Uppsala: Rekryterare inom försäljningsbranschen

Hitta ansökningsinfo om jobbet Rekryterare inom försäljningsbranschen i Uppsala. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Uppsala inom den kategorin.

Publicerad: 2022-08-10 // Varaktighet: Heltid

Just nu söker vi efter en rekryterare som vill växa tillsammans med oss!

Här erbjuds en deltidstjänst till en början där du kommer att få arbeta nära vår nuvarande rekryterare för att läras upp inom rekrytering i vår bransch. Tillsammans med henne kommer du att få lära dig hantera våra interna och externa system, boka möten samt hålla intervjuer digitalt och på plats.

Efter november 2022 kommer tjänsten att gå över till heltid där du kommer bära fullt ansvar över rekryteringsavdelningen.

Tidigare erfarenhet inom rekrytering eller försäljning är inte ett krav men meriterande.

Vi lägger stor vikt på personliga egenskaper såsom ditt engagemang, din sociala kompetens och viljan av att utvecklas.



Arbetsuppgifter

- Urval och CV-granskning.
- Bokning av intervjuer via telefon.
- Hålla intervjuer både digitalt och på plats.
- Uppdatera och publicera jobbannonser.
- Övriga administrativa uppgifter.



Kontraktstyp

- Deltid, med förlängning till heltid.
- Arbetstider deltid: Mån-fre kl 10:00-15:00.
- (Arbetstider heltid: Mån-fre kl 10:00-18:00.)
- Provanställning 6 mån, därefter tillsvidare.



Vi söker dig som:

- Är social, utåtriktad med en positiv inställning och har ett stort engagemang.
- Motiveras av personlig utveckling och är resultatorienterad.
- Är initiativtagande och målmedveten.


Vi erbjuder:

- Fast lön, enligt överenskommelse.
- Utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbväxande företag.
- Sociala och varierande arbetsuppgifter.
- Coachning av rekryteringschef.


Meriterande

- Tidigare erfarenhet inom försäljning och/eller rekrytering.

Är det dig vi söker? Skicka din ansökan idag! https://jobb.valuesales.se/

Om oss

Value Sales är ett ungt och snabbväxande företag som arbetar inom fält- och eventförsäljning samt telemarketing.

Vi samarbetar med väletablerade affärspartners och hjälper organisationer att utveckla sitt viktigaste element - vi säljer!

Vårt huvudkontor är beläget i Kista, Stockholm.

Hemsida: www.valuesales.se

Följ vår resa på sociala medier:

Instagram: @valuesalesab / TikTok: @valuesales

Alla platsannonser →

Andra jobb i Uppsala som Rekryterare/Rekryteringskonsult

Nedan visas andra jobb i Uppsala som Rekryterare/Rekryteringskonsult.

ValueOne söker rekryterare till Uppsala

Läs mer Apr 16
Vill du vara en del av ett framgångsrikt specialistföretag med stark tillväxtambition? ValueOne söker en engagerad rekryterare till vårt kontor i Uppsala för att fortsätta driva vår framgångsrika interimkonsult- och rekryteringsverksamhet framåt.

Hos ValueOne drivs vi av att frigöra våra kunders potential genom att leverera högkvalitativa lösningar inom Supply Chain Management. Med stark närvaro på marknaden och en passion för att skapa verklig och hållbar förändring, erbjuder vi en dynamisk arbetsmiljö där din kompetens och ditt engagemang kommer att uppskattas och göra skillnad.

Om rollen

Rekryteraren är en central del av vårt team i Uppsala. Du arbetar med rekrytering, search samt urval av kandidater och konsulter inom supply chain. Tillsammans med regionchefen och vår researcher är ni ett engagerat team i Uppsala och du har en nyckelroll i att säkerställa att våra uppdrag och leveranser i region Nord håller högsta kvalitet. Du rapporterar till ansvarig för vår kompetensförsörjning i Stockholm.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

Vid behov upprätta kravspecifikationer tillsammans med kundansvarig
Skriva och publicera jobbannonser
Söka efter kandidater/konsulter i t.ex. externa nätverk och sociala medier
Läsa och granska CV
Självständigt ansvara för kontakter med kandidater och konsulter
Genomföra telefon- och Teamsintervjuer
Genomföra intervjuer
Upprätta kandidat- och konsultpresentationer för presentation till kund
Boka intervjuer hos kunder
Utföra vissa andra arbetsuppgifter vid behov som t.ex. referenstagningar, personlighetstest och andra kontroller
Utveckla strategier och metoder för att hitta rätt kandidater

Erfarenheter och kompetens

Vi söker dig med eftergymnasial utbildning och minst två års erfarenhet av rekrytering eller bemanning, med förståelse för intervjuprocessen och affärsaspekterna. Erfarenhet inom konsultverksamhet och/eller inom områden som Supply Chain, inköp och logistik är meriterande. Du är kommunikativ, strukturerad och har en stark drivkraft att nå uppsatta mål. I rollen förväntas att du resa 2–5 dagar per månad bl.a. till vårt kontor i Stockholm och våra andra kontor i Sverige.

Vi erbjuder:

En betydelsefull och utvecklande roll i ett tillväxtföretag där du kommer vara en del av ett engagerat team och ha möjlighet att påverka och bidra till vår fortsatta framgång. Vi satsar på din personliga utveckling och erbjuder utrymme för tillväxt baserat på din individuella kompetens och våra verksamhetsbehov.

Ansökan

Varmt välkommen med din ansökan! Vi hanterar ansökningar löpande, så skicka gärna in personligt brev och CV så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Olof Widmark på telefon: 070 786 80 99 alternativt Christer Atterström 070 219 13 66.

Ansök nu

Rekryterare till Uppsala

Läs mer Apr 11
Vi söker nu för vår kunds räkning en driven Rekryterare!
Vår kund fortsätter att växa och söker nu dig som vill vara med och tillsammans med dem fortsätta utveckla den framgångsrika search- och rekryteringskonsultverksamhet. Vi erbjuder dig en viktig och utvecklande roll i ett tillväxtföretag med en tydlig position på marknaden. Detta är ett konsultuppdrag med stor chans till anställning. Start omgående!
Du arbetar med search för kandidater och konsulter till våra uppdrag inom vårt specialområde supply chain management. Du arbetar nära rekryterare, kundansvarig samt har viss kontakt med kund. Tillsammans ingår du i ett team som har den viktiga uppgiften att leverera i hela uppdrags- och leveranskedjan.

Arbetsuppgifter
• Söka kandidater/konsulter
• Utveckla strategier och metoder för att hitta rätt kandidater
• Hålla i introduktionsintervjuer för att göra första matchning
• Genomföra intervjuer
• Kommunicera med kandidater och konsulter om kravprofiler
• Utföra referenstagningar och andra kontroller
• Granska, upprätta och utveckla kravprofiler
• Skriva jobbannonser
• Granska, upprätta och utveckla presentationer av kandidater/konsulter

Din bakgrund
• Minst 2 års erfarenhet av en liknande roll.
• Flytande kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• Erfarenhet av arbete inom konsultverksamhet
• Gärna erfarenhet från bemanning, rekrytering och/eller search
• Gärna erfarenhet av Supply Chain-inköp och logistik
• Det är dessutom meriterande om du har erfarenhet eller starkt intresse av affärer
• Vi ser gärna sökande med en universitetsutbildning
• Eftergymnasial utbildning inom Supply Chain Management, Industriell ekonomi eller maskinteknik eller liknande.

Personliga egenskaper
• Resultatorienterad, utmanar gärna befintliga arbetssätt
• Utåtriktad med en säljande personlighet
• God samarbetsförmåga
• Strukturerad
• Du har ett starkt driv och vilja att nå dina mål
• Du gillar människor, mångfald och tycker att dynamiken mellan det personliga och affärsmässiga inte bara är spännande utan också förutsättningsskapande

Mer om tjänsten
Tillsättning: omgående
Omfattning: heltid
Placering: Du ingår i Resourcing Teamet och stödjer främst vår region norr med kontor i Uppsala men ska även jobba från vårt kontor i Nacka Strand vid behov.


Vi erbjuder
Du kommer att arbeta i en dynamisk och spännande miljö med nära och snabba beslutsvägar där tempot är högt. Vi är kunddrivna och vårt arbete präglas av kvalitet, personligt bemötande, ständig utveckling och förändring för att möta krav från våra kunder, konsulter och kandidater.
Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Ellen Ploman-Wolinder, ellen.ploman-wolinder@andaragroup.se.
Urval kommer att ske löpande. Varmt välkommen med din ansökan!
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Researcher/Rekryterare till kund i Uppsala!

Läs mer Apr 5
Vill du vara med på en förändringsresa och bida med din expertis inom rekrytering?

Vår kund fortsätter att växa och söker nu dig som är en driven researcher som vill vara med och fortsätta utveckla deras framgångsrika search- och rekryteringskonsultverksamhet. De erbjuder dig en viktig och utvecklande roll i ett tillväxtföretag med en tydlig position på marknaden! Låter detta som något för dig? Välkommen med din ansökan!

Ditt anställningserbjudande

Vår kund har sitt kontor i centrala Uppsala. Du kommer att få en god introduktion i samband med start. Detta är ett konsultuppdrag via oss på TNG där du kommer att vara konsult 6 månader med chans till överrekrytering hos kund. 

Hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad – oavsett om du arbetar på ett av våra kontor eller som konsult hos en av våra kunder. Som konsult är du faktiskt extra betydelsefull, för det är du som träffar våra uppdragsgivare varje dag.

Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.

Hos oss kommer du:

• Trivas på jobbet! Våra konsulter 2019 gav oss ett nöjdhetsindex (Employee Net Promoter Score) på 55 i samband med årets medarbetarundersökning. En siffra som motsvarar "världsklass".
• Personligen bli stöttad och peppad av din egen konsultchef – allt för att du ska få utvecklade uppdrag på trivsamma arbetsplatser.
• Knipa en plats i vårt nätverk med TNG-konsulter inom kundservice. Här får du också möjlighet att utbyta erfarenheter och träffa andra konsulter på sociala aktiviteter som vi återkommande arrangerar.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som rekryterare kommer du att:

• Söka kandidater/konsulter
• Utveckla strategier och metoder för att hitta rätt kandidater
• Hålla i introduktionsintervjuer för att göra första matchning
• Genomföra intervjuer
• Kommunicera med kandidater och konsulter om kravprofiler
• Utföra referenstagningar och andra kontroller
• Granska, upprätta och utveckla kravprofiler
• Skriva jobbannonser
• Granska, upprätta och utveckla presentationer av kandidater/konsulter

Värt att veta

Du ingår i Resourcing Teamet och stödjer främst deras region norr med kontor i Uppsala men ska även jobba från deras kontor i Nacka Strand vid behov. Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader med mycket goda chanser till en överrekrytering hos kunden.

Våra förväntningar

Vi söker en driven researcher med minst 2 års erfarenhet inom liknande roller. Erfarenhet av arbete inom konsultverksamhet är en fördel, liksom kunskap inom bemanning, rekrytering och/eller search. Om du även har erfarenhet inom Supply Chain-inköp och logistik ser vi det som mycket positivt. Att ha erfarenhet eller ett starkt intresse för affärer är också meriterande.

Vi letar efter dig som är resultatorienterad och gärna utmanar befintliga arbetssätt. Med din utåtriktade och säljande personlighet är du en viktig tillgång för vårt team. Din förmåga att samarbeta och skapa struktur är avgörande för att lyckas i denna roll. Med ett starkt driv och en vilja att nå uppsatta mål tar du dig an utmaningarna med entusiasm. Du trivs i mötet med människor och värdesätter mångfald. För dig är dynamiken mellan det personliga och affärsmässiga inte bara spännande, utan också en förutsättning för framgång.

Intresserad?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos uppdragsgivaren. TNG är specialister på kompetensbaserad och fördomsfri rekrytering, bemanning och interim. Vi ser fram emot att få din ansökan med CV eller LinkedIn-profil, och utan personligt brev, i vårt enkla ansökningsformulär. Notera att vi inte kan ta emot ansökningar via e-post, men att du alltid är välkommen att maila rekryteraren vid frågor. Efter inskickad ansökan kommer vi dels anonymisera dina personuppgifter, dels be dig att göra ett par rekryteringstester, innan vi gör en första bedömning. Givetvis får du mer information om varje steg när det är dags och så snart du skickat in din ansökan kan du följa den i realtid via vår hemsida. Observera att vi gör urval löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen!

Ansök nu

Talent Acquisition Specialist

Läs mer Nov 7
Om Caspeco

Dagens Caspeco uppstod år 2006 - i mötet mellan en legendarisk krögare och en smart Uppsala-student. Per Söderqvist hade drivit ett antal populära krogar, men med blandad ekonomisk framgång. När han drev krog i Uppsala tog han in en sommarpraktikant för att hjälpa honom att få koll på utgifter, inkomster, marginaler och bemanning. Med hjälp av ett egenutvecklat excel-ark kunde Per Söderqvist över en natt få en helt ny överblick - och lönsamheten steg.

Idag erbjuder Caspeco fyra kompletta system för krogar- och upplevelseindustrin. Vi kallar dem Bokning, Kassa, Personal och Analys. Bolaget består idag av cirka 150 medarbetare, 2500 kunder i en organisation där beslutsvägarna är korta, varje medarbetare gör skillnad, och nya idéer och initiativ premieras. Nu söker vi efter en Talent Acquisition Specialist i vår fortsatta tillväxtresa!

Din roll som Talent Acquisition Specialist

I rollen som Talent Acquisition Specialist kommer du att tillhöra Talent & People där ditt yttersta fokus kommer vara att säkerställa vår fortsatta tillväxtresa genom att hitta nya talanger till olika avdelningar. Du kommer att arbeta tätt ihop med HR & Talent Manager där dina främsta ansvarsområden kommer att vara att bedriva rekryteringsprocessen tillsammans med chefer från ax till limpa. I rollen får du möjlighet att vara delaktig genom hela processen för att på så sätt få en god kunskap kring hela vår rekryteringsprocess. Vi söker dig som vill utveckla en gedigen kunskapsbank och vara rådgivande till hela organisationen i kompetensförsörjningen. Tjänsten som Talent Acquisition Specialist innefattar:

- Kravprofiler

- Annonsskrivning

- Search/headhunting av potentiella kandidater

- Telefonintervjuer

- Intervjubokning/ Intervjuer

- Referenstagning

Dina kvalifikationer

- Har ca 3 års erfarenhet från rekrytering och Talent Management

- Är prestations- och målinriktad

- Har en god känsla när det kommer till service (drivs av att vilja göra det lilla extra)

- Är nyfiken och har ett driv att vilja utvecklas
- Har en akademisk utbildning (PA, Beteendevetenskap, sociologi, pedagogik, ekonomi eller liknande)

Vad Caspeco erbjuder dig

- Generöst friskvårdsbidrag på 5000 kr/år

- Ett unikt utformat program för coaching och personlig utveckling i din roll

- Korta beslutsvägar där du som medarbetare har mycket att säga till om vad gäller arbetssätt och nya ideér

- Du får vara del i ett växande bolag som är ledande i sin bransch när det gäller att skapa lönsamma och effektiva IT lösningar för besöksnäringen

- Work-life balance, där vi har en hybridlösning för dig som vill jobba hemifrån när det passar



Övrigt

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid

Omfattning: Heltid

Plats: Uppsala

Låter rollen som Talent Acquisition Specialist intressant? Urvalet sker löpande tveka därför inte att ansöka redan idag! I denna rekryteringsprocess kommer stor vikt att läggas vid personliga egenskaper. Vi på Caspeco ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Säljande konsultchef till InstaCura vårdbemanning

Läs mer Feb 15
Om jobbet
Instacura är ett av Uppsalas snabbast växande företag. Nu söker vi nya medarbetare som vill hjälpa oss att rekrytera läkare och sjuksköterskor till sjukvården i Sverige och Norge.
Vi erbjuder en arbetsmiljö som präglas av relationsbyggande, gemensamma mål och positiv energi. Hundratals läkare och sjuksköterskor arbetar för Instacura på sjukhus, vårdcentraler och äldreboenden. Nu fortsätter vi att växa och söker fler konsultchefer till vårt team i Uppsala.
Om rollen
Som konsultchef ansvarar du för hela rekryterings- och bemanningsprocessen. Från annonsering och search till löneförhandling samt avtalstecknande med kund och konsult. Du har din arbetsplats i Uppsala men bygger relationer med kunder och konsulter i hela Sverige.
Arbetet innefattar primärt att bygga upp ditt eget nätverk med konsulter. Du hanterar flera uppdrag parallellt och behöver vara skicklig både i operativt och administrativt arbete.
Arbetstider: 08.00 – 17.00 med möjlighet till flextid. Tjänstgöringsgrad 100%.
Arbetsform: Tillsvidareanställning med provanställning
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Uppsala
Din profil
För att du ska överträffa förväntningarna som konsultchef tror vi att du har:
· Erfarenhet och/eller utbildning inom HR, rekrytering, vård eller försäljning
· Arbetslivserfarenhet från en roll som inneburit eget ansvar och kundrelationer
· Mycket goda kunskaper i det svenska språket, såväl i tal som i skrift
Vi ser gärna att du har relevant erfarenhet av säljande tjänster och att du älskar att hjälpa kunder med nya lösningar. Vi tror att du är en tävlingsinriktad lagspelare som uppskattar kicken som en bra affär ger. Du har vana av att prata i telefon, är bra på att prioritera och bidrar till en vi-känsla i gruppen. Du är en person med starkt engagemang och positiv attityd. Som person behöver du vara självgående, strukturerad, uthållig och målmedveten.
Om företaget
Instacura bemannar privata och offentliga vårdgivare med läkare och sjuksköterskor inom samtliga specialistområden. Bland våra kunder finns idag sveriges samtliga regioner samt flertalet kommuner och privata vårdgivare. Företaget grundades 2016 och har på kort tid lyckats attrahera många kunder och konsulter. Vi arbetar efter devisen goda relationer ger ringar på vattnet, vilket innebär att vi arbetar hårt för att alltid göra kunder och konsulter nöjda.
Utvecklingsmöjligheter
Vi är ett snabbväxande företag vilket medför goda möjligheter för nya medarbetare att påverka både sin egen och företagets utveckling. Vi har en tydlig karriärstrappa inom företaget, medarbetare som bidrar till företagets fortsatta utveckling kommer att erbjudas roller med större ansvar i takt med att vi växer. Vi erbjuder kontinuerligt utbildningar som är relevanta för din roll och vi vill att du ska känna att du utvecklas hos oss.
Vad vi erbjuder
Vi erbjuder dig en spännande roll på en arbetsplats som präglas av positiv energi och engagerade medarbetare. Du kommer spendera dagarna i våra fina lokaler i centrala Uppsala men har också möjlighet att delvis arbeta hemma. Vi har generösa sällskapsytor och gillar att bjuda in kunder och konsulter för gemensamma luncher hos oss. Vi gillar också att hitta på roliga aktiviteter på och utanför jobbet och en av höjdpunkterna på året är den resa som vi gör i september varje år.
Lön:
Fast lön plus provision
Ansökan:
Urval och intervjuer sker löpande.
Inkom med din ansökan så snart som möjligt då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vår urvalsprocess inleds med att vi granskar CV och din presentation i ansökan, vilket följs upp med telefonintervjuer för de kandidater som uppfyller kraven. Nästa steg i rekryteringsprocessen är att våra slutkandidater träffar oss för intervjuer på kontoret i Uppsala. Slutligen tar vi inför anställning alltid referenser.
Ansök genom att skicka CV samt personligt brev till rekrytering@instacura.se

Ansök nu

Andra jobb i Uppsala från Value Sales Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Uppsala från Value Sales Sweden AB .

Är du vår nya toppsäljare? Ansök idag!

Torgförsäljare/Marknadsförsäljare
Läs mer Apr 12
Just nu söker vi efter fler stjärnor som vill jobba med våra fantastiska säljare!
Ingen tidigare erfarenhet inom försäljning krävs. Vi utbildar samtliga nyanställda inom en säljstruktur som gynnar säljaren hos oss likväl som i framtiden inom andra yrken eller områden.
Har du kanske framtidsplaner på att starta eget? Bli entreprenör? Lär dig allt inom försäljning från grunden hos oss!

Om tjänsten
Här erbjuds en heltidstjänst där du besöker kunderna i olika städer inom Sveriges gränser. Under besöken säljer du olika typer av tjänster från välkända varumärken från en av våra uppdragsgivare.
Vi står för samtliga resor samt boendekostnader till alla våra säljare!
Kontraktstyp
Heltid.
Arbetstider mån-fre kl 13:00-21:00 & fre 14:00-20:00.
Provanställning 6 mån, därefter tillsvidare.

Vi söker dig som:
Motiveras av personlig utveckling och resultat.
Målmedveten och tävlingsinriktad.
Utåtriktad med en positiv inställning.
Lärovillig och engagerad.

Vi erbjuder:
Generös provision (utan tak).
Utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbväxande företag.
Teoretisk samt praktisk utbildning inom sälj.
Varierande arbetsuppgifter med givande och starka varumärken.
Löpande coachning och utbildning.
Säljtävlingar, resor och festligheter!

Meriterande
B-körkort (inget krav).

Är det dig vi söker? Skicka din ansökan idag! https://jobb.valuesales.se/

Om oss
Value Sales är ett ungt och snabbväxande företag som arbetar inom fält- och eventförsäljning samt telemarketing.
Vi samarbetar med väletablerade affärspartners och hjälper organisationer att utveckla sitt viktigaste element - vi säljer!
Vårt huvudkontor ligger beläget i Kista, Stockholm.
Hemsida: www.valuesales.se
Följ vår resa på sociala medier:
Instagram: @valuesalesab / TikTok: @valuesales

Ansök nu

Är du vår nya toppsäljare? Ansök idag!

Torgförsäljare/Marknadsförsäljare
Läs mer Apr 5
Just nu söker vi efter fler stjärnor som vill jobba med våra fantastiska säljare!
Ingen tidigare erfarenhet inom försäljning krävs. Vi utbildar samtliga nyanställda inom en säljstruktur som gynnar säljaren hos oss likväl som i framtiden inom andra yrken eller områden.
Har du kanske framtidsplaner på att starta eget? Bli entreprenör? Lär dig allt inom försäljning från grunden hos oss!

Om tjänsten
Här erbjuds en heltidstjänst där du besöker kunderna i olika städer inom Sveriges gränser. Under besöken säljer du olika typer av tjänster från välkända varumärken från en av våra uppdragsgivare.
Vi står för samtliga resor samt boendekostnader till alla våra säljare!
Kontraktstyp
Heltid.
Arbetstider mån-fre kl 13:00-21:00 & fre 14:00-20:00.
Provanställning 6 mån, därefter tillsvidare.

Vi söker dig som:
Motiveras av personlig utveckling och resultat.
Målmedveten och tävlingsinriktad.
Utåtriktad med en positiv inställning.
Lärovillig och engagerad.

Vi erbjuder:
Generös provision (utan tak).
Utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbväxande företag.
Teoretisk samt praktisk utbildning inom sälj.
Varierande arbetsuppgifter med givande och starka varumärken.
Löpande coachning och utbildning.
Säljtävlingar, resor och festligheter!

Meriterande
B-körkort (inget krav).

Är det dig vi söker? Skicka din ansökan idag! https://jobb.valuesales.se/

Om oss
Value Sales är ett ungt och snabbväxande företag som arbetar inom fält- och eventförsäljning samt telemarketing.
Vi samarbetar med väletablerade affärspartners och hjälper organisationer att utveckla sitt viktigaste element - vi säljer!
Vårt huvudkontor ligger beläget i Kista, Stockholm.
Hemsida: www.valuesales.se
Följ vår resa på sociala medier:
Instagram: @valuesalesab / TikTok: @valuesales

Ansök nu

Säljare på resande fot - Snittlön 35.000 kr

Torgförsäljare/Marknadsförsäljare
Läs mer Apr 2
Just nu söker vi efter fler stjärnor som vill jobba med våra fantastiska säljare!
Ingen tidigare erfarenhet inom försäljning krävs. Vi utbildar samtliga nyanställda inom en säljstruktur som gynnar säljaren hos oss likväl som i framtiden inom andra yrken eller områden.
Har du kanske framtidsplaner på att starta eget? Bli entreprenör? Lär dig allt inom försäljning från grunden hos oss!

Om tjänsten
Här erbjuds en heltidstjänst där du besöker kunderna i olika städer inom Sveriges gränser. Under besöken säljer du olika typer av tjänster från välkända varumärken från en av våra uppdragsgivare.
Vi står för samtliga resor samt boendekostnader till alla våra säljare!
Kontraktstyp
Heltid.
Arbetstider mån-fre kl 13:00-21:00 & fre 14:00-20:00.
Provanställning 6 mån, därefter tillsvidare.

Vi söker dig som:
Motiveras av personlig utveckling och resultat.
Målmedveten och tävlingsinriktad.
Utåtriktad med en positiv inställning.
Lärovillig och engagerad.

Vi erbjuder:
Generös provision (utan tak).
Utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbväxande företag.
Teoretisk samt praktisk utbildning inom sälj.
Varierande arbetsuppgifter med givande och starka varumärken.
Löpande coachning och utbildning.
Säljtävlingar, resor och festligheter!

Meriterande
B-körkort (inget krav).

Är det dig vi söker? Skicka din ansökan idag! https://jobb.valuesales.se/

Om oss
Value Sales är ett ungt och snabbväxande företag som arbetar inom fält- och eventförsäljning samt telemarketing.
Vi samarbetar med väletablerade affärspartners och hjälper organisationer att utveckla sitt viktigaste element - vi säljer!
Vårt huvudkontor ligger beläget i Kista, Stockholm.
Hemsida: www.valuesales.se
Följ vår resa på sociala medier:
Instagram: @valuesalesab / TikTok: @valuesales

Ansök nu

Är du vår nya toppsäljare? Ansök idag!

Torgförsäljare/Marknadsförsäljare
Läs mer Mar 28
Just nu söker vi efter fler stjärnor som vill jobba med våra fantastiska säljare!
Ingen tidigare erfarenhet inom försäljning krävs. Vi utbildar samtliga nyanställda inom en säljstruktur som gynnar säljaren hos oss likväl som i framtiden inom andra yrken eller områden.
Har du kanske framtidsplaner på att starta eget? Bli entreprenör? Lär dig allt inom försäljning från grunden hos oss!

Om tjänsten
Här erbjuds en heltidstjänst där du besöker kunderna i olika städer inom Sveriges gränser. Under besöken säljer du olika typer av tjänster från välkända varumärken från en av våra uppdragsgivare.
Vi står för samtliga resor samt boendekostnader till alla våra säljare!
Kontraktstyp
Heltid.
Arbetstider mån-fre kl 13:00-21:00 & fre 14:00-20:00.
Provanställning 6 mån, därefter tillsvidare.

Vi söker dig som:
Motiveras av personlig utveckling och resultat.
Målmedveten och tävlingsinriktad.
Utåtriktad med en positiv inställning.
Lärovillig och engagerad.

Vi erbjuder:
Generös provision (utan tak).
Utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbväxande företag.
Teoretisk samt praktisk utbildning inom sälj.
Varierande arbetsuppgifter med givande och starka varumärken.
Löpande coachning och utbildning.
Säljtävlingar, resor och festligheter!

Meriterande
B-körkort (inget krav).

Är det dig vi söker? Skicka din ansökan idag! https://jobb.valuesales.se/

Om oss
Value Sales är ett ungt och snabbväxande företag som arbetar inom fält- och eventförsäljning samt telemarketing.
Vi samarbetar med väletablerade affärspartners och hjälper organisationer att utveckla sitt viktigaste element - vi säljer!
Vårt huvudkontor ligger beläget i Kista, Stockholm.
Hemsida: www.valuesales.se
Följ vår resa på sociala medier:
Instagram: @valuesalesab / TikTok: @valuesales

Ansök nu

Säljare på resande fot - Snittlön 35.000 kr

Torgförsäljare/Marknadsförsäljare
Läs mer Mar 25
Just nu söker vi efter fler stjärnor som vill jobba med våra fantastiska säljare!

Ingen tidigare erfarenhet inom försäljning krävs. Vi utbildar samtliga nyanställda inom en säljstruktur som gynnar säljaren hos oss likväl som i framtiden inom andra yrken eller områden.

Har du kanske framtidsplaner på att starta eget? Bli entreprenör? Lär dig allt inom försäljning från grunden hos oss!

Om tjänsten

Här erbjuds en heltidstjänst där du besöker kunderna i olika städer inom Sveriges gränser. Under besöken säljer du olika typer av tjänster från välkända varumärken från en av våra uppdragsgivare.

Vi står för samtliga resor samt boendekostnader till alla våra säljare!

Kontraktstyp

- Heltid.
- Arbetstider mån-fre kl 13:00-21:00 & fre 14:00-20:00.
- Provanställning 6 mån, därefter tillsvidare.



Vi söker dig som:

- Motiveras av personlig utveckling och resultat.
- Målmedveten och tävlingsinriktad.
- Utåtriktad med en positiv inställning.
- Lärovillig och engagerad.



Vi erbjuder:

- Generös provision (utan tak).
- Utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbväxande företag.
- Teoretisk samt praktisk utbildning inom sälj.
- Varierande arbetsuppgifter med givande och starka varumärken.
- Löpande coachning och utbildning.
- Säljtävlingar, resor och festligheter!



Meriterande

- B-körkort (inget krav).


Är det dig vi söker? Skicka din ansökan idag! https://jobb.valuesales.se/

Om oss

Value Sales är ett ungt och snabbväxande företag som arbetar inom fält- och eventförsäljning samt telemarketing.

Vi samarbetar med väletablerade affärspartners och hjälper organisationer att utveckla sitt viktigaste element - vi säljer!

Vårt huvudkontor ligger beläget i Kista, Stockholm.

Hemsida: www.valuesales.se

Följ vår resa på sociala medier:

Instagram: @valuesalesab / TikTok: @valuesales

Ansök nu

Är du vår nya toppsäljare? Ansök idag!

Torgförsäljare/Marknadsförsäljare
Läs mer Mar 15
Just nu söker vi efter fler stjärnor som vill jobba med våra fantastiska säljare!

Ingen tidigare erfarenhet inom försäljning krävs. Vi utbildar samtliga nyanställda inom en säljstruktur som gynnar säljaren hos oss likväl som i framtiden inom andra yrken eller områden.

Har du kanske framtidsplaner på att starta eget? Bli entreprenör? Lär dig allt inom försäljning från grunden hos oss!

Om tjänsten

Här erbjuds en heltidstjänst där du besöker kunderna i olika städer inom Sveriges gränser. Under besöken säljer du olika typer av tjänster från välkända varumärken från en av våra uppdragsgivare.

Vi står för samtliga resor samt boendekostnader till alla våra säljare!

Kontraktstyp

- Heltid.
- Arbetstider mån-fre kl 13:00-21:00 & fre 14:00-20:00.
- Provanställning 6 mån, därefter tillsvidare.



Vi söker dig som:

- Motiveras av personlig utveckling och resultat.
- Målmedveten och tävlingsinriktad.
- Utåtriktad med en positiv inställning.
- Lärovillig och engagerad.



Vi erbjuder:

- Generös provision (utan tak).
- Utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbväxande företag.
- Teoretisk samt praktisk utbildning inom sälj.
- Varierande arbetsuppgifter med givande och starka varumärken.
- Löpande coachning och utbildning.
- Säljtävlingar, resor och festligheter!



Meriterande

- B-körkort (inget krav).


Är det dig vi söker? Skicka din ansökan idag! https://jobb.valuesales.se/

Om oss

Value Sales är ett ungt och snabbväxande företag som arbetar inom fält- och eventförsäljning samt telemarketing.

Vi samarbetar med väletablerade affärspartners och hjälper organisationer att utveckla sitt viktigaste element - vi säljer!

Vårt huvudkontor ligger beläget i Kista, Stockholm.

Hemsida: www.valuesales.se

Följ vår resa på sociala medier:

Instagram: @valuesalesab / TikTok: @valuesales

Ansök nu