Uppsala: Säljare till innovativa BioCell Analytica

Hitta ansökningsinfo om jobbet Säljare till innovativa BioCell Analytica i Uppsala. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Uppsala inom den kategorin.

Publicerad: 2024-02-12 // Varaktighet: Heltid

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos BioCell Analytica.

Om företaget:

BioCell Analytica är en forskningsbaserad startup som erbjuder en ny innovativ analystjänst för att upptäcka hälso- och miljöfarliga kemiska föroreningar i miljön. Bolaget grundades 2019 och är baserat i Uppsala, med både kontor och laboratorium. Den stora styrkan med deras effektbaserade metoder är att de kan upptäcka såväl kända som okända miljöföroreningar liksom blandningseffekter. Bland deras kunder finns några av Sveriges största dricksvattenproducenter och avloppsreningsverk, teknikkonsulter och teknikleverantörer.

BioCell Analytica söker nu en eller flera säljare, för att introducera och sprida användandet av dessa analysmetoder i Sverige och på de nordeuropeiska marknaderna. I rollen som säljare arbetar du med stor frihet under ansvar och utgår hemifrån men med möjlighet att åka in till kontoret.

Som en del av BioCell Analyticas team får du:
• Möjligheten att vara med och göra dricksvattnet säkrare och miljön renare
• Arbeta inom en forskningsnära verksamhet och ständigt utveckla din kunskap
• Samarbeta med kunniga och stöttande kollegor
• Flexibilitet i arbetsformer, arbetstider och arbetsplats

Arbetsuppgifter:

I rollen som säljare på BioCell Analytica är ditt huvudansvar att sälja innovativa analyser för att säkerställa att deras kunder upprätthåller hög vattenkvalitet. Du kommer att vara aktiv i prospekteringen av nya kunder. Detta inkluderar att planera och genomföra webbinarier riktade mot olika kundsegment, annonsering på plattformar som LinkedIn, nyhetsbrev och liknande metoder för att nå ut till potentiella kunder. Omvärldsbevakning och att sammanställa kontaktuppgifter är också en del av det praktiska arbetet. Ditt arbetsområde sträcker sig över hela Sverige, och du kommer att utforska och undersöka utländska marknader som Storbritannien, Finland, Tyskland, Frankrike, Danmark och Norge. Du får tillfälle att kartlägga och bearbeta nya marknader, vilket kan innebära resor till dessa länder. Ditt arbete kommer att involvera samarbete med lokala organisationer för att hitta samarbetspartners och kunder.

• Sälja innovativa analyser
• Introducera och marknadsföra analysmetoder på nordeuropeiska marknader
• Proaktivt prospektera och hitta nya kunder, inklusive att arrangera webbinarier och använda digital annonsering
• Rikta din försäljning mot beslutsfattare inom VA-branschen
• Delta i webbinarier, konferenser och på mässor
• Utforska och expandera på utländska marknader

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Erfarenhet inom B2B-försäljning och affärsutveckling. Meriterande med erfarenhet från ett företag i startup- eller scaleup-fasen
• Meriterande med erfarenhet av försäljning mot kunder i den offentliga sektorn
• Meriterande med erfarenhet av försäljning på andra nordeuropeiska marknader än den svenska
• Intresse för miljö och naturvetenskap. Meriterande med erfarenhet inom tech, laboratoriumanalyser eller vatten- och miljöbranschen
• Flytande i svenska och engelska, i tal och skrift. Meriterande med kunskaper i finska, tyska eller franska

För att lyckas i rollen som säljare hos BioCell Analytica trivs du i en forskningsnära arbetsmiljö och tycker det är spännande att jobba inom vatten- och miljöbranschen. Du är självgående och räds inte att ta egna initiativ för att hitta nya affärsmöjligheter och tillvägagångssätt. Vidare är du prestigelös samt flexibel och trivs i en dynamisk miljö. Till sist är du lyhörd och relationsbyggande och har en förmåga att lyssna in kundernas behov och anpassa din försäljning efter olika förutsättningar.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Mälardalen, med möjlighet att ta dig till Uppsala minst 1-2 gånger/vecka
Lön: Fast grundlön + provision

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Uppsala som Account manager

Nedan visas andra jobb i Uppsala som Account manager.

Account Manager till Royal Streaming

Läs mer Jan 25
Om Royal Streaming:
Royal Streaming är Nordens pionjär inom musiktjänster och har en viktig roll i att forma ljudlandskapet för varumärken över hela Skandinavien. Med fler än 7500 enheter runt om i världen och med ambitiösa tillväxtplaner de kommande åren, fortsätter Royal Streaming att expandera och skapa värde för sina kunder.

Designad musik är att skapa ett musikkoncept som förstärker upplevelsen och genererar en positiv laddning av ett varumärke. Royal Streaming koncept är skapat för att hitta den musik och ljudbild som speglar deras kunder och förstärker deras varumärke.

Detta är arbetsplatsen för dig som är ansvarsfull, driven och som triggas av att arbeta självständigt i en utåtriktad roll samtidigt som du är en generös och omtyckt lagspelare. Du erbjuds en spännande roll med mycket eget ansvar som ger dig möjlighet att vara en viktig del i företagets framgångar.

Om rollen:
Som Account Manager hos Royal Streaming kommer du att vara en länk mellan företagets musiktjänster och kundens vision. Du kommer att navigera hela säljcykeln med en kombination av kreativitet och affärssinne, från första kontakten till signat avtal.
I din roll kommer du få möjligheten att sälja en marknadsledande tjänst inom varumärkesanpassad musik. Detta görs i samarbete med kvalificerade musikdesigners.

Arbetsuppgifterna inkluderar:

- Genomföra strategisk uppsökande försäljning och prospektering.

- Förhandla fram avtal som gynnar både Royal Streaming och kunderna.

- Vårda och bygga långvariga kundrelationer.

Vem är du?
På Royal Streaming prioriteras din personlighet och passion främst! Ditt engagemang, driv och förmåga att samarbeta effektivt med andra värdesätts högt. Vi söker dig som är en målmedveten och tävlingsinriktad person med en naturlig förmåga att kommunicera och bygga relationer. Du är inte rädd för att ta "nej" som en del av processen och är alltid på jakt efter utveckling.

Som en del av teamet på Royal Streaming får du möjligheten att utvecklas och växa, med stöd från erfarna kollegor och ledare. Med rätt attityd och mindset har du alla förutsättningar för att utvecklas och främja din karriär.

Dessutom söker vi någon som:

- Har tidigare erfarenhet av B2B-försäljning (erfarenhet av SaaS är ett plus) och kan hantera hela försäljningscykeln, från prospektering till affärsavslut.

- Är bekväm med att generera leads, prospektera via e-post, kalla samtal och använda sociala nätverk som LinkedIn för att boka möten och genomföra demos.

- Organiserad, strukturerad och säkerställer en effektiv hantering av hela försäljningsprocessen från början till slut.

- Besitter en positiv och omtänksam attityd.

Om detta beskriver dig, då vet du vad du ska göra! Vi ser fram emot din ansökan.

Om Asta Agency

Asta Agency (https://astaagency.se)är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna.

Hos Asta Agency (https://astaagency.se) har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär.

Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

Ansök nu

Account Manager till Royal Streaming

Läs mer Jan 10
Om Royal Streaming:
Royal Streaming är Nordens pionjär inom musiktjänster och har en viktig roll i att forma ljudlandskapet för varumärken över hela Skandinavien. Med fler än 7500 enheter runt om i världen och med ambitiösa tillväxtplaner de kommande åren, fortsätter Royal Streaming att expandera och skapa värde för sina kunder.

Designad musik är att skapa ett musikkoncept som förstärker upplevelsen och genererar en positiv laddning av ett varumärke. Royal Streaming koncept är skapat för att hitta den musik och ljudbild som speglar deras kunder och förstärker deras varumärke.

Detta är arbetsplatsen för dig som är ansvarsfull, driven och som triggas av att arbeta självständigt i en utåtriktad roll samtidigt som du är en generös och omtyckt lagspelare. Du erbjuds en spännande roll med mycket eget ansvar som ger dig möjlighet att vara en viktig del i företagets framgångar.

Om rollen:
Som Account Manager hos Royal Streaming kommer du att vara en länk mellan företagets musiktjänster och kundens vision. Du kommer att navigera hela säljcykeln med en kombination av kreativitet och affärssinne, från första kontakten till signat avtal.
I din roll kommer du få möjligheten att sälja en marknadsledande tjänst inom varumärkesanpassad musik. Detta görs i samarbete med kvalificerade musikdesigners.

Arbetsuppgifterna inkluderar:

- Genomföra strategisk uppsökande försäljning och prospektering.

- Förhandla fram avtal som gynnar både Royal Streaming och kunderna.

- Vårda och bygga långvariga kundrelationer.

Vem är du?
På Royal Streaming prioriteras din personlighet och passion främst! Ditt engagemang, driv och förmåga att samarbeta effektivt med andra värdesätts högt. Vi söker dig som är en målmedveten och tävlingsinriktad person med en naturlig förmåga att kommunicera och bygga relationer. Du är inte rädd för att ta "nej" som en del av processen och är alltid på jakt efter utveckling.

Som en del av teamet på Royal Streaming får du möjligheten att utvecklas och växa, med stöd från erfarna kollegor och ledare. Med rätt attityd och mindset har du alla förutsättningar för att utvecklas och främja din karriär.

Dessutom söker vi någon som:

- Har tidigare erfarenhet av B2B-försäljning (erfarenhet av SaaS är ett plus) och kan hantera hela försäljningscykeln, från prospektering till affärsavslut.

- Är bekväm med att generera leads, prospektera via e-post, kalla samtal och använda sociala nätverk som LinkedIn för att boka möten och genomföra demos.

- Organiserad, strukturerad och säkerställer en effektiv hantering av hela försäljningsprocessen från början till slut.

- Besitter en positiv och omtänksam attityd.

Om detta beskriver dig, då vet du vad du ska göra! Vi ser fram emot din ansökan.

Om Asta Agency

Asta Agency (https://astaagency.se)är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna.

Hos Asta Agency (https://astaagency.se) har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär.

Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

Ansök nu

Sales Executives till FHR Parts

Läs mer Jan 8
OM FÖRETAGET

FHR Parts är en av Nordens största återförsäljare av elektroniska reservdelar och tillbehör samt begagnad elektronik. I dag har FHR omkring 6 000 produkter i sitt sortiment och förser regelbundet hundratals kunder runtom i världen med produkter från sitt sortiment. FHR Parts står för kvalité, expertis, snabbhet och nära relationer till kunderna. Detta grundar sig bland annat i en fantastisk service och att man ser till att kunderna får bästa möjliga support och trygghet vid sina köp. Bolaget tillhör en större bolagskoncern.



OM ROLLEN

Som säljare på FHR Parts så kommer du att börja med en onboarding på cirka 2-3 veckor där du lär dig så mycket som möjligt om produkterna samt lyssnar på samtal och testar att ringa potentiella kunder. I säljarbetet så tar du kontakt med primärt företag som på något sätt har visat intresse för FHR:s produkter. Med andra ord i regel varma leads. Du använder omväxlande telefon, mail, samt LinkedIn m.fl. som kanaler för att nå ut till kunderna. Ledtiderna för affärerna är i regel korta och du blir rikligt belönad för det arbete du lägger ner.

VEM SÖKER VI

Vi söker en person som förslagsvis har jobbat på kundservice ett år, med merförsäljning ett år och nu vill ta nästa steg. Du är självgående och gillar affärer samt har ett naturligt inre driv. Som person är du positiv, trevlig, punktlig samt har ett naturligt sinne för siffror. Du bör bo i nära anslutning till Uppsala eftersom tjänsten utgår därifrån. Pratar du ett annat nordiskt språk än svenska så är det väldigt meriterande.

Om du känner att du att alltid har haft ett driv att jobba med sälj och en naturlig fallenhet för yrket så är du också varmt välkommen att skicka in din ansökan. Personliga egenskaper värderas högt i rekryteringsprocessen.

VAD ERBJUDER VI

Du erbjuds här ett roligt och utvecklande och potentiellt väldigt välavlönat säljjobb. Du har en chef som ger dig bra stöttning och ser till att du utvecklas i din roll för varje dag som går.

FHR Parts är ett bolag som är måna om sina medarbetare och hittar regelbundet på saker som AW, semesterresor m.m. för att skapa en bra personalkultur. Högt till tak är viktigt här och du erbjuds ett generöst friskvårdsbidrag och matkuponger efter du har blivit fast anställd. Möjligheten att jobba mer flexibelt finns även det på sikt.



Ansökan & Lön


Jobbtyp: Heltid
Plats: Uppsala
Lön: Fastlön + Provision
Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!



We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med.
Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger.

Sökord: Säljare, Elektronik, Reservdelar, Account manager, Roligt, Utvecklande, Högt i tak

KOD: FHR

Ansök nu

Account Manager

Läs mer Dec 1
Royal Streamings försäljningsteam expanderar och söker nya talanger som vill vara en del av deras spännande resa!????
Att arbeta hos Royal Streaming innebär att vara en del av ett ungt, internationellt och snabbväxande musikföretag som erbjuder musiktjänster för kunder runt om i världen. Detta är en idealisk arbetsplats för dig som vill ha en verklig inverkan på företagets tillväxt och är sugen på ansvar.

Som Account Manager kommer du att:

- Få möjligheten att sälja en marknadsledande tjänst inom varumärkesanpassad musik.

- Samarbeta tillsammans med musikdesigners.

- En konkurrenskraftig grundlön och en generös provisionsmodell som belönar prestation.

- 25 betalda semesterdagar och deltagande i årliga företagsresor till en hemlig destination, vilket förra året var i New York, USA.

- Teamaktiviteter, firanden, tävlingar och belöningar.

- Gemensam träning på företagets gym, med hjälp av en personlig tränare.

Vi värdesätter din personlighet!
På Royal Streaming prioriteras din personlighet och passion främst! Ditt engagemang, driv och förmåga att samarbeta effektivt med andra värdesätts högt. Som en del av teamet får du chansen att utvecklas och växa, med stöd från erfarna kollegor och ledare. Med rätt attityd och mindset har du alla förutsättningar för att blomstra och tillsammans med ditt team uppnå stora framgångar. ????



Dessutom söker vi någon som:

- Gärna har tidigare erfarenhet av B2B-försäljning (erfarenhet av SaaS är ett plus) och kan hantera hela försäljningscykeln, från prospektering till affärsavslut.

- Är bekväm med att generera leads, prospektera via e-post, kalla samtal och använda sociala nätverk som LinkedIn för att boka möten och genomföra demos.

- Organiserad, strukturerad och säkerställer en effektiv hantering av hela försäljningsprocessen från början till slut.

- Besitter en positiv och omtänksam attityd.

Om detta beskriver dig, då vet du vad du ska göra! Vi ser fram emot din ansökan.

Om Asta Agency
Asta Agency (https://astaagency.se)är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna.

Hos Asta Agency (https://astaagency.se) har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär.

Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

Ansök nu

Sales Executives till FHR Parts

Läs mer Dec 12
OM FÖRETAGET

FHR Parts är en av Nordens största återförsäljare av elektroniska reservdelar och tillbehör samt begagnad elektronik. I dag har FHR omkring 6 000 produkter i sitt sortiment och förser regelbundet hundratals kunder runtom i världen med produkter från sitt sortiment. FHR Parts står för kvalité, expertis, snabbhet och nära relationer till kunderna. Detta grundar sig bland annat i en fantastisk service och att man ser till att kunderna får bästa möjliga support och trygghet vid sina köp. Bolaget tillhör en större bolagskoncern.



OM ROLLEN

Som säljare på FHR Parts så kommer du att börja med en onboarding på cirka 2-3 veckor där du lär dig så mycket som möjligt om produkterna samt lyssnar på samtal och testar att ringa potentiella kunder. I säljarbetet så tar du kontakt med primärt företag som på något sätt har visat intresse för FHR:s produkter. Med andra ord i regel varma leads. Du använder omväxlande telefon, mail, samt LinkedIn m.fl. som kanaler för att nå ut till kunderna. Ledtiderna för affärerna är i regel korta och du blir rikligt belönad för det arbete du lägger ner.

VEM SÖKER VI

Vi söker en person som förslagsvis har jobbat på kundservice ett år, med merförsäljning ett år och nu vill ta nästa steg. Du är självgående och gillar affärer samt har ett naturligt inre driv. Som person är du positiv, trevlig, punktlig samt har ett naturligt sinne för siffror. Du bör bo i nära anslutning till Uppsala eftersom tjänsten utgår därifrån. Pratar du ett annat nordiskt språk än svenska så är det väldigt meriterande.

Om du känner att du att alltid har haft ett driv att jobba med sälj och en naturlig fallenhet för yrket så är du också varmt välkommen att skicka in din ansökan. Personliga egenskaper värderas högt i rekryteringsprocessen.

VAD ERBJUDER VI

Du erbjuds här ett roligt och utvecklande och potentiellt väldigt välavlönat säljjobb. Du har en chef som ger dig bra stöttning och ser till att du utvecklas i din roll för varje dag som går.

FHR Parts är ett bolag som är måna om sina medarbetare och hittar regelbundet på saker som AW, semesterresor m.m. för att skapa en bra personalkultur. Högt till tak är viktigt här och du erbjuds ett generöst friskvårdsbidrag och matkuponger efter du har blivit fast anställd. Möjligheten att jobba mer flexibelt finns även det på sikt.



Ansökan & Lön


Jobbtyp: Heltid
Plats: Uppsala
Lön: Fastlön + Provision
Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!



We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med.
Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger.

Sökord: Säljare, Elektronik, Reservdelar, Account manager, Roligt, Utvecklande, Högt i tak

KOD: FHR

Ansök nu

Andra jobb i Uppsala från Bravura Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Uppsala från Bravura Sverige AB .

Account Manager till ESK Solar

Account manager
Läs mer Feb 13
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos ESK Solar.

Om företaget:

Energisparkonsult [ESK] är ett välrenommerat familjeföretag i tredje generationen. Ända sedan starten 1979 har de hjälpt bostadsrättföreningar och fastighetsbolag i Stockholm, Uppsala och Mälardalen att utföra energieffektiviserande åtgärder i sina fastigheter. Som experter inom detta område är det därför en självklarhet för dem att vara med och bidra till ett hållbart samhälle och boosta resan mot ett klimatneutralt Sverige. Den ambitionen har de förstärkt genom att erbjuda villa- och fastighetsägare möjligheten till egenproducerad och förnybar el via solenergi. ESK Solar levererar kompletta och kvalificerade installationer av solpaneler, laddboxar batterier och tjänster för frekvens- och balansreglering av elnätet.

ESK Solar är ett nystartat systerbolag till Energisparkonsulten, och sysselsätter idag fyra medarbetare och väl inarbetade partners och leverantörer. Sammantaget sysselsätter bolagen 17 personer, och sitter i gemensamma lokaler vid Arlandastaden.

Arbetsuppgifter:

I rollen som Account Manager hos ESK Solar har du ett ansvar att vidareutveckla och bredda ESK Solars kundstock inom solcellsförsäljning, kopplat till villasegmentet. Du har ett helhetsansvar för säljprocessen, och ansvarar huvudsakligen för att bevaka inkommande leads, till att bearbeta och stänga affärer på ett snabbt och effektivt sätt.

Du tillhör ett team om fyra personer, som tillsammans tillhandahåller kompetens inom försäljning, projektering och projektledning. I takt med att du blivit bekväm i rollen kommer det finnas goda utvecklingsmöjligheter att anamma en ledande roll i vidareutveckling av ESK Solars säljteam. I samråd med VD kommer du vara ansvarig för att leda, expandera och utveckla ett växande försäljningsteam med ambitiösa målsättningar.

Centrala arbetsuppgifter
• Helhetsansvar för ESK Solars försäljningsprocess gentemot villasegmentet
• Bevaka inkommande leads från marknadsbevakning och agera snabbt och effektivt därefter
• På sikt, vidareutveckla och leda ESK Solars försäljningsteam

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Viss erfarenhet av försäljning inom solcellsbranschen
• Goda ledarskapsegenskaper
• Obehindrad i svenska och engelska, tal och skrift
• B-körkort

För att passa i rollen ser vi att du är en resultatorienterad och tävlingsinriktad person med stort driv. Vi ser att du är en strukturerad och noggrann person som tar ett stort ägandeskap över dina arbetsuppgifter. Med hänvisning till de utvecklingsmöjligheter inom ledarskap som rollen erbjuder ser vi även att du är en handlingskraftig person med goda ledarskapskvalitéer. Avslutningsvis ser vi att du är en samarbetsvillig lagspelare som trivs i ett mindre team som står inför en tillväxtresa. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Voltgatan 24, Arlandastad
Lön: Grund- och provisionslön. Tjänstebil ingår i tjänsten.

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Operatör till Recipharm

Maskinoperatör, läkemedel
Läs mer Jan 29
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på 6 månader med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Recipharm har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Recipharm en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

Recipharm är ett ledande CDMO-företag (Contract Development and Manufacturing Organisation) inom läkemedelsindustrin och har nära 9 000 anställda. Recipharm erbjuder tillverkningstjänster av läkemedel, produktion av material till kliniska prövningar och API:er, farmaceutisk produktutveckling samt utveckling och tillverkning av medel för läkemedelsadministration. Recipharm tillverkar flera hundra olika produkter åt såväl stora läkemedelsföretag som mindre utvecklingsbolag. Bolaget omsätter cirka 11 miljarder kronor per år och har utvecklings- och tillverkningsanläggningar i Frankrike, Indien, Israel, Italien, Portugal, Spanien, Storbritannien, Sverige, Tyskland och USA med huvudkontor i Stockholm, Sverige.

Hos Recipharm arbetar du i en organisation där sammanhållning och ett öppet klimat står högt i prioritet. du möjlighet att förbättra vardagen och höja livskvalitén för patienter över hela världen! Som operatör är du en del av avancerad maskinpark med maskiner, robotar, transportsystem och annan teknisk utrustning. I ditt arbete följer du noga utvecklade standarder för säkerhet, kvalitet, leverans.

Arbetsuppgifter:

I rollen som operatör har du en varierad och central roll på två produktionslinjer med inriktning på förpackningsprocessen. Du är en del av avancerad maskinpark med maskiner, robotar, transportsystem och annan teknisk utrustning. I ditt arbete följer du noga utvecklade standarder för säkerhet, kvalitet, leverans. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar att övervaka och säkerställa smidig drift på produktionslinjerna, där mekanisk hantering och materialpåfyllnad står i fokus. Du är även delaktig i enklare mekaniskt underhåll och felsökning för att säkerställa maskinernas drift. Ditt dagliga ansvar inkluderar att fylla på maskinerna med olika material, såsom bland annat burkar, etiketter, kapslar och bruksanvisningar. Vidare ansvarar du också för att utföra noggranna rensningskontroller för att säkerställa renhet och kvalitet i produktionen. I enlighet med GMP-standarder har du ansvar över korrekt dokumentation vid varje steg i processen. Du ges möjlighet till utveckling och på sikt finns det i tjänsten möjlighet att kliva in i en ledarroll. Du har ett nära samarbete med ditt team som består av sex kollegor. I rollen arbetar du veckovis i tvåskift med följande arbetstider: 06.00-14.00 (måndag-fredag) eller 13.30-22.30 (måndag-torsdag).

• Driva, övervaka och underhålla produktionslinjerna
• Materialpåfyllning och kvalitetskontroll
• Felsöka och lösa eventuella problem som uppstår under produktionen
• Dokumentation samt utveckla arbetsmetoder, SMED, 5s och standarder

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

Krav:
• Avslutad gymnasial utbildning, gärna inom mekanik/teknik/automation eller liknande
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom tillverkningsindustri/lager eller motsvarande
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• Kunskap i Officepaketet
Meriterande:
• Truckkort
• Erfarenhet inom läkemedelsindustrin och GMP
• Ledarerfarenhet

För att trivas i denna roll är du en person som är flexibel och prestigelös och gillar att göra många saker samtidigt och du har ett helikopterperspektiv över ditt arbete. Du uppskattar att jobba både självständigt och i grupp samt trivs med ansvar och kan jobba strukturerat även när tempot är högt. Du är kommunikativ och har lätt för att föra dialog med kollegor och samarbetar gärna med andra. Du är noggrann och strukturerad och ser det som en självklarhet att utföra arbeten med stort kvalitetstänk. Slutligen är du initiativtagande och självgående i din roll, där du tar stort ansvar och har engagemang i ditt arbete!

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Uppsala
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Account Manager till ESK Solar

Account manager
Läs mer Jan 10
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos ESK Solar.

Om företaget:

Energisparkonsult [ESK] är ett välrenommerat familjeföretag i tredje generationen. Ända sedan starten 1979 har de hjälpt bostadsrättföreningar och fastighetsbolag i Stockholm, Uppsala och Mälardalen att utföra energieffektiviserande åtgärder i sina fastigheter. Som experter inom detta område är det därför en självklarhet för dem att vara med och bidra till ett hållbart samhälle och boosta resan mot ett klimatneutralt Sverige. Den ambitionen har de förstärkt genom att erbjuda villa- och fastighetsägare möjligheten till egenproducerad och förnybar el via solenergi. ESK Solar levererar kompletta och kvalificerade installationer av solpaneler, laddboxar batterier och tjänster för frekvens- och balansreglering av elnätet.

ESK Solar är ett nystartat systerbolag till Energisparkonsulten, och sysselsätter idag fyra medarbetare och väl inarbetade partners och leverantörer. Sammantaget sysselsätter bolagen 17 personer, och sitter i gemensamma lokaler vid Arlandastaden.

Arbetsuppgifter:

I rollen som Account Manager hos ESK Solar har du ett ansvar att vidareutveckla och bredda ESK Solars kundstock inom solcellsförsäljning, kopplat till villasegmentet. Du har ett helhetsansvar för säljprocessen, och ansvarar huvudsakligen för att bevaka inkommande leads, till att bearbeta och stänga affärer på ett snabbt och effektivt sätt.

Du tillhör ett team om fyra personer, som tillsammans tillhandahåller kompetens inom försäljning, projektering och projektledning. I takt med att du blivit bekväm i rollen kommer det finnas goda utvecklingsmöjligheter att anamma en ledande roll i vidareutveckling av ESK Solars säljteam. I samråd med VD kommer du vara ansvarig för att leda, expandera och utveckla ett växande försäljningsteam med ambitiösa målsättningar.

Centrala arbetsuppgifter
• Helhetsansvar för ESK Solars försäljningsprocess gentemot villasegmentet
• Bevaka inkommande leads från marknadsbevakning och agera snabbt och effektivt därefter
• På sikt, vidareutveckla och leda ESK Solars försäljningsteam

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Viss erfarenhet av försäljning inom solcellsbranschen
• Goda ledarskapsegenskaper
• Obehindrad i svenska och engelska, tal och skrift
• B-körkort

För att passa i rollen ser vi att du är en resultatorienterad och tävlingsinriktad person med stort driv. Vi ser att du är en strukturerad och noggrann person som tar ett stort ägandeskap över dina arbetsuppgifter. Med hänvisning till de utvecklingsmöjligheter inom ledarskap som rollen erbjuder ser vi även att du är en handlingskraftig person med goda ledarskapskvalitéer. Avslutningsvis ser vi att du är en samarbetsvillig lagspelare som trivs i ett mindre team som står inför en tillväxtresa. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Voltgatan 24, Arlandastad
Lön: Grund- och provisionslön. Tjänstebil ingår i tjänsten.

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu