Uppsala: Kundservicemedarbetare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundservicemedarbetare i Uppsala. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Uppsala inom den kategorin.

Publicerad: 2021-12-14 // Varaktighet: Heltid

Under 2019 förvärvade Aimo Park hela Q-Parks svenska verksamhet och blev därmed Nordens ledande parkeringsbolag. 

Om tjänsten: 

Du kommer vara en del av Aimo Parks servicecenter och ingå i ett team på 20 personer. I rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon samt mail. Dina dagar kommer bestå av att besvara och lösa inkommande kundärenden gällande Aimo Solutions hyrbilar, Aimo Parks app, felparkerade bilar samt göra felanmälningar och säkerställa att ärendet hanteras av rätt insats. 

Vem är du? 

Du som söker denna roll passar in på följande: 

· Brinner för kundservice och sätter alltid kunden i fokus 

· Du drivs av att jobba mot uppsatta mål 

· Du kan ha många bollar i luften och kan arbeta i flera olika system samtidigt 

· Du trivs i högt tempo och är stresstålig 

· Du är kommunikativ och en teamspelare 

· Gillar att hitta lösningar och presterar bäst i högt tempo 

Krav för tjänsten: 

· Gymnasieutbildning 

· God datorvana 

· Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift 

· Erfarenhet inom administrativt arbete/ service 

Start: Omgående 

Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning hos Kraftsam med inledande provanställning 

Lön: Enligt kollektivavtal 

Placering: Uppsala 

Arbetstider: Varierande schema, 40 h/vecka

Öppettider: Vardagar 06:30-20:00, Lördagar 07:30-19:00, Söndagar 11:00-19:00. Kontoret är öppet årets alla dagar

Aimo Park AB har ett samarbete med Kraftsam så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt. Vid frågor kontakta liza.diakova@kraftsam.se eller josefin.drakopoulou@kraftsam.se 

Varmt välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Uppsala som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Uppsala som Kundtjänstmedarbetare.

Världens bästa kundtjänstjobb för dig som talar Finska

Läs mer Mar 4
Är du taggad på att tala i ???? & ???

Talar och skriver du på finska & svenska?

Vill du ha ett roligt jobb i en grym organisation?

Är du hyfsat trevlig? Bra! Nu snackar vi!

Prodea (https://www.prodea.se/) är ett auktoriserat bemanningsföretag med AAA rating. Vi väljer omsorgsfullt våra kunder där vi rekryterar och bemannar guldkorn med stort hjärta. Vi är inga unika snöflingor med flashiga presentationer, fet hemsida eller en unik hisspitch men däremot jobbar vi hårt och tar aldrig kortsiktiga beslut. Det är därför vi har Sveriges bästa kunder och kanske världens bästa kollegor.

Vi gör det enkelt för våra kunder att köpa våra tjänster, utmanar de stora trötta bemanningsföretagen och tar marknadsandelar dagligen och det är därför vi år efter år blir ????Di Gaseller???? och får jobba med bransch ledande kunder.

Här erbjuder vi möjligheten att jobba på kanske Sveriges bästa kundtjänstavdelning. Du kommer att jobba inom e-handel med området förbruknings material.

ARBETSUPPGIFTER
Dina arbetsuppgifter kommer i första hand vara att svara på kunders frågor via mejl,
sociala medier och per telefon. På ett engagerat sätt ska du bidra till att e-
handelskunder blir nöjda med hela sin köp upplevelse.

Övriga arbetsuppgifter kan innebära allt från order- och fakturahantering samt till att bidra till utvecklingen av kundservicen. Vi söker dig som är yrkesstolt och som bryr dig om kunderna, du bör klara av att hålla ett högt tempo och
vara fokuserad på dina arbetsuppgifter.

Ingen tidigare erfarenhet krävs för detta jobb men du måste vara flexibel och med känsla för service.

Språknivån och trevlig tonalitet i kundbemötandet är viktigt för oss och det kommer
att genomföras arbetsprov under rekryteringsprocessen

Benhårda krav

- Har lätt att formulera dig i skrift & tal.

- Läs och skrivförståelse i svenska & finska.

- Är ordningsam och stresstålig, då arbetstempot ibland är högt.

- Serviceminded.

Starkt meriterande

- Tidigare arbete med kundtjänst.

- Koll på något av följande system????.
- Magento.

- KlarnaCheckout.

- Visma Business.

- Tidigare erfarenhet av service.

Arbetsort: Uppsala C

Ansök nu

Världens bästa kundtjänstjobb för dig som talar Finska

Läs mer Mar 8
Är du taggad på att tala i ???? & ???

Talar och skriver du på finska & svenska?

Vill du ha ett roligt jobb i en grym organisation?

Är du hyfsat trevlig? Bra! Nu snackar vi!

Prodea (https://www.prodea.se/) är ett auktoriserat bemanningsföretag med AAA rating. Vi väljer omsorgsfullt våra kunder där vi rekryterar och bemannar guldkorn med stort hjärta. Vi är inga unika snöflingor med flashiga presentationer, fet hemsida eller en unik hisspitch men däremot jobbar vi hårt och tar aldrig kortsiktiga beslut. Det är därför vi har Sveriges bästa kunder och kanske världens bästa kollegor.

Vi gör det enkelt för våra kunder att köpa våra tjänster, utmanar de stora trötta bemanningsföretagen och tar marknadsandelar dagligen och det är därför vi år efter år blir ????Di Gaseller???? och får jobba med bransch ledande kunder.

Här erbjuder vi möjligheten att jobba på kanske Sveriges bästa kundtjänstavdelning. Du kommer att jobba inom e-handel med området förbruknings material.

ARBETSUPPGIFTER
Dina arbetsuppgifter kommer i första hand vara att svara på kunders frågor via mejl,
sociala medier och per telefon. På ett engagerat sätt ska du bidra till att e-
handelskunder blir nöjda med hela sin köp upplevelse.

Övriga arbetsuppgifter kan innebära allt från order- och fakturahantering samt till att bidra till utvecklingen av kundservicen. Vi söker dig som är yrkesstolt och som bryr dig om kunderna, du bör klara av att hålla ett högt tempo och
vara fokuserad på dina arbetsuppgifter.

Ingen tidigare erfarenhet krävs för detta jobb men du måste vara flexibel och med känsla för service.

Språknivån och trevlig tonalitet i kundbemötandet är viktigt för oss och det kommer
att genomföras arbetsprov under rekryteringsprocessen

Benhårda krav

- Har lätt att formulera dig i skrift & tal.

- Läs och skrivförståelse i svenska & finska.

- Är ordningsam och stresstålig, då arbetstempot ibland är högt.

- Serviceminded.

Starkt meriterande

- Tidigare arbete med kundtjänst.

- Koll på något av följande system????.
- Magento.

- KlarnaCheckout.

- Visma Business.

- Tidigare erfarenhet av service.

Arbetsort: Uppsala C

Ansök nu

Uppsalahem söker studentmedarbetare till kundtjänst!

Läs mer Jan 30
Uppsalahem är Uppsalas ledande bostadsbolag och har ca 300 engagerade medarbetare som förvaltar vårt bestånd av ca 18 000 lägenheter. Hos oss får du arbeta med något av det som är mest betydelsefullt för människor, deras hem.

Ditt uppdrag hos oss
Nu söker vi dig som vill arbeta extra vid sidan av studierna både på terminen och sommaren. Dina främsta arbetsuppgifter är att ge personlig service till våra hyresgäster via telefon, mejl och övriga digitala kanaler. Du välkomnar och tar hand om såväl våra hyresgäster som våra medarbetare. Du hittar vägar för att lösa deras ärenden, antingen genom din egen kunskap eller genom att leda dem vidare till rätt avdelning. Då du är bra på service blir arbetet roligt och utvecklade för dig samtidigt som kunden känner sig välkommen och hemma i kontakten med oss på Uppsalahem. Arbetet är omväxlande och du samarbetar med hela organisationen. Trivs du med att vara en del av ett tight team tror vi att du kommer uppskatta den här rollen.

Vem är du?
För att lyckas i den här rollen har du stort personligt engagemang och är nyfiken på människor. Du trivs med förändring och utveckling och är inte rädd för att kavla upp ärmarna och hugga i när det behövs.

Vi söker dig som:

- Är studerande på universitet, högskola eller yrkeshögskola

- Uttrycker dig väl i svenska och engelska i både tal och skrift

- Har god datavana och grundläggande kunskaper i Office 365

Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av kundtjänst alternativt andra serviceyrken där kunden är i fokus. Har du även erfarenhet av att arbeta i fastighetsbranschen är det ett plus.

Vi på Uppsalahem

Välkommen till oss på Uppsalahem! Vi är vad vi heter, hem för var sjätte Uppsalabo. Vi äger, förvaltar och bygger bostäder för stora, små dagdrömmare, tv-tittare, fågelskådare och gamers. Vill du vara med och jobba för ett levande och hållbart Uppsala där alla kan leva och trivas? Som det ledande bostadsbolaget i Uppsala är vår vision att bli Sveriges bästa bostadsbolag. Läs mer om oss, vår historia och våra värderingar på www.uppsalahem.se (http://www.uppsalahem.se/).

Här kan du även läsa mer om vilka förmåner vi erbjuder. (https://app.teamtailor.com/companies/poC8lvnIKxM/jobs/2258702/edit/Att jobba på Uppsalahem - Uppsalahem)

Om anställningen

Omfattning: Upp till 15 timmar/veckan på terminerna och heltid under sommaren.
Arbetstider: Flexibelt mellan 08.00 och 17.00 (mån-fre)
Anställningsform: Du kommer kontrakteras för en termin i taget samt heltid under sommaren
Start: Enligt överenskommelse
Placering: Cykelfabriken

Nyfiken?
Vill du veta mer om tjänsten? Då ska du kontakta Sofie Gimeson (Chef kundcenter), sofie.gimeson@uppsalahem.se. Vi går igenom ansökningarna löpande så rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Varmt välkommen med din ansökan senast 2024-02-30.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Världens bästa kundtjänstjobb för dig som talar Danska & Norska

Läs mer Jan 29
Är du taggad på att tala i ???? & ???

Talar och skriver du på både Dansk & Norska?

Vill du ha ett roligt jobb i en grym organisation?

Är du hyfsat trevlig? Bra! Nu snackar vi!

Prodea (https://www.prodea.se/) är ett auktoriserat bemanningsföretag med AAA rating. Vi väljer omsorgsfullt våra kunder där vi rekryterar och bemannar guldkorn med stort hjärta. Vi är inga unika snöflingor med flashiga presentationer, fet hemsida eller en unik hisspitch men däremot jobbar vi hårt och tar aldrig kortsiktiga beslut. Det är därför vi har Sveriges bästa kunder och kanske världens bästa kollegor.

Vi gör det enkelt för våra kunder att köpa våra tjänster, utmanar de stora trötta bemanningsföretagen och tar marknadsandelar dagligen och det är därför vi år efter år blir ????Di Gaseller???? och får jobba med bransch ledande kunder.

Här erbjuder vi möjligheten att jobba på kanske Sveriges bästa kundtjänstavdelning. Du kommer att jobba inom e-handel med området förbruknings material.

ARBETSUPPGIFTER
Dina arbetsuppgifter kommer i första hand vara att svara på kunders frågor via mejl,
sociala medier och per telefon. På ett engagerat sätt ska du bidra till att e-
handelskunder blir nöjda med hela sin köp upplevelse.

Övriga arbetsuppgifter kan innebära allt från order- och fakturahantering samt till att bidra till utvecklingen av kundservicen. Vi söker dig som är yrkesstolt och som bryr dig om kunderna, du bör klara av att hålla ett högt tempo och
vara fokuserad på dina arbetsuppgifter.

Ingen tidigare erfarenhet krävs för detta jobb men du måste vara flexibel och med känsla för service.

Språknivån och trevlig tonalitet i kundbemötandet är viktigt för oss och det kommer
att genomföras arbetsprov under rekryteringsprocessen

Benhårda krav

- Har lätt att formulera dig i skrift & tal.

- Läs och skrivförståelse på både Danska & Norska

- Är ordningsam och stresstålig, då arbetstempot ibland är högt.

- Serviceminded.

Starkt meriterande

- Tidigare arbete med kundtjänst.

- Koll på något av följande system????.
- Magento.

- KlarnaCheckout.

- Visma Business.

- Tidigare erfarenhet av service.

Arbetsort: Uppsala C

Ansök nu

Medarbetare till Kundservice i Uppsala

Läs mer Jan 14
Hej din stjärna! Så kul att du hittat oss och att du är nyfiken på jobbet som Kundservicemedarbetare här på Vasakronan. Det här är en fantastisk möjlighet för dig som på riktigt brinner för att leverera kundservice i världsklass. Det kanske låter lite floskligt men att ha höga ambitioner ligger i vårt bolags dna och vi sätter stor stolthet i att på bästa sätt bidra till att förstärka kundupplevelsen för våra hyresgäster.

För dig som är ny för oss är vi ett fastighetsbolag - faktiskt ett av Sveriges största. Och frågar du våra nya kollegor säger i princip alla samma sak. Det är lätt att börja på Vasakronan för vi är vänliga, tar oss tid och är extremt bjussiga med vår kunskap. Här kan du förvänta dig att bli del av en kultur som är öppen, vänlig och inkluderande. Att Vasakronans avkastning går till det allmänna pensionssystemet, och att du på så sätt bidrar till dagens och morgondagens pensioner hoppas vi också att du ser som ett stort plus.

Är du nyfiken på vad några av dina potentiellt nya kollegor tycker om att jobba på Vasakronan? Klicka här och låt dem berätta mer.? (https://vasakronan.se/om-vasakronan/jobba-hos-oss/yrkesroller/)?

Om jobbet

Kundservice är navet i Vasakronans kundkontakt och målet är såklart att ge bästa tänkbara service till våra hyresgäster. Vi tar emot ärenden från alla våra orter - Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala, och varje dag inkommer det runt 450 ärenden via mail, hemsidan eller via telefonsamtal. Det kan vara felanmälningar, men också frågor som vi har bra system för att kunna svara på redan här hos oss. Vi tar även emot och ansvarar för en hel del ärenden själva, vilket i praktiken innebär att vi samarbetar tätt med våra serviceleverantörer så som exempelvis hissfirmor och avfallshanterare.

Som kundservicemedarbetare blir dina huvudsakliga uppgifter att på ett trevligt och proffsigt sätt vägleda våra kunder genom deras ärenden via mail och telefon. Det kan exempelvis handla om frågor kring inomhusklimat, fakturor eller stöttning i att komma igång med återvinning. Arbetet utförs på dagtid. I rollen kommer du även få ett ”eget” ansvarsområde och du ser fram emot att aktivt bidra till att vidareutveckla våra arbetssätt.

Väljer vi varandra blir du del i ett härligt, kunnigt och drivet team om runt sex personer. Vi utgår från vårt kontor i Magasin X i centrala Uppsala; Sveriges största kontorsfastighet byggd med en stomme helt i trä. Här får du en riktigt grym arbetsplats med alla förutsättningar för ett modernt digitalt och varierat arbetssätt som dessutom är byggt för att du ska må så bra som möjligt.

Utveckla och utvecklas med oss

För denna roll behöver du ha fullgjort dina gymnasiestudier. Du har några års erfarenhet av kundnära arbete och är trygg i att uttrycka dig på både svenska och engelska i såväl tal som skrift. Du har även ett digitalt arbetssätt och förmåga och intresse av att lära dig befintliga och nya IT-system. Meriterande är erfarenhet från fastighetsbranschen.

Som person är du kvalitetsmedveten och lösningsorienterad med ett stort fokus på att leverera god service. Du tar ett stort ägarskap över de frågor du ställs inför och förstår vikten av god kommunikation och återkoppling. Slutligen har du ett strukturerat arbetssätt och inte bara gillar att samarbeta och dela kunskap, utan har en vilja att göra det - på absolut bästa sätt!

Välkommen till Vasakronan

För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Anna Nyström, Chef Kundservice, anna.nystrom@vasakronan.se eller 08-7820466. Sista ansökningsdag är den 31 januari. Vi hanterar ansökningar löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Uppsala från Kraftsam Rekrytering & Bemanning AB

Nedan visas andra jobb i Uppsala från Kraftsam Rekrytering & Bemanning AB .

Servicetekniker-Uppsala

Servicetekniker, maskin
Läs mer Jan 11
Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med entreprenadmaskiner? Nu söker vi en servicetekniker till Sverige största återförsäljare av Jon Deere! Sök tjänsten idag!

Din framtid

Som mekaniker hos oss kommer du att ingå i ett kompetent och serviceinriktat team och jobba med service- och reparationer av entreprenadmaskiner. I rollen kommer du att utföra service, felsökningar och reparationer av främst entreprenadmaskiner i varierande storlek.

Tjänsten är stationerad i Uppsala.

Vem är du

Vi söker dig som är ansvarstagande, noggrann och serviceinriktad. Det är viktigt att du trivs med att jobba i arbetslag och besitter bra samarbetsförmåga, meriterande är om du har ett par års erfarenhet från branschen.

Vi ser att du har ett stort intresse för teknik, är nyfiken och lösningsfokuserad. Du vill bli en del i ett väl sammansvetsat gäng och vill hålla en hög kvalitet i allt du gör. Krav för tjänsten är att du besitter B-Körkort, har en fordonsteknisk eller likvärdig utbildning, samt har en god engelska då tjänsten kräver att man ska kunna läsa och förstå manualer på engelska.

Vi lägger stor vikt gällande dina personliga egenskaper så som noggrannhet, samarbetsförmåga, samt att du har en positiv inställning.

Vad erbjuder kunden

Kunden erbjuder löpande utbildningar för att följa branschens utveckling och kundernas framtida önskemål. De värdesätter hög medarbetarnöjdhet och främjar god hälsa och erbjuder bland annat friskvårdsbidrag och företagshälsovård. De är kollektivanslutna med tjänstepension.

De erbjuder ett spännande arbete i en organisation med starka framtidsutsikter.

Har du frågor om tjänsten, vänliga kontakta ansvarig rekryterare Patricia Contreras på patricia.contreras@kraftsam.se

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Servicetekniker-Uppsala

Servicetekniker, maskin
Läs mer Nov 14
Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med lantbruksmaskiner? Nu finns möjligheten att söka rollen som Servicetekniker hos Green Deer!

Om företaget

Green Deer är Sveriges största återförsäljare av John Deere samt är en av Sveriges största aktörer av försäljning och eftermarknad av lantbruksmaskiner. John Deeres stora fokus på eftermarknaden ställer höga krav på återförsäljarorganisationen varpå Green Deer avser att alltid ligga i framkant vad gäller engagemang och professionalitet för att klara de högt ställda kraven från leverantören och kunden.

Din framtid

Som mekaniker hos oss kommer du att ingå i ett kompetent och serviceinriktat team och jobba med service- och reparationer av lantbruksmaskiner. I rollen kommer du att utföra service, felsökningar och reparationer av främst lantbruksmaskiner i varierande storlek.

Tjänsten är stationerad i Uppsala.

Vem är du

Vi söker dig som är ansvarstagande, noggrann och serviceinriktad. Det är viktigt att du trivs med att jobba i arbetslag och besitter bra samarbetsförmåga, meriterande är om du har ett par års erfarenhet från branschen.

Vi ser att du har ett stort intresse för teknik, är nyfiken och lösningsfokuserad. Du vill bli en del i ett väl sammansvetsat gäng och vill hålla en hög kvalitet i allt du gör. Krav för tjänsten är att du besitter B-Körkort, har en fordonsteknisk eller likvärdig utbildning, samt har en god engelska då tjänsten kräver att man ska kunna läsa och förstå manualer på engelska.

Vi lägger stor vikt gällande dina personliga egenskaper så som noggrannhet, samarbetsförmåga, samt att du har en positiv inställning.

Vad erbjuder Green Deer

Vi erbjuder löpande utbildningar för att följa branschens utveckling och kundernas framtida önskemål. Vi värdesätter hög medarbetarnöjdhet och främjar god hälsa och erbjuder bland annat friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Vi är kollektivanslutna med tjänstepension.

Vi erbjuder ett spännande arbete i en organisation med starka framtidsutsikter.

Green Deer har ett samarbete med Kraftsam Rekrytering och Bemanning, så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt.

Har du frågor om tjänsten, vänliga kontakta ansvarig rekryterare Patricia Contreras på patricia.contreras@kraftsam.se

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Teamlead inom Kundsupport

Teamledare
Läs mer Apr 20
Bli en del av vårt växande team på MyCamper, den största plattformen för campingfordonsuthyrning i Norden och Schweiz, och ta en ledande roll i vårt kundsupportteam. Vi söker en erfaren och driven person som kan säkerställa effektiv och högkvalitativ kundservice, samtidigt som du hjälper oss att kontinuerligt förbättra vår verksamhet. På MyCamper tror vi på frihet och oförglömliga campingupplevelser för alla.

Arbetsuppgifter
Hantera kundförfrågningar via telefon, e-post och sociala medier.
Ledning av det nordiska kundsupportteamet för att säkerställa effektiv daglig verksamhet.
Leverera en kundupplevelse i världsklass och kontinuerligt återkoppla problem till organisationen för ständiga förbättringar.
Sätta upp och följa relevanta KPI:er för kundservice.


Vi söker en person som har erfarenhet av kundservice och goda IT-kunskaper. Du är en ansvarsfull och ambitiös person som vill växa i rollen och ta på dig större ansvar. Det är viktigt att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift och om du talar något annat nordiskt språk är det en fördel. Vi ser att du har gärna något års erfarenhet av att leda personal.

Vi erbjuder bland annat
Möjlighet att vara en del av en snabbväxande startup med stark entreprenörsanda och passion.
Karriärmöjligheter och möjlighet att ta på sig större ansvar.
Arbeta på vårt moderna nordiska kontor i Uppsala, med resor till Schweiz för teamevent.
Möjlighet att arbeta varifrån du vill en månad per år.
Friskvårdsbudget på 5 000 SEK per år.
Möjlighet till mindre än 100% arbetstid under vinterhalvåret.


Vänligen skicka ditt CV och personligt brev. Vi kommer att granska din ansökan inom en vecka och bjuda in dig till en intervju om vi tror att din profil passar vår verksamhet. I denna rekrytering samarbetar Mycamper med Kraftsam Rekrytering och Bemanning. Vid frågor är du välkommen att kontakta Amir på amir@kraftsam.se

Tack för din ansökan!

Ansök nu

Teamlead inom Kundsupport

Teamledare
Läs mer Apr 8
Bli en del av vårt växande team på MyCamper, den största plattformen för campingfordonsuthyrning i Norden och Schweiz, och ta en ledande roll i vårt kundsupportteam. Vi söker en erfaren och driven person som kan säkerställa effektiv och högkvalitativ kundservice, samtidigt som du hjälper oss att kontinuerligt förbättra vår verksamhet. På MyCamper tror vi på frihet och oförglömliga campingupplevelser för alla.

Arbetsuppgifter
Hantera kundförfrågningar via telefon, e-post och sociala medier.
Ledning av det nordiska kundsupportteamet för att säkerställa effektiv daglig verksamhet.
Leverera en kundupplevelse i världsklass och kontinuerligt återkoppla problem till organisationen för ständiga förbättringar.
Sätta upp och följa relevanta KPI:er för kundservice.


Vi söker en person som har erfarenhet av kundservice och goda IT-kunskaper. Du är en ansvarsfull och ambitiös person som vill växa i rollen och ta på dig större ansvar. Det är viktigt att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift och om du talar något annat nordiskt språk är det en fördel. Vi ser att du har gärna något års erfarenhet av att leda personal.

Vi erbjuder bland annat
Möjlighet att vara en del av en snabbväxande startup med stark entreprenörsanda och passion.
Karriärmöjligheter och möjlighet att ta på sig större ansvar.
Arbeta på vårt moderna nordiska kontor i Uppsala, med resor till Schweiz för teamevent.
Möjlighet att arbeta varifrån du vill en månad per år.
Friskvårdsbudget på 5 000 SEK per år.
Möjlighet till mindre än 100% arbetstid under vinterhalvåret.


Vänligen skicka ditt CV och personligt brev. Vi kommer att granska din ansökan inom en vecka och bjuda in dig till en intervju om vi tror att din profil passar vår verksamhet. I denna rekrytering samarbetar Mycamper med Kraftsam Rekrytering och Bemanning. Vid frågor är du välkommen att kontakta Amir på amir@kraftsam.se

Tack för din ansökan!

Ansök nu

Norsktalande kundsupport till MyCamper

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 23
Om tjänsten

Vi söker en norsktalande medarbetare till vår kundtjänst. Här får du möjligheten att utveckla ditt kundbemötande i en snabbt växande startup-miljö där allas insats är viktiga. MyCampers verksamhet är säsongsbetonad och så även behovet av kundtjänst. Tjänsten är därför från april till september. Du kan jobba med detta från vårt kontor i Uppsala. Rollen kommer att vara på heltid under campingsäsongen som sträcker sig från april till september. Efter campingsäsongens slut hoppas vi att vi kan förlänga rollen på heltid eller vid behov byta till en deltidsroll.

Dina arbetsuppgifter

Dina arbetsuppgifter kommer främst att bestå av att besvara ärenden från kunder via telefon, mail samt sociala medier. De vanligaste ärendena består av att hjälpa användarna med onboarding och bokningsrelaterade frågor. Du kommer att ingå i ett kundtjänstteam som löser problem tillsammans men där du har den primära kontakten med våra norsktalande användare.

Om MyCamper

MyCamper är en delningsplattform för husbilar och husvagnar där privatpersoner kan hyra ut sina fordon tryggt och enkelt. MyCamper finns i Sverige, Danmark, Norge, Finland och Schweiz. Läs mer om MyCamper på https://mycamper.com/se

Din profil

Norska som modersmål samt goda kunskaper i engelska i såväl tal som skrift. Förstår du svenska väl är det ett plus.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med service.
God IT- och systemvana.


Övrig information

Start: April 2023

Omfattning: Heltid fram till september.

Plats: Kontoret i Uppsala

Lön: Enligt överenskommelse

Ansökan 

Urval och intervjuer sker löpande, tillträde är omgående så ansök snarast möjligt med CV och personligt brev där du kort beskriver varför du passar för tjänsten.

Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare på amir@kraftsam.se



Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Norsktalande kundsupport till MyCamper

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 6
Om tjänsten

Vi söker en norsktalande medarbetare till vår kundtjänst. Här får du möjligheten att utveckla ditt kundbemötande i en snabbt växande startup-miljö där allas insats är viktiga. MyCampers verksamhet är säsongsbetonad och så även behovet av kundtjänst. Tjänsten är därför från april till september. Du kan jobba med detta från vårt kontor i Uppsala. Rollen kommer att vara på heltid under campingsäsongen som sträcker sig från april till september. Efter campingsäsongens slut hoppas vi att vi kan förlänga rollen på heltid eller vid behov byta till en deltidsroll.

Dina arbetsuppgifter

Dina arbetsuppgifter kommer främst att bestå av att besvara ärenden från kunder via telefon, mail samt sociala medier. De vanligaste ärendena består av att hjälpa användarna med onboarding och bokningsrelaterade frågor. Du kommer att ingå i ett kundtjänstteam som löser problem tillsammans men där du har den primära kontakten med våra norsktalande användare.

Om MyCamper

MyCamper är en delningsplattform för husbilar och husvagnar där privatpersoner kan hyra ut sina fordon tryggt och enkelt. MyCamper finns i Sverige, Danmark, Norge, Finland och Schweiz. Läs mer om MyCamper på https://mycamper.com/se

Din profil

Norska som modersmål samt goda kunskaper i engelska i såväl tal som skrift. Förstår du svenska väl är det ett plus.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med service.
God IT- och systemvana.


Övrig information

Start: April 2023

Omfattning: Heltid fram till september.

Plats: Kontoret i Uppsala

Lön: Enligt överenskommelse

Ansökan 

Urval och intervjuer sker löpande, tillträde är omgående så ansök snarast möjligt med CV och personligt brev där du kort beskriver varför du passar för tjänsten.

Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare på amir@kraftsam.se



Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu