Uppsala: NESPRESSO AMBASSADÖR MED FOKUS PÅ FÖRSÄLJNING - Uppsala

Hitta ansökningsinfo om jobbet NESPRESSO AMBASSADÖR MED FOKUS PÅ FÖRSÄLJNING - Uppsala i Uppsala. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Uppsala inom den kategorin.

Publicerad: 2024-02-12 // Varaktighet:

NESPRESSO AMBASSADÖR MED FOKUS PÅ FÖRSÄLJNING
Vi söker nu ambitiösa och målinriktade säljare i Uppsala!
Som Nespresso Coffee Advisor är du ambassadör och ansiktet utåt för Nespresso.
Din uppgift är att i någon av Sveriges största hemelektronik-kedjor, på Nespressos yta: SÄLJA, inspirera och demonstrera Nespressos fina kaffemaskiner och tillbehör. Allt medan du bjuder alla kunder att smaka på Nespressos fantastiska premiumkaffe.
Detta är ett jobb klippt och skuret för dig som studerar eller söker något extra på sidan om.
Vi söker dig som är:
-Socialt utåtriktat och positiv
-Nyfiken
-Hög energi
-Driven
-Älskar kaffe och försäljning
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Uppsala som Butikssäljare, fackhandel

Nedan visas andra jobb i Uppsala som Butikssäljare, fackhandel.

Säljare extra, helg och sommar till vår butik i Gränby, Uppsala

Läs mer Feb 12
Vi söker engagerade och passionerade säljare till vår butik i Gränby Uppsala.

Vill du jobba med att ge våra stora och små kunder service i världsklass och sälja produkter för en enklare, snyggare, bättre, säkrare och roligare vardag?

Vi säljer produkter till alla med små barn i sin omgivning, vi har valt ut kända varumärken med hög kvalitet och säkerhet. Hos oss hittar ni barnvagnar, bilstolar och allt annat man kan behöva för att mata, sköta, sova och leka.

Vi önskar att du som söker:

- Vill ha ett roligt extra/helgjobb vid sidan av eftergymnasiala studier.

- Kan jobba upp till heltid under, främst, juli och augusti.

- Har möjlighet att hoppa in med kort varsel under arbetstoppar och storhelger.

Vi tror att du som söker:

- Gillar personlig försäljning

- Är en lagspelare som uppskattar att jobba mot uppsatta mål

- Längtar efter varje nytt kundmöte

- Tycker att omväxlande arbetsuppgifter är motiverande

- Har vana i från något handelsrelaterat jobb sedan tidigare

I arbetsuppgifterna ingår alla i butiken förekommande uppgifter så som varumottagning, påfyllning, prismärkning, exponering, att hålla butiken ren och fräsch och det viktigaste av allt - att ge våra besökare service i världsklass.

Om du tidigare jobbat med sällanköpsförsäljning o/e inom retail så är det ett stort plus.

Om våra önskemål passar in på dig och du vill jobba med oss så tveka inte - Sök Nu!

Vi hanterar inkomna ansökningar löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag (8/3)

Start: enligt överenskommelse

Omfattning:

Helger och extra vid behov samt upp till heltid under semesterperioden.



Lön: Enligt Handels

Ansök nu

Extrajobb - inventeringsuppdrag i butik

Läs mer Nov 20
Arbetsuppgifter

Du kommer ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret för att inventera samtliga artiklar i kundens butik. Detta kräver att du är noggrann då felräkning ger direkta konsekvenser för kunden.

Personliga egenskaper/kvalifikationer

Vi letar efter dig som är noggrann, effektiv och som kan planera din tid på ett strukturerat sätt. Vi ser gärna att du sen tidigare har arbetat med större inventeringar inom sällanköpshandeln eller att du har erfarenhet från andra branscher där inventering sker ofta och regelbundet.

Vår kund verkar inom sällanköpshandeln och vi ser gärna att du är bekväm att arbeta med teknisk utrustning.

För att arbeta för Storesupport behöver du vara över 18 år.

Anställningsform/arbetstid

Inventeringen kommer att äga rum:

Plats: Uppsala Gränby

Dag: 10 januari

Tid: 07.00-16.00

Detta är ett endagsuppdrag med eventuella möjligheter till fler uppdrag hos oss framöver.

Om oss

Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika.

Ansökan

Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Är du intresserad?

Bli en Storesupportare och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Platschef sökes till Uppsala C

Läs mer Nov 14
Vi söker Site Manager till Uppsala C
Är du en teamleader som älskar att slå gårdagens rekord och samtidigt leda ditt team mot gemensamma mål? Trivs du i rollen som spindel i nätet som gillar att inspirera människor i din närhet till ett hälsosammare liv genom att ge förstklassig service till våra medlemmar?
Låter detta som något för dig? Härligt, då är du precis den vi letar efter.

Om tjänsten
Som Site Manager är du regent över ditt gym. Du är nyckelspelaren för den dagliga driften och du arbetar dagligen med att coacha och stötta gympersonalen. Även om du spenderar en del tid bakom skrivbordet är din allra viktigaste uppgift att ta hand om våra träningssugna medlemmar.

Som huvudansvarig för gymmet ser du till att allting fungerar felfritt och smidigt. Du arbetar både praktiskt och administrativ, vilket innebär alltifrån underhåll av maskiner och redskap, till schemaläggning och budgetuppföljning. Du kommer att leda ett mindre team av Site Responsibles, instruktörer och PTs - vilka du också rekrytera om behovet uppstår.

I tjänsten kommer du arbeta en hel del med gruppträning, där du kommer schemalägga och rekrytera instruktörer, föra statistik och utvärdera själva arbetet kring gruppträning.

Arbetstider: Måndag - torsdag 10.00 - 18.30 fredag 10.15 - 16.15

Vi söker dig
I den spännande och självgående rollen som Site Manager sporras du av att hela tiden slå nya rekord, strävar efter att konstant utveckla ditt team och att skapa en positiv arbetsmiljö för alla anställda.

För att lyckas i rollen tar du med enkelhet runt i sociala situationer. Du är ansvarsfull och vid oväntade situationer ser du möjligheter i stället för problem. Att ständigt arbeta med ditt närvarande ledarskap är en självklart och ger dig och ditt team rätta förutsättningar för att skapa det bästa gymmet.

Självklart har du ett brinnande intresse för träning och hälsa och vill precis som vi göra världen till en lite hälsosammare plats.

Vi önskar att du har

- har en avslutad gymnasieutbildning

- har minst 1-3 års erfarenhet som ledare som innebär personalansvar, till exempel som avdelnings-, plats- eller butikschef

- är van att jobba varierat i ett högt tempo med flexibla arbetsuppgifter

- är flytande i tal och skrift i svenska samt har goda kunskap i engelska

- har goda ledaregenskap och en stark social förmåga

- brinner för träning och hälsa och har erfarenhet av gruppträning.

Det är meriterande om du har utbildning som gruppträningsinstruktör.

Vi är Fitness24Seven
För oss är det enkelt. Det ska vara kul att träna. Därför är vi måna om att träning och välmående ska vara tillgängligt för alla. Vårt koncept är unikt - våra gym är öppna för alla våra medlemmar dygnet runt. Dessutom ingår gruppträning och tjejgym alltid i medlemskapet utan extra kostnad. Alltid till marknadens bästa pris.

Sedan 2003 har vi gått från att ha 1 gym i Malmö till att idag ha fler än 260 anläggningar i 5 länder - Sverige, Norge, Finland, Colombia och Thailand. Vi har ett stort fokus kring CSR och arbetar både med egna välgörenhetsprojekt och mot organisationer så som SOS-barnbyar. Välkommen till Fitness24Seven.

Ansök nu

Säljare - St. Pers Galleria Uppsala

Läs mer Nov 13
John Henric grundades av John Ekström och Nicklas Nordbergh 2008 i Malmö. Sedan starten har vårt bolag och våra produkter präglats av en passion för hantverk och kvalitet, där det moderna möter det klassiska. Vi har sedan start vuxit med lönsamhet, och erhållit DI:s utmärkelser Gasell och SuperGasell. Idag är vi det mest snabbväxande herrmodemärket i Skandinavien inom e-handel, och har målet om att fortsätta växa vidare internationellt. Under senaste verksamhetsåret har vår omsättning ökat från ca SEK 86 miljoner till SEK 135 miljoner, motsvarandes en tillväxt om ca 55%. Genom vår e-handel och våra butiker når vi den modemedvetne mannen med prisvärda och högkvalitativa kläder och accessoarer på över 150 marknader globalt. Läs gärna mer om vilka vi är här. (https://johnhenric.com/se/about-us/)

Vad förväntas du göra?

- Tillsammans med ditt team jobbar du för att uppnå bästa möjliga kundservice och försäljning.

- Jobba med att bibehålla kundlojalitet hos återkommande kunder samt skapa nya genom att agera som en förtroendegivande och kunnig säljare.

- Driva försäljningen och utmanas av att jobba mot dagliga budgetar och KPI:er.

- Ta hand om leveranser, enklare skyltning samt den rutinmässiga tillsynen av butiken.



Vem letar vi efter?

- Du har tidigare erfarenhet av arbete i butik.

- Du är social, framåt, positiv och gillar att ta intiativ.

- Du är nyfiken och strävar efter att bli en stark och förtroendegivande säljare

- Du har passion för service och att överträffa kundens förväntningar är en självklarhet för dig

- Du är flexibel och kan jobba både vardagar, kvällar och helger i i St.Pers galleria - Uppsala

Vad erbjuder vi?

- En rolig och prestigelös arbetsmiljö
- Lön efter kvalifikationer
- Rabatt på våra kollektioner


Då vi ska tillsätta flera tjänster så letar vi efter både dig som kan jobba deltid samt vara med och driva butiken på heltid.

Start Mars 2024



Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag, vi går igenom dem löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.

Ansök nu

Säljare deltid till Uppsala (Gränby)

Läs mer Okt 26
Vi söker fler engagerade och passionerade säljare till vår butik i Gränby, Uppsala

Vill du jobba med att ge våra stora och små kunder service i världsklass och sälja produkter för en enklare, snyggare, bättre, säkrare och roligare vardag?

Vi säljer produkter till alla med små barn i sin omgivning, vi har valt ut kända varumärken med hög kvalitet och säkerhet. Hos oss hittar ni barnvagnar, bilstolar och allt annat man kan behöva för att mata, sköta, sova och leka.

Vi tror att du som söker

- Vet vad det innebär att ge högklassig service

- Längtar efter varje nytt kundmöte

- Gillar personlig försäljning

- Är en lagspelare som uppskattar att jobba mot uppsatta mål

- Tycker att omväxlande arbetsuppgifter är motiverande

- Uppskattar varierande arbetstider

- Vill ha ett riktigt roligt jobb

I arbetsuppgifterna ingår alla i butiken förekommande uppgifter så som varumottagning, påfyllning, prismärkning, exponering, att hålla butiken ren och fräsch och det viktigaste av allt - att ge våra besökare service i världsklass.

Om du tidigare jobbat med sällanköpsförsäljning o/e inom retail så är det ett stort plus.

Om våra önskemål passar in på dig och du vill jobba med oss så tveka inte - Sök!

Vi kan komma att tillsätta tjänster löpande. Sista ansökningsdag 20/11

Start: omgående eller enligt överenskommelse

Omfattning:

1 säljare vikariat 75% ca 1,5 år

1 säljare 50%

1 säljare 40%



Lön: Enligt Handels

Ansök nu

Andra jobb i Uppsala från Retail United AB

Nedan visas andra jobb i Uppsala från Retail United AB .

Allente - District Manager Uppsala

Utesäljare
Läs mer Jun 22
Gillar du sport, kundkontakt och vill jobba med att sälja offentlig visning av massor av populära sportevenemang? Som exempelvis Premier League, UEFA Champions League, La Liga, Serie A, SHL och HockeyAllsvenskan. Då har vi jobbet för dig!
Vi söker nu en driven och engagerad säljare för Allente. Din huvuduppgift blir att skapa intresse och sälja företagsabonnemang till pubar, restauranger och caféer. Tjänsten innebär att du blir ansvarig säljare i en tilldelad region.
Arbetet omfattar mötesbokning, kundbesök, skapa avtal och försäljning av abonnemang för offentlig visning. Vara kunden behjälplig med rådgivning och vägledning. Du har tydliga mål och rapporterar till försäljningschef för affärsområdet offentlig visning. Arbetet innebär en del resor och övernattning på hotell.
Din profil:
Vi söker dig som är driven, social och alltid sätter kunden i fokus. Du ska vara positiv, lojal och hjälpsam, såväl mot kunder som mot medarbetare.
Du är serviceinriktad.
Du är van att ta eget ansvar och du är inte rädd för utmaningar.
Du har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
Du har ett genuint intresse för sport.
Du har erfarenhet av B2B-försäljning
Du har grundläggande datorkunskaper.
Du har B-körkort
Vi erbjuder dig:
Möjlighet att jobba med försäljning av populära TV-sportabonnemang.
En stimulerande arbetsplats med möjlighet till ett stort nätverk.
Utbildning för att du ska kunna känna dig trygg med rollen.
Flexibilitet
Spännande tjänst om du är intresserat av sport
Mer om tjänsten:
Anställningsform: Provanställning 6 månader.
Arbetstider: Du kommer att arbeta vardagar ca. 40 timmar i veckan.
Ersättning: Fast lön, tjänstebil, traktamente.
Om oss:
I det här uppdraget blir du anställd av Retail United. Vi är en fullservicebyrå inom retail som hjälper varumärken att bli valda. Vi har specialistkunskap som ger resultat i affärsområdena strategi, reklam och genomförande. Bolaget har 100 anställda runt om i Norden och arbetar med flera stora välkända varumärken. Läs mer på www.retailunited.se
Är du intresserad?
Ansök genom att klicka på ansökningsknappen. Skicka din ansökan så snart som möjligt då projektet påbörjas inom kort! Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

SONY - AREA RETAIL MANAGER

Regionchef, butik
Läs mer Feb 28
Vi stärker vårt team och letar därför efter nya resurser. Som Area Retail Manager kommer du att vara ansvarig för återförsäljare och operatörer som representerar Sonys konsumentprodukter i ditt tilldelade distrikt. Du kommer att rapportera till FSM (Field Sales Manager) och NPM (Nordic Project Manager). Arbetet kräver mycket resor och att uppfylla nordiska mål när det gäller synlighet av Sonys produkter, försäljning och antal butiksbesök.

Som Area Retail Manager kommer du att ansvara för följande:
Marknadsföring av Sonys konsumentprodukter till både återförsäljare, operatörer och slutkunder.
Säkerställa uppnåendet av försäljningsmål i dina utsedda butiker.
Genomföra lokala säljdagar, sälja till slutkonsumenter på helger.
Uppföljningskampanjer och aktiviteter arrangerade av FSM.
Skapa och säkra profilvärde för Sony inom detaljhandeln.
Arrangera utbildningar och evenemang för Sonys återförsäljare och operatörer.
Uppföljning hos återförsäljare och operatörer av Sonys konsumentprodukter (försäljning, relationsbyggande och support).
Skapa intresse kring samt se till att Sony -produkter är omtyckta av personalen i butik.


Kvalifikationer:
Högre utbildning och / eller försäljningserfarenhet med dokumenterade resultat. Gärna inom detaljhandeln.
B - Körkort
Förmågan att stå framför en stor folkmassa och presentera Sony -produkter.
Mycket goda färdigheter i engelska - skriftligt och muntligt.
God datorvana - Microsoft Office och CRM -system.
Goda egenskaper av relationsbygge.
Teknik intresserad.
Flexibel när det gäller resor / övernattningar.


Personen vi söker tycker om en arbetsmiljö med tempo, är strukturerad och målinriktad i sitt arbetssätt. Du vet vad som krävs för att lyckas med försäljning och kommer att addera värde till sina kunder och kollegor. Ett flexibelt tillvägagångssätt krävs i denna tjänst på grund av mycket resor, sena nätter kan även förekomma. Du kommer även behöva kunna arbeta på god hand självständigt i denna tjänst.
Sony erbjuder produktutbildning och en spännande position i en bransch som utvecklas snabbt. Sonys utbud av konsumentprodukter växer stadigt, den vi tilldelar denna tjänst får möjlighet att vara en del av utvidgningen av Sony.
Du blir i denna tjänst en del av en mycket trevlig arbetsmiljö, med bra förutsättningar samt tilldelad tjänstebil.
Anställningen kommer att ske genom Retail United AB. Retail United har sitt huvudkontor i Stockholm och tillhandahåller hela den nordiska personalstyrkan som arbetar inom detaljhandeln för Sony. Läs mer om oss på retailunited.se
Om Sony
Sony Corporation är ett kreativt underhållningsföretag med en solid grund för teknik. Från spel- och nätverkstjänster till musik, bilder, elektronik, halvledare och finansiella tjänster - Sonys syfte är att fylla världen med känslor genom kraften i kreativitet och teknik.

Ansök nu