsson på alida.antonsson@autorekrytering.se Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ansök nu

Dansktalande administratör till attraktiv aktör i Motorbranschen

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 15
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba i en varierad roll där du får använda dig både av din administrativa och sociala ådra? Talar du dessutom Danska? Då är detta rollen för dig!

Här kommer du arbeta för att stötta våra kunder genom att administrera ordrar, se över fakturor och arbeta med annan förekomande administration. Du kommer vid behov behandla och uppdatera relevant kund-data (priser, produkter, avtal etc). I den här rollen ingår mycket kundkontakt och du kommer att stötta och supportera våra kunder i olika ärenden. Du kommer arbeta i en väletablerad organisation och arbeta nära flertalet kollegor.

Placering för tjänsten är i Uppsala och är ett långsiktigt Konsultuppdrag.

Din Profil
Vi ser att du tidigare har arbetat i en roll som innefattar kundkontakt, genom det har du utvecklat en god kundförståelse och tillhanda håller en hög servicegrad i ditt arbete.

Som person är du kommunikativ, social och tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du har en god administrativförmåga och kunskaper i MS-office. Vidare talar du Danska, Svenska och Engelska samt innehar B-körkort.

Om företaget
Autorekrytering är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag nischat inom motorbranschen. Vi ser med stolthet tillbaka på vår utveckling sedan starten 2005 och jobbar ständigt med att överträffa våra kunders, kandidater och medarbetares förväntningar. Att förmedla rekrytering och bemanning till den svenska motorbranschen är fantastiskt spännande!

Våra kunder representerar flera av de mest kända återförsäljarna, verkstäderna och generalagenterna i denna dynamiska bransch. Vi mycket glada över förtroendet vi fått från vårt stora kontaktnät av intressanta kunder och kompetenta kandidater. Vår gedigna erfarenhet gör att vi kan hålla en konsultativ framtoning mot såväl kund, medarbetare och kandidat.

Autorekrytering finns i Stockholm, Göteborg, Malmö och Jönköping och vi utför uppdrag i hela Sverige.

Kontaktuppgifter
Frågor kring tjänsten besvaras av Konsultchef Alida Antonsson, tel 070-664 65 81. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Dansktalande administratör till attraktiv aktör i Motorbranschen

Administratör/Administrativ assistent
Läs mer Maj 6
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba i en varierad roll där du får använda dig både av din administrativa och sociala ådra? Talar du dessutom Danska? Då är detta rollen för dig!

Här kommer du arbeta för att stötta våra kunder genom att administrera ordrar, se över fakturor och arbeta med annan förekomande administration. Du kommer vid behov behandla och uppdatera relevant kund-data (priser, produkter, avtal etc). I den här rollen ingår mycket kundkontakt och du kommer att stötta och supportera våra kunder i olika ärenden. Du kommer arbeta i en väletablerad organisation och arbeta nära flertalet kollegor.

Placering för tjänsten är i Uppsala och är ett långsiktigt Konsultuppdrag.

Din Profil
Vi ser att du tidigare har arbetat i en roll som innefattar kundkontakt, genom det har du utvecklat en god kundförståelse och tillhanda håller en hög servicegrad i ditt arbete.

Som person är du kommunikativ, social och tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du har en god administrativförmåga och kunskaper i MS-office. Vidare talar du Danska, Svenska och Engelska samt innehar B-körkort.

Om företaget
Autorekrytering är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag nischat inom motorbranschen. Vi ser med stolthet tillbaka på vår utveckling sedan starten 2005 och jobbar ständigt med att överträffa våra kunders, kandidater och medarbetares förväntningar. Att förmedla rekrytering och bemanning till den svenska motorbranschen är fantastiskt spännande!

Våra kunder representerar flera av de mest kända återförsäljarna, verkstäderna och generalagenterna i denna dynamiska bransch. Vi mycket glada över förtroendet vi fått från vårt stora kontaktnät av intressanta kunder och kompetenta kandidater. Vår gedigna erfarenhet gör att vi kan hålla en konsultativ framtoning mot såväl kund, medarbetare och kandidat.

Autorekrytering finns i Stockholm, Göteborg, Malmö och Jönköping och vi utför uppdrag i hela Sverige.

Kontaktuppgifter
Frågor kring tjänsten besvaras av Konsultchef Alida Antonsson, tel 070-664 65 81. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Dansktalande administratör till attraktiv aktör i Motorbranschen

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 6
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba i en varierad roll där du får använda dig både av din administrativa och sociala ådra? Talar du dessutom Danska? Då är detta rollen för dig!

Här kommer du arbeta för att stötta våra kunder genom att administrera ordrar, se över fakturor och arbeta med annan förekomande administration. Du kommer vid behov behandla och uppdatera relevant kund-data (priser, produkter, avtal etc). I den här rollen ingår mycket kundkontakt och du kommer att stötta och supportera våra kunder i olika ärenden. Du kommer arbeta i en väletablerad organisation och arbeta nära flertalet kollegor.

Placering för tjänsten är i Uppsala och är ett långsiktigt Konsultuppdrag.

Din Profil
Vi ser att du tidigare har arbetat i en roll som innefattar kundkontakt, genom det har du utvecklat en god kundförståelse och tillhanda håller en hög servicegrad i ditt arbete.

Som person är du kommunikativ, social och tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du har en god administrativförmåga och kunskaper i MS-office. Vidare talar du Danska, Svenska och Engelska samt innehar B-körkort.

Om företaget
Autorekrytering är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag nischat inom motorbranschen. Vi ser med stolthet tillbaka på vår utveckling sedan starten 2005 och jobbar ständigt med att överträffa våra kunders, kandidater och medarbetares förväntningar. Att förmedla rekrytering och bemanning till den svenska motorbranschen är fantastiskt spännande!

Våra kunder representerar flera av de mest kända återförsäljarna, verkstäderna och generalagenterna i denna dynamiska bransch. Vi mycket glada över förtroendet vi fått från vårt stora kontaktnät av intressanta kunder och kompetenta kandidater. Vår gedigna erfarenhet gör att vi kan hålla en konsultativ framtoning mot såväl kund, medarbetare och kandidat.

Autorekrytering finns i Stockholm, Göteborg, Malmö och Jönköping och vi utför uppdrag i hela Sverige.

Kontaktuppgifter
Frågor kring tjänsten besvaras av Konsultchef Alida Antonsson, tel 070-664 65 81. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu