Uppsala: Receptionist / Office Assistant

Hitta ansökningsinfo om jobbet Receptionist / Office Assistant i Uppsala. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Uppsala inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-23 // Varaktighet: Heltid

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Företaget är ett internationellt läkemedelsföretag i Uppsala. Vid en intervju med Bravura får du reda på mer information om företaget.

Arbetsuppgifter:

I rollen som receptionist har du en viktig roll med syfte att få det dagliga på kontoret att fungera framgångsrikt. Du ansvarar för att besvara inkommande mail och telefonsamtal samt ta emot gäster. Vidare hanterar du post och bud samt inköp av kontorsmaterial via företagets inköpssystem. Du har även en viktig roll kopplat till säkerheten på kontoret, detta då du ansvarar för passerkort och dylikt. Du assisterar dina kollegor med administrativa ärenden, det kan exempelvis handla om enklare IT-uppgifter, delta i lokalprojekt samt sköta avtalsadministrationen. Detta är en roll som passar dig som söker variation och flexibla arbetsuppgifter, där din serviceförmåga får lysa!

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Ett par års arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter i en reception
• Du uttrycker dig obehindrat i tal och skrift, både på svenska och engelska
• Mycket god dator- och systemvana

För att trivas och lyckas i tjänsten brinner för du för att ge god service och att hjälpa andra personer runt omkring dig. Du får energi av att ge service och gör det alltid med ett leende. Vidare är du medveten om vad det innebär att representera ett företag utåt, detta då kontoret har många besökare. Du kan enkelt driva ditt eget arbete framåt självständigt och tar dig an dina åtagande med stort ansvar. Vi tror även att du som söker är prestigelös och trivs i en roll där du hjälper andra, såväl kunder som dina kollegor. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet för denna tjänst.

Övrig information:

Start: Omgående, start i augusti
Plats: Uppsala
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: assistent, sekreterare, assistent, administratör, administration, receptionist, reception, konferensvärdinna, konferensvärd, backoffice, Uppsala, heltid, läkemedel, läkemedelsbranschen

Alla platsannonser →

Andra jobb i Uppsala som Kontorsreceptionist

Nedan visas andra jobb i Uppsala som Kontorsreceptionist.

Receptionist / Arenavärd till Vasakronan - heltid

Läs mer Apr 14
OM FÖRETAGET

Vasakronan är Sveriges största fastighetsbolag. De äger, förvaltar och utvecklar centralt belägna kontors- och butiksfastigheter i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala. På Vasakronan drivs hållbarhetsarbetet som en integrerad del av verksamheten och i 2019 års upplaga av Global Real Estate Sustainability Benchmark, GRESB, placerade sig Vasakronan återigen som ett av de mest hållbara fastighetsbolagen i världen.

Vasakronans ambition är att framöver erbjuda coworking på alla orter där bolaget har fastigheter. Under maj 2022 öppnar Vasakronan deras första Arena i Uppsala. Arenan kommer ligga i Magasin X, som är ett 11000 kvadratmeter stort trähus och således Uppsalas största kontorshus i trä.

Läs mer om satsningen här: https://vasakronan.se/arena-co... (https://vasakronan.se/arena-coworking/) eller här https://vasakronan.se/projekt/... (https://vasakronan.se/projekt/magasin-x/)

OM TJÄNSTEN

I rollen som värd/värdinna på Arena Magain X mitt i Uppsala City, får du vara med från ett tidigt skede av Vasakronans co-working satsning. Du arbetar tillsammans med dina kollegor med att skapa ett förstklassigt bemötande för gästerna.

I ditt dagliga arbete tar du emot besökare, beställer och tar hand om leveranser samt catering. Du hjälper medlemmarna/ hyresgästerna med deras löpande frågor. Därtill tar du emot konferensgäster, håller visningar, skriver enklare offerter och bekräftelser till nya medlemmar och arbetar med den löpande servicen i fastigheten. Tjänsten är på heltid och arbetet är förlagt kontorstider under måndag till fredag med start så snart som möjligt. Du är anställd hos Carotte och uthyrd till Vasakronan.

VI SÖKER DIG SOM HAR

Erfarenhet av servicebranschen

God datorvana, med erfarenhet från Office- programmen

Arbetat inom hotell eller annan liknande verksamhet, där hög servicestandard varit i fokus (meriterande).

Erfarenhet av konferensteknik (meriterande)

Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

Som person är du energisk, noggrann, omhändertagande, positiv, initiativtagande och tar ansvar för ditt egna arbete. Du är en skicklig relationsskapare som inte bara gillar att samarbeta, utan har en vilja att göra det - på absolut bästa sätt.

OM CAROTTE

Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen.

Välkommen med din ansökan

Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla oss på constanze@carotte.se. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

Ansök nu

Receptionist / Arenavärd till Vasakronan - extrapersonal

Läs mer Apr 6
OM FÖRETAGET

Vasakronan är Sveriges största fastighetsbolag. De äger, förvaltar och utvecklar centralt belägna kontors- och butiksfastigheter i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala. På Vasakronan drivs hållbarhetsarbetet som en integrerad del av verksamheten och i 2019 års upplaga av Global Real Estate Sustainability Benchmark, GRESB, placerade sig Vasakronan återigen som ett av de mest hållbara fastighetsbolagen i världen.

Vasakronans ambition är att framöver erbjuda coworking på alla orter där bolaget har fastigheter. Under maj 2022 öppnar Vasakronan deras första Arena i Uppsala. Arenan kommer ligga i Magasin X, som är ett 11000 kvadratmeter stort trähus och således Uppsalas största kontorshus i trä.

Läs mer om satsningen här: https://vasakronan.se/arena-co... (https://vasakronan.se/arena-coworking/) eller här https://vasakronan.se/projekt/... (https://vasakronan.se/projekt/magasin-x/)

OM TJÄNSTEN

Vi söker nu efter extrapersonal till Arena Magasin X i Uppsala. Tillsammans med dina kollegor bemannar du receptionen och säkerställer ett förstklassigt bemötande för gästerna. I ditt dagliga arbete tar du emot besökare och hjälper medlemmarna/hyresgästerna med deras löpande frågor. Därtill tar du emot konferensgäster och ordnar med allt från frukost och konferensteknik till luncher och fika.

Tjänsten är extra vid behov och omfattningen kan variera från flera dagar i veckan till enstaka dagar i månaden. Receptionen är bemannad kontorstider under måndag till fredag.

VI SÖKER DIG SOM HAR

Erfarenhet av servicebranschen

God datorvana, med erfarenhet från Office- programmen

Arbetat inom hotell eller annan liknande verksamhet, där hög servicestandard varit i fokus (meriterande).

Erfarenhet av konferensteknik (meriterande)

Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

Har en annan huvudsaklig sysselsättning

Som person är du energisk, noggrann, omhändertagande, positiv, initiativtagande och tar ansvar för ditt egna arbete. Du är en skicklig relationsskapare som inte bara gillar att samarbeta, utan har en vilja att göra det - på absolut bästa sätt.

OM CAROTTE

Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen.

Välkommen med din ansökan

Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla oss på constanze@carotte.se. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

Ansök nu

Receptionist / Arenavärd till Vasakronan - extrapersonal

Läs mer Maj 27
OM FÖRETAGET

Vasakronan är Sveriges största fastighetsbolag. De äger, förvaltar och utvecklar centralt belägna kontors- och butiksfastigheter i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala. På Vasakronan drivs hållbarhetsarbetet som en integrerad del av verksamheten och i 2019 års upplaga av Global Real Estate Sustainability Benchmark, GRESB, placerade sig Vasakronan återigen som ett av de mest hållbara fastighetsbolagen i världen.

Vasakronans ambition är att framöver erbjuda coworking på alla orter där bolaget har fastigheter. Under maj 2022 öppnar Vasakronan deras första Arena i Uppsala. Arenan kommer ligga i Magasin X, som är ett 11000 kvadratmeter stort trähus och således Uppsalas största kontorshus i trä.

Läs mer om satsningen här: https://vasakronan.se/arena-co... (https://vasakronan.se/arena-coworking/) eller här https://vasakronan.se/projekt/... (https://vasakronan.se/projekt/magasin-x/)

OM TJÄNSTEN

Vi söker nu efter extrapersonal till Arena Magasin X i Uppsala. Tillsammans med dina kollegor bemannar du receptionen och säkerställer ett förstklassigt bemötande för gästerna. I ditt dagliga arbete tar du emot besökare och hjälper medlemmarna/hyresgästerna med deras löpande frågor. Därtill tar du emot konferensgäster och ordnar med allt från frukost och konferensteknik till luncher och fika.

Tjänsten är extra vid behov och omfattningen kan variera från flera dagar i veckan till enstaka dagar i månaden. Receptionen är bemannad kontorstider under måndag till fredag.

VI SÖKER DIG SOM HAR

Erfarenhet av servicebranschen

God datorvana, med erfarenhet från Office- programmen

Arbetat inom hotell eller annan liknande verksamhet, där hög servicestandard varit i fokus (meriterande).

Erfarenhet av konferensteknik (meriterande)

Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

Har en annan huvudsaklig sysselsättning

Som person är du energisk, noggrann, omhändertagande, positiv, initiativtagande och tar ansvar för ditt egna arbete. Du är en skicklig relationsskapare som inte bara gillar att samarbeta, utan har en vilja att göra det - på absolut bästa sätt.

OM CAROTTE

Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen.

Välkommen med din ansökan

Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla oss på constanze@carotte.se. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

Ansök nu

Receptionist / Arenavärd till Vasakronan, Uppsala

Läs mer Jun 23
OM FÖRETAGET

Vasakronan är Sveriges största fastighetsbolag. De äger, förvaltar och utvecklar centralt belägna kontors- och butiksfastigheter i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala. På Vasakronan drivs hållbarhetsarbetet som en integrerad del av verksamheten och i 2019 års upplaga av Global Real Estate Sustainability Benchmark, GRESB, placerade sig Vasakronan återigen som ett av de mest hållbara fastighetsbolagen i världen.

Vasakronans ambition är att framöver erbjuda coworking på alla orter där bolaget har fastigheter. Under maj 2022 öppnade Vasakronan deras första Arena i Uppsala. Arenan befinner sig i Magasin X, som är ett 11000 kvadratmeter stort trähus och således Uppsalas största kontorshus i trä.

Läs mer om satsningen här: https://vasakronan.se/arena-co... (https://vasakronan.se/arena-coworking/) eller här https://vasakronan.se/projekt/... (https://vasakronan.se/projekt/magasin-x/)

OM TJÄNSTEN

Vi söker nu efter en receptionist/arenavärd till Arena Magasin X i Uppsala. Tillsammans med dina kollegor bemannar du receptionen och säkerställer ett förstklassigt bemötande för gästerna. I ditt dagliga arbete tar du emot besökare och hjälper medlemmarna/hyresgästerna med deras löpande frågor. Därtill tar du emot konferensgäster och ordnar med allt från frukost och konferensteknik till luncher och fika.

Tjänsten är heltid med start omgående. Receptionen är bemannad kontorstider under måndag till fredag.

VI SÖKER DIG SOM HAR

Erfarenhet av servicebranschen

God datorvana, med erfarenhet från Office- programmen

Arbetat inom hotell eller annan liknande verksamhet, där hög servicestandard varit i fokus (meriterande).

Erfarenhet av konferensteknik (meriterande)

Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

Som person är du energisk, noggrann, omhändertagande, positiv, initiativtagande och tar ansvar för ditt egna arbete. Du är en skicklig relationsskapare som inte bara gillar att samarbeta, utan har en vilja att göra det - på absolut bästa sätt.

OM CAROTTE

Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen.

Välkommen med din ansökan

Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla oss på constanze@carotte.se. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

Ansök nu

Andra jobb i Uppsala från Bravura Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Uppsala från Bravura Sverige AB .

Reparatör / Underhåll / Mekaniker till Kranpunkten

Maskinreparatör
Läs mer Jun 22
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Kranpunkten har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Kranpunkten en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

Kranpunkten AB är specialister inom lyftmaskiner till bygg och industri, med uthyrningsverksamhet etablerad i hela Skandinavien. I deras maskinpark har de cirka 4500 maskiner som från och med 2020 helt ska ställas om till förnybar och fossilfritt drivmedel. Kranpunkten är sedan flera år tillbaka certifierande enligt miljö-, kvalitets- och arbetsmiljöstandard. Företaget ser sina medarbetare som sin viktigaste resurs och erbjuder karriärmässiga utvecklingsmöjligheter och kompetensförsörjning.

Arbetsuppgifter:

I rollen som reparatör har du en växlande vardag där du ansvarar för att funktionstesta, reparera och serva företagets maskiner och liftar. Maskinerna kan variera från att vara mindre saxliftar till stora bomliftar, teleskoplastare och hjullastare mm. Du ansvarar för att kvalitetssäkra ditt utförda arbete genom egenkontroll och dokumentation.

Du blir en del av ett sammansvetsat team med hög kompetens som tillför positiv energi.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning, gärna inom teknik eller fordon
• Arbetslivserfarenhet av motsvarande roll, exempelvis last- och/eller bilmekaniker
• B-körkort
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• El, motor eller hydralikkunskap (meriterande)

Utöver ovan nämnda krav så lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi ser gärna att du är positiv, flexibel, driftig och lösningsorienterad. I rollen förväntas du ta ansvar och ett stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter. Som person är du hjälpsam och du ställer alltid upp för att stötta andra, oavsett om det ingår i dina arbetsuppgifter eller inte. I ditt arbete är du grundlig och du tycker om att göra saker ordentligt samt har förmågan att hålla och skapa struktur. Stor vikt läggs på personlig lämplighet.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Reparatör, Mekaniker, Underhåll, Serva, Reparera, Funktion, Maskiner, Liftar, Teknik, Göteborg, Heltid, Konsult

Ansök nu

Danish-speaking Customer Service

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 16
About Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

About the job:

This service is a direct recruitment, which means that the recruitment process takes place through Bravura and you are employed directly by BGA Group AB.

About the company:

BGA Group AB is a rapidly growing e-commerce company that conducts sales activities with most of Europe as a market. They specialize in picture frames and mirrors, with over 20,000 unique products in their range. Their customer service currently consists of 10 employees who serve their customers in a total of 8 languages. Their office is located in Gävle, but the work can be performed remotely.

Tasks and responsibilities:

As a customer service representative, you help customers with their incoming questions via chat, email and phone. The questions can vary in scope and complexity but concern questions such as orders, product information, payments and deliveries.

Furthermore, you capture customers' opinions and contribute yourself with suggestions for improvement to further develop the business.

• Respond to incoming inquiries from customers
• Find solutions to customers' problems
• Receive feedback and find areas for improvement

Education, Experience and Personal characteristics:

• You speak and write fluently in Danish
• You have previous experience of customer service work
• Qualifying with experience in sales
• Qualifying with fluent knowledge of Swedish, Norwegian, French, German, English or Spanish

As a person, you are attentive and accommodating. You always focus on the customer and strive to deliver solutions that contribute to satisfied customers. You show this with your ability to work advisory in the customer dialogue and always do the little extra for the customer. As oral and written communication is a big part of your role, it is important that you are easy to express yourself well. You have a large vocabulary and are good at expressing yourself informatively and clearly. Furthermore, you contribute with ideas and new perspectives, you have an interest in learning new things and testing new approaches. You find it stimulating to constantly be involved and contribute to improvements of processes and routines. As a person, you see opportunities in change and do not fear new challenges. In addition, you thrive in a dynamic organization where changes often take place.

Other information:

Start: Upon agreement
Location: Uppsala, or unspecified location
Salary: Upon agreement

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Danish, Swedish, Norwegian, French, German, English, Spanish, customer service, customer service, email, chat, phone, order, delivery, product information, payment, interior design

Ansök nu

Dansktalande kundtjänstmedarbetare / Kundeservice personale

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 16
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos BGA Group AB.

Om företaget:

BGA Group AB är ett snabbt växande e-handelsföretag som bedriver försäljningsaktiviteter med större delen av Europa som marknad. Från huvudkontoret i Gävle erbjuder de sina kunder inredning med fokus på skandinavisk design. De är specialister på tavelramar och speglar, med över 20 000 unika produkter i sitt sortiment. Deras kundtjänst består idag av 10 anställda som servar deras kunder på totalt 8 språk. Deras kontor ligger i Gävle men arbetet kan utföras på distans.

Arbetsuppgifter:

Som kundtjänstmedarbetare hjälper du kunder med deras inkommande frågor via chatt, e-post och telefon. Frågorna kan variera i omfattning och komplexitet men berör frågor såsom beställningar, produktinformation, betalningar och leveranser.

Vidare fångar du in kunders synpunkter och bidrar själv med förbättringsförslag för att utveckla verksamheten vidare.

• Svara på inkommande ärenden från kunder
• Hitta lösningar på kunders problem
• Ta emot synpunkter och hitta förbättringsområden

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Du talar och skriver flytande på danska
• Du har tidigare erfarenhet av kundtjänstarbete
• Meriterande med erfarenhet av försäljning
• Meriterande med flytande kunskaper inom svenska, norska, franska, tyska, engelska eller spanska

Som person är du uppmärksam och tillmötesgående. Du sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar som bidrar till nöjda kunder. Det visar du med din förmåga att jobba rådgivande i kunddialogen och alltid göra det lilla extra för kunden. Då muntlig och skriftlig kommunikation är en stor del av din roll är det viktigt att du har lätt för att uttrycka dig väl. Du har ett stort ordförråd och är duktig på att uttrycka dig informativt och tydligt. Vidare bidrar du med idéer och nya perspektiv, du har ett intresse för att lära dig nya saker och att testa på nya tillvägagångssätt. Du tycker att det är stimulerande att ständigt vara med och bidra till förbättringar av processer och rutiner. Som person ser du möjligheter i förändringar och räds inte av nya utmaningar. Därtill trivs du i en dynamisk organisation där det ofta sker förändringar.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Uppsala, eller ospecificerad ort
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: danska, svenska, norska, franska, tyska, engelska, spanska, kundtjänst, kundservice, e-post, chatt, telefon, beställning, leverans, produktinformation, betalning, inredning

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till Sweax

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 17
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 veckor under perioden v.27–33. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Sweax.

Om företaget:

Sweax är verksamma inom fastighetsförvaltning. De grundades 2010 och finns idag i Uppsala, Norrtälje och Märsta. De arbetar nära sina kunder med målet att göra vardagen enklare för bostadsrättsföreningar, byggbolag och fastighetsägare. Idag är Sweax över 30 medarbetare och förvaltar över 7000 privathem i form av bostadsrätter och hyresrätter. De har även hand om affärscentrum, industrilokaler, kontorsfastigheter och olika samfälligheter. Sweax är ett mindre familjärt företag som präglas av god atmosfär och gemenskap.

Arbetsuppgifter:

I rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon och mail. Din arbetsuppgift är att hitta rätt lösning till kunden och lägger in arbetsordrar i systemet. Frågorna du hanterar är av olika omfattning och svårighetsgrad och du ansvarar för att dina ärenden blir lösta och hamnar hos rätt avdelning och håller kunden uppdaterad. Du kommer främst prata med bostadsgäster men även styrelser och föreningar. Du hjälper även till med andra administrativa delar som att hyra ut garage, skickar ut nya hyresavier och andra kontorsgöromål.

Initialt erbjuds du en introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Du ingår i ett mindre team och tillsammans arbetar ni för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. Arbetsplatsen präglas av en god teamkänsla och av att ha roligt på jobbet.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska
Meriterande:
• Erfarenhet inom fastighetsförvaltning
• Erfarenhet av kundtjänst
• B-körkort

Vi söker dig som får energi av att umgås med nya människor och trivs med att ha många kontaktytor och ser ett värde i att samarbeta. Du har daglig kontakt med kunder och kollegor och räds inte för att ta första steget till ett samtal. Du sätter kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Du har förmågan att handla och agera snabbt och ser till att få dina arbetsuppgifter gjorda direkt i stället för att skjuta upp dem. Du har även förmågan att strukturera och prioritera rätt saker.

Övrig information:

Start: V.27, 4 juli
Plats: Uppsala, Fålhagsleden
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundservice, kundservicemedarbetare, service, kundsupport, telefon, mail, administration, fastighetsförvaltning, bostadsrättsförening, heltid, Uppsala, sommarjobb

Ansök nu

Leveransansvarig / Delivery Agent till Aurora Innovation AB

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Jun 8
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Aurora har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Aurora en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

Aurora Innovation är ett tillväxtbolag som drivs långsiktigt av dedikerade ägare. De hjälper vården att förbättra sin patientkontakt genom att skapa bättre kontaktvägar och därmed minimera patienternas väntetid. Tillsammans med hälso- och sjukvårdens aktörer sätter de patienten i centrum och möjliggör morgondagens vårdmöten, idag.

Aurora Innovation förbättrar patienternas kontaktvägar med hjälp av innovativa ärendehanteringssystem som nyttjar alla de vanligaste digitala kommunikationskanalerna, dvs video, chatt och telefoni. Samtidigt bidrar de till att förbättra vårdpersonalens arbetsmiljö genom att underlätta för dem att möta patienternas önskan om snar kontakt.

Aurora fortsätter att växa och planerar bla att expandera i fler länder inom Europa. De söker nu en Delivery Agent till avdelningen Customer Success som fyller en viktig roll för den fortsatta tillväxtresan.

Arbetsuppgifter:

Som Delivery Agent tillhör du Customer Success-teamet där ert huvudsakliga ansvar innefattar onboarding av kund. Du för nära dialog med kund och ser till att de får en upplevelse i världsklass. Du samarbetar nära de olika avdelningarna internt för att säkra en så bra leverans som möjligt. Arbetsprocessen börjar med att säljaren lägger in en order i orderhanteringssystemet där teamlead plockar upp uppdraget. Du sätter självständigt upp och konfigurerar de tjänster kund har efterfrågat. Du har nära dialog med kund genom hela implementeringsprocessen och ser till att både leverans och drift går till på ett bra sätt. Uppdraget går sedan över till utbildningsteamet som ansvarar för att utbilda kund i den kundunikt framtagna tjänsten. När kund har fått utbildning och själv kan hantera systemet tar säljaren över kunddialogen tillsammans med supporten.

Rollen innefattar både små och stora leveransprojekt, som kan slutföras på några minuter eller ta veckor. Du jobbar med flera uppdrag parallellt med både interna och externa kontaktytor. Du förväntas även bidra med förbättringsförslag av process- och dokumentationsrutiner.

Du ingår i ett mindre team som präglas av god gemenskap där man ställer upp för varandra. De befinner sig just nu i en förändringsfas och kommer till hösten att omstrukturera och gå in i ett nytt system vilket innebär att du kommer få möjligheten att vara med från start när Aurora kliver in i denna nya fas vilket även innebär stora utvecklingsmöjligheter!

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Eftergymnasial utbildning inom ekonomi, projektledning eller logistik
• Minst tre års relevant arbetslivserfarenhet inom IT, telecom, retail eller liknande
• Goda kunskaper i Excel
• Erfarenhet från IT-system
• Flytande svenska och engelska i såväl tal som skrift
Meriterande:
• Erfarenhet från molnbaserade system
• Erfarenhet av projektledning

I rollen som Delivery Agent pratar du med många kunder dagligen och besitter därför en god kommunikativ förmåga. Som person är du engagerad och sprider positiv energi till din omgivning. Vidare tycker du att det är stimulerande att ständigt vara med och bidra till förbättringar av processer och rutiner och motiveras av att testa nya tillvägagångssätt i arbetet. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera rätt saker. Du motiveras av att agera problemlösare och du har intresset att fördjupa dig i komplexa problem. Du ser konsekvenserna av din arbetsinsats och du anstränger dig för att leverera effektiva lösningar med hög kvalitet. Du är flexibel i ditt arbetssätt, kan anpassa ditt beteende till olika personer och hjälper gärna till med det som behövs, både högt och lågt.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Uppsala
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, telecom, retail, excel, molnsystem, onboarding, Delivery Agent, implementering, Aurora Innovation, Customer Success, Heltid, Uppsala

Ansök nu