Uppsala: Housekeeping

Hitta ansökningsinfo om jobbet Housekeeping i Uppsala. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Uppsala inom den kategorin.

Publicerad: 2022-05-31 // Varaktighet: Deltid

Det finns en anledning till att det är just du som önskar att jobba i Nordic Choice Hotels. Du ser möjligheter på våra 100 destinationer. Du tror du kommer passa in i vår mångfald bland 13.000 anställda. Du är exalterad över våra fantastiska hotellkedjor och du har energi, mod och begeistring så det räcker och blir över. Vill du veta mer om oss? Vi ser fram emot din ansökan!

Clarion Hotel Gillet
Vi som arbetar på Clarion Hotel Gillet brinner för det vi gör och har ett passionerat förhållningssätt till möten med människor. För oss är det viktigt med medarbetare som känner sig uppskattade, önskade och älskade. Vi känner lust och glädje inför att skapa resultat och driva försäljning. Vi är alltid hungriga på nya kreativa lösningar som skapar extraordinära gästupplevelser.

Vill du arbeta i Norra Europas mest kreativa och expansiva hotellkedja? Är du en person som tycker om utmaningar och strävar efter att vara unik? Nordic Choice Hotels har pushat innovation inom hotellmarknaden i åratal. Vi är övertygade om att stor talang kan komma från var som helst. Vi är aldrig genomsnittliga – är du?

Energy, courage, enthusiasm!
Det är en stor del av NCH företagskultur.
Passar du in på ovan ledord och dessutom har en genuin passion för service ?

Då är DU förmodligen den vi söker!

Som Style Crew på Clarion Hotel Gillet rapporterar du till Style Manager.
Du har en viktig roll på hotellet då du ska se till att vi håller en hög standard avseende helt & rent.
Tillsammans med ditt team skapar du oförglömliga gästupplevelser.
På Clarion Hotel Gillet är vi ett härligt gäng som tillsammans erbjuder 161 hotellrum, 23 konferenslokaler, restaurang Kitchen & Table samt Selma City Spa - allt mitt i centrala Uppsala.
Vår konferensavdelning är en stor del av hotellets verksamhet och vi har möteslokaler med kapacitet för 8 – 150 personer.
Till oss kommer företag och organisationer för dagkonferenser, utbildningar, kickoffer och styrelsemöten.

Jobbet

• Städa hotellrum och allmänna utrymmen
• Ta hand om våra gäster och bidra till att skapa en trevlig vistelse för dem
• Hela sommaren och fortsatt extra vid behov

Vem är du?

• Du är noggrann, effektiv, service minded och har ett öga för detaljer
• Tidigare erfarenhet av hotellstädning eller annan tidigare erfarenhet av städning är önskvärd
• Du har mycket energi, mod och begeistring
• Kunskap i svenska och/eller engelska

Verkar detta vara en perfekt match för dig? Skicka din ansökan idag.
Vad väntar du på?!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Uppsala som Hotellstädare

Nedan visas andra jobb i Uppsala som Hotellstädare.

Housekeeping hotellstäd Uppsala

Läs mer Apr 15
N-Clean MIAB AB söker Lokalvårdare inom hotellstäd till en av våra kunder i Uppsala.
I rollen som lokalvårdare kommer du att utföra alla städmoment inom hotell/ housekeeping.
Är du en person som är omtänksam mot kunder och kollegor, engagerar dig i ditt arbete, samt jobbar du mot att leverera den bästa möjliga kvalitén så är det dig vi söker till vårat team. Arbetet innebär även att arbeta i våra system som kräver datakunskap.
Språkkrav för tjänsten: Svenska och engelska.
Svenska och engelska språket är ett krav för att kunna tala, läsa och kommunicera.
Om dig:
Du är kvalitetsmedveten, ordningsam, ansvarstagande och positiv. Du har lätt för att arbeta både individuellt samt i grupp. Vi söker dig som har erfarenhet inom lokalvård.
Hotellstäd-housekeeping är meriterande.
I tjänsten ingår även helgarbete.
Om oss:
N-Clean MIAB AB har bedrivit lokalvård sedan 1979, vilket har gett oss en bred och gedigen erfarenhet av att utföra lokalvård i såväl offentlig som privat företagsmiljö. Vi arbetar flexibelt och proaktivt, alltid med ett professionellt utförande och uppträdande med kunden i fokus. N-Clean MIAB AB är en del av MIAB-gruppen. MIAB gruppen omsätter idag ca 1 miljard SEK och har 5000 anställda.
Du som vill arbeta i ett dynamiskt och serviceorienterat företag - här väntar många utmaningar och möjligheter för rätt person!
Vi söker ett antal medarbetare för anställning för enstaka dagar. Vi söker både sommarpersonal inför högsäsong Juni-september samt extrapersonal vid behov framåt. Tillträde enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka din ansökan så snart som möjligt då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag.
Märk din ansökan: Housekeeping staff Uppsala

Ansök nu

Städmedarbetare till Krusenberg Herrgård

Läs mer Aug 23
Vill du jobba med ett glatt team i vacker naturskön miljö utanför Uppsala? Ansök nu och bli en del av oss på Krusenberg Herrgård! Vår vackra herrgård är belägen strax utanför Uppsala, en plats där historiens vingslag ständigt är närvarande. Här njuter du av den vackra huvudbyggnaden med anor från 1600-talet, sagolika matsalar, en pampig grönskande trädgård, matupplevelser och avkoppling.Om rollenVi söker en engagerad och noggrann städmedarbetare till vår städavdelning på Krusenberg Herrgård. I rollen som städmedarbetare kommer du att ansvara för att hålla våra hotellrum och allmänna utrymmen skinande rena och inbjudande för våra gäster. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar städning av hotellrum, samt städning av allmänna ytor inom herrgården. Du kommer att arbeta nära vårt team, där du rapporterar till vår städledare Emma Bergström.
Förutom den dagliga städningen kan visst ansvar för öppning och stängning av lokaler förekomma.
Din profilVi söker dig som är glad, positiv och har ett öga för detaljer. Du har en känsla för kundservice och strävar alltid efter att överträffa gästernas förväntningar. Flexibilitet och effektivitet är nyckelord i denna roll, och du trivs med att arbeta i ett högt tempo.
För att lyckas i rollen behöver du ha körkort och tillgång till bil samt kunna kommunicera på svenska i både tal och skrift. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av hotellstädning eller hemstädning, men det viktigaste är din inställning och viljan att bidra till vårt team.
Vi erbjuder dig· En arbetsplats med flexibla arbetstider och ett gott samarbete
· Ett värderingsstyrt företag där vi aktivt arbetar med ledarskap på alla nivåer
· Möjlighet till personlig utveckling genom utbildningar och möjlighet att byta tjänst inom företaget
· En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda
· Vi erbjuder våra tillsvidareanställda subventionerad massage på arbetsplatsen varannan vecka och förmånliga rabatter på våra hotelldestinationer.
AnsökanTjänsten är på deltid6h/vecka fördelat på varannan helgoch är en tillsvidareanställning med tillträde den 20 september 2024. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Städledare Emma Bergström på emma.bergstrom@sabis.se
Välkommen med din ansökan! Besök gärna vår hemsida www.sabis.se för att läsa mer om oss!

Ansök nu

städ

Läs mer Jan 1
Vi söker en noggrann och ansvarstagande hotellstädare för vårt team på Hotell Kvarntorget. Du kommer att spela en viktig roll i att säkerställa att våra gäster får en ren och trivsam upplevelse under sin vistelse hos oss.


Arbetsuppgifter:


Städning av hotellrum enligt hög standard.
Rengöring av gemensamma ytor, som lobbyn och korridorer.
Byta sängkläder, handdukar och fylla på förbrukningsvaror.
Rapportera eventuella skador eller behov av underhåll.
Vi söker dig som:


Har erfarenhet av städning, gärna inom hotell eller liknande verksamhet.
Är noggrann, effektiv och har god arbetsmoral.
Är flexibel och har en positiv inställning.
Kan arbeta både självständigt och i team.


Vad vi erbjuder:
Ett positivt och engagerat arbetsklimat.
Möjlighet till schemalagd arbetstid och bra villkor.
En chans att vara en del av ett växande företag.
Tjänsten är en heltidsanställning med möjlighet till fast anställning. Välkommen att skicka din ansökan med CV och ett personligt brev till oss för mer information.


Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Hotellstädare Uppsala

Läs mer Maj 6
Vill du också vara en del av vår framgång och tillväxt i Uppsala?
Vi söker dig som gillar ett rörligt jobb och som älskar att leverera högsta kvalité till dina kunder.
Du är ansvarstagande och har förmåga att följa instruktioner och kundspecifika önskemål.
Vi förutsätter att du förstår och kan uttrycka dig väl på svenska, har god fysik och är rökfri.
Svenska Hem och Städ levererar städtjänster åt hotell-, butik och kontors- och privatkunder.
Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att vara hotell- och hemstädning.
Meriterande är erfarenhet från hotellstädning.
Vårt kontor ligger på Verkstadsgatan 8 i Uppsala.
Kontoret är fullt utrustat med kök, matsal, dusch och toaletter samt parkering i direkt anslutning.

Ansök nu

Andra jobb i Uppsala från Nordic Choice Commercial Services AB

Nedan visas andra jobb i Uppsala från Nordic Choice Commercial Services AB .

Bartender delivering personality & passion- Clarion Gillet

Bartender
Läs mer Feb 3
About Clarion Hotel: Clarion Hotel® is not just a hotel chain; it's an immersive experience that combines Scandinavian hospitality with a touch of premium. Our team members are not merely employees; they are an integral part of the Clarion experience. We pride ourselves on delivering on personality, passion, and we always strive for perfection. Join us in shaping the future of hospitality!

Clarion Hotel® is part of Strawberry.

Make every stay a masterpiece

At Clarion Hotel Gillet we’re redefining premium hospitality with urban sophistication, high standards, and an atmosphere that’s both vibrant and welcoming. We’re looking for a Bartender who knows that every unforgettable stay begins with a great first impression and carries through every interaction.

If you have a flair for crafting creative cocktails, love engaging with people, and thrive in a fast-paced environment, this could be the perfect fit for you.

What you'll be doing:

• Engage with customers in a friendly and professional manner, taking orders accurately, making recommendations, and ensuring a positive guest experience.
• Prepare and serve alcoholic and non-alcoholic drinks according to standardized recipes and customer preferences.
• Monitor and manage stock levels, ensuring that the bar is well-stocked with necessary supplies and ingredients. Report shortages or maintenance issues as needed.
• Keep the bar area clean and organized, including glassware, utensils, and equipment. Adhere to health and safety standards.

This is a position for every other weekend (Friday-Saturday nights) with a start date to be agreed upon.

Is this you?

• Experienced from working in a bar.
• Flexible and reliable, with a passion for creating great experiences.
• Good communicator with attention to detail.
• Comfortable multi-tasking and handling stress.

Bonus points for:

• Turning challenges into opportunities, managing multiple tasks, and keeping high standards, even when things get tough.
• Strong problem-solving skills and a proactive approach.
• We value the power of diversity within Strawberry. Different backgrounds, experiences, and ideas create a unique and inspiring work environment.

Why join Clarion & Strawberry?

At Clarion, you’re part of a brand that combines the best of urban style and premium quality, and that commitment extends to our team. Here’s what you’ll enjoy:

• A fast-paced, inspiring work environment where your contributions are valued
• Opportunities to grow and develop within the dynamic Strawberry group
• A 25% discount on food and beverages at our restaurants and bars

About Strawberry

Strawberry is not just any company in the hotel industry - we're a rebel, with a warm beating heart. Strawberry is a portal to a world of more than 240 hotels, 120 restaurants and 20 spas, where we create thousands of experiences every day. Strawberry is built on our core values: energy, courage and enthusiasm. Our team of 20,000 skillful individuals from more than 166 countries is what makes us grow.

Ready to make an impact?

If this sounds like you, don’t wait - apply today to join our team and help shape premium guest experiences with Clarion. We’re reviewing applications continuously, so positions may be filled before the deadline.

Ansök nu

SPA Supervisor 50%

Spa-terapeut
Läs mer Jan 15
About Clarion Hotel: Clarion Hotel® is not just a hotel chain; it's an immersive experience that combines Scandinavian hospitality with a touch of premium. Our team members are not merely employees; they are an integral part of the Clarion experience. We pride ourselves on delivering on personality, passion, and we always strive for perfection. Join us in shaping the future of hospitality!

Clarion Hotel® is part of Strawberry.

Clarion Gillet, Uppsala Selma City SPA söker nu en SPA Supervisor !

Om oss:
Selma City Spa på Clarion Hotel Gillet är en oas mitt i stan där lyx och avkoppling förenas. Här kan våra gäster ta ett dopp i våra bubbelpooler, varva ner i vår torrbastu, njuta av en skön stund i vår spa lounge eller unna sig någon av våra många behandlingar.

At Clarion, you are expected to elevate the quality of life for both your guests and your colleagues. You achieve this by staying professional, optimistic, and attentive in everything you do.

Om tjänsten:

• Utföra SPA & massagebehandlingar
• Bemanna vår SPA reception och se till att gästerna får bästa tänkbara service
• Hantera bokningsförfrågningar via mail & telefon
• Planering och genomförande av försäljnings- och marknadsinsatser tillsammans med SPA Manager
• Ansvarig på plats i SPA Managers frånvaro
• Arbetstiden omfattar även kvällar & helger
• 50% tillsvidare med 6 månaders provtjänstgöring ( möjlighet att arbeta mertid i perioder)
• Du rapporterar till SPA Manager

Om dig:

• Spa / Hudterapeut / Massör
• Positiv & lösningsorienterad- där andra ser problem ser du utmaningar att lösa!
• Service är din passion
• Du är flexibel gällande arbetstider och kan arbeta kvällar som helger.
• Du tar ansvar, ser helheten, är pålitlig och noggrann i ditt arbete
• Du tycker om att sälja och drivs av att nå våra uppsatta försäljningsmål

Why Join Clarion & Strawberry?

• A fast-paced, inspiring work environment where your contributions are valued
• Opportunities to grow and develop within the dynamic Strawberry group
• Staff discounts and friends & family rates across our 200+ hotels
• Four complimentary hotel nights each year
• A 25% discount on food and beverages at our restaurants and bars
• Exclusive deals on experiences, travel, shopping, and more
• Leaders at Clarion have the opportunity to apply for the annual Clarion Growth Scholarship to support further education
• Free training at our gym (Gillet)

About Strawberry

Strawberry is not just any company in the hotel industry - we're a rebel, with a warm beating heart. Strawberry is a portal to a world of more than 240 hotels, 120 restaurants and 20 spas, where we create thousands of experiences every day. Strawberry is built on our core values: energy, courage and enthusiasm. Our team of 20,000 skillful individuals from more than 166 countries is what makes us grow.

Är du den vi söker?

Vänta inte- sök i dag för att bli en del av vårt team och hjälpa oss skapa gästupplevelser i premiumklass

Ansök nu

Sous Chef - Clarion Gillet, Uppsala

Chefskock
Läs mer Jan 2
About Clarion Hotel: Clarion Hotel® is not just a hotel chain; it's an immersive experience that combines Scandinavian hospitality with a touch of premium. Our team members are not merely employees; they are an integral part of the Clarion experience. We pride ourselves on delivering on personality, passion, and we always strive for perfection. Join us in shaping the future of hospitality!

Clarion Hotel® is part of Strawberry.

Ready to create unforgettable guest experiences?

Clarion Gillet, Uppsala is looking for a Sous Chef with a passion for cooking to join our team, be a leader and help create unforgettable dining experiences for our guests. As a key member of our culinary staff, you’ll prepare delicious, high-quality dishes, contributing to menu development, and ensuring food is presented at its best.

At Clarion, you are expected to elevate the quality of life for both your guests and your colleagues. You achieve this by staying professional, optimistic, and attentive in everything you do.

What you'll do:

• Preparing dishes in accordance with the procedures, routines and profitability goals that have been established.
• Daily mise en place for a la carte & banquet.
• Assist the Head Chef in overseeing the daily operations of the kitchen, including food preparation, cooking, and plating.
• Assist in managing inventory, including ordering supplies, maintaining stock levels, and minimizing waste.

This is a permanent position for 100% with a start date to be agreed upon. The position requires working varied shifts, including evenings and weekends

You’ll shine here if you are:

As a Strawberry leader you are expected to live the culture by energizing teams and creating engaging workplaces where people love to come to work. You build bridges through relationships, collaboration, and trust. You own it by making decisions with the company's best interests in mind, setting clear goals, and holding yourself and others accountable for achieving results. You lead the way with vision and purpose, and fuel potential by maximizing individual strengths to help others reach their full potential.

Bonus points for:

• Experience from culinary education, formal training or kitchen experience.
• Flexible and reliable with enthusiasm for food and service.
• Comfortable multi-tasking and making decisions independently.
• Turning challenges into opportunities, managing multiple tasks, and keeping high standards, even when things get tough.
• We value the power of diversity within Strawberry. Different backgrounds, experiences, and ideas create a unique and inspiring work environment.

Why Join Clarion & Strawberry?

At Clarion, you’re part of a brand that combines the best of urban style and premium quality, and that commitment extends to our team. Here’s what you’ll enjoy:

• A fast-paced, inspiring work environment where your contributions are valued
• Opportunities to grow and develop within the dynamic Strawberry group
• Staff discounts and friends & family rates across our 200+ hotels
• Four complimentary hotel nights each year
• A 25% discount on food and beverages at our restaurants and bars
• Exclusive deals on experiences, travel, shopping, and more
• Leaders at Clarion have the opportunity to apply for the annual Clarion Growth Scholarship to support further education
• Free training at our gym (Gillet)

About Strawberry

Strawberry is not just any company in the hotel industry - we're a rebel, with a warm beating heart. Strawberry is a portal to a world of more than 240 hotels, 120 restaurants and 20 spas, where we create thousands of experiences every day. Strawberry is built on our core values: energy, courage and enthusiasm. Our team of 20,000 skillful individuals from more than 166 countries is what makes us grow.

Ready to Make an Impact?

If this sounds like you, don’t wait - apply today to join our team and help shape premium guest experiences with Clarion. We’re reviewing applications continuously, so positions may be filled before the deadline.

Ansök nu

Head Chef- Clarion Gillet

Kökschef
Läs mer Maj 17
About Clarion Hotel: Clarion Hotel® is not just a hotel chain; it's an immersive experience that combines Scandinavian hospitality with a touch of premium. Our team members are not merely employees; they are an integral part of the Clarion experience. We pride ourselves on delivering on personality, passion, and we always strive for perfection. Join us in shaping the future of hospitality!

Clarion Hotel® is part of Strawberry.

Clarion Hotel Gillet söker en kreativ och stark ledare till rollen som Head Chef

Vill du utvecklas i Strawberry & Clarions bästa arbetsklimat, med en stark vinnarkultur och ett driv att nå framgång?
Då är det dig vi söker. Vi är ett härligt team som nu letar efter en stark och viktig nyckelspelare som ska vara med på vår resa framåt - att ta Clarion Hotel Gillet till nya höjder.
The Clarion DNA är - Metropolitan, Vibrant, High quality, Evolving, Never stands still, Sustainable & Stylish!

Välkommen till Clarion Hotel Gillet Uppsalas största möteshotell. En pulserande mötesplats med passionerad personal och gästen i fokus!
Med 161 hotellrum, 21 mötesrum, The Social Bar & Bistro , bankettverksamhet för upp till 200 personer och Selma City Spa , - här finns något för alla!

Vi söker nu en kreativ, passionerad Head Chef som har stor erfarenhet av att leda sitt team och med en vilja att leverera en gästupplevelse utöver det vanliga.

Head Chef rapporterar till Operation Manager.

Tjänsten innefattar ansvar för vår A la Carté Restaurang - The Social Bar & Bistro, vår bankettverksamhet, frukost samt enklare leverans till vår SPA avdelning och reception.

I ditt team har du ansvar för

• Sous Chef
• Kockar, inklusive frukost kockar
• Kallskänkor
• Diskare

Den ledare vi söker

Älskar att leda sitt team genom engagemang, tydlighet & närvaro. Du är en lagspelare som får dina medarbetare att växa och utvecklas. Du vill självklart uppnå & överträffa våra mål.

• Du har dokumenterad erfarenhet av att leda & kan påvisa att du har gjort det med framgång.
• Du älskar människor och brinner för dina medarbetare & nöjda gäster.
• Du vill gärna mingla bland våra gäster i matsalen och presentera vad som serveras.
• Du har vana av att leverera enligt uppsatta mål.
• Du förstår vikten av feedback och bidrar till vår viktiga feedbackkultur för att få medarbetare att växa och utvecklas.
• Du har goda datakunskaper och är kunnig i köksekonomi samt arbetsrätt.
• Du har enkelt för att lära dig nya system.
• Du kan uttrycka dig flytande i både tal och skrift på svenska och engelska.
• Vi ser gärna att du tidigare varit Head Chef på hotell eller haft en annan ledande position inom branschen.

Vad ingår i arbetsuppgifterna?

• Ansvara för och vara delaktig i den dagliga driften.
• Organisera & schema planera så att mål uppnås.
• Godkänna fakturor & säkerställa korrekt kostnadsställe.
• Inventera, beställa varor, ha kontakt med leverantörer.
• Resultatansvar för avdelningarna i form av kostnadskontroll & kalkylering för att leverera COGS enligt uppsatta mål.
• Du tillhör hotellets avdelningschef grupp och deltar på olika möten enligt rådande mötesstruktur.
• Planera och genomföra månadsmöten med teamet.
• Kommunicera mål/avdelning och följa upp.
• Arbeta i våra olika system för gästnöjdhet (Loopon) och för personalnöjdhet (Peakon)
• Personalansvar, rekrytering, onboarding, offboarding
• Ansvarig för hygienrutiner, egenkontroll, livsmedelshantering
• Systematiskt arbetsmiljöarbete
• I rollen förväntas arbetstiden anpassas så att HC har full kontroll på sin verksamhet. Kvällar & helger ingår i tjänsten och planeras utifrån bokningsläget.
• Sist men inte minst sprider du glädje & passion!

• Vad kan vi erbjuda dig?


• Du får vara en del av Uppsalas mest passionerade hotell
• Att få arbeta i en kreativ och utvecklande miljö där lagarbete värdesätts
• Personalförmåner såsom rabatterade priser på hotellnätter och restaurangbesök i hela Norden. Möjlighet att träna på hotellets gym, friskvårdsbidrag & grymt god personalmat för att bara nämna några!

Urval kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Tjänsten är tillsvidare på 100% med 6 månaders provanställning.
Tillträde enligt ök

Ansök nu

Head Waiter med siktet på att bli Restaurangchef inom 3 år!

Hovmästare
Läs mer Dec 27
About Clarion Hotel: Clarion Hotel® is not just a hotel chain; it's an immersive experience that combines Scandinavian hospitality with a touch of premium. Our team members are not merely employees; they are an integral part of the Clarion experience. We pride ourselves on delivering on personality, passion, and we always strive for perfection. Join us in shaping the future of hospitality!

Clarion Hotel® is part of Strawberry.

Vill du arbeta i Norra Europas mest kreativa och expansiva hotellkedja? Är du en person som tycker om utmaningar och strävar efter att vara unik? Vi är övertygade om att stor talang kan komma från var som helst. Vi är aldrig genomsnittliga – är du?

På Clarion Hotel Gillet är vi ett härligt gäng som tillsammans erbjuder 161 hotellrum, 23 konferenslokaler, restaurang , bankett samt Selma City Spa - allt mitt i centrala Uppsala.
Vår konferensavdelning är en stor del av hotellets verksamhet och vi har möteslokaler med kapacitet för 8 – 150 personer.
Till oss kommer företag och organisationer för konferenser, utbildningar, kickoffer mm.

Vi söker dig som trivs i en familjär och positiv miljö och som kan sprida glädje och energi till både kollegor och gäster-varje dag!

Tjänsten avser kvällsarbete där även helger ingår
Urval kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Tjänsten är tillsvidare på 100% med 6 månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse.

Jobbet:

• Säkerställa att servicen alltid håller högsta nivå & skapa extra ordinära gästupplevelser.
• Servera mat & dryck till våra gäster
• Kassahantering
• Planera, organisera och fördela arbetet för kvällen i samråd med RM
• Planera & hålla i den dagliga briefen innan service
• Fördela & styra arbetet till personalen före och under passet.
• Ansvarig för att vi följer alkohollagen
• Pusha & driva merförsäljning efter uppsatta mål.
• Ansvar tillsammans med din RM att arbeta mot våra 3 viktigaste mål GÄSTNÖJDHET/MEDARBETARNÖJDHET/FÖRSÄLJNING-EFFEKTIVITET
• Ta emot & lära upp nya talanger
• I RM? frånvaro agera i dennes ställe enligt uppsatta rutiner

Talangen:

• Vi ser att du har erfarenhet från en liknande ledarposition & strävar efter att klättra & utvecklas
• Har du även arbetat på hotell med bankettverksamhet är det meriterande
• Du har ett härligt driv, brinner för service & att leda människor
• Du har känsla för detaljer och och ser Restaurangen som "ditt vardagsrum" dit du välkomnar dina gäster
• Du är flexibel, ödmjuk & prestigelös

Verkar detta vara en perfekt match för dig? Skicka din ansökan idag.

Vad väntar du på?!

Ansök nu