Uppsala: Inköps assistent Uppsala

Hitta ansökningsinfo om jobbet Inköps assistent Uppsala i Uppsala. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Uppsala inom den kategorin.

Publicerad: 2023-03-08 // Varaktighet: Heltid

Prodea är ett auktoriserat bemanningsföretag med AAA rating. Vi väljer omsorgsfullt våra kunder där vi rekryterar och bemannar guldkorn med stort hjärta. Vi är inga unika snöflingor med flashiga presentationer, fet hemsida med en unik hiss pitch men däremot jobbar vi hårt och tar aldrig kortsiktiga beslut. Det är därför vi har Sveriges bästa kunder och kanske världens bästa 350 kollegor med fler på väg in som vill joina oss.

Vi gör det enkelt för våra kunder att köpa våra tjänster, utmanar de stora trötta bemanningsföretagen och tar marknadsandelar dagligen och det är därför vi i år hamnade på 20e plats i ????Di Gasell???? vilket vi är mycket stolta för.

Nu söker vi på Prodea en produktchef till ett stort handelsbolag på webben!

Söker du en trygg heltidsanställning, mycket bra lön med fina utvecklingsmöjligheter?

Gillar du att ha många bollar i luften?

Gillar att du att arbeta med produktutveckling och försäljning?

Är du grym på att komma med erbjudanden och kampanjer?

Har du svarat Ja på dessa frågor så läs vidare!

I rollen som inköps assistent innebär det organisering av allt inköpsarbete samt säkerställa produktens tillgänglighet. Säkra effektiva och kvalitativa inköp och leverans processer tillsammans med inköpschefen. Att skapa och upprätthålla väl fungerande relationer med leverantörer samt andra samarbetspartners som berör denna roll och arbetsinnehåll.



Som inköps assistent skall man tillsammans med inköpschef och övriga kollegor på inköpsavdelningen säkra lagrets optimering för att uppnå företagets mål för bl.a. kapitalbindning, lager omsättningshastighet, inkurans hantering och likvärdiga rutiner som bidrar till lagrets värdering och beskaffenhet.

Du deltar aktivt i det dagliga arbetet på inköpsavdelningen för att säkerställa att följande arbetsuppgifter utförs i enlighet med de interna och externa krav som gäller:

- Delta i avdelningens arbete gällande tidsplanering, aktivitets listor, initiera mål, utveckla inköps strategin, kostnadsbesparingar, genomföra kostnadsanalyser, kostnadskontroller, följa upp och avrapportera resultat och trender.

- Daglig produktionsplanering tillsammans med övriga kollegor.

- Upprätta process- och rutinbeskrivningar samt uppdatera dessa vid förändring.

- Säkerställa att lager, regler, certifieringar och anskaffnings policy följs.

- Vara behjälplig med övriga arbetssysslor inom avdelningen såväl permanenta som temporära.

- Arbeta med inköp av kampanj artiklar tillsammans med medarbetare på
inköpsavdelning och säljavdelningen.

- Uppföljning och bevakning av genomförda inköp samt kontakt med leverantörer.

- Löpande kontakt med företagets medarbetare, kundtjänst och lager gällande
frågor rörande inköpen.

- Ta fram försäljnings statisk för analys och som underlag för framtida inköp.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Uppsala som Inköpsassistent

Nedan visas andra jobb i Uppsala som Inköpsassistent.

Inköpsassistent/Artikeladministratör till Babyworld

Läs mer Jul 17
Nytt
Företaget, Babyworld AB, är sedan april 2024en del av BabySam familjen. BabySam grundades redan 1973 i Danmark och har sedan dess drivit fackhandel inom barn och baby. Våra danska kollegor har 32 fysiska butiker, E-handel och B2B försäljning.Babyworld har idag 9 fysiska butiker och en framgångsrik E-handel.Våra butiker hittar du i Stockholm, Uppsala, Västerås, Linköping, Göteborg, Malmö och Linköping. Butikerna tillhör de till ytan största babybutikerna i landet och vi tycker själva att butikernas uttryck representerar BabyWorld på ett bra sätt. Vi vill erbjuda våra kunder något mer än ”bara” en produkt och strävar efter att överträffa varje kunds förväntningar genom gedigen kunskap, stort engagemang, bra kvalitet och intressanta mervärden till bra pris och bra villkor.
Nu söker vi dig som:
gillar ordning & reda.
är van att jobba i Excel
kan uttrycka dig väl i svenska språket
har tidigare erfarenhet av registervård och administration
har lite koll på bildhantering

Meriterande om du har kännedom om våra produkter.
Dina främsta arbetsuppgifter kommer att innefatta bland annat:
uppläggning av nya artiklar inkl. bild och text
justeringar av löpande pris- och produktuppdateringar
att hantera orderbekräftelser
följa upp leveransförseningar
allmän registervård
att hjälpa övriga avdelningar vid behov.

Tjänsten är ett heltidsvikariat på inledningsvis 1 år med goda chanser till förlängning. Vi vill gärna att du är tillgänglig from mitten av augusti.
Placeringsort: Kungens Kurva (södra Stockholm) eller Uppsala (centralt).
Introduktionen, oavsett placeringsort,kommer att ske på vårt kontor iUppsala.
Kollektivavtal: Handelns tjänstemannaavtal (Unionen)
Vi går igenom ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag som är den 5 augusti.

Ansök nu

Inköpsassistent till global kund i Uppsala

Läs mer Maj 10
Vi söker nu en engagerad och driven inköpsassistent för en spännande möjlighet hos vår kund i Uppsala. Vill du vara en del av ett trevligt team där du får arbeta i en variation av arbetsuppgifter? Då kan detta vara tjänsten för dig!

Tjänsten är på heltid med beräknad start så snart som möjligt och kommer att pågå i 1 år framåt, med goda möjligheter till förlängning för rätt person. Under uppdraget kommer du bli anställd som Poolias mycket uppskattade konsult.

Vi genomför urval och intervjuer löpande. Varmt välkommen in med just din ansökan!

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Som inköpsassistent kommer du att vara ett stöd till inköpsavdelningen och assistera dessa i orderläggning och hantering av fakturor. I arbetet kommer stort fokus ligga på att:
• Lägga beställningar för komponenter och material till projekt
• Hantera fakturor med hjälp av Basware
• Daglig kundkontakt för att hantera inköpsrelaterade frågor

Vem är du?
För att trivas i rollen söker vi dig som tidigare har erfarenhet av att arbeta med inköp och fakturahantering. Vi tror att du tidigare har arbetat i en serviceroll där du haft kunden i fokus. Du trivs med att ha mycket kundkontakt och att arbeta administrativt. Vidare kan du kommunicera obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift. Vi ser även att du har en god datavana och kan snabbt sätta dig in i nya system. Har du kunskaper i Excel, Basware eller Iprocurement ser vi det som väldigt meriterande.

Som inköpsassistent kommer du ingå i ett team tillsammans med andra, därför söker vi dig som har en god samarbetsförmåga. Vidare är du noggrann och är proaktiv i ditt arbetssätt. Du har förmågan att arbeta självständigt och kommer gärna med egna initiativ.

Om verksamheten
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.


Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se.

Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.

Ansök nu

Inköpsassistent för omgående start till Cytiva i Uppsala!

Läs mer Maj 9
Till Cytivas ”R&D Instrument & Single Use Hardware” avdelning söker vi nu en inköpsassistent med start omgående!

Arbetsuppgifter

Som inköpsassistent på avdelningen kommer du att lägga order och hantera fakturor (Basware). Det är även bra att vara Excel-kunnig samt ha god datorvana. Finanssystemet som används heter Iprocurement.

Vem söker vi?

Vi ser att du har administrativ erfarenhet och tidigare jobbat med fakturering och/eller inköp. Du är serviceminded och van att ha kontaktytor både internt och externt.

Vi söker dig som har god samarbetsförmåga, är noggrann i dina utföranden samt har ett eget personligt driv och initiativtagande. Avdelningen har mycket att göra och därför söks ytterligare en teamplayer för att stötta upp under en hektisk tid. Stor frihet läggs i det egna arbetet och du kommer själv kunna styra dina arbetstider till stor del men förhålla dig till kontorstider. Arbetet utförs till 100% på kontoret i Uppsala.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och tror att du är en god lagspelare med känsla för kvalitet, hög ansvarskänsla och noggrannhet. Du trivs i ett stort, internationellt företag här du kan fortsätta din personliga utveckling och bidra till verksamhetens satta mål med dina tidigare erfarenheter och kompetenser.

Anställningsform/omfattning/arbetsort
Visstidsanställning / Heltid / Uppsala
Arbetet utförs till 100% onsite med stor frihet att lägga upp arbetstider under kontorstid.

Tillträdesdag
Enligt överenskommelse/omgående
Uppdraget väntas pågå ett år med stor chans till förlängning

Information

Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Inför intervju kommer utdrag ur verifiera att göras samt inför anställning kommer drogtest att utföras.
Känns tjänsten intressant så inkom snarast med din ansökan!

Forma framtiden med oss!

Lernia utvecklar framtidens arbetskraft. Det gör vi genom att utbilda, matcha, bemanna och rekrytera. Snabbt och utan krångel löser vi arbetsmarknadens behov så att människor och företag kan nå sin fulla potential. Det har varit vår uppgift i över hundra år. Lernia omsatte 3,3 miljarder kronor 2022 och finns över hela landet. Vi utbildade och coachade 19 900 personer och förmedlade 11 500 bemanningskonsulter. 13 700 personer fick möjlighet till nytt jobb genom våra tjänster.
Läs mer på lernia.se.

Ansök nu

Purchasing and Project Coordinator to expanding Olink

Läs mer Feb 29
An opportunity has opened up for you who want to be part of a rapidly growing life science company dedicated to advancing the understanding of human diseases. At Olink, you will work with world-leading technology and products contributing to the development of precision medicine. We are looking for an individual with prior experience in life science and project management, eager to grow with Olink. Take advantage of this opportunity and apply for a position that genuinely contributes to enhancing people's health. We look forward to receiving your application!

OM TJÄNSTEN
Over a few years, Olink has evolved from a small company offering analysis of a few hundred proteins to a NASDAQ-listed organization with a robust global presence. They now conduct analyses covering over 5000 proteins. Their products are utilized in medical areas such as cardiovascular diseases, cancer, and neurological disorders. In a span of five years, the company has analyzed over a million samples, generating nearly 90 million data points for hundreds of customers, including research institutions and pharmaceutical companies. In the role as a Purchasing and Project Coordinator, you will belong to the Global Procurement Department that is responsible of procuring the goods, raw materials & services required to operate the organization effectively. In this position, you will be participating in activities as part of development and design transfer projects. You will also help managing projects driven by Procurement to ensure cost savings, quality and reliability in Supply. There will be a lot of cross organizational contact, so good communication skills in combination with a structured way of working and a business-driven mindset is valuable. You are welcomed into a group with colleagues from different nationalities with an open, driven and helpful atmosphere.

Your role at Olink is a consulting assignment, which means that you will be employed by Academic Work and work as a consultant at Olink. The assignment will be full-time and is expected to last at least four months ahead. There might be a chance for extension, provided there is space for it, and all parties are satisfied with the collaboration.

You are offered
- To become part of a stable organization where your initiatives and ideas are valued
- The opportunity to work in an innovative, international environment at a company that values diversity and inclusion
- Work at an organization that our current consultants describe as a fantastic workplace

ARBETSUPPGIFTER

Work tasks


* Managing projects and change control errands driven by Procurement
* Participating in activities for development and design transfer projects
* Participating in expanding the supplier market
* Implementing new purchasing processes
* Producing statistics regarding supplier performance


VI SÖKER DIG SOM
- University degree within the Life Sciences field
- Experience within the life science industry
- Good knowledge of the MS Office package
- Experience from work in ERP systems
- Has excellent proficiency in English, both spoken and written

It is meritorious if you have:
- Previous experience working in a purchasing role within the life science industry
- Previous experience working in project-based roles within the life science industry
- Experience with regulatory requirements ISO 13485
- Good knowledge of Swedish, both spoken and written

As an individual, you are driven, results-focused, and flexible. You thrive on social interactions and possess excellent communication skills. You should enjoy taking initiative and embrace new challenges. Given that you'll be part of a team, strong cooperation skills are essential. Additionally, you have a logical approach and an analytical perspective when solving problems.

Other information
- Start: ASAP (Maximum 1 month notice period)
- Scope: Full time, office hours
- Placement: Central in Uppsala
- Other: Primarily work on site but with the possibility to work remote

Our recruitment process

This recruitment process is handled by Academic Work and it is our client’s wish that all questions regarding the position is directed to Academic Work.

Our selection process is continuous and the advert may close before the recruitment process is completed if we have moved forward to the next phase. The process includes two tests: one personality test and one cognitive test. The tests are tools to find the right talent for the right position, to enable equality, diversity, and a fair process.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Read more about Olink - HERE!

Ansök nu

Inköpsassistent till Svenska kyrkan!

Läs mer Jan 25
Just nu söker Svenska kyrkans inköpsfunktion i Uppsala att utöka deras team med en inköpsassistent. Du kommer ha en dynamisk roll och stötta deras strategiska inköpare med stort och smått.

OM TJÄNSTEN
Svenska kyrkan finns där människor finns, och består i Sverige av drygt 1300 församlingar. En del utav organisationen är kyrkokansliet som arbetar med frågor som rör hela Svenska kyrkan och på så vis kan stärka kyrkans möjligheter att möta samtidens utmaningar. På kyrkokansliet arbetar cirka 500 anställda fördelat på elva avdelningar.

Svenska kyrkans inköpsteam är en del av ekonomi- och finansavdelningens stab och består idag av tre strategiska inköpare som ansvarar för inköp på nationell nivå samt ger stöd i inköpsfrågor till hela Svenska kyrkan. I rollen kommer du att stötta inköparna i deras dagliga uppgifter kopplat till bland annat upphandling, kartläggning, analys och leverantörsstyrning. För rätt person finns även möjligheten att växa i rollen och få utökat ansvar men stort fokus initialt är på avtalsadministration. Rollen innebär breda kontaktytor internt såväl som externt och passar dig som gillar administrativt arbete i kombination kommunikation.

Tjänsten är ett konsultuppdrag via Academic Work som löper under hela 2024. Därefter finns eventuell möjlighet till förlängning om behov kvarstår och samarbetet uppskattas av båda parter.

Du erbjuds
- En trevlig arbetsplats som genomsyras av prestigelöshet och låg personalomsättning
- Arbete inom en stor, rikstäckande organisation
- Bred variation av inköpsrelaterade uppgifter

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Arbete med hantering samt framtagande av avtal
* Assistera vid stora upphandlingar samt mindre inköp
* Diarieföring och registrering
* Stötta verksamheten i inköpsfrågor
* Övriga administrativa uppgifter


VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av inköp från arbete eller utbildning
- Har mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift då språket används i det dagliga arbetet

För att lyckas och trivas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Självgående
- Serviceinriktad och prestigelös

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Svenska kyrkan och deras verksamhet här!

Ansök nu

Andra jobb i Uppsala från Prodea Personal AB

Nedan visas andra jobb i Uppsala från Prodea Personal AB .

?????????Erfaren laboratorieingenjör inom läkemedel till Uppsala!?????????

Laboratorieingenjör, kemi
Läs mer Jun 28
Prodea är ett auktoriserat bemanningsföretag med AAA rating. Vi väljer omsorgsfullt våra kunder där vi rekryterar och bemannar guldkorn med stort hjärta och högt driv. Vi är inga unika snöflingor med flashiga presentationer, fet hemsida, eller unik hisspitch.
Däremot jobbar vi hårt och tar aldrig kortsiktiga beslut. Det är därför vi har Sveriges bästa kunder och världens bästa 300+ kollegor -med fler på väg in som vill tillhöra oss.
Vi gör det enkelt för våra kunder att köpa våra tjänster, utmanar de stora trötta bemanningsföretagen och tar marknadsandelar dagligen! Det är därför vi tar topplaceringar iDi Gasell år efter år.En utmärkelse vi är enormt stolta över.
Nu söker vi på Prodeahögklassiga laboratorieingenjörer till ett internationellt erkänt bolag i Uppsala. Vi kommer att anställa omgående med start i september!
Söker du en trygg arbetsgivare,riktigt bra ersättning och med fina utvecklingsmöjligheter?
Gillar du ordning och reda?
Är du kvalitetsmedveten och har en analytisk förmåga?
Trivs du i labbrock är duktig på att dokumentera?
Är du noggrann och har ett sinne för detaljer?
Har du svarat JA på ovannämnda så har du halva inne!
Här förväntas du, efter ordentlig utbildning på plats, arbeta självständigt med nedanstående arbetsuppgifter för att företaget ska kunna leverera högkvalitativa produkter som distribueras ut till människor i världens alla hörn

Arbetsuppgifter
Dokumentation/rapportering av utfört arbete, såväl elektroniskt som manuellt
Fullgöra tilldelat ansvar för metoder, utrustning och lokaler.
Använda vetenskapligt sund metodik och arbeta i enlighet med myndigheters kvalitets- och GMP-förväntningar samt företagets kvalitets-standarder.
Delta i kvalificeringsarbete och transfer
Systemansvar för några av laboratoriets utrustningar
Delta i avdelningens förbättringsarbete
Utföra, dokumentera och sammanställa analysarbete i enlighet med gällande analysmetoder och SOP’ar

Du kommer att utbildas på plats och kommer att behöva följa tydliga instruktioner och metoder enligt GMP (Good Manufacturing Practice).

Arbetstider
Arbetet är förlagt på dagtid - inga helgerKrav
För att lyckas inom denna tjänst så ser vi att du måste ha följande utbildning/kompetenser.
Kemisk, farmaceutisk eller naturvetenskaplig inriktning eller motsvarande kompetens.
Kunskap om relevanta tekniker, system, standarder och utrustning
Förmåga och vilja att arbeta strukturerat och noggrant
Medvetenhet om myndighetskrav
Vetgirig och yrkesstolt.
Goda kunskaper i svenska och engelska (tal och skrift)
Förmåga att snabbt sätta sig in i datoriserade system
Minst 3 års erfarenhet av GMP-styrt laboratoriearbete

Nyckelkompetenser som vi söker hos kandidater
Kvalitetsmedveten
Kundfokuserad
Ansvar/Ägandeskap
Målorienterad
Samarbetsvillig

Vad kan Prodea erbjuda?
En språngbräda till ett stort internationellt läkemedelsbolag bolag med stora utvecklingsmöjligheter.
Mycket god ersättning och villkorenligt rådande kollektivavtal med en stark organisation iryggen.
I denna här rekryteringenlägger vistorvikt på personlig lämplighet och intervjuer sker löpande. Ansök tjänsten till oss så återkopplar vi inom mycket kort!

Ansök nu

Världens bästa kundtjänstjobb för dig som talar Finska

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 12
Är du taggad på att tala i & ?
Talar och skriverdu på finska & svenska?
Vill du ha ett roligt jobb i en grym organisation?
Är du hyfsat trevlig? Bra! Nu snackar vi!
Prodea är ett auktoriserat bemanningsföretag med AAA rating. Vi väljer omsorgsfullt våra kunder där vi rekryterar och bemannar guldkorn med stort hjärta. Vi är inga unika snöflingor med flashiga presentationer, fet hemsida eller en unik hisspitch men däremot jobbar vi hårt och tar aldrig kortsiktiga beslut. Det är därför vi har Sveriges bästa kunder och kanske världens bästa kollegor.
Vi gör det enkelt för våra kunder att köpa våra tjänster, utmanar de stora trötta bemanningsföretagen och tar marknadsandelar dagligen och det är därför vi år efter år blirDi Gaseller och får jobba med bransch ledande kunder.
Här erbjuder vi möjligheten att jobba på kanske Sveriges bästa kundtjänstavdelning. Du kommer att jobba inom e-handel med områdetförbruknings material.
ARBETSUPPGIFTERDina arbetsuppgifter kommer i första hand vara att svara på kunders frågor via mejl,sociala medier och per telefon. På ett engagerat sätt ska du bidra till att e-handelskunder blir nöjda med hela sin köp upplevelse.
Övriga arbetsuppgifter kan innebära allt från order- och fakturahantering samt till att bidra till utvecklingen av kundservicen. Vi söker dig som är yrkesstolt och som bryr dig om kunderna, du bör klara av att hålla ett högt tempo ochvara fokuserad på dina arbetsuppgifter.
Ingen tidigare erfarenhet krävs för detta jobb men du måste vara flexibel och med känsla för service.
Språknivån och trevlig tonalitet i kundbemötandet är viktigt för oss och det kommeratt genomföras arbetsprov under rekryteringsprocessen
Benhårda krav
Har lätt att formulera dig i skrift & tal.
Läs och skrivförståelse i svenska & finska.
Är ordningsam och stresstålig, då arbetstempot ibland är högt.
Serviceminded.

Starkt meriterande
Tidigare arbete med kundtjänst.
Koll på något av följande system. Magento.
KlarnaCheckout.
Visma Business.
Tidigare erfarenhet av service.


Arbetsort: Uppsala C

Ansök nu

B-chaufför till Arlanda flygplats ?????

Distributionsförare
Läs mer Apr 3
Prodea är ett auktoriserat bemanningsföretag med AAA-rating. Vi väljer omsorgsfullt våra kunder där vi rekryterar och bemannar guldkorn med stort hjärta. Vi är inga unika snöflingor med flashiga presentationer, fet hemsida eller en unik hisspitch, men däremot jobbar vi hårt och tar aldrig kortsiktiga beslut. Det är därför vi har Sveriges bästa kunder– och kanske världens bästa kollegor.
Vi gör det enkelt för våra kunder att köpa våra tjänster, utmanar de stora, trötta bemanningsföretagen och tar marknadsandelar dagligen och det är därför vi år efter år har hamnat på topplaceringar i Di Gasell vilket vi är mycket stolta för.
Är du sådär lagom social som bara du är, känner dig bekväm med ansvar och vill jobba i fartfylld och spännande miljö?
Vill du ha möjlighet att påverka ditt schema och att arbeta med sköna kollegor i en internationell miljö?
Du ogillar att sitta stilla och är som bäst när det är mycket att göra?
Bra! Då kanske du är profilen vi söker till vår kund på Arlanda Airport.
Då arbetet består främst av, men inte uteslutande, att transportera mat till flygplanen med lastbil (B-körkort) och du då kommer att befinna dig på inhägnat område så krävs det stort ansvarstagande, tålamod och samarbetsvilja av dig. Du kan inte ha en dålig dag på jobbet.
Du kommer att arbeta i ett tight serviceminded och sammansvetsat dreamteam med riktigt bra ledare i ryggen.
För att du ska trivas i det här jobbet så krävs det att du har god fysik och vill vara i rörelse.
Du har inga problem med monotona uppgifter och inte heller är främmande att kavla upp ärmarna om du behövs på en annan avdelning under korta perioder.
Det förekommer emellanåt snabba puckar varpå du såklart utför dessa bäst utifrån din förmåga och en bonus vore med ett leende på läpparna när det inträffar.
Eftersom det är en del som loggas i det dagliga arbetet så har du en administrativ ådra och skriver och läser obehindrat på svenska och engelska.
Arbetstiderna är regelbundna och i skift med möjlighet att påverka schemaläggning.
Säkerhet i alla led är av yttersta vikt för arbete på Arlanda Airport så därför kommer du att få teoretisk och praktisk utbildning av oss på plats.
Vi på Prodea söker efter sköna profiler så sök redan nu!Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet och egenskaper.
Stenhårda krav.
Flytande svenska och engelska.
Läs- och skrivförståelse på svenska och engelska.
Manuellt B-körkort.
Du måste kunna styrka vad du har gjort de senaste 5 åren.
Du ska vara ostraffad.
God förståelse för service.
Hyfsat trevlig .

Meriterande.
Erfarenhet av servicebranschen.
Erfarenhet av logistikbranschen.
Tidigare arbetat på flygplats.

Du som har kommit så här långt har säkert massor med frågor!
Känner du igen dig så ansök nu så återkopplar vi inom kort och berättar mer om tjänsten.

Ansök nu

B-chaufför till Arlanda flygplats ?????

Distributionsförare
Läs mer Mar 12
Prodea (https://www.prodea.se/) är ett auktoriserat bemanningsföretag med AAA-rating. Vi väljer omsorgsfullt våra kunder där vi rekryterar och bemannar guldkorn med stort hjärta. Vi är inga unika snöflingor med flashiga presentationer, fet hemsida eller en unik hisspitch, men däremot jobbar vi hårt och tar aldrig kortsiktiga beslut. Det är därför vi har Sveriges bästa kunder - och kanske världens bästa kollegor.

Vi gör det enkelt för våra kunder att köpa våra tjänster, utmanar de stora, trötta bemanningsföretagen och tar marknadsandelar dagligen och det är därför vi år efter år har hamnat på topplaceringar i ????Di Gasell???? vilket vi är mycket stolta för.

Är du sådär lagom social som bara du är, känner dig bekväm med ansvar och vill jobba i fartfylld och spännande miljö?

Vill du ha möjlighet att påverka ditt schema och att arbeta med sköna kollegor i en internationell miljö?

Du ogillar att sitta stilla och är som bäst när det är mycket att göra?

?Bra! Då kanske du är profilen vi söker till vår kund på Arlanda Airport.??

Då arbetet består främst av, men inte uteslutande, att transportera mat till flygplanen med lastbil (B-körkort) och du då kommer att befinna dig på inhägnat område så krävs det stort ansvarstagande, tålamod och samarbetsvilja av dig. Du kan inte ha en dålig dag på jobbet.

Du kommer att arbeta i ett tight serviceminded och sammansvetsat dreamteam med riktigt bra ledare i ryggen.

För att du ska trivas i det här jobbet så krävs det att du har god fysik och vill vara i rörelse.

Du har inga problem med monotona uppgifter och inte heller är främmande att kavla upp ärmarna om du behövs på en annan avdelning under korta perioder.

Det förekommer emellanåt snabba puckar varpå du såklart utför dessa bäst utifrån din förmåga och en bonus vore med ett leende på läpparna när det inträffar.

Eftersom det är en del som loggas i det dagliga arbetet så har du en administrativ ådra och skriver och läser obehindrat på svenska och engelska.

Arbetstiderna är regelbundna och i skift med möjlighet att påverka schemaläggning.

Säkerhet i alla led är av yttersta vikt för arbete på Arlanda Airport så därför kommer du att få teoretisk och praktisk utbildning av oss på plats.

Vi på Prodea söker efter sköna profiler så sök redan nu! Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet och egenskaper.

Stenhårda krav.

- Flytande svenska och engelska.
- Läs- och skrivförståelse på svenska och engelska.
- Manuellt B-körkort.
- Du måste kunna styrka vad du har gjort de senaste 5 åren.
- Du ska vara ostraffad.
- God förståelse för service.
- Hyfsat trevlig ????.


Meriterande.

- Erfarenhet av servicebranschen.
- Erfarenhet av logistikbranschen.
- Tidigare arbetat på flygplats.


Du som har kommit så här långt har säkert massor med frågor!

Känner du igen dig så ansök nu så återkopplar vi inom kort och berättar mer om tjänsten.

Ansök nu

Världens bästa kundtjänstjobb för dig som talar Finska

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 4
Är du taggad på att tala i ???? & ???

Talar och skriver du på finska & svenska?

Vill du ha ett roligt jobb i en grym organisation?

Är du hyfsat trevlig? Bra! Nu snackar vi!

Prodea (https://www.prodea.se/) är ett auktoriserat bemanningsföretag med AAA rating. Vi väljer omsorgsfullt våra kunder där vi rekryterar och bemannar guldkorn med stort hjärta. Vi är inga unika snöflingor med flashiga presentationer, fet hemsida eller en unik hisspitch men däremot jobbar vi hårt och tar aldrig kortsiktiga beslut. Det är därför vi har Sveriges bästa kunder och kanske världens bästa kollegor.

Vi gör det enkelt för våra kunder att köpa våra tjänster, utmanar de stora trötta bemanningsföretagen och tar marknadsandelar dagligen och det är därför vi år efter år blir ????Di Gaseller???? och får jobba med bransch ledande kunder.

Här erbjuder vi möjligheten att jobba på kanske Sveriges bästa kundtjänstavdelning. Du kommer att jobba inom e-handel med området förbruknings material.

ARBETSUPPGIFTER
Dina arbetsuppgifter kommer i första hand vara att svara på kunders frågor via mejl,
sociala medier och per telefon. På ett engagerat sätt ska du bidra till att e-
handelskunder blir nöjda med hela sin köp upplevelse.

Övriga arbetsuppgifter kan innebära allt från order- och fakturahantering samt till att bidra till utvecklingen av kundservicen. Vi söker dig som är yrkesstolt och som bryr dig om kunderna, du bör klara av att hålla ett högt tempo och
vara fokuserad på dina arbetsuppgifter.

Ingen tidigare erfarenhet krävs för detta jobb men du måste vara flexibel och med känsla för service.

Språknivån och trevlig tonalitet i kundbemötandet är viktigt för oss och det kommer
att genomföras arbetsprov under rekryteringsprocessen

Benhårda krav

- Har lätt att formulera dig i skrift & tal.

- Läs och skrivförståelse i svenska & finska.

- Är ordningsam och stresstålig, då arbetstempot ibland är högt.

- Serviceminded.

Starkt meriterande

- Tidigare arbete med kundtjänst.

- Koll på något av följande system????.
- Magento.

- KlarnaCheckout.

- Visma Business.

- Tidigare erfarenhet av service.

Arbetsort: Uppsala C

Ansök nu

Världens bästa kundtjänstjobb för dig som talar Finska

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 8
Är du taggad på att tala i ???? & ???

Talar och skriver du på finska & svenska?

Vill du ha ett roligt jobb i en grym organisation?

Är du hyfsat trevlig? Bra! Nu snackar vi!

Prodea (https://www.prodea.se/) är ett auktoriserat bemanningsföretag med AAA rating. Vi väljer omsorgsfullt våra kunder där vi rekryterar och bemannar guldkorn med stort hjärta. Vi är inga unika snöflingor med flashiga presentationer, fet hemsida eller en unik hisspitch men däremot jobbar vi hårt och tar aldrig kortsiktiga beslut. Det är därför vi har Sveriges bästa kunder och kanske världens bästa kollegor.

Vi gör det enkelt för våra kunder att köpa våra tjänster, utmanar de stora trötta bemanningsföretagen och tar marknadsandelar dagligen och det är därför vi år efter år blir ????Di Gaseller???? och får jobba med bransch ledande kunder.

Här erbjuder vi möjligheten att jobba på kanske Sveriges bästa kundtjänstavdelning. Du kommer att jobba inom e-handel med området förbruknings material.

ARBETSUPPGIFTER
Dina arbetsuppgifter kommer i första hand vara att svara på kunders frågor via mejl,
sociala medier och per telefon. På ett engagerat sätt ska du bidra till att e-
handelskunder blir nöjda med hela sin köp upplevelse.

Övriga arbetsuppgifter kan innebära allt från order- och fakturahantering samt till att bidra till utvecklingen av kundservicen. Vi söker dig som är yrkesstolt och som bryr dig om kunderna, du bör klara av att hålla ett högt tempo och
vara fokuserad på dina arbetsuppgifter.

Ingen tidigare erfarenhet krävs för detta jobb men du måste vara flexibel och med känsla för service.

Språknivån och trevlig tonalitet i kundbemötandet är viktigt för oss och det kommer
att genomföras arbetsprov under rekryteringsprocessen

Benhårda krav

- Har lätt att formulera dig i skrift & tal.

- Läs och skrivförståelse i svenska & finska.

- Är ordningsam och stresstålig, då arbetstempot ibland är högt.

- Serviceminded.

Starkt meriterande

- Tidigare arbete med kundtjänst.

- Koll på något av följande system????.
- Magento.

- KlarnaCheckout.

- Visma Business.

- Tidigare erfarenhet av service.

Arbetsort: Uppsala C

Ansök nu