Uppsala: JOBBA TILLSAMMANS MED OSS PÅ LOGISTIKAVDELNINGEN, IKEA UPPSALA

Hitta ansökningsinfo om jobbet JOBBA TILLSAMMANS MED OSS PÅ LOGISTIKAVDELNINGEN, IKEA UPPSALA i Uppsala. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Uppsala inom den kategorin.

Publicerad: 2022-08-05 // Varaktighet: Deltid

VEM ÄR DU
Vill du vara med och ta logistikfunktionen på IKEA Uppsala till nya höjder? Just nu letar vårt team efter nya medarbetare som är intresserade av ett framtida ledarskap, är du kanske vår nya kollega?
För att passa i rollen tror vi att du:
Är en handlingskraftig och ansvarstagande person som har modet att fatta beslut och genomföra arbetsuppgifter självständigt när situationen kräver det.
Gillar att sträva efter och nå uppsatta mål och resultat.
Är lyhörd inför andras behov och frodas av att arbeta tillsammans med andra.
Brinner för service, är både effektiv och noggrann och gör alltid ditt yttersta för att kunden ska få bästa möjliga service.
Som person är du positiv, framåt och är van och trivs med att arbeta i ett högt tempo.
Självklart identifierar du dig med visionen och värderingarna som vi delar på IKEA.
Vidare har du ambitionen att växa och utvecklas tillsammans med oss på IKEA och på sikt ser du dig själv arbeta i en ledande befattning. Vi tror på människor och därför är tidigare erfarenhet av ledarskap är inget krav – ditt engagemang, din vilja och vem du är väger tyngre än ditt CV, kom och väx tillsammans med oss!
En dag I ditt liv med oss
I rollen bakom kulisserna som truckförare på IKEA skapar du förutsättningar för att våra kunder ska få så bra service som möjligt genom att säkerhetsställa att varorna finns på plats. Du måste kunna tänka och agera effektivt och säkert för att skapa ett smidigt varuflöde så att rätt produkter finns tillgängliga för kunderna.
Dina arbetsuppgifter består av lagerpåfyllning innan varuhuset öppnar och utlämning av varor från varuhuset, med truck som hjälpmedel. I din roll samarbetar du med dina kollegor för att förbättra shoppingupplevelsen, i syfte att varorna står snyggt och prydligt. Arbetet är ibland fysiskt krävande, därför ser vi att du som söker tjänsten är van vid ett högt tempo och trivs när du får arbeta med kroppen.
Man behöver kunna börja klockan 05:00 (på plats i varuhuset), men också kunna jobba till 21:00.
Truckkort med tidigare erfarenhet av truckkörning (körvana) meriteras men är inget krav.
FRÅGOR OCH SUPPORT? LÅT OSS KNYTA KONTAKT!
Tjänsterna förlöper tillsvidare med kontraktsmått som varierar mellan 8h/v upp till 30,75 tim/v.
Ansök med ditt personliga brev och CV. Sista ansökningsdagen är den 14:augusti men vänta inte med din ansökan, urval och intervjuer sker löpande.
Vill du veta mera om tjänsterna kan du kontakta rekryterande chef Benjamin Sjöstrand, benjamin.sjostrand@ingka.ikea.com.
Har du frågor om rekryteringsprocessen kontaktar du markus.melter@ingka.ikea.com.
Välkommen med din ansökan !

Alla platsannonser →

Andra jobb i Uppsala som Logistiker

Nedan visas andra jobb i Uppsala som Logistiker.

Supply Network Planner

Läs mer Jul 8
ValueOne is looking for a Supply Network Planner for a six-month assignment at a pharmaceutical company in Uppsala. The assignment is to start in august.

The role

As Supply Network Planner you will be key player in the company´s global E2E planning. You will analyze and review Demand Forecast on a monthly basis and create and communicate monthly Supply Plan based on inputs from Demand, Capacity and Material availability. You work in close collaboration and communication with concerned stakheolders in the company to understand their needs and requirements.

Main tasks:

Ensure that supply plans are reflected and maintained in SAP.
Create and maintain stock transfer orders in SAP for outbound shipments.
Create and update BOM in SAP for Finished Product SKU’s.
 Have understanding and/or participate in NPI-/change control projects.
Reflect project outcome in both Supply Plan and Production Plan.
 Escalate and take action on deviations or constraints affecting targeted service level, inventory or costs negatively. Follow STEM process.
 Be the key contact person for global supply or inventory questions.
Create a volume and inventory plan for annual budget process and LBE cycles.
Define and maintain inventory levels for intermediate and finished products.
 Prepare inputs for Supply Review and Supply S&OP; meetings.
Review and manage Supply Chain metrics, ensure KPI target adherence.
Initiate improvements to optimize supply chain flow, inventory, production plans and costs.
Has the right to represent Supply Chain as per request of the Supply Chain Manager.
Perform back-up activities within Supply Chain when required.

Experience and competence

For this assignment we are looking for a Supply Planner with more than 5 years of experience within supply chain and demand planning in a big organization, preferably in the Medical/Pharmaceutical Industry or other complex and regulated industry. We also like you to have an academic degree within Supply Chain/logistics or equivalent. In addition experience from working in projects and a background from pharma industry or other complex and regulated industry is required. You are a competent MS Office user with knowledge in SAP or other ERP systems. Fluency in Swedish and English, oral and writing, is a must as well as knowledge in GMP and ISO.

We are looking for a self-driven team-player with a solid understanding of End-to-End Supply Chain planning and strong collaboration and communication skills. You must be flexible and able to work in a high tempo environment. You conduct your work in a structured and accurate way with an attentive eye for service and urgency. Additionally ability to multi-task and prioritize is valuable to succeed in the role.

Application

We look forward to receiving your application. Please apply through our webpage at: http://valueone.se/aktuella-jobb/ as soon as possible. Feel free to contact Olof Widmark at +46 70-7868 099 or 010 332 29 20 with any questions regarding the listed position.

ValueOne are specialists in supply chain management, purchasing and logistics. We offer our customers services in three business areas: interim logistics and procurement consultants, recruitment of buyers and logisticians, as well as development of our customers’ supply chain operations in terms of strategies, models, methods, processes, structure, and competence.

Ansök nu

LOGISTIKER

Läs mer Jul 15
Arbetsuppgifter
Till vår kund inom läkemedelsbranschen söker vi nu en Logistiker som kan stötta planerings- och produktionsteamet med produktions- och leveransplanering samt masterdatahantering i affärssystemet SAP. Arbetsuppgifter och ansvar kan komma att variera över tid men kommer att sträcka sig över följande områden: försörjningsplanering på och kort sikt, produktionsplanering på lång och kort sikt, hantering av masterdata samt samt projektstöd.

Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Kvalifikationer
- Du har en akademisk examen inom supply chain/logistik.
- Du har 3 - 5 års erfarenhet inom supply chain-plannering.
- Du har erfarenhet från läkemedelsindustrin eller annan komplex och reglerad industri.
- Du har goda kunskaper i Microsoft Office-paketet.
- Du har erfarenhet av affärssystem, gärna SAP.
- Du behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift.
- Du har kunskaper i GMP och ISO.

Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen som Logistiker ser vi att du har tre till fem års arbetslivserfarenhet inom produktionsplanering och/eller försörjningsplanering, gärna inom medicin/läkemedelsindustrin. Som person har du en stark samarbets- och kommunikationsförmåga. Du är noggrann, arbetar strukturerat och analytiskt, är självgående och beskriver dig själv som en lagspelare. Du hanterar lätt flera uppgifter åt gången samt har lätt för att prioritera brådskande arbetsuppgifter.

Lön
Lön, enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan
Heltid och kontorstider. Vår kund önskar start så snart som möjligt och uppdraget förväntas löpa till 2023-03-31 med chans till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår kund i Uppsala. Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande.
Sökord: Logistiker, Supply Chain, Supply Chain Planning, production planning

Ansök nu

JOBBA TILLSAMMANS MED OSS PÅ LOGISTIKAVDELNINGEN, IKEA UPPSALA.

Läs mer Aug 5
VEM ÄR DU
Vill du vara med och ta logistikfunktionen på IKEA Uppsala till nya höjder? Just nu letar vårt team efter nya medarbetare som är intresserade av ett framtida ledarskap, är du kanske vår nya kollega?
För att passa i rollen tror vi att du:
Är en handlingskraftig och ansvarstagande person som har modet att fatta beslut och genomföra arbetsuppgifter självständigt när situationen kräver det.
Gillar att sträva efter och nå uppsatta mål och resultat.
Är lyhörd inför andras behov och frodas av att arbeta tillsammans med andra.
Brinner för service, är både effektiv och noggrann och gör alltid ditt yttersta för att kunden ska få bästa möjliga service.
Som person är du positiv, framåt och är van och trivs med att arbeta i ett högt tempo.
Självklart identifierar du dig med visionen och värderingarna som vi delar på IKEA.
Vidare har du ambitionen att växa och utvecklas tillsammans med oss på IKEA och på sikt ser du dig själv arbeta i en ledande befattning. Vi tror på människor och därför är tidigare erfarenhet av ledarskap är inget krav – ditt engagemang, din vilja och vem du är väger tyngre än ditt CV, kom och väx tillsammans med oss!
En dag I ditt liv med oss
I rollen bakom kulisserna som truckförare på IKEA skapar du förutsättningar för att våra kunder ska få så bra service som möjligt genom att säkerhetsställa att varorna finns på plats. Du måste kunna tänka och agera effektivt och säkert för att skapa ett smidigt varuflöde så att rätt produkter finns tillgängliga för kunderna.
Dina arbetsuppgifter består av lagerpåfyllning innan varuhuset öppnar och utlämning av varor från varuhuset, med truck som hjälpmedel. I din roll samarbetar du med dina kollegor för att förbättra shoppingupplevelsen, i syfte att varorna står snyggt och prydligt. Arbetet är ibland fysiskt krävande, därför ser vi att du som söker tjänsten är van vid ett högt tempo och trivs när du får arbeta med kroppen.
Man behöver kunna börja klockan 05:00 (på plats i varuhuset), men också kunna jobba till 21:00.
Truckkort med tidigare erfarenhet av truckkörning (körvana) meriteras men är inget krav.
FRÅGOR OCH SUPPORT? LÅT OSS KNYTA KONTAKT!
Tjänsterna förlöper tillsvidare med kontraktsmått som varierar mellan 8h/v upp till 30,75 tim/v.
Ansök med ditt personliga brev och CV. Sista ansökningsdagen är den 14:augusti men vänta inte med din ansökan, urval och intervjuer sker löpande.
Vill du veta mera om tjänsterna kan du kontakta rekryterande chef Benjamin Sjöstrand, benjamin.sjostrand@ingka.ikea.com.
Har du frågor om rekryteringsprocessen kontaktar du markus.melter@ingka.ikea.com.
Välkommen med din ansökan !

Ansök nu

Supply Chain Manager till Alunda Polyeten, Uppsala

Läs mer Maj 24
Brinner du för Supply Chain Management och vill bli en del av ett familjärt tillverkningsföretag med fokus på miljö / hållbarhet?

Alunda Polyeten AB har under ett kvartssekel tillverkat miljövänliga produkter i polyeten avsedda för vatten- och avloppsrening och söker nu dig som är redo för nästa steg i din karriär inom Logistik & Supply Chain. Har du jobbat i en liknande roll tidigare men nu vill fördjupa din kunskap och få möjlighet att ansvara för en verksamhet i sin helhet? Vill du bidra till företagets utveckling med dina förbättringsförslag och insikter? Då kan detta vara jobbet för dig! Alunda Polyeten AB söker nu en Supply Chain Manager (SCM) till sin verksamhet utanför Uppsala.Varmt välkommen med din ansökan!

Ditt anställningserbjudande

Hos Alunda Polyeten AB blir du en del av ett familjärt och sammansvetsat team som viktar samarbete högt. I rollen som SCM hos Alunda Polyeten AB kommer du få följa hela processen från ax till limpa samt påverka företagets framtida resa med dina insikter, förslag och initiativ. Alunda Polyeten AB vill kontinuerligt förbättra sina processer och välkomnar dig som vill bidra med ditt strategiska tänk och din erfarenhet som deras nya SCM.    

Dina arbetsuppgifter

Som Supply Chain Manager hos Alunda Polyeten AB kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara:

• ansvara för företagets inköp, lager och logistik inklusive inköpsstrategi, inventering och riskanalyser
• följa upp leveransavvikelser, både interna och externa för att garantera kvalitén på produkterna
• optimera inköp utifrån verksamhetens behov och lagda mål på lagervärde
• säkerställer att lagret kontinuerligt förbättras på måltal inom säkerhet, kvalitet, leverans och ekonomi
• följa upp upplagd budget samt avdelningens KPI:er och redovisa till närmsta chef
• ombesörja den dagliga driften och säkerställa att lagret levererar internt till produktion och externt till kund på resurssnålast och säkraste sätt
• delta aktivt i produktionsledningsgruppens möten och uppföljningar

Värt att veta

Rollen innebär personalansvar för två medarbetare vars utvecklingssamtal, resultat/lönsamhet och kontinuerlig uppföljning kommer du ansvara för. Du kommer också ha arbetsmiljöansvar (fysisk och psykosocial) för hela lagret och tillhörande områden, truckladdning, truckkörning samt alla individer verksamma inom detta område. På sikt kommer du även ansvara för omorganiseringen av Alunda Polyeten AB:s lager på gårdsplanen (ca 7.000 kvm).
Du kommer ha en indirekt rapporterande inköpare på vår polska fabrik i Katowice. Du kommer utgå ifrån Alunda Polyeten AB:s anläggning i Uppsala. Resor i tjänsten förekommer.

Våra förväntningar

För att lyckas i rollen som Supply Chain Manager hos Alunda Polyeten AB ser vi gärna att du:

• har goda kunskaper och vana vid lagerverksamhet
• besitter några års erfarenhet i en liknande roll och har en god analytisk förmåga
• har relevant teoretisk utbildning 
• är van vid arbete med Officepaket och olika affärssystem
• har kunskap eller erfarenhet av LEAN arbetssätt 

Du är en kvalitetsmedveten individ som gillar att jobba strukturerat för att driva arbetet mot givna mål. Du har en förmåga att prioritera och det är viktigt att du är prestigelös, stresstålig och att du trivs i en miljö med varierande arbetsuppgifter. Du är en lagspelare som är inte rädd för att kavla upp armarna och assistera dina kollegor när de behöver hjälp. Eftersom rollen innebär kontaktytor både i Sverige och utomlands kräver rollen att du är flytande i både svenska och engelska.

Intresserad?
I den här rekryteringen är det vi på TNG Tech som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!

Ansök nu

Material Coordinator

Läs mer Apr 11
The Materials Coordinator position is in the Nordic Regional Spare Parts Management (SPM) department who are responsible for the Regional spare parts stock, ensuring all material requirements for the operational wind farms are met. The material coordinator reports to the regional material manager but works closely together with many different departments mainly within Sweden, Norway and Finland.

Addition to this the work consists of managing stock levels to meet demands and monitoring material movements. This to ensure so that correct levels of stock are available at the service points, keeping the operational costs as efficient as possible. One key function the material coordinator has is to highlight shortages and potential critical situation to the regional service team, also solve problems as they occur.

The candidate we are searching for thrive in a coordinating role with a demand for structure, service and accuracy. Great communications skills and ability to collaborate with internal stakeholders are key. The candidate we search for works well independent and in smaller groups. You have an ability to prioritize work tasks with a problem solving mind-set and like to communicate too many different stakeholders. Traveling within the region to our different service points and our central headquarter in Hamburg might occur.

Location for the material coordinator role is located in our office in Uppsala, Sweden. However we do offer the flexibility to work part-time from home when needed.


Key accountabilities

Order spare parts and maintenance material from our central warehouse in Germany.
Book and monitor outbound and inbound transports
Attend daily meetings with local service team within the region.
Key point of contact for material topics related to the region.
Monitoring and supporting of material bookings process.
Optimize stock levels.
Optimize procurement costs.
Ensure that spare parts are delivered to sites on time.
Escalate backlogs and critical situations related to material management.
Manage and optimize safety stocks within the region.
Support with materials identification.
Support after sales process requests.
Support with logistics and transport solutions.
Lead during yearly stocktaking's together with SPM-team.
Transfer spare parts between service points in SAP.


Career / Job experience
Experience as a Materials Coordinator/Planner or similar role is highly advantage, but not a requirement.
Experience with ERP (SAP) system is an advantage, but not a requirement.
University degree of Logistics, supply chain, finance or similar.



Education and qualification
Technical Knowledge (electrical or Mechanical) is an advantage.
Supply chain knowledge is an advantage.
Professional level in English, written and spoken.
Swedish or Finnish language is preferred but not mandatory.
Computer literate (MS Office)


Personal profile
Able to deal with pressurised situations and tight deadlines
Takes ownership and responsibility
Willingness to learn and develop
Good communicator and strong interpersonal skills
Good planning, organisational and prioritising skills
Can work well in a team or autonomously
Health and safety aware



For further questions feel free to contact us.

Kajsa Karlsson
People & Culture Coordinator
KKarlsson2@nordex-online.com
+46 (0)73- 050 8695

Ansök nu

Andra jobb i Uppsala från IKEA Svenska Försäljnings AB

Nedan visas andra jobb i Uppsala från IKEA Svenska Försäljnings AB .

JOBBA TILLSAMMANS MED OSS PÅ LOGISTIKAVDELNINGEN, IKEA UPPSALA.

Logistiker
Läs mer Aug 5
VEM ÄR DU
Vill du vara med och ta logistikfunktionen på IKEA Uppsala till nya höjder? Just nu letar vårt team efter nya medarbetare som är intresserade av ett framtida ledarskap, är du kanske vår nya kollega?
För att passa i rollen tror vi att du:
Är en handlingskraftig och ansvarstagande person som har modet att fatta beslut och genomföra arbetsuppgifter självständigt när situationen kräver det.
Gillar att sträva efter och nå uppsatta mål och resultat.
Är lyhörd inför andras behov och frodas av att arbeta tillsammans med andra.
Brinner för service, är både effektiv och noggrann och gör alltid ditt yttersta för att kunden ska få bästa möjliga service.
Som person är du positiv, framåt och är van och trivs med att arbeta i ett högt tempo.
Självklart identifierar du dig med visionen och värderingarna som vi delar på IKEA.
Vidare har du ambitionen att växa och utvecklas tillsammans med oss på IKEA och på sikt ser du dig själv arbeta i en ledande befattning. Vi tror på människor och därför är tidigare erfarenhet av ledarskap är inget krav – ditt engagemang, din vilja och vem du är väger tyngre än ditt CV, kom och väx tillsammans med oss!
En dag I ditt liv med oss
I rollen bakom kulisserna som truckförare på IKEA skapar du förutsättningar för att våra kunder ska få så bra service som möjligt genom att säkerhetsställa att varorna finns på plats. Du måste kunna tänka och agera effektivt och säkert för att skapa ett smidigt varuflöde så att rätt produkter finns tillgängliga för kunderna.
Dina arbetsuppgifter består av lagerpåfyllning innan varuhuset öppnar och utlämning av varor från varuhuset, med truck som hjälpmedel. I din roll samarbetar du med dina kollegor för att förbättra shoppingupplevelsen, i syfte att varorna står snyggt och prydligt. Arbetet är ibland fysiskt krävande, därför ser vi att du som söker tjänsten är van vid ett högt tempo och trivs när du får arbeta med kroppen.
Man behöver kunna börja klockan 05:00 (på plats i varuhuset), men också kunna jobba till 21:00.
Truckkort med tidigare erfarenhet av truckkörning (körvana) meriteras men är inget krav.
FRÅGOR OCH SUPPORT? LÅT OSS KNYTA KONTAKT!
Tjänsterna förlöper tillsvidare med kontraktsmått som varierar mellan 8h/v upp till 30,75 tim/v.
Ansök med ditt personliga brev och CV. Sista ansökningsdagen är den 14:augusti men vänta inte med din ansökan, urval och intervjuer sker löpande.
Vill du veta mera om tjänsterna kan du kontakta rekryterande chef Benjamin Sjöstrand, benjamin.sjostrand@ingka.ikea.com.
Har du frågor om rekryteringsprocessen kontaktar du markus.melter@ingka.ikea.com.
Välkommen med din ansökan !

Ansök nu

IKEA FOOD I UPPSALA SÖKER MEDARBETARE TILL RESTAURANGEN.

Restaurangbiträde
Läs mer Aug 5
Har du ett stort engagemang och en entusiastisk attityd för att ta hand om våra gäster på bästa sätt i vår restaurangverksamhet? Är du en lagspelare som motiveras av att arbeta i en miljö som präglas av ett högt tempo? Har du också ett stort intresse för mat och delar IKEAs värderingar? Då kan detta vara början på en fantastisk resa tillsammans med IKEA!
Nu söker Restaurangen på IKEA Food i Uppsala nya medarbetare! Det finns flera olika kontraktsmått som passar - 8h/v, 20h/v och 31h/v. Så oavsett om du är student som och blir lite för trött av att sitta och läsa kurslitteratur dagarna till ända och vill sätta nyans på vardagen med ett givande extrajobb, oavsett om du i dagsläget arbetar deltid och känner att du hade kunnat göra lite mer eller om du är nyexaminerad från gymnasiet och vill komplettera ditt CV med ett meriterande jobb, tycker jag att du ska läsa vidare!
Vi på IKEA Food i Uppsala har ett fantastiskt team-work och ett kundbemötande som vi vet får maten att smaka ännu bättre!
Vi söker dig som;
• Har en mycket stark känsla för kundservice och kundbemötande
• Är stresstålig och trivs i ett högt arbetstempo utan att tappa fokus på kunden
• Är ansvarsfull, flexibel och har ett högt driv
• Har en god samarbetsförmåga och gillar att arbeta i grupp
Tidigare erfarenhet av restaurangarbete meriteras.
En del av tjänsterna innefattar arbete på IKEA Foods logistikavdelning, i detta fallet är det meriterande om du har truckkort såväl som körvana.
Tillsammans som ett team
Vi erbjuder dig möjlighet att arbeta i ett växande företag med visionen att skapa en bättre vardag för de många människorna. På IKEA Uppsala serverar vi någonting för alla - frukost, fika, lunch och middag. Därför erbjuder denna tjänst dig ett varierande arbete och uppgifter med allt från att producera och servera mat till våra kunder, arbeta i kassan, serveringen, disken och IKEA Foods logistikavdelning. Här arbetar vi Tillsammans för att överträffa kundernas förväntningar, vilket innebär arbete i team men även att du ska känna dig trygg med ensamarbete där du kan ta ansvar och fatta egna beslut om så krävs.
FRÅGOR OCH SUPPORT? LÅT OSS KNYTA KONTAKT!
Vi erbjuder nu flertalet anställningar med varierande kontraktsmått, samtliga anställningar är visstidsanställning under perioden 220901 – 221130 och det finns god möjlighet till förlängning Arbetspassen är schemalagda dag/kvällstid samt varannan helg. Lön enligt avtal.
Ansök genom att bifoga ditt CV och personliga brev. Sista ansökningsdag är den 14:e augusti, men urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan, sök redan idag.
Har du frågor om tjänsten kontaktar du rekryterande chef Shilan Javadi, shilan.javadi@ingka.ikea.com.
För frågor om ansökning eller rekryteringsprocessen recruitment.specialists.se@ingka.ikea.com.
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu