Uppsala: Inköps assistent Uppsala

Hitta ansökningsinfo om jobbet Inköps assistent Uppsala i Uppsala. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Uppsala inom den kategorin.

Publicerad: 2023-03-08 // Varaktighet: Heltid

Prodea är ett auktoriserat bemanningsföretag med AAA rating. Vi väljer omsorgsfullt våra kunder där vi rekryterar och bemannar guldkorn med stort hjärta. Vi är inga unika snöflingor med flashiga presentationer, fet hemsida med en unik hiss pitch men däremot jobbar vi hårt och tar aldrig kortsiktiga beslut. Det är därför vi har Sveriges bästa kunder och kanske världens bästa 350 kollegor med fler på väg in som vill joina oss.

Vi gör det enkelt för våra kunder att köpa våra tjänster, utmanar de stora trötta bemanningsföretagen och tar marknadsandelar dagligen och det är därför vi i år hamnade på 20e plats i ????Di Gasell???? vilket vi är mycket stolta för.

Nu söker vi på Prodea en produktchef till ett stort handelsbolag på webben!

Söker du en trygg heltidsanställning, mycket bra lön med fina utvecklingsmöjligheter?

Gillar du att ha många bollar i luften?

Gillar att du att arbeta med produktutveckling och försäljning?

Är du grym på att komma med erbjudanden och kampanjer?

Har du svarat Ja på dessa frågor så läs vidare!

I rollen som inköps assistent innebär det organisering av allt inköpsarbete samt säkerställa produktens tillgänglighet. Säkra effektiva och kvalitativa inköp och leverans processer tillsammans med inköpschefen. Att skapa och upprätthålla väl fungerande relationer med leverantörer samt andra samarbetspartners som berör denna roll och arbetsinnehåll.



Som inköps assistent skall man tillsammans med inköpschef och övriga kollegor på inköpsavdelningen säkra lagrets optimering för att uppnå företagets mål för bl.a. kapitalbindning, lager omsättningshastighet, inkurans hantering och likvärdiga rutiner som bidrar till lagrets värdering och beskaffenhet.

Du deltar aktivt i det dagliga arbetet på inköpsavdelningen för att säkerställa att följande arbetsuppgifter utförs i enlighet med de interna och externa krav som gäller:

- Delta i avdelningens arbete gällande tidsplanering, aktivitets listor, initiera mål, utveckla inköps strategin, kostnadsbesparingar, genomföra kostnadsanalyser, kostnadskontroller, följa upp och avrapportera resultat och trender.

- Daglig produktionsplanering tillsammans med övriga kollegor.

- Upprätta process- och rutinbeskrivningar samt uppdatera dessa vid förändring.

- Säkerställa att lager, regler, certifieringar och anskaffnings policy följs.

- Vara behjälplig med övriga arbetssysslor inom avdelningen såväl permanenta som temporära.

- Arbeta med inköp av kampanj artiklar tillsammans med medarbetare på
inköpsavdelning och säljavdelningen.

- Uppföljning och bevakning av genomförda inköp samt kontakt med leverantörer.

- Löpande kontakt med företagets medarbetare, kundtjänst och lager gällande
frågor rörande inköpen.

- Ta fram försäljnings statisk för analys och som underlag för framtida inköp.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Uppsala som Inköpsassistent

Nedan visas andra jobb i Uppsala som Inköpsassistent.

Inköpsassistent med inriktning på teknik till Premier Rider AB i Knivsta

Läs mer Jan 20
Inköpsassistent med inriktning på teknik till Premier Rider AB i Knivsta

Är du noggrann, strukturerad och erfaren inom offert- och orderhantering? Har du intresse för teknik och industriprodukter? Då har vi jobbet för dig!

Om rollen

Som inköpsassistent med inriktning på teknik hos Premier Rider AB kommer du att:
•Hantera offertförfrågningar, orderläggning och fakturering.
•Sköta transporter i samarbete med logistikpartners.
•Ha kontakt med våra kunder i Norden och leverantörer i Asien.
•Vara spindeln i nätet i vår inköpsprocess.
•Arbeta i affärssystem (erfarenhet är meriterande, men inget krav).

Vem är du?
Vi söker dig som har:
•Erfarenhet av inköp, kundkontakter eller projektledning, gärna inom metall- eller industrikomponenter.
•Möjlighet att tolka ritningar eller skapa enkla skisser för fabriker (meriterande men inget krav).
•God datavana samt flytande svenska och engelska i tal och skrift.
•Minst gymnasial teknisk utbildning eller motsvarande erfarenhet inom tillverkningsindustrin.

Som person är du flexibel, analytisk och trivs i ett högt tempo. Du har god samarbetsförmåga och ett proaktivt arbetssätt.

Vi erbjuder
•Moderna kontorslokaler i Knivsta.
•Ett utvecklande arbete i ett växande företag med erfarna kollegor.
•Möjlighet till tillsvidareanställning efter provanställning på 6 månader.

Premier Rider AB är ett tillväxtföretag med nära samarbete med våra kunder I Norden och våra leverantörer i Asien. Vi erbjuder våra kunder en kompetent projektledning från offert till färdig produkt tillverkade hos någon av våra samarbetspartners i Asien. Företaget grundades för 25 år sedan och utvecklar ständigt nya koncept med våra kunder.  Besök gärna  http://www.premier-rider.se

Detta är en direktrekrytering till Premier Rider AB i Knivsta, där vi på Adecco samarbetar med kunden för att kunna hitta rätt profil!

Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Amila Dresevic på amila.dresevic@adecco.se eller 073 -684 78 61.

Rekryteringsarbetet sker löpande så vänta inte för länge med din ansökan!

Ansök nu

Inköpsassistent med inriktning på teknik till Premier Rider AB i Knivsta

Läs mer Dec 10
Inköpsassistent med inriktning på teknik till Premier Rider AB i Knivsta

Är du noggrann, strukturerad och erfaren inom offert- och orderhantering? Har du intresse för teknik och industriprodukter? Då har vi jobbet för dig!

Om rollen

Som inköpsassistent med inriktning på teknik hos Premier Rider AB kommer du att:
•Hantera offertförfrågningar, orderläggning och fakturering.
•Sköta transporter i samarbete med logistikpartners.
•Ha kontakt med våra kunder i Norden och leverantörer i Asien.
•Vara spindeln i nätet i vår inköpsprocess.
•Arbeta i affärssystem (erfarenhet är meriterande, men inget krav).

Vem är du?
Vi söker dig som har:
•Erfarenhet av inköp, kundkontakter eller projektledning, gärna inom metall- eller industrikomponenter.
•Möjlighet att tolka ritningar eller skapa enkla skisser för fabriker (meriterande men inget krav).
•God datavana samt flytande svenska och engelska i tal och skrift.
•Minst gymnasial teknisk utbildning eller motsvarande erfarenhet inom tillverkningsindustrin.

Som person är du flexibel, analytisk och trivs i ett högt tempo. Du har god samarbetsförmåga och ett proaktivt arbetssätt.

Vi erbjuder
•Moderna kontorslokaler i Knivsta.
•Ett utvecklande arbete i ett växande företag med erfarna kollegor.
•Möjlighet till tillsvidareanställning efter provanställning på 6 månader.

Premier Rider AB är ett tillväxtföretag med nära samarbete med våra kunder I Norden och våra leverantörer i Asien. Vi erbjuder våra kunder en kompetent projektledning från offert till färdig produkt tillverkade hos någon av våra samarbetspartners i Asien. Företaget grundades för 25 år sedan och utvecklar ständigt nya koncept med våra kunder.  Besök gärna  http://www.premier-rider.se

Detta är en direktrekrytering till Premier Rider AB i Knivsta, där vi på Adecco samarbetar med kunden för att kunna hitta rätt profil!

Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Amila Dresevic på amila.dresevic@adecco.se eller 073 -684 78 61.

Rekryteringsarbetet sker löpande så vänta inte för länge med din ansökan!

Ansök nu

Inköpsassistent/Artikeladministratör till Babyworld

Läs mer Jul 17
Företaget, Babyworld AB, är sedan april 2024en del av BabySam familjen. BabySam grundades redan 1973 i Danmark och har sedan dess drivit fackhandel inom barn och baby. Våra danska kollegor har 32 fysiska butiker, E-handel och B2B försäljning.Babyworld har idag 9 fysiska butiker och en framgångsrik E-handel.Våra butiker hittar du i Stockholm, Uppsala, Västerås, Linköping, Göteborg, Malmö och Linköping. Butikerna tillhör de till ytan största babybutikerna i landet och vi tycker själva att butikernas uttryck representerar BabyWorld på ett bra sätt. Vi vill erbjuda våra kunder något mer än ”bara” en produkt och strävar efter att överträffa varje kunds förväntningar genom gedigen kunskap, stort engagemang, bra kvalitet och intressanta mervärden till bra pris och bra villkor.
Nu söker vi dig som:
gillar ordning & reda.
är van att jobba i Excel
kan uttrycka dig väl i svenska språket
har tidigare erfarenhet av registervård och administration
har lite koll på bildhantering

Meriterande om du har kännedom om våra produkter.
Dina främsta arbetsuppgifter kommer att innefatta bland annat:
uppläggning av nya artiklar inkl. bild och text
justeringar av löpande pris- och produktuppdateringar
att hantera orderbekräftelser
följa upp leveransförseningar
allmän registervård
att hjälpa övriga avdelningar vid behov.

Tjänsten är ett heltidsvikariat på inledningsvis 1 år med goda chanser till förlängning. Vi vill gärna att du är tillgänglig from mitten av augusti.
Placeringsort: Kungens Kurva (södra Stockholm) eller Uppsala (centralt).
Introduktionen, oavsett placeringsort,kommer att ske på vårt kontor iUppsala.
Kollektivavtal: Handelns tjänstemannaavtal (Unionen)
Vi går igenom ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag som är den 5 augusti.

Ansök nu

Vikarierande inköpsassistent till upphandlingsstaben - Uppsala kommun

Läs mer Okt 7
Stab upphandling, inköpsenheten

Är du på jakt efter ett nytt jobb där du ständigt ställas inför nya, spännande utmaningar? Vill du ha ett mångsidigt arbete som gör stor skillnad för många människor? Då kan tjänsten som inköpsassistent vara något för dig!

Uppsala är med sina över 230 000 invånare Sveriges fjärde största stad och kombinerar den stora stadens puls med den mindre stadens närhet och intimitet. Kommunen är bland Sveriges snabbast växande och ligger mycket bra geografiskt placerad med endast 30 minuters pendlingsväg till Stockholm.

Uppsala kommun köper varor och tjänster för flera miljarder kronor varje år. Ett effektivt, affärsmässigt och strategiskt upphandlingsarbete är därför ett viktigt verktyg för att uppfylla kommunens mål och bidra till en ekonomisk, social och ekologisk hållbar utveckling. Vi på stab upphandling ansvarar för kommunens ramavtal samt objektsspecifika upphandlingar. Vi består idag av cirka 40 medarbetare fördelat på två upphandlingsenheter samt en enhet för inköp.

Den här tjänsten är placerad på enheten för inköp och här arbetar inköps- och ekonomiassistenter, avtalscontrollers, e-handelssamordnare och hållbarhetssamordnare. Tjänsten är ett föräldravikariat.

Här kan du läsa mer om vår verksamhet. (https://www.uppsala.se/foretag-och-arbete/leverantor-och-utforare/upphandling/)

Ditt uppdrag
I arbetet som inköpsassistent kommer du att jobba brett med olika typer av administration kopplat till inköp och upphandling. Det handlar om support till verksamheten, bolagen och externa frågeställare kring avtal, inköpsbehov, utlämnande av handlingar samt granskning av fakturor och övriga administrativa uppgifter från chefer. I uppdraget ingår även att ge stöd till och/eller genomföra direktupphandlingar och förnyade konkurrensutsättningar. Inköpsassistenterna förvaltar stabens sidor på interna webben samt övriga administrativa uppgifter som exempelvis framtagande och förvaltning av utbildnings- och stödmaterial.

Din bakgrund
Vi söker dig som har högskoleutbildning/KY-utbildning inom administration eller handläggning eller arbetserfarenhet som arbetsgivaren bedömer är relevant för tjänsten. Vi ser gärna att du har erfarenhet av administration kring upphandling och inköp, av arbete inom offentlig sektor eller av att arbeta i en politiskt styrd organisation. Arbetet kräver att du har goda muntliga och skriftliga kunskaper i svenska och goda kunskaper i Microsoft 365.

Som person är du serviceinriktad, lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du är bra på att strukturera, planera och prioritera i ditt arbete. Vidare är du pedagogisk och har förståelse för människors olika förutsättningar att ta till sig kunskap. Jobbet passar dig som är en kommunikativ person som har lätt för att lyssna och anpassa ditt sätt att kommunicera. Sist men inte minst är du flexibel och ser möjligheter i förändringar och varierande arbetsuppgifter.

Upplysningar
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, kontakta:
Malin Klevebrand, enhetschef, 018-727 10 43
Helena Sköld Lövgren, upphandlingschef 018-727 21 24.

Fackliga företrädare:
Akademikerförbundet SSR, Camilla Ahlsén Hoff, 018-727 24 34
Akavia, Jonny Eliasson, 018-727 22 12
Vision, Liselotte Ehn, 018-727 49 49.

Har du frågor gällande registrering av din ansökan, kontakta enheten för kompetensförsörjning: 018-727 68 24.

I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen.

Om vår organisation
Välkommen till kommunledningskontoret. Här jobbar du tillsammans med medarbetare på staber för kommunikation, HR, IT, ekonomi, upphandling och fastighet samt avdelningarna kvalitet och planering, hållbarhet, trygghet, säkerhet och beredskap, samt kansli. På kommunledningskontoret ligger även organisationerna för näringsliv och destination samt gemensam service. Kommunledningskontoret är länken mellan våra förtroendevaldas beslut och kommunens alla verksamheter. Vårt uppdrag är bland annat att samordna och driva övergripande frågor inom demokrati, samhälls- och näringslivsutveckling samt ekologisk och social hållbarhet.

Mer information om hur det är att arbeta i Uppsala kommun hittar du på Jobba hos oss - Uppsala kommun (https://www.uppsala.se/foretag-och-arbete/jobb-och-karriar/jobba-hos-oss/bli-en-av-oss/)

Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

Dina personuppgifter kommer att användas för att administrera din ansökan inom Uppsala kommun.

Ansök nu

Inköpsassistent till global kund i Uppsala

Läs mer Jul 23
Vi söker nu en engagerad och driven inköpsassistent för en spännande möjlighet hos vår kund i Uppsala. Vill du vara en del av ett trevligt team där du får arbeta i en variation av arbetsuppgifter? Då kan detta vara tjänsten för dig!

Tjänsten är på heltid med beräknad start så snart som möjligt och kommer att pågå i 1 år framåt, med goda möjligheter till förlängning för rätt person. Under uppdraget kommer du bli anställd som Poolias mycket uppskattade konsult.

Vi genomför urval och intervjuer löpande. Varmt välkommen in med just din ansökan!

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Som inköpsassistent kommer du att vara ett stöd till inköpsavdelningen och assistera dessa i orderläggning och hantering av fakturor. I arbetet kommer stort fokus ligga på att:
• Lägga beställningar för komponenter och material till projekt
• Hantera fakturor med hjälp av Basware
• Daglig kundkontakt för att hantera inköpsrelaterade frågor

Vem är du?
För att trivas i rollen söker vi dig som tidigare har erfarenhet av att arbeta med inköp och fakturahantering. Vi tror att du tidigare har arbetat i en serviceroll där du haft kunden i fokus. Du trivs med att ha mycket kundkontakt och att arbeta administrativt. Vidare kan du kommunicera obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift. Vi ser även att du har en god datavana och kan snabbt sätta dig in i nya system. Har du kunskaper i Excel, Basware eller Iprocurement ser vi det som väldigt meriterande.

Som inköpsassistent kommer du ingå i ett team tillsammans med andra, därför söker vi dig som har en god samarbetsförmåga. Vidare är du noggrann och är proaktiv i ditt arbetssätt. Du har förmågan att arbeta självständigt och kommer gärna med egna initiativ.

Om verksamheten
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.


Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se.

Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.

Ansök nu

Andra jobb i Uppsala från Prodea Personal AB

Nedan visas andra jobb i Uppsala från Prodea Personal AB .

Lager-och logistikmedarbetare i Uppsala!

Lagerarbetare
Läs mer Okt 16
Prodea är ett auktoriserat bemanningsföretag med AAA rating. Vi väljer omsorgsfullt våra kunder där vi bemannar och rekryterar guldkorn med stort hjärta. Vi är inga unika snöflingor med flashiga presentationer, fet hemsida eller en unik hisspitch men däremot jobbar vi hårt och tar aldrig kortsiktiga beslut. Det är därför vi har Sveriges bästa kunder och kanske världens bästa kollegor.
Vi gör det enkelt för våra kunder att köpa våra tjänster, utmanar de stora trötta bemanningsföretagen och tar marknadsandelar dagligen och det är därför vi år efter år hamnade på topp placering Di Gasell vilket vi är mycket stolta för.
Nu söker vi en lager- ochlogistikarbetare till vår fantastiska kund i Uppsala
Söker du en trygg heltidsanställning med bra ersättning?
Är du en ordningsam och noggrann person som gillar att ta ansvar
Gillar du att arbeta metodiskt och kvallitetsmedvetet?
Är du redo för ett grymt lagerjobb i en härlig miljö

Arbetsuppgifterna består bland annat av:
Godsmottagning
Uppackning av varor till vagn samt skapa vagnslistor i Visma
Truckkörning
Lagervård
Hjälpa till med rullande inventering
Inlägg av varor
Kunna kommunicera via ärendehanteringssystemet
Generell lagerkontroll. (Exempelvis justering av produkter vid felaktigt saldo)


Arbetstider:

08:00 -16:30 Mån-fre
Krav för tjänsten.
Flytande i svenska och engelska i både tal och skrift
Truckkort
God förståelse för logistisk.
Erfarenhet av logistikbranschen
En positiv attityd och en stor vilja att leverera en bra prestation

Vi på Prodea söker efter flertal färgstarka profiler med start i omgående. Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet och egenskaper.
Som person ser vi gärna sökande som är ödmjuka lagspelare. Vi ser gärna att du är en noggrann person som tar kvalité före kvantitet.
Om du klickar i alla boxar gällande våra kravså sök tjänsten nu så ringer vi upp och berättar mer om arbetsuppgifterna, bolaget och dem många fördelarna med arbetsplatsen.

Ansök nu

Lager-och logistikmedarbetare i Uppsala!

Lagerarbetare
Läs mer Okt 16
Prodea är ett auktoriserat bemanningsföretag med AAA rating. Vi väljer omsorgsfullt våra kunder där vi bemannar och rekryterar guldkorn med stort hjärta. Vi är inga unika snöflingor med flashiga presentationer, fet hemsida eller en unik hisspitch men däremot jobbar vi hårt och tar aldrig kortsiktiga beslut. Det är därför vi har Sveriges bästa kunder och kanske världens bästa kollegor.
Vi gör det enkelt för våra kunder att köpa våra tjänster, utmanar de stora trötta bemanningsföretagen och tar marknadsandelar dagligen och det är därför vi år efter år hamnade på topp placering Di Gasell vilket vi är mycket stolta för.
Nu söker vi en lager- ochlogistikarbetare till vår fantastiska kund i Uppsala
Söker du en trygg heltidsanställning med bra ersättning?
Är du en ordningsam och noggrann person som gillar att ta ansvar
Gillar du att arbeta metodiskt och kvallitetsmedvetet?
Är du redo för ett grymt lagerjobb i en härlig miljö


Arbetsuppgifterna består bland annat av:
Godsmottagning
Uppackning av varor till vagn samt skapa vagnslistor i Visma
Truckkörning
Lagervård
Hjälpa till med rullande inventering
Inlägg av varor
Kunna kommunicera via ärendehanteringssystemet
Generell lagerkontroll. (Exempelvis justering av produkter vid felaktigt saldo)



Arbetstider:
08:00 -16:30 Mån-fre



Krav för tjänsten.
Flytande i svenska och engelska i både tal och skrift
Truckkort
God förståelse för logistisk.
Erfarenhet av logistikbranschen
En positiv attityd och en stor vilja att leverera en bra prestation



Vi på Prodea söker efter flertal färgstarka profiler med start i omgående. Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet och egenskaper.
Som person ser vi gärna sökande som är ödmjuka lagspelare. Vi ser gärna att du är en noggrann person som tar kvalité före kvantitet.
Om du klickar i alla boxar gällande våra kravså sök tjänsten nu så ringer vi upp och berättar mer om arbetsuppgifterna, bolaget och dem många fördelarna med arbetsplatsen.

Ansök nu

?????????Erfaren laboratorieingenjör inom läkemedel till Uppsala!?????????

Laboratorieingenjör, kemi
Läs mer Jun 28
Prodea är ett auktoriserat bemanningsföretag med AAA rating. Vi väljer omsorgsfullt våra kunder där vi rekryterar och bemannar guldkorn med stort hjärta och högt driv. Vi är inga unika snöflingor med flashiga presentationer, fet hemsida, eller unik hisspitch.
Däremot jobbar vi hårt och tar aldrig kortsiktiga beslut. Det är därför vi har Sveriges bästa kunder och världens bästa 300+ kollegor -med fler på väg in som vill tillhöra oss.
Vi gör det enkelt för våra kunder att köpa våra tjänster, utmanar de stora trötta bemanningsföretagen och tar marknadsandelar dagligen! Det är därför vi tar topplaceringar iDi Gasell år efter år.En utmärkelse vi är enormt stolta över.
Nu söker vi på Prodeahögklassiga laboratorieingenjörer till ett internationellt erkänt bolag i Uppsala. Vi kommer att anställa omgående med start i september!
Söker du en trygg arbetsgivare,riktigt bra ersättning och med fina utvecklingsmöjligheter?
Gillar du ordning och reda?
Är du kvalitetsmedveten och har en analytisk förmåga?
Trivs du i labbrock är duktig på att dokumentera?
Är du noggrann och har ett sinne för detaljer?
Har du svarat JA på ovannämnda så har du halva inne!
Här förväntas du, efter ordentlig utbildning på plats, arbeta självständigt med nedanstående arbetsuppgifter för att företaget ska kunna leverera högkvalitativa produkter som distribueras ut till människor i världens alla hörn

Arbetsuppgifter
Dokumentation/rapportering av utfört arbete, såväl elektroniskt som manuellt
Fullgöra tilldelat ansvar för metoder, utrustning och lokaler.
Använda vetenskapligt sund metodik och arbeta i enlighet med myndigheters kvalitets- och GMP-förväntningar samt företagets kvalitets-standarder.
Delta i kvalificeringsarbete och transfer
Systemansvar för några av laboratoriets utrustningar
Delta i avdelningens förbättringsarbete
Utföra, dokumentera och sammanställa analysarbete i enlighet med gällande analysmetoder och SOP’ar

Du kommer att utbildas på plats och kommer att behöva följa tydliga instruktioner och metoder enligt GMP (Good Manufacturing Practice).

Arbetstider
Arbetet är förlagt på dagtid - inga helgerKrav
För att lyckas inom denna tjänst så ser vi att du måste ha följande utbildning/kompetenser.
Kemisk, farmaceutisk eller naturvetenskaplig inriktning eller motsvarande kompetens.
Kunskap om relevanta tekniker, system, standarder och utrustning
Förmåga och vilja att arbeta strukturerat och noggrant
Medvetenhet om myndighetskrav
Vetgirig och yrkesstolt.
Goda kunskaper i svenska och engelska (tal och skrift)
Förmåga att snabbt sätta sig in i datoriserade system
Minst 3 års erfarenhet av GMP-styrt laboratoriearbete

Nyckelkompetenser som vi söker hos kandidater
Kvalitetsmedveten
Kundfokuserad
Ansvar/Ägandeskap
Målorienterad
Samarbetsvillig

Vad kan Prodea erbjuda?
En språngbräda till ett stort internationellt läkemedelsbolag bolag med stora utvecklingsmöjligheter.
Mycket god ersättning och villkorenligt rådande kollektivavtal med en stark organisation iryggen.
I denna här rekryteringenlägger vistorvikt på personlig lämplighet och intervjuer sker löpande. Ansök tjänsten till oss så återkopplar vi inom mycket kort!

Ansök nu

Världens bästa kundtjänstjobb för dig som talar Finska

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 12
Är du taggad på att tala i & ?
Talar och skriverdu på finska & svenska?
Vill du ha ett roligt jobb i en grym organisation?
Är du hyfsat trevlig? Bra! Nu snackar vi!
Prodea är ett auktoriserat bemanningsföretag med AAA rating. Vi väljer omsorgsfullt våra kunder där vi rekryterar och bemannar guldkorn med stort hjärta. Vi är inga unika snöflingor med flashiga presentationer, fet hemsida eller en unik hisspitch men däremot jobbar vi hårt och tar aldrig kortsiktiga beslut. Det är därför vi har Sveriges bästa kunder och kanske världens bästa kollegor.
Vi gör det enkelt för våra kunder att köpa våra tjänster, utmanar de stora trötta bemanningsföretagen och tar marknadsandelar dagligen och det är därför vi år efter år blirDi Gaseller och får jobba med bransch ledande kunder.
Här erbjuder vi möjligheten att jobba på kanske Sveriges bästa kundtjänstavdelning. Du kommer att jobba inom e-handel med områdetförbruknings material.
ARBETSUPPGIFTERDina arbetsuppgifter kommer i första hand vara att svara på kunders frågor via mejl,sociala medier och per telefon. På ett engagerat sätt ska du bidra till att e-handelskunder blir nöjda med hela sin köp upplevelse.
Övriga arbetsuppgifter kan innebära allt från order- och fakturahantering samt till att bidra till utvecklingen av kundservicen. Vi söker dig som är yrkesstolt och som bryr dig om kunderna, du bör klara av att hålla ett högt tempo ochvara fokuserad på dina arbetsuppgifter.
Ingen tidigare erfarenhet krävs för detta jobb men du måste vara flexibel och med känsla för service.
Språknivån och trevlig tonalitet i kundbemötandet är viktigt för oss och det kommeratt genomföras arbetsprov under rekryteringsprocessen
Benhårda krav
Har lätt att formulera dig i skrift & tal.
Läs och skrivförståelse i svenska & finska.
Är ordningsam och stresstålig, då arbetstempot ibland är högt.
Serviceminded.

Starkt meriterande
Tidigare arbete med kundtjänst.
Koll på något av följande system. Magento.
KlarnaCheckout.
Visma Business.
Tidigare erfarenhet av service.


Arbetsort: Uppsala C

Ansök nu

B-chaufför till Arlanda flygplats ?????

Distributionsförare
Läs mer Apr 3
Prodea är ett auktoriserat bemanningsföretag med AAA-rating. Vi väljer omsorgsfullt våra kunder där vi rekryterar och bemannar guldkorn med stort hjärta. Vi är inga unika snöflingor med flashiga presentationer, fet hemsida eller en unik hisspitch, men däremot jobbar vi hårt och tar aldrig kortsiktiga beslut. Det är därför vi har Sveriges bästa kunder– och kanske världens bästa kollegor.
Vi gör det enkelt för våra kunder att köpa våra tjänster, utmanar de stora, trötta bemanningsföretagen och tar marknadsandelar dagligen och det är därför vi år efter år har hamnat på topplaceringar i Di Gasell vilket vi är mycket stolta för.
Är du sådär lagom social som bara du är, känner dig bekväm med ansvar och vill jobba i fartfylld och spännande miljö?
Vill du ha möjlighet att påverka ditt schema och att arbeta med sköna kollegor i en internationell miljö?
Du ogillar att sitta stilla och är som bäst när det är mycket att göra?
Bra! Då kanske du är profilen vi söker till vår kund på Arlanda Airport.
Då arbetet består främst av, men inte uteslutande, att transportera mat till flygplanen med lastbil (B-körkort) och du då kommer att befinna dig på inhägnat område så krävs det stort ansvarstagande, tålamod och samarbetsvilja av dig. Du kan inte ha en dålig dag på jobbet.
Du kommer att arbeta i ett tight serviceminded och sammansvetsat dreamteam med riktigt bra ledare i ryggen.
För att du ska trivas i det här jobbet så krävs det att du har god fysik och vill vara i rörelse.
Du har inga problem med monotona uppgifter och inte heller är främmande att kavla upp ärmarna om du behövs på en annan avdelning under korta perioder.
Det förekommer emellanåt snabba puckar varpå du såklart utför dessa bäst utifrån din förmåga och en bonus vore med ett leende på läpparna när det inträffar.
Eftersom det är en del som loggas i det dagliga arbetet så har du en administrativ ådra och skriver och läser obehindrat på svenska och engelska.
Arbetstiderna är regelbundna och i skift med möjlighet att påverka schemaläggning.
Säkerhet i alla led är av yttersta vikt för arbete på Arlanda Airport så därför kommer du att få teoretisk och praktisk utbildning av oss på plats.
Vi på Prodea söker efter sköna profiler så sök redan nu!Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet och egenskaper.
Stenhårda krav.
Flytande svenska och engelska.
Läs- och skrivförståelse på svenska och engelska.
Manuellt B-körkort.
Du måste kunna styrka vad du har gjort de senaste 5 åren.
Du ska vara ostraffad.
God förståelse för service.
Hyfsat trevlig .

Meriterande.
Erfarenhet av servicebranschen.
Erfarenhet av logistikbranschen.
Tidigare arbetat på flygplats.

Du som har kommit så här långt har säkert massor med frågor!
Känner du igen dig så ansök nu så återkopplar vi inom kort och berättar mer om tjänsten.

Ansök nu

B-chaufför till Arlanda flygplats ?????

Distributionsförare
Läs mer Mar 12
Prodea (https://www.prodea.se/) är ett auktoriserat bemanningsföretag med AAA-rating. Vi väljer omsorgsfullt våra kunder där vi rekryterar och bemannar guldkorn med stort hjärta. Vi är inga unika snöflingor med flashiga presentationer, fet hemsida eller en unik hisspitch, men däremot jobbar vi hårt och tar aldrig kortsiktiga beslut. Det är därför vi har Sveriges bästa kunder - och kanske världens bästa kollegor.

Vi gör det enkelt för våra kunder att köpa våra tjänster, utmanar de stora, trötta bemanningsföretagen och tar marknadsandelar dagligen och det är därför vi år efter år har hamnat på topplaceringar i ????Di Gasell???? vilket vi är mycket stolta för.

Är du sådär lagom social som bara du är, känner dig bekväm med ansvar och vill jobba i fartfylld och spännande miljö?

Vill du ha möjlighet att påverka ditt schema och att arbeta med sköna kollegor i en internationell miljö?

Du ogillar att sitta stilla och är som bäst när det är mycket att göra?

?Bra! Då kanske du är profilen vi söker till vår kund på Arlanda Airport.??

Då arbetet består främst av, men inte uteslutande, att transportera mat till flygplanen med lastbil (B-körkort) och du då kommer att befinna dig på inhägnat område så krävs det stort ansvarstagande, tålamod och samarbetsvilja av dig. Du kan inte ha en dålig dag på jobbet.

Du kommer att arbeta i ett tight serviceminded och sammansvetsat dreamteam med riktigt bra ledare i ryggen.

För att du ska trivas i det här jobbet så krävs det att du har god fysik och vill vara i rörelse.

Du har inga problem med monotona uppgifter och inte heller är främmande att kavla upp ärmarna om du behövs på en annan avdelning under korta perioder.

Det förekommer emellanåt snabba puckar varpå du såklart utför dessa bäst utifrån din förmåga och en bonus vore med ett leende på läpparna när det inträffar.

Eftersom det är en del som loggas i det dagliga arbetet så har du en administrativ ådra och skriver och läser obehindrat på svenska och engelska.

Arbetstiderna är regelbundna och i skift med möjlighet att påverka schemaläggning.

Säkerhet i alla led är av yttersta vikt för arbete på Arlanda Airport så därför kommer du att få teoretisk och praktisk utbildning av oss på plats.

Vi på Prodea söker efter sköna profiler så sök redan nu! Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet och egenskaper.

Stenhårda krav.

- Flytande svenska och engelska.
- Läs- och skrivförståelse på svenska och engelska.
- Manuellt B-körkort.
- Du måste kunna styrka vad du har gjort de senaste 5 åren.
- Du ska vara ostraffad.
- God förståelse för service.
- Hyfsat trevlig ????.


Meriterande.

- Erfarenhet av servicebranschen.
- Erfarenhet av logistikbranschen.
- Tidigare arbetat på flygplats.


Du som har kommit så här långt har säkert massor med frågor!

Känner du igen dig så ansök nu så återkopplar vi inom kort och berättar mer om tjänsten.

Ansök nu