Uppsala: Jobba extra som receptionist

Hitta ansökningsinfo om jobbet Jobba extra som receptionist i Uppsala. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Uppsala inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-23 // Varaktighet: Deltid

Om tjänsten

Vi söker nu extrapersonal som kan arbeta vid behov. Som receptionist kommer du att arbeta hos någon av våra kunder i Uppsala. I dina arbetsuppgifter ingår det bland annat att välkomna besökare, ta emot och koppla vidare inkommande samtal, se till att lokalerna ser fina och fräscha ut, skriva ut och skapa olika sorters passerkort samt göra i ordning frukost och fika med mera. Vi ser helst att du som söker kan starta redan från nästa vecka, då du kommer att få genomföra en utbildning ute hos kund på halvdag. Samt att du ska kunna jobba v32 ons-fre. Arbetet är förlagt på dagtid. 

Om dig
Vi söker dig som är glad, utåtriktad, stresstålig och som gillar att ha många bollar i luften. Du har en god känsla för högklassig service och är orädd i ditt sätt att ta dig an nya uppgifter. Krav är att du har en annan huvudsaklig sysselsättning. Det är viktigt att du tycker om ett högt tempo och har en lösningsorienterad inställning till allt som händer. Du är en teamspelare med god samarbetsförmåga och är inte rädd för att hjälpa dina kollegor när det behövs. Vidare tror vi att du är flexibel, strukturerad, och självgående.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Aziza Mehho, aziza.mehho@adecco.se, 010-173 73 00

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Receptionist, Kontorsservice, Uppsala, Adecco

Alla platsannonser →

Andra jobb i Uppsala som Receptionist, telefonist

Nedan visas andra jobb i Uppsala som Receptionist, telefonist.

Extrajobb i uppsala

Läs mer Jun 20
Arbetsbeskrivning
Är du flexibel och redo att hoppa in där det behövs? Tycker du om att ha kontakt med människor, har ett högt servicetänk och trivs bra med att arbeta både självständigt och tillsammans med kollegor? Är du dessutom ordningsam och initiativtagande? Då kan du vara den vi söker. Just nu söker vi dig som vill arbeta extra inom kundtjänst/reception över sommaren och hösten 2022 och stötta upp vår backup-pool. 
 
Arbetet är förlagt i centrala Uppsala på dagtid, vardag. 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 


Till denna tjänst söker vi personer för extraarbete. Enligt vårt kollektivavtal är det därför viktigt att du som söker kan visa intyg att du har en annan huvudsaklig sysselsättning. Det kan vara exempelvis studier eller annat arbete med en omfattning på minst 50 %. Om du söker arbete på heltid så hänvisar vi istället till våra utannonserade tjänster för heltidsarbete. 

Ansvarsområden
Dina ansvarsområden kommer att bestå av ta hand om reception eller växeln där du kommer att stötta både externa och interna kontaktpersoner. 

Kvalifikationer
För att du ska vara aktuell för denna tjänst ser vi att du har en huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Ett krav är att du kan finnas tillgänglig till att jobba under hela sommaren och kunna hoppa in på kort varsel. 
 
Som person ser vi att du tycker om att prata och arbeta med andra människor där du har ett högt servicetänk. Vidare är du strukturerad, initiativtagande och tar tag i saker du uppmärksammar. I denna roll krävs det att du är flexibel och trivs med en varierad vardag. Du har du goda datavanor och talar svenska flytande i tal och skrift. 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Erfarenhet
Tidigare erfarenhet av arbete i reception eller som telefonist är meriterande men inte ett krav.

Ansökan
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök redan idag!

För information: Natalie Rylander I Junior konsultchef I natalie.rylander@randstad.se 



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Ansök nu

Receptionist till Viktoria Hotell och konferens

Läs mer Jun 23
Receptionist till Enhet Viktoria Hotell och konferens

Tidsbegränsad anställning deltid 50%

Varför ska du välja oss?

• Vi rekryterar schysst! Vi tror att mångfald, olika erfarenheter och kompetenser gör den bästa stjärnhimlen
• Vi älskar service och vi vill leverera service i världsklass genom att alltid ge det lilla extra
• Vi tror på hållbarhet! Både när det gäller vår planet och våra kollegor
• Vi levererar kvalitet i allt vi gör!

Vem söker vi?

Nu söker vi en receptionist som med glädje och positivitet vill arbeta i vår reception där serviceanda och mötet med människor står i centrum. Med entusiasm är du vårt ansikte utåt och levererar enastående service varje dag.

I tjänsten ingår bland annat att ha hand om administrationen kring , hotell och konferensbokningar, kundbesök, taxibokningar, hantering av post och bud, bistå med allmän hjälp och information samt se till att instruktioner är aktuella och uppdaterade. Iordningställa konferenslokaler och hjälpa till i restaurangen.

Om Viktoria Hotell och Konferens

Vi har 21 hotellrum och 8 konferenslokaler. Vi serverar frukostbuffé och dagens lunch måndag till fredag. Kvälls -och helgevenemang kan förekomma.

Vi är en del av Compass Group som är en världsledande leverantör inom mat, dryck och supportservice. Över hela världen har vi över 600 000 kollegor!
I Sverige har vi cirka 450 verksamheter runt om i landet, vilket gör att det finns fantastiska utvecklingsmöjligheter hos oss. Vi har förmåner genom kollektivavtal som årlig löneökning, försäkringar och tjänstepension.

Compass Group i Sverige omsätter ca 3 miljarder kronor och drivs under varumärken som Food & Co, Marketplace, Medirest, Amica, Chartwells, Levy Restaurants, UNISON, Eurest och fler. Compass Group Sverige är en del i koncernen Compass Group PLC och förvärvade Fazer Food Services den 31 januari 2020. Koncernens omsättning uppgår globalt till £25 miljarder (2019). Våra kunder är företag, arenor, universitet, skolor, vård och omsorg med flera. Vi tillhandahåller service såsom mat och dryck, konferens, reception, lokalvård, vaktmästeri med mera.

www.compass-group.se

Vem är du?

• Du är över 18 år
• Du har en gymnasieutbildning
• Du har alltid ett leende på läpparna och kommunicerar med lätthet
• Du tycker om att planera och strukturera ditt arbete så att det blir effektivt
• Med din positivitet tar du ansvar för att hålla en hög servicenivå genom hela dagen
• Du förstår betydelsen av ett professionellt och flexibelt kundbemötande
• Du har en mycket god administrativ förmåga och är bra på att hålla i många trådar samtidigt
• Du är kvalitetsmedveten, noggrann, serviceinriktad och har lätt för att samarbeta liksom att jobba självständigt
• Du kan ta egna initiativ och gillar fartfyllda dagar
• Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat
• Du har datorvana och goda kunskaper i Office365
• Erfarenhet av växel och reception sedan tidigare är ett plus

Rekrytering sker löpande så varmt välkommen med din ansökan!
Vi tar enbart emot ansökningar via webben, ansökningar som kommer in på annat sätt behandlas inte.

Compass Group AB behandlar dina personuppgifter, för mer information vänligen besök: https://www.compass-group.se/integritetspolicy/

Ansök nu

Receptionist, tandsköterska

Läs mer Jun 18
Om jobbet
Professionell Tandvård i Uppsala AB är en modern klinik som är belägen mitt i Knivsta kommun. Hit tar du dig enkelt med pendeltåg, 5 minuter promenad från stationen. Vi har även bra bussförbindelser mellan närliggande stadsdelar och kommuner. Vi expanderar vår mottagningen och behöver vi en ny kollega.


Vi erbjuder
En tjänst som tandsköterska på vår klinik i Professionell Tandvård. Hos oss är kunden i centrum och vi har som mål att alltid kunna tillgodose våra kunders tandvårdsbehov inom kliniken. Om du vill bli en av oss kan du få varierande arbetsuppgifter.


Professionell Tandvård i Uppsala AB är ett företag som kan erbjuda sina medarbetare goda utvecklingsmöjligheter, internutbildningar och extern utbildning baserad på klinikens behov.




Vi är öppna för alla typer av avtal men om du väljer att vara anställd hos oss så erbjuder vi:
Provanställning på deltid med möjlighet till heltid . Tillsvidareanställning efter provanställning period.
Professionell Tandvård erbjuder ett kollektivavtal och vi tar hand om dig som medarbetare och skapar förutsättningar för ekonomisk trygghet.

I vårt kollektivavtal ingår bland annat
• Tjänstepension.
• Ett försäkringsskydd.


Vi söker
Dig som är receptionist, kan tandsköterskas uppgifter och vill bidra till vår verksamhet. Du har goda yrkeskunskaper, är serviceinriktad, ansvarstagande och har god initiativförmåga. Ekonomisk medvetenhet och att du har viljan att utveckla både dig själv och vår verksamhet är viktigt för oss. Patienten skall alltid stå i centrum och det är viktigt att du tycker att det är roligt att gå till jobbet!
Tandsköterske utbildning är ej ett krav men fördel.
IT och digital kunskap är en fördel.
Tandteknikerkunskap är en fördel också.




För att trivas hos oss är det viktigt att du känner igen dig i Professionell Tandvård värdeord: Kompetens, Kvalité och Trygghet. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.


Tjänsten är
en provanställning på hel-/deltid. Tillträde enligt överenskommelse. Intervjuer kommer att ske löpande.


Är du intresserad?
Kontakta oss eller skicka ditt CV till
info@professionelltandvard.se
ptvuppsala@gmail.com


Välkommen med din ansökan
Adressen: Häradsvägen 6, Knivsta.
Mejl: ptvuppsala@gmail.com
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Ansök nu

Receptionist på deltid till Muninhuset & Cykelfabriken!

Läs mer Maj 4
Är du en serviceminded och ansvarstagande student som vill arbeta i en varierande roll? Som receptionist får du arbeta i Bonniers receptioner i Uppsala i Kungsängen och Höganäs där du får vara ansiktet utåt gentemot Bonniers besökare och du blir en del av ett välkänt och etablerat företag med en spännande historia. Har du erfarenhet av service och trivs i en roll med mycket kundkontakt? Skicka in din ansökan idag!

OM TJÄNSTEN
Bonnier Group är en företagsgrupp som samlar flera av Nordens ledande medieföretag. Bolagen är verksamma inom en mängd olika områden med tyngdpunkt inom medier, fastigheter och investeringar. Som receptionist hos Bonnier arbetar du med att ge den absolut bästa servicen i reception gentemot besökare och kunder till Bonniers besökare.

I denna roll kommer du ha som utgångspunkt att arbeta 3h/pass där du är ansvarig för driften i receptionerna under luncherna (mellan 11-14). Du kommer även få stötta upp under vissa heldagar när receptionerna behöver extra stöd och det passar i kombination med dina studier.

Detta är ett konsultuppdrag för dig som är student med minst 1,5 år kvar av studierna och vill arbeta på deltid med start i augusti 2022. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Ta emot och registrera besökare och få de att känna sig välkomna
- Svara på inkommande mail och telefonsamtal
- Hantera vissa administrativa uppgifter

VI SÖKER DIG SOM
- Är student och har minst 1,5 år kvar av dina studier
- Har tidigare arbetslivserfarenhet av service
- Kan prata obehindrat på både svenska och engelska då språken används i arbetet

Du behöver kunna ta dig mellan receptionerna under dina arbetspass, förslagsvis till fots eller med cykel, därför ska du vara bekväm med detta.

Som person är du:


* Flexibel
* Serviceinriktad
* Ansvarstagande


Övrig information


* Start: Augusti 2022
* Omfattning: Ca 6-10h/v
* Placering: Uppsala - Muninhuset och Cykelfabriken


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Ansök nu

Andra jobb i Uppsala från Adecco Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Uppsala från Adecco Sweden AB .

Processoperatör till läkemedelsföretag

Processoperatör, glas
Läs mer Jun 1
Har du erfarenhet av operatörsarbete och är en noggrann lagspelare med tekniskt intresse? Då kan vi på Adecco ha uppdraget för dig.

Om tjänsten
Som processoperatör kommer du att arbeta med tillverkning och produktion hos någon av våra kunder i Uppsala. Du kommer att se till att produktionen fungerar bra och effektivt. Du blir därmed en viktig del i produktionskedjan. Du ansvarar för att övervaka och styra olika tillverkningsprocesser. Vid behov kommer du även att arbeta med att identifiera och lösa enklare tekniska fel som kan uppstå, samt att utföra enklare förebyggande underhåll av maskinerna. Avsyning, paketering och blistring är andra uppgifter som kan ingå. I tjänsten ingår även granskning och uppdatering av dokument samt att aktivt delta i kvalitetsförbättringsaktiviteter. Arbetstiderna är förlagda vardagar dag- och kvällstid (2-skift). Helg- och nattarbete kan förekomma i vissa fall.

I din roll som processoperatör kan dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Övervaka och styra olika tillverkningsprocesser
- Dokumentation
- Ansvara för processutrustning
- Avsyning, paketering och blistring

Om dig

Vi söker dig som har avslutat gymnasial utbildning, gärna med teknisk eller naturvetenskaplig inriktning eller motsvarande. Erfarenhet av operatörsarbete från läkemedelsindustri och GMP är meriterande. Som person är du givetvis noggrann, ansvarsfull och servicemedveten. Då en del tekniskt/mekaniskt arbete kan ingå i tjänsten ser vi gärna att du har tekniskt intresse. Vidare är det viktigt att du trivs med lagarbete och har lätt för att samarbeta med dina kollegor. Om du dessutom har en förståelse för processer, samt att din och andras roller på företaget är viktiga i produktionen kommer du att trivas bra hos vår kund.

Viktigt för tjänsten är:
- Att du har ett tekniskt intresse
- Att du är noggrann

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om ansökan
Rekryteringsarbetet till tjänsterna sker löpande. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en intervju.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

aziza.mehho@adecco.se

OBS! Vi tar inte emot ansökningar via mail!

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Processoperatör, Adecco, Uppsala, läkemedelsföretag, operatör, läkemedel

Ansök nu

Revisor till PwC I Uppsala I Sept 2023

Revisor
Läs mer Maj 11
Har du eller tar du snart examen inom ekonomi, och har ett intresse för företagande och vill bidra till ett hållbart samhälle? Är din drivkraft att hela tiden utvecklas och få möjlighet att bygga förtroendefulla relationer i mötet med kunder och kollegor? Funderar du på hur digitalisering påverkar och bidrar till den spännande utveckling som pågår inom revisionsbranschen?

Ansök och bli en av våra kollegor med tillträde i september 2023. Detta är en heltidstjänst och du blir anställd direkt av PwC.

Oavsett vilken bransch eller industri du finner mest intressant kan PwC erbjuda dig ett stimulerande arbete i en omväxlande miljö. Här ges du möjlighet till ständig utveckling och fördjupad specialistkunskap, genom kontinuerlig utbildning samt samverkan med andra specialister i de projektteam som du är en del av. På PwC får du möjlighet att arbeta tillsammans med Sveriges och världens mest spännande företag och organisationer samt de personer som driver och utvecklar dessa.

Som medarbetare inom revision hos PwC medverkar du till att analysera och dra slutsatser kring den information som våra kunder presenterar, både finansiell information och annan information som kan påverka våra kunders affär. Tillsammans med dina kollegor utgör du ett bollplank i ekonomiska och branschspecifika frågor samt hjälper våra kunder att förverkliga sina visioner. Det omväxlande arbetet sker i team och en stor del av din tid spenderar du ute hos kund. Du arbetar i en bred konsultroll där du testar och utvecklar din förmåga att bygga relationer, lösa problem och driva affärsutveckling.

Vår verksamhet växer när våra medarbetare växer, därför är möjligheten till personlig utveckling en viktig framgångsfaktor för oss. Vår ambition är att din tid på PwC ska vara den bästa i din karriär oavsett hur länge du stannar hos oss. Det innebär en möjlighet att göra det som utvecklar dina individuella styrkor, intressen och karriärmål, och att få göra det med stöd av några av branschens kunnigaste som dina närmaste kollegor. Vidareutbildning, löpande coaching, kurser och andra former av erfarenhetsutbyte är en naturlig del av konsultrollen på PwC.

Vi söker en bredd av kompetenser och drivkrafter

Idag kan arbetet som revisor se ut på flera olika sätt. Du kan välja att bli kundansvarig eller fördjupa dig inom något specialistroll som exempelvis inom dataanalys, eller satsa på en karriär som ledare.

Oavsett vad du väljer är vår ambition att du som revisor hos oss ska få prova på flera olika roller och arbetsuppgifter, utifrån dina intressen och drivkrafter. Vi ser det också som avgörande att våra medarbetare har aktuella kunskaper och därför investerar vi mycket i olika utbildningsinsatser och on-the-job training. Revisionsyrket är ett team-work, där vi kompletterar och stöttar varandra i det dagliga arbetet.

Kvalifikationer:

• Vid tjänstens tillträden en avslutad universitets-/högskoleexamen inom ekonomi, gärna med inriktning mot redovisning/revision
• Ett intresse av att utveckla dig inom rådgivning och revision
• Goda språkkunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• Meriterande om du vid tjänstens tillträde uppfyller Revisorsinspektionens krav för auktorisation
• Meriterande med relevant arbetslivserfarenhet

För att trivas i rollen ser vi att du har lätt för att samarbeta och gillar att skapa relationer och nätverk, både med kollegor och kunder. Du är nyfiken, har lätt för att anpassa dig och trivs med att lösa problem, gärna tillsammans i ett team. Vidare motiveras du av att ta ett eget ansvar och nå resultat, där möjligheterna till utveckling är stora. Du har en god kommunikativ förmåga och trivs med att arbeta i skiftande miljöer då en stor del av det dagliga arbetet bedrivs ute hos kund.

Placering:

Uppsala

Ansökan

I denna rekrytering samarbetar PwC med Adecco. Rekryteringsprocessen i sin helhet består av inledande personlighets- och problemlösningstester och sedan intervjuer med Adecco och PwC. Vi kallar till dessa intervjuer löpande varför vi gärna ser att du ansöker så snart som möjligt.

Om du är intresserad av flera orter så har du möjlighet att söka upp till tre (3) kontor vilket du ombeds välja när du skickar in din ansökan. Vi ber dig bifoga följande handlingar med din ansökan:

• CV
• Personligt brev
• Betyg från universitet/högskola

I denna rekryteringsprocess samarbetar PwC med Adecco. Frågor som berör rekryteringsprocessen besvaras genom rekryteringsteamet hos Adecco. Kontakta supportpwc@adecco.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Vi använder oss av arbetspsykologiska tester som en del av urvalet med syfte att säkerställa ett objektivt, fördomsfritt och rättvist urvalsarbete.

Ansök nu

Swedavia söker entrévärdar till Arlanda över sommaren!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 23
Om företaget
Vi är alltid vakna, dygnet runt årets alla dagar. Det är här resan börjar. Swedavia vill göra mötet mellan människor enkelt och vi vill göra stora avstånd små. Vi bidrar till den tillgänglighet som Sverige behöver för att underlätta resande, affärer och möten. Via våra flygplatser kommer Sverige ut i världen och världen till Sverige. Vi vill att människor ska flyga med gott samvete och därför tar vi sikte på att vara världsledande i hållbarhet och på att driva klimatsmarta flygplatsen.

Om uppdraget 

Som entrévärd finns du i avgångshallen och hjälper passagerare hitta rätt, hjälper vid incheckningsautomaterna, svarar på eventuella frågor som resenärerna har. Schemat är förlagt mellan 0200-1800, 7 dagar i veckan – det är alltså ett absolut krav att man måste kunna ta sig till flygplatsen dygnets alla timmar samt att kunna arbeta under hela sommaren, med start omgående! 

Om dig

Som person måste du ha en hög servicekänsla, hög social förmåga, kunna arbeta självständigt då risken finns att man inte har en arbetsledare på plats dygnets alla timmar. Man är aldrig ensam utan det finns flera entrévärdar på samma pass, terminalvärdar, säkerhetsvakter och Airport Duty Officer. Vi söker personer med skinn på näsan och som inte är rädda för att arbeta självständigt, samt i gruppp. Det är viktigt att man älskar att hjälpa oavsett vad som behöver göras, om det är så är att hjälpa en gammal dam som tappat handväskan eller få folk att gå åt rätt håll samt att kunna vänligt men bestämt svänga en kö i rätt riktning. Det händer alltid mycket och ibland svänger det snabbt på en flygplats så man behöver vara på tå och kunna ingripa i olika situationer. 

Om ansökan
Rekryteringsarbetet till tjänsterna sker löpande. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev. Uppdraget är en anställning via oss på Adecco. 

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
aziza.mehho@adecco.se via Adecco 020-12 53 88.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
OBS! Vi tar inte emot ansökningar via mail!

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Entrévärd, kundservice, arlanda, sigtuna, adecco uppsala

Ansök nu

Labratorietekniker till Thermo Fisher Scientific

Laboratorietekniker, kemi
Läs mer Jun 22
Om tjänsten
Som laboratorietekniker arbetar du i första hand med produktionskoppling av bulkar i laborativ miljö. Du dokumenterar ditt arbete löpande i framtagna journaler enligt kvalitetskrav och säkerställer att tillverkningen följer uppsatta processpecifikationer. Du bidrar också aktivt till ständiga förbättringar och utveckling av gruppens arbetssätt. Arbetstiderna är dagtid, måndag-fredag.
Thermo Fisher är ett internationellt företag som har starka värderingar Deras vision är att hjälpa sina kunder att göra världen sundare, renare och säkrare.

Ditt dagliga arbete inkluderar:
• Uppvägning och satsning av kemikalier vid tillverkning av buffertar
• Småskalig produktionskoppling vid tillverkning av bulkar
• Uttag och avbokningar av processordrar i affärssystemet SAP
• Tillsyn, skötsel och operatörsunderhåll av utrustningar

Om dig
Erfarenhet av regulatoriska krav från branschen, såsom GMP, QSR och ISO 13485 är meriterande. Du har minst treårig gymnasieutbildning gärna med teknisk inriktning eller motsvarande erfarenhet. Du läser och skriver obehindrat på svenska eftersom det är en naturlig del i det dagliga arbetet och då vi söker till ett internationellt företag behärskar du även engelska. För denna tjänst kan du inte vara allegisk då du kommer i kontakt med allorgena råvaror.

Om anställningen
Tjänsten som Laboratorietekniker är ett konsultuppdrag på 5 månader med eventuell chans till förlängning med start i mitten på augusti. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Adecco är en av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 30 orter, Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Malin Johansson, malin.johansson@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Sökord
Laboratorietekniker, Life Science, Uppsala, Thermo Fisher, Phadia, Adecco

Ansök nu

Adeccos kund Netled i Söderfors söker projektassistent!

Administrativ assistent
Läs mer Jun 16
Om företaget 

Adeccos kund Netled söker just nu en projektassistent som vill vara en del av ett 360-graders vertikalt jordbruksföretag och en one-stop-shop för vertikalt jordbruk. De designar och bygger banbrytande färdiga vertikal jordbruksteknik och erbjuder tjänster för jordbruksoperatörer med kontrollerad miljö. Från tomatodling på 1980-talet till att bli den första ekologiska tomatodlingen i Finland på 2000-talet, till utveckling av LED-belysningssystem och nu nyckelfärdiga vertikala odlingssystem – detta är ett företag som alltid varit framåtblickande. Nu expanderar de och behöver en projektassistent, är detta något för dig? Då ska du läsa vidare! 

Om uppdraget

Stötta platspersonalen (insallatörer, teknisk personal) med allt de behöver, så som att hämta material, förse personalen med kaffe etc, daglig kommunikation med projektledaren i Finland gällande behov och eventuella händelser på arbetsplatsen, ta hand om uthyrningsuppgifter av arbetsredskap. ta emot paket, administration gällande inkomna varor samt vad som finns i lager. Du kommer även att stötta kunder kring olika frågor samt behov som de har.

Anställningen är ett konsultuppdrag via oss på Adecco med start omgående, som kommer sträcka sig några månader framöver, med möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är förlagda mån-fre 08:00 - 17:00, men det kan även förekomma arbete på helger. Arbetet är i Söderfors i Tierps kommun, därav är det ett krav att du har körkort och tillgång till bil för att du ska kunna ta dig fram och tillbaka till arbetet. 

Om dig

Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom teknisk miljö och/eller byggarbetsplatser, men det är inte ett krav. Du bör kunna kommunicera flytande på svenska och engelska både i tal och skrift. Som person trivs du att arbeta självständigt, ha en god kommunikationsförmåga samt hög ansvarskänsla. Goda kunskaper inom officepaketet. Meritande om du har licens att köra gaffeltruck när det väl behövs, men det är inte ett krav.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Amila Dresevic 073 684 78 61.

Har du frågor gällande registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord

projektassistent, administration, service, netled, söderfors, adecco, uppsala

Ansök nu