Uppsala: Socionomkonsult till Ekonomiskt bistånd (sommaruppdrag)

Hitta ansökningsinfo om jobbet Socionomkonsult till Ekonomiskt bistånd (sommaruppdrag) i Uppsala. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Uppsala inom den kategorin.

Publicerad: 2022-03-22 // Varaktighet: Heltid

Vi söker
dig som vill jobba i sommar under perioden 2022-06-27 till 2022-08-12 och är Socionomkonsult med minst fem års erfarenhet av ekonomiskt bistånd. Uppdaget är beläget i Uppsala kommun.

Arbetsuppgifter
Konsultuppdrag som socialsekreterare inom ekonomiskt biustånd. I arbetsuppgifterna ingår att utreda rätten till försörjningsstöd/ekonomiskt bistånd samt motivera personer mot egen självförsörjning.

Anställning
Du kommer att bli anställd som konsult för Vårdlänken Bemanning och Rekrytering med varierande arbetstider och tjänstegrad efter överenskommelse.

Som konsult erbjuds du konkurrenskraftig lön och intressanta uppdrag. Vi erbjuder även:
•Introduktion för att du så snabbt som möjligt ska komma in i din roll
•Regelbundna utvecklingssamtal med din närmaste chef
•Kontinuerlig coachning för att följa hur du når dina uppsatta mål
•Inbjudningar till seminarier och konsultträffar
•Friskvårdsbidrag
Det finns flera fördelar med att välja att arbeta som konsult för Vårdlänken. Som konsult kan du alltid känna dig trygg med att din konsultchef förstår dina och kundens behov, eftersom din konsultchef själv har varit verksam inom samma arbetsområde som du arbetar inom. Det finns stora möjligheter att själv få välja arbetsplats och arbetstider. Behöver du komma i kontakt med Vårdlänken utanför kontorstid, finns alltid en bemannad jourtelefon.

Vårdlänken är ett auktoriserat bemanningsföretag. Det innebär att Vårdlänken varje år genomgår en revision genomförd av Almega. I revisionen kontrolleras bland annat att Vårdlänken betalar de skatter och avgifter som Skatteverket beslutat och i övrigt har sunda finanser. Det ställs också krav på att Vårdlänken har gedigna ansvarsförsäkringar för sina konsulter som är ute på arbetsplatser.

Kollektivavtal är ytterligare ett krav som ställs för att få bli ett auktoriserat bemanningsföretag. Genom Vårdlänkens kollektivavtal kan du känna dig trygg i att Vårdlänken betalar in pengar till din tjänstepension från den allra första kronan som du tjänar in genom dina uppdrag hos Vårdlänken. Skulle du råka ut för en olycka i arbetet, eller till och från arbetet, kan du också känns dig trygg med att Vårdlänken har de olycksfallsförsäkringar som arbetsmarknadens parter har beslutat om.


Ansökan
Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss. Ansök genom att klicka på knappen ”Skicka ansökan”. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten var vänlig och kontakta kontaktpersonen för respektive annons. På vår hemsida http://vardlanken.se/lediga-jobb/ presenterar vi alla våra lediga uppdrag. Urval och intervjuer sker löpande, vi tar tacksamt emot din ansökan snarast.

Om oss
Vårdlänken Bemanning och Rekrytering hyr ut och rekryterar kompetent och kvalificerad personal så som läkare, sjuksköterskor, undersköterskor, sjukgymnaster, arbetsterapeuter, socionomer, chefer samt övrig vård- och omsorgspersonal.

Vi har över 24 års erfarenhet av bemanning inom vård och omsorg. Våra uppdragsgivare är både privata och offentliga aktörer inom hälsovård, sjukvård och omsorg över hela Sverige. Det gör oss till helhetsleverantör inom vård- och omsorgsområdet.

Läs mer om oss på vår hemsida www.vardlanken.se. Gå även in och gilla oss på Facebook www.facebook.com/vardlanken

Alla platsannonser →

Andra jobb i Uppsala som Socionom

Nedan visas andra jobb i Uppsala som Socionom.

Kvalificerad handläggare till placeringsenhet 3

Läs mer Jun 16
Välkommen till socialförvaltningen. Socialförvaltningens uppdrag är att tillhandahålla en god vård och omsorg samt bedriva verksamhet som ger stöd för den enskilde att leva ett självständigt och aktivt liv. Socialförvaltningen (SCF) leds av en direktör och är indelad i fyra avdelningar; Stab SCF, Barn och ungdom myndighet, Barn och ungdom insatser och Vuxen.

Mer information om hur det är att arbeta i Uppsala kommun hittar du på https://www.uppsala.se/jobb/

Avdelning barn och ungdom myndighet satsar nu på morgondagens arbetsliv och arbetsmiljö genom att erbjuda flexibla arbetssätt, bra balans mellan arbetsliv och privatliv samt ett höjt friskvårdsbidrag på 3000 kr per år. Som medarbetare är du vår främsta och viktigaste tillgång och vi har därför satsat på höjda löner och tydliga karriärvägar. Vi har flexibla arbetstider och det finns möjligheter att delvis arbeta hemifrån. Vi sitter i rymliga, nyrenoverade lokaler på Bolandsgatan 10. Låter detta intressant? Välkommen med din ansökan!Vårt arbete har stor betydelse för barn- och ungdomars liv och känslan av att skapa värde och göra konkret skillnad är påtaglig. Många av oss är erfarna och har arbetat flera år inom området placering.Hos oss får du stöd och daglig arbetsledning av våra teamledare. Utöver detta finns det tre enhetschefer samt en områdeschef som ansvarar för medarbetare, deras arbetsmiljö, enheternas budget med mera.Vi är tre placeringsenheter som är en del av avdelning barn och ungdom myndighet och tillhör område mottagning, stöd och placering. De tre enheterna består av cirka 25 medarbetare. Inom området är vi totalt cirka 80 personer som arbetar kring våra familjehemsplacerade barn.Vi arbetar med längre tids placeringar och jobbar (förutom med rättssäkerheten som första rättesnöre), på att bygga tillit och skapa relationer till våra barn/unga/uppdragstagare samt biologiskt nätverk.Våra socialsekreterare arbetar med barnet/ungdomarna. Våra familjehemssekreterare utreder, stödjer och handleder våra uppdragstagare. Vi har även ett skolteam med specialpedagoger och psykolog som stöttar barnet och skolan.





Beskrivning av arbetsuppgifter


Som kvalificerad handläggare kommer du med din erfarenhet att coacha och vägleda socialsekreterare och bidra till att de växer och utvecklas som handläggare. Du kommer även att handlägga en del, mer komplexa ärenden, själv. I ditt uppdrag förväntas du samarbeta både inom och över enhetsgränserna med de andra kvalificerade handläggarna. Ni stöttar varandra och arbetar nära ihop.Våra kvalificerade handläggare ansvarar även bland annat för att introducera nya medarbetare samt att kunna vara VFU och Aspiranthandledare. I ditt uppdrag ingår även att tolka aktuell lagstiftning, samverka med andra aktörer samt vara delansvarig för verksamhetsutveckling.





Kvalifikationer


Vi söker dig som har socionomutbildning och utbildning inom BBIC. Du har mångårig erfarenhet av myndighetsutövning inom område barn och unga samt erfarenhet av självständig handläggning i de allra flesta ärenden oavsett komplexitet. Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift samt B-körkort är också krav för tjänsten.Det är meriterande med:



• utbildning inom Systemteori 

• utbildning inom Signs of Safety

• handleda andra

• fördjupad kunskap i handläggningsprocessen.


Som person är du empatisk och kan snabbt sätta dig in i någon annans perspektiv eller situation. Du är flexibel  och kan se möjligheter i förändringar. Jobbet passar dig som har förmåga till helhetssyn och att se frågor i ett större perspektiv. Dessutom har du lätt för att samarbeta och relaterar till andra på ett lyhört och smidigt sätt.





Upplysningar


Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, kontakta:Anna Engqvist, enhetschef, 018-265 59 01Fackliga företrädare:Akademikerförbundet SSR/saco, Camilla Ahlsén Hoff, 018-727 24 34Vision, Sofia Venemalm, 018-727 12 13.Har du frågor gällande registrering av din ansökan, kontakta enheten för kompetensförsörjning: 018-727 23 02.I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen.

Ansök nu

Familjehem/jourhem sökes

Läs mer Jan 24
Nu söker vi jour- och familjehem i hela Sverige! Trygga barn är en familje- och jourhemsverksamhet som tar emot placeringar av barn utsatta för olika typer av våld, allt från anknytningstrauma till akuta skyddsbehov. Barnen som placeras hos oss är i behov av att komma till en trygg och kärleksfull familj som står kvar vid barnets sida oavsett vad. Barnen som placeras hos oss kan uttrycka trauma och psykisk ohälsa på olika sätt, allt från självdestruktivt beteende, traumadiagnoser, otrygg anknytning och panikångest.
Trygga Barn är den första familjehemsverksamheten i Sverige där alla barn som placeras hos oss får ett barnombud. Ett barnombud har sekretess mot familjehemmet för att tillgodose barnet god familjehemsvård och förhindra missförhållanden. Vi är också den första verksamheten i landet som har specialistkunskap om narcissistiskt våld och känslomässigt våld.
I vår verksamhet utbildas alla familjehem utifrån certifierade utbildningar om olika typer av våld, barns känsloreaktioner vid våld, traumadiagnoser, psykosocialproblematik, barnkonventionen och mycket mer!
Hos oss får alla familj kontinuerliga utbildningar, handledning samt avlastning i form av kontaktperson.
Om uppdraget
Nu söker vi engagerade människor som är villiga att öppna upp sitt hem för barn och vuxna i behov av ett kärleksfullt och tryggt hem för att tillgodose en gynnsam utveckling för den placerade.Vi arbetar utifrån mod, engagemang, självbestämmande, trygghet och kontinuitet. Vi är nu i behov av att rekrytera familjer som önskar att vara en del av en förändring för ett bättre Sverige för landets alla barn.
Du som sökande behöver inte ha tidigare erfarenhet av uppdraget utan kommer handledas och utbildas av socionomen och verksamhetschefen Rebecca Lysholm som har flera års erfarenhet av våld i nära relationer Oavsett om du vill bli jourhem eller familjehem så garanterar Trygga Barn dig att du kommer erhålla ny kunskap och möjlighet till självutveckling.

Vi tar emot alla typer av familjekonstellationer, både kärnfamiljer, ensamstående, stjärnfamiljer, samkönade par och familjer som redan har barn eller inte har haft barn! Vi har som krav att barnet kan få ett eget sovrum oavsett om ni vill ta emot ett spädbarn. För oss är barns integritet viktigt. Om det krävs att du ska vara tjänsteledig så kommer vi kompensera dig för inkomstbortfallet. Alla sökande familjehem genomgår en familjehemsutredning för bedömning av lämplighet. Om det framkommer utvecklingsområden ska sökande tillsammans med verksamhetschef skapa en planering för att utbildas och få stöd inom dessa områden.

Familjehem
Ett familjehem är ett hem som ett barn kan bo hos under en kortare tid eller resten av uppväxten. Ett familjehem är en familj som kan erbjuda en stabil och trygg tillvaro för det placerade barnet. Vi värdesätter mångfald och samtliga familjekonstellationer och åldrar (minst 18 år gammal) kan bli familjehem i vår verksamhet.
Familjehemmet har friheten att bestämma vilken målgrupp familjehemmet önskar att ta emot samt komplexiteten på ärendet. Har du ingen tidigare erfarenhet av uppdraget får du möjlighet att successivt samla erfarenhet.
Att vara familjehem innebär utmaningar och där av värdesätter vi kontinuerlig handledning och tillgång till stöd från verksamhetschef alla tider på dygnet. Dina personliga egenskaper bör vara att du är kärleksfull och har tillgång till dina känslor, motivation att utvecklas, självmedveten, prestigelös samt en trygg vuxen.
En av de viktigaste uppgifterna för ett familjehem är att samarbeta med verksamhetschef, barnet, ursprungsfamiljen, socialtjänsten och andra viktiga aktörer i barnets liv.

Jourhem
Ett jourhem är ett hem som kan ta emot ett barn med kort varsel, oftast akutplaceringar. Det kan exempelvis handla om ett barn som har blivit omedelbart omhändertaget på grund av att socialtjänsten har fått information om att det förekommer fysiskt våld i hemmet.
För att bli jourhem behöver du kunna erbjuda en trygg person som kan vara hemma på heltid, en egen stabil situation, plats i hemmet, ha körkort och inte förekomma i något register.
Vissa jourhem väljer att gå över till att bli familjehem om socialtjänsten bedömer att barnet ska vara familjehemsplacerat under en längre tid.
Alla jour- och familjehem får arvode för uppdraget samt omvårdnadskostnader för det placerade barnet.
För att kunna bli familjehem/jourhem hos oss behöver du inlämna belastningsregister, misstankeregister, socialregister, LOB register samt register från Försäkringskassan och Kronofogden. Vid behov kan familjehemsutredaren begära in andra intyg om det finns behov av det. Familjehemmet ska även kunna tillgodose barnet skolgång och kontakt med vårdinsatser vid behov. Familjehemmet ska erbjuda barnet ett eget rum till det placerade barnet under placeringen.
Vill du veta mera eller har frågor kan du alltid kontakta oss på jobb.tryggabarn@vivant.se

Med vänliga hälsningar
Trygga barn Vivant

Ansök nu

Behandlingsfamilj - Trygga barn

Läs mer Jan 24
Trygga Barn familjehemsverksamhet är en innovativ familjehemsverksamhet som tar emot barn från hela Sverige som har upplevt någon form av våld under uppväxten och som är i behov av att placeras utanför hemmet.
Vi är i en expanderingsfas och vi söker nu personer som vill ta emot uppdrag som behandlingsfamilj och förstärkt jour- och familjehem. Den senaste forskningen har visat på att barn med psykosocial problematik får bättre förutsättningar om de placeras i behandlingsfamiljer än på HVB och SiS. Där av vill vi utöka med fler familjer som vill ta emot uppdrag som behandlingsfamilj!
OBS! Läs hela annonsen innan ansökan. Ansökningar som inte är fullständiga besvaras inte.
I uppdraget som behandlingsfamilj söker vi dig som har följande:
Du som är utbildad socionom/behandlingspedagog eller har liknande utbildning av socialt arbete.
Du har erfarenhet av någon form av behandlingsmetod. exempelvis ACT, MI, RBP, miljöterapi, TMO, KBT eller DBT.
Du har möjlighet att ta tjänstledigt under en längre period och vara hemmavarande på heltid
Vi söker dig som är ensamstående, är ett par, har djur, har inga djur, har hemmavarande barn och har inte hemmavarande barn. Vi tar emot ansökningar från alla familjekonstellationer
Vi söker dig som kan ta emot barn och unga med någon av följande problematik: beroendeproblematik och begynnande beroende samt användning av narkotika/alkohol, ungdomar i kriminalitet och gängkriminalitet, ungdomar med psykisk ohälsa och självskadebeteende, ätstörningar eller traumadiagnoser eller barn och unga som omfattas av LSS. Vi matchar målgruppen utifrån det uppdragsområde som du vill ta dig an!
Uppdraget är under cirka ett års tid. Oftast kan du återgå till arbetet när uppdraget har stabiliserats
Du kan erbjuda barnet ett eget rum.

I uppdrag som behandlingsfamilj erbjuds du följande:
Kontinuerlig handledning av utbildade konsulenter
Familjebehandling med fokus på relationsskapande mellan det placerade barnet och familjehemmet
Barnombud till barnet och avlastning i uppdraget
Relevanta utbildningar för familjehemsuppdraget
En projektanställning under tiden du är hemmavarande på heltid som kompenserar ditt inkomstbortfall. I lönen ingår betald semester, pension och du omfattas av våra kollektivavtal
Arvode för uppdraget som familjehem som ersätts utöver din lön
Omkostnadsersättning för kostnader som rör barnet
Vi utreder alla våra familjehem enligt Socialstyrelsens riktlinjer. Du kommer även lämna in registerutdrag från Kronofogden, socialregistret, Polismyndigheten, Skatteverket, Försäkringskassan och LOB från Transportstyrelsen. Utredningsperioden tar cirka 1-2 månader och därefter kan en placering ske. Vi kommer även inhämta referenspersoner samt utföra ett hembesök.

Ansökan
Vid ansökan ska du skicka ett CV och skriva ett personligt brev och svara på följande frågor:
Berätta lite kort om din nuvarande livssituation?
Vad är din anledning till att du vill ta uppdrag som behandlingsfamilj?
Har du egna erfarenheter av en traumatisk uppväxt? Om ja, har du bearbetat detta?
Vilka tidigare erfarenheter har du av socialt arbete samt behandlingsarbete?
Har du tidigare varit jour- och familjehem? Då ser vi gärna att du kontaktar den kommun som har utrett dig och begär ut tidigare utredning samt nämndgodkännande. Berätta gärna lite kort om vilken målgrupp du tidigare har tagit emot!
Har du förmåga till självmedvetenhet och kan erhålla feedback?
Vad tror du skulle vara den största utmaningen för familjehemsuppdraget?
Har du tidigare blivit dömd eller polisanmäld för något brott som regleras i Brottsbalken kapitel 3, 4 eller 6?
Kan du erbjuda barnet ett eget rum?
Ditt personliga brev samt CV ska sedan skickas till ansvarig verksamhetschef.Vid ofullständig ansökan kommer vi inte återkoppla.
Rekrytering sker löpande.
Vi undanber alla olika typer av rekryteringsbolag i rekryteringsprocessen.

Ansök nu

Socionom till Uppsala kommun

Läs mer Maj 21
Vi söker Socionomkonsult till Uppsala kommun
Uppdrag
Konsulten kommer att ha sin bas på Riktat stöd men främst arbeta mot BoU 2.
Konsulten kommer i huvudsak att arbeta på plats. Möjlighet till distansarbete kan ges efter överenskommelse med arbetsledare och utifrån verksamhetens behov.
Period
Omgående- 3 månader

Arbetslivserfarenhet
Ha en socionomexamen
Socionom 2-4 års erfarenhet
Tidigare erfarenhet av att arbeta med ärenden inom BoU 2
Erfarenhet av att kunna arbeta självständigt.

Som konsult hos Nexkey får du:
Utmanande och utvecklande uppdrag inom ditt kompetensområde
Goda möjligheter till både personlig och professionell tillväxt
Konkurrenskraftig lön och förmånliga anställningsvillkor
Personligt stöd och rådgivning från din egen rekryteringskonsult genom hela uppdragsprocessen

Nyfiken? Hör gärna av dig!
Vi vill gärna lära känna dig – vare sig du är redo att börja direkt eller bara funderar på nästa steg. Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan eller slå en signal för ett första samtal. Vi lyssnar in dina önskemål och ser till att matcha dig med ett uppdrag som känns helt rätt för dig.

Vid eventuella frågor är du varmt välkommen att kontakta oss!
hr@nexkey.se
Telefon: 070 775 36 01

Ansök nu

Samordnare till Barnahus

Läs mer Jun 5
Barnahus, Stab SCF, Enheten för verksamhetsnära stöd

Vi söker dig som har erfarenhet av arbete inom socialtjänsten och erfarenhet av handläggning inom socialtjänstens område. Samordnare på Barnahus är en dynamisk och mångfacetterad tjänst som ger möjlighet att med barnets bästa i fokus utveckla verksamheten tillsammans med närmaste kollegor och samverkanparter. Låter detta intressant? Välkommen med din ansökan!

Till Barnahus kommer barn och unga, 0–17 år, som misstänks ha utsatts för våld i nära relation och eller sexuella övergrepp. I särskilda fall kan samverkan ske kring barn under 15 år som omfattas av 31§ Lag om unga lagöverträdare (LuL) och är misstänkt förövare av sexualbrott. Barnahus är en tvärfunktionell verksamhet och ett samarbete mellan Polismyndigheten, Åklagarmyndigheten, Rättsmedicinalverket, Region Uppsala samt socialtjänsterna i Uppsala läns åtta kommuner. Barnahus lokaler ligger i centrala Uppsala där du som samordnare även har din arbetsplats. Inom verksamheten finns tre samordnare varav två som organisatorisk tillhör socialförvaltningen i Uppsala kommun och en som organisatoriskt tillhör polisen.

Syftet med verksamheten är att stärka barnperspektivet och främja samverkan mellan myndigheter. Detta för att genom samverkan nå rättssäkra och effektiva utredningar samt att erbjuda erforderliga insatser med barnet i fokus. Arbetet utförs genom tvärprofessionell samverkan mellan parterna som bidrar med kompetens inom respektive ansvarsområde. Barnet ska inte behöva upprepa sin berättelse eller behöva besöka de olika myndigheterna. Som samordnare hos Barnahus är dina arbetsuppgifter att främja, leda och utveckla samverkan mellan myndigheter och stärka barnperspektivet. Du ska vara ett konsultativt stöd och leda gemensamt utvecklingsarbete inom Barnahus.

Ditt uppdrag
Samordnarnas huvudsakliga gemensamma arbetsuppgifter är att:

• ha det övergripande ansvaret för den löpande verksamheten vid Barnahus i Uppsala län
• ansvara för att sammankalla till och leda samrådsmöten
• utgöra samordningsfunktion för alla samverkande parter i Barnahus i Uppsala län
• utgöra ett konsultativt stöd till samverkande parter
• utveckla arbetsformer och rutiner i lokalerna på Barnahus
• driva arbetsgrupper och utvecklingsfrågor
• initiera och genomföra utbildningar efter behov och efterfrågan
• informera och sprida kunskap om verksamheten i Barnahus och utsatta barn till yrkesverksamma och intresseorganisationer i länet
• samverka med andra myndigheter och organisationer kring barn och ungdom
• ansvara för dokumentation och uppföljning/statistiksammanställning på Barnahus i Uppsala län
• upprätta handlingsplaner samt verksamhetsberättelse
• hjälpa och stötta föräldrar och medföljande trygghetspersoner i samband med barnförhöret



Din bakgrund
Vi söker dig som har socionomutbildning eller annan lämplig högskoleutbildning som arbetsgivaren bedömer relevant för tjänsten. Du har erfarenhet av arbete inom socialtjänsten och erfarenhet av handläggning inom socialtjänstens område. Arbetet kräver att du har kunskap om kommunal organisation och socialtjänstens ansvar med särskilt fokus på barn och unga. Vi ser även att du har kunskap om samverkande myndigheters olika uppdrag.

Har du även erfarenhet och vidareutbildning inom områden som sexuella övergrepp, barnmisshandel, hedersrelaterat våld och att bevittna våld ses det som meriterande.

Som person är du flexibel och kan se möjligheter i förändringar. Du har förmåga till helhetssyn och att se frågor i ett större perspektiv. Vidare tar du initiativ och sätter igång aktiviteter för att uppnå resultat. Jobbet passar dig som är kommunikativ och har lätt för att lyssna och anpassa ditt sätt att kommunicera. Dessutom har du lätt för att samarbeta och relaterar till andra på ett lyhört och smidigt sätt.

Upplysningar
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, kontakta:
Markus Cifuentes, samordnare, 018-727 14 85
Sandra Hovi, enhetschef, 018-727 12 49

Fackliga företrädare:
Vision, Sofia Venemalm, 018-727 12 13
Akademikerförbundet SSR, Camilla Ahlsén Hoff, 018-727 24 34.

Har du frågor gällande registrering av din ansökan, kontakta enheten för kompetensförsörjning: 018-727 23 02.

I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen.

Om vår organisation
Välkommen till socialförvaltningen. Socialförvaltningens uppdrag är att tillhandahålla en god vård och omsorg samt bedriva verksamhet som ger stöd för den enskilde att leva ett självständigt och aktivt liv. Socialförvaltningen (SCF) leds av en direktör och är indelad i fyra avdelningar; Stab SCF, Barn och ungdom myndighet, Barn och ungdom insatser och Vuxen.

Mer information om hur det är att arbeta i Uppsala kommun hittar du på jobba i Uppsala kommun (https://www.uppsala.se/jobb/)

Inom socialförvaltningen har vi heltid som norm. Det innebär att alla tillsvidareanställda medarbetare i grunden har en heltidsanställning. Vid en eventuell intervju ges mer information om vad det innebär i denna tjänst.
Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

Dina personuppgifter kommer att användas för att administrera din ansökan inom Uppsala kommun.

Ansök nu

Andra jobb i Uppsala från AB Vårdlänken Bemanning & Rekrytering

Nedan visas andra jobb i Uppsala från AB Vårdlänken Bemanning & Rekrytering .

Interim Verksamhetschef personlig assistans till kommun i Uppsala!

Enhetschef inom socialtjänst
Läs mer Dec 20
Vi söker
Dig som har en socionomexamen eller annan relevant utbildning och som har flerårig chefserfarenhet inom vård och omsorgsverksamhet, personlig assistans eller hemtjänst är meriterande till en närliggande kommun till Stockholm. Uppdraget startar efter årsskiftet och pågår under våren. Kunden söker en Interim Verksamhetschef under en rekrytering.
I samband med anställning ska du kunna uppvisa belastningsregister.
För att vara rätt person för tjänsten ska du;
– Ha en socionomexamen eller annan relevant utbildning. 
– Ha mångårig chefserfarenhet med ansvar för personal, verksamhet, ekonomi och arbetsmiljö. 
– Ha flerårig erfarenhet av vård och omsorgsenhet, helst personlig assistans eller hemtjänst. 
– Som ledare är du kommunikativ och stabil och har ett professionellt bemötande gentemot klienter och kollegor. 
– Du ska ha goda kunskaper i svenska språket, i både tal och skrift.
– Du ska ha god datavana och vara van att arbeta i digitala stödsystem. . 
– i samband med anställning ska du kunna uppvisa giltigt utdrag ur belastningsregistret
– Ha B-körkort.
Arbetsuppgifter
Sedvanliga arbetsuppgifter för Verksamhetschef inom personlig assistent.  Budget-, personal- och verksamhetsansvar. Du leder och motiverar medarbetare samt fördelar arbetet för att uppnå framgång i verksamheten. 
 
Anställning
Du kommer att bli anställd som konsult för Vårdlänken Bemanning Rekrytering, med varierande arbetstider och tjänstegrad efter överenskommelse.
Som konsult hos oss erbjuds du:
• Konkurrenskraftig lön och intressanta uppdrag i olika verksamheter
• Kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och semesterersättning
• Stora möjligheter att själv välja arbetsplats och arbetstider
• Hjälp med resa och boende om du arbetar på annan ort
• Introduktion och kontinuerlig coachning så att du snabbt kommer in i din roll
• En dedikerad och tillgänglig konsultchef, som själv varit verksam inom ditt yrkesområde
• Inbjudningar till seminarier och konsultträffar
Vårdlänken är ett auktoriserat bemanningsföretag genom arbetsgivarorganisationen Almega – en trygghet för dig som konsult. Det innebär bland annat att vi har kollektivavtal och gedigna ansvars- och olycksfallsförsäkringar för våra konsulter, samt att vi betalar in till din tjänstepension från den allra första kronan du tjänar.
Ansökan
Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss via ansökningsformuläret. Urval och intervjuer sker löpande, så vi tar tacksamt emot din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor om tjänsten, var vänlig kontakta kontaktpersonen nedan. På www.vardlanken.se/lediga-jobb presenterar vi alla våra lediga uppdrag.
Om oss
Vårdlänken Bemanning Rekrytering förmedlar intressanta konsultuppdrag och tjänster till dig som är läkare, sjuksköterska, undersköterska, fysioterapeut, arbetsterapeut, socionom, chef eller har annan profession inom vård eller socialt arbete. Vårt mål är att ge dig ett flexibelt och utvecklande arbetsliv, samtidigt som vi tillsammans bidrar till en välfungerande vård- och omsorgssektor genom rätt kompetens på rätt plats.
Vi har över 25 års erfarenhet av vårdbemanning. Våra kunder är både privata och offentliga aktörer inom hälsovård, sjukvård och omsorg över hela Sverige. Vi hjälper dem med skräddarsydda bemanningslösningar och hjälper även till att rekrytera personal till fasta tjänster. Det gör oss till helhetsleverantör av kompetens inom vård- och omsorgsområdet.
Läs mer på www.vardlanken.se, samt följ oss på Linkedin: www.linkedin.com/company/vardlanken
 
Kontaktpersoner

Sofie Tärnblom
sofie@vardlanken.se
+4608855460


Therese Löfall
therese@vardlanken.se
+4608855460

Ansök nu

Socialsekreterare, barn och unga till kommun i Uppsala län!

Socionom
Läs mer Nov 26
Vi söker
Dig som har en socionomexamen eller annan likvärd utbildning och som har minst två års erfarenhet av myndighetsutövning inom området barn och unga till en kommun i Uppsala län. Uppdraget är i närliggande kommun till Uppsala. Uppdraget startar 16 december och pågår under våren på heltid. För att vara rätt person för uppdraget ska du;
– Ha en socionomexamen eller minst 180 HP/kandidatexamen inklusive socialrätt 30 HP.
– Ha minst fyra års arbetserfarenhet inom området barn och unga med myndighetsutövning.
– Ha minst fyra års erfarenhet av utredning barn och unga (BoU) enligt BBIC.
– Vara väl förtrogen med Socialtjänstlagen.
– Vara självgående inom utredningsarbete, myndighetsutövning inom målgruppen.
– Ha erfarenhet av LVU förhandlingar (ansökan enligt LVU, utredning)
– Erfarenhet av verksamhetssamhetsystemet Pulsen Combine är meriterande.
– Som person är du engagerad, är lojal, och har förmåga att skapa delaktighet för barnet/den unge samt dess familj. Du har vana av att agera snabbt och tänka ut kreativa lösningar. 
– Ha god förmåga till samarbete, ha vana av att vägleda andra nyanställa medarbetare. 
– Kunna kommunicera på svenska, i både tal och skrift.
– Kunna arbeta på arbetsplatsen.
– Ha B-körkort, manuell växellåda. 
Arbetsuppgifter
Sedvanliga arbetsuppgifter inom utredning för barn och unga. Du kommer att genomföra utredningar och ansvara för att verkställa samt följa upp beslutade insatser för barn och unga. Du kommer att arbeta i ett nära samarbete med andra socialsekreterare och chefer inom enheten. 
Anställning
Du kommer att bli anställd som konsult för Vårdlänken Bemanning Rekrytering, med varierande arbetstider och tjänstegrad efter överenskommelse.
Som konsult hos oss erbjuds du:
• Konkurrenskraftig lön och intressanta uppdrag i olika verksamheter
• Kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och semesterersättning
• Stora möjligheter att själv välja arbetsplats och arbetstider
• Hjälp med resa och boende om du arbetar på annan ort
• Introduktion och kontinuerlig coachning så att du snabbt kommer in i din roll
• En dedikerad och tillgänglig konsultchef, som själv varit verksam inom ditt yrkesområde
• Inbjudningar till seminarier och konsultträffar
Vårdlänken är ett auktoriserat bemanningsföretag genom arbetsgivarorganisationen Almega – en trygghet för dig som konsult. Det innebär bland annat att vi har kollektivavtal och gedigna ansvars- och olycksfallsförsäkringar för våra konsulter, samt att vi betalar in till din tjänstepension från den allra första kronan du tjänar.
Ansökan
Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss via ansökningsformuläret. Urval och intervjuer sker löpande, så vi tar tacksamt emot din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor om tjänsten, var vänlig kontakta kontaktpersonen nedan. På www.vardlanken.se/lediga-jobb presenterar vi alla våra lediga uppdrag.
Om oss
Vårdlänken Bemanning Rekrytering förmedlar intressanta konsultuppdrag och tjänster till dig som är läkare, sjuksköterska, undersköterska, fysioterapeut, arbetsterapeut, socionom, chef eller har annan profession inom vård eller socialt arbete. Vårt mål är att ge dig ett flexibelt och utvecklande arbetsliv, samtidigt som vi tillsammans bidrar till en välfungerande vård- och omsorgssektor genom rätt kompetens på rätt plats.
Vi har över 25 års erfarenhet av vårdbemanning. Våra kunder är både privata och offentliga aktörer inom hälsovård, sjukvård och omsorg över hela Sverige. Vi hjälper dem med skräddarsydda bemanningslösningar och hjälper även till att rekrytera personal till fasta tjänster. Det gör oss till helhetsleverantör av kompetens inom vård- och omsorgsområdet.
Läs mer på www.vardlanken.se, samt följ oss på Linkedin: www.linkedin.com/company/vardlanken
 
Kontaktpersoner

Sofie Tärnblom
sofie@vardlanken.se
+4608855460


Therese Löfall
therese@vardlanken.se
+4608855460

Ansök nu

Socialsekreterare, barn och unga till kommun i Uppsala län!

Socionom
Läs mer Nov 26
Vi söker
Dig som har en socionomexamen eller annan likvärd utbildning och som har minst två års erfarenhet av myndighetsutövning inom området barn och unga till en kommun i Uppsala län. Uppdraget är i närliggande kommun till Uppsala. Uppdraget startar 16 december och pågår under våren på heltid. För att vara rätt person för uppdraget ska du;
– Ha en socionomexamen eller minst 180 HP/kandidatexamen inklusive socialrätt 30 HP.
– Ha minst fyra års arbetserfarenhet inom området barn och unga med myndighetsutövning.
– Ha minst fyra års erfarenhet av utredning barn och unga (BoU) enligt BBIC.
– Vara väl förtrogen med Socialtjänstlagen.
– Är självgående inom utredningsarbete, myndighetsutövning inom målgruppen.
– Har erfarenhet av LVU förhandlingar (ansökan enligt LVU, utredning)
– Erfarenhet av verksamhetssamhetsystemet Pulsen Combine är meriterande.
– Som person är du engagerad, är lojal, och har förmåga att skapa delaktighet för barnet/den unge samt dess familj. Du har vana av att agera snabbt och tänka ut kreativa lösningar. 
– Har god förmåga till samarbete, har vana av att vägleda andra nyanställa medarbetare. 
– Kunna kommunicera på svenska, i både tal och skrift.
– Kunna arbeta på arbetsplatsen.
– Ha B-körkort, manuell växellåda. 
Arbetsuppgifter
Sedvanliga arbetsuppgifter inom utredning för barn och unga. Du kommer att genomföra utredningar och ansvara för att verkställa samt följa upp beslutade insatser för barn och unga. Du kommer att arbeta i ett nära samarbete med andra socialsekreterare och chefer inom enheten. 
Anställning
Du kommer att bli anställd som konsult för Vårdlänken Bemanning Rekrytering, med varierande arbetstider och tjänstegrad efter överenskommelse.
Som konsult hos oss erbjuds du:
• Konkurrenskraftig lön och intressanta uppdrag i olika verksamheter
• Kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och semesterersättning
• Stora möjligheter att själv välja arbetsplats och arbetstider
• Hjälp med resa och boende om du arbetar på annan ort
• Introduktion och kontinuerlig coachning så att du snabbt kommer in i din roll
• En dedikerad och tillgänglig konsultchef, som själv varit verksam inom ditt yrkesområde
• Inbjudningar till seminarier och konsultträffar
Vårdlänken är ett auktoriserat bemanningsföretag genom arbetsgivarorganisationen Almega – en trygghet för dig som konsult. Det innebär bland annat att vi har kollektivavtal och gedigna ansvars- och olycksfallsförsäkringar för våra konsulter, samt att vi betalar in till din tjänstepension från den allra första kronan du tjänar.
Ansökan
Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss via ansökningsformuläret. Urval och intervjuer sker löpande, så vi tar tacksamt emot din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor om tjänsten, var vänlig kontakta kontaktpersonen nedan. På www.vardlanken.se/lediga-jobb presenterar vi alla våra lediga uppdrag.
Om oss
Vårdlänken Bemanning Rekrytering förmedlar intressanta konsultuppdrag och tjänster till dig som är läkare, sjuksköterska, undersköterska, fysioterapeut, arbetsterapeut, socionom, chef eller har annan profession inom vård eller socialt arbete. Vårt mål är att ge dig ett flexibelt och utvecklande arbetsliv, samtidigt som vi tillsammans bidrar till en välfungerande vård- och omsorgssektor genom rätt kompetens på rätt plats.
Vi har över 25 års erfarenhet av vårdbemanning. Våra kunder är både privata och offentliga aktörer inom hälsovård, sjukvård och omsorg över hela Sverige. Vi hjälper dem med skräddarsydda bemanningslösningar och hjälper även till att rekrytera personal till fasta tjänster. Det gör oss till helhetsleverantör av kompetens inom vård- och omsorgsområdet.
Läs mer på www.vardlanken.se, samt följ oss på Linkedin: www.linkedin.com/company/vardlanken
 
Kontaktpersoner

Sofie Tärnblom
sofie@vardlanken.se
+4608855460


Therese Löfall
therese@vardlanken.se
+4608855460

Ansök nu

Socialsekreterare, barn och unga till kommun i Uppsala län!

Socionom
Läs mer Dec 20
Vi söker
Dig som har en socionomexamen eller annan likvärd utbildning och som har minst fyra års erfarenhet av myndighetsutövning inom området barn och unga till en kommun i Uppsala län. Uppdraget är i närliggande kommun till Uppsala. Uppdraget startar 16 december och pågår under våren på heltid. För att vara rätt person för uppdraget ska du;
– Ha en socionomexamen eller minst 180 HP/kandidatexamen inklusive socialrätt 30 HP.
– Ha minst fyra års arbetserfarenhet inom området barn och unga med myndighetsutövning.
– Ha minst fyra års erfarenhet av utredning barn och unga (BoU) enligt BBIC.
– Vara väl förtrogen med Socialtjänstlagen.
– Vara självgående inom utredningsarbete, myndighetsutövning inom målgruppen.
– Ha erfarenhet av LVU förhandlingar (ansökan enligt LVU, utredning)
– Erfarenhet av verksamhetssamhetsystemet Pulsen Combine är meriterande.
– Som person är du engagerad, är lojal, och har förmåga att skapa delaktighet för barnet/den unge samt dess familj. Du har vana av att agera snabbt och tänka ut kreativa lösningar. 
– Ha god förmåga till samarbete, ha vana av att vägleda andra nyanställa medarbetare. 
– Kunna kommunicera på svenska, i både tal och skrift.
– Kunna arbeta på arbetsplatsen.
– Ha B-körkort, manuell växellåda. 
Arbetsuppgifter
Sedvanliga arbetsuppgifter inom utredning för barn och unga. Du kommer att genomföra utredningar och ansvara för att verkställa samt följa upp beslutade insatser för barn och unga. Du kommer att arbeta i ett nära samarbete med andra socialsekreterare och chefer inom enheten. 
Anställning
Du kommer att bli anställd som konsult för Vårdlänken Bemanning Rekrytering, med varierande arbetstider och tjänstegrad efter överenskommelse.
Som konsult hos oss erbjuds du:
• Konkurrenskraftig lön och intressanta uppdrag i olika verksamheter
• Kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och semesterersättning
• Stora möjligheter att själv välja arbetsplats och arbetstider
• Hjälp med resa och boende om du arbetar på annan ort
• Introduktion och kontinuerlig coachning så att du snabbt kommer in i din roll
• En dedikerad och tillgänglig konsultchef, som själv varit verksam inom ditt yrkesområde
• Inbjudningar till seminarier och konsultträffar
Vårdlänken är ett auktoriserat bemanningsföretag genom arbetsgivarorganisationen Almega – en trygghet för dig som konsult. Det innebär bland annat att vi har kollektivavtal och gedigna ansvars- och olycksfallsförsäkringar för våra konsulter, samt att vi betalar in till din tjänstepension från den allra första kronan du tjänar.
Ansökan
Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss via ansökningsformuläret. Urval och intervjuer sker löpande, så vi tar tacksamt emot din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor om tjänsten, var vänlig kontakta kontaktpersonen nedan. På www.vardlanken.se/lediga-jobb presenterar vi alla våra lediga uppdrag.
Om oss
Vårdlänken Bemanning Rekrytering förmedlar intressanta konsultuppdrag och tjänster till dig som är läkare, sjuksköterska, undersköterska, fysioterapeut, arbetsterapeut, socionom, chef eller har annan profession inom vård eller socialt arbete. Vårt mål är att ge dig ett flexibelt och utvecklande arbetsliv, samtidigt som vi tillsammans bidrar till en välfungerande vård- och omsorgssektor genom rätt kompetens på rätt plats.
Vi har över 25 års erfarenhet av vårdbemanning. Våra kunder är både privata och offentliga aktörer inom hälsovård, sjukvård och omsorg över hela Sverige. Vi hjälper dem med skräddarsydda bemanningslösningar och hjälper även till att rekrytera personal till fasta tjänster. Det gör oss till helhetsleverantör av kompetens inom vård- och omsorgsområdet.
Läs mer på www.vardlanken.se, samt följ oss på Linkedin: www.linkedin.com/company/vardlanken
 
Kontaktpersoner

Sofie Tärnblom
sofie@vardlanken.se
+4608855460


Therese Löfall
therese@vardlanken.se
+4608855460

Ansök nu

Socialsekreterare, barn och unga till kommun i Uppsala

Socionom
Läs mer Nov 4
Vi söker
Dig som har en socionomexamen och som har minst sex års erfarenhet av myndighetsutövning inom området barn och unga. Uppdraget är i en kommun norr om Stockholm. Uppdraget startar 1 januari och pågår fram till hösten 2025 på heltid. För att vara rätt person för uppdraget ska du;
– Ha en socionomexamen 
– Ha minst sex års arbetserfarenhet inom området barn och unga med myndighetsutövning.
– Du ska ha gedigen kunskap och god praktisk tillämpning av följande lagstiftning; Socialtjänstlagen (SoL), Lag med särskild vård av unga (LVU), föräldrabalken (FB) och Förvaltningslagen (FL).
– Erfarenhet av handläggning inom det familjerättsliga området; VBU utredning, snabbupplysning, adoption och faderskap
– Ha en grundutbildning och vidareutbildning i BBIC
– Vara utbildad i MI och tejping 
– Vara utbildad inom Nya Kälvesten eller En varaktig relation och Ett hem att växa i. 
– Ha goda kunskaper och vana av verksamhetssamhetssystemet Viva.
– Du är trygg i ditt arbete och självgående, du har ett professionellt förhållningssätt gentemot barnen/den unge samt dess familj och mot dina kollegor. 
– Ha mycket god förmåga i svenska språket, i både tal och skrift. God dokumentationsvana. 
– Kunna arbeta på arbetsplatsen.
– Ha B-körkort. Resor i tjänsten förekommer.
Arbetsuppgifter
Sedvanliga arbetsuppgifter inom utredning för barn och unga. Uppdraget avser myndighetsutövning gällande utredning och bedömning av insatser enligt socialtjänstlagen och LVU samt uppföljning av pågående insatser. Du kommer ha särskilt ansvar för ärenden som rör placerade barn och unga. Uppdraget avser även rekrytering, utredning och handledning av uppdragstagare så som kontaktpersoner, kontaktfamiljer och familjehem samt handläggning inom det familjerättsliga området.
Anställning
Du kommer att bli anställd som konsult för Vårdlänken Bemanning Rekrytering, med varierande arbetstider och tjänstegrad efter överenskommelse.
Som konsult hos oss erbjuds du:
• Konkurrenskraftig lön och intressanta uppdrag i olika verksamheter
• Kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och semesterersättning
• Stora möjligheter att själv välja arbetsplats och arbetstider
• Hjälp med resa och boende om du arbetar på annan ort
• Introduktion och kontinuerlig coachning så att du snabbt kommer in i din roll
• En dedikerad och tillgänglig konsultchef, som själv varit verksam inom ditt yrkesområde
• Inbjudningar till seminarier och konsultträffar
Vårdlänken är ett auktoriserat bemanningsföretag genom arbetsgivarorganisationen Almega – en trygghet för dig som konsult. Det innebär bland annat att vi har kollektivavtal och gedigna ansvars- och olycksfallsförsäkringar för våra konsulter, samt att vi betalar in till din tjänstepension från den allra första kronan du tjänar.
Ansökan
Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss via ansökningsformuläret. Urval och intervjuer sker löpande, så vi tar tacksamt emot din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor om tjänsten, var vänlig kontakta kontaktpersonen nedan. På www.vardlanken.se/lediga-jobb presenterar vi alla våra lediga uppdrag.
Om oss
Vårdlänken Bemanning Rekrytering förmedlar intressanta konsultuppdrag och tjänster till dig som är läkare, sjuksköterska, undersköterska, fysioterapeut, arbetsterapeut, socionom, chef eller har annan profession inom vård eller socialt arbete. Vårt mål är att ge dig ett flexibelt och utvecklande arbetsliv, samtidigt som vi tillsammans bidrar till en välfungerande vård- och omsorgssektor genom rätt kompetens på rätt plats.
Vi har över 25 års erfarenhet av vårdbemanning. Våra kunder är både privata och offentliga aktörer inom hälsovård, sjukvård och omsorg över hela Sverige. Vi hjälper dem med skräddarsydda bemanningslösningar och hjälper även till att rekrytera personal till fasta tjänster. Det gör oss till helhetsleverantör av kompetens inom vård- och omsorgsområdet.
Läs mer på www.vardlanken.se, samt följ oss på Linkedin: www.linkedin.com/company/vardlanken
 
Kontaktpersoner

Sofie Tärnblom
sofie@vardlanken.se
+4608855460


Therese Löfall
therese@vardlanken.se
+4608855460

Ansök nu

Patologer sökes till studie i Uppsala!

Läkare
Läs mer Okt 4
Vi söker
Vi söker just nu efter utbildade patologer för en studie i Uppsala. Om du är utbildad patolog och har erfarenhet av att granska prostatabiopsier och IHC färgningar (Dubbel och trippelfärgning), är detta tjänsten för dig! Uppdraget startar under januari och pågår under våren på några timmar. Uppdraget utförs digitalt. 
Arbetsuppgifter
Du kommer att delta i en studie och vara med och bidra till utvecklingen av nya digitala verktyg för patologer. 
Anställning
Du kommer att bli anställd som konsult för Vårdlänken Bemanning Rekrytering, med varierande arbetstider och tjänstegrad efter överenskommelse.
Som konsult hos oss erbjuds du:
• Konkurrenskraftig lön och intressanta uppdrag i olika verksamheter
• Kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och semesterersättning
• Stora möjligheter att själv välja arbetsplats och arbetstider
• Hjälp med resa och boende om du arbetar på annan ort
• Introduktion och kontinuerlig coachning så att du snabbt kommer in i din roll
• En dedikerad och tillgänglig konsultchef, som själv varit verksam inom ditt yrkesområde
• Inbjudningar till seminarier och konsultträffar
Vårdlänken är ett auktoriserat bemanningsföretag genom arbetsgivarorganisationen Almega – en trygghet för dig som konsult. Det innebär bland annat att vi har kollektivavtal och gedigna ansvars- och olycksfallsförsäkringar för våra konsulter, samt att vi betalar in till din tjänstepension från den allra första kronan du tjänar.
Ansökan
Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss via ansökningsformuläret. Urval och intervjuer sker löpande, så vi tar tacksamt emot din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor om tjänsten, var vänlig kontakta kontaktpersonen nedan. På www.vardlanken.se/lediga-jobb presenterar vi alla våra lediga uppdrag.
Om oss
Vårdlänken Bemanning Rekrytering förmedlar intressanta konsultuppdrag och tjänster till dig som är läkare, sjuksköterska, fysioterapeut, arbetsterapeut, socionom, chef eller har annan profession inom vård eller socialt arbete. Vårt mål är att ge dig ett flexibelt och utvecklande arbetsliv, samtidigt som vi tillsammans bidrar till en välfungerande vård- och omsorgssektor genom rätt kompetens på rätt plats.
Vi har över 26 års erfarenhet av vårdbemanning. Våra kunder är både privata och offentliga aktörer inom hälsovård, sjukvård och omsorg över hela Sverige. Vi hjälper dem med skräddarsydda bemanningslösningar och hjälper även till att rekrytera personal till fasta tjänster. Det gör oss till helhetsleverantör av kompetens inom vård- och omsorgsområdet.
Läs mer på www.vardlanken.se, samt följ oss på Linkedin: www.linkedin.com/company/vardlanken
Kontaktpersoner

Therese Löfall
therese@vardlanken.se
+4608855460


Sofie Tärnblom
sofie@vardlanken.se
+4608855460

Ansök nu