Uppsala: Ekonomiassistent/ Idrottsadministratör

Hitta ansökningsinfo om jobbet Ekonomiassistent/ Idrottsadministratör i Uppsala. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Uppsala inom den kategorin.

Publicerad: 2022-08-04 // Varaktighet: Heltid

Ekonomiassistent/ Idrottadministratör

Svensk Judo har det senaste årtiondet ökat antalet medlemmar med 50 % och ambitionerna i det nya strategiska programmet ”Vision 2030” är ännu högre. Därför söker Svenska Judoförbundet en kombinerad tjänst som ekonomiassistent och idrottsadministratör till vårt kontor i Uppsala.

Svenska Judoförbundet (SJF) är en medlemsstyrd organisation som består av ca 20 000 medlemmar organiserade i omkring 160 klubbar. Svenska Judoförbundet verkar för att utvecklingen inom judo i Sverige ska gå framåt och har som syfte att främja medlemsklubbarnas verksamhet såväl som den nationella och internationella verksamheten. SJF arbetar för en jämställd judomiljö där alla som vill ska kunna delta. SJF bedriver verksamhet från barn till veteran där majoriteten av medlemmarna är mellan 7 och 12 år. Både det svenska landslaget och paralandslaget i judo är framgångsrika internationellt och har tagit flera medaljer vid internationella mästerskap och på världstouren. www.judo.se

Om arbetet

I rollen som ekonomiassistent och idrottsadministratör kommer du arbeta varierat och brett inom ekonomi och administration med en jämn men varierande fördelning mellan områdena. Arbetet innefattar löpande bokföring för såväl ideell organisation som aktiebolag och stiftelse. Det innefattar även administrativa uppgifter som hantering av vårt nationella tävlingssystem, anmälningar till internationella tävlingar och administrativa uppgifter till stöd för våra judoklubbar och förbundets olika verksamheter.

Huvudsakliga uppgifter:

Löpande ekonomihantering
Löneadministration
Bokslutsarbete
Klubbrelaterad administration
Administration kring vårt tävlingssystem
Anmälningar till internationella tävlingar
Diverse kontorsgöromål
Bokningar av hotell, resor och konferenser


Hur är det att jobba på Svenska Judoförbundet? Hos oss får du jobba i ett ambitiöst idrottsförbund i stark utveckling, och i en kreativ arbetsmiljö. På vårt kontor i Uppsala arbetar fem personer som hjälper varandra. Du kommer ha ett nära samarbete med förbundets generalsekreterare samt förbundets kassör. Vi lägger stor vikt vid judons värdegrund som präglar vår kultur, den innebär bland annat att vi möter varandra med artighet, respekt, ödmjukhet och ärlighet. Mod och hederlighet är också centrala begrepp hos oss.

Din profil

Vi söker dig som gillar administration och är van att arbeta mot deadlines. Du vill vara med att skapa struktur och säkerställa genomförande. Samtidigt behöver du vara flexibel och svara upp till den service som klubbar, ledare och medlemmar efterfrågar.

Som ekonomiassistent krävs en grundläggande utbildning i företagsekonomi och redovisning, erfarenhet av Vismas mjukvara gör din introduktion smidig. Du måste ha mångårig arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent eller liknande arbete med ekonomiskt ansvar. Tidigare erfarenheter av bokslutsarbete och löneadministration är meriterande.

Som idrottsadministratör är du mångsidig, har god IT-vana från olika system och särskilt i Office-miljö. Du uttrycker dig väl i både tal och skrift på både svenska och engelska och samarbetar väl med andra oavsett vad uppgiften handlar om. Tidigare arbete i ideell sektor är meriterande.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att trivas och passa i rollen måste du vara mycket strukturerad och noggrann. Du måste kunna arbeta självständigt med dina uppgifter och samarbeta med andra i gemensamma uppgifter och om du stimuleras av att hjälpa såväl kollegor som ideellt engagerade och medlemsföreningar är du rätt person för jobbet.

Mer information:

Tillträde: Enligt överenskommelse.

Lön: Enligt överenskommelse.

Arbetsplats: Vårt kontor i Uppsala.

Varaktighet, arbetstid: Tillsvidareanställning på heltid (100%) med en provanställning på sex månader. Anställningen kommer ibland att kräva tillgänglighet på kvällar och helger.

I denna rekrytering samarbetar vi med Kraftsam Rekrytering och Bemanning. Vid frågor tveka inte att höra av dig till olivera.cvetkovic@kraftsam.se

Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Vi arbetar med löpande urval under denna rekrytering, vi vill därför gärna ha in din ansökan snarast möjligt. 

Välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Uppsala som Ekonomikontorist

Nedan visas andra jobb i Uppsala som Ekonomikontorist.

Konstorsadministratör till IT-företag i Uppsala! (50%)

Läs mer Apr 14
Söker du ett flexibelt deltidsjobb vid sidan av dina studier? Vill du få foten in på ett intressant företag inom IT? Vi letar nu efter en kontorsadministratör/assistent som tycker om struktur och är bra på att ta initiativ!

Om rollen och arbetsuppgifter

Som kontorsadministratör/assistent kommer du att jobba på plats hos kunden centralt i Uppsala. Du är stöttar och jobbar direkt med regionchefen och dagarnas uppgifter kommer variera. Det kan vara hantering av inköp av kontorsmaterial, rutiner och att komma med förslag på hur kontorsmiljön kan bli bätre ena dagen. Nästa dag hjälper du till med reseräkningar och planerar ett personalevent. Du får du foten in på ett intressant och växande företag med stora möjligheter till utveckling och nätverksbyggande!
Arbetsuppgifterna varierar och kan vara:
- Hålla koll på och beställa kontorsmaterial inklusive möbler, blommor etc.
- Hjälpa till med inredning och miljö på kontoret.
- Skriva reseräkningar och utläggsräkningar
- Allmänna kontorsgöromål
- Hjälpa till med att arrangera event.

Vem är du?

För att passa in i denna roll ser vi att du är initiativtagande och självgående. Arbetet kräver att du är noggrann, strukturerad och inte rädd för att fråga. Vi ser vidare att du är kreativ och kommer gärna med förslag på lösningar.

Viktigt för rollen:

- Att du studerar på ett universitet eller har annan sysselsättning vid sidan om.
- Är flexibel, har ett öga för saker som behöver göras och kan ta initiativ.
- Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
- Kan arbeta strukturerat och hantera administration i de vanliga officeprogrammen.


Det är meriterande ifall du har:

- Har ett intresse av eller studerar något inom IT / Admin.
- Tidigare erfarenhet av arbete inom service och/eller administration


Låter det intressant?

Tjänsten är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du blir anställd av Uppstuk och arbetar hos kunden. Uppdraget är på deltid om ca 50%. För närvarande är tjänsten planerad till 6 månader.

Tjänsten tillsätts omgående, så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Uppstart sker enligt överenskommelse så snart som möjligt.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Ekonomiadministratör

Läs mer Feb 3
Uppsala universitet är ett brett forskningsuniversitet med stark internationell ställning. Det yttersta målet är att bedriva utbildning och forskning av högsta kvalitet och relevans för att göra långsiktig skillnad i samhället. Vår viktigaste tillgång är alla de individer som med sin nyfikenhet och sitt engagemang gör Uppsala universitet till en av landets mest spännande arbetsplatser. Uppsala universitet har drygt 54 000 studenter, mer än 7 500 anställda och en omsättning på cirka 8 miljarder kronor.




Institutionen för folkhälso- och vårdvetenskap är en institution inom Medicinska fakulteten vid Uppsala universitet.

Vid institutionen finns idag ca 200 medarbetare och ytterligare 150 forskare är kopplade till institutionen. Verksamheten består av 11 forskargrupper och utbildning bedrivs på alla nivåer. Den administrativa gruppen utgörs idag av 19 personer som arbetar inom ekonomi, HR och studieadministration. Just nu behöver vi förstärkning inom vår ekonomifunktion och vi söker därför en ekonomiadministratör.  

Arbetsuppgifter: Som ekonomiadministratör kommer du att arbeta självständigt men ha ett nära samarbete med andra inom ekonomigruppen och övriga stödfunktioner. Bland arbetsuppgifterna och ansvarsområdena finns:

•    Löpande ekonomisk uppföljning och analys
•    Redovisning till externa bidragsgivare
•    Upprättande av projektbudgetar och beslutsunderlag
•    Budgetuppföljning och bokslut
•    Fakturahantering
•    Redovisning av EU-projekt
•    Registreringsarbete i universitetets administrativa system
•    Bidra till fortlöpande vidareutveckling av de administrativa rutinerna 
•    Stöd till forskargruppsledare och institutionsledning
•    Hålla sig uppdaterad om digitala hjälpmedel t ex Excel

Övrigt förekommande ekonomiska, HR-administrativa och administrativa uppgifter kan även tillkomma.

Kvalifikationskrav: Vi söker dig som har en akademisk examen inom ekonomi med fokus på redovisning eller annan utbildning som institutionen bedömer som likvärdig. Ett krav är också aktuell erfarenhet att arbeta i olika digitala miljöer då du kommer att arbeta i flera olika administrativa system, som kontinuerligt utvecklas. Mycket god förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska i tal och skrift.
För att trivas och passa i rollen bör du ha god samarbets- och initiativförmåga, vara noggrann, flexibel och effektiv. Vidare behöver du vara självgående i din roll men trivas med nära samarbete med andra.
Mycket stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Önskvärt/meriterande i övrigt: Meriterande är aktuell erfarenhet av arbete med ekonomi, gärna med arbetsuppgifter som specificeras ovan. Annan arbetslivserfarenhet som institutionen bedömer som relevant är också meriterande. 

Lön: Individuell lönesättning tillämpas. Ange löneanspråk i ansökan.

Tillträde: Efter överenskommelse.

Anställningsform: Tillsvidare.

Anställningens omfattning: 100 %

Upplysningar om anställningen lämnas av:

Ylva Herrick, Administrativ chef och ekonom, Ylva.herrick@pubcare.uu.se, 018-4716615

Renée Sundbom, Administrativ chef, Renée.sundbom@pubcare.uu.se , 018-4716664

Välkommen med din ansökan senast den 21 Februari 2022, UFV-PA 2022/309.

Vi undanber oss erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp.


Ansökan tas emot i Uppsala universitets rekryteringssystem.

Ansök nu

Ekonom till staben för ekonomi i Uppsala

Läs mer Okt 28
Staben för ekonomi i Uppsala

Är du ekonom med erfarenhet av fastighetsfrågor, fastighetsekonomi eller infrastrukturområdet och vill arbeta med ett självständigt och omväxlande och stimulerande jobb med utvecklingspotential? Här får du verkligen chansen att medverka till Uppsalas expansiva utveckling. Välkommen med din ansökan till Staben för ekonomi i Uppsala!

Uppsala växer och har höga ambitioner när det gäller stadsutvecklingen. Vi erbjuder dig att tillsammans med kollegor inom ekonomistaben, Stadsbyggnadsförvaltningen och fastighetsverksamheten bidra till Uppsalas positiva utveckling! Uppsala kommuns ekonomistab är gemensam för hela kommunen och har närmare 100 medarbetare som arbetar inom enheter för budget, uppföljning och bokslut samt redovisning och finansfrågor.

Du ingår i en enhet med cirka 20 medarbetare inom ekonomistaben som stödjer Stadsbyggnadsförvaltningen och fastighetsstaben inom ekonomiområdet. Inom enheten har vi en bred kompetens inom olika redovisningsfrågor och våra processer. Det kan röra sig om förnyelse-och drift av infrastruktur, fastighets- och exploateringsverksamhet samt stadsutvecklingsprojekt. Exempel på aktuella frågor just nu är utvecklingen av ett nytt stadshus och utbyggnad av nya stadsdelar och kollektivtrafik för framtiden. Fastighetsstaben ansvarar för kommunens lokalförsörjning för alla verksamheter genom inhyrning och fastighetsförvaltning av det egenägda beståndet. Fastighetsverksamheten omsätter omkring 1,5 miljarder kronor per år.


Ditt uppdrag
Att arbeta som ekonom innebär i första hand att bevaka resultatutvecklingen för enheter och områden och ta fram prognoser kopplade till verksamhet och personal. Dessutom kommer du att utforma periodiska rapporter såsom månadsbokslut, årsbokslut, prognoser och investeringar, bidra med ekonomisk kompetens vid framtagandet av underlag och dokument samt analysera och följa upp resultat.

Din bakgrund
Vi söker dig som har akademisk examen inom ekonomi eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer relevant för tjänsten. Du har även erfarenhet av arbete som ekonom, relevanta affärssystem och verksamhets- och ekonomistyrning. Arbetet kräver dessutom goda muntliga och skriftliga kunskaper i svenska, goda kunskaper i Office-paketet samt goda kunskaper i Excel. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete med ekonomi inom offentlig verksamhet eller har akademisk utbildning och fördjupningsutbildning inom ekonomi.

Du är kommunikativ och har lätt för att lyssna och anpassa ditt sätt att kommunicera. Du har en god samarbetsförmåga och relaterar till andra på ett lyhört och smidigt sätt. Vidare är du en person som är bra på att strukturera, planera och prioritera ditt arbete. Sist men inte minst tar du initiativ och sätter igång aktiviteter för att uppnå resultat.

Upplysningar
I Uppsala kommun värnar vi om varandras hälsa och arbetsmiljö. Vi förväntar oss därför att du är vaccinerad mot Covid-19.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, kontakta:
Peter Eriksson, gruppchef, 018-727 12 11
Lars Fredriksson, controller, 018-727 46 04

Fackliga företrädare:
Vision, Liselotte Ehn, 018-727 49 49
Akademikerförbundet SSR/SACO, Maria Persson, 018-727 24 24

Har du frågor gällande registrering av din ansökan, kontakta enheten för kompetensförsörjning: 018-727 23 02.

I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen.

Om vår organisation
Välkommen till kommunledningskontoret. Här jobbar du tillsammans med medarbetare på staber för kommunikation, HR, IT, ekonomi, upphandling och fastighet samt avdelningarna kvalitet och planering, hållbarhet, säkerhet och beredskap samt kansli. På kommunledningskontoret ligger även organisationerna för näringsliv och destination samt gemensam service. Kommunledningskontoret är länken mellan våra förtroendevaldas beslut och kommunens alla verksamheter. Vårt uppdrag är bland annat att driva övergripande frågor inom demokrati, samhälls- och näringslivsutveckling samt ekologisk och social hållbarhet.

Mer information om vår organisation hittar du på uppsala.se (https://www.uppsala.se)
Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

Dina personuppgifter kommer att användas för att administrera din ansökan inom Uppsala kommun.

Ansök nu

Andra jobb i Uppsala från Kraftsam Rekrytering & Bemanning AB

Nedan visas andra jobb i Uppsala från Kraftsam Rekrytering & Bemanning AB .

Kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jul 5
Aimo Park i Sverige

Med ansvar för ca 250 000 parkeringsplatser fördelade på 6000+ parkeringsanläggningar fortsätter vi vara det största parkeringsbolaget i Sverige. Vi erbjuder allt från enskilda parkeringstjänster till nyckelfärdiga parkeringsanläggningar och samarbetar med fastighetsägare, bostadsrättsföreningar, kommuner och landsting. Vi har 32 filialer utspridda över hela landet och har ca 500 anställda i Sverige.

Om tjänsten: 



Du kommer vara en del av Aimo Parks servicecenter och ingå i ett team på 20 personer. I rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon samt mail. Dina dagar kommer bestå av att besvara och lösa inkommande kundärenden gällande Aimo Solutions hyrbilar, Aimo Parks app, felparkerade bilar samt göra felanmälningar och säkerställa att ärendet hanteras av rätt insats. 

Vem är du? 

Du som söker denna roll passar in på följande: 

· Brinner för kundservice och sätter alltid kunden i fokus 

· Du drivs av att jobba mot uppsatta mål 

· Du kan ha många bollar i luften och kan arbeta i flera olika system samtidigt 

· Du trivs i högt tempo och är stresstålig 

· Du är kommunikativ och en teamspelare 

· Gillar att hitta lösningar och presterar bäst i högt tempo 

Krav för tjänsten: 

· Gymnasieutbildning 

· God datorvana 

· Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift 

· Erfarenhet inom administrativt arbete/ service 

Start: Omgående 

Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning hos Kraftsam med inledande provanställning 

Placering: Uppsala 

Arbetstider: Varierande schema, 40 h/vecka

Öppettider: Vardagar 06:30-20:00, Lördagar 07:30-19:00, Söndagar 11:00-19:00. Kontoret är öppet årets alla dagar

Aimo Park AB har ett samarbete med Kraftsam så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt. Vid frågor kontakta Andreas.Bergin@kraftsam.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Mekaniker

Servicetekniker, maskin
Läs mer Jun 2
Renta söker nu två mekaniker till Uppsala

Bygga är en lagsport och här är varje spelare superviktig. Med stor frihet skapas engagemang. Ett engagemang som förenar. Därför är den individuella friheten central och omtanken lokal. Men minst lika central är våra kunder, vår nummer 10. Det är tack vare dem som spelet klaffar och det är dem som utvecklade oss till att bibehålla det lilla bolagets charm i takt med att vi lagt på oss de stora bolagens muskler. Med depåer i hela Sverige har vi samlats under samma flagg, maskinuthyrare som tror på samma sak. Som bryr sig. Om den lokala byggaren och närområdet hela vägen ut till riksbyggaren och Sverige. Om varandra och om dig. Du med?

 

Vad kommer du som mekaniker att göra?
Våra kunder bygger allt möjligt med våra maskiner. Ibland kommer de tillbaka hela, ibland inte. Vad de däremot alltid behöver är lite omsorg och kärlek. Du tar emot, bedömer maskinernas kondition samt servar och reparerar, ibland tillochmed akut ute på fält. Du hjälper också till vid etableringar och stöttar övriga depån, från uthyrare till distributör. Vi hjälps åt, för bygga är en lagsport.

 

Vi söker dig som…
… älskar sociala sammanhang och sällskap. Framför allt sällskapet. För du är social. På riktigt. För ändring? Visst läste du förändring? Din benägenhet till snabba vändningar är lika självklar som din pulserande entreprenörsådra. Vi är ett entreprenörsdrivet gäng som värnar om stor individuell frihet, ett lokalt engagemang och styrkan i att vara förenade tillsammans. Du med? Vi frågade: ska du med?

 

Våra fyra önskemål till dig:
Du har verkstadsbakgrund inom bygg- och anläggningsmaskiner och ett brett tekniskt kunnande samt tydligt byggintresse.
B-körkort är ett krav, BE eller B96 samt truckbehörighet är meriterande.
Viss datorvana då all offert-, order- och dokumenthantering sker i vårt administrativa system.
Du är problemlösare med god initiativförmåga, bra på felsökning med viss instrumentvana.


 

Varför Renta?
Vi vill utmana hela branschen och visa alla hur ett nationellt bolag faktiskt kan värna om varje enskild människa också. Maskinerna i all ära, vi är problemlösare och lagspelare. Har kollegan eller kunden behov av en hjälpande hand, då ger vi denne två. Vi kallar det för sunt Rentaförnuft. Du kommer få friskvård, femveckorssemester och en riktigt fartfylld vardag. Men framför allt ett engagemang som bara måste upplevas. Om du är en som bryr sig är det dags att författa brevet om dig själv och samla ihop din livsresa (CV). För vi läser ansökningar från hjullastarn och vill ha dig ombord innan den hyrs ut – igen.

Har du några frågor så är du välkommen att höra av dig till olivera.cvetkovic@kraftsam.se.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare Deltid

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 13
Aimo Park i Sverige

Med ansvar för ca 250 000 parkeringsplatser fördelade på 6000+ parkeringsanläggningar fortsätter vi vara det största parkeringsbolaget i Sverige. Vi erbjuder allt från enskilda parkeringstjänster till nyckelfärdiga parkeringsanläggningar och samarbetar med fastighetsägare, bostadsrättsföreningar, kommuner och landsting. Vi har 32 filialer utspridda över hela landet och har ca 500 anställda i Sverige.

Om tjänsten: 

Du kommer vara en del av Aimo Parks servicecenter och ingå i ett team på 20 personer. I rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon samt mail. Dina dagar kommer bestå av att besvara och lösa inkommande kundärenden gällande Aimo Solutions hyrbilar, Aimo Parks app, felparkerade bilar samt göra felanmälningar och säkerställa att ärendet hanteras av rätt insats. 

Vem är du? 

Du som söker denna roll passar in på följande: 

· Brinner för kundservice och sätter alltid kunden i fokus 

· Du drivs av att jobba mot uppsatta mål 

· Du kan ha många bollar i luften och kan arbeta i flera olika system samtidigt 

· Du trivs i högt tempo och är stresstålig 

· Du är kommunikativ och en teamspelare 

· Gillar att hitta lösningar och presterar bäst i högt tempo 

Krav för tjänsten: 

· Gymnasieutbildning 

· God datorvana 

· Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift 

· Erfarenhet inom administrativt arbete/ service 

Start: Omgående 

Omfattning: Deltid, helgjobb med flexibelt schema.

Placering: Uppsala 

Arbetstider: Varierande schema, 10 h/vecka

Öppettider: Vardagar 06:30-20:00, Lördagar 07:30-19:00, Söndagar 11:00-19:00. Kontoret är öppet årets alla dagar

Aimo Park AB har ett samarbete med Kraftsam så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt. Vid frågor kontakta Andreas.Bergin@kraftsam.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 5
Aimo Park i Sverige

Med ansvar för ca 250 000 parkeringsplatser fördelade på 6000+ parkeringsanläggningar fortsätter vi vara det största parkeringsbolaget i Sverige. Vi erbjuder allt från enskilda parkeringstjänster till nyckelfärdiga parkeringsanläggningar och samarbetar med fastighetsägare, bostadsrättsföreningar, kommuner och landsting. Vi har 32 filialer utspridda över hela landet och har ca 500 anställda i Sverige.

Om tjänsten: 



Du kommer vara en del av Aimo Parks servicecenter och ingå i ett team på 20 personer. I rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon samt mail. Dina dagar kommer bestå av att besvara och lösa inkommande kundärenden gällande Aimo Solutions hyrbilar, Aimo Parks app, felparkerade bilar samt göra felanmälningar och säkerställa att ärendet hanteras av rätt insats. 

Vem är du? 

Du som söker denna roll passar in på följande: 

· Brinner för kundservice och sätter alltid kunden i fokus 

· Du drivs av att jobba mot uppsatta mål 

· Du kan ha många bollar i luften och kan arbeta i flera olika system samtidigt 

· Du trivs i högt tempo och är stresstålig 

· Du är kommunikativ och en teamspelare 

· Gillar att hitta lösningar och presterar bäst i högt tempo 

Krav för tjänsten: 

· Gymnasieutbildning 

· God datorvana 

· Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift 

· Erfarenhet inom administrativt arbete/ service 

Start: Omgående 

Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning hos Kraftsam med inledande provanställning 

Placering: Uppsala 

Arbetstider: Varierande schema, 40 h/vecka

Öppettider: Vardagar 06:30-20:00, Lördagar 07:30-19:00, Söndagar 11:00-19:00. Kontoret är öppet årets alla dagar

Aimo Park AB har ett samarbete med Kraftsam så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt. Vid frågor kontakta Andreas.Bergin@kraftsam.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu