Uppsala: Heltidstjänst till varuhantering inom E-handel

Hitta ansökningsinfo om jobbet Heltidstjänst till varuhantering inom E-handel i Uppsala. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Uppsala inom den kategorin.

Publicerad: 2022-08-04 // Varaktighet: Heltid

#jobbjustnu
Vi söker nu fler medarbetare till vårt varulager. Är du en effektiv och positiv person som gillar att röra på dig? Är du noggrann och flexibel? Då är det här jobbet för dig!
Jobbet är på heltid och utförs dagtid på vardagar samt ibland helger vid högsäsong.
Du kommer främst att jobba med att plocka kundorders samt packa dessa för vidare leverans ut till kund samt sortering och inleverans av varor som ankommer vårt lager från våra leverantörer.


Om oss
Timarco är ett spännande och snabbt växande bolag inom e-handel. Vi är marknadsledande inom segmentet märkesunderkläder på nätet och vi levererar över 400 000 paket per år.
Vi finns med egna företag i de nordiska länderna samt har även lokalt anpassade sajter i Tyskland, Nederländerna, Österrike och England.
Vi sitter i fina, nybyggda lokaler i Arlandastad (ca 25-30 min från Uppsala och centrala Stockholm), där vi har kontor, lager och gott om parkeringsplatser.
Vår huvudsajt finner du på http://timarco.com


Om dig
Vi söker dig som är pigg och positiv och som gillar att ha ett rörligt och aktivt jobb. Du är noggrann, effektiv och ordningsam. Arbetet kan stundvis under högsäsong vara stressigt, så det gäller att du kan hantera det på ett bra sätt!
Du kommer att ingå i ett team där effektivitet och kvalitet präglar jobbet. Du har eget ansvar för att arbetsuppgifterna blir gjorda vilket ställer krav på att du har egen drivkraft och vågar ta egna initiativ.
Du som söker ska ha grundläggande datorkunskaper samt ha goda läs- och skrivkunskaper inom både svenska och engelska.
Vårt varulager har inga truckar så truckkort är ej nödvändigt vid ansökan till detta arbete.


Vi kallar till intervjuer löpande, så vänta inte med din ansökan!


Maila din ansökan till: jobb1801@timarco.com

Alla platsannonser →

Andra jobb i Uppsala som Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror

Nedan visas andra jobb i Uppsala som Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror.

Butiksäljare ca.25%, Carlings Uppsala Gränby

Läs mer Aug 8
Har du en passion för denim? Vill du skapa unika kundupplevelser? Då önskar vi att du blir vår nya kollega!

Vi söker nämligen en ny säljare till vårt fantastiska team.

Som säljare hos oss på Carlings strävar du alltid efter att ge våra kunder fantastisk service. Ditt engagemang kombinerat med hög produktkunskap kommer att göra att kunderna får en unik upplevelse och mycket bättre service än våra konkurrenter.

Tjänsten är ett vikariat på 12 månader.

Planlagt startdatum: 20220901

Planlagt slutdatum: 20230901
För att vara en del av teamet behöver du:


- Vara utåtriktad och social – med god samarbetsförmåga
- Konkurrensdriven, du brinner för försäljning och har alltid kunden i fokus!
- Lösningsorienterad och strukturerad, du kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt
- Ha en god förståelse för e-handel/digital utveckling inom detaljhandeln
- Vara pålitlig och ansvarsfull
- Vara flexibel på både arbetsuppgifter och arbetstider

Vi kan erbjuda:

- En spännande och utmanande arbetsvardag i en av Skandinaviens ledande jeanskedjor
- Ansvar och interna karriärmöjligheter – flera av oss har tagit steget från säljare till butikschef
- Värdefull erfarenhet av kundservice, försäljning och teamarbete som du kan dra nytta av under hela din karriär
- En fantastisk arbetsmiljö där alla brinner för det de gör
- Bonusordning
- Förmånlig personalrabatt i Varners butiker

Känner du dig träffad? Då kan du bli vår nya medarbetare!

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Carlings är ett livsstilskoncept med spännande butiker, där de anställda ger tydligt avtryck. Säljarna är utåtriktade och modemedvetna - kända för sin goda service och höga produktkunskaper. Vi har ett brett utbud av jeans från de största jeansaktörerna på marknaden.

Carlings är en del av modekoncernen Varner som består av flera profilerade kedjor; Cubus, Dressmann, Bik Bok, Volt, Junkyard och Levi’s Store. Verksamheten omfattar för närvarande 6 nätbutiker och över 1200 fysiska butiker i Norge, Sverige, Finland, Island och Danmark.?

Ansök nu

Butiksmedarbetare med tidigare erfarenhet Uppsala.

Läs mer Aug 12
LeXman fortsätter växa och vi söker nu nya medarbetare som brinner för service och vill utvecklas inom handeln. Vi erbjuder ett omväxlande deltidsarbete för dig som brinner för kundservice. Du kommer ingå i vårt team där vi erbjuder personal till butiker inom detalj- och dagligvaruhandeln vid akut eller planerat behov. Är du den vi söker?

Vad erbjuder vi dig?

- Välbetald och trygg anställning med kollektivavtal och förmånliga villkor.
- Fasta arbetsdagar, jourschema med garantilön.
- Gedigen utbildning med chans till vidareutveckling inom detaljhandeln.
- Möjlighet till anställning direkt i butik.
- Möjlighet till heltidsanställning.
- Möjlighet att kombinera arbetet med studier eller annan sysselsättning.


Vi erbjuder dig chansen att arbeta i flera olika butiker, vilket ger dig en bred och värdefull kompetens inom dagligvaru- och detaljhandeln.

Arbetsuppgifter

I arbetsuppgifterna ingår:

- Kundbemötande
- Kassaarbete
- Varuplock inom olika områden i butik
- Hålla rent och snyggt i butiken


Du kommer att bli anställd av oss på Lexman och du kommer arbeta i olika butiker runt om i Uppsala med omnejd. Arbetstiderna kommer att variera vilket ställer höga krav på din flexibilitet då du kan komma att bokas ut med kort varsel. Arbete tidiga morgnar, sena kvällar och helger kommer att förekomma.

Personliga egenskaper

Som uthyrd konsult kommer du att vara en ambassadör för Lexman och i den rollen värdesätter vi att du visar engagemang, arbetsvilja, ansvarstagande och initiativförmåga.

Du ska vara 18 år fyllda och ha tidigare erfarenhet från butiksarbete inom dagligvaru- och/ eller detaljhandel med arbetsuppgifter som kassaarbete eller varuplock.

Vi gör en granskning i belastningsregistret av samtliga kandidater.

För dig med servicekänsla, flexibilitet och tydlighet finns det mängder av möjligheter att växa tillsammans med oss och våra kunder.

Om oss

LeXman AB är ett auktoriserat bemanningsföretag och anslutet till Bemanningsföretagen via Almega. LeXman ingår i Svensk Handel och har kollektivavtal med Handelsanställdas förbund.

Är du intresserad?

Om du uppfyller ovanstående kvalifikationer så vill vi att du söker till oss redan idag! Vi tar varken emot ansökningar via mail eller telefon.

Välkommen!

Ansök nu

Delikatessmedarbetare Uppsala

Läs mer Aug 9
Arbetsuppgifter

- Medverka till att erbjuda en fräsch och inbjudande fisk & delikatessavdelning

- Arbeta med kundservice i form av manuell försäljning över disk

- Arbeta med varupåfyllnad

- Tillsammans med dina kollegor medverka till en trivsam, effektiv och säljande arbetsmiljö



- Placering
Uppsala



- Personliga egenskaper/kvalifikationer
Vi söker dig som trivs med ett aktivt arbete där du ständigt är i rörelse. Du trivs i mötet med kunden och strävar alltid efter att göra det lilla extra för att överträffa kundens förväntningar.
För tjänsten behöver du kunna kombinera ett högt tempo med stor noggrannhet. Tjänsten kräver att man har en god samarbetsförmåga då man tillsammans med butikens medarbetare ska skapa en säljande avdelning.
Lexman är ledande inom sin branch, Engagemang, erfarenhet och kvalité är vad vi står för.
Det kommer genomlysa vår rekryteringsprocess, att alltid leverera våra tjänster i rätt tid, till rätt kompetens och med rätt erfarenhet.
För att trivas ihop ser vi också att du har en bra och positiv inställning till arbetet samt god attityd mot andra.

Arbetsplatsintroduktion, säkerhetsgenomgångar och övriga instruktioner sker på svenska vilket innebär att du behöver behärska svenska språket.
Vi gör en granskning i belastningsregistret för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.



- Erfarenhet/Kompetens krav

- Du ska vara 18 år fyllda och ha tidigare erfarenhet från matbutik eller restaurang, samt ha jobbat med delikatess, chark och fisk - antingen från en matbutik eller från restaurangbranschen.



- Vad erbjuder vi dig?

- Välbetald och trygg anställning med kollektivavtal och förmånliga villkor.

- Möjlighet till vidareutbildning inom Detalj/Dagligvaruhandeln.

- Fasta tider

- En spännande utmaning med fantastiska kollegor.



Vilka är vi?
Lexman är ett bemanningsföretag för detaljhandeln och erbjuder bemanning till små och stora företag inom butik, E-handel, lager, etablering men även lokalvård. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag, medlemmar i arbetsgivar- och branschorganisation Almega och har kollektivavtal.
Lexman grundades i Stockholm 2005 och har sedan dess upplevt en stark tillväxt. Vi har över 200 anställda konsulter och är idag ett rikstäckande bemanningsföretag.

Är du intresserad?
Intervjuer och anställning kommer att ske löpande och tjänsten kan komma och tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Butiksmedarbetare med tidigare erfarenhet Uppsala.

Läs mer Aug 9
LeXman fortsätter växa och vi söker nu nya medarbetare som brinner för service och vill utvecklas inom handeln. Vi erbjuder ett omväxlande deltidsarbete för dig som brinner för kundservice. Du kommer ingå i vårt team där vi erbjuder personal till butiker inom detalj- och dagligvaruhandeln vid akut eller planerat behov. Är du den vi söker?

Vad erbjuder vi dig?

- Välbetald och trygg anställning med kollektivavtal och förmånliga villkor.
- Fasta arbetsdagar, jourschema med garantilön.
- Gedigen utbildning med chans till vidareutveckling inom detaljhandeln.
- Möjlighet till anställning direkt i butik.
- Möjlighet till heltidsanställning.
- Möjlighet att kombinera arbetet med studier eller annan sysselsättning.


Vi erbjuder dig chansen att arbeta i flera olika butiker, vilket ger dig en bred och värdefull kompetens inom dagligvaru- och detaljhandeln.

Arbetsuppgifter

I arbetsuppgifterna ingår:

- Kundbemötande
- Kassaarbete
- Varuplock inom olika områden i butik
- Hålla rent och snyggt i butiken


Du kommer att bli anställd av oss på Lexman och du kommer arbeta i olika butiker runt om i Uppsala med omnejd. Arbetstiderna kommer att variera vilket ställer höga krav på din flexibilitet då du kan komma att bokas ut med kort varsel. Arbete tidiga morgnar, sena kvällar och helger kommer att förekomma.

Personliga egenskaper

Som uthyrd konsult kommer du att vara en ambassadör för Lexman och i den rollen värdesätter vi att du visar engagemang, arbetsvilja, ansvarstagande och initiativförmåga.

Du ska vara 18 år fyllda och ha tidigare erfarenhet från butiksarbete inom dagligvaru- och/ eller detaljhandel med arbetsuppgifter som kassaarbete eller varuplock.

Vi gör en granskning i belastningsregistret av samtliga kandidater.

För dig med servicekänsla, flexibilitet och tydlighet finns det mängder av möjligheter att växa tillsammans med oss och våra kunder.

Om oss

LeXman AB är ett auktoriserat bemanningsföretag och anslutet till Bemanningsföretagen via Almega. LeXman ingår i Svensk Handel och har kollektivavtal med Handelsanställdas förbund.

Är du intresserad?

Om du uppfyller ovanstående kvalifikationer så vill vi att du söker till oss redan idag! Vi tar varken emot ansökningar via mail eller telefon.

Välkommen!

Ansök nu

Delikatessmedarbetare Uppsala

Läs mer Aug 3
Arbetsuppgifter

- Medverka till att erbjuda en fräsch och inbjudande fisk & delikatessavdelning

- Arbeta med kundservice i form av manuell försäljning över disk

- Arbeta med varupåfyllnad

- Tillsammans med dina kollegor medverka till en trivsam, effektiv och säljande arbetsmiljö



- Placering
Uppsala



- Personliga egenskaper/kvalifikationer
Vi söker dig som trivs med ett aktivt arbete där du ständigt är i rörelse. Du trivs i mötet med kunden och strävar alltid efter att göra det lilla extra för att överträffa kundens förväntningar.
För tjänsten behöver du kunna kombinera ett högt tempo med stor noggrannhet. Tjänsten kräver att man har en god samarbetsförmåga då man tillsammans med butikens medarbetare ska skapa en säljande avdelning.
Lexman är ledande inom sin branch, Engagemang, erfarenhet och kvalité är vad vi står för.
Det kommer genomlysa vår rekryteringsprocess, att alltid leverera våra tjänster i rätt tid, till rätt kompetens och med rätt erfarenhet.
För att trivas ihop ser vi också att du har en bra och positiv inställning till arbetet samt god attityd mot andra.

Arbetsplatsintroduktion, säkerhetsgenomgångar och övriga instruktioner sker på svenska vilket innebär att du behöver behärska svenska språket.
Vi gör en granskning i belastningsregistret för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.



- Erfarenhet/Kompetens krav

- Du ska vara 18 år fyllda och ha tidigare erfarenhet från matbutik eller restaurang, samt ha jobbat med delikatess, chark och fisk - antingen från en matbutik eller från restaurangbranschen.



- Vad erbjuder vi dig?

- Välbetald och trygg anställning med kollektivavtal och förmånliga villkor.

- Möjlighet till vidareutbildning inom Detalj/Dagligvaruhandeln.

- Fasta tider

- En spännande utmaning med fantastiska kollegor.



Vilka är vi?
Lexman är ett bemanningsföretag för detaljhandeln och erbjuder bemanning till små och stora företag inom butik, E-handel, lager, etablering men även lokalvård. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag, medlemmar i arbetsgivar- och branschorganisation Almega och har kollektivavtal.
Lexman grundades i Stockholm 2005 och har sedan dess upplevt en stark tillväxt. Vi har över 200 anställda konsulter och är idag ett rikstäckande bemanningsföretag.

Är du intresserad?
Intervjuer och anställning kommer att ske löpande och tjänsten kan komma och tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Uppsala från Timarco Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Uppsala från Timarco Sweden AB .

Digital Formgivare till E-handelsföretag

Grafisk formgivare
Läs mer Aug 4
#jobbjustnu
Vi expanderar och har en hel del spännande projekt på gång för att öka vår verksamhet i Europa. Det innebär att vi även behöver utöka vår marknadsavdelning med en Digital formgivare. Brinner du för digital marknadsföring och sociala medier? Är du en fena på Photoshop och InDesign? Då kan det här vara rollen för dig!


Om oss:
Timarco är ett spännande och snabbt växande e-handelsbolag där vi är marknadsledande inom segmentet märkesunderkläder på nätet.
Vi är ca 50 härliga och engagerade medarbetare som i en platt organisation jobbar tajt ihop på vårt fina, nybyggda kontor i Arlandastad (ca 25 min från Uppsala och Centrala Stockholm). Kontoret har även ett fullutrustat gym samt gott om parkeringsplatser.
Underkläderna vi säljer är från välkända märken såsom Calvin Klein, Hugo Boss, Triumph, Sloggi, Björn Borg, Abecita, Swegmark, Calida m fl. och vi levererar över 400 000 paket per år till ett värde som överstiger 200 miljoner.
Vi finns med egna företag i de nordiska länderna samt med lokalt anpassade sajter i Tyskland, Nederländerna, Österrike och England. Vårt mål är att bli referensnamnet för underkläder på nätet i Europa.
Vår huvudsajt hittar du på http://timarco.com


Om rollen:
Som Digital formgivare hos oss arbetar du brett och varierat med säljorienterat och grafiskt material. Du ansvarar för att efterfölja vårt uttryck via digitala kanaler. Det innefattar bl a arbete med hemsida, nyhetsbrev, produktbilder samt skapande av säljorienterat content i bild och text till all marknadsföring. Du jobbar i nära samarbete med inköpsavdelningen.
Arbetsuppgifter:
Ansvara för efterlevnad av uttrycket i all vår marknadsföring i nära samarbete med kollegorna på inköps- och marknadsavdelningen.
Ansvara för att kampanjplanen uppdateras och följs.
Ansvara för den grafiska profilen och det grafiska uttrycket på samtliga hemsidor.
Redigering och skapande av säljorienterat och grafiskt material till nyhetsbrev, slides, banners och sociala medier.



Vem är du?
Vi söker dig med en akademisk utbildning inom området eller likvärdig arbetslivserfarenhet inom content, digital marknadsföring och grafisk formgivning. Du tar dig an aktiviteter med ett starkt eget driv. Det är meriterande om du har erfarenhet och kunnande inom google ads, google analytics, facebook marketing samt affiliate. Du är kreativ och har stort kunnande inom skapande av säljorienterat och grafiskt material. Du är en fena på Photoshop när det gäller redigering och friläggning av bildmaterial samt brinner för digital marknadsföring. Det är mycket meriterande om du har 1-2 års erfarenhet av liknande arbete.
Välkommen in med din ansökan!


Maila till jobb1103@timarco.com och märk din ansökan med Digital formgivare.

Ansök nu

Produkt- och orderadministratör till E-handelsföretag

Administrativ assistent
Läs mer Aug 4
#jobbjustnu
Är du en ordningsam, effektiv och prestigelös person som sätter värde i att utföra ett bra arbete? Är du en systemstark person som gillar att jobba administrativt och är en fena på att skriva bra produkttexter? Då kan det här vara jobbet för dig!
Arbetsuppgifterna består bl.a. av att:
• se till att produkter skapas och publiceras på hemsidan
• sammanställa och bearbeta artikelinformation från leverantörer
• bearbeta produktinformation och skriva sökoptimerade produkttexter
• ta emot och säkerställa att leveranser stämmer överens med order
• bearbeta försäljningsstatistik och analysera beställningspunkter
• ha daglig kontakt med leverantörer


Om oss
Timarco är ett marknadsledande och snabbt växande e-handelsbolag inom segmentet märkesunderkläder på nätet.
De underkläder vi säljer är från välkända märken såsom Calvin Klein, Hugo Boss, Triumph, Sloggi, Björn Borg, Abecita, Swegmark, Calida m fl. och vi levererar över 400 000 paket per år till ett värde som överstiger 200 miljoner.
Vi finns med egna företag i de nordiska länderna samt med lokalt anpassade sajter i Tyskland, Nederländerna, Österrike och England. Vårt mål är att bli referensnamnet för underkläder på nätet i Europa, vilket innebär att vi nu utökar vår verksamhet.
Vi är ca 50 härliga och engagerade medarbetare som sitter i helt nybyggda lokaler i Arlandastad (ca 25 min från Uppsala och Centrala Stockholm) där vi har både kontor och lager samt gott om parkeringsplatser.
Vår huvudsajt finner du på http://timarco.com


Om dig
Vi söker dig som vill ingå i ett team där effektivitet och kvalitet präglar jobbet. Du har eget ansvar för att arbetsuppgifterna blir gjorda vilket ställer krav på att du har egen drivkraft och vågar ta egna initiativ.
Det är meriterande om du har relevant universitets- eller högskoleutbildning alternativt minst ett par års relevant arbetslivserfarenhet.
För att lyckas i arbetet söker vi dig som har ett prestigelöst förhållningssätt och gillar att jobba i ett litet team. Du har mycket god datavana och tycker om administrativa arbetsuppgifter samt är noggrann, ordningsam och har ett sinne för detaljer. Som Produkt- och orderadministratör kommer du att arbeta inom företagets produkt- och inköpsavdelning och rapportera till Inköpschef.


Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och vi kallar till intervjuer löpande, så vänta inte med din ansökan!
Maila din ansökan till oss på jobb1804@timarco.com

Ansök nu

SOMMARJOBB inom varuhantering

Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Jul 17
#jobbjustnu
Vi söker fler pigga stjärnor som kan jobba i sommar på vårt varulager. Är du en effektiv och positiv person som gillar att röra på dig och sätter värde i att utföra ett bra arbete? Är du kanske student på universitet eller högskola och behöver ett extrajobb i sommar? Då är det här jobbet för dig!
Jobbet utförs dagtid på vardagar och du bör helst kunna jobba heltid under veckorna 29-35 i sommar.
Du kommer främst att jobba med plock och pack av varor för leverans ut till kund samt sortering och inleverering av varor från våra leverantörer för vidare hantering och förvaring av dessa.


Om oss
Timarco är ett spännande och snabbt växande bolag med egen plattform för e-handel. Vi är marknadsledande inom segmentet märkesunderkläder på nätet och vi levererar över 400 000 paket per år.
Vi finns med egna företag i de nordiska länderna samt har även lokalt anpassade sajter i DE/NL/AT/UK.
Vi sitter i helt nyrenoverade lokaler i Arlandastad (ca 25-30 min från Uppsala och centrala Stockholm), där vi har kontor, lager och gott om parkeringsplatser.
Vår huvudsajt finner du på http://timarco.com


Om dig
Vi söker dig som
- har lätt för att komma i tid
- är pigg, noggrann och effektiv
- gärna kan rycka in med kort varsel vid behov av mer personal


Vi söker dig som vill ingå i ett team där effektivitet och kvalitet är en viktig del i vardagen. Du har eget ansvar för att arbetsuppgifterna blir gjorda vilket ställer krav på att du har egen drivkraft och vågar ta egna initiativ. Arbetet kan stundvis vara stressigt, så det gäller att du kan hantera det på ett bra sätt!
Du som söker ska ha grundläggande datorkunskaper samt ha goda läs- och skrivkunskaper inom både svenska och engelska.
Vårt varulager har inga truckar så truckkort är ej nödvändigt vid ansökan till detta arbete.


Vi kallar till intervjuer löpande, så vänta inte med din ansökan!
Maila din ansökan till: jobb1803@timarco.com

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till E-handel

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 19
#jobbjustnu
Vi växer och söker ytterligare medarbetare till vår kundtjänst. Älskar du service? Är du en positiv och ordningsam person som sätter värde i att ge våra kunder bästa möjliga bemötande? Är du en fena på att jobba administrativt och gillar att emellanåt få kavla upp ärmarna under högsäsong. Då kan det här vara jobbet för dig!
Arbetsuppgifterna består bl.a. av att:
• Hjälpa våra kunder via mail, chatt och telefon
• Ta hand om orderhantering
• Sköta returer och reklamationer
• Ta hand om övriga administrativa uppgifter inom kundtjänst


Om oss
Timarco är ett snabbt växande e-handelsbolag där vi är marknadsledande inom segmentet märkesunderkläder på nätet.
Vi är ca 50 härliga medarbetare som i en platt organisation jobbar tajt ihop för att nå målen. Vår kundtjänst får mycket positiva omdömen för att vara snabba, flexibla och lösningsorienterade vilket vi är oerhört stolta över.
Vi sitter i helt nybyggda, fina lokaler i Arlandastad (ca 20-25 min från Uppsala och Stockholm) med ett fullutrustat gym samt gott om parkeringsplatser.
Underkläderna vi säljer är från välkända märken såsom Calvin Klein, Hugo Boss, Triumph, Sloggi, Björn Borg, Abecita, Swegmark, Calida m fl. och vi levererar över 400 000 paket per år till ett värde som överstiger 200 miljoner.
Vi finns med egna företag i de nordiska länderna samt med lokalt anpassade sajter i Tyskland, Nederländerna, Österrike och England. Vårt mål är att bli referensnamnet för underkläder på nätet i Europa.
Vår huvudsajt hittar du på http://timarco.com


Om dig
För att lyckas i arbetet söker vi dig som har ett prestigelöst förhållningssätt samt är positiv och serviceinriktad. Du tycker om att jobba administrativt, har god datavana samt är noggrann och ordningsam. Som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta i hjärtat av vårt företag och vara vår kontakt ut mot kunderna.
Vi söker därför dig som vill ingå i ett team där service och kvalitet är en viktig del i vardagen. Du har eget ansvar för att arbetsuppgifterna blir gjorda vilket ställer krav på att du har egen drivkraft och vågar ta egna initiativ.
Det är meriterande om du har utfört liknande arbetsuppgifter tidigare.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.


Vi kallar till intervjuer löpande, så vänta inte med din ansökan!
Maila din ansökan till: jobb1802@timarco.com och märk din ansökan med Kundtjänstmedarbetare

Ansök nu