Uppsala: Undersköterska till Luthagens hemvård Stabby

Hitta ansökningsinfo om jobbet Undersköterska till Luthagens hemvård Stabby i Uppsala. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Uppsala inom den kategorin.

Publicerad: 2024-03-21 // Varaktighet: Heltid

Luthagen hemvård Stabby

Vi arbetar i team tillsammans med planerare, SSK och rehab-personal. Vi vill att alla ska ha så bra förutsättningar som möjligt för att lyckas med att göra ett riktigt bra jobb. Tillsammans ansvarar vi för att leverera den bästa hemvården. Låter detta som ett passande arbete för dig? Välkommen med din ansökan till tjänsten undersköterska till Luthagens hemvård Stabby!


Du hittar oss på Dalgatan i Luthagen, ett innerstadsområde där alla brukare finns på cykelavstånd. Verksamheten är indelad i två olika grupper. Om du börjar arbeta med oss så blir du tillsammans med dina kollegor en viktig del av en sådan grupp.

Vi har bemannat alla dagar i veckan 7:00-22:00 och arbetar efter ett rullande schema med tjänstgöring varannan helg. Just nu söker vi främst dig som vill arbeta kvällstid.

Ditt uppdrag
Vårt uppdrag är att hjälpa människor, främst äldre personer, i det egna hemmet med allt från service som städ och inköp till personlig omvårdnad. Det ingår även arbetsuppgifter delegerade av legitimerad personal, dokumentation enligt socialtjänstlagen och att i nära samarbete med dina kollegor bidra till att utveckla verksamheten.

Du fungerar som fast omsorgskontakt för några brukare och deltar i deras individuella planering. Du ger en god vård med hänsyn till varje individs individuella behov och deltar aktivt i teamarbetet kring brukarna och bidrar till att brukaren kan leva ett självständigt, aktivt och meningsfullt liv utifrån sina egna förutsättningar. Du skapar och upprätthåller en god kontakt med anhöriga, legitimerad personal och för brukaren andra viktiga kontakter.

Från och med 1 juli 2023 är undersköterska skyddad yrkestitel. För att få använda titeln undersköterska behöver du uppvisa bevis från Socialstyrelsen eller intyg att du varit tillsvidareanställd som undersköterska den 1 juli 2023. Du som har undersköterskeutbildning men saknar bevis eller intyg kan under en övergångsperiod få titeln omvårdnadsassistent.

Din bakgrund
Vi söker dig som har undersköterskeutbildning. Har du relevant vidareutbildning ses det som meriterande. För att lyckas i rollen behöver du ha erfarenhet av vård- och omsorgsarbete. Vi ser gärna att du även har erfarenhet av arbete inom äldreomsorgen. Det krävs att du kan cykla och är villig att göra det i arbetet. Du har har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift samt god dokumentations- och datorvana.

Som person är du empatisk och du kan snabbt sätta dig in i någon annans perspektiv eller situation. Vidare är du flexibel och du ser möjligheter i förändringar. Vi ser även att du har en god samarbetsförmåga och relaterar till andra på ett lyhört och smidigt sätt. Sist men inte minst söker vi dig som är serviceinriktad, lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande.

Upplysningar
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, kontakta:
Eva Högberg, verksamhetschef, 018-727 64 38

Facklig företrädare:
Kommunal, 010-442 82 02

Har du frågor gällande registrering av din ansökan, kontakta enheten för kompetensförsörjning: 018-727 23 02.

I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen.

Om vår organisation
Välkommen till vård- och omsorgsförvaltningen. Vi arbetar med stöd och vård till äldre och till personer med funktionsnedsättning. Målet är att de ska kunna leva ett så aktivt och självständigt liv som möjligt.

Vård- och omsorgsförvaltningen är en av Sveriges största arbetsgivare inom kommunal vård och omsorg. Här arbetar cirka 7 500 medarbetare utifrån vår värdegrund – göra skillnad, arbeta tillsammans och välkomna nyskapande. Hos oss finns stora möjligheter att ta eget ansvar, utvecklas och bidra med sin kompetens. Vi strävar mot en organisationskultur med en tilltro till varandra och en stolthet över verksamheten.

Mer information om hur det är att arbeta i Uppsala kommun hittar du på Arbeta inom vård och omsorg - Uppsala kommun (https://www.uppsala.se/foretag-och-arbete/jobb-och-karriar/jobba-hos-oss/arbeta-inom-vard-och-omsorg/)

Inom vård- och omsorgsförvaltningen har vi heltid som norm. Det innebär att alla tillsvidareanställda medarbetare i grunden har en heltidsanställning. Vid en eventuell intervju ges mer information om vad det innebär i denna tjänst.
Undantagna (från heltid som norm) är personliga assistenter.
Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

Dina personuppgifter kommer att användas för att administrera din ansökan inom Uppsala kommun.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Uppsala som Undersköterska, hemtjänst och äldreboende

Nedan visas andra jobb i Uppsala som Undersköterska, hemtjänst och äldreboende.

Attendo Sandelska huset söker undersköterska

Läs mer Maj 6
Välkommen till en värderingsstyrd organisation
Attendo Sandelska huset är ett äldreboende som ligger i Gamla Uppsala.
Beskrivning av tjänsten Vi söker dig som är utbildad undersköterska och har mycket goda kunskaper i svenska
Vikariat från 250615 - 251231. Arbetstiden är dag, kväll och helg.

Stämmer denna beskrivning in på dig? Sök redan idag!
Du vill arbeta på en arbetsplats där du tillsammans med ditt team kan göra skillnad och ert engagemang uppskattas. Du trivs med att skapa goda relationer med kunder och vill skapa värde för dem och deras anhöriga. 
Det här kan vi erbjuda dig
Stort utbud av arbetsplatser & yrkesroller
Utbildningar
Utvecklingsmöjligheter
Karriärvägar
Personalförmåner
Trygga anställningsvillkor
Digitala arbetsverktyg
Ambitiöst & strukturerat kvalitetsarbete
Platt organisation med korta beslutsvägar

Vad kan vi erbjuda dig?
Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter.
Om rekryteringsprocessen
Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan!
Om Attendo
Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst.
Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje.
Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!

Ansök nu

Undersköterskor till Villa Salabacke ca 80%

Läs mer Apr 25
Nu söker vi på Vardaga Villa Salabacke undersköterskor till vår demensavdelning samt omvårdnadsavdelning. Tjänsterna är på ca 80%. Vi erbjuder utbildning och flera förmåner. 
Det här får du hos oss:  • Utbildning som gör ditt arbete enklare, till exempel vårdhygien, bemötande vid demenssjukdom och ergonomi.  • Förmånsportal med rabatter och erbjudanden. Till exempel kan du köpa biobiljetter och resor med kollektivtrafik till bra pris. • En coachande och stöttande chef som jobbar tillsammans med dig i vardagen. • Tydliga arbetssätt och rutiner som förenklar ditt jobb. • Karriär- och utvecklingsmöjligheter. Till exempel kan du bli gruppchef med personalansvar eller få ett specifikt ämnesansvar som demensansvarig eller hygienombud. • Självklart har vi även friskvårdsbidrag, skobidrag, arbetskläder och kollektivavtal.
Om Villa Salabacke
Hösten 2017 öppnades det nya äldre- och demensboendet Villa Salabacke (tidigare Salabacke Plaza) i Uppsala med 72 lägenheter.
På Villa Salabacke finns ett större gemensamhetsutrymme där vi träffas för att umgås. Det kan handla om aktiviteter såsom träning eller målning, eller så firar vi högtider eller dricker eftermiddagskaffe samtidigt som vi spelar bingo. På Villa Salabacke finns även två takterrasser som vi använder för att stimulera alla sinnen hos de boende.
• Vi är ett demenscertifierat boende, vilket betyder att alla vi som arbetar här är utbildade i demens och bemötande via Vardagas Demensakademi.
• Vi har ett samarbete med företaget Ung Omsorg.Det innebär att ett team av ungdomar i åldrarna 14–18 år besöker oss på helger och lov.  Ung Omsorg gör olika aktiviteter för att sätta guldkant på tillvaron för våra boende.  
• Du har en gruppchef som större delen av sin tid arbetar nära dig i verksamheten. Att bli gruppchef kan även vara en karriärmöjlighet för dig som undersköterska.  
Som undersköterska är du oerhört viktig!   Din uppgift är att ge livskvalitet. Med hjälp av dig kan våra boende behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Du ser varje person och tolkar vad de behöver. Samtidigt lär du dig mycket om omvårdnad, åldrande och hur man bemöter människor. 
”Det handlar framför allt om möten med människor, att kunna anpassa och läsa vad människor behöver. Du får kollegor och lär dig mycket om samarbete! Det händer ofta mycket roliga saker, aktiviteter och utflykter. Det är ett jobb med mycket skratt.” Jirapinya Muangsiri Du står närmast den boende och har därmed en nyckelroll i teamet med sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut. Du medverkar också vid vårdplanering och skriver social dokumentation. 
Med hjärtat på rätta stället Hos oss får du arbeta i en stark kultur där vi drivs av vår vision: Vi gör världen lite bättre, en människa i taget. Det är oerhört viktigt att du delar vår vision och våra fyra värderingar: 
Respekt: Hos oss har alla rätt till ett värdigt liv med såväl fysiskt, psykiskt som socialt välbefinnande. Ansvar: Hos oss har vi medarbetare som vågar och vill och chefer som lyssnar och leder.  Enkelhet: Hos oss är det enkelt att påverka och att vara medarbetare eller kund.  Kunskap: Hos oss reflekterar vi, lär av varandra och tar tillvara allas kompetens Tillsammans jobbar vi kontinuerligt med att säkra att värdegrunden genomsyrar vårt bemötande, både till varandra och alla som bor hos oss.
”Här finns bra och tydliga värderingar och mål som har guidat mig hela vägen för att kunna utföra mitt arbete på bästa sätt.” Raquel Castaneda    Din erfarenhet och kunskap   Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska och har arbetat några år inom äldreomsorgen. God datorvana samt erfarenhet av dokumentation är också meriterande. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du delar våra värderingar och har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. 
Vi tror att du: - lockas av ett varierat arbete och tycker om att möta människor i olika situationer. - är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar. - trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor.
”Jag har alltid blivit trodd och satsad på. Det har varit mycket interna utbildningar, och när man kommer med idéer så lyssnar arbetsgivaren.” Mårten Hedberg 
Övrigt  Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning  Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-05-11 men rekrytering sker löpande Har du frågor? Kontakta: Frida Hultgren frida.hultgren@vardaga.se Observera att det inte går att ansöka via E-post. Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se
Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande.  
Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.  
På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se

Ansök nu

Få Sveriges högsta lön som undersköterska med oss på PersonalExpressen!

Läs mer Apr 29
Hjärtligt välkommen att arbeta som undersköterska med oss på PersonalExpressen!
Vi är Sveriges bästa, mest personliga och mest ambitiösa konsultföretag inom vård och omsorg - nu söker vi dig som har skyddad yrkestitel som undersköterska och som vill arbeta på välbetalda uppdrag tillsammans med oss som konsult i sommar!
Vi erbjuder en konsultuppdrag inom såväl den privata som den kommunala äldreomsorgen och hemtjänsten. Vi hittar alltid ett uppdrag som vi tror kommer att passa just dig baserat på dina önskemål om din framtida karriär. Behöver du flytta för att ta ett uppdrag tillsammans med oss bekostar vi såväl din bostad som dina resor!
Arbeta på dina egna villkor med hög lön!
Vill du jobba vardagar, kvällar, nätter eller helger? Oavsett vad du föredrar så har vi konsultjobb med hög lön att erbjuda dig där vi tar vårt utgångsläge i dina egna tankar om hur du önskar att arbeta!
Vi tror på att vara Sveriges bästa arbetsgivare för undersköterskor!
Vi tror på att ha Sveriges bästa undersköterskor anställda hos oss och samtidigt vara den bästa möjliga arbetsgivaren för dig. Tycker du också att det är viktigt med en arbetsgivare som lyssnar och förstår dig så har du kommit helt rätt till oss. Vi anstränger oss alltid det lilla extra och är stolta över att inte vara som alla andra!
PersonalExpressen förmedlar professionell, ambitiös och jordnära vård- och omsorgspersonal efter våra kunders behov och önskemål. Vi är noga med att de konsulter vi presenterar för våra kunder matchar våra förväntningar gällande humanistiska grundvärderingar, god arbetsmoral samt en hög grad av individuellt ansvarstagande.
PersonalExpressens ledning har över 15 års erfarenhet av att driva olika former av verksamheter med offentlig sektor som kund. Vård- och omsorgssektorn ligger oss således mycket varmt om hjärtat. Vi tror att du kommer att trivas utmärkt tillsammans med oss då vi är mycket lojala med våra undersköterskor och alltid ser till att dina individuella behov och önskemål får stå i centrum hos oss!
Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss redan idag!
Skicka in din ansökan till oss redan idag så återkommer vi inom kort med vad vi har att erbjuda just dig för välbetalt konsultuppdrag!
Vi ser fram emot ett långt och lyckosamt samarbete tillsammans med dig och kommer göra allt vi kan för att vi ska bli den arbetsgivare för dig som du alltid hoppats på att du skulle hitta hem till!

Ansök nu

Undersköterska Kväll till Forenede Care Hagunda

Läs mer Apr 10
Vi välkomnar nu dig som är undersköterska till hemtjänsten Forenede Care Hagunda 
I rollen som undersköterska hos oss på Forenede Care arbetar du med att ge god omsorg, service och vård till våra vårdtagare. Hos oss gör du skillnad varje dag samtidigt som du har kul på jobbet.
Vi erbjuder personlig och kundanpassad omsorg och service med hög kvalitet. Nyckeln till vår kvalitet är vår höga trivsel med engagerade medarbetare som alltid gör det där lilla extra vid hembesök.
”Jag vill ge samma vård och omsorg som jag hade velat att mina föräldrar skulle få. Ibland är jag deras enda besök och då vill jag att det ska bli något extra, säger Ali som arbetar i hemtjänsten.” Hemvården utgår från Vänge och ansvarar för ett vidsträckt och vackert landsbygdsdistrikt med omnejd. Det finns goda bussförbindelser och parkerings möjligheter.
Hos oss blir du en del av en positiv och lärande kultur med chefer som stöttar och utvecklar dig i din roll som undersköterska och i din utveckling på Forenede Care. Du är vår viktigaste resurs och är med och växer tillsammans med oss.
I tjänsten som undersköterska arbetar du med vård och omsorg utifrån kundens önskemål, i enlighet med biståndsbeslut och alltid med stort fokus på kvalitet. Du arbetar exempelvis med att hjälpa till med personlig hygien, förberedelser och servering av måltider, svara på larm och att finnas där som socialt umgänge. Det sociala umgänget är en viktig del av vårt arbete för att alla ska få leva livet, hela livet. Det kan handla om alltifrån att samtala, spela spel, åka på utflykt eller hitta på någon rolig aktivitet tillsammans. Du arbetar även med delegerande arbetsuppgifter från legitimerad personal i form av läkemedelsgivning och träning.

Beskrivning av tjänsten
Vi söker just nu flera kollegorpå deltid kvällstid till en tillsvidareanställning med provanställning med sysselsättningsgrad ”60-75%” .
För att vara aktuell för tjänsten behöver du:
Ett intyg från Socialstyrelsen som undersköterska
Goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift
B-körkort eller/och kan cykla

Vi ser det även som meriterande ifall du har tidigare erfarenhet inom hemtjänsten.
För att trivas i tjänsten är du engagerad och bryr du dig om dina medmänniskor samtidigt som du är bra på att skapa goda relationer och är serviceinriktad. Hos oss jobbar vi i team såväl som självständigt så det är viktigt att du är bekväm i den miljön.
Innan vi erbjuder anställning får du visa ett oöppnat utdrag ur polisens belastningsregister. Vi efterfrågar även ett giltigt svenskt arbetstillstånd, exempelvis ett pass eller godkänt arbetstillstånd från Migrationsverket.

Vad får du av oss?
Påverkan. Vi jobbar ständigt för förbättring för att kunna erbjuda den mest högkvalitativa omsorgen och som undersköterska får du dagligen möjlighet att påverka hur vi arbetar.
Personlig utveckling samt kompetensutveckling. Vi kompetensutvecklar oss  för att tillsammans växa och nå företagets mål.
Trygghet och kollektivavtal. Du får en långsiktig och engagerad arbetsgivare som ser människor som sin viktigaste resurs.
Motion. Friskvårdsbidrag.

Om Forenede Care
Forenede Care är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med cirka 7400 medarbetare.
Vi är det familjeägda företaget där människor får göra skillnad och samtidigt må bra och ha kul på jobbet. Vi har varit verksamma i Sverige sedan 1998 och vi vet att du som medarbetare är vår viktigaste resurs. Du ges därför goda utvecklingsmöjligheter så att du kan växa med oss.
På Forenede Care bryr vi oss om varandra med fokus på trivsel, engagemang och arbetsglädje. Vår värdegrund med värdeorden ansvar, engagemang och omtanke är en naturlig del av vårt arbete.
Vi arbetar för att alla människor ska få leva livet, hela livet och bedriver förutom äldreboenden verksamheter inom ASiH, palliativ vård, personlig assistans och hemsjukvård.
Vill du vara med och forma framtidens vård och omsorg och ingå i ett sammanhang som gör skillnad för människor, för samhälle och för vår framtid så kommer du känna dig hemma hos oss på Forenede Care.

Sista ansökningsdag
Intervjuer sker löpande
Du är efterlängtad - välkommen till oss!

Ansök nu

Undersköterska till Björklinge hemvård

Läs mer Apr 9
Vi välkomnar nu dig som är undersköterska till hemtjänsten Björklinge strax utanför Uppsala.
I rollen som undersköterska hos oss på Forenede Care arbetar du med att ge god omsorg, service och vård till våra vårdtagare. Hos oss gör du skillnad varje dag samtidigt som du har kul på jobbet.
Vi erbjuder personlig och kundanpassad omsorg och service med hög kvalitet. Nyckeln till vår kvalitet är vår höga trivsel med engagerade medarbetare som alltid gör det där lilla extra vid hembesök.
”Jag vill ge samma vård och omsorg som jag hade velat att mina föräldrar skulle få. Ibland är jag deras enda besök och då vill jag att det ska bli något extra, säger Ali som arbetar i hemtjänsten.”
Björklinge hemvård ligger vackert beläget ute på landet, norr om Uppsala. Vårt distrikt stäcker sig i ett brett område runt omkring Björklinge och Bälinge. Vi har bra bussförbindelser och bra med pendlarparkering i anslutning till vår lokal, i Björklinge centrum.
Hos oss blir du en del av en positiv och lärande kultur med chefer som stöttar och utvecklar dig i din roll som undersköterska och i din utveckling på Forenede Care. Du är vår viktigaste resurs och är med och växer tillsammans med oss.
I tjänsten som undersköterska arbetar du med vård och omsorg utifrån kundens önskemål, i enlighet med biståndsbeslut och alltid med stort fokus på kvalitet. Du arbetar exempelvis med att hjälpa till med personlig hygien, förberedelser och servering av måltider, svara på larm och att finnas där som socialt umgänge. Det sociala umgänget är en viktig del av vårt arbete för att alla ska få leva livet, hela livet. Det kan handla om alltifrån att samtala, spela spel, åka på utflykt eller hitta på någon rolig aktivitet tillsammans. Du arbetar även med delegerande arbetsuppgifter från legitimerad personal i form av läkemedelsgivning och träning.

Beskrivning av tjänsten
Vi söker just nu flera kollegorpå heltid/deltid till en tillsvidareanställning med provanställning med sysselsättningsgrad 80-100 % med startdatum 2025-06-01.
För att vara aktuell för tjänsten behöver du:
Ett intyg från Socialstyrelsen som undersköterska
Goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift
B-körkort och kan cykla

Vi ser det även som meriterande ifall du har tidigare erfarenhet inom hemtjänsten.
För att trivas i tjänsten är du engagerad och bryr du dig om dina medmänniskor samtidigt som du är bra på att skapa goda relationer och är serviceinriktad. Hos oss jobbar vi i team såväl som självständigt så det är viktigt att du är bekväm i den miljön.
Innan vi erbjuder anställning får du visa ett oöppnat utdrag ur polisens belastningsregister. Vi efterfrågar även ett giltigt svenskt arbetstillstånd, exempelvis ett pass eller godkänt arbetstillstånd från Migrationsverket.

Vad får du av oss?
Påverkan. Vi jobbar ständigt för förbättring för att kunna erbjuda den mest högkvalitativa omsorgen och som undersköterska får du dagligen möjlighet att påverka hur vi arbetar.
Personlig utveckling samt kompetensutveckling. Vi kompetensutvecklar oss för att tillsammans växa och nå företagets mål.
Trygghet och kollektivavtal. Du får en långsiktig och engagerad arbetsgivare som ser människor som sin viktigaste resurs.
Motion. Friskvårdsbidrag.

Om Forenede Care
Forenede Care är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med cirka 7400 medarbetare.
Vi är det familjeägda företaget där människor får göra skillnad och samtidigt må bra och ha kul på jobbet. Vi har varit verksamma i Sverige sedan 1998 och vi vet att du som medarbetare är vår viktigaste resurs. Du ges därför goda utvecklingsmöjligheter så att du kan växa med oss.
På Forenede Care bryr vi oss om varandra med fokus på trivsel, engagemang och arbetsglädje. Vår värdegrund med värdeorden ansvar, engagemang och omtanke är en naturlig del av vårt arbete.
Vi arbetar för att alla människor ska få leva livet, hela livet och bedriver förutom äldreboenden verksamheter inom ASiH, palliativ vård, personlig assistans och hemsjukvård.
Vill du vara med och forma framtidens vård och omsorg och ingå i ett sammanhang som gör skillnad för människor, för samhälle och för vår framtid så kommer du känna dig hemma hos oss på Forenede Care.

Sista ansökningsdag
Ange datum år-månad-dag
Du är efterlängtad - välkommen till oss!

Ansök nu

Andra jobb i Uppsala från Uppsala kommun

Nedan visas andra jobb i Uppsala från Uppsala kommun .

Lärare i fritidshem

Lärare i fritidshem/Fritidspedagog
Läs mer Jul 14
Välkommen till utbildningsförvaltningen. Vi erbjuder förskola, grundskola och gymnasieskola för barn och ungdomar mellan 0 och 20 år. Tillsammans jobbar vi mot målet att alla elever ska nå bästa möjliga kunskapsresultat.

Mer information om hur det är att arbeta i Uppsala kommun hittar du på https://www.uppsala.se/jobb/

Är du legitimerad lärare i fritidshem? Vill du ha en spännande och utvecklande tjänst? Välkommen att söka till Årsta anpassad grundskola! 


Årsta anpassad grundskola är en av Uppsalas fem anpassade grundskolor. Till hösten kommer Årsta anpassad grundskola att ha 85 elever uppdelade på 12 klasser. På skolan arbetar lärare (klasslärare, idrottslärare och musiklärare, assistenter och vårt EHT-team. På skolan har vi även en pedagoghund som arbetar tillsammans med sin hundförare som är specialpedagog. 


Beskrivning av arbetsuppgifter


Årsta anpassad grundskola söker dig som är legitimerad lärare i fritidshem till en spännande och utvecklande tjänst. Från hösten kommer vi att ha två fritidshem på skolan; ett för elever upp till 13 år och ett LSS-fritidshem för elever över 13 år. I rollen som lärare i fritidshem får du möjlighet att vara med och utveckla våra fritidshem. Du kommer att arbeta nära skolledningen, handleda och vägleda fritidspersonalen samt ha ansvar för dokumentation såsom olika planer. Till viss del ingår även arbete direkt på fritids.


Du kommer att: 



• Utveckla och driva fritidshemmen på skolan 

• Vägleda, fortbilda och handleda fritidspersonalen 

• Ansvara för dokumentation och planer kopplade till fritidsverksamheten 

• Arbeta aktivt och delvis praktiskt i fritidshemmen 

• Samarbeta tätt med skolledning och övrig personal


Kvalifikationer


Vi söker dig som har utbildning som legitimerad lärare i fritidshem. Du behöver ha erfarenhet av att arbeta med elever med npf-problematik och intellektuell funktionsnedsättning. Tjänsten innebär att du behöver ha goda kunskaper i att utrycka dig i text. 


Du leder, motiverar och förser andra med befogenheter som krävs för att effektivt nå gemensamma mål. Du samordnar grupper och blir en referenspunkt för andra, samt att du skapar engagemang och delaktighet.





Upplysningar:


Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, kontakta: Helene Folkunger, rektor, 018-727 01 22. 


Facklig företrädare: Facklig företrädare: Sveriges lärare, Elisa Eriksson, 018-727 81 00. 


Har du frågor gällande registrering av din ansökan, kontakta enheten för kompetensförsörjning: 018-727 54 75. 


I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen.

Ansök nu

Sjuksköterska i pool

Hemsjukvårdare
Läs mer Jul 15
Välkommen till vård- och omsorgsförvaltningen. Vi arbetar med stöd och vård till äldre och till personer med funktionsnedsättning. Målet är att de ska kunna leva ett så aktivt och självständigt liv som möjligt.

Vård- och omsorgsförvaltningen är en av Sveriges största arbetsgivare inom kommunal vård och omsorg. Här arbetar cirka 7 500 medarbetare utifrån vår värdegrund – göra skillnad, arbeta tillsammans och välkomna nyskapande. Hos oss finns stora möjligheter att ta eget ansvar, utvecklas och bidra med sin kompetens. Vi strävar mot en organisationskultur med en tilltro till varandra och en stolthet över verksamheten.

Mer information om hur det är att arbeta i Uppsala kommun hittar du på https://www.uppsala.se/jobb/vard-halsa-omsorg/

Inom vård- och omsorgsförvaltningen har vi heltid som norm. Det innebär att alla tillsvidareanställda medarbetare i grunden har en heltidsanställning. Vid en eventuell intervju ges mer information om vad det innebär i denna tjänst. Undantagna från heltid som norm är personliga assistenter.

Vill du ha ett omväxlande och meningsfullt arbete där du verkligen gör skillnad? Som sjuksköterska i vår pool blir du en viktig resurs som stöttar upp där behovet är som störst inom våra 22 särskilda boenden. Här får du chansen att bidra med din kompetens i en flexibel roll där varje dag bjuder på nya utmaningar. Varmt välkommen med din ansökan!


Pooltjänsten innebär att du under kortare eller längre perioder arbetar på något av våra särskilda boenden för äldre (SÄBO), beroende på där behov uppstår. Det finns bil att tillgå om du utgår från Fyrisborg eller möjlighet att åka direkt hemifrån till aktuellt SÄBO.


Beskrivning av arbetsuppgifter


Som sjuksköterska hos oss får du möjlighet att göra skillnad genom att med brukaren i centrum bidra med din kompetens, kunnande och engagemang. Din roll kommer innebära arbete med varierande arbetsuppgifter inom ditt område.


I dina arbetsuppgifter ingår:



• bedöma och planera behovet av HSL insatser samt utvärdera behandlingsresultat

• handleda omvårdnadspersonal

• delta i teamsamverkan kring brukare till exempel beträffande fallriskbedömningar och Senior Alert.


Kvalifikationer


Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska och har minst tre års erfarenhet av arbete som sjuksköterska. Om du har specialistutbildning inom relevant område ser vi det som meriterande. För att lyckas i rollen behöver du ha god dokumentations- och datorvana. Vi ser gärna att du även har cykelvana. Arbetet kräver att du har goda kunskaper i svenska i tal och skrift samt har körkort. 


Som person tar ansvar för din uppgift och strukturerar själv upp ditt angreppssätt. Du har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter och kan snabbt ändra ditt synsätt och ditt förhållningssätt. Vidare arbetar du bra med andra människor och relaterar dig till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Sist men inte minst planerar, organiserar och prioriterar du ditt arbete på ett effektivt sätt. 


Upplysningar 


Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, kontakta: Therese Annas-Ljung, verksamhetschef, 018-726 02 77. 


Facklig företrädare: Vårdförbundet, 0771-42 04 20.


Har du frågor gällande registrering av din ansökan, kontakta enheten för kompetensförsörjning: 018-726 00 44. 


Vi kommer att begära utdrag ur belastningsregistret innan anställning kan erbjudas.


Från och med 1 juli 2023 är undersköterska skyddad yrkestitel. För att få använda titeln undersköterska behöver du uppvisa bevis från Socialstyrelsen eller intyg att du varit tillsvidareanställd som undersköterska den 1 juli 2023. Du som har undersköterskeutbildning men saknar bevis eller intyg kan under en övergångsperiod få titeln omvårdnadsassistent.


I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen.

Ansök nu

Legitimerad arbetsterapeut till Uppsala kommun

Arbetsterapeut
Läs mer Jul 17
Nytt
Välkommen till vård- och omsorgsförvaltningen. Vi arbetar med stöd och vård till äldre och till personer med funktionsnedsättning. Målet är att de ska kunna leva ett så aktivt och självständigt liv som möjligt.

Vård- och omsorgsförvaltningen är en av Sveriges största arbetsgivare inom kommunal vård och omsorg. Här arbetar cirka 7 500 medarbetare utifrån vår värdegrund – göra skillnad, arbeta tillsammans och välkomna nyskapande. Hos oss finns stora möjligheter att ta eget ansvar, utvecklas och bidra med sin kompetens. Vi strävar mot en organisationskultur med en tilltro till varandra och en stolthet över verksamheten.

Mer information om hur det är att arbeta i Uppsala kommun hittar du på https://www.uppsala.se/jobb/vard-halsa-omsorg/

Inom vård- och omsorgsförvaltningen har vi heltid som norm. Det innebär att alla tillsvidareanställda medarbetare i grunden har en heltidsanställning. Vid en eventuell intervju ges mer information om vad det innebär i denna tjänst. Undantagna (från heltid som norm) är personliga assistenter.

Är du legitimerad arbetsterapeut? Hos oss får du arbeta patientnära i fall som kan vara komplexa och unika som kräver din professions fingertoppskänsla. Vi arbetar både med korta insatser och långvariga relationer. Som arbetsterapeut hos oss blir du en del av ett kompetent team där vi uppmuntrar kollegialt lärande. Varmt välkommen med din ansökan! 


Vi har vår arbetsplats på Fyrisborgsgatan 1 och härifrån åker vi ut på hembesök. Här finns omsorgsnämndens legitimerade personal på samma våningsplan. De gemensamma lokalerna ger unika möjligheter till samarbete, kontakter, stöd och utvecklingsarbete inom såväl som mellan professionerna. Den gemensamma lokalen och närheten till kollegorna underlättar då vi träffas i professionsgrupper, olika arbetsgrupper och för gemensam utveckling/utbildning. 


Beskrivning av arbetsuppgifter


Arbetet innebär att ansvara för utredning, bedömning och behandling inom arbetsterapeutens yrkesområde. Du gör individuella aktivitetsbedömningar och bedömer omgivningsfaktorer. En stor del av ditt arbete handlar om att anpassa vardagsmiljö genom utprovning och förskrivning av fysiska och kognitiva hjälpmedel. Du deltar aktivt i utskrivningsprocessen från slutenvården för våra patienter. Vi arbetar förebyggande, aktivitetsbevarande och aktivitetshöjande för att bidra till en bättre hälsa och livskvalitet för våra patienter. Vi har ett gott samarbete och arbetar ofta i team med fysioterapeut och sjuksköterska. I arbetet ingår även handledning och instruktion till patienter, anhöriga, omvårdnadspersonal och studenter.


Kvalifikationer


Vi söker dig som är legitimerad arbetsterapeut och som brinner för vår patientgrupp. Har du erfarenhet av kommunal hälso- och sjukvård ses det som meriterande. Arbetet kräver att du har goda kunskaper i det svenska språket samt B-körkort. 


Som person tar du initiativ och arbetar patientcentrerat för att uppnå resultat. Du klarar av att arbeta ensam och tillsammans med andra. Du är öppen för förändringar och flexibel och ser möjligheter i alla patientrelationer. Det är viktigt att du  har  förmåga att sätta dig in i någon annans situation och ha ett empatiskt bemötande i mötet med patient och anhöriga.


Upplysningar 


Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, kontakta: Gunilla Myrberg, verksamhetschef, 018-727 80 92. 


Facklig företrädare: Sveriges arbetsterapeuter, Eva-Carin Lindgren, 018-727 84 93.





Har du frågor gällande registrering av din ansökan, kontakta enheten för kompetensförsörjning: 018-726 00 44.





Vi kommer att begära utdrag ur belastningsregistret innan anställning kan erbjudas.





I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen.

Ansök nu

Entreprenadingenjör

Entreprenadingenjör
Läs mer Jul 15
På stadsbyggnadsförvaltningen arbetar vi med helheten i utvecklingen av vår stad och landsbygd utifrån våra respektive expertområden – allt i en anda av ständig förbättring och utveckling där vi som medarbetare tar en aktiv roll. Gemensamt planerar, bygger och underhåller vi Uppsala kommun för en hållbar och god framtid för alla som bor och verkar här. Vårt mål är att Uppsala ska vara en kommun som fler nya invånare och företag vill vara en del av. Välkommen till oss!

Mer information om hur det är att arbeta i Uppsala kommun hittar du på https://www.uppsala.se/jobb/

Har du erfarenhet av projekt inom infrastruktur i anläggningsskedet? Då kan du vara den vi söker till uppdraget som entreprenadingenjör. Vi ser fram emot din ansökan!





Beskrivning av arbetsuppgifter


Som entreprenadingenjör kommer du att ta fram förutsättningar för projektens ekonomi, tidsplanering och kvalitet i samarbete med platschefer och projektledare. Du jobbar i projekt i alla skeden från planeringsfasen tills att anläggningen är byggd och överlämnas till förvaltning. Dessa projekt är både investeringsprojekt, exploateringsprojekt och även projekt inom kommunens fyrspårsavtal med staten och regionen.


Dina arbetsuppgifter är varierande och anpassade efter projektens behov. Du kommer bland annat att ta fram tidiga kostnadsbedömningar och kalkyler samt tidsplaner som underlag för projektplaneringsarbetet, stödja projektledarna med kvalitetssäkring av kalkyler och förfrågningsunderlag, stötta platscheferna i den ekonomiska uppföljningen och resursplaneringen. Du kommer även att bistå med kvalitetsuppföljningar på dokumentation samt anläggningar. Till din hjälp i jobbet finns, förutom digitala verktyg, ett stort nätverk av kollegor att få stöd av. Du finns för våra medborgare och välkomnar dialog med dem, myndigheter, affärspartners, berörda fastighetsägare och företag.


Utöver din roll som projektingenjör inom Uppsala spårväg kommer du att bidra till att utveckla våra arbetsprocesser på förvaltningen inom exempelvis masshantering, klimatarbete och arbetsmiljöfrågor utifrån dina styrkor och kompetenser.


Kvalifikationer


Vi söker dig som har utbildning eller kompetens som arbetsgivaren bedömer relevant för tjänsten. Du har erfarenhet inom anläggningsbranschen som entreprenadingenjör, kalkylator eller motsvarande. Vi ser även att du har erfarenhet av upphandling av entreprenader, av att arbeta med entreprenadkontrakt samt erfarenhet av att arbeta med avtalsuppföljning. Arbetet kräver att du har kunskaper i AMA och MER-anläggning. Kunskaper i entreprenadjuridik (AB04 och ABT06) och kunskaper i tolkning och analys av förfrågningsunderlag och AF-delar är också krav för tjänsten.


Det är meriterande om du har erfarenhet av klimatkalkyler, av masshanteringsfrågor, av byggarbetsmiljöfrågor samt erfarenhet av hantering av kvalitetssystem.


Som person tar du initiativ och sätter igång aktiviteter.  Du uppnår resultat samt arbetar bra med andra människor och relaterar till dem på ett lyhört och smidigt sätt.  Jobbet passar dig som lyssnar, kommunicerar och löser konflikter på ett konstruktivt sätt. Dessutom är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande och du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Sist men inte minst söker vi dig som har lätt för att ta till dig och se möjligheter med nya idéer, metoder och arbetssätt och driver och implementerar förändring.


Upplysningar


Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, kontakta: Karl Ingelstam, enhetschef, 018-727 44 60.


Fackliga företrädare: 


Sveriges ingenjörer, Sampo Hinnemo, 018-727 40 58


Vision, Linda Lumsby, 018-727 58 13


Har du frågor gällande registrering av din ansökan, kontakta enheten för kompetensförsörjning: 018-727  23 02..


I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen.

Ansök nu

Undersköterska till Fålhagen och Innerstaden hemvård

Undersköterska, hemtjänst, äldreboende och habilitering
Läs mer Jul 14
Välkommen till vård- och omsorgsförvaltningen. Vi arbetar med stöd och vård till äldre och till personer med funktionsnedsättning. Målet är att de ska kunna leva ett så aktivt och självständigt liv som möjligt.

Vård- och omsorgsförvaltningen är en av Sveriges största arbetsgivare inom kommunal vård och omsorg. Här arbetar cirka 7 500 medarbetare utifrån vår värdegrund – göra skillnad, arbeta tillsammans och välkomna nyskapande. Hos oss finns stora möjligheter att ta eget ansvar, utvecklas och bidra med sin kompetens. Vi strävar mot en organisationskultur med en tilltro till varandra och en stolthet över verksamheten.

Mer information om hur det är att arbeta i Uppsala kommun hittar du på https://www.uppsala.se/jobb/vard-halsa-omsorg/

Inom vård- och omsorgsförvaltningen har vi heltid som norm. Det innebär att alla tillsvidareanställda medarbetare i grunden har en heltidsanställning. Vid en eventuell intervju ges mer information om vad det innebär i denna tjänst. Undantagna från heltid som norm är personliga assistenter.

Är du undersköterska och vill vara del av en arbetsgrupp med fokus på kvalitetsarbete? Hos oss får du ett meningsfullt arbete där du gör skillnad för människor på riktigt. Vi erbjuder en omväxlande vardag där ingen dag är den andra lik, och där du får möjlighet att röra på dig och arbeta nära brukarna. Varmt välkommen med din ansökan! 


Fålhagen och Innerstaden hemvård finns på Kungsgatan 41 i Uppsala. Här arbetar vi tillsammans för att hjälpa och stödja våra brukare utefter deras individuella behov. Hos oss blir du en del av en kompetent arbetsgrupp.  Vi arbetar enligt modellen ramtid där målet är hög kvalitet och kontinuitet för brukare, mer flexibilitet och bättre arbetsmiljö. Vi lägger stort fokus på kvalitetsarbete.


Verksamheten tillämpar sex-veckors schema med tjänstgöring dag, kväll samt helg.


Beskrivning av arbetsuppgifter


Som undersköterska kommer du att arbeta med mångfacetterade arbetsuppgifter. Du har en viktig roll i direktkontakten med våra brukare där du ger personlig omvårdnad och serviceinsatser som gör skillnad i deras vardag. Du arbetar varje dag för att ge en god omvårdnad med stor hänsyn till brukarens individuella behov. Du utför även uppgifter delegerade från legitimerad personal och dokumenterar enligt socialtjänstlagen. Vår ambition är att du tillsammans med oss utvecklar verksamheten och dig själv i ett nära samarbeta med dina kollegor.


Kvalifikationer


Vi söker dig som är utbildad undersköterska. För att lyckas i rollen behöver du ha goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift. Det är meriterande om du har specialistundersköterskeutbildning och/eller erfarenhet av arbeta inom hemtjänsten. Arbetet kräver att du är bekväm med att cykla i alla väder. 


Som person tar initiativ och sätter igång aktiviteter för att uppnå resultat. Du kan snabbt ändra ditt synsätt och ditt förhållningssätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter. Vidare arbetar du bra med andra människor och relaterar dig till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Sist men inte minst har du förmåga att sätta dig in i någon annans perspektiv eller situation utan att ta över personens känslor.


Upplysningar

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, kontakta: Veronica Lundblad, verksamhetschef, 018-727 73 48 eller Daniel Angesjö, verksamhetschef, 018-726 24 32. Facklig företrädare: Kommunal, 010-442 82 02.Har du frågor gällande registrering av din ansökan, kontakta enheten för kompetensförsörjning: 018-726 00 44.Vi kommer att begära utdrag ur belastningsregistret innan anställning kan erbjudas.I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen.

Ansök nu

Arbetsmarknadssekreterare till Arbetsmarknadsenheten - stöd till arbete

Jobbcoach/Utbildningscoach
Läs mer Jul 4
Välkommen till arbetsmarknadsförvaltningen. Här arbetar vi med arbetsmarknadsinsatser, försörjningsstöd, vuxenutbildning, konsumentfrågor och introduktion av nyanlända. Målet är att alla ska erbjudas möjlighet till egen försörjning. Därför arbetar vi nära näringslivet och arbetslivets parter för att öka möjligheten för personer att etablera sig på arbetsmarknaden.

Mer information om hur det är att arbeta i Uppsala kommun hittar du på https://www.uppsala.se/jobb/

Vill du få möjlighet att göra skillnad för människor som i dag står utanför arbetsmarknaden? Är du intresserad av att få coacha, stötta och vägleda mot egenförsörjning? Att bidra till minskad utanförskap för både vuxna och barn? Då kan du vara den vi söker!


Arbetsmarknadsverksamheten är inne i en ständig utveckling med ett tydligt syfte, nämligen att minska andelen uppsalabor som är i behov av ekonomiskt bistånd genom att fler människor ska blir självförsörjande. Arbetsmarknadsverksamheten består av både handläggning, insatser och praktiska verksamheter.


Beskrivning av arbetsuppgifter


Som arbetsmarknadssekreterare inom vår arbetsmarknadsenhet arbetar du med personer som ska ges aktiva kommunala insatser och stöd. Du behöver i första hand identifiera den arbetssökandes styrkor och utvecklingsområden genom ett lösningsorienterat arbetssätt och möta arbetssökande utifrån var denne befinner sig. Din uppgift är att tillsammans med den arbetssökande hitta vägar till arbete eller studier. Utifrån uppdrag från Socialtjänst - ekonomiskt bistånd så upprättar du och den arbetssökande en gemensam arbetsmarknadsplan för hur målet ska uppnås. Du kommer matcha mot insatser och lediga arbeten både inom och utanför kommunen och följa upp. Du kommer även att samarbeta med andra enheter och samverkanspartners inom arbetsmarknadsområdet, ha kontakt med arbetsgivare och arbetssökande för att förbereda inför rekryteringsträffar samt mässor och jobbintervjuer. Andra arbetsuppgifter som ingår är att hantera löpande dokumentation samt göra bedömningar som leder individen framåt.





Kvalifikationer


Vi söker dig som har högskoleutbildning och erfarenhet av arbete med människor i en förändringsprocess. Har du beteendevetenskaplig utbildning och utbildning inom metodiksamtal som MI, arbetsmarkandscoachning eller Case management ses det som meriterande. Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbetslivsinriktad rehabilitering, arbetsmarknadsfrågor och handläggning av större ärende flöden.


Som person är du självgående och tar ansvar för dina uppgifter och strukturerar själv upp ditt angreppssätt. Du tar initiativ och sätter igång aktiviteter för att uppnå resultat. Vidare är du flexibel och har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter. Jobbet passar dig som är utåtriktad, socialt aktiv i yrkesmässiga sammanhang och har lätt för att skapa kontakter och underhålla relationer.


Upplysningar


Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, kontakta: Vera Mraz, enhetschef, 018-726 13 80.


Fackliga företrädare: Akavia, Jonny Eliasson, 018-727 22 12Vision, Tommy Törnberg, 018-727 17 44.


Har du frågor gällande registrering av din ansökan, kontakta enheten för kompetensförsörjning: 018-727 68 24.


I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen.

Ansök nu