Uppsala: Teknisk support till Solcellen

Hitta ansökningsinfo om jobbet Teknisk support till Solcellen i Uppsala. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Uppsala inom den kategorin.

Publicerad: 2023-05-25 // Varaktighet: Heltid

Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger. 
För kunds räkning söker vi nu:
Om Solcellen

Solcellen är ett av de mer rutinerade solcellsföretagen på marknaden och sitter med bas i Österbybruk utanför Uppsala. Solcellen har funnits med sedan 2016 och sålt och monterat flera tusen anläggningar till privatpersoner. Något som kännetecknar Solcellen är att de ställer mycket höga krav vad gäller kunskap och utbildning på deras montörer och elektriker. De använder bara material från de största och mest kända tillverkarna.

Solcellen är ett litet bolag i en spännande bransch med ny teknik. De har en platt organisation med högt i tak, vilket bidragit till god stämning och glatt humör på kontoret. De gör gärna teamaktiviteter tillsammans så som after works med mat och dryck.

Om teamet & rollen

Som teknisk support kommer du att bli en del av Solcellens växande supportavdelning. I denna roll kommer du få komma in tidigt i uppbyggandet av supportavdelningen och kommer ha möjlighet att växa i bolaget. Arbetet kommer bygga mycket på teamwork där ni kommer att arbeta tätt i ert team för att erbjuda kunderna bästa möjliga support.

Som teknisk support kommer du vara Solcellens ansikte ut mot våra kunder och arbetsuppgifterna kommer att variera från att svara på frågor till att hjälpa dem med att lösa tekniska problem. Detta kan handla om att instruera kunder eller att felsöka och åtgärda tekniska problem från kontoret.

Du kommer att arbeta på kontoret som är beläget i Österbybruk utanför Uppsala.

Om dig

I denna roll väger dina personliga egenskaper in mycket då du kommer arbeta i team och nära kunder. Vi ser därför att du är en social och energirik person som bemöter såväl kunder som kollegor med positivitet och lösningsbenägenhet. Du skall även vara självgående och initiativtagande då mycket av dina uppgifter kommer att ske på egen hand.

Som teknisk support kommer du att få handskas med både nöjda och missnöjda kunder så vi tror att du ska känna dig bekväm med att hantera folk i alla sinnesstämningar och alltid stäva efter att göra kunderna nöjda.

Förutom de personliga egenskaperna ser vi även att du har:

Har ett stort tekniskt intresse



Tidigare erfarenhet av att arbeta med kundsupport/serviceyrke



Har goda kunskaper i Officepaketet



Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska



Meriterande är om du har ett intresse för förnybar energi eller solceller


Välkommen med din ansökan!

Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag!

Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Uppsala som Helpdesktekniker/Supporttekniker

Nedan visas andra jobb i Uppsala som Helpdesktekniker/Supporttekniker.

Supporttekniker/ Projektledare

Läs mer Maj 14
Om företaget
BM System AB är ett Uppsalabaserat mjukvaruföretag med en tydlig högteknologisk profil. Vi är ledande inom utveckling av avancerade IT-system för ledning och positionering av mobila resurser, och har under lång tid levererat GPS-baserade ledningssystem till samhällsbärande verksamheter, som bl.a. säkerhetsbranschen, räddningstjänsten, sjukhus, service, transport och entreprenad.
Vi brinner för innovationer och våra system har under de senaste åren uppmärksammats med priser som "Årets innovation i byggbranschen" och "Stora ingenjörspriset i digitalisering".
Vi är inne i en expanderingsfas med en ökad efterfrågan av våra system och tjänster söker nu dig som vill jobba i en kombinerad roll som Supporttekniker och Projektledare.
Om jobbet
Som Supporttekniker/ Projektledare hos oss på BM System är du en del av ett mycket kompetent lag, där vi arbetar i nära samverkan med våra kunder, både med egen produktutveckling och i kundprojekt.
Du kommer ingå i vårt team som jobbar med support, underhåll och testning av ledningssystemet för vägunderhåll.
Rollen innebär ansvar för att både ge teknisk support till våra kunder och leda olika projekt relaterade till vårt vägunderhållssystem BM Roadservice. Du kommer att vara den sammanhållande länken mellan kunder, utvecklingsteam och andra interna avdelningar för att säkerställa hög servicenivå och framgångsrika projekt.
I rollen som Supporttekniker/Projektledare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att:
ge teknisk support till kunder via vårt ärendesystem och via telefon, felsöka mjukvara och genomföra tester
projektleda, planera och genomföra implementerings- och förbättringsprojekt
delta aktivt i utvecklingen av supportprocesser och strategier
hjälpa till med dokumentation, utbildningar och onboarding av kunder

I arbetet har du daglig kontakt med våra kunder, vår utvecklingsavdelning och vår säljavdelning. Vi arbetar alla i ärendehanteringssystemet Jira för uppföljning av våra supportfrågor.
Vår tekniknivå är hög, och du kommer att utveckla din kompetens både på djupet och på bredden.
Om dig
Vi söker dig som har relevant eftergymnasial utbildning (Systemvetenskap, IT, projektledning eller liknande).
Vi ser att du har några års erfarenhet från en supportteknisk roll, gärna med projektledarerfarenhet. Om du har erfarenhet av att arbeta i ett transportledningssystem är det naturligtvis ett plus.
För att passa i tjänsten ser vi att du
har lätt att förstå hur programvaror, databaser, nätverk och mobila nät fungerar. Det är meriterande om du har kunskaper inom . har ett stort intresse för teknik, trivs med nära kundkontakt och har stark vilja att lösa kundernas problem och önskemål.
har erfarenhet av arbete i Jira eller annat ärendehanteringssystem.
har utmärkta kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska.
motiveras av att samarbeta med kollegor. Du har också viljan att hela tiden lära av andra, utvecklas och förbättra dina kunskaper.
trivs med att organisera och driva projekt framåt och gärna har viss erfarenhet av projektledningsverktyg och projektledningsmetoder.
uppskattar att navigera mellan olika projekt och dagliga supportuppgifter.

Vi erbjuder
Vi på BM System erbjuder en arbetsplats i våra fina lokaler i Fyrislund i Uppsala. Om du önskar kommer du också ha möjlighet att vissa dagar i veckan arbeta på distans.
Vi erbjuder dig möjligheten att arbeta och vidareutvecklas i en stimulerande och flexibel miljö som uppmuntrar egna initiativ, förslag och idéer.
Vi genomför regelbundet roliga aktiviteter där du får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under trevliga och avslappnande former.
Vi har även friskvårdsbidrag och kollektivavtal.
På BM System lever vi efter filosofin att våra medarbetare mår bäst när de får möjligheten till att själva påverka sitt arbete och tillsammans utveckla innovativa system. Trots att vi växer så är vi måna om den personliga känslan och friheten. Vi gillar människor med drivkraft, engagemang och som tror på att vi når längst genom att arbeta tillsammans. Det är det som gör BM System till en attraktiv samarbetspartner och arbetsplats.
Ansökan
Skicka in ditt CV redan idag då ansökningar hanteras löpande. Tillträde sker enligt överenskommelse.
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef Mikael Rindborg, mikaelr@bmsystem.se.
Vi värdesätter de kvaliteter som mångfald tillför verksamheten och ser därför gärna sökande med olika bakgrund och livserfarenhet till tjänsten.

Ansök nu

Supporttekniker/ Projektledare

Läs mer Maj 14
Om företaget
BM System AB är ett Uppsalabaserat mjukvaruföretag med en tydlig högteknologisk profil. Vi är ledande inom utveckling av avancerade IT-system för ledning och positionering av mobila resurser, och har under lång tid levererat GPS-baserade ledningssystem till samhällsbärande verksamheter, som bl.a. säkerhetsbranschen, räddningstjänsten, sjukhus, service, transport och entreprenad.
Vi brinner för innovationer och våra system har under de senaste åren uppmärksammats med priser som "Årets innovation i byggbranschen" och "Stora ingenjörspriset i digitalisering".
Vi är inne i en expanderingsfas med en ökad efterfrågan av våra system och tjänster söker nu dig som vill jobba i en kombinerad roll som Supporttekniker och Projektledare.
Om jobbet
Som Supporttekniker/ Projektledare hos oss på BM System är du en del av ett mycket kompetent lag, där vi arbetar i nära samverkan med våra kunder, både med egen produktutveckling och i kundprojekt.
Du kommer ingå i vårt team som jobbar med support, underhåll och testning av ledningssystemet för vägunderhåll.
Rollen innebär ansvar för att både ge teknisk support till våra kunder och leda olika projekt relaterade till vårt vägunderhållssystem BM Roadservice. Du kommer att vara den sammanhållande länken mellan kunder, utvecklingsteam och andra interna avdelningar för att säkerställa hög servicenivå och framgångsrika projekt.
I rollen som Supporttekniker/Projektledare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att:
ge teknisk support till kunder via vårt ärendesystem och via telefon, felsöka mjukvara och genomföra tester
projektleda, planera och genomföra implementerings- och förbättringsprojekt
delta aktivt i utvecklingen av supportprocesser och strategier
hjälpa till med dokumentation, utbildningar och onboarding av kunder

I arbetet har du daglig kontakt med våra kunder, vår utvecklingsavdelning och vår säljavdelning. Vi arbetar alla i ärendehanteringssystemet Jira för uppföljning av våra supportfrågor.
Vår tekniknivå är hög, och du kommer att utveckla din kompetens både på djupet och på bredden.
Om dig
Vi söker dig som har relevant eftergymnasial utbildning (Systemvetenskap, IT, projektledning eller liknande).
Vi ser att du har några års erfarenhet från en supportteknisk roll, gärna med projektledarerfarenhet. Om du har erfarenhet av att arbeta i ett transportledningssystem är det naturligtvis ett plus.
För att passa i tjänsten ser vi att du
har lätt att förstå hur programvaror, databaser, nätverk och mobila nät fungerar. Det är meriterande om du har kunskaper inom . har ett stort intresse för teknik, trivs med nära kundkontakt och har stark vilja att lösa kundernas problem och önskemål.
har erfarenhet av arbete i Jira eller annat ärendehanteringssystem.
har utmärkta kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska.
motiveras av att samarbeta med kollegor. Du har också viljan att hela tiden lära av andra, utvecklas och förbättra dina kunskaper.
trivs med att organisera och driva projekt framåt och gärna har viss erfarenhet av projektledningsverktyg och projektledningsmetoder.
uppskattar att navigera mellan olika projekt och dagliga supportuppgifter.

Vi erbjuder
Vi på BM System erbjuder en arbetsplats i våra fina lokaler i Fyrislund i Uppsala. Om du önskar kommer du också ha möjlighet att vissa dagar i veckan arbeta på distans.
Vi erbjuder dig möjligheten att arbeta och vidareutvecklas i en stimulerande och flexibel miljö som uppmuntrar egna initiativ, förslag och idéer.
Vi genomför regelbundet roliga aktiviteter där du får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under trevliga och avslappnande former.
Vi har även friskvårdsbidrag och kollektivavtal.
På BM System lever vi efter filosofin att våra medarbetare mår bäst när de får möjligheten till att själva påverka sitt arbete och tillsammans utveckla innovativa system. Trots att vi växer så är vi måna om den personliga känslan och friheten. Vi gillar människor med drivkraft, engagemang och som tror på att vi når längst genom att arbeta tillsammans. Det är det som gör BM System till en attraktiv samarbetspartner och arbetsplats.

Ansök nu

Supportspecialist

Läs mer Mar 14
Våra kunder och vår personal är det viktigaste i vår vardag på REKYL!
Du märker det direkt när du kliver in på kontoret, atmosfären går inte att undvika. REKYL har ett mysigt & livligt kontor med en familjär stämning där mycket humor, skratt och omtänksamhet blandas med intensivt arbete & brinnande engagemang för våra kunder och att underlätta för dem.

Vi älskar att driva utvecklingen framåt, gällande allt från nya produkter till kunder, nya tekniker för utveckling och nya sätt att arbeta internt - allt vi kan hitta för att ständigt förbättra för oss själva och för våra kunder.

Du kommer få ett härligt gäng kollegor, varierade arbetsuppgifter, ständig utveckling och kunskapsdelning för att du ska kunna utveckla dig själv & andra.

Roll:
Tjänsten innebär att du är våra kunders första kontakt när de önskar systemsupport i Rekyl. Dina huvudsakliga uppgifter är att hjälpa och vägleda kunderna via telefon och e-post. Frågorna kan röra allt från systemtekniska installationsfrågor till frågor om rapporter för ekonomiuppföljning, hur man lägger upp en ny användare och en hel del där emellan. Även andra administrativa arbetsuppgifter som registrering av leverantörsfakturor & skapande av dokumentguider förekommer.

Arbetet ställer höga krav på effektivitet och noggrannhet, du som söker är van att arbeta i ett högt tempo och är självgående, du gillar också att jobba i en miljö som ständigt förändras och där ingen dag är den andra lik.

Målsättningen i alla lägen är att ge våra kunder bästa tänkbara serviceupplevelse.

Din profil:
Det vi söker är någon som är noggrann och strukturerad och som tycker om att lära sig nya saker och uppskattar utmaningar. Du behöver också vara självständig och lösningsorienterad i ditt arbete och vi söker en lagspelare som verkligen vill medverka till att föra teamet framåt.

Vi tror att du har andra viktiga egenskaper i form av att du är social och utåtriktad med ett kvalitetstänk.

Den personliga drivkraften bör främst vara att, tillsammans med övriga i gruppen, ge högkvalitativ service och support till våra kunder.
Krav

- Flytande svenska i både tal och skrift
- God engelska i både tal och skrift
- God datavana och vana att jobba i flera olika system.

Meriterande

- Tidigare erfarenhet inom kundsupport
- Tidigare erfarenhet av arbete i Rekyl
- Kunskap om företagsekonomi
- Erfarenhet av ekonomisystem

Om du delar vår entusiasm och vision men är orolig för att din erfarenhet inte överensstämmer med alla angivna kvalifikationer, testa ansök ändå!
Du kan vara den perfekta kandidaten för denna roll eller någon annan i vår ständigt växande organisation.

At REKYL our days are about facilitating and simplifying everyday life for a lot of different types of craftsman customers who perform jobs in many different industries. Our offer is a truly innovative system for more efficient business administration. We offer a complete solution that keeps projects and orders from the first customer contact to project management, work order management, invoicing – and much more.

Of course, it is our customers who are the most important in our everyday lives. But our staff is also a crazy important part of REKYL. And you notice that, when you step into REKYL, the atmosphere can't be avoided. There is laughter and discussions in a blissful mix! Here, employees thrive thanks to great transparency, proper influence and genuine consideration from management.

Ansök nu

Helpdesktekniker / Supporttekniker

Läs mer Jun 7
Kommun: Uppsala
Omfattning: Heltid
Varaktighet: Tillsvidare
Anställningsform: Tillsvidare


Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
• Helpdesktekniker/Supporttekniker 0 - 2 års erfarenhet
Utbildning
Meriterande
• Eftergymnasial utbildning två år eller längre
Språk
Krav
• Svenska
• Engelska
Om jobbet
Meliva Sverige arbetar inom vård, Meliva är en del av Mehiläinen Koncernen baserad i Finland som har 33000 anställda över hela världen. Vi är cirka 600 medarbetare i Sverige inom flera olika typer av verksamheter, bland annat flera vårdcentraler, digital hälsovård, sjukvårdstjänster och, företaghälsovård. Vi växer och utvecklas, inte minst inom digitalisering och IT-stöd. Nu behöver vi utöka med en kollega till IT-supporten.


Älskar du att arbeta med både hård- och mjukvara?
Vill du utvecklas och lära dig nya saker inom IT?
Tycker du om att samarbeta och supporta kollegor inom andra yrkesroller?
Är driftsäkerhet, utveckling och noggrannhet viktigt för dig?
Då är du kanske den person vi söker!
Kvalifikationer
Du behöver ha följande kunskaper:
Kunskap om Windows 10, Microsoft applikationer.
Grundläggande kunskap om datanätverk
Grundläggande kunskap om datorkomponenter

Meriterande är om du har arbetat med:
IT-support
AWS

Du har relevant eftergymnasial utbildning, men vi förväntar oss inte att du kan allt när du börjar hos oss. Det viktiga är att du är hungrig på och har förmåga och nödvändiga grundkunskaper för att lära dig.
Om jobbet
Du tycker lika mycket om att jobba med IT-teknik som att hjälpa och supporta användarna av tekniken.
Du kommer att arbeta tillsammans med vår IT-ansvarige och ta ansvar för Melivas IT-infrastruktur, både hård- och mjukvara.
Du gillar att lösa problem. Du kommer att arbeta med underhåll av vår IT och supporta och hjälpa medarbetarna i Meliva.
Du kommer att arbeta med en stor variation av uppgifter och du måste klara att prioritera och tidvis arbeta under hög arbetsbelastning.
Ditt arbete kommer att bli omväxlande och stimulerande då Meliva är en teknikorienterad arbetsplats med höga ambitioner kring digitalisering och systemutveckling.
Arbetsuppgifter
IT-stöd till medarbetare med varierad IT-kunskap
Installation och underhållning av IT-utrustning
System för e-post, support och underhåll
Support gällande en stor variation av mjukvarusystem

Ansökan
Dra dig inte för att kontakta vår IT-ansvarige Manuel Maurette om du har frågor om denna tjänst!
Urval och intervjuer sker löpande under ansökningstiden och vi uppmanar dig att skicka din ansökan snarast för att säkerställa att ansökan kommer med i processen. Vi ser med stort intresse fram emot din ansökan!
Huvudsaklig arbetsplats i Uppsala men rollen kräver ofta on-site support i området Stockholm/Uppsala.
-30% Reser mellan vår kliniker i Uppsala och Stockholm
-30% Remote support
-40% On-site support.
Meliva har många olika enheter, du kan hitta en lista på vår hemsida:
- https://meliva.se/
Meliva har täta arbetsrelationer med våra finska kollegor så du förväntas kunna arbeta med det internationella teamet.
Eftersom pendling krävs för jobbet, förväntar vi oss att de sökande bor nära Uppsala eller Stockholm.

Ansök nu

Dansktalande Backoffice Medarbetare till Bridgestone i Uppsala!

Läs mer Maj 17
Vi söker just nu en driven och metodisk Backoffice Medarbetare med ett öga för detaljer och service! Som en del av teamet i Uppsala jobbar du även tätt med våra kollegor i Danmark, för att säkerställa att varje arbetsorder hanteras smidigt och att Bridgestones kunder och återförsäljare är mer än nöjda. Taler du dansk? Velkommen med din ansøgning allerede i dag!

OM TJÄNSTEN

Bridgestone är en av världens största tillverkare av däck och gummiprodukter, och har även en stark inriktning på forskning och utveckling för att driva innovation inom branschen och säkerställa säkra, pålitliga och hållbara produkter. Nu söker teamet i Uppsala en administrativ backoffice-medarbetare, som blir en viktig nyckelspelare i teamet för att effektivt hantera och övervaka alla aspekter av våra arbetsordrar, från skapandet till faktureringen. Din roll kommer att vara central i att säkerställa smidiga operationer och överensstämmelse med våra kunder och återförsäljare.

Du kommer framförallt att jobba i Bridgestones webbaserade program och ärendehanteringssystem, där din primära uppgift är att registrera och hantera arbetsordrar och arbetet kring dessa. Du behöver därför ha en god datorvana och lätt för att lära dig nya system. I rollen har du även daglig kontakt med kunder och återförsäljare, och vi ser därför att du är serviceminded och problemlösande i ditt arbetssätt.

Som en del av Uppsalakontoret får du chansen att jobba i nära relation med ett glatt och sammansvetsat gäng, samtidigt som ni är en del av ett globalt företag med spännande framtidsvisioner. Du kommer även att ha löpande kontakt med våra kollegor och kontoret i Danmark, och vi söker därför dig som talar och skriver obehindrat på både svenska och danska.

Du erbjuds
- Att bli en del av ett spännande bolag som arbetar med att utveckla och testa nya däckprodukter samt att förbättra befintliga teknologier för att möta kundernas behov och de krav som ställs på moderna däck inom fordonsindustrin
- Att bli en del av ett härligt gäng på kontoret i Uppsala, samtidigt som du har nära kontakt med kollegorna i Danmark
- Möjligheten att utvecklas internt och ta dig an mer avancerade arbetsuppgifter på sikt



VI SÖKER DIG SOM
- Talar och skriver flytande på danska och svenska, då båda språken används i det dagliga arbetet
- Har tidigare erfarenhet av kundtjänst, administration, support, backoffice eller liknande roller
- Har god datorvana och grundläggande kunskaper i Excel
- Har en god känsla för service och som trivs med att hantera många kontaktytor

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Serviceminded
- Samarbetsförmåga
- Självgående
- Metodisk

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Bridgestone är en av världens största tillverkare av däck och gummiprodukter. Företaget producerar och säljer däck för bilar, lastbilar, motorcyklar, jordbruksfordon, samt andra industriella och off-road tillämpningar. Utöver däck tillverkar Bridgestone även diverse gummi- och kemiprodukter, inklusive industriella produkter, sportartiklar och olika typer av transportband.

Ansök nu

Andra jobb i Uppsala från Meet a Group international AB

Nedan visas andra jobb i Uppsala från Meet a Group international AB .

Trade Market Associate (TMA) - Fältsäljare för JTI - Uppsala

Fältsäljare/Utesäljare
Läs mer Jun 6
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Retail24 söker för kunds räkning en Trade Market Associate (TMA) som kommer ha Uppsala med omnejd som bas.
Är du redo för en ny spännande roll, är flexibel och är lätt att samarbeta med? Då är den här tjänsten för dig! Vi på Retail24 söker dig som vill arbeta som Trade Market Associate (TMA) region Uppsala med omnejd.
Låter det intressant? Varmt välkommen med din ansökan!

Start: 1 November 
Anställningsform: Heltid, tillsvidare
Ort: Uppsala med omnejd


Arbetsuppgifter:
Som Trade Market Associate (TMA),(distriktsansvarig fältsäljare) är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att inom ett eget distrikt, utveckla långvariga kundrelationer med befintliga kunder för att vidareutveckla JTI:s försäljning genom distribution och synlighet till dagligvaruhandeln, servicehandeln samt tobakshandeln.
Du kommer att effektivt planera ditt eget arbete, presentera kampanjer och nyheter för kunder samt skapa distribution och synlighet för JTI:s varumärken. Du arbetar tillsammans med dina kunder med hyllplacering, exponering och ombyggnationer i butik.
Som TMA har du en rådgivande roll gentemot butiksägare med syfte att främja försäljningen mot konsument. Du hittar lösningar för ökad lönsamhet för JTI:s produkter.


Vem är du?
Som TMA behöver du vara flexibel, självgående och ha lätt för att samarbeta. Vi söker en driven, entusiastisk och engagerad medarbetare med tidigare erfarenhet av försäljning, gärna från dagligvaruhandeln och servicehandeln.

Vidare är du resultatorienterad, gör alltid ditt yttersta för att nå dina mål och trivs med ett arbete som är rörligt då det kommer att innebära en del resande. Det är mycket viktigt att du ser möjligheter och lösningar till utmaningar som kan uppstå.
För att passa i tjänsten behöver du:

* Ha B-körkort (Krav)
* Jobbat med försäljning med bevisat goda resultat, gärna inom FMCG
* Kommunicera obehindrat på svenska
* Känna dig trygg i att kommunicera på engelska i tal och skrift
 
*Om uppdragsgivaren:

JTI Sverige är en ledande tobaksleverantör i Skandinavien, sedan 2018 belägen i ett nyrenoverat kontor i centrala Stockholm, med kollektivtrafik och restauranger, shopping och gym i närheten. Fältsäljstyrkan i JTI Sverige består av ett 40-tal anställda fördelade på fyra regioner.

JTIs dotterbolag Nordic Snus är en av de största tillverkarna av snus- och nikotinpåsar i Sverige. Alla våra snus- och nikotinpåseprodukter tillverkas i vår moderna snusfabrik i Vårgårda, Västsverige.

Vi är engagerade i att bygga en hållbar framtid, med en kultur som är fokuserad på dig. Som ett resultat har vi tilldelats Top Employer-certifieringen varje år sedan 2014.

Om Retail24:

Retail24 grundades 2002 och har en fullskalig organisation i Sverige, Danmark, Norge, Finland och Island med över 1000 anställda. Det strategiska målet är att stärka vår position som en ledande leverantör av våra tjänster i Norden. Våra värderingar kännetecknar Retail24, både internt och externt, och bör vara en riktlinje för hur vi kan interagera med kollegor och våra kunder.
https://retail24.se/om-oss/



Ansökan

Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV, urval sker löpande.

Ansök nu

Trade Market Associate (TMA) - Fältsäljare för JTI - Uppsala

Fältsäljare/Utesäljare
Läs mer Jun 11
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Retail24 söker för kunds räkning en Trade Market Associate (TMA) som kommer ha Uppsala med omnejd som bas.
Är du redo för en ny spännande roll, är flexibel och är lätt att samarbeta med? Då är den här tjänsten för dig! Vi på Retail24 söker dig som vill arbeta som Trade Market Associate (TMA) region Uppsala med omnejd.
Låter det intressant? Varmt välkommen med din ansökan!

Start: 1 November 
Anställningsform: Heltid, tillsvidare
Ort: Uppsala med omnejd


Arbetsuppgifter:
Som Trade Market Associate (TMA),(distriktsansvarig fältsäljare) är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att inom ett eget distrikt, utveckla långvariga kundrelationer med befintliga kunder för att vidareutveckla JTI:s försäljning genom distribution och synlighet till dagligvaruhandeln, servicehandeln samt tobakshandeln.
Du kommer att effektivt planera ditt eget arbete, presentera kampanjer och nyheter för kunder samt skapa distribution och synlighet för JTI:s varumärken. Du arbetar tillsammans med dina kunder med hyllplacering, exponering och ombyggnationer i butik.
Som TMA har du en rådgivande roll gentemot butiksägare med syfte att främja försäljningen mot konsument. Du hittar lösningar för ökad lönsamhet för JTI:s produkter.


Vem är du?
Som TMA behöver du vara flexibel, självgående och ha lätt för att samarbeta. Vi söker en driven, entusiastisk och engagerad medarbetare med tidigare erfarenhet av försäljning, gärna från dagligvaruhandeln och servicehandeln.

Vidare är du resultatorienterad, gör alltid ditt yttersta för att nå dina mål och trivs med ett arbete som är rörligt då det kommer att innebära en del resande. Det är mycket viktigt att du ser möjligheter och lösningar till utmaningar som kan uppstå.
För att passa i tjänsten behöver du:

* Ha B-körkort (Krav)
* Jobbat med försäljning med bevisat goda resultat, gärna inom FMCG
* Kommunicera obehindrat på svenska
* Känna dig trygg i att kommunicera på engelska i tal och skrift
 
*Om uppdragsgivaren:

JTI Sverige är en ledande tobaksleverantör i Skandinavien, sedan 2018 belägen i ett nyrenoverat kontor i centrala Stockholm, med kollektivtrafik och restauranger, shopping och gym i närheten. Fältsäljstyrkan i JTI Sverige består av ett 40-tal anställda fördelade på fyra regioner.

JTIs dotterbolag Nordic Snus är en av de största tillverkarna av snus- och nikotinpåsar i Sverige. Alla våra snus- och nikotinpåseprodukter tillverkas i vår moderna snusfabrik i Vårgårda, Västsverige.

Vi är engagerade i att bygga en hållbar framtid, med en kultur som är fokuserad på dig. Som ett resultat har vi tilldelats Top Employer-certifieringen varje år sedan 2014.

Om Retail24:

Retail24 grundades 2002 och har en fullskalig organisation i Sverige, Danmark, Norge, Finland och Island med över 1000 anställda. Det strategiska målet är att stärka vår position som en ledande leverantör av våra tjänster i Norden. Våra värderingar kännetecknar Retail24, både internt och externt, och bör vara en riktlinje för hur vi kan interagera med kollegor och våra kunder.
https://retail24.se/om-oss/



Ansökan

Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV, urval sker löpande.

Ansök nu

Trade Market Associate (TMA) - Fältsäljare för JTI - Uppsala

Fältsäljare/Utesäljare
Läs mer Jun 1
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Retail24 söker för kunds räkning en Trade Market Associate (TMA) som kommer ha Uppsala med omnejd som bas.
Är du redo för en ny spännande roll, är flexibel och är lätt att samarbeta med? Då är den här tjänsten för dig! Vi på Retail24 söker dig som vill arbeta som Trade Market Associate (TMA) region Uppsala med omnejd.
Låter det intressant? Varmt välkommen med din ansökan!

Start: 1 November 
Anställningsform: Heltid, tillsvidare
Ort: Uppsala med omnejd


Arbetsuppgifter:
Som Trade Market Associate (TMA),(distriktsansvarig fältsäljare) är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att inom ett eget distrikt, utveckla långvariga kundrelationer med befintliga kunder för att vidareutveckla JTI:s försäljning genom distribution och synlighet till dagligvaruhandeln, servicehandeln samt tobakshandeln.
Du kommer att effektivt planera ditt eget arbete, presentera kampanjer och nyheter för kunder samt skapa distribution och synlighet för JTI:s varumärken. Du arbetar tillsammans med dina kunder med hyllplacering, exponering och ombyggnationer i butik.
Som TMA har du en rådgivande roll gentemot butiksägare med syfte att främja försäljningen mot konsument. Du hittar lösningar för ökad lönsamhet för JTI:s produkter.


Vem är du?
Som TMA behöver du vara flexibel, självgående och ha lätt för att samarbeta. Vi söker en driven, entusiastisk och engagerad medarbetare med tidigare erfarenhet av försäljning, gärna från dagligvaruhandeln och servicehandeln.

Vidare är du resultatorienterad, gör alltid ditt yttersta för att nå dina mål och trivs med ett arbete som är rörligt då det kommer att innebära en del resande. Det är mycket viktigt att du ser möjligheter och lösningar till utmaningar som kan uppstå.
För att passa i tjänsten behöver du:

* Ha B-körkort (Krav)
* Jobbat med försäljning med bevisat goda resultat, gärna inom FMCG
* Kommunicera obehindrat på svenska
* Känna dig trygg i att kommunicera på engelska i tal och skrift
 
*Om uppdragsgivaren:

JTI Sverige är en ledande tobaksleverantör i Skandinavien, sedan 2018 belägen i ett nyrenoverat kontor i centrala Stockholm, med kollektivtrafik och restauranger, shopping och gym i närheten. Fältsäljstyrkan i JTI Sverige består av ett 40-tal anställda fördelade på fyra regioner.

JTIs dotterbolag Nordic Snus är en av de största tillverkarna av snus- och nikotinpåsar i Sverige. Alla våra snus- och nikotinpåseprodukter tillverkas i vår moderna snusfabrik i Vårgårda, Västsverige.

Vi är engagerade i att bygga en hållbar framtid, med en kultur som är fokuserad på dig. Som ett resultat har vi tilldelats Top Employer-certifieringen varje år sedan 2014.

Om Retail24:

Retail24 grundades 2002 och har en fullskalig organisation i Sverige, Danmark, Norge, Finland och Island med över 1000 anställda. Det strategiska målet är att stärka vår position som en ledande leverantör av våra tjänster i Norden. Våra värderingar kännetecknar Retail24, både internt och externt, och bör vara en riktlinje för hur vi kan interagera med kollegor och våra kunder.
https://retail24.se/om-oss/



Ansökan

Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV, urval sker löpande.

Ansök nu

Fotbollsledare för barn 2-6 år HT24 - bli en del av vårt ledarteam ?

Idrottsinstruktör/Idrottstränare
Läs mer Maj 23
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Älskar du fotboll? Vill du vara med och inspirera barn till en aktiv fritid?

Då skall du skicka in en ansökan till oss på Fotbollskul!

Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team?

Världens roligaste extrajobb!

Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten
att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger
erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper.

Leka, busa och
sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är
dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb

På Fotbollskul får du möjlighet att introducera fotboll som idrott till ett härligt gäng barn mellan 2-6 år på ett lekfullt sätt. Vår förhoppning är att barnen skall få inspiration till att fortsätta idrotta och där spelar ditt ledarskap stor roll.

Vi söker dig som:

Älskar att arbeta med barn

Vara glädjefull, lekfull och engagerad

Har fotbollserfarenhet eller en generell bollerfarenhet av andra bollidrotter

Har erfarenhet att leda aktiviteter för barn, gärna yngre barn, alternativt har en lång idrottsbakgrund och varit ledare för barn i något annat sammanhang (ex. förskola, skola, barnpassning)


Som person är du trygg och säker i dig själv!

Du ska även ha som mål att hela tiden arbeta för att samtliga deltagare ska känna sig nöjda när de går ifrån varje?Fotbollskulspass.

Du kommer på ett lekfullt och engagerat sätt leda barnen och deras föräldrar genom olika?övningar inspirerade av fotboll och bollekar som är framtagna av Einar Sports?idrottspedagoger.

Vi jobbar utifrån ett färdigt passupplägg som innebär att alla övningar och lekar färdigplanerat. Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! där vi lägger fokus på bollek, bollbanor, skjuta och passa.

Inför arbetet hos oss får du möjligheten att gå vår ledarutbildning där vi förutom ledarskap utbildar i vårat specifika koncept.

 

Vad väntar du på? Ansök direkt!

Anställningsvillkor

Timanställning

Arbetet pågår under hösten 2024 med start vecka 35.

Under läsåret har vi totalt 4 kurser. Två på hösten som är 8 respektive 6 veckor och två kurser på våren som också är 8 respektive 6 veckor.

Passen är förlagda på vardagar mellan 17-19 eller dagtid på helgerna.

ca 1-3 h/veckan.


Mer info får du via eventuell videointervju.

VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL EINAR SPORTS LEDARTEAM!

 

 Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!

Ansök nu

Fotbollsledare för barn 2-6 år HT24 - bli en del av vårt ledarteam ?

Idrottsinstruktör/Idrottstränare
Läs mer Jun 7
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Älskar du fotboll? Vill du vara med och inspirera barn till en aktiv fritid?

Då skall du skicka in en ansökan till oss på Fotbollskul!

Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team?

Världens roligaste extrajobb!

Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten
att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger
erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper.

Leka, busa och
sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är
dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb

På Fotbollskul får du möjlighet att introducera fotboll som idrott till ett härligt gäng barn mellan 2-6 år på ett lekfullt sätt. Vår förhoppning är att barnen skall få inspiration till att fortsätta idrotta och där spelar ditt ledarskap stor roll.

Vi söker dig som:

Älskar att arbeta med barn

Vara glädjefull, lekfull och engagerad

Har fotbollserfarenhet eller en generell bollerfarenhet av andra bollidrotter

Har erfarenhet att leda aktiviteter för barn, gärna yngre barn, alternativt har en lång idrottsbakgrund och varit ledare för barn i något annat sammanhang (ex. förskola, skola, barnpassning)


Som person är du trygg och säker i dig själv!

Du ska även ha som mål att hela tiden arbeta för att samtliga deltagare ska känna sig nöjda när de går ifrån varje?Fotbollskulspass.

Du kommer på ett lekfullt och engagerat sätt leda barnen och deras föräldrar genom olika?övningar inspirerade av fotboll och bollekar som är framtagna av Einar Sports?idrottspedagoger.

Vi jobbar utifrån ett färdigt passupplägg som innebär att alla övningar och lekar färdigplanerat. Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! där vi lägger fokus på bollek, bollbanor, skjuta och passa.

Inför arbetet hos oss får du möjligheten att gå vår ledarutbildning där vi förutom ledarskap utbildar i vårat specifika koncept.

 

Vad väntar du på? Ansök direkt!

Anställningsvillkor

Timanställning

Arbetet pågår under hösten 2024 med start vecka 35.

Under läsåret har vi totalt 4 kurser. Två på hösten som är 8 respektive 6 veckor och två kurser på våren som också är 8 respektive 6 veckor.

Passen är förlagda på vardagar mellan 17-19 eller dagtid på helgerna.

ca 1-3 h/veckan.


Mer info får du via eventuell videointervju.

VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL EINAR SPORTS LEDARTEAM!

 

 Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!

Ansök nu

Fotbollsledare för barn 2-6 år HT24 - bli en del av vårt ledarteam ?

Idrottsinstruktör/Idrottstränare
Läs mer Jun 2
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Älskar du fotboll? Vill du vara med och inspirera barn till en aktiv fritid?

Då skall du skicka in en ansökan till oss på Fotbollskul!

Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team?

Världens roligaste extrajobb!

Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten
att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger
erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper.

Leka, busa och
sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är
dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb

På Fotbollskul får du möjlighet att introducera fotboll som idrott till ett härligt gäng barn mellan 2-6 år på ett lekfullt sätt. Vår förhoppning är att barnen skall få inspiration till att fortsätta idrotta och där spelar ditt ledarskap stor roll.

Vi söker dig som:

Älskar att arbeta med barn

Vara glädjefull, lekfull och engagerad

Har fotbollserfarenhet eller en generell bollerfarenhet av andra bollidrotter

Har erfarenhet att leda aktiviteter för barn, gärna yngre barn, alternativt har en lång idrottsbakgrund och varit ledare för barn i något annat sammanhang (ex. förskola, skola, barnpassning)


Som person är du trygg och säker i dig själv!

Du ska även ha som mål att hela tiden arbeta för att samtliga deltagare ska känna sig nöjda när de går ifrån varje?Fotbollskulspass.

Du kommer på ett lekfullt och engagerat sätt leda barnen och deras föräldrar genom olika?övningar inspirerade av fotboll och bollekar som är framtagna av Einar Sports?idrottspedagoger.

Vi jobbar utifrån ett färdigt passupplägg som innebär att alla övningar och lekar färdigplanerat. Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! där vi lägger fokus på bollek, bollbanor, skjuta och passa.

Inför arbetet hos oss får du möjligheten att gå vår ledarutbildning där vi förutom ledarskap utbildar i vårat specifika koncept.

 

Vad väntar du på? Ansök direkt!

Anställningsvillkor

Timanställning

Arbetet pågår under hösten 2024 med start vecka 35.

Under läsåret har vi totalt 4 kurser. Två på hösten som är 8 respektive 6 veckor och två kurser på våren som också är 8 respektive 6 veckor.

Passen är förlagda på vardagar mellan 17-19 eller dagtid på helgerna.

ca 1-3 h/veckan.


Mer info får du via eventuell videointervju.

VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL EINAR SPORTS LEDARTEAM!

 

 Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!

Ansök nu