Uppsala: Fastighetsförvaltare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Fastighetsförvaltare i Uppsala. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Uppsala inom den kategorin.

Publicerad: 2024-02-09 // Varaktighet: Heltid

Vi söker nu två fastighetsförvaltare till kyrkokansliet
Vill du vara med och förvalta fastigheter såväl i Sverige som utomlands? Vill du bidra med din kunskap om hyres-, upphandlings- och avtalsfrågor men samtidigt arbeta i en bred och omväxlande förvaltarroll? Då är du den vi söker!
Till kyrkokansliet – som arbetar med frågor som rör hela Svenska kyrkan, söker vi nu två fastighetsförvaltare med förmågan att effektivt organisera och hantera förvaltningen av kyrkokansliets fastighetsbestånd.

Tjänsterna är placerade på enheten för fastighetsstöd som tillhör avdelningen fastigheter, kulturarv och service. 
Om rollen
På kyrkokansliet kommer du att arbeta med fastigheter och lokaler som finns både i Sverige och ute i världen. Den nationella nivån disponerar ett antal centralt belägna fastigheter i Uppsala, Lund och Uddevalla med i huvudsak kontorsverksamhet. Svenska kyrkan i utlandet förfogar över ca 50 objekt i 25 länder, dels genom ägande, dels som hyresgäst. Du är stationerad i Uppsala men tjänsten innebär till viss del resor, internationellt och i Sverige. Antalet resor per år varierar med verksamhetens behov.

Som fastighetsförvaltare blir du en del av ett dynamiskt och engagerat team. Du kommer att arbeta självständigt men i nära samarbete med olika verksamheter inom Svenska kyrkan, med stöd från kvalificerade jurister, ekonomer och inköpare.
Exempel på dina ansvarsområden inkluderar: 
Kontakt med nyttjande verksamheter och externa hyresvärdar.
Lokalförsörjningsplanering.
Genomförande av behovsutredningar och förstudier vid lokalbehovsförändringar.
Hyresutredningar, lokalsökningar och hyresförhandlingar.
Driva och medverka i lokalprojekt.
Upphandling av konsulter, entreprenörer och annan expertis.
Planering av tillsyn, skötsel och underhåll.
Ekonomiska analyser och riskbedömningar.
Handlägga löpande ärenden och utföra administrativa uppgifter, som till exempel diarieföring och dokumentation.

Vem du är
Har akademisk utbildning inom samhällsbyggnad, juridik, ekonomi eller motsvarande.
Har flera års erfarenhet av fastighetsförvaltning.
Har flera års erfarenhet av att hantera och organisera olika administrativa uppgifter relaterade till fastigheter.
Har erfarenhet av att planera och övervaka underhållsaktiviteter inklusive budgetering och ta fram beslutsunderlag.
Har flera års erfarenhet av hyresförhandlingar och goda kunskaper i hyreslagstiftningen, samt kunskap om lagar och regler som styr fastighetsförvaltningen.
Har erfarenhet av rollen som beställare och kan handla upp konsulter och entreprenörer i Sverige och utlandet.
Har grundläggande kunskap om teknisk fastighetsförvaltning.
Kan kommunicera yrkesmässigt både på svenska och engelska.
Är kommunikativ, strukturerad och har god administrativ förmåga.

Du har förstås en positiv attityd och vilja att sätta dig in i organisationens verksamhetsplaner, mål och riktlinjer och hela tiden ha dessa för ditt inre när du agerar självständigt i det dagliga arbetet. Du är trygg i dig själv och din kompetens och du har förmågan att planera och organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du har också god förmåga att hantera och lösa problem.

För anställning på kyrkokansliet behöver du vara medlem i Svenska kyrkan och dela dess värderingar som präglas av lika värde, fred, försoning, rättvisa och hållbarhet.
Vad Svenska kyrkan erbjuder dig
Svenska kyrkan är en trygg arbetsgivare med engagerade och ansvarstagande kollegor i en hjälpsam kultur. Arbetet innebär spännande och varierande arbetsuppgifter med möjlighet att arbeta med en bredd av fastigheter och lokaler både nationellt och internationellt.

Som anställd vid kyrkokansliet omfattas du av ett förmånligt kollektivavtal och lokala avtal som bland annat möjliggör årsarbetstid med flextid, friskvårdssatsningar, med mera.
Välkommen med din ansökan!
I denna rekrytering samarbetar kyrkokansliet med Fasticon. Alla ansökningar behandlas konfidentiellt och löpande.  
Du söker tjänsten via annonsen. För att säkerställa att dina personuppgifter hanteras i enlighet med GDPR tar Fasticon inte emot ansökningar via e-post.?Vi arbetar utifrån en kompetensbaserad rekryteringsprocess.?Det innebär att vi arbetar med fokus på att rekrytera rätt kompetens i förhållande till verksamhetens behov.? 

Urval sker löpande, så vänta inte med din ansökan! 
Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Malin Clavering på malin.clavering@fasticon.se 
Om Fasticon
Fasticon är specialister på kompetensförsörjning inom samhällsbyggnadssektorn. Vi hjälper våra kunder att förstärka sina organisationer genom att attrahera, utveckla och behålla rätt kompetens. Läs mer www.fasticon.se och sök lediga jobb på www.fasticon.se/lediga-jobb/

Alla platsannonser →

Andra jobb i Uppsala som Fastighetsförvaltare

Nedan visas andra jobb i Uppsala som Fastighetsförvaltare.

Uppsalahem söker Fastighetsförvaltare till Östra distriktet

Läs mer Feb 13
Uppsalahem är Uppsalas ledande bostadsbolag och har ca 300 engagerade medarbetare som förvaltar vårt bestånd av ca 18 000 lägenheter. Hos oss får du arbeta med något av det som är mest betydelsefullt för människor, deras hem.

Ditt uppdrag hos oss
Tycker du om att bygga relationer och att arbeta med långsiktiga kundrelationer? Är du i början av din karriär efter avslutad examen från universitet/högskola eller vill du ta nästa steg i karriären och vill utvecklas i en spännande roll som fastighetsförvaltare? Vi söker nu en fastighetsförvaltare som vill vara med och skapa de bästa förutsättningarna för våra hyresgäster och fastighetsbeståndet.

Om tjänsten som fastighetsförvaltare
Som fastighetsförvaltare har du en roll som ger dig stor variation i vardagen med många kontaktytor och intressanta uppgifter. Rollen innebär bland annat att du ansvarar för drift, underhåll, fastighetsteknik. Med fokus på hög servicenivå arbetar du med allt från att driva projekt med varierande komplexitet, vara med i att planera renovering och ombyggnation till att hantera specifika ärenden hos våra hyresgäster.

Som stöd har du hjälp av ett mindre team av förvaltningsassistenter. Du leder det dagliga arbetet i teamet genom gemensam planering, prioritering och regelbundna avstämningar/uppföljningar både enskilt och i grupp. Tillsammans i teamet följer ni hyresgästerna under hela hyrescykeln. Nöjda hyresgäster är viktigt för oss och vi strävar alltid efter att göra det lilla extra. Du tänker ständigt på att utveckla dina bostadsområden, i både stora och små frågor.

Därför är det viktigt att du som person även är flexibel och lösningsorienterad. Rollen innebär många olika kontaktytor och du kommer att ha kontakt med både kollegor, hyresgäster och externa leverantörer. Vi söker dig som gillar att utveckla fastigheter och skapa förutsättningar för våra hyresgäster att trivas.

Hos oss tillhör du ett förvaltningsteam, där du ansvarar för ca 1700 lägenheter och har det totala fastighetsägaransvaret för allt som sker i ditt fastighetsbestånd. Dina fastigheter i den här tjänsten ligger huvudsakligen i Salabackar, Kvarngärdet, Kåbo, men även i centrala delar av Uppsala.

Du kommer ha ett ekonomiskt ansvar för ditt fastighetsbestånd vilket innebär att du har budget- och resultatansvar och jobbar mot ett antal fastställda mål såsom ekonomisk avkastning, serviceindex och hållbarhet.

I rollen kommunicerar du och bygger relationer med våra hyresgäster, entreprenörer, kollegor och övriga externa intressenter. Därför är det viktigt att du är kommunikativ, duktig på att samarbeta och bra på att möta andra människor.

Vem är du?
Som person är du affärsorienterad, bra på relationer och att bygga förtroende hos våra hyresgäster. Du är driven, analytisk och har lätt för att samarbeta. För att trivas hos oss bör du ha ett prestigelöst förhållningssätt.

Vi söker dig som har:

- akademisk examen från universitet eller högskolan, inom relevant område som tex byggingenjör, fastighetsekonomi, samhällsbyggnad.

- meriterande med några års erfarenhet av att arbeta som fastighetsförvaltare.

- mycket goda kunskaper i Office-paketet.

- mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift

- B-körkort är ett krav

Det är meriterande om du har kunskaper inom hyresjuridik, fastighetsjuridik, entreprenadjuridik, byggteknik och fastighetsekonomi. Har du arbetat i ett fastighetssystem såsom Xpand är även det ett plus.

För att lyckas i rollen tror vi att du brinner för service och har ett öga för detaljer. Problemlösning är en naturlig del av din arbetsdag och genom kreativitet och målmedvetenhet hittar du bra lösningar.

Du har ett stort intresse och engagemang för sociala frågor då vi arbetar aktivt för att ge våra hyresgäster ett tryggt och säkert boende.

Vi på Uppsalahem

Välkommen till oss på Uppsalahem! Vi är vad vi heter, hem för var sjätte Uppsalabo. Vi äger, förvaltar och bygger bostäder för stora, små dagdrömmare, tv-tittare, fågelskådare och gamers. Vill du vara med och jobba för ett levande och hållbart Uppsala där alla kan leva och trivas? Som det ledande bostadsbolaget i Uppsala är vår vision att bli Sveriges bästa bostadsbolag. Läs mer om oss, vår historia och våra värderingar på www.uppsalahem.se (http://www.uppsalahem.se/).

Här kan du även läsa mer om vilka förmåner vi erbjuder. (https://app.teamtailor.com/companies/poC8lvnIKxM/jobs/2258702/edit/Att jobba på Uppsalahem - Uppsalahem)

Om anställningen
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Dagtid (kvällar kan ibland förekomma)
Anställningsform: Tillsvidareanställning
Start: Enligt överenskommelse
Placering: Distrikt Östra

Nyfiken?

Vill du veta mer om tjänsten? Då ska du kontakta Fastighetschef Fredrik Martinsson, fredrik.martinsson@uppsalahem.se. Vi går igenom ansökningarna löpande så rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Varmt välkommen med din ansökan senast 2024-03-15.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Sommarjobba hos Vasakronan i Uppsala!

Läs mer Jan 8
Är du studerande på universitet eller högskola inklusive yrkeshögskola, har kommit minst halvvägs i din utbildning och vill vara med och utveckla Uppsala? Vill du lära dig mer om Vasakronan och fastighetsbranschen samt drivs av att göra skillnad för våra kunder? Då vill vi önska dig varmt välkommen att söka sommarjobb på Sveriges största fastighetsbolag!

På Vasakronan blir du del av en kultur som är öppen, vänlig och inkluderande. Våra värderingar är enkla och fast förankrade i vår kultur. Vi tror på öppenhet, glädje, att få saker gjorda på ett schysst och ärligt sätt och vi tar ansvar för helheten. Att Vasakronans avkastning går till det allmänna pensionssystemet, och att du på så sätt bidrar till dagens och morgondagens pensioner tror vi att du ser som ett stort plus!

Vi erbjuder...

sommarjobb på flera olika avdelningar hos oss. Det kan exempelvis vara inom Kund & marknad, Investeringar & projekt eller Teknik & fastighet. Exakt vilka arbetsuppgifter du får möjlighet att ta dig an under sommarperioden beror på vilket område du är intresserad av och kommer jobba inom. Det som däremot är säkert är att vi verkligen ser fram emot att lära känna dig och ta del av dina goda tankar, idéer och kunskaper. Hos oss får du möjlighet att realisera dina idéer och göra skillnad, på riktigt.

Vi söker dig som...

är prestigelös, älskar att lära sig nya saker, är ansvarstagande och noggrann samt gör sitt yttersta för att bidra till en härlig stämning på kontoret. Din kommunikativa förmåga och din lyhördhet gör dig till en person som är lätt att komma överens med. Du inte bara gillar att samarbeta, du har en vilja att göra det - på absolut bästa sätt. Vi vet att olikheter berikar och utvecklar oss och vi söker därför alltid personer med olika bakgrunder, erfarenheter och kunskaper.

Vill du veta hur det är att jobba på Sveriges största fastighetsbolag?

Möt några av våra duktiga medarbetare (https://vasakronan.se/om-vasakronan/jobba-hos-oss/yrkesroller/)

Vi värnar om din kandidatupplevelse

Vi är väldigt angelägna att din kandidatupplevelse hos oss ska kännas professionell och transparent, tveka därför inte att höra av dig om du har har några frågor eller funderingar längs vägen.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Adeccos kund i Uppsala söker en fastighetstekniker

Läs mer Feb 16
Har du erfarenhet av fastighetsskötsel och tekniskt arbete med drift/underhåll? Adeccos kund i Uppsala söker nu en driven fastighetstekniker, för ett vikariat på 6 mån (eventuellt längre) med start omgående! 

Om uppdraget
Du kommer att arbeta med löpande ta ansvar för drift, driftoptimering och felavhjälpande underhåll av SBB
Kåpans fastighetsbestånd. Verkar för regionens totala resultat och finansiella mål.

• Ansvara för tekniska installationer
• Ansvara för att åtgärda felanmälningar
• Ansvara för rutinmässiga ronderingar och kontroller
• Ansvara för energioptimering av tilldelade fastigheter
• Ansvara för beställningar och uppföljning av mindre reparationer och
underhållsåtgärder
• Ansvara för maskiner och redskap
• Ansvara för att inre- och yttremiljö
• Medverka och följa givna föreskrifter samt använda de skyddsanordningar
som krävs för att åstadkomma en god arbetsmiljö.
• Övrigt inom ansvarsområdet förekommande arbete

• Felavhjälpande underhåll
• Byta filter och allmän tillsyn av ventilationssystemen, värmesystem och
värmepumpar.
• Problemlösning av fastighetens tekniska system exempelvis inomhusklimat,
värme och ventilation.
• Tillsyn och skötseln av inre- och yttremiljö
• Utföra lägenhetsbesiktningar och därmed följande åtgärder.

Om dig
Kunskaper och färdigheter
• Utbildning inom teknik, som lägst på gymnasienivå men gärna från YHutbildning.
• Några års erfarenhet från arbete inom fastighetsteknik eller motsvarande krävs
• B-körkort är ett krav
• Vissa behov av löpande fortbildning inom fastighetsteknik mm

• Ekonomisk förståelse.
• Service- och kundorientering
o Sätter "kundens" behov i fokus och agerar snabbt och effektivt utifrån
det.
o Representerar SBB Kåpans varumärke och agerar ansiktet utåt samt
agerar utåtriktat och öppet för att skapa goda relationer.
• Analytisk och god problemlösningsförmåga
o Ser ekonomiska sammanhang utifrån affär och affärsrelaterade
principer samt analyserar och drar korrekta slutsatser.
o Identifierar och analyserar problem samt ger relevanta lösningar för att
lösa problem.
• Självgående och initiativtagande
o Driva med eget initiativ till olika förbättringsarbeten och självständig
arbeta med olika processer.
• Samarbetsförmåga
o Höga krav på att kommunicera på ett pedagogiskt och effektivt sätt,
både i tal och skrift
o Ha en god förmåga att skapa och bevara relationer och förtroende.
• Levererar i utsatt tid med god kvalitet

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Amila Dresevic på 073 684 78 61, eller amila.dresevic@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Fastighetsförvaltare till bostadsförvaltningen i Uppsala kommun

Läs mer Feb 2
Bostadsförvaltning, Fastighetsstaben

Trivs du med att knyta många kontakter och ha flera arbetsuppgifter pågående samtidigt? Vill du vara spindeln i nätet och hålla ihop alltifrån beställningar av lägenhetsrenoveringar till ekonomisk uppföljning av en egen fastighetsportfölj? Då är det här jobbet för dig!

Bostadsförvaltningen är en av tre grupper inom enheten förvaltning på fastighetsstaben. Vi jobbar med förvaltning av kommunens bostäder som kan vara inhyrda, egenägda eller bostadsrätter. I vår grupp finns bostadshandläggare, förvaltare, besiktningspersoner och bovärdar, som alla samarbetar för att skapa bäst förutsättningar för förvaltning av våra bostäder och hyresgäster.

Ditt uppdrag
I arbetet ingår att arbeta med kundkontakter, hyresofferering och avtalsskrivning, registrera och uppdatera data i vårt fastighetssystem, dokumentera processer samt att jobba med underhållsplaner och ekonomiuppföljning. Det ingår även att beställa åtgärder, bevaka verksamhetens intresse i fastighetsägarens planering av åtgärder (exempelvis underhållsplanering), bevaka att beställda åtgärder utförs, fakturahantering samt att planera, kvalitetssäkra och följa upp den långsiktiga fastighetsplanen. Du har din egen fastighetsportfölj och ansvarar för prognosarbete och ekonomisk uppföljning av den.

Din bakgrund
Vi söker dig som har utbildning inom fastighetsförvaltning, projektledning eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som relevant för tjänsten. För att lyckas i det här uppdraget ser vi att du har erfarenhet av arbete inom fastighetsförvaltning och med ekonomisk uppföljning och prognosarbete. Det är också viktigt att du har kunskaper i it-baserade affärssystem och inom hyreslagstiftning. Vi ser det som meriterande för tjänsten om du har utbildning inom företagsekonomi och erfarenhet av arbete inom kommunal verksamhet. Arbetet kräver goda kunskaper i Microsoft 365, B-körkort och goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Det är en fördel om du även har kunskaper i ett annat språk.

Som person är du bra på att skapa, underhålla och utveckla arbetsmässiga relationer. Du förstår ekonomiska samband och de faktorer som leder till en verksamhet med ekonomi i balans och är en flexibel person som har förmågan att se möjligheter i förändringar. Vidare tar du initiativ och sätter igång aktiviteter för att uppnå resultat. Dessutom har du en god samarbetsförmåga och relaterar till andra på ett lyhört och smidigt sätt.

Upplysningar
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, kontakta: Agnes Larsson Lindholm, gruppchef, 018-727 47 37.

Facklig företrädare: Vision, Liselotte Ehn, 018-727 49 49.

Har du frågor gällande registrering av din ansökan, kontakta enheten för kompetensförsörjning: 018-727 26 59.

I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen.

Om vår organisation
Välkommen till kommunledningskontoret. Här jobbar du tillsammans med medarbetare på staber för kommunikation, HR, IT, ekonomi och fastighet samt avdelningarna kvalitet och planering, hållbarhet, trygghet, säkerhet och beredskap, samt kansli. På kommunledningskontoret ligger även organisationerna för näringsliv och destination samt gemensam service. Kommunledningskontoret är länken mellan våra förtroendevaldas beslut och kommunens alla verksamheter. Vårt uppdrag är bland annat att samordna och driva övergripande frågor inom demokrati, samhälls- och näringslivsutveckling samt ekologisk och social hållbarhet.

Mer information om hur det är att arbeta i Uppsala kommun hittar du på Jobba hos oss - Uppsala kommun (https://www.uppsala.se/foretag-och-arbete/jobb-och-karriar/jobba-hos-oss/bli-en-av-oss/)

Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

Dina personuppgifter kommer att användas för att administrera din ansökan inom Uppsala kommun.

Ansök nu

Andra jobb i Uppsala från Fasticon Kompetens AB

Nedan visas andra jobb i Uppsala från Fasticon Kompetens AB .

Gruppchef fastighetsförvaltning

Fastighetsförvaltare
Läs mer Aug 13
HSB Uppsala söker affärsinriktad gruppchef fastighetsförvaltning
Har du förvaltningserfarenhet och vill vara med och leda en enhet som befinner sig på en spännande förändringsresa? Är du drivande, affärsinriktad och vill arbeta som gruppchef? Då kan HSB Uppsala vara rätt arbetsplats för dig!

Om rollen
Som gruppchef leder och ansvarar du för fastighetsförvaltningens dagliga operativa arbete. Enheten består idag av nio förvaltare och befinner sig på en spännande förändringsresa. Du förväntas aktivt identifiera förbättringsmöjligheter och säkerställa att dessa genomförs. Du samverkar för att utveckla verksamheten och har alltid kunden i fokus. I rollen ingår även egna förvaltaruppdrag. Närmsta chefen kommer att vara förvaltningschef med placering i Uppsala.   

Huvudsakliga arbetsuppgifter
Positionen innehåller personalansvar där du fördelar arbetet för en grupp förvaltare och ansvarar för att den dagliga förvaltningen utförs med högsta kvalitet och på affärsmässiga grunder. Du driver och leder förändrings- och utvecklingsarbete vilket inkluderar etablerandet och säkerställandet av nya arbetsrutiner och processer. Du bidrar till god struktur och effektivisering av rutiner där även andra administrativa arbetsuppgifter ingår. I rollen ingår även att arbeta med budget, prognos och ekonomisk uppföljning av enheten samt upphandlingsfrågor och regelbunden kundkontakt.

Du driver även egna förvaltningsuppdrag gentemot kunderna. Detta innebär en hel del kontakter med bostadsrättsföreningar och boende, leverantörer och entreprenörer. Som kundansvarig för ett antal bostadsrättsföreningar ansvarar du för upphandling av entreprenader och löpande avtal, planering av underhåll, uppföljning av fastighetsskötsel och andra tjänster samt är bostadsrättsföreningens kontaktperson gentemot styrelser, boende/nyttjare, leverantörer etc. Du genomför och dokumenterar okulärbesiktningar, medverkar vid årsbesiktningar, arbetar med ekonomi och försäkringsskador samt deltar vid styrelsemöten i HSB-bostadsrättsföreningar, dag- eller kvällstid.

Vad HSB erbjuder dig
HSB Uppsala med dotterbolag vill genom aktiv samverkan och utvecklad verksamhet skapa goda värden för såväl medlemmar som kunder.

Du erbjuds ett varierande arbete med kontinuerlig kompetensutveckling och goda utvecklingsmöjligheter. Organisationen präglas av en bra arbetsmiljö, trevlig atmosfär, gott samarbete och korta beslutsvägar. Här ingår även ett upparbetat samarbete med partners och aktörer på marknaden, god och stabil ekonomi inom företaget samt bra personalförmåner. 

Din profil  
Vi ser att du har följande bakgrund och kvalifikationer för att lyckas i denna roll: Fastighetsförvaltarutbildning eller likvärdig högskoleutbildning.
Erfarenhet av fastighetsbranschen och fastighetsförvaltning.  
God förståelse för fastighetsteknik.
Goda kunskaper i hur man förvaltar en fastighet.
Skicklig på att etablera och utveckla långsiktiga och professionella relationer.
Affärsmässig och driven.
Utvecklingsinriktad, nyfiken och dynamisk.  
Förmåga att skapa överblick men också nyfikenhet och intresse för detaljer och sakfrågor.
Det är meriterande om du har: Ledarskapserfarenhet.
Erfarenhet av projektledning.
Erfarenhet av entreprenadavtal och skadeförsäkringsfrågor.  

Välkommen med din ansökan! 
I den här rekryteringen samarbetar HSB Uppsala med Fasticon. För att söka tjänsten, registrera ditt CV på www.fasticonjobb.se. Alla ansökningar behandlas löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Dajana Mladenovic på 08-559 21 616 alternativt dajana.mladenovic@fasticon.se.

Om Fasticon
Fasticon är specialister på kompetensförsörjning inom samhällsbyggnadssektorn. Vi hjälper våra kunder att förstärka sina organisationer genom att attrahera, utveckla och behålla rätt kompetens. Det gör vi genom att utbilda, rekrytera och hyra ut yrkesverksamma som bidrar till värdeskapande samhällsbyggnad. Kunderna finns över hela Sverige och vi utgår från kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö. Läs mer på www.fasticon.se och sök lediga jobb på www.fasticonjobb.se.

Ansök nu