Uppsala: Jobba I Malta

Hitta ansökningsinfo om jobbet Jobba I Malta i Uppsala. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Uppsala inom den kategorin.

Publicerad: 2023-05-25 // Varaktighet: Heltid

Sök jobbet som spelvärd på RoligaJobb för att jobba i Malta!
Pratar du flytande svenska & vill jobba i Malta? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar RoligaJobb dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba i Malta. Sök Nu! ????
Erbjuder:
? Fast grundlön & bonus
? Jobba i Malta
? Betald resa, boende & utbildning
Krav:
? Flytande svenska i tal & skrift
? Vill jobba som spelvärd i Malta
? Inget belastningsregister

Alla platsannonser →

Andra jobb i Uppsala som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Uppsala som Kundtjänstmedarbetare.

2nd Line Support Specialist

Läs mer Apr 18
Om Caspeco Dagens Caspeco uppstod år 2006 – i mötet mellan en legendarisk krögare och en smart Uppsala-student. Per Söderqvist hade drivit ett antal populära krogar, men med blandad ekonomisk framgång. När han drev krog i Uppsala tog han in en sommarpraktikant för att hjälpa honom att få koll på utgifter, inkomster, marginaler och bemanning. Med hjälp av ett egenutvecklat excel-ark kunde Per Söderqvist över en natt få en helt ny överblick – och lönsamheten steg.
Idag erbjuder Caspeco ett restaurangsystem för krogar- och upplevelseindustrin. Våra produkter består av Bokning, Kassa, Personal och Analys. Bolaget består idag av cirka 180 medarbetare, 2500 kunder i en organisation där beslutsvägarna är korta, varje medarbetare gör skillnad, och nya idéer och initiativ premieras. Nu söker vi efter en 2nd line support specialist inom området Guest för vår fortsatta tillväxtresa.
Din rollSom 2nd Line Support Specialist kommer du att spela en nyckelroll i att leverera högkvalitativ teknisk support och kundservice för våra produkter inom bokning och kassa, det vi kallar Guest. Du kommer att vara den primära kontaktpunkten för mer komplexa tekniska ärenden och vara ansvarig för att utföra djupare felsökning och utredning för att säkerställa snabba och effektiva lösningar åt våra kunder.
Ansvarsområden inkluderar:
Leverera 2nd line support för våra kunder inom områdena kassa och bokning, inklusive vår moderna iPad-baserade kassalösning, våra beställningslösningar i app och på webb samt vårt avancerade bokningssystem.
Utföra djupare felsökning och utredning av tekniska problem, agera som eskaleringspunkt till 3rd line support eller Research & Development (R&D).
Genomföra kundutbildningar vid förfrågan för att säkerställa att kunderna är bekanta med systemets funktioner och användning.

KvalifikationerVi söker dig som trivs att arbeta i en dynamisk miljö med varierande arbetsuppgifter. Du är utåtriktad och brinner för kundkontakt och support. Du trivs med att arbeta självständigt och ta egna initiativ och prioritera för att hjälpa kunden på bästa sätt. Rollen kräver att du är flexibel och pedagogisk och kan arbeta i ett stundvis högt tempo. Andra personliga egenskaper som vi värdesätter högt till denna roll är strukturerad, samarbetsvillig, noggrann, nyfiken och prestigelös. Vi ser även att du har:
Erfarenhet av arbete med boknings- och kassasystem är starkt meriterande, särskilt om du har erfarenhet av vårt eget system.
Förmåga att undersöka och lösa avvikelser i rapporter och annat material.
Stark teknisk förståelse och felsökningsfärdigheter krävs, inklusive arbete med olika system och nätverksmiljöer.
Flytande svenska och goda kunskaper i engelska är ett krav för att hantera internationella kunder.
Erfarenhet från besöksnäringen och tidigare arbete med automationer av arbetsuppgifter är meriterande.

Vårt erbjudandeVi erbjuder en bred och utvecklande roll där du får möjlighet att växa och utmanas i din yrkesroll. Du kommer att ingå i ett sammansvetsat team med god stämning och högt i tak. Ni delar erfarenheter med varandra och har ett nära samarbete. Hos oss på Caspeco är varje individ en viktig pelare till vår framgång och vi ger stor frihet under ansvar i din yrkesroll. Vi har kollektivavtal och erbjuder bra och marknadsmässiga villkor.
Tycker du att det låter som en roll för dig? Välkommen med din ansökan idag. Urval sker löpande.

Ansök nu

Världens bästa kundtjänstjobb för dig som talar Finska

Läs mer Apr 12
Är du taggad på att tala i & ?
Talar och skriverdu på finska & svenska?
Vill du ha ett roligt jobb i en grym organisation?
Är du hyfsat trevlig? Bra! Nu snackar vi!
Prodea är ett auktoriserat bemanningsföretag med AAA rating. Vi väljer omsorgsfullt våra kunder där vi rekryterar och bemannar guldkorn med stort hjärta. Vi är inga unika snöflingor med flashiga presentationer, fet hemsida eller en unik hisspitch men däremot jobbar vi hårt och tar aldrig kortsiktiga beslut. Det är därför vi har Sveriges bästa kunder och kanske världens bästa kollegor.
Vi gör det enkelt för våra kunder att köpa våra tjänster, utmanar de stora trötta bemanningsföretagen och tar marknadsandelar dagligen och det är därför vi år efter år blirDi Gaseller och får jobba med bransch ledande kunder.
Här erbjuder vi möjligheten att jobba på kanske Sveriges bästa kundtjänstavdelning. Du kommer att jobba inom e-handel med områdetförbruknings material.
ARBETSUPPGIFTERDina arbetsuppgifter kommer i första hand vara att svara på kunders frågor via mejl,sociala medier och per telefon. På ett engagerat sätt ska du bidra till att e-handelskunder blir nöjda med hela sin köp upplevelse.
Övriga arbetsuppgifter kan innebära allt från order- och fakturahantering samt till att bidra till utvecklingen av kundservicen. Vi söker dig som är yrkesstolt och som bryr dig om kunderna, du bör klara av att hålla ett högt tempo ochvara fokuserad på dina arbetsuppgifter.
Ingen tidigare erfarenhet krävs för detta jobb men du måste vara flexibel och med känsla för service.
Språknivån och trevlig tonalitet i kundbemötandet är viktigt för oss och det kommeratt genomföras arbetsprov under rekryteringsprocessen
Benhårda krav
Har lätt att formulera dig i skrift & tal.
Läs och skrivförståelse i svenska & finska.
Är ordningsam och stresstålig, då arbetstempot ibland är högt.
Serviceminded.

Starkt meriterande
Tidigare arbete med kundtjänst.
Koll på något av följande system. Magento.
KlarnaCheckout.
Visma Business.
Tidigare erfarenhet av service.


Arbetsort: Uppsala C

Ansök nu

Servicerådgivare BMW

Läs mer Apr 2
Vi söker fler medarbetare som tycker det är lika roligt som vi att ge kunder en unik bilupplevelse.Här kommer du ingå i ett team bestående av 4 Servicerådgivare som rapporterar till Teamledare – ett mindre team då vi tror på närhet till chef, löpande feedback och att varje medarbetares bidrag syns och uppmärksammas. Vi är stolta över att återigen blivit certifierade som en Great Place to Work- ta chansen och bli en del av vårt härliga team!
Rollen
Du kommer ha en viktig roll i mötet med våra kunder och leverans av högkvalitativt servicearbete, där du har ett brett ansvar med varierande arbetsuppgifter. Huvudsakliga ansvarsområden innefattar bl.a:
Självständigt driva egna kundärenden och arbetsorders och tillse att kunderna får bästa möjliga stöd, rådgivning och bemötande genom hela serviceprocessen. Från initial kontakt med kund och en korrekt behovsanalys till anpassat erbjudande av tjänster och leverans av utfört arbete.
Administrera, boka och planera arbetsorders till verkstaden, samt säkerställa att arbetsorderna är korrekta och kompletta.
Upprätta betalplaner för kund i enlighet med fastställda rutiner.
Hantera administration kring försäkrings-/garantihantering samt prissättning och fakturering.
Vem är du?
Vi söker dig med tidigare erfarenhet från motorbranschen, och som har god förståelse för hur arbetsflödet ser ut i en kundmottagning. I och med de interna och externa kontaktytorna befattningen kräver behöver du behärska svenska flytande i tal och skrift. Vi ser också att du har en relevant gymnasial utbildning, god datavana samt B-körkort. Erfarenhet av kundvård och klagomålshantering även inom närliggande branscher är meriterande. Vidare är det också meriterande om du tidigare arbetat i programmen Kobra och/eller Cabas.
Vårt fokus finns hos kunderna och på att tillgodose deras behov genom ett professionellt bemötande, vi ordnar allt – alltid. Vi lägger därför stor vikt vid personliga egenskaper. Vi ser att du är strukturerad samt att du trivs med varierande arbetsuppgifter och stundtals högt tempo. Vidare ser vi också att du är ansvarsfull med ett problemlösande och flexibelt arbetssätt där du själv planerar och prioriterar dina arbetsuppgifter. Viktigt är också att du är samarbetsinriktad med intresse och förmåga att hjälpa och stötta andra.
Om du blir en av oss
Vi tycker att våra duktiga medarbetare är viktigast för vår framgång. Vi lägger därför stor vikt vid att vår personal ska trivas och arbetar aktivt för en stark teamkänsla och individuell utveckling. Vi erbjuder:
En trevlig och utvecklande arbetsmiljö i en mycket stark och expansiv koncern med spännande produkter.
Kunniga och engagerade kollegor som stöttar varandra i arbetsuppgifterna.
Kontinuerlig och utveckling i rollen och inom organisationen.
Personalförmåner i form av bl.a. friskvårdsbidrag, förskottssemester, personalrabatter etc.
Ansökan
Vi ser fram emot att tillsätta tjänsten omgående, intervjuer kommer därför hållas löpande. Ansök därför redan idag via länken nedan, dock senast den 20240505.Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Team Leader Björn Jangborg via bjorn.jangborg@bavariabil.se, 018-4184546 eller Servicechef Ilkka Gumse via ilkka.gumse@bavariabil.se, 018-4184518.
Välkommen med din ansökan!
Sökord: Kundmottagare / Servicerådgivare / Frontmedarbetare

Ansök nu

Världens bästa kundtjänstjobb för dig som talar Finska

Läs mer Mar 4
Är du taggad på att tala i ???? & ???

Talar och skriver du på finska & svenska?

Vill du ha ett roligt jobb i en grym organisation?

Är du hyfsat trevlig? Bra! Nu snackar vi!

Prodea (https://www.prodea.se/) är ett auktoriserat bemanningsföretag med AAA rating. Vi väljer omsorgsfullt våra kunder där vi rekryterar och bemannar guldkorn med stort hjärta. Vi är inga unika snöflingor med flashiga presentationer, fet hemsida eller en unik hisspitch men däremot jobbar vi hårt och tar aldrig kortsiktiga beslut. Det är därför vi har Sveriges bästa kunder och kanske världens bästa kollegor.

Vi gör det enkelt för våra kunder att köpa våra tjänster, utmanar de stora trötta bemanningsföretagen och tar marknadsandelar dagligen och det är därför vi år efter år blir ????Di Gaseller???? och får jobba med bransch ledande kunder.

Här erbjuder vi möjligheten att jobba på kanske Sveriges bästa kundtjänstavdelning. Du kommer att jobba inom e-handel med området förbruknings material.

ARBETSUPPGIFTER
Dina arbetsuppgifter kommer i första hand vara att svara på kunders frågor via mejl,
sociala medier och per telefon. På ett engagerat sätt ska du bidra till att e-
handelskunder blir nöjda med hela sin köp upplevelse.

Övriga arbetsuppgifter kan innebära allt från order- och fakturahantering samt till att bidra till utvecklingen av kundservicen. Vi söker dig som är yrkesstolt och som bryr dig om kunderna, du bör klara av att hålla ett högt tempo och
vara fokuserad på dina arbetsuppgifter.

Ingen tidigare erfarenhet krävs för detta jobb men du måste vara flexibel och med känsla för service.

Språknivån och trevlig tonalitet i kundbemötandet är viktigt för oss och det kommer
att genomföras arbetsprov under rekryteringsprocessen

Benhårda krav

- Har lätt att formulera dig i skrift & tal.

- Läs och skrivförståelse i svenska & finska.

- Är ordningsam och stresstålig, då arbetstempot ibland är högt.

- Serviceminded.

Starkt meriterande

- Tidigare arbete med kundtjänst.

- Koll på något av följande system????.
- Magento.

- KlarnaCheckout.

- Visma Business.

- Tidigare erfarenhet av service.

Arbetsort: Uppsala C

Ansök nu

Världens bästa kundtjänstjobb för dig som talar Finska

Läs mer Mar 8
Är du taggad på att tala i ???? & ???

Talar och skriver du på finska & svenska?

Vill du ha ett roligt jobb i en grym organisation?

Är du hyfsat trevlig? Bra! Nu snackar vi!

Prodea (https://www.prodea.se/) är ett auktoriserat bemanningsföretag med AAA rating. Vi väljer omsorgsfullt våra kunder där vi rekryterar och bemannar guldkorn med stort hjärta. Vi är inga unika snöflingor med flashiga presentationer, fet hemsida eller en unik hisspitch men däremot jobbar vi hårt och tar aldrig kortsiktiga beslut. Det är därför vi har Sveriges bästa kunder och kanske världens bästa kollegor.

Vi gör det enkelt för våra kunder att köpa våra tjänster, utmanar de stora trötta bemanningsföretagen och tar marknadsandelar dagligen och det är därför vi år efter år blir ????Di Gaseller???? och får jobba med bransch ledande kunder.

Här erbjuder vi möjligheten att jobba på kanske Sveriges bästa kundtjänstavdelning. Du kommer att jobba inom e-handel med området förbruknings material.

ARBETSUPPGIFTER
Dina arbetsuppgifter kommer i första hand vara att svara på kunders frågor via mejl,
sociala medier och per telefon. På ett engagerat sätt ska du bidra till att e-
handelskunder blir nöjda med hela sin köp upplevelse.

Övriga arbetsuppgifter kan innebära allt från order- och fakturahantering samt till att bidra till utvecklingen av kundservicen. Vi söker dig som är yrkesstolt och som bryr dig om kunderna, du bör klara av att hålla ett högt tempo och
vara fokuserad på dina arbetsuppgifter.

Ingen tidigare erfarenhet krävs för detta jobb men du måste vara flexibel och med känsla för service.

Språknivån och trevlig tonalitet i kundbemötandet är viktigt för oss och det kommer
att genomföras arbetsprov under rekryteringsprocessen

Benhårda krav

- Har lätt att formulera dig i skrift & tal.

- Läs och skrivförståelse i svenska & finska.

- Är ordningsam och stresstålig, då arbetstempot ibland är högt.

- Serviceminded.

Starkt meriterande

- Tidigare arbete med kundtjänst.

- Koll på något av följande system????.
- Magento.

- KlarnaCheckout.

- Visma Business.

- Tidigare erfarenhet av service.

Arbetsort: Uppsala C

Ansök nu

Andra jobb i Uppsala från Getdet AB

Nedan visas andra jobb i Uppsala från Getdet AB .

Jobba Som Festsäljare

Eventsäljare/Eventförsäljare
Läs mer Jun 11
Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare!
Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! ????
Erbjuds:
? Hög provision
? Jobba på fester, deltid & flexibelt
? Sälj- & produktutbildning
Krav:
? Flytande svenska i tal & skrift
? Vill sälja vuxenprodukter
? Driven & resultatorienterad

Ansök nu

Jobba Som Festsäljare

Eventsäljare/Eventförsäljare
Läs mer Jun 5
Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare!
Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! ????
Erbjuds:
? Hög provision
? Jobba på fester, deltid & flexibelt
? Sälj- & produktutbildning
Krav:
? Flytande svenska i tal & skrift
? Vill sälja vuxenprodukter
? Driven & resultatorienterad

Ansök nu

Jobba Som Festsäljare

Eventsäljare/Eventförsäljare
Läs mer Jun 3
Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare!
Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! ????
Erbjuds:
? Hög provision
? Jobba på fester, deltid & flexibelt
? Sälj- & produktutbildning
Krav:
? Flytande svenska i tal & skrift
? Vill sälja vuxenprodukter
? Driven & resultatorienterad

Ansök nu

Jobba Som Festsäljare

Eventsäljare/Eventförsäljare
Läs mer Maj 30
Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare!
Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! ????
Erbjuds:
? Hög provision
? Jobba på fester, deltid & flexibelt
? Sälj- & produktutbildning
Krav:
? Flytande svenska i tal & skrift
? Vill sälja vuxenprodukter
? Driven & resultatorienterad

Ansök nu

Jobba Som Festsäljare

Eventsäljare/Eventförsäljare
Läs mer Maj 28
Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare!
Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! ????
Erbjuds:
? Hög provision
? Jobba på fester, deltid & flexibelt
? Sälj- & produktutbildning
Krav:
? Flytande svenska i tal & skrift
? Vill sälja vuxenprodukter
? Driven & resultatorienterad

Ansök nu

Jobba Som Festsäljare

Eventsäljare/Eventförsäljare
Läs mer Maj 26
Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare!
Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! ????
Erbjuds:
? Hög provision
? Jobba på fester, deltid & flexibelt
? Sälj- & produktutbildning
Krav:
? Flytande svenska i tal & skrift
? Vill sälja vuxenprodukter
? Driven & resultatorienterad

Ansök nu