Uppsala: Utveckla din säljkarriär hemifrån - Telenors Kundtjänst hos Webhelp

Hitta ansökningsinfo om jobbet Utveckla din säljkarriär hemifrån - Telenors Kundtjänst hos Webhelp i Uppsala. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Uppsala inom den kategorin.

Publicerad: 2021-11-10 // Varaktighet: Heltid

Hos Webhelp hittar vi den bästa lösningen för varje Telenor kund och gör alltid det komplicerade enkelt. Intresserad av ett hemmajobb med säljande kundtjänst och provision utan tak? Sök nu!
På Telenors säljande kundtjänst kommer du att ta hand om inkommande samtal...
När Telenors redan befintliga kunder ringer in och har frågor om beställningar, fakturor, erbjudanden med mera så ger det dig möjligheten att lyssna efter deras behov och sen erbjuda dem produkter och tjänster som de saknar. Allt som en naturlig del av samtalet.
Du kommer att en del av ett dynamiskt team med trevliga människor, en del finns på våra kontor, andra i olika delar av landet. Kanske din granne är en!
Det är ett gäng drivna kollegor som alla har viljan att vinna, ni jobbar tillsammans mot uppsatta mål, utvecklas tillsammans och når nya höjder tillsammans! Och ni har kul när ni gör det!
Viktigast av allt, du kommer alltid att ha din teamleader nära till hands, hen ser till att du får det stöd och den utbildning du behöver, och att din personliga utveckling står i fokus hos oss.
Vi erbjuder dig en internationell arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter i...
Ett snabbt växande företag med mer än 60 000 kollegor i 40 länder. Blir du vår kollega kommer du att starta tjänsten med en gedigen utbildning i kunddialog, ärendehantering och försäljning. Hos oss kommer du garanterat att utveckla din förmåga att lyssna aktivt, sälja tjänster och att samarbeta!
Förmåner:
Fast månadslön + provision utan tak
Kollektivavtal med Unionen
Friskvårdsbidrag
Utvecklingsmöjligheter

Är du driven, strukturerad, tycket om att lära dig nytt och...
Gillar att arbeta mot mätbara mål?
Tycker om att ha kontakt med folk och har lätt för att samarbeta?
Har erfarenhet av försäljning så är det meriterande
Är van att hantera olika program på dator?
Kan prestera en kombinationen av god service och försäljning?
Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)?
Talar flytande Svenska och känner sig bekväm med engelska?

Passar det in på dig? Sök nu!
Första tiden på Webhelp kommer att vara dedikerad till din utbildning...
När du anställs hos oss kommer du först av allt att få en gedigen grundutbildning på heltid, utbildningen kommer att ske helt på distans. Under utbildningen fokuserar vi på att förbereda dig som nyanställd på allra bästa sätt så att du känner dig trygg i din arbetsroll.
Ta första steget i en resa med Webhelp - Sänd ditt cv nu!
START: 2021-12-06
PLACERINGSORT: Där du bor i Sverige, organisatoriskt kommer du att tillhöra vårat kontor i Norrköping
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidare, heltid
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, måndag - fredag 08:00-18:00
SISTA DAG FÖR ANSÖKAN: 2021-11-19
Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
#jobbjustnu
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Uppsala som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Uppsala som Kundtjänstmedarbetare.

2nd Line Support Specialist

Läs mer Apr 18
Nytt
Om Caspeco Dagens Caspeco uppstod år 2006 – i mötet mellan en legendarisk krögare och en smart Uppsala-student. Per Söderqvist hade drivit ett antal populära krogar, men med blandad ekonomisk framgång. När han drev krog i Uppsala tog han in en sommarpraktikant för att hjälpa honom att få koll på utgifter, inkomster, marginaler och bemanning. Med hjälp av ett egenutvecklat excel-ark kunde Per Söderqvist över en natt få en helt ny överblick – och lönsamheten steg.
Idag erbjuder Caspeco ett restaurangsystem för krogar- och upplevelseindustrin. Våra produkter består av Bokning, Kassa, Personal och Analys. Bolaget består idag av cirka 180 medarbetare, 2500 kunder i en organisation där beslutsvägarna är korta, varje medarbetare gör skillnad, och nya idéer och initiativ premieras. Nu söker vi efter en 2nd line support specialist inom området Guest för vår fortsatta tillväxtresa.
Din rollSom 2nd Line Support Specialist kommer du att spela en nyckelroll i att leverera högkvalitativ teknisk support och kundservice för våra produkter inom bokning och kassa, det vi kallar Guest. Du kommer att vara den primära kontaktpunkten för mer komplexa tekniska ärenden och vara ansvarig för att utföra djupare felsökning och utredning för att säkerställa snabba och effektiva lösningar åt våra kunder.
Ansvarsområden inkluderar:
Leverera 2nd line support för våra kunder inom områdena kassa och bokning, inklusive vår moderna iPad-baserade kassalösning, våra beställningslösningar i app och på webb samt vårt avancerade bokningssystem.
Utföra djupare felsökning och utredning av tekniska problem, agera som eskaleringspunkt till 3rd line support eller Research & Development (R&D).
Genomföra kundutbildningar vid förfrågan för att säkerställa att kunderna är bekanta med systemets funktioner och användning.

KvalifikationerVi söker dig som trivs att arbeta i en dynamisk miljö med varierande arbetsuppgifter. Du är utåtriktad och brinner för kundkontakt och support. Du trivs med att arbeta självständigt och ta egna initiativ och prioritera för att hjälpa kunden på bästa sätt. Rollen kräver att du är flexibel och pedagogisk och kan arbeta i ett stundvis högt tempo. Andra personliga egenskaper som vi värdesätter högt till denna roll är strukturerad, samarbetsvillig, noggrann, nyfiken och prestigelös. Vi ser även att du har:
Erfarenhet av arbete med boknings- och kassasystem är starkt meriterande, särskilt om du har erfarenhet av vårt eget system.
Förmåga att undersöka och lösa avvikelser i rapporter och annat material.
Stark teknisk förståelse och felsökningsfärdigheter krävs, inklusive arbete med olika system och nätverksmiljöer.
Flytande svenska och goda kunskaper i engelska är ett krav för att hantera internationella kunder.
Erfarenhet från besöksnäringen och tidigare arbete med automationer av arbetsuppgifter är meriterande.

Vårt erbjudandeVi erbjuder en bred och utvecklande roll där du får möjlighet att växa och utmanas i din yrkesroll. Du kommer att ingå i ett sammansvetsat team med god stämning och högt i tak. Ni delar erfarenheter med varandra och har ett nära samarbete. Hos oss på Caspeco är varje individ en viktig pelare till vår framgång och vi ger stor frihet under ansvar i din yrkesroll. Vi har kollektivavtal och erbjuder bra och marknadsmässiga villkor.
Tycker du att det låter som en roll för dig? Välkommen med din ansökan idag. Urval sker löpande.

Ansök nu

Världens bästa kundtjänstjobb för dig som talar Finska

Läs mer Apr 12
Är du taggad på att tala i & ?
Talar och skriverdu på finska & svenska?
Vill du ha ett roligt jobb i en grym organisation?
Är du hyfsat trevlig? Bra! Nu snackar vi!
Prodea är ett auktoriserat bemanningsföretag med AAA rating. Vi väljer omsorgsfullt våra kunder där vi rekryterar och bemannar guldkorn med stort hjärta. Vi är inga unika snöflingor med flashiga presentationer, fet hemsida eller en unik hisspitch men däremot jobbar vi hårt och tar aldrig kortsiktiga beslut. Det är därför vi har Sveriges bästa kunder och kanske världens bästa kollegor.
Vi gör det enkelt för våra kunder att köpa våra tjänster, utmanar de stora trötta bemanningsföretagen och tar marknadsandelar dagligen och det är därför vi år efter år blirDi Gaseller och får jobba med bransch ledande kunder.
Här erbjuder vi möjligheten att jobba på kanske Sveriges bästa kundtjänstavdelning. Du kommer att jobba inom e-handel med områdetförbruknings material.
ARBETSUPPGIFTERDina arbetsuppgifter kommer i första hand vara att svara på kunders frågor via mejl,sociala medier och per telefon. På ett engagerat sätt ska du bidra till att e-handelskunder blir nöjda med hela sin köp upplevelse.
Övriga arbetsuppgifter kan innebära allt från order- och fakturahantering samt till att bidra till utvecklingen av kundservicen. Vi söker dig som är yrkesstolt och som bryr dig om kunderna, du bör klara av att hålla ett högt tempo ochvara fokuserad på dina arbetsuppgifter.
Ingen tidigare erfarenhet krävs för detta jobb men du måste vara flexibel och med känsla för service.
Språknivån och trevlig tonalitet i kundbemötandet är viktigt för oss och det kommeratt genomföras arbetsprov under rekryteringsprocessen
Benhårda krav
Har lätt att formulera dig i skrift & tal.
Läs och skrivförståelse i svenska & finska.
Är ordningsam och stresstålig, då arbetstempot ibland är högt.
Serviceminded.

Starkt meriterande
Tidigare arbete med kundtjänst.
Koll på något av följande system. Magento.
KlarnaCheckout.
Visma Business.
Tidigare erfarenhet av service.


Arbetsort: Uppsala C

Ansök nu

Servicerådgivare BMW

Läs mer Apr 2
Vi söker fler medarbetare som tycker det är lika roligt som vi att ge kunder en unik bilupplevelse.Här kommer du ingå i ett team bestående av 4 Servicerådgivare som rapporterar till Teamledare – ett mindre team då vi tror på närhet till chef, löpande feedback och att varje medarbetares bidrag syns och uppmärksammas. Vi är stolta över att återigen blivit certifierade som en Great Place to Work- ta chansen och bli en del av vårt härliga team!
Rollen
Du kommer ha en viktig roll i mötet med våra kunder och leverans av högkvalitativt servicearbete, där du har ett brett ansvar med varierande arbetsuppgifter. Huvudsakliga ansvarsområden innefattar bl.a:
Självständigt driva egna kundärenden och arbetsorders och tillse att kunderna får bästa möjliga stöd, rådgivning och bemötande genom hela serviceprocessen. Från initial kontakt med kund och en korrekt behovsanalys till anpassat erbjudande av tjänster och leverans av utfört arbete.
Administrera, boka och planera arbetsorders till verkstaden, samt säkerställa att arbetsorderna är korrekta och kompletta.
Upprätta betalplaner för kund i enlighet med fastställda rutiner.
Hantera administration kring försäkrings-/garantihantering samt prissättning och fakturering.
Vem är du?
Vi söker dig med tidigare erfarenhet från motorbranschen, och som har god förståelse för hur arbetsflödet ser ut i en kundmottagning. I och med de interna och externa kontaktytorna befattningen kräver behöver du behärska svenska flytande i tal och skrift. Vi ser också att du har en relevant gymnasial utbildning, god datavana samt B-körkort. Erfarenhet av kundvård och klagomålshantering även inom närliggande branscher är meriterande. Vidare är det också meriterande om du tidigare arbetat i programmen Kobra och/eller Cabas.
Vårt fokus finns hos kunderna och på att tillgodose deras behov genom ett professionellt bemötande, vi ordnar allt – alltid. Vi lägger därför stor vikt vid personliga egenskaper. Vi ser att du är strukturerad samt att du trivs med varierande arbetsuppgifter och stundtals högt tempo. Vidare ser vi också att du är ansvarsfull med ett problemlösande och flexibelt arbetssätt där du själv planerar och prioriterar dina arbetsuppgifter. Viktigt är också att du är samarbetsinriktad med intresse och förmåga att hjälpa och stötta andra.
Om du blir en av oss
Vi tycker att våra duktiga medarbetare är viktigast för vår framgång. Vi lägger därför stor vikt vid att vår personal ska trivas och arbetar aktivt för en stark teamkänsla och individuell utveckling. Vi erbjuder:
En trevlig och utvecklande arbetsmiljö i en mycket stark och expansiv koncern med spännande produkter.
Kunniga och engagerade kollegor som stöttar varandra i arbetsuppgifterna.
Kontinuerlig och utveckling i rollen och inom organisationen.
Personalförmåner i form av bl.a. friskvårdsbidrag, förskottssemester, personalrabatter etc.
Ansökan
Vi ser fram emot att tillsätta tjänsten omgående, intervjuer kommer därför hållas löpande. Ansök därför redan idag via länken nedan, dock senast den 20240505.Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Team Leader Björn Jangborg via bjorn.jangborg@bavariabil.se, 018-4184546 eller Servicechef Ilkka Gumse via ilkka.gumse@bavariabil.se, 018-4184518.
Välkommen med din ansökan!
Sökord: Kundmottagare / Servicerådgivare / Frontmedarbetare

Ansök nu

Världens bästa kundtjänstjobb för dig som talar Finska

Läs mer Mar 4
Är du taggad på att tala i ???? & ???

Talar och skriver du på finska & svenska?

Vill du ha ett roligt jobb i en grym organisation?

Är du hyfsat trevlig? Bra! Nu snackar vi!

Prodea (https://www.prodea.se/) är ett auktoriserat bemanningsföretag med AAA rating. Vi väljer omsorgsfullt våra kunder där vi rekryterar och bemannar guldkorn med stort hjärta. Vi är inga unika snöflingor med flashiga presentationer, fet hemsida eller en unik hisspitch men däremot jobbar vi hårt och tar aldrig kortsiktiga beslut. Det är därför vi har Sveriges bästa kunder och kanske världens bästa kollegor.

Vi gör det enkelt för våra kunder att köpa våra tjänster, utmanar de stora trötta bemanningsföretagen och tar marknadsandelar dagligen och det är därför vi år efter år blir ????Di Gaseller???? och får jobba med bransch ledande kunder.

Här erbjuder vi möjligheten att jobba på kanske Sveriges bästa kundtjänstavdelning. Du kommer att jobba inom e-handel med området förbruknings material.

ARBETSUPPGIFTER
Dina arbetsuppgifter kommer i första hand vara att svara på kunders frågor via mejl,
sociala medier och per telefon. På ett engagerat sätt ska du bidra till att e-
handelskunder blir nöjda med hela sin köp upplevelse.

Övriga arbetsuppgifter kan innebära allt från order- och fakturahantering samt till att bidra till utvecklingen av kundservicen. Vi söker dig som är yrkesstolt och som bryr dig om kunderna, du bör klara av att hålla ett högt tempo och
vara fokuserad på dina arbetsuppgifter.

Ingen tidigare erfarenhet krävs för detta jobb men du måste vara flexibel och med känsla för service.

Språknivån och trevlig tonalitet i kundbemötandet är viktigt för oss och det kommer
att genomföras arbetsprov under rekryteringsprocessen

Benhårda krav

- Har lätt att formulera dig i skrift & tal.

- Läs och skrivförståelse i svenska & finska.

- Är ordningsam och stresstålig, då arbetstempot ibland är högt.

- Serviceminded.

Starkt meriterande

- Tidigare arbete med kundtjänst.

- Koll på något av följande system????.
- Magento.

- KlarnaCheckout.

- Visma Business.

- Tidigare erfarenhet av service.

Arbetsort: Uppsala C

Ansök nu

Världens bästa kundtjänstjobb för dig som talar Finska

Läs mer Mar 8
Är du taggad på att tala i ???? & ???

Talar och skriver du på finska & svenska?

Vill du ha ett roligt jobb i en grym organisation?

Är du hyfsat trevlig? Bra! Nu snackar vi!

Prodea (https://www.prodea.se/) är ett auktoriserat bemanningsföretag med AAA rating. Vi väljer omsorgsfullt våra kunder där vi rekryterar och bemannar guldkorn med stort hjärta. Vi är inga unika snöflingor med flashiga presentationer, fet hemsida eller en unik hisspitch men däremot jobbar vi hårt och tar aldrig kortsiktiga beslut. Det är därför vi har Sveriges bästa kunder och kanske världens bästa kollegor.

Vi gör det enkelt för våra kunder att köpa våra tjänster, utmanar de stora trötta bemanningsföretagen och tar marknadsandelar dagligen och det är därför vi år efter år blir ????Di Gaseller???? och får jobba med bransch ledande kunder.

Här erbjuder vi möjligheten att jobba på kanske Sveriges bästa kundtjänstavdelning. Du kommer att jobba inom e-handel med området förbruknings material.

ARBETSUPPGIFTER
Dina arbetsuppgifter kommer i första hand vara att svara på kunders frågor via mejl,
sociala medier och per telefon. På ett engagerat sätt ska du bidra till att e-
handelskunder blir nöjda med hela sin köp upplevelse.

Övriga arbetsuppgifter kan innebära allt från order- och fakturahantering samt till att bidra till utvecklingen av kundservicen. Vi söker dig som är yrkesstolt och som bryr dig om kunderna, du bör klara av att hålla ett högt tempo och
vara fokuserad på dina arbetsuppgifter.

Ingen tidigare erfarenhet krävs för detta jobb men du måste vara flexibel och med känsla för service.

Språknivån och trevlig tonalitet i kundbemötandet är viktigt för oss och det kommer
att genomföras arbetsprov under rekryteringsprocessen

Benhårda krav

- Har lätt att formulera dig i skrift & tal.

- Läs och skrivförståelse i svenska & finska.

- Är ordningsam och stresstålig, då arbetstempot ibland är högt.

- Serviceminded.

Starkt meriterande

- Tidigare arbete med kundtjänst.

- Koll på något av följande system????.
- Magento.

- KlarnaCheckout.

- Visma Business.

- Tidigare erfarenhet av service.

Arbetsort: Uppsala C

Ansök nu

Andra jobb i Uppsala från Webhelp Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Uppsala från Webhelp Sweden AB .

Jobba med kundtjänst för Tele2 hemifrån!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 22
Kom och bli en del av vårt härliga team på Webhelp!
Tycker du om att hjälpa andra? Är du social och en problemlösare som gillar att jobba mot uppsatta mål? Då söker vi dig! För att lyckas och trivas i denna tjänst behöver du inte ha någon tidigare kunskap eller erfarenhet om varesig kundservice eller försäljning - vi är övertygade om att med rätt inställning och engagemang kan vem som helst lyckas med vad som helst! Vi rekryterar nu med start den 7:e Augusti! I denna tjänst har du möjlighet att välja anställningsgrad utifrån vad som passar dig bäst, antingen 80% eller 100%!
Om tjänsten
I den här tjänsten kommer du att arbeta med allt ifrån kundservice, teknisk support och försäljning. Du kommer att ge kundservice till Tele2 och Boxers kunder genom att svara på inkommande kundsamtal. Försäljning är en naturlig del av varje samtal, det skapar förutsättningar att skräddarsy anpassade lösningar utifrån varje kunds behov. Du blir en del av ett team om mellan 15 till 18 personer som gemensamt arbetar mot tydliga mål som kontinuerligt följs upp för att främja din och teamets utveckling.


För att få en stabil grund att stå på inleder vi tjänsten med en betald utbildning på heltid som är 2 veckor lång och 3 dagars utbildning inom teknisk support.
Utbildningen varvar teoretiska och praktiska moment inom allmän kundservice, fakturafrågor och teknisk support. Under utbildningen kommer du att arbeta heltid för att du ska känna dig trygg och säker i din arbetsroll.
_____________________________________________________________________________________
Detta erbjuder vi dig!
???? Betald utbildning
????Kompetensutveckling
???? Provision utan tak
????????? Kontinuerlig uppföljning och coachning
???? Personalrabatt på mobilabonnemang
För att vara aktuell för denna tjänst uppfyller du följande kriterier:
?? Godkända betyg i Svenska A/1 och Engelska A/5
?? Du har fyllt 18 år
?? Du kan uppge 1-2 referenser
??Kan arbeta från din folkbokförda adress
_____________________________________________________________________________________
START: 2023-08-07
PLACERINGSORT: Hemifrån, på din folkbokförda adress
ANSTÄLLNINGSFORM: Vi erbjuder fasta anställningar med möjlighet att arbeta antingen 80% eller 100%. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, mån-fre 07:45-19:15, lördag 08:45-15:15
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-07-28
Urval sker löpande så vänta inte med att söka!
_____________________________________________________________________________________
Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.?
Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
#swedish

Ansök nu

Webhelp söker en Facility Assistant till huvudkontoret i Solna!

Kontorsreceptionist
Läs mer Jun 7
Som Facility Assistant på vårt "Flagship Office" i Solna är du Webhelps ansiktet utåt och påverkar våra kunders, kollegors och besökares första intryck av Webhelp som företag. Vi letar nu efter en välkomnande, engagerad och ansvarstagande person som inser vikten av sin roll och dess betydelse för oss som företag!
Om rollen som Facility Assistant
I rollen som Facility Assistant är du en central person och ansikte utåt såväl internt som externt! Det är din arbetsuppgift att se till att kontoret i alla dess beståndsdelar fungerar och är i snyggt skick. Vidare förväntas att du arbetar proaktivt med hålla lokalerna trivsamma och funktionella. Din roll och insats är av största vikt samt förväntas bidra till en trivsam, lönsam och effektiv arbetsplats. Detta ställer således höga krav på din förmåga att se helhetsbilden, att agera på stort som smått samt att sätta dig in i vad som behöver göras såväl i närtid som på lång sikt - du är navet för kontoret och har stor inverkan på den dagliga verksamheten.
Vi ser att du trivs i rollen som Point of Contact och att vara i händelsernas centrum! Du är relationsskapande, duktig på att se saker ur ett helikopterperspektiv samt innehar förmågan att självständigt kunna strukturera, prioritera och utföra ditt dagliga arbete. Din närmsta arbetsgrupp består av våra Facility Assistants på övriga kontor runt om i Skandinavien och du rapporterar till Facility Operations Manager.

Exempel på arbetsuppgifter inom Facility Assistants ansvarsområde
Att stötta kollegor inom organisationen i administrativa uppgifter.
Vara kontaktperson för leverantörer, hyresvärd och driftansvarig.
Att vara driftansvarig för diverse servicetjänster kopplat till lokalerna såsom städtjänst, postmottagning och avtalsbaserad utrustning.
Ansvarig för delar av säkerheten på kontoret gällandes brandsäkerhet, åtkomst till lokalerna samt inbrottssäkerhet.
Övergripande ansvar över inventarier på kontoret såsom kontorsmaterial, kaffe och fruktleveranser.
Representera Webhelp tillsammans med besöksmottagare vid externa eller interna kontorsbesök.

_____________________________________________________________________________________
START: Tillsättning snarast, enligt överenskommelse.
PLACERINGSORT: Webhelps huvudkontor i Solna.
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltidsanställning (provanställning tillämpas initialt).
ARBETSTIDER: Vardagar 08:00-17:00.
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Ansökningar kommer att hanteras löpande, skicka gärna in din ansökan redan idag!
_____________________________________________________________________________________
Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, vars kontaktuppgifter du återfinner längre ned i annonsen! Varmt välkommen med din ansökan!
Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 110'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 60+ countries.
Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
#swedish

Ansök nu

Jobba hemifrån för Telenors säljande kundservice!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 11
Blir du en av våra medarbetare kommer du tillhöra ett team med drivna kollegor som precis som du brinner för kundservice och försäljning.
Som medarbetare inom Telenors kundservice arbetar du med inkommande samtal från Telenors befintliga kunder där du hanterar ärenden inom faktura- och leveransfrågor och andra abonnemangsfrågor. Våra kunder ska alltid få en bra upplevelse och ett trevligt bemötande när de ringer in till oss, samtidigt som du är effektiv i ditt arbete. Vi strävar alltid efter att leverera service i världsklass!
Du kommer arbeta i en säljande kundservice, vilket innnebär att försäljning kommer vara en naturlig del i ditt dagliga arbete. Du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning, vi tror att med rätt inställning så kommer man långt! Hos oss får du en gedigen grundutbildning där vi ger dig alla verktyg som du behöver för att lyckas i din roll!
För att trivas hos oss är du en engagerad och social medarbetare och lagspelare. Vi tror på att framgång nås genom samarbete! Det viktigaste för oss är inte vad du gjort innan utan att du har viljan och engagemanget att lära dig nya saker!

Vi söker dig som....
Brinner för att ge kundservice i världsklass och trivs med att försäljning är en naturlig del i varje samtal
Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)
Talar flytande Svenska och du känner dig bekväm med att ta ett samtal på engelska
Inte förekommer i belastningsregistret


Vad vi erbjuder!
Kontinuerlig uppföljning och coachning
Friskvårdsbidrag
Kollektivavtal med Unionen, vilket är en självklarhet för oss.
Goda chanser till utveckling med interna karriärsmöjligheter!

Vi är idag den tredje största kundtjänstleverantören i världen där vi strävar efter att nå toppen - det gör vi gärna tillsammans med dig! Stämningen dagligen är energisk, öppen och positiv. Medarbetarna delar med sig av erfarenheter och tips som kan underlätta arbetet och bidrar till en god stämning. För att stärka sammanhållningen i våra team anordnas det med jämna mellanrum aktiviteter och gemensamma tävlingar.

Viktigt gällande hemarbete:
Vi bryr oss om våra medarbetares välmående och arbetsmiljö. Eftersom detta är ett jobb där det finns möjlighet att arbeta hemifrån så kommer vi under processens gång att säkerställa att din hemmamiljö är i linje med Webhelps standard gällande WFH-krav. Vår standard behöver efterföljas för att få en anställning.

START: 2023-06-12
PLACERINGSORT: Kontoret i Norrköping, alternativt hemifrån (från din folkbokförda adress i Sverige)
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, tillsvidare
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna 08:00-18.00, måndag-fredag.
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-06-02

Ansök nu

Jobba med Teknisk Kundsupport hemifrån på Telenor!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 12
Bli en del av vårt team på Webhelp!
Är du en problemlösare som drivs av att hjälpa andra? Har du ett intresse för Teknik eller vill utvecklas inom det? Då söker vi dig!
Nu söker vi på Telenor härliga medarbetare för start 2023-06-12!
Om tjänsten:
Som medarbetare på kundsupporten arbetar du med att lösa olika tekniska ärenden som Telenors kunder ringer in om. Du tar emot inkommande samtal från befintliga kunder rörande frågor som kan gälla deras fiberbredband, bredband via telejacket, leveransfrågor, TV-tjänster etc. Utöver teknisk support kommer du att till viss del arbeta med mersälj till befintliga kunder.
Du startar din resa hos oss med en gedigen betald grundutbildning om 2 månader där du får de verktyg du behöver för att känna dig trygg med arbetsuppgifterna och din roll.
Det är meriterande ifall du har jobbat med kundbemötande eller service tidigare men absolut inget krav! Du behöver inte heller ha jobbat med teknisk support innan för att kunna klara av rollen, det viktigaste är att du besitter viljan och engagemanget att lära dig nya saker!
Vad kan vi erbjuda dig?
?? Fast månadslön samt provision utan tak
?? Kollektivavtal med Unionen
?? Friskvårdsbidrag
?? Kontinuerlig uppföljning och coachning
?? Personalrabatt på våra tjänster


Du behöver...
?? Ha godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)
?? Fyllt 18 år
?? Kunna uppge 1-2 referenser
?? Kunna arbeta ifrån din folkbokförda adress

Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så ta chansen och sök nu!
___________________________________________________________________________________
???? VIKTIGT GÄLLANDE HEMARBETE:
Vi bryr oss om våra anställdas välmående och arbetsmiljö. Eftersom detta är ett jobb där du arbetar hemifrån kommer vi under processen att ställa frågor till dig och du måste kunna följa Webhelps standard och krav gällande hemarbete för att kunna anställas till denna tjänst.
START: 2023-06-12.
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning på 80% (börjar med 6 månaders provanställning)
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, 08:00-21:00 måndag-fredag, helger 10:00-19:00
PLACERINGSORT: På din folkbokförda adress i Sverige, organisatoriskt kommer du att tillhöra vårat kontor i Umeå
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-06-02
____________________________________________________________________________________
Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.?
Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us

Ansök nu

Nyfiken på kundanpassat sälj och service hemifrån? Sök till Tele2!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 9
Kom och bli en del av vårt härliga team på Webhelp!
Tycker du om att hjälpa andra? Är du social och en problemlösare som gillar att jobba mot uppsatta mål? Då är det dig vi söker!
Vi på Tele2 rekryterar nu med start den 12:e Juni 2023!
Om tjänsten
I den här tjänsten kommer du att arbeta med allt ifrån kundservice, teknisk support och försäljning. Du kommer att ge kundservice till Tele2 och Boxers kunder genom att svara på inkommande kundsamtal. Försäljning är en naturlig del av varje samtal, det skapar förutsättningar att skräddarsy anpassade lösningar utifrån varje kunds behov. Du blir en del av ett team om mellan 15 till 18 personer som gemensamt arbetar mot tydliga mål som kontinuerligt följs upp för att främja din och teamets utveckling.


För att få en stabil grund att stå på inleder vi tjänsten med en betald utbildning.
Som nyanställd kommer dina 2 första veckor vara dedikerade till en digital grundutbildning för allmän kundservice och fakturafrågor. Därefter går du ut i arbete några veckor för att sedan slutföra 3 ytterligare utbildningsdagar berörande teknisk support. Under utbildningen som pågår på heltid ligger fokus på att förbereda dig som nyanställd så att du känner dig trygg i din arbetsroll.


Vad vi erbjuder dig:
- Betald utbildning
- Kompetensutveckling
- Provision utan tak
- Kontinuerlig uppföljning och coachning
- Personalrabatt på mobilabonnemang


Arbetsuppgifter:
- Besvara fakturafrågor
- Kundservice
- Teknisk support för TV
- Fokus på/aktiv merförsäljning


Vi vill att du uppfyller följande:
- Godkända betyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5
- Du måste ha fyllt 18 år
- Du måste kunna uppge 1-2 referenser
- Du måste arbeta ifrån din folkbokförda adress.
- Inte förekommer i belastningsregistret



START: 2023-06-12
PLACERINGSORT: Din folkbokförda adress i Sverige. Organisatoriskt kommer du att tillhöra vårat kontor i Östersund.
ANSTÄLLNINGSFORM: Vi erbjuder en fast anställning på 100%. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, mån-fre 07:45-19:15, lördag 08:45-15:15
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-05-31
Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!
VIKTIGT GÄLLANDE HEMARBETE ????
Vi bryr oss om våra anställdas vålmående och arbetsmiljö. Eftersom detta är ett jobb där du arbetar hemifrån kommer vi under processen att ställa frågor till dig och du måste följa Webhelps standard gällande WFH-krav för att kunna anställas till denna tjänst.

Ansök nu

Vill du jobba hemifrån? Allente söker nya kundservicestjärnor, starta 7/6!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 8
OM TJÄNSTEN
Vill du kombinera fördelarna med att arbeta hemifrån med att tillhöra ett sammansvetsat team inom säljande kundtjänst? Då ska du passa på att skicka in din ansökan nu!
Som kundservicemedarbetare på Allente hanterar du inkommande samtal från våra kunder gällande beställningar, fakturafrågor och teknisk support. (Läs mer om Allente HÄR). Din första uppgift är att besvara deras frågor och funderingar för att därefter lyssna efter deras behov och erbjuda dem Allentes produkter och tjänster som de saknar idag. Försäljning är en naturlig del av alla kundsamtal hos oss och går hand i hand med deras upplevelse i helhet. För oss är det viktigt att du ska lyckas! Därför arbetar vi mot tydliga mål som kontinuerligt följs upp för att främja din utveckling.
Vårt team består av ett gäng drivna kollegor som alla har viljan att vinna och brinner för försäljning och service. Ni jobbar tillsammans med er Team Manager mot uppsatta mål, utvecklas, har kul och når nya höjder tillsammans!
Trots att jobbet sker på distans strävar vi efter att skapa en god och positiv teamkänsla. Vi använder oss av plattformen Teams där vi har daglig kontakt i chattar och under morgonmöten. Vi förväntar oss att alla medarbetare bidrar till en positiv och stöttande arbetskultur med högt i tak.


VAD VI KAN ERBJUDA DIG?
???? Provision utan tak!
???????? Grundlön enligt kollektivavtal via Unionen (läs mer här).
????? Friskvårdsbidrag
???? Betald utbildning
???? Goda karriärsmöjligheter inom företaget
????? Du får låna utrustning från oss under hela din anställning
???? Rabatterat pris på Allentes grundpaket för dig som anställd


VI SÖKER DIG SOM
???? Godkända betyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5
???? Talar flytande Svenska och känner dig bekväm med samtal på engelska
???? Fyllt 18 år
???? Finns ej med i belastningsregister
???? Meriterande med erfarenhet av försäljning eller service (ej krav)
?? Skrivbord, höj- och sänkbar kontorsstol, ett rum där du kan sitta ostört under arbetstid samt fast bredbandsuppkoppling.
???? Kan jobba hemifrån din folkbokförda adress i Sverige

Viktigt gällande hemarbete:
Vi bryr oss om våra medarbetares välmående och arbetsmiljö. Eftersom detta är ett jobb där du arbetar hemifrån på heltid kommer vi under processens gång att säkerställa att din hemmamiljö är i linje med Webhelps standard gällande kraven för distansarbete. Vår standard behöver efterföljas för att få en anställning.


START: 2023-06-07
PLACERINGSORT: Hemifrån.
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, 6 månaders provanställning.
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna; mån-fre 8-19, lör-sön 10-19
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-05-30
Sök med fördel jobbet redan idag! Vi gör löpande rekryteringar och tjänsten kan därmed komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
___________________________________________________________________
Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.?
Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
#swedish

Ansök nu