Uppsala: Jobbcoach till arbetsmarknadsprojekt i Uppsala

Hitta ansökningsinfo om jobbet Jobbcoach till arbetsmarknadsprojekt i Uppsala i Uppsala. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Uppsala inom den kategorin.

Publicerad: 2022-08-04 // Varaktighet: Heltid

EnRival AB bildades 2005, och har sedan starten varit ett av Almega auktoriserat bemannings- och omställningsföretag. Vi har mångårig erfarenhet av rekrytering, bemanning och jobbmatchning. Vi skapar jobbmöjligheter!

EnRival AB har idag ca 140 kontor över stora delar av Sverige, från Ystad i söder till Boden i norr. Våra verksamhetsområden är Rekrytering, Bemanning, Omställning och Utbildning. Inom Arbetsmarknadsprojekt är vi bl.a. kompletterande aktör till Arbetsförmedlingen, och en av Sveriges ledande leverantörer av Jobbmatchning genom tjänsten Rusta och Matcha.

Jobbcoach till arbetsmarknadsprojekt i Uppsala

Vi på EnRival brinner för att hjälpa människor att finna sysselsättning i form av arbete eller reguljära studier som leder till arbete och därmed egen försörjning. Delar du detta engagemang med oss så passar du bra in i ett av våra team.

EnRival fortsätter växa i hög fart. Vi behöver nu förstärka upp med medarbetare till ett arbetsmarknadsprojekt i Uppsala.

I rollen som jobbcoach kommer du konkret bidra till individens utveckling, samtidigt som du får arbeta nära ditt lokala näringsliv.

Vi vill att du brinner för service, och för att inom ramen för våra processer coacha och stödja arbetssökande till ny sysselsättning. Vi uppskattar din säljande personlighet, och det är ett krav att man är flerspråkig.

Vi arbetar enligt en egen mycket strukturerad modell som har stort fokus på resultat och kvalitet.

Genom individuell och fokuserad coachning hjälper vi våra sökande att snabbt klarlägga nuläget samt skapa de underlag som krävs för en effektiv marknadsföring av individ och kompetens. Därefter jobbar vi till 100 % för att finna de möjligheter som passar kunden – oavsett om det gäller jobb, utbildning eller andra möjligheter inom ramen för kundens framtida sysselsättning.

Vi har även ett mentorskap där du får en erfaren medarbetare som bollplank vid behov.

Internutbildningar inom relevanta ämnen sker löpande för alla medarbetare. Vi tycker även det är viktigt med friskvård och erbjuder, yoga, mindfullness och diverse andra pass på arbetstid samt att vi har friskvårdsbidrag och friskvårdstimme varje vecka.

Vem är du?!

• Vi söker dig som har ett bra nätverk såväl lokalt som regionalt inom näringsliv och offentlig sektor. Jobbmöjligheter och/eller studievägar för våra deltagare har högsta prioritet!
• Du talar god svenska, Ytterligare språkkunskaper är ett krav framförallt ser vi Tigrinja, Somaliska, Persiska och Arabiska som meriterade
• Du är social och öppen för att knyta nya kontakter, med flexibilitet att hoppa in där och när det behövs.
• Du uppskattar teamwork, är strukturerad, initiativtagande och har en säljande personlighet.
• Du har en väl utvecklad förmåga att kommunicera rakt och tydligt, tycker om att utmana och se möjligheter, samt älskar att ge service och gläds åt att hjälpa andra.
• Du har ett naturligt driv men är ödmjuk med en förmåga att skapa glädje och entusiasm runt omkring dig.
• Du jobbar effektivt och för individens bästa.

Vi ser gärna att du under de senaste tre åren har erfarenhet av likartat arbete och någon form av eftergymnasiala studier.

En del av dina arbetsuppgifter är: Individuell planering, jobbcoachning, matchning mot arbetsgivare, uppföljning av sökta jobb, hitta och söka jobb, skapa nya ansökningshandlingar, förberedelse inför arbetsintervju, arbetsmarknadskunskap, språkstödjande aktiviteter, digitala kompetenser, individuellt och praktiskt stöd.

Anställningstyp: Provanställning med möjligheter till förlängning

Start för anställning: Omgående, varför vi jobbar med löpande urval

Mer information och ansökan
Du söker genom att gå in på www.enrival.se och klicka på ”Lediga Jobb”.
Ansökningar behandlas löpande, så skicka in din ansökan snarast möjligt.

Frågor om tjänsten
Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta rekryteringsansvarig Andreas Stenback via mail andreas.stenback@enrival.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Uppsala som Jobbcoach/Utbildningscoach

Nedan visas andra jobb i Uppsala som Jobbcoach/Utbildningscoach.

Handledare

Läs mer Aug 3
EnRival AB bildades 2005, och har sedan starten varit ett av Almega auktoriserat bemannings- och omställningsföretag. Vi har mångårig erfarenhet av rekrytering, bemanning och jobbmatchning. Vi skapar jobbmöjligheter!

EnRival AB har idag ca 140 kontor över stora delar av Sverige, från Ystad i söder till Boden i norr. Våra verksamhetsområden är Rekrytering, Bemanning, Omställning och Utbildning. Inom Arbetsmarknadsprojekt är vi bl.a. kompletterande aktör till Arbetsförmedlingen, och en av Sveriges ledande leverantörer av Jobbmatchning genom tjänsten Rusta och Matcha.

EnRival AB bildades 2005 och vi har mångårig erfarenhet av rekrytering, bemanning och jobbmatchning.
EnRival AB har idag kontor över hela Sverige, från Ystad i söder till Boden i norr.
Våra verksamhetsområden är Rekrytering, Omställning och Utbildning. Inom Arbetsmarknadsprojekt är vi bl.a. kompletterande aktör till Arbetsförmedlingen, och en av Sveriges ledande leverantörer av Jobbmatchning.

Vi har stort fokus på hållbara resultat och behöver nu förstärka vårt team i Uppsala.

Vi söker i första hand efter drivna, målinriktade Handledare och som jobbar säljande med stor lokal kännedom och nätverk.
Och söker även dig som även är en stark administratör och som är bra på service samt kundbemötande, och som vill vara med och utvecklas tillsammans med oss.
För denna rekrytering söker vi främst dig som är intresserad av att utgå ifrån vårt kontor i Uppsala.

Arbetsbeskrivning

Som Handledare har du ansvaret för att arbetet med arbetssökande i EnRivals regi levereras kvalitativt utifrån ställda avtalskrav och riktlinjer.

Du kommer i din roll handleda arbetssökande som deltar via Arbetsförmedlingen. Här kommer du främst ha en coachande, matchande och administrativ roll, med primärt syfte att rusta och förbereda arbetssökande mot att bli attraktiva på arbetsmarknaden. Du samverkar arbetsgivare, kommuner, skolor och andra utbildningsanordnare för att informera om och motivera till sysselsättning.

Sen kommer du även att samarbeta nära med dina kollegor i en resultatorienterad tjänst där vi är ett team som jobbar tillsammans för hållbara resultat!

Kravprofil - Handledare

För att få jobba som Handledare krävs det att du studerat 120 hp (tidigare 80 hp), eller motsvarande poäng inom YH, inom relevant ämne. Samt minst 2 års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid under de senaste 5 åren.

Alternativ ha minst 1 års godkända heltidsstudier på eftergymnasial nivå. Samt ha minst 3 års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid, under de senaste 5 åren, från arbete inom arbetsledning, rekrytering, SYV, handläggning i personalfrågor och liknande tjänster.

Har du frågor kring detta kan du gärna ställa dessa i samband med din ansökan.

Din profil

Vi söker dig som är engagerad, tror på dig själv och andra, har en fallenhet för att skapa entusiasm, besitter god samarbetsförmåga och är en person som kan hitta hållbara lösningar.

Därtill har du god vana vid datorer, kan hantera administration samt besitter god förmåga att utrycka dig i tal och skrift på svenska.

Det är en fördel om du har ett brett kontaktnät inom området, och du trivs med att skapa kontakter och utveckla relationer.

Meriterande

Goda språkkunskaper utöver svenska och engelska är mycket positivt meriterande.
B-körkort är även det meriterande.

Vi ser gärna att du tidigare arbetat med arbetssökande eller inom rekrytering.

OBS, tjänsten tillsätts löpande med möjlighet till omgående anställningsstart.

Frågor om tjänsten

Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Andreas Stenback via mail; andreas.stenback@enrival.se

Ansök nu

Synspecialist till Clustera Sverige

Läs mer Jul 25
Om oss

Clustera är en del av APM Group som startades 1994 i Australien. Koncernen har över 7500 medarbetare med verksamhet i 11 länder på mer än 800 platser runt om i världen. APM levererar tjänster med fokus på att få deltagare närmare en anställning och utbildning samt hjälper över en miljon människor att leva ett bättre liv varje år.

Vad innebär det att vara en del av Clusteras team?

Clustera är ett etablerat bolag där det är högt i tak och där kreativiteten och nytänkandet välkomnas. Vi ingår i en global koncern med lång erfarenhet från internationella matchnings tjänster. Med stabil värdegrund vägleder vi i alla lägen. Vi söker ständigt efter nya duktiga medarbetare som delar våra värderingar och kan komplettera vår organisation.

På Clustera tror vi på människors förmågor och brinner för att stödja och lyfta människor. I arbetet möter vi människor där mötet med oss ska ha resulterat till motivation och inspiration till nya möjligheter för våra kunder och samarbetspartners men även för oss själva och samhället.

Vad innebär tjänsten?

Det övergripande syftet och målet med tjänsten är att deltagaren med hjälp av individuellt anpassat pedagogiskt stöd ska kunna bli självständig och fullfölja en utbildningsinsats med godkänt resultat, i förekommande fall i kombination med hjälpmedel.

I ett individanpassat, personligt sto?d till enskilda deltagare a?r personalens kompetens central. Som specialist inom ditt område behöver du kunna coacha och vägleda övriga specialister eller pedagoger inom företaget.

Behörigshetskrav:

Arbetslivserfaranhet

• Dokumenterad erfarenhet av att arbeta med personer med funktionsnedsättning i en utbildningssituation under minst 1 år.
• Dokumenterad erfarenhet av arbete med kognitiva hjälpmedel i en utbildningssituation minst 1 år.
• Har minst 1 års dokumenterad erfarenhet av utprovning av hjälpmedel.

Utbildningskrav

Relevant akademisk utbildning

• Synspecialistutbildning
• Behärskar svenska språket i tal och skrift
• Påbyggnadsutbildning inom synområdet:
• Magisterexamen i specialpedagogik med inriktning synpedagogik och synpedagogiskt arbete.
• Alternativt har du utbildning och eller erfarenhet som bedöms likvärdig, vilket


• • innebär kompetens inom:
• • Ögonmedicin
• • Optik
• • Synrehabilitering
• • Hjälpmedelsområdet (hjälpmedel som kan kompensera en synnedsättning)

Arbetslivserfarenheten måste intygas.

Vad vi kan erbjuda dig
Varje medarbetare är lika viktig i CLUSTERAs framgång! Personal på CLUSTERA är organisationens viktigaste resurs och därför blir det självklart att erbjuda utveckling- och karriärmöjligheter. Vi drivs av att se människor växa och utvecklas, därför skapar vi möjligheter att få arbeta med det man har passion för. Tillsammans med din coachande chef bygger du din karriär så att du kan fortsättas utvecklas och förverkliga dina mål och drömmar!

Ansök nu

Teckenspra?kig till Clustera Sverige

Läs mer Jul 25
Om oss

Clustera är en del av APM Group som startades 1994 i Australien. Koncernen har över 7500 medarbetare med verksamhet i 11 länder på mer än 800 platser runt om i världen. APM levererar tjänster med fokus på att få deltagare närmare en anställning och utbildning samt hjälper över en miljon människor att leva ett bättre liv varje år.

Vad innebär det att vara en del av Clusteras team?

Clustera är ett etablerat bolag där det är högt i tak och där kreativiteten och nytänkandet välkomnas. Vi ingår i en global koncern med lång erfarenhet från internationella matchnings tjänster. Med stabil värdegrund vägleder vi i alla lägen. Vi söker ständigt efter nya duktiga medarbetare som delar våra värderingar och kan komplettera vår organisation.

På Clustera tror vi på människors förmågor och brinner för att stödja och lyfta människor. I arbetet möter vi människor där mötet med oss ska ha resulterat till motivation och inspiration till nya möjligheter för våra kunder och samarbetspartners men även för oss själva och samhället.

Vad innebär tjänsten?

Det övergripande syftet och målet med tjänsten är att deltagaren med hjälp av individuellt anpassat pedagogiskt stöd ska kunna bli självständig och fullfölja en utbildningsinsats med godkänt resultat, i förekommande fall i kombination med hjälpmedel.

I ett individanpassat, personligt sto?d till enskilda deltagare a?r personalens kompetens central. Som specialist inom ditt område behöver du kunna coacha och vägleda övriga specialister eller pedagoger inom företaget.

Behörigshetskrav:

Arbetslivserfaranhet

• Dokumenterad erfarenhet av att arbeta med personer med funktionsnedsättning i en utbildningssituation under minst 1 år.
• Dokumenterad erfarenhet av arbete med kognitiva hjälpmedel i en utbildningssituation minst 1 år.
• Har minst 2 års dokumenterad erfarenhet på minst 25% av att kommunicera med döva med hjälp av teckenspråk.

Utbildningskrav

Relevant akademisk utbildning

• Teckenspråksutbildning
• Behärskar svenska språket i tal och skrift

Arbetslivserfarenheten måste intygas.

Vad vi kan erbjuda dig
Varje medarbetare är lika viktig i CLUSTERAs framgång! Personal på CLUSTERA är organisationens viktigaste resurs och därför blir det självklart att erbjuda utveckling- och karriärmöjligheter. Vi drivs av att se människor växa och utvecklas, därför skapar vi möjligheter att få arbeta med det man har passion för. Tillsammans med din coachande chef bygger du din karriär så att du kan fortsättas utvecklas och förverkliga dina mål och drömmar!

Ansök nu

Specialpedagog till Clustera Sverige

Läs mer Jul 25
Om oss

Clustera är en del av APM Group som startades 1994 i Australien. Koncernen har över 7500 medarbetare med verksamhet i 11 länder på mer än 800 platser runt om i världen. APM levererar tjänster med fokus på att få deltagare närmare en anställning och utbildning samt hjälper över en miljon människor att leva ett bättre liv varje år.

Vad innebär det att vara en del av Clusteras team?

Clustera är ett etablerat bolag där det är högt i tak och där kreativiteten och nytänkandet välkomnas. Vi ingår i en global koncern med lång erfarenhet från internationella matchnings tjänster. Med stabil värdegrund vägleder vi i alla lägen. Vi söker ständigt efter nya duktiga medarbetare som delar våra värderingar och kan komplettera vår organisation.

På Clustera tror vi på människors förmågor och brinner för att stödja och lyfta människor. I arbetet möter vi människor där mötet med oss ska ha resulterat till motivation och inspiration till nya möjligheter för våra kunder och samarbetspartners men även för oss själva och samhället.

Vad innebär tjänsten?

Det övergripande syftet och målet med tjänsten är att deltagaren med hjälp av individuellt anpassat pedagogiskt stöd ska kunna bli självständig och fullfölja en utbildningsinsats med godkänt resultat, i förekommande fall i kombination med hjälpmedel.

I ett individanpassat, personligt sto?d till enskilda deltagare a?r personalens kompetens central. Som specialist inom ditt område behöver du kunna coacha och vägleda övriga specialister eller pedagoger inom företaget.

Behörigshetskrav:

Arbetslivserfaranhet

• Dokumenterad erfarenhet av att arbeta med personer med funktionsnedsättning i en utbildningssituation under minst 1 år.
• Dokumenterad erfarenhet av arbete med kognitiva hjälpmedel i en utbildningssituation minst 1 år.
• Har minst 2 års dokumenterad erfarenhet i yrket som motsvarar heltid.

Utbildningskrav

Relevant akademisk utbildning

• Har avlagd grundlärarexamen, ämneslärarexamen, yrkeslärarexamen eller motsvarande äldre examen.
• Påbyggnadsutbildning till specialpedagog
• Behärskar svenska språket i tal och skrift

Arbetslivserfarenheten måste intygas.

Vad vi kan erbjuda dig
Varje medarbetare är lika viktig i CLUSTERAs framgång! Personal på CLUSTERA är organisationens viktigaste resurs och därför blir det självklart att erbjuda utveckling- och karriärmöjligheter. Vi drivs av att se människor växa och utvecklas, därför skapar vi möjligheter att få arbeta med det man har passion för. Tillsammans med din coachande chef bygger du din karriär så att du kan fortsättas utvecklas och förverkliga dina mål och drömmar!

Ansök nu

Andra jobb i Uppsala från Enrival AB

Nedan visas andra jobb i Uppsala från Enrival AB .

Handledare

Jobbcoach/Utbildningscoach
Läs mer Aug 3
EnRival AB bildades 2005, och har sedan starten varit ett av Almega auktoriserat bemannings- och omställningsföretag. Vi har mångårig erfarenhet av rekrytering, bemanning och jobbmatchning. Vi skapar jobbmöjligheter!

EnRival AB har idag ca 140 kontor över stora delar av Sverige, från Ystad i söder till Boden i norr. Våra verksamhetsområden är Rekrytering, Bemanning, Omställning och Utbildning. Inom Arbetsmarknadsprojekt är vi bl.a. kompletterande aktör till Arbetsförmedlingen, och en av Sveriges ledande leverantörer av Jobbmatchning genom tjänsten Rusta och Matcha.

EnRival AB bildades 2005 och vi har mångårig erfarenhet av rekrytering, bemanning och jobbmatchning.
EnRival AB har idag kontor över hela Sverige, från Ystad i söder till Boden i norr.
Våra verksamhetsområden är Rekrytering, Omställning och Utbildning. Inom Arbetsmarknadsprojekt är vi bl.a. kompletterande aktör till Arbetsförmedlingen, och en av Sveriges ledande leverantörer av Jobbmatchning.

Vi har stort fokus på hållbara resultat och behöver nu förstärka vårt team i Uppsala.

Vi söker i första hand efter drivna, målinriktade Handledare och som jobbar säljande med stor lokal kännedom och nätverk.
Och söker även dig som även är en stark administratör och som är bra på service samt kundbemötande, och som vill vara med och utvecklas tillsammans med oss.
För denna rekrytering söker vi främst dig som är intresserad av att utgå ifrån vårt kontor i Uppsala.

Arbetsbeskrivning

Som Handledare har du ansvaret för att arbetet med arbetssökande i EnRivals regi levereras kvalitativt utifrån ställda avtalskrav och riktlinjer.

Du kommer i din roll handleda arbetssökande som deltar via Arbetsförmedlingen. Här kommer du främst ha en coachande, matchande och administrativ roll, med primärt syfte att rusta och förbereda arbetssökande mot att bli attraktiva på arbetsmarknaden. Du samverkar arbetsgivare, kommuner, skolor och andra utbildningsanordnare för att informera om och motivera till sysselsättning.

Sen kommer du även att samarbeta nära med dina kollegor i en resultatorienterad tjänst där vi är ett team som jobbar tillsammans för hållbara resultat!

Kravprofil - Handledare

För att få jobba som Handledare krävs det att du studerat 120 hp (tidigare 80 hp), eller motsvarande poäng inom YH, inom relevant ämne. Samt minst 2 års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid under de senaste 5 åren.

Alternativ ha minst 1 års godkända heltidsstudier på eftergymnasial nivå. Samt ha minst 3 års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid, under de senaste 5 åren, från arbete inom arbetsledning, rekrytering, SYV, handläggning i personalfrågor och liknande tjänster.

Har du frågor kring detta kan du gärna ställa dessa i samband med din ansökan.

Din profil

Vi söker dig som är engagerad, tror på dig själv och andra, har en fallenhet för att skapa entusiasm, besitter god samarbetsförmåga och är en person som kan hitta hållbara lösningar.

Därtill har du god vana vid datorer, kan hantera administration samt besitter god förmåga att utrycka dig i tal och skrift på svenska.

Det är en fördel om du har ett brett kontaktnät inom området, och du trivs med att skapa kontakter och utveckla relationer.

Meriterande

Goda språkkunskaper utöver svenska och engelska är mycket positivt meriterande.
B-körkort är även det meriterande.

Vi ser gärna att du tidigare arbetat med arbetssökande eller inom rekrytering.

OBS, tjänsten tillsätts löpande med möjlighet till omgående anställningsstart.

Frågor om tjänsten

Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Andreas Stenback via mail; andreas.stenback@enrival.se

Ansök nu

Engagerad handledare för Rusta och Matcha i Bålsta med omedelbar start

Jobbcoach/Utbildningscoach
Läs mer Jun 22
EnRival AB bildades 2005, och har sedan starten varit ett av Almega auktoriserat bemannings- och omställningsföretag. Vi har mångårig erfarenhet av rekrytering, bemanning och jobbmatchning. Vi skapar jobbmöjligheter!

EnRival AB har idag ca 140 kontor över stora delar av Sverige, från Ystad i söder till Boden i norr. Våra verksamhetsområden är Rekrytering, Bemanning, Omställning och Utbildning. Inom Arbetsmarknadsprojekt är vi bl.a. kompletterande aktör till Arbetsförmedlingen, och en av Sveriges ledande leverantörer av Jobbmatchning genom tjänsten Rusta och Matcha.

EnRival är en av Sveriges största leverantörer av Arbetsförmedlingens tjänst Kundval Rusta och Matcha. Vi har stort fokus på resultat och behöver nu förstärka.

Handledare KRoM till Bålsta

Vi på EnRival brinner för att hjälpa människor växa, hitta jobb och stå på egna ben. Vi älskar resultat.

EnRival fortsätter växa i hög fart. Vi behöver inom kort förstärka med duktig personal i Bålsta, tjänsten är på heltid 100%.
I rollen som handledare kommer du konkret bidra till individens utveckling, samtidigt som du får arbeta nära ditt lokala näringsliv.

Vi vill att du brinner för service, och för att inom ramen för våra processer coacha och stödja arbetssökande till ny sysselsättning. Vi uppskattar din säljande personlighet, och det är meriterande om man är flerspråkig.

Vi arbetar enligt en egen mycket strukturerad modell som definitivt har fokus på ny sysselsättning för våra kunder. Genom individuell och fokuserad coachning hjälper vi våra sökande att snabbt klarlägga nuläget samt skapa de underlag som krävs för en effektiv marknadsföring av individ och kompetens. Därefter jobbar vi 100 % för att finna de möjligheter som passar kunden – oavsett om det gäller jobb, utbildning eller andra möjligheter inom ramen för kundens framtida sysselsättning.

Vi ser positivt på sökande som har ambitionen att utvecklas inom företaget, men du måste uppfylla kriterierna för att få arbeta som handledare.

• Vi söker dig som har ett bra nätverk lokalt och regionalt inom näringslivet i Bålsta med omnejd. Jobbmöjligheter och föreningskontakter har högsta prioritet!
• Du talar god svenska, Ytterligare språkkunskaper ses mycket positivt.
• Du är social och öppen för att knyta nya kontakter, med flexibilitet att hoppa in där och när det behövs.
• Du uppskattar teamwork, är strukturerad, initiativtagande och har en säljande personlighet.
• Du har en väl utvecklad förmåga att kommunicera rakt och tydligt, tycker om att utmana och se möjligheter, samt älskar att ge service och glädjas åt att hjälpa andra.
• Du har ett naturligt driv men är ödmjuk med en förmåga att skapa glädje och entusiasm runt omkring dig.
• Du jobbar effektivt och för individens bästa.


• Du uppfyller ett av de följande alternativ på de krav som Arbetsförmedlingen har ställt:
• Alternativ 1
• Utbildning: Minst 120 högskolepoäng (80 poäng enligt tidigare system) eller motsvarande poäng från Yrkeshögskola inom områdena; Arbetsliv, organisation och personalarbete, studie- och yrkesvägledning, företagsekonomi, arbetslivspsykologi, beteendevetenskap, arbetsterapeut- eller socionomutbildning.
• Arbetslivserfarenhet: Minst två års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid.
• Du ska ha erhållit arbetslivserfarenheten under de senaste fem åren räknat från den dag till den tilltänkta tillträddes dagen som anställningen som handledare.

• Alternativ 2
• Utbildning: Minst ett års heltidsstudier på eftergymnasial nivå med minst godkänt resultat.
• Arbetslivserfarenhet: Minst tre års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid i följande yrke eller arbetsuppgifter.
• - Arbetsledning med personalansvar
• - Rekrytering
• - Omställningsarbete för arbetssökande
• - Studie- och yrkesvägledning
• - Handläggning i personalfrågor (dock ej enbart personaladministration)
• - Arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor
• - Arbete med social- och gruppsykologi
• - Karriärvägledning
• Du ska ha erhållit arbetslivserfarenheten under de senaste fem åren räknat från den dag till den tilltänkta tillträddes dagen som anställningen som handledare.

• Vi vill att du har digital kompetens, och ser gärna att du är bekväm med att hålla online-möten med video
• Positivt om du tidigare arbetat med Stöd och Matchning el motsvarande.
• Tjänstegrad heltid 100%
• Tillträde enl ö.k., intervjuer kommer ske löpande.

Mer information och ansökan
Du söker genom att gå in på www.enrival.se och klicka på ”Lediga Jobb”.
Ansökningar behandlas löpande, så skicka in din ansökan snarast möjligt.

Frågor om tjänsten
Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Operativ chef Menaida Hasanovic via mail Menaida@enrival.se

Ansök nu

Handledare Rusta och Matcha sommarvikariat

Jobbcoach/Utbildningscoach
Läs mer Apr 29
EnRival AB bildades 2005, och har sedan starten varit ett av Almega auktoriserat bemannings- och omställningsföretag. Vi har mångårig erfarenhet av rekrytering, bemanning och jobbmatchning. Vi skapar jobbmöjligheter!

EnRival AB har idag ca 140 kontor över stora delar av Sverige, från Ystad i söder till Boden i norr. Våra verksamhetsområden är Rekrytering, Bemanning, Omställning och Utbildning. Inom Arbetsmarknadsprojekt är vi bl.a. kompletterande aktör till Arbetsförmedlingen, och en av Sveriges ledande leverantörer av Jobbmatchning genom tjänsten Rusta och Matcha.

#jobbjustnu

EnRival är en av Sveriges största leverantörer av Arbetsförmedlingens tjänst Kundval Rusta och Matcha. Vi har stort fokus på resultat och behöver nu förstärka.

Handledare KRoM sommarvikariat

Vi på EnRival brinner för att hjälpa människor växa, hitta jobb och stå på egna ben. Vi älskar resultat.

EnRival fortsätter växa i hög fart. Vi behöver nu förstärka upp med medarbetare över sommaren.
I rollen som handledare kommer du konkret bidra till individens utveckling, samtidigt som du får arbeta nära ditt lokala näringsliv.

Vi vill att du brinner för service, och för att inom ramen för våra processer coacha och stödja arbetssökande till ny sysselsättning. Vi uppskattar din säljande personlighet, och det är meriterande om man är flerspråkig.

Vi arbetar enligt en egen mycket strukturerad modell som definitivt har fokus på ny sysselsättning för våra kunder. Genom individuell och fokuserad coachning hjälper vi våra sökande att snabbt klarlägga nuläget samt skapa de underlag som krävs för en effektiv marknadsföring av individ och kompetens. Därefter jobbar vi 100 % för att finna de möjligheter som passar kunden – oavsett om det gäller jobb, utbildning eller andra möjligheter inom ramen för kundens framtida sysselsättning.

Vi ser positivt på sökande som har ambitionen att utvecklas inom företaget, men du måste uppfylla kriterierna för att få arbeta som handledare.

• Vi söker dig som har ett bra nätverk lokalt och regionalt inom näringslivet. Jobbmöjligheter och föreningskontakter har högsta prioritet!
• Du talar god svenska, Ytterligare språkkunskaper ses mycket positivt.
• Du är social och öppen för att knyta nya kontakter, med flexibilitet att hoppa in där och när det behövs.
• Du uppskattar teamwork, är strukturerad, initiativtagande och har en säljande personlighet.
• Du har en väl utvecklad förmåga att kommunicera rakt och tydligt, tycker om att utmana och se möjligheter, samt älskar att ge service och glädjas åt att hjälpa andra.
• Du har ett naturligt driv men är ödmjuk med en förmåga att skapa glädje och entusiasm runt omkring dig.
• Du jobbar effektivt och för individens bästa.
• Du har körkort och egen bil eller har möjlighet att pendla med kollektivtrafik då tjänsten kan vara fördelad på flera orter.

Du behöver även uppfylla ett av följande alternativ enligt krav som Arbetsförmedlingen har ställt:

Alternativ 1
Utbildning: Minst 120 högskolepoäng (80 poäng enligt tidigare system) eller motsvarande poäng från Yrkeshögskola inom områdena; Arbetsliv, organisation och personalarbete, studie- och yrkesvägledning, företagsekonomi, arbetslivspsykologi, beteendevetenskap, arbetsterapeut- eller socionomutbildning.
Arbetslivserfarenhet: Minst två års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid från de senaste fem åren.

Alternativ 2
Utbildning: Minst ett års heltidsstudier på eftergymnasial nivå med minst godkänt resultat.
Arbetslivserfarenhet: Minst tre års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid i följande yrke eller arbetsuppgifter.
- Arbetsledning med personalansvar
- Rekrytering
- Omställningsarbete för arbetssökande
- Studie- och yrkesvägledning
- Handläggning i personalfrågor (dock ej enbart personaladministration)
- Arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor
- Arbete med social- och gruppsykologi
- Karriärvägledning
Arbetslivserfarenheten skall vara från de senaste fem åren.

Digital kompetens är viktig, och vi ser gärna att du är bekväm med att hålla online-möten med video.
Tidigare arbete med matchning el motsvarande är positivt.

Tjänsten är ett sommarvikariat, kombination med annan sysselsättning ses positivt.
Tjänstegrad ca 50%.
Tillträde enl ö.k., intervjuer kommer ske löpande.

Mer information och ansökan
Du söker genom att gå in på www.enrival.se och klicka på ”Lediga Jobb”.
Ansökningar behandlas löpande, så skicka in din ansökan snarast möjligt.

Frågor om tjänsten
Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta rekryteringsansvarig Sandra Fromberg-Svedman via mail sandra.f.svedman@enrival.se

Ansök nu

Undersköterskor sökes till Uppsala

Undersköterska, vård- o specialavd. o mottagning
Läs mer Jun 11
EnRival AB bildades 2005, och har sedan starten varit ett av Almega auktoriserat bemannings- och omställningsföretag. Vi har mångårig erfarenhet från rekryterings- och bemanningsbranschen.

EnRival AB har idag ca 50 kontor över stora delar av södra och mellersta Sverige.
Våra verksamhetsområden är Rekrytering, Bemanning, Omställning, Utbildning samt Arbetsmarknadsprojekt som kompletterande aktör till Arbetsförmedlingen som leverantör av stöd och matchningstjänster.

På uppdrag av en samarbetspartner söker vi utbildade undersköterskor till Uppsala!

Vill du vara delaktig i ett historiskt, rikstäckande och viktigt projekt?
Vi söker både dig som vill jobba något extra pass i veckan, och dig som vill jobba heltid.

Sök direkt, tjänsterna kommer tillsättas löpande.
Projektet startar 15 juni.

Omfattning: 100%
Arbetstider: Måndag - Fredag (08:00-17:00)
Arbetsplats: Uppsala

Krav utbildning
Utbildad undersköterska från ett svenskt eller annat nordiskt lärosäte (diplom och/eller slutbetyg krävs).

Krav personlighet
God förmåga att arbeta självständigt, noggrann och tillförlitlig.
Du måste vara självgående och kunna lösa alla arbetsmoment på egen hand.

Krav erfarenhet
Du måste ha god erfarenhet av arbete som undersköterska.
Särskild vikt läggs vid momenten kapillär provtagning och kundbemötande.

Krav språkkunskaper
Mycket goda kunskaper i svenska krävs. Du måste kunna hantera kundkontakter på ett okomplicerat sätt.

Diplom eller slutbetyg
Bifoga diplom eller slutbetyg från din undersköterskeutbildning med ansökan.

Referens
Bifoga namn och kontaktinformation till minst en referensperson vi kan kontakta.

Ansökan
Ansökan skall ske via formuläret i annonsen på www.enrival.se.
Ansökningar som inkommer via e-post kommer inte att granskas.

Lön
Detta är ett konsultuppdrag med en lön över marknadssnittet.

Frågor
Kontakta tariq.kermoury@enrival.se

Ansök nu