Uppsala: Sommarvikarier - Personliga Assistenter till 28 årig kille i Uppsala

Hitta ansökningsinfo om jobbet Sommarvikarier - Personliga Assistenter till 28 årig kille i Uppsala i Uppsala. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Uppsala inom den kategorin.

Publicerad: 2022-04-19 // Varaktighet: Deltid

Tjänstebeskrivning & erbjudande
Jag är en glad och galen kille på 28 år med cp som jobbar som mjukvaruutvecklare. Jag brukar fylla helgerna med galna saker, som skidåkning, hitta ut, dykning, rugby eller sportläger.
Nu är det dags att utöka mitt team då en av mina tre assistenter har fått barn och kommer gå ner i tjänst för att vara pappaledig/vabba samt att en annan kommer börja plugga så jag behöver flera sommarvikarier.

I nuläget är omfattningen lite oklar men är du rätt person så kommer vi göra allt för att du ska komma upp i tid så fort som möjligt. Passen är oftast 15h.
Ser gärna både killar och tjejer som söker.

Det är meriterande om du har körkort samt vaccinpass då jag är på event som kan kräva detta.

Då du kommer att jobba med mig i Kronofogdens lokaler så kommer myndigheten kontrollera dig det är därför ett indirekt krav att du inte förekommer hos Kronofgden.

Intervjuer kommer hållas löpande så sök idag, imorgon kan det vara försent

Arbetsplats: Uppsala.
Deltid.
Lön enligt avtal, kollektivavtal kommunal/vårdföretagarna.



Företagspresentation
Vi på Performiq/Team Aron Assistans hjälper våra kunder att få möjlighet att prova på olika idrotter och ser till att assistenter och kunder får komma i kontakt med föreningar och idrottsklubbar som skulle kunna vara av intresse. Genom vårt nätverk inom idrotten och via samarbeten med föreningar och idrottsklubbar kan vi uppfylla våra kunders önskan att gå på exempelvis fotbollsmatcher eller andra idrottsrelaterade evenemang. Finns önskan att efter matchen hälsa på laget eller sin favoritstjärna finns det goda chanser att vi kan ordna även detta.

Team Aron Assistans - assistansbolaget för dig som vill vara aktiv och älskar idrott

Om PerformIQ
Vi på Performiq/Team Aron Assistans tror på att alla människor är bra på något. Vi tror på att skapa rätt förutsättningar för att människor skall kunna växa. Vi tror att ett aktivt liv är en bra grund för ökad livskvalitet och detta utifrån varje individs unika förutsättningar.
Vi tror att delaktighet skapar ett mervärde och ett bättre liv. Detta med fokus på idrott, föreningsliv och aktivitet.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Uppsala som Personlig assistent

Nedan visas andra jobb i Uppsala som Personlig assistent.

Personlig assistent till ung kvinna i Uppsala

Läs mer Mar 11
Vi på Vivant assistans erbjuder personlig assistans till människor med funktionsvariation enligt lagen om stöd och service. Vår vision är att, i samarbete med den personliga assistenten, värna om kundenss självbestämmande, goda levnadsvillkor och möjlighet till frihet i det vardagliga livet.

Till grunden av vårt arbete på Vivant ligger en gedigen värdegrund och vår ambition är att anpassa det praktiska utförandet av vårt arbete för att det ska passa den enskilda individens behov.

Vi söker dig som har ett genuint intresse för att arbeta med människor. Vidare ser vi att du är positiv, har en god kommunikativ förmåga, är stresstålig och har lätt för att komma in i en ny arbetsrutin.

Att ditt arbete präglas av ett gott omdöme och integritet är en självklarhet för dig. Vi sätter stort värde i att du värnar om andra människors välmående, drivs starkt av att skapa positiva relationer och har ett prestigelöst förhållningssätt till ditt arbete.

Tidigare erfarenhet av liknande arbete eller adekvat utbildning är meriterande men störst vikt kommer att läggas på personlig lämplighet då tjänsten innebär ett mycket nära samarbete med kunden.

OM TJÄNSTEN

Vi söker nu personliga assistenter till våran kund i Uppsala.

Det är mycket viktigt att du är flexibel, snabbtänkt och lyhörd till hur du bäst kan hjälpa kundens utefter deras behov. Du kommer stundtals att ingå i ett arbetsteam och bör därför även ha en god samarbetsförmåga.

Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Vid behov

Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse. Övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal.

Tillträde: Omgående

Rekryteringsprocessen
Vivants's Rekryterare kommer att läsa igenom din ansökan och sedan återkomma ifall du blir aktuell för en intervju.

Vi kommer begära utdrag ur belastningsregistret därmed är det bra att du redan nu beställer den via länken nedan:

https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/

Vill du veta mera om oss eller tjänsten så är du varmt välkommen att kontakta oss!

Hälsningar

Vivant Assistans

https://www.vivant.se/

Ansök nu

Personlig assistent till kvinna i Uppsala

Läs mer Feb 29
Vi på Vivant assistans erbjuder personlig assistans till människor med funktionsvariation enligt lagen om stöd och service. Vår vision är att, i samarbete med den personliga assistenten, värna om kundenss självbestämmande, goda levnadsvillkor och möjlighet till frihet i det vardagliga livet.

Till grunden av vårt arbete på Vivant ligger en gedigen värdegrund och vår ambition är att anpassa det praktiska utförandet av vårt arbete för att det ska passa den enskilda individens behov.

Vi söker dig som har ett genuint intresse för att arbeta med människor. Vidare ser vi att du är positiv, har en god kommunikativ förmåga, är stresstålig och har lätt för att komma in i en ny arbetsrutin.

Att ditt arbete präglas av ett gott omdöme och integritet är en självklarhet för dig. Vi sätter stort värde i att du värnar om andra människors välmående, drivs starkt av att skapa positiva relationer och har ett prestigelöst förhållningssätt till ditt arbete.

Tidigare erfarenhet av liknande arbete eller adekvat utbildning är meriterande men störst vikt kommer att läggas på personlig lämplighet då tjänsten innebär ett mycket nära samarbete med kunden.

OM TJÄNSTEN

Vi söker nu personliga assistenter till våran kund i Uppsala. En härlig kvinna i sina bästa år söker nu trygga och ide fyllda assistenter. Du kommer arbeta i kundens hem och sköta omvårdnad, hem och kunna anpassa dig i olika miljöer då kunden arbetar så är det viktigt att kunna veta när man ska ta ett steg bakåt och endast vara kundens förlängda arm.

Du som söker är en kvinna mellan 20-60 år och talar svenska språket flytande i tal och skrift då kunden har tal svårigheter är det väldigt viktigt att du är tydlig med din språk och närvarande på din arbetsplats.

Kunden har hundar så du behöver vara trygg att arbeta på en arbetsplats där det finns hund i hemmet.

Vi ser gärna att du har körkort - B då kunden har en egen bil som assistenterna kör.

Det är mycket viktigt att du är flexibel, snabbtänkt och lyhörd till hur du bäst kan hjälpa kundens utefter deras behov. Du kommer stundtals att ingå i ett arbetsteam och bör därför även ha en god samarbetsförmåga.

Arbetstid och tjänstgöringsgrad: 100%

Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse. Övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal.

Tillträde: enligt överenskommelse

Rekryteringsprocessen
Vivants's Rekryterare kommer att läsa igenom din ansökan och sedan återkomma ifall du blir aktuell för en intervju.

Vi kommer begära utdrag ur belastningsregistret därmed är det bra att du redan nu beställer den via länken nedan:

https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/

Vill du veta mera om oss eller tjänsten så är du varmt välkommen att kontakta oss!

Hälsningar

Vivant Assistans

https://www.vivant.se/

Ansök nu

Personlig assistent till vikariepool

Läs mer Feb 23
Vi på Vivant assistans erbjuder personlig assistans till människor med funktionsvariation enligt lagen om stöd och service. Vår vision är att, i samarbete med den personliga assistenten, värna om kundenss självbestämmande, goda levnadsvillkor och möjlighet till frihet i det vardagliga livet.

Till grunden av vårt arbete på Vivant ligger en gedigen värdegrund och vår ambition är att anpassa det praktiska utförandet av vårt arbete för att det ska passa den enskilda individens behov.

Vi söker dig som har ett genuint intresse för att arbeta med människor. Vidare ser vi att du är positiv, har en god kommunikativ förmåga, är stresstålig och har lätt för att komma in i en ny arbetsrutin.

Att ditt arbete präglas av ett gott omdöme och integritet är en självklarhet för dig. Vi sätter stort värde i att du värnar om andra människors välmående, drivs starkt av att skapa positiva relationer och har ett prestigelöst förhållningssätt till ditt arbete.

Tidigare erfarenhet av liknande arbete eller adekvat utbildning är meriterande men störst vikt kommer att läggas på personlig lämplighet då tjänsten innebär ett mycket nära samarbete med kunden.

OM TJÄNSTEN

Vi söker nu personliga assistenter till våran vikariepool i Uppsala.

Vi på Vivant söker alltid efter nya assistenter som vill jobba på våran vikarie pool, där du som assistent kommer få arbeta hos flera av våra kunder vid behov. Du behöver vara beredd på att bli inringd på kortvarsel.

Det är mycket viktigt att du är flexibel, snabbtänkt och lyhörd till hur du bäst kan hjälpa kundens utefter deras behov. Du kommer stundtals att ingå i ett arbetsteam och bör därför även ha en god samarbetsförmåga.

Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Vikarie

Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse. Övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal.

Tillträde: Enligt överenskommelse

Rekryteringsprocessen
Vivants's Rekryterare kommer att läsa igenom din ansökan och sedan återkomma ifall du blir aktuell för en intervju.

Vi kommer begära utdrag ur belastningsregistret därmed är det bra att du redan nu beställer den via länken nedan:

https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/

Vill du veta mera om oss eller tjänsten så är du varmt välkommen att kontakta oss!

Hälsningar

Vivant Assistans
https://www.vivant.se/

Ansök nu

Personlig Assistent på 50%, Uppsala

Läs mer Mar 12
Vi söker en dedikerad och uppmärksam personlig assistent till en 23-årig tjej som bor i en egen bostad i anslutning till hennes familjs hus utanför Uppsala, i närheten av Ramstalund. Hon har cp-skada, autism och epilepsi vilket gör att hon behöver hjälp med praktiska sysselsättningar i sin vardag samt stöd för att följa rutiner och för att tolka och förstå sin omgivning i sociala sammanhang.

Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat personlig omvårdnad, hushållssysslor, stöd i hennes olika fritidsintressen samt att följa med och stödja under olika aktiviteter.

Vi söker dig som är engagerad och har ett stort hjärta för assistansyrket. Du bör vara lyhörd, trygg i din roll och ha tålamod. Erfarenhet av och kunskap om autism är ett krav. Du ska vara bra på att uppmärksamma detaljer och kunna läsa av olika situationer. Erfarenhet av lågaffektivt bemötande, bildstöd och tecken som stöd är meriterande.

- Trivs med djur då familjen har både hund och katt.

- Du kan arbeta självständigt och ta egna initiativ.

- God förmåga i svenska, både i tal och skrift.

- Kommunikationerna till hemmet är bra så du måste inte ha egen bil men att du har körkort och att du är villig att köra hennes bil när du är i tjänst är ett krav.

Tillträde: Enligt överenskommelse. Vi ser gärna att du kan starta så snabbt som möjligt.

Omfattning: Tjänsten innebär deltidarbete enligt ett rullande schema på nästan 50%. Varannan vecka arbetar du måndag och torsdag 14.30-19.30 och varannan vecka arbetar du onsdag till torsdag 14.30-08.00 samt lördag och söndag 12.30-20.00.

Villkor för anställning: Arbetstillstånd i Sverige kommer att kontrolleras. Ett Bank-ID är nödvändigt för att underteckna anställningskontrakt och tidrapportering. En introduktionsutbildning (https://enkv.se/utbildningar/) krävs inom en månad från anställningsstart.

Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med gällande kollektivavtal. (https://enkv.se/wp-content/uploads/2021/05/ka-personlig-assistans-2021-2023-med-omslag-1.pdf)

Rekryteringsprocessen: Vi värdesätter snabba processer och intervjuer sker löpande. Vänta därför inte med din ansökan! I våra rekryteringsprocesser ingår bakgrundskontroller, och ett polisutdrag (https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/) är obligatoriskt vid anställning hos minderårig.

Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av ett positivt och stöttande team som gör skillnad varje dag!

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

personliga assistenter

Läs mer Feb 9
Arbetsplatsen finns i den centrala delen av Uppsala
Personlig assistent sökes, du bör kunna prata persiska, vara serviceinriktad samt gilla att jobba med människor, körkort krävs
Det är ett plus om ni har jobbat med människor tidigare Arbetsuppgifter består av städning och tvätt, tillsyn, ...

Ansök nu

Andra jobb i Uppsala från Performiq AB

Nedan visas andra jobb i Uppsala från Performiq AB .

Husvärd/Värdinna till Ronald McDonalds hus i Uppsala

Vårdare/Arbetshandledare/Boendestödjare
Läs mer Mar 26
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Vi söker en trevlig, empatisk och ansvarsfull student i rollen som husvärd/husvärdinna på Ronald McDonald hus i Uppsala. I rollen ansvarar du för att välkomna familjerna till huset vilket alltid behöver vara bemannat med en person som kan finnas tillhands för frågor och vara ett stöd för familjerna. Som personal kommer du även hjälpa till med städ, tvätt och övriga sysslor. Efter mottagandet kvällstid sover du kvar för att på morgonen hjälpa till med olika arbetsuppgifter, exempelvis förbereda inför möten, göra i ordning köken, entréerna och öppna kontoret. Arbetstiden är vardags- och helgnätter mellan ca 19:45-08:00 med s.k. ”sovande jour” ca 22:00- 07:00.

Personprofil
Vi söker dig som är ödmjuk, brinner för att hjälpa andra och önskar ha ett extrajobb där du gör en godhjärtad insats. Ronald McDonald behöver empatiska och ansvarsfulla personer som kan bemöta familjer i kris och vara lyhörda för deras behov under vistelsen. Vi söker dig som under minst ett år framåt vill hoppa in och jobba nattid. Meriterande är volontärsarbete/ideellt arbete och erfarenhet av arbete inom vård och omsorg. Du behöver kunna uppvisa att du inte har något registrerat i belastningsregistret.


Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: ca 4-6 nattpass i månaden på rullande schema.
Arbetstid: 19:45-08:00
Plats: Uppsala

Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Filip Lundström på filip.lundstrom@performiq.se

Företagspresentation
Ronald McDonald Hus är en egen icke vinstdrivande stiftelse med visionen att underlätta livet för svårt sjuka barn och deras familjer när barnen genomför behandlingar på sjukhuset. Organisationen erbjuder familjerna boende på Ronald McDonald Hus där de kan vistas i en trygg och trevlig, hemlik miljö. Huset möjliggör miljöomväxling för familjerna och ibland även för de sjuka barnen.

Om PerformIQ
PerformIQ är ett bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se

sökord: husvärd, husvärdinna, barn, RMD,

Ansök nu

Hammarel söker driven Teknisk Säljare

Fältsäljare/Utesäljare
Läs mer Jan 18
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Hammarel expanderar och letar efter en driven Teknisk Säljare. Här trivs du som är utåtriktad och brinner för att bygga långsiktiga kundrelationer. Vill du också komma till en stabil och trygg arbetsplats där du får möjlighet att snabbt ta stort ansvar så kan tjänsten som Projektsäljare hos oss vara precis rätt för dig!

TJÄNSTEBESKRIVNING
Här kommer du till en roll där du får vara med och förbättra för våra kunders verksamheter genom din tekniska rådgivning och försäljning av våra lågspänningsställverk. I rollen kommer du att ansvara för att identifiera nya potentiella kunder där du genom personliga möten presenterar Hammarels lösningar i form av lågspänningsställverk och elkraftentreptrenader. Du kommer även att arbeta med redan befintliga kunder där du strävar efter att bibehålla goda och långsiktiga kundrelationer. Du blir en slags projektledare där du ständigt koordinerar de olika instanserna internt för att på bästa möjliga sätt kunna möta varje kunds unika behov.

I tjänsten som Teknisk Säljare ingår bland annat följande arbetsuppgifter:
• Offert- och anbudansvar för vårt erbjudande i området
• Analysera marknaden regelbundet och proaktivt leta upp nya potentiella kunder
• Vara länken mellan vår produktion och kund, förmedla kundens behov internt
• Proaktiva problemlösningar, förbättra serviceerbjudandet och maximera kundnöjdhet

Personprofil
För att lyckas i yrkesrollen behöver du hitta rätt balans mellan teknikkunnande och säljförmåga, det vill säga mellan teknisk förståelse och förmågan och motivationen i att göra affärer. Du trivs med att hålla flera projekt och uppgifter i gång samtidigt. Förutom att du har ett stort intresse för problemlösning och försäljning ser vi även att du är serviceinriktad. Du har förmåga att förstå kundens behov och omvandla detta till ett aktivt sälj genom att agera engagerat, kreativt och lösningsorienterat. Vi ser att du är driven och initiativtagande då stor del av rollen är självständig.

Vi ser att du tidigare jobbat inom försäljning eller som projektledare, gärna inom bygg-, fastighets- eller elbranschen.

Vidare söker vi dig som har ett tekniskt intresse. Vi ser att du har god datorvana och behärskar svenska obehindrat i tal och skrift. B-körkort är ett krav för tjänsten.

Övrigt
Start: Omgående/Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Kontorstider
Plats: Uppsala/Stockholm

Företagspresentation
Tack vare vår höga kvalitet, geografiskt strategiska placering och breda kompetens levererar vi på Hammarel AB våra produkter och entreprenader till några av Sveriges ledande företag.

Vår positiva utveckling är ett resultat av flexibilitet, kunskap och kvalitet. Vi ställer höga krav på våra produkter, då det kommer till allt från personsäkerhet till dimensionering.

Våra lösningar i form av lågspänningsställverk och elkraftentreprenader erbjuder många valmöjligheter för våra kunder. Vi handplockar rätt komponenter från ledande tillverkare och utformar sedan våra produkter utifrån kundens önskemål och behov.

Hammarel AB är placerat lättillgängligt i Örebro. Här finns produktion och kontor med 30 medarbetare. Bolaget omsätter drygt 80 miljoner årligen. Hammarel AB har högsta kreditvärdighet. Läs gärna mer på vår hemsida: www.hammarel.se.

Hammarel AB tillhör sedan 2022 Ernströmgruppen. Ernströmgruppen är en familjeägd industrikoncern som tillsammans med entreprenörer vill bygga bättre företag för framtida generationer. Bolagets verksamheter spänner över allt från marinsäkerhetsutrustning och teknikhandel, till leverans av komponenter och tjänster för energieffektivisering av industrier och fastigheter. Ernströmgruppen består idag av mer än 40 företag med en total omsättning runt 3,5 miljarder kronor och har över 1100 anställda i Norden och norra Europa. Läs mer på www.ernstromgruppen.com.

Om PerformIQ
PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Alfred Domberg på 073-353 75 07. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Regionsäljare till Bioteria!

Account manager
Läs mer Feb 19
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Har du erfarenhet av relationsbyggande försäljning och vill arbeta med produkter med stark miljöprofil och som ligger i absolut framkant? Då kan tjänsten som Regionsäljare på Bioteria vara rätt tjänst för dig!

Hos oss kommer du att arbeta i en konsultativ säljroll med längre säljcykler där vi hjälper fastighetsägare och verksamhetsutövare att övergå till miljövänlig och lönsam bioteknik. Vi säljer biotekniska systemlösningar med stark miljöprofil inom fettavskiljning, storköksventilation och avfallshantering.

I din roll kommer du arbeta med flera kontaktytor där du förutom slutkunden även har dialog med konsulter, arkitekter, byggherrar och underentreprenörer. Dina kunder finns i norra Stockholm och Uppland.

I en tid där miljön är i stort fokus får du representera ett bolag som infört en helt ny teknik som gör stor skillnad för sina kunder, miljön och för samhället. Du får chansen att arbeta i en fri roll med mycket eget ansvar, trygg fast lön, förmånsbil och i övrigt goda villkor klart över standard.

Tjänsten kommer att innebära mycket egenansvar men du kommer aldrig att känna dig ensam. På Bioteria arbetar vi nära varandra och sätter laget före jaget. Du har ett tätt samarbete med Försäljningschef och Regionenstekniker där ni har ett gemensamt ansvar att vårda befintliga kundrelationer.


Personprofil
Vi söker dig som idag skapar affärer med företag där du har kontakt med flera beslutsfattare. Du säljer en portfölj av produkter och/eller tjänster där du dagligen utmanas av kunder som ställer höga krav på kompetens och affärsmässighet.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper där det är viktigt att du har stort affärsfokus, är förtroendeingivande och har förmågan att skapa goda och långsiktiga affärsrelationer med dina kunder.

Vi ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som Säljare.

Har du erfarenhet från branscher inom fastighet, vvs eller bygg är detta meriterande men inget krav.


Övrigt
Ort: Norra Stockholm & Uppland.
Start: Omgående, enligt överenskommelse.
Omfattning: Heltid.

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner.
Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Oscar Backman på Oscar.backman@performiq.se

Välkommen in med din ansökan redan idag!


Företagspresentation
Bioteria är ett miljöteknikföretag som infört en helt ny teknik som gör stor skillnad för sina kunder, miljön och för samhället. Bioteria är övertygade om att bioteknikens visioner, möjligheter och konkreta framsteg kommer att möjliggöra fullständigt miljövänliga och hållbara samhällen. Om du delar denna framtidstro – och dessutom vill vara en aktiv del av den pågående Biorevolutionen så är du rätt person för jobbet.

Ansök nu

Regionsäljare till Bioteria!

Account manager
Läs mer Mar 21
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Har du erfarenhet av relationsbyggande försäljning och vill arbeta med produkter med stark miljöprofil och som ligger i absolut framkant? Då kan tjänsten som Regionsäljare på Bioteria vara rätt tjänst för dig!

Hos oss kommer du att arbeta i en konsultativ säljroll med längre säljcykler där vi hjälper fastighetsägare och verksamhetsutövare att övergå till miljövänlig och lönsam bioteknik. Vi säljer biotekniska systemlösningar med stark miljöprofil inom fettavskiljning, storköksventilation och avfallshantering.

I din roll kommer du arbeta med flera kontaktytor där du förutom slutkunden även har dialog med konsulter, arkitekter, byggherrar och underentreprenörer. Dina kunder finns i norra Stockholm och Uppland.

I en tid där miljön är i stort fokus får du representera ett bolag som infört en helt ny teknik som gör stor skillnad för sina kunder, miljön och för samhället. Du får chansen att arbeta i en fri roll med mycket eget ansvar, trygg fast lön, förmånsbil och i övrigt goda villkor klart över standard.

Tjänsten kommer att innebära mycket egenansvar men du kommer aldrig att känna dig ensam. På Bioteria arbetar vi nära varandra och sätter laget före jaget. Du har ett tätt samarbete med Försäljningschef och Regionenstekniker där ni har ett gemensamt ansvar att vårda befintliga kundrelationer.


Personprofil
Vi söker dig som idag skapar affärer med företag där du har kontakt med flera beslutsfattare. Du säljer en portfölj av produkter och/eller tjänster där du dagligen utmanas av kunder som ställer höga krav på kompetens och affärsmässighet.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper där det är viktigt att du har stort affärsfokus, är förtroendeingivande och har förmågan att skapa goda och långsiktiga affärsrelationer med dina kunder.

Vi ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som Säljare.

Har du erfarenhet från branscher inom fastighet, vvs eller bygg är detta meriterande men inget krav.


Övrigt
Ort: Norra Stockholm & Uppland.
Start: Omgående, enligt överenskommelse.
Omfattning: Heltid.

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner.
Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Oscar Backman på Oscar.backman@performiq.se

Välkommen in med din ansökan redan idag!


Företagspresentation
Bioteria är ett miljöteknikföretag som infört en helt ny teknik som gör stor skillnad för sina kunder, miljön och för samhället. Bioteria är övertygade om att bioteknikens visioner, möjligheter och konkreta framsteg kommer att möjliggöra fullständigt miljövänliga och hållbara samhällen. Om du delar denna framtidstro – och dessutom vill vara en aktiv del av den pågående Biorevolutionen så är du rätt person för jobbet.

Ansök nu

Personlig Assistent till aktiv kille 30 år i Uppsala

Personlig assistent
Läs mer Feb 27
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Vill du ha världens bästa jobb?

Jag är en glad man på 30 år. Som älskar att göra galna saker. Jag är född med en cp-skada. Jobbar gör jag som mjukvaruutvecklare på kronofogden.

Min lediga tid fyller jag med roligheter så som, hitta ut, rullstolsrugby, sportläger, dykning samt skidåkning.

Nu är det dags att hitta 1-2 nya assistenter. Tjänsterna kommer att innehålla både vardag och helg. Passen är oftast 15h långa 07:00-22:00 , 09:00-00:00 eller 09:00-22:00. Man jobbar i snitt 10 pass månaden.

Så vem är du?
Vild & galen tjej eller kille
Du anpassar dig efter arbetssituationen
Är flexibel
Gärna har manuellt körkort
Tycker om att vara ute
Pratar god svenska

Intervjuer kommer hållas löpande, så sök idag, imorgon kan det vara försent.



Arbetsplats: Uppsala.
Omfattning: Deltid.
Startdatum: Omgående

Lön enligt avtal, kollektivavtal kommunal/vårdföretagarna.



Företagspresentation
Vi på Team Aron Assistans hjälper våra kunder att få möjlighet att prova på olika idrotter och ser till att assistenter och kunder får komma i kontakt med föreningar och idrottsklubbar som skulle kunna vara av intresse. Genom vårt nätverk inom idrotten och via samarbeten med föreningar och idrottsklubbar kan vi uppfylla våra kunders önskan att gå på exempelvis fotbollsmatcher eller andra idrottsrelaterade evenemang. Finns önskan att efter matchen hälsa på laget eller sin favoritstjärna finns det goda chanser att vi kan ordna även detta.

Team Aron Assistans - assistansbolaget för dig som vill vara aktiv och älskar idrott

Om PerformIQ
Vi på Team Aron Assistans tror på att alla människor är bra på något. Vi tror på att skapa rätt förutsättningar för att människor skall kunna växa. Vi tror att ett aktivt liv är en bra grund för ökad livskvalitet och detta utifrån varje individs unika förutsättningar.
Vi tror att delaktighet skapar ett mervärde och ett bättre liv. Detta med fokus på idrott, föreningsliv och aktivitet.

Ansök nu

Vill du arbeta i Norge?

Resesäljare/Reseförsäljare/Resekonsulent
Läs mer Feb 1
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Vill du flytta och arbeta i Norge där arbetsgivaren står för boende och resor? Vill du vara på resande fot eller stationerad i Oslo? Vill du även bygga en karriär inom kommunikation, marknadsföring, management och försäljning samtidigt som du har fullt av häftiga aktiviteter med dina arbetskollegor? Då är detta en perfekt roll för dig!
I dagsläget har vi möjligheter i vackra Oslo och på resande team i Norge där du får uppleva fantastiska Norge!

Vilka är Face2Face?
Face2Face är en internationell livekampanjbyrå med kontor i Norge, Sverige och Finland, med huvudkontor i Oslo.

F2F har många spännande uppdrag 2023, och söker därför nya, smarta talanger till våra livekampanjteam: Face2Face är möjligen Nordens snabbaste- fartfyllda, meningsfulla arbetsplats. Vi tror att med rätt inställning, vilja och bra träning kan du komma precis hur långt du vill.

Som promotor i våra kampanjteam får du en gedigen teoretisk och praktisk upplärning. Vi arbetar aktivt med individuell coachning, feedback och uppföljning från inspirerande chefer och erfarna medarbetare. Som promotor på Face2Face blir du ansiktet utåt för många kända varumärken. Du kommer att möta kunder på noga utvalda marknadsplatser, ute där kunderna finns – ansikte mot ansikte – och hjälpa dem att förstå och göra bra val.

För dig som bor i Sverige och är nyfiken på detta, har nu chans att få göra det medan du får uppleva stora delar av Norge. Det här är en upplevelse du inte vill missa!

Du erbjuds:
• Personlig coachning 1-1
• Fokusera på din personliga utveckling
• Daglig uppföljning från erfarna chefer
• Varierade arbetsdagar
• Konkurrenskraftiga villkor med provisioner och garantilön
• Möjlighet att representera välkända och starka varumärken
• Karriärmöjligheter
• Utåtriktad och inkluderande arbetsmiljö
• Tävlingar, sociala aktiviteter och mycket skoj!
• Arbetsgivaren står för boende och resor

Personprofil
Vi söker dig som är:
• Villig att resa
• Lärovillig, engagerad och positiv
• Extrovert av naturen (eller vill vara)
• Bra på personliga relationer
• Målinriktad och självgående
• Anpassningsbar och gillar att lyckas
• Noga med kvalitet i arbetsuppgifterna
• Söker professionell och personlig utveckling
• Pratar flytande Svenska

Övrigt
Start: Omgående.
Omfattning: Heltid.
Plats: Oslo eller på resande fot i Norge.
Arbetstider: Varierande.

Face2Face Hjälper till att ordna med allt praktiskt som behövs inför flytten till Norge.

Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen att söka!

Ansök nu