Uppsala: Student sökes till ett projektledaruppdrag på deltid

Hitta ansökningsinfo om jobbet Student sökes till ett projektledaruppdrag på deltid i Uppsala. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Uppsala inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-23 // Varaktighet: Deltid

Om du är student och letar efter ett extrajobb med varierande arbetsuppgifter kan vi sitta på uppdraget för dig. Erfarenhet av att leda projekt och ett gott arbetsklimat erbjuds. Missa inte chansen, ansök redan idag!

OM TJÄNSTEN
Bergström & Hellqvist AB bedriver en verksamhet som är inriktad på att erbjuda konsulttjänster, utbildningar och digitala utbildningar med fokus på kunskap och arbetssätt i livsmedelsindustri, storhushåll och kontrollmyndighet.

Nu söker vi på Academic Work en projektledare för Bergström & Hellqvist AB:s räkning som kommer hålla i trådarna för ett event som kallas Food Safety Uppdate. Eventet kommer erbjuda seminarier för hela livsmedelskedjan under en dag i Uppsala. Eventet kommer att hållas i maj 2023. Rollen passar dig som tycker det är intressant med forskning, kvalitét och livsmedelssäkerhet.

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult hos Bergström & Hellqvist AB.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Här erbjuds en meriterande erfarenhet av att jobba med projektledning och event vid sidan av dina studier. Ditt uppdrag kommer att vara att ro projeketet i hamn. Du kommer även att ha ansvar över praktiska detaljer såsom att boka mat till eventet. Men även komma med nya idéer rörande bland annat marknadsföring. Behovet är på cirka en heldag i veckan och arbetstiderna kommer att vara flexibla inom ramen av kontorstider. Beroende på projektets olika faser kan det vissa veckor krävas att du jobbar lite mer och andra veckor lite mindre. Det är dock ett krav att du kan jobba när eventet äger rum i maj 2023.

VI SÖKER DIG SOM
- Är studerande på eftergymnasial nivå, t.ex. universitet eller högskola och har minst 1 år kvar av studierna samt har möjlighet att arbeta cirka 1 dag i veckan
- Har möjlighet att arbeta på eventet som kommer att äga rum i maj 2023
- Har erfarenhet från att hålla i trådarna och planera event eller liknande. Det kan vara en större fest på universitetet eller mer konkret arbetslivserfarenhet från projektledning och event
- Har erfarenhet från att arbeta administrativt
- Har goda kunskaper i Officepaketet och i övrigt god datorvana.

Det är meriterande om du har...


* Intresse för forskning och livsmedelssäkerhet


Som person är du noggrann, strukturerad och tycker om att hålla ordning och reda omkring dig. Eftersom du kommer att ha mycket eget ansvar i rollen är du självgående och ansvarstagande som person. Därtill ser vi att du är en positiv och kommunikativ då du kommer ha mycket kontakt med både intern personal, föreläsare och kunder. Eftersom dina arbetsuppgifter kan variera tycker du om att ta tag i det som behöver göras och tar gärna egna initiativ.

Övrig information


* Start: September
* Omfattning: Deltid, ca 1 dag i veckan
* Arbetstid: Flexibelt inom ramen av kontorstider
* Placering: Uppsala - möjlighet att arbeta på distans.


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Bergström & Hellqvist AB startades 1999 och är ett företag som erbjuder högkvalitativa konsulttjänster inom livsmedelssäkerhet. De arbetar till exempel med fysiska utbildningar samt digitala utbildningar inom livsmedelsindustri, storhushåll och kontrollmyndighet. En strävan som Bergström & Hellqvist haft sedan start med sin verksamhet är att utveckla aktörer inom livsmedelsbranschen och menar att förbättringar är något som de genomför tillsammans med sina kunder. Bergström & Hellqvist sitter i fräscha lokaler i Uppsala.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Uppsala som Eventsäljare/Eventförsäljare

Nedan visas andra jobb i Uppsala som Eventsäljare/Eventförsäljare.

Säljare för Icebug under O-ringen 2022 i Uppsala

Läs mer Maj 31
Brinner du för träning, natur och försäljning? Då är du troligen den vi söker till denna spännande tjänst som säljare för Icebug under världens största orienteringsevent!

Arbetsuppgifter

I rollen som säljare kommer du att vara ansiktet utåt för Icebug i syfte att stärka och besvara dess varumärke. Du kommer ansvara för försäljning och kundservice under orienteringstävlingen O-ringen i Uppsala. Dagarna kommer bestå av att bygga relationer, varuplock och driva diverse kampanjer.

Vem är du?

Vi söker dig som trivs att arbeta med försäljning och relationer. Det är meriterande om du har tidigare säljerfarenhet. Då arbetet innebär mycket självständigt arbete så söker vi efter dig som är bekväm med att axla eget ansvar.

Krav

- Körkort

Meriterande

- Tillgång till egen bil.


Anställningsform

Du kommer arbeta under perioden 20/7-1/8 då tävlingen går av stapeln. Det är en unik möjlighet att få arbeta för ett väletablerat företag och ta ett första steg ut i säljbranschen. Det finns goda chanser till fortsatta uppdrag hos Icebug efter anställningens slut.

Ansökan

Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Är det dig vi pratar om?

Om du är en fena på försäljning och vill bli en del av Icebug fortsatta framgångsrika resa, tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Säljare för Icebug under O-ringen 2022 i Uppsala

Läs mer Jun 20
Brinner du för träning, natur och försäljning? Då är du troligen den vi söker till denna spännande tjänst som säljare för Icebug under världens största orienteringsevent!

Arbetsuppgifter

I rollen som säljare kommer du att vara ansiktet utåt för Icebug i syfte att stärka och besvara dess varumärke. Du kommer ansvara för försäljning och kundservice under orienteringstävlingen O-ringen i Uppsala. Dagarna kommer bestå av att bygga relationer, varuplock och driva diverse kampanjer.

Vem är du?

Vi söker dig som trivs att arbeta med försäljning och relationer. Det är meriterande om du har tidigare säljerfarenhet. Då arbetet innebär mycket självständigt arbete så söker vi efter dig som är bekväm med att axla eget ansvar.

Krav

- Körkort

Meriterande

- Tillgång till egen bil.


Anställningsform

Du kommer arbeta under perioden 20/7-1/8 då tävlingen går av stapeln. Det är en unik möjlighet att få arbeta för ett väletablerat företag och ta ett första steg ut i säljbranschen. Det finns goda chanser till fortsatta uppdrag hos Icebug efter anställningens slut.

Ansökan

Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Är det dig vi pratar om?

Om du är en fena på försäljning och vill bli en del av Icebug fortsatta framgångsrika resa, tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Fest-, konferens- och eventkoordinator

Läs mer Maj 20
På SLU i Uppsala driver Nordrest två olika typer av restauranger; Logen och Ulls. Här serverar vi dagligen lunch men arbetar även med konferenser, event och fester. Restaurangerna har stort fokus på hållbarhet och innovativa lösningar inom området.

Till dessa två restauranger söker vi nu en fest, konferens och eventkoordinator som kan vara spindeln i nätet och arbeta med offerera, hålla visningar, planera och genomföra dessa typer av evenemang.

Vi söker:

-en ambitiös och social person som känner yrkesstolthet och strävar efter förbättring och utveckling

-dig som förstår vikten av att ha en helhetssyn på verksamheten och att du är bekväm med att vara behjälplig med alla förekommande arbetsuppgifter tillsammans i teamet

-dig som har några års erfarenhet inom restaurang och konferens, med liknande arbetsuppgifter

-som behärskar både svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift

-dig som har ett gediget intresse och gärna kunskap och erfarenhet av hållbarhetsarbete då restaurangen är/kommer att både KRAV-certifieras och miljö- och kvalitetscertifieras enligt ISO 9001 och ISO 14001

Anställning: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Omfattning: Heltid

Lön: Enligt överenskommelse

Kollektivavtal: Unionen



Är detta du?

Välkommen med din ansökan senast 30 juni 2022. Vi läser ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.



Nordrest är Sveriges uppstickare inom restaurangbranschen, ett renodlat restaurangföretag. Vi är ett värderingsstyrt företag där vi varje dag vill leverera en schysst måltidsupplevelse genom att servera god mat i trevliga miljöer samtidigt som vi lever efter våra värderingar: sprida glädje, vara tillgängliga och överraska positivt. Vi tillhandahåller ett systematiserat entreprenörskap vilket innebär att vi bistår med ledningssystem, inköpsrutiner och administrativa rutiner men vi kombinerar det med lokalt beslutsfattande. Vi uppmuntrar och uppskattar entreprenörsandan!

Ansök nu

Innesäljare och Eventadministratör - teamet växer

Läs mer Maj 13
Vi söker nu ytterligare en innesäljare och eventadministratör till vårt team.

Som innesäljare och eventadministratör hos oss arbetar man med försäljning av Cajsa´s Köks matprodukter, service och kundanpassade helhetslösningar. Vi håller löpande kontakt med företagets kunder via telefon, mejl och personliga möten. Vi är med och håller i konsultationer och provsmakningar med våra kunder och är delaktiga vid företagets egna mässor och events. Vi hanterar förfrågningar och beställningar, gör offertrar, hanterar ordrar från vår e-handelsplattform cajsaswebbshop.se och administrerar dessa i vårt bokningssystem Caspeco.

Vi håller kontinuerlig kontakt med återkommande kunder och avtalskunder och jobbar även med införsäljning till nya kunder och marknader.

Vi deltar aktivt att driva och utveckla företagets försäljning på ett affärsmässigt sätt.

Vi håller oss uppdaterad om det som händer genom att bland annat vara med på cateringar och events som företaget genomför, och är behjälplig vid behov vid genomförande av större evenemang.

Personliga egenskaper för tjänsten
Du är positiv, professionell och strukturerad. Du är också utåtriktad, representativ och kommunikativ. Du tycker det är kul och sporrande när det händer mycket och du kan ha flera parallella projekt igång samtidigt. Du har förmåga att jobba i högt tempo och gillar att ligga steget före. Du vill vara en viktig del av Cajsa´s Köks varumärke och du vill skapa förtroende och nära kundrelationer. Du har lätt att uttrycka dig i tal och skrift och har god datorvana. Som person motiveras du av kontakt med nya människor och goda relationer.

Du som söker
Vi söker dig som delar våra värdeord: PERSONLIGT, PASSIONERAT, PÅLITLIGT, PÅ HUGGET. Du förstår att du är en lika viktig del av varumärket Cajsa`s Kök som någon annan i företaget. Därför vet du att du har ett stort ansvar och att allt du gör påverkar båda dina egna och dina arbetskamraters möjligheter att göra ett bra jobb.

Du tycker självklart om att jobba med mat och människor och vill hela tiden bli bättre på det. Du är nyfiken och intresserad av allt som händer, både i företaget och inom yrkesområdet. Du drivs av kundnöjdhet och är inte rädd för att ta initiativ och hjälpa till överallt där det behövs

Tjänsten är en tillsvidareanställning, heltidstjänst, med sex månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse.

Arbetstider: Kontorstider, med vissa avvikelser

Vi har kollektivavtal.

Har du frågor om tjänsten var god kontakta Affärsutvecklingschef Theresa Larsson, theresa@cajsas-kok.se eller 018-130 190



Krav

- Branscherfarenhet, med arbete inom fest och event och/eller catering
- Erfarenhet av att arbeta i högt tempo
- Erfarenhet av administrativt arbete
- Goda datorkunskaper
- Intresse för mat, upplevelser och events


Meriterande

- Erfarenhet från affärssytemet Caspeco
- Erfarenhet av försäljning




Ansökan

Sista ansökningsdatum 31 maj. Därefter kallar vi till intervju - men vänta inte med att söka, rätt kandidat kan bli kallad tidigare än så.

Ansök nu

Innesäljare sökes omgående SNITTLÖN 30.000kr/mån

Läs mer Mar 25
Tjäna 40 000kr efter redan 3 månader!!

Just nu söker vi fler stjärnor som vill jobba med ett nytt och spännande projekt inom telemarketing!

Vi söker dig som vill få en utbildning inom sälj, jobba med ett grymt team och som gillar att ha kul! Vi erbjuder just nu en heltidstjänst där du arbetar med kunder över hela landet. Är du målmedveten, hungrig på kunskap, vill göra karriär inom försäljning och kan jobba mån - fre, ansök nu via (https://jobb.valuesales.se/)https://jobb.valuesales.se/

Scrolla genom vår instagram för en bättre uppfattning om hur det är att jobba hos oss på @valuesalesab

Om tjänsten

Vi erbjuder:

- Generös provision (utan tak!)
- Arbetstider mån-fre kl 10.00-19.00
- Garantibonus 15 000 kr


- Tydlig karriärstege
- Löpande coachning och utbildning


- Säljtävlingar, aktiviteter och festligheter

Vi söker dig som:

- Motiveras av personlig utveckling och resultat
- Målmedveten och tävlingsinriktad
- Utåtriktad med positiv inställning
- Behärskar svenska språket både i tal och skrift


Meriterande:

- Tidigare erfarenhet inom försäljning
- Tidigare erfarenhet av telecom

Ansök nu

Andra jobb i Uppsala från Academic Work Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Uppsala från Academic Work Sweden AB .

Senior systemutvecklare till Tietoevry

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Jun 23
För dig som har jobbat många år som systemutvecklare och som har en gedigen kompetens inom C#.NET så finns nu en fantastisk möjlighet att få ett jobb du alltid drömt om! Rollen som systemutvecklare på Tietoevry passar dig som har en passion för programmering och vill arbeta med spännande kundprojekt inom skogsindustrin! Det här är jobbet du önskar att du hade från den dagen du började jobba!

OM TJÄNSTEN
Som systemutvecklare på Tietoevry kommer du att ingå i ett team där du arbetar kundspecifikt. Du kommer att arbeta i agila team och ditt arbete kan utföras på kontoret eller hemma, var som helst i landet. Du kommer att arbeta i fullstack agila team med utveckling och programmering där kunden är vår prioritet.

Du erbjuds:


* Möjligheter till distansarbete
* Flexibel arbetstid
* Utvecklingsmöjligheter inom Tietoevry
* En öppen kultur där man behandlar varandra med respekt och medarbetarna värderas högt
* Bra balans mellan jobb och privatliv


Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Academic Work, men du kommer anställas direkt hos Tietoevry.

ARBETSUPPGIFTER
Som systemutvecklare på Tietoevry kommer du att ha en bred roll där du arbetar med meningsfulla projekt för kunder med goda långsiktiga relationer.

Några exempel på arbetsuppgifter är:


* Förstå kundens behov och önskemål
* Föreslå och implementera lösningar med kundvärde i fokus
* Arbeta med databasutveckling
* Arbeta i agila DevOps-team


VI SÖKER DIG SOM
- Har en akademisk bakgrund inom IT på universitetsnivå eller KY/YH college eller motsvarande
- Mycket goda kunskaper i C # .NET
- 3-5 års arbetslivserfarenhet som utvecklare eller programmerare.
- Stort intresse för att förstå vad kunden behöver
- Brinner för att skapa kund- och affärsnytta
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift då kommunikation sker på båda språken

Det är meriterande (inget krav) om du har kunskaper inom Azure och Arbeta med SCRUM/Agil metodik. Vi ser helst att du har arbetat med C # men det fungerar bra om du har arbetat med Java

Som person är du:


* Kommunikativ
* Problemlösning
* Ansvarig
* Samarbetsförmåga


Övrig information


* Start: Omgåenede
* Omfattning: Heltid
* Placering: Möjlighet att arbeta hemma eller på något av de 26 kontoren i Sverige.


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Tietoevry skapar meningsfull teknik som hjälper till att göra världen till en bättre plats. De är ett ledande teknikföretag med lång historia och närvaro i Norden men har också global kapacitet. Utifrån deras kärnvärden öppenhet, trovärdighet och mångfald arbetar vi tillsammans med våra kunder – och utvecklar en digital framtid där företag, samhällen och människor kan växa. Våra 24 000 experter globalt specialiserade på moln, data och mjukvara för tusentals företag och organisationer inom den privata och offentliga sektorn i mer än 90 länder. www.tietoevry.com

Ansök nu

Administrativ roll för dig som gillar ordning och reda!

Administrativ assistent
Läs mer Jun 13
Vill du ha en vardag där den ena dagen inte är den andra lik? Om du vill arbeta heltid i en administrativ roll inom nyckelhantering med mycket kundkontakt, bla ett av Sveriges största bostadsbolag, kan det här vara tjänsten för dig!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker administratör till Byggbeslag Lås & Säkerhet. I denna roll kommer du att arbeta med in och utlämning av nycklar till hyresgäster och hantverkare. Du kommer också att sköta den administration som sker vid in och utlämningarna. Butiken ligger i Uppsala på Kungsgatan där du främst kommer bemöta kunderna direkt över disk. Teamet består av fyra personer där det är frihet under ansvar som gäller.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Som administratör kommer du arbeta i en serviceinriktad roll där du kommer arbeta med nyckelhanteringen till olika kunder, så som fastighetsbolag, bostadsrättsföreningar, byggföretag m.m.

I dina arbetsuppgifter kommer bla följande ingå:


* Hantering av nycklar, både lån samt vid av-/inflytt i lägenheter
* Administration kring nyckelhanteringen
* Ta emot kunder i butik
* Svara på mail och telefon
* Vara behjälplig i projekt med förberedelse av nycklar, cylindrar, taggar, kvittenser m.m.


Tjänsten passar dig som trivs med att ha många bollar i luften och ser möjligheter istället för problem. Tjänsten passar för den som trivs med många olika arbetsuppgifter. Här är möjligheten för dig som är noggrann och vill komma in i en administrativ roll med mycket kundkontakt över disk i butiken samt via telefon och mail.

VI SÖKER DIG SOM
- Har en gymnasieutbildning
- Har god datavana
- Har goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift då arbetet kräver detta
- Tycker om att arbeta med kundservice och administration

Det är meriterande om du tidigare har arbetat med administration och kundservice.

Som person är du noggrann, strukturerad och mån om att utföra dina arbetsuppgifter med bra kvalité. Du har en stor ansvarskänsla och är anpassningsbar då det kan hända mycket samtidigt. Då det ofta ligger många ärenden i kö är det viktigt att du är stresstålig och trots mycket ”på bordet” bemöter du kunderna i butiken direkt och med ett leende. Vi kommer i denna rekryteringsprocess att lägga väldigt stor vikt på personliga egenskaper.

Övrig information


* Start: Omgående eller enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid
* Placering: Uppsala


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Ansök nu

Systemutvecklare till Valueguard

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Jun 21
Valueguard söker en ny fullstackutvecklare till en arbetsplats med högt i tak. Här har du stora möjligheter att påverka och förändra både hur ni arbetar och dina egna villkor. Har du erfarenhet av att ta fram en mjukvaruarkitektur och har ett öga för it-infrastruktur? Är du även strukturerad, samarbetsvillig och gillar att ta egna initiativ? Då kan det vara just dig vi söker!

OM TJÄNSTEN
Valueguard är ett litet bolag på runt 10 anställda med kontor centralt i Uppsala, precis vid centralstationen. Varje dag fattas beslut baserat på information hos myndigheter som Riksbanken, Finansinspektionen och Boverket; i banker, på byggbolag och hos fastighetsmäklare. Valueguard har tusentals professionella användare och miljontals konsumenter kommer på ett eller annat sätt i kontakt med deras statistik.

Valueguard söker nu en fullstackutvecklare med fokus på backend. Företaget går igenom en stor utvecklingsfas och du kommer vara en viktig del i den processen. Du kommer att jobba i ett mindre team med analytiker, säljare och utvecklare. Här kommer du aktivt vägleda Valueguard i tekniska vägval och håller utkik efter ny teknik och möjligheter.

Hos Valueguard erbjuds du:


* Friskvårdstimme med friskvårdsbidrag
* 30 dagars semester
* Flextid
* Hack-days


ARBETSUPPGIFTER
- Hjälpa till att bygga upp morgondagens IT- och driftmiljö på Valueguard
- Utveckling och underhåll av mycket omfattande datahanteringssystem
- Utveckling och underhåll av backend och API
- Utveckling av kundapplikationer för bostadsmarknadsstatistik

Gruppen är liten så samarbetsförmåga, ansvarstagande och flexibilitet är viktiga personliga egenskaper. Hela verksamheten handlar om både kvalitet och kvantitet i data om bostadsmarknaden. Valueguard hämtar data, tvättar data, bearbetar och analyserar data, och slutligen levererar och presenterar data, allt kring bostadsmarknaden. Ett intresse för dessa processer och bostadsmarknadsdata mer generellt är meriterande.

VI SÖKER DIG SOM
Vi ser gärna att du har minst 2 års branscherfarenhet, en relevant eftergymnasial utbildning och ett brinnande intresse för teknik. Du besitter goda kunskaper i både svenska och engelska, sett till tal och skrift.

Du har erfarenhet och kunskap om:


* Java
* Python
* Linux
* Mysql


Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Vi ser att du som söker besitter följande kompetenser:


* Uthållig
* Samarbetsförmåga
* Strukturerad
* Ansvarstagande/initiativtagande


#

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Uppsala


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Ansök nu

Senior systemutvecklare till Tietoevry

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Jun 13
Är du redo för en nystart i år och vill ha nya utmaningar i din karriär? Rollen som systemutvecklare på Tietoevry passar dig som har en passion för programmering och vill arbeta med spännande kundprojekt! Det här är jobbet du önskar att du hade från den dagen du började jobba!

OM TJÄNSTEN
Som systemutvecklare på Tietoevry kommer du att ingå i ett team där du arbetar kundspecifikt. Du kommer att arbeta i agila team och ditt arbete kan utföras på kontoret eller hemma, var som helst i landet. Du kommer att arbeta i fullstack agila team med utveckling och programmering där kunden är vår prioritet.

Du erbjuds:


* Möjligheter till distansarbete
* Flexibel arbetstid
* Utvecklingsmöjligheter inom Tietoevry
* En öppen kultur där man behandlar varandra med respekt och medarbetarna värderas högt
* Bra balans mellan jobb och privatliv


Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Academic Work, men du kommer anställas direkt hos Tietoevry.

ARBETSUPPGIFTER
Som systemutvecklare på Tietoevry kommer du att ha en bred roll där du arbetar med meningsfulla projekt för kunder med goda långsiktiga relationer.

Några exempel på arbetsuppgifter är:


* Förstå kundens behov och önskemål
* Föreslå och implementera lösningar med kundvärde i fokus
* Arbeta med databasutveckling
* Arbeta i agila DevOps-team


VI SÖKER DIG SOM
- Har en akademisk bakgrund inom IT på universitetsnivå eller KY/YH college eller motsvarande
- Mycket goda kunskaper i C # .NET
- Arbetslivserfarenhet som utvecklare eller programmerare.
- Stort intresse för att förstå vad kunden behöver
- Brinner för att skapa kund- och affärsnytta
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift då kommunikation sker på båda språken

Det är meriterande (inget krav) om du har kunskaper inom Azure och Arbeta med SCRUM/Agil metodik. Vi ser helst att du har arbetat med C # men det fungerar bra om du har arbetat med Java

Som person är du:


* Kommunikativ
* Problemlösning
* Ansvarig
* Samarbetsförmåga


Övrig information


* Start: Omgåenede
* Omfattning: Heltid
* Placering: Möjlighet att arbeta hemma eller på något av de 26 kontoren i Sverige.


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Tietoevry skapar meningsfull teknik som hjälper till att göra världen till en bättre plats. De är ett ledande teknikföretag med lång historia och närvaro i Norden men har också global kapacitet. Utifrån deras kärnvärden öppenhet, trovärdighet och mångfald arbetar vi tillsammans med våra kunder – och utvecklar en digital framtid där företag, samhällen och människor kan växa. Våra 24 000 experter globalt specialiserade på moln, data och mjukvara för tusentals företag och organisationer inom den privata och offentliga sektorn i mer än 90 länder. www.tietoevry.com

Ansök nu

Data Coordinator till forskningsorganisation i Uppsala!

Databasadministratör
Läs mer Jun 11
Academic Work söker för vår kunds räkning en Data Coordinator till Sveriges största kliniska akademiska forskningsorganisation! Har du en utbildning där du fått kunskap om medicinsk terminologi och har ett stort intresse för kliniska studier? Här får du arbeta med arbetsuppgifter av stor vikt där hantering av stora mängder data präglar din arbetsdag. Dessutom får du stora möjligheter att utveckla både dig själv och din roll. "Vi bygger vägen när vi går på den!" - Välkommen med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Som Data Coordinator får du arbeta i ett härligt team om sju personer i fräscha lokaler i Uppsala Science Park. Totalt arbetar det ca 140 personer inom organisationen.

Du kommer bland annat att aktivt granska och kvalitetssäkra data och driva, samordna och följa upp datahanteringsplaner och aktiviteter för att säkerställa högkvalitativa data i linje med förväntade tidslinjer.

Här kommer du aktivt arbeta med granskning och kvalitetssäkring av data i kliniska studier. Detta är en bred roll med olika typer av studier i nära samarbete med andra funktioner såväl externa som interna t.ex. biostatistiker, programmerare, datahanterare, kliniska prövningsledare, CRA/monitorer och vetenskapliga experter.

När du är bekant med din yrkesroll an dina arbetsuppgifter utökas till andra nivåer. Jobbet genomsyras av en stor noggrannhet där du kommer arbeta självständigt med frihet under ansvar.

Du erbjuds:


* Möjlighet att växa inom din roll
* Stort utrymme att påverka såväl ditt dagliga arbete och din egen utveckling
* Ett spännande och omväxlande arbete i denna forskningsnära miljö


Detta är ett konsultuppdrag där du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund. Det är start i augusti eller september - med hänsyn till eventuell uppsägningstid - och uppdraget kommer initialt pågå i 6 månader, med goda chanser till förlängning om samarbetet uppskattas av alla parter. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Granskning och validering av data i kliniska studier
- Delta i utformningen av Data Management Plan
- Övervakning av datahanteringsaktiviteter från underleverantörer
- Delta i utvecklingen och implementeringen av processförbättringar i det dagliga arbetet

VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad universitetsutbildning inom relevant områden för tjänsten, förslagsvis inom Statistik eller medicin som t.ex. Biomedicin, BMA, eller Sjuksköterskeutbildning
- Har ett intresse för kliniska studier
- Har god datorvana
- Har goda kunskaper i Office-paketet
- Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i skrift och tal, då arbetet sker på båda språken

Meriterande:


* Har programmeringskunskaper i exempelvis SAS, eller JavaScript
* Har god kännedom om medicinska termer


Som person är du:


* Noggrann
* Flexibel
* Sammarbetsvillig
* Initiativtagande


Övrig information:


* Start: augusti eller september, beroende på när du kan starta!
* Omfattning: Heltid, långsiktigt
* Placering: Uppsala, Science Park


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Ansök nu