Uppsala: Hyresadministratör

Hitta ansökningsinfo om jobbet Hyresadministratör i Uppsala. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Uppsala inom den kategorin.

Publicerad: 2019-09-11 // Varaktighet: Heltid

Om tjänstenI rollen som hyresadministratör kommer du tillhöra teamet Avgifter & Hyror om fyra personer som samarbetar tätt med huvudsakliga arbetsuppgifter relaterade till överlåtelseavtal och hyresreskontra. Teamet arbetar med arbetsuppgifter såsom bl a överlåtelseavtal, pantsättningar, mäklarbilder, parkeringsavtal, kvartalsavisering samt med inbetalningar och kundreskontra, där man i rollen kommer att ansvara för vissa arbetsuppgifter självständigt. Vi söker dig somTidigare har erfarenhet av hyresadministration, gärna inom fastighetsbranschen eller som har arbetat exempelvis som ekonomi- eller mäklarassistent. Har systemvana och goda kunskaper i OfficepaketetTalar och skriver svenska obehindratVi tror att du som söker har en god social förmåga och trivs i kontakten med nya människor där du har en professionell framtoning. Du känner dig trygg med att ta kontakt både internt och externt för att få tag i rätt information, framförallt per telefon. För att trivas i denna roll tror vi även att du trivs med att arbeta självständigt, är noggrann i ditt arbetssätt och arbetar strukturerat.Trivs du i en roll med högt tempo, med självständigt arbete samtidigt som du har stöttning från dina kollegor och ser det som en självklarhet att hjälpa andra, då är detta rätt tjänst för dig!Övrig informationTillsvidareanställning, heltid.Månadslön enligt överenskommelse.Sista ansökningsdag 14 oktober 2019. Vi behandlar ansökningar löpande.Om företaget ?Mediator AB är ett fastighetsförvaltningsbolag som erbjuder ekonomisk förvaltning till främst bostadsrättsföreningar och samfällighetsföreningar. Företaget har varit verksamt sedan 1979 och har idag 17 anställda. Kontoret ligger i trevliga lokaler i centrala Uppsala.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Uppsala som Fastighetsassistent

Nedan visas andra jobb i Uppsala som Fastighetsassistent.

FM-koordinator

Läs mer Jan 25
Thermo Fisher Scientific är ett globalt läkemedel- och bioteknikbolag med fler än 130 000 anställda och en årlig omsättning på över 40 miljarder dollar. I Uppsala finns den största svenska siten för Thermo Fisher med 800 medarbetare och vi är ett huvudsätena för en av våra divisioner globalt. Vi är verksamma inom strategiska, administrativa och affärsutvecklande aktiviteter samt hemvist för forskning och utveckling såväl som toppmodern tillverkning.
Du kommer att vara en del av Thermo Fisher Scientific som utvecklar, tillverkar och marknadsför diagnostiska test för allergi, astma och autoimmuna sjukdomar. Vi är världsledare inom invitrodiagnostik av allergi och ledare inom autoimmundiagnostik i Europa.
Avdelningen Site service levererar FM-tjänster till vår industrianläggning i Uppsala. Nu söker vi en koordinator för FM-tjänster och lokalsamordning. Letar du efter en spännande och omväxlande tjänst där du får möjligheten att arbeta i en dynamisk verksamhet så kan det vara dig vi letar efter!
Mer om jobbet
Som FM-koordinator arbetar du med drift och utveckling av våra interna tjänsteleveranser. I arbetsuppgifterna ingår att beställa och samordna FM-tjänster såsom avfallshantering, lokalplanering samt städtjänster och du uppmuntras att komma med egna förslag och idéer på åtgärder.
Exempel på arbetsuppgifter:
Kontinuerligt fördela och analysera befintliga lokaler för att säkerställa avdelningarnas behov
Införa och ansvara för bokningssystem för kontorsplatser
Driva och genomföra förbättringsåtgärder
Ansvara för förvaltningen av yttre miljö
Ansvara för operativ drift av avfallshanteringen.
Arbeta med utveckling av avfallshanteringen
Samverka med leverantörer för, bland annat, avfallshanteringen

Du ges stor frihet att på egen hand lägga upp din dag och lösa dina dagliga arbetsuppgifter. Arbetet är omväxlande med mycket sociala kontakter både med våra interna hyresgäster (avdelningar), leverantörer och våra egna kollegor.
Hos oss kommer du att få möjligheten att utveckla dina intressen i en omväxlande, internationell och spännande miljö. Inom Site service arbetar vi enligt principen ”frihet under ansvar” där din egen drivkraft och dina egna ambitioner sätter gränserna för din utveckling.
Vem söker vi?
För att vara framgångsrik i rollen förväntas du vara prestigelös, självständig och strukturerad och ha utbildning inom lokalsamordning eller Facility Management alternativt likvärdig kompetens förvärvad på annat sätt. En god administrativ förmåga förvärvad genom några års relevant arbetslivserfarenhet är en förutsättning för arbetet. I kontakten med kollegor är du kundorienterad och du värdesätter goda relationer men är också bekväm i att vara tydlig och ställa krav. Det är meriterande om du har erfarenhet från FM och kompetens inom lokalvård, avfallshantering och lokalsamordning.
Är du intresserad?
Letar du efter ett meningsfullt jobb på ett internationellt företag som har starka värderingar? Vill du ha ett varierande jobb med eget ansvar där du verkligen kan göra en skillnad i människors vardag? Vår vision är att hjälpa våra kunder att göra världen sundare, renare och säkrare. Om detta låter intressant så kan du vara den personen vi söker!
SÖK NU via vår karriärsida https://jobs.thermofisher.com/ , ref. R-01207465.
Välkommen med din ansökan snarast med sista ansökningsdatumet den 18 februari. Urval sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt!
Har du frågor kontaktar du:
Petra Norrman, Recruiter Nordics, petra.norrman@thermofisher.com

Ansök nu

Uppsalahem söker en studentmedarbetare till förvaltningen

Läs mer Sep 15
Uppsalahem är Uppsalas ledande bostadsbolag och har ca 300 engagerade medarbetare som förvaltar vårt bestånd av ca 18 000 lägenheter. Hos oss får du arbeta med något av det som är mest betydelsefullt för människor, deras hem. Nu söker vi en studentmedarbetare till förvaltningen!

Om tjänsten
Som studentmedarbetare blir du en del av ett förvaltningsteam. Tillsammans med kollegorna i teamet och på distriktet hanterar du administrativa och ekonomiska arbetsuppgifter, samt allt som berör hyresgästen från besiktning och uthyrning till övriga löpande ärenden under hyrescykeln. Du arbetar även förebyggande med trygghetsfrågor och har en bra kommunikation med våra hyresgäster.

Vad är en studentmedarbetare?
Som studentmedarbetare studerar du på universitet eller högskola samtidigt som du utför ett kvalificerat arbete hos oss.

Du erbjuds en flexibel tjänst med upp till 15h arbete per vecka. Anställningen är anpassad för att du ska kunna kombinera heltidsstudier med ditt arbete på Uppsalahem. Du arbetar med samma uppgifter som vår ordinarie personal men med en viss anpassning till den begränsade arbetstiden.

Vem är du?
Vi söker vi dig som:

- studerar på universitetet eller högskola

- har B-körkort

- har goda kunskaper i svenska och engelska

Det är meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet.

Mer om anställningen
Anställningsform: Du kommer kontrakteras för en termin i taget med möjlighet att även få jobba under sommaren.
Start: Enligt överenskommelse
Placering: Östra distriktet, Brantingstorg

Nyfiken?

Vill du veta mer om tjänsten? Då kan du kontakta Fastighetschef Fredrik Martinsson, fredrik.martinsson@uppsalahem.se. Vi går igenom ansökningarna löpande så rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Varmt välkommen med din ansökan senast 2023-10-13.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Uppsalahem söker studentmedarbetare till förvaltningen

Läs mer Dec 8
Uppsalahem är Uppsalas ledande bostadsbolag och har ca 300 engagerade medarbetare som förvaltar vårt bestånd av ca 18 000 lägenheter. Hos oss får du arbeta med något av det som är mest betydelsefullt för människor, deras hem. Nu söker vi en studentmedarbetare till förvaltningen!

Om tjänsten

Som studentmedarbetare blir du en del av ett förvaltningsteam. Tillsammans med kollegorna i teamet och på distriktet hanterar du administrativa och ekonomiska arbetsuppgifter, samt allt som berör hyresgästen från besiktning och uthyrning till övriga löpande ärenden under hyrescykeln. Du arbetar även förebyggande med trygghetsfrågor och har en bra kommunikation med våra hyresgäster.

Vad är en studentmedarbetare?

Som studentmedarbetare studerar du på universitet eller högskola samtidigt som du utför ett kvalificerat arbete hos oss.

Du erbjuds en flexibel tjänst med upp till 15h arbete per vecka. Anställningen är anpassad för att du ska kunna kombinera heltidsstudier med ditt arbete på Uppsalahem. Du arbetar med samma uppgifter som vår ordinarie personal men med en viss anpassning till den begränsade arbetstiden.

Vem är du?

Vi söker vi dig som:

- studerar på universitetet eller högskola
- har B-körkort
- har goda kunskaper i svenska och engelska


Det är meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet.

Mer om anställningen
Anställningsform: Du kommer kontrakteras för en termin i taget med möjlighet att även få jobba under sommaren.
Start: Enligt överenskommelse
Placering: Huvudkontoret (https://xn--karrir-fua.uppsalahem.se/locations/huvudkontoret)

Nyfiken?

Vill du veta mer om tjänsten? Då kan du kontakta Hanna Sjöberg, hanna.sjoberg@uppsalahem.se eller Jenny Wikström, jenny.wikstrom@uppsalahem.se. Vi går igenom ansökningarna löpande så rollerna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Varmt välkommen med din ansökan senast 2022-01-06.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

VAKTMÄSTARE I UPPSALA

Läs mer Nov 21
ASBRO AB söker en händig person som trivs med fastighetsskötsel och vill jobba hel- eller deltid.
Om tjänsten
Asbro AB är ett fastighetsbolag med hyreslägenheter inom Uppsala. Dina arbetsuppgifter är att ta emot felanmälningar och kunna göra mindre reparationer.
Arbetstiden är förlagd inom kontorstid på vardagar. Vi söker dig som är serviceinriktad, ansvarsfull, initiativtagande och har ett öga för vad som behöver göras. Du drivs av att få saker och ting gjorda och är van vid att ta eget ansvar. Du skall kunna svenska i tal och skrift. Körkort och datorvana samt tidigare vana från liknande arbete. Sex månaders provanställning. Månadslön.
Skicka in din ansökan per email redan idag till: info@asbroholding.com
Eller skicka brev per post till:
Asbro AB
Vattholmavägen 88A
75440 Uppsala

Ansök nu

Fastighetsadministratör till Uppsala kommun Arenor och Fastigheter AB

Läs mer Nov 9
Administration och affärsstöd

Har du erfarenhet från fastighetsbranschen och söker efter ett spännande uppdrag? Uppsala kommun Arenor och Fastigheter AB är ett nystartat bolag där du får stora möjligheter att utveckla arbetssätt och interna rutiner och processer. Vi letar efter dig som vill vara med i arbetet att driva vår affärsmässiga förvaltning av bolagets tillgångar framåt genom att stödja våra tillgångsförvaltare och fortsätta arbetet med att effektivisera administrationen.

Uppsala arenor och fastigheter söker nu en fastighetsadministratör som kommer att arbeta nära tillsammans med administrativa funktioner och tillgångsförvaltare. Tjänsten är placerad på den administrativa bolagsövergripande enheten administration och affärsstöd men du kommer att arbeta inriktat med affärsområde fastighetsutveckling.

Enheten administration & affärsstöd befinner sig i en expansiv fas där vi tillsammans förfinar och arbetar fram nya arbetssätt för att utveckla och stödja våra affärsområden på bästa sätt.

Här kan du läsa mer om Uppsala kommun Arenor och Fastigheter AB (https://arenorochfastigheter.uppsala.se/)

Ditt uppdrag
Arbetet som fastighetsadministratör hos oss innebär, utöver att arbeta med relevanta förekommande uppgifter inom ramen för fastighetsadministration, att utveckla interna rutiner och processer. Du kommer att arbeta i våra fastighetssystem genom att stödja tillgångsförvaltarna men även projektledare.

I tjänsten förekommer hantering av hyresavtal, administrera förvaltningspärmar och övriga avtal som exempelvis elavtal, vatten/avlopp och värme. Det ingår även IT-administration för användare, behörigheter, introducera ny personal, hantera felanmälan med mera.

Du kommer i tjänsten även att ta fram intern- och externkommunikation tillsammans med enhet marknad och kommunikation.

Din bakgrund
Vi söker dig som har gymnasieutbildning och gärna utbildning inom fastighetsförvaltning. Arbetet kräver att du har minst 2 års erfarenhet från fastighetsbranschen och är van att arbeta i och administrera fastighetssystem, företrädesvis Vitec och Xpand. Vi ser också att du har mycket goda kunskaper i svenska både muntligt och skriftligt samt goda kunskaper i Excel och övriga Office-program.

Som person är du flexibel och har förmågan att se möjligheter i förändringar. Du har en god samarbetsförmåga och relaterar till andra på ett lyhört och smidigt sätt samt är serviceinriktad och lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Dessutom är du bra på att strukturera, planera och prioritera ditt arbete.

Upplysningar
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, kontakta: Fanny Rosling, avdelningschef, 0735-98 53 98.

Har du frågor gällande registrering av din ansökan, kontakta enheten för kompetensförsörjning: 018-727 26 59.

I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen.

Om vår organisation
Välkommen till Uppsala kommun arenor och fastigheter AB. Vi är ett kommunägt bolag som bildades 1 september 2021 genom sammanslagning av flera bolag och förvaltningsenheter, och vi är verksamma inom fastighetsbranschen och besöksnäringen i Uppsala. Bolaget äger, förvaltar, bygger och utvecklar arenor och fastigheter i Uppsala stad och landsbygd. Vi skapar levande mötesplatser i en växande kommun och bidrar till att stärka bilden av Uppsala som en attraktiv kommun att besöka, leva och verka i. Vi bidrar aktivt i arbetet för ökad folkhälsa och utvecklar Uppsala som evenemangsplats. Några av våra välkända och välbesökta arenor och byggnader är exempelvis Fyrishov, Studenternas och Gränby sportfält samt Uppsala konsert och kongress och Stadshuset.

Hos oss finns kollegor i många olika yrkesgrupper med stor samlad kompetens. Tillsammans vill vi skapa en kreativ och stimulerande arbetsplats där vi gör skillnad för Uppsala kommuns invånare, våra idrottsföreningar och deras supportrar, våra hyresgäster och besökare till staden.

Mer information om vårt bolag hittar du på Uppsala arenor och fastigheter (https://https//arenorochfastigheter.uppsala.se)
Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

Dina personuppgifter kommer att användas för att administrera din ansökan inom Uppsala kommun.

Ansök nu

Andra jobb i Uppsala från Jobbet.se/LS Jobbet AB

Nedan visas andra jobb i Uppsala från Jobbet.se/LS Jobbet AB .

Växa Sverige söker ny kollega med intresse för genetik och Big Data!

Agronom
Läs mer Nov 4
Växa Sverige söker en ny kollega med utvecklingsansvar för våra produktions- och uppföljningsverktyg inom genetik och avel för nötkreatur. I tjänsten kommer du också att arbeta med beräkning av genetiska värden, som sedan används som urvalskriterier för djur att använda i avel.
I tjänsten hos oss kommer du att:
Leverera kvalitetssäkrat material till den regelbundna avelsvärderingen och säkerställa resultatet.
Arbeta med kvalitetssäkring av de databaser och datamaterial som ingår i avelsvärderingen.
Utveckla nya användningsområden för det omfattande data som finns i kodatabasen och andra datakällor.
Utveckla och förvalta våra avelsverktyg i samråd med användare.
Agera kravställare gentemot IT-utvecklare.
Ge användarstöd och råd till avelsverktygens användare.
Utifrån dina intressen och erfarenheter finns också möjlighet att delta i vårt utvecklingsarbete för att stärka det nordiska avelsarbetet eller att gå mer in på djupet i IT-utveckling och förvaltning.

Vi står inför en spännande period då avelsarbetet är i ständig utveckling och kundernas krav på avelsvärderingen hela tiden ökar.
Som vår nya kollega i Växa Sveriges avdelning Kunskap och Utveckling arbetar du aktivt med utveckling av lantbruksföretag med mjölk- och köttproduktion och du kommer ingå i ett team med olika kompetenser.
Lämplig utbildning och erfarenhet
Akademisk examen inom relevant område; agronom/husdjursvetenskap, IT, bioinformatik eller liknande. Vi tror att du har ett stort intresse för biologi och databashantering / programmering och gärna arbetslivserfarenhet från något av dessa områden. Kunskaper i programspråken och SAS är meriterande.
Som person är du noggrann och initiativrik. Du trivs med ett jobb som innehåller en blandning av kreativt nytänkande och en del arbetsuppgifter av mer rutinartad karaktär. Du har lätt för att skapa goda relationer och att samarbeta.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper såsom egen drivkraft, stort engagemang och förmåga att möta människor. Arbetet är självständigt där du aktivt planerar och genomför dina arbetsuppgifter i samråd med chef och kollegor.
Omfattning och placeringsort 
Heltid och tillsvidare med placering på något av våra kontor i Uppsala eller Eskilstuna.
Lön enligt överenskommelse.
För mer information är du välkommen att kontakta 
Utvecklingschef Fredrik von Unge, fredrik.vonunge@vxa.se  070-298 11 95
Facklig kontaktperson: Jessica Stenvall, jessica.stenvall@vxa.se  070-269 29 15
Ansökan senast 2019-12-15
Intervjuer kan komma att ske löpande.
 
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Junior rekryterare

Researcher, rekrytering
Läs mer Nov 8
Vi på Jobbet.se har ett starkt engagemang i vår verksamhet och ett intresse för vår omvärld. Vi vet att varje lyckad rekrytering skapar tillväxt ute hos våra kunder och välfärd till samhället. Nu söker vi dig som vill vara en del av vårt härliga gäng och göra våra kunder lite bättre varje dag!
Dina arbetsuppgifter
Som junior rekryterare hos oss kommer du att ansvara för delmoment i våra kunders rekryteringsprocesser. Du arbetar i nära samarbete med kunden gällande framtagande av kravprofil, annonsutformning, val av annonskanaler, publicering och uppföljning av resultat. I dialogen med kund är du rådgivande och uppmärksammar affärsmöjligheter. Vidare kommer du att arbeta med search vilket innebär att kartlägga kandidater till aktuella rekryteringar via olika sökverktyg, kontakter och nätverk. Du etablerar kontakt med kandidaterna och skapar ett intresse för den aktuella tjänsten. I rollen har du många kontaktytor, såväl externt med kunder och kandidater som internt med rekryteringskonsulter och säljare.
På Jobbet.se finns goda möjligheter att utvecklas inom rekrytering och successivt ser vi att du kommer ta större ansvar för fler moment inom rekryteringsprocessen.
Om dig
Vi söker dig som har högskoleutbildning inom HR-området och är i början av din karriär. Vi är ett företag som ligger i framkant gällande annonsering i sociala medier och vi ser därför att du har vana av att formulera texter och hantera bilder i t.ex. Photoshop eller annat verktyg. Har du tidigare jobbat med annonsering i sociala medier är det meriterande. Din skrivna och talade svenska är mycket god och du har även goda kunskaper i engelska. Självklart är du en van datoranvändare.
Våra kunder har förtroende för oss, de vet att vi stöttar dem och ger goda råd, de litar på att när vi föreslår något som betyder en extra kostnad så är det för att vi ser ett verkligt behov av den insatsen. Därför är det viktigt att du som person är ambitiös, utåtriktad och relationsskapande och har ett genuint intresse för rekrytering. Du trivs med administrativa uppgifter och har ett flexibelt och strukturerat arbetssätt.
Annat viktigt att veta
Tjänsten är en heltidstjänst, tillsvidare. Vårt huvudkontor finns på Fyristorg 6 i Uppsala i underbara 1700-talslokaler.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta VD Sofie Skaränger på 018–4707107.
Vi hanterar inkommande ansökningar löpande så skicka in din ansökan redan idag, dock senast den 15 december 2019. Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Javautvecklare med inriktning på integration

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Sep 10
IT-sektionen på Akademiska sjukhuset har idag ca 120 medarbetare fördelade på avdelningarna Infrastruktur, Arbetsplats, Drift och Verksamhetsstöd. Inom IT-sektionen finns medarbetare med skiftande kompetens som spänner över ett systems hela livscykel. Oavsett i vilken roll du är anställd så arbetar du med samhällskritiska funktioner. Att vara en del av en högkompetent verksamhet ger också ständiga möjligheter till egen kompetensutveckling. Vi är arbetsplats med höga ambitioner att vara en god arbetsgivare – för oss är det viktigt att du trivs både med ditt arbete och har utrymme för familjelivet.Nu behöver vi förstärka med en integrationsutvecklare med erfarenhet av utveckling i Java till vårt integrationsteam.ArbetsuppgifterSom integrationsutvecklare kommer du att driva utvecklingsprojekt från inhämtande av krav och kravanalys, via systemutveckling till förvaltning. Du har flera parallella projekt, allt från mindre anpassningar till större utvecklingar. Du kommer att jobba med uppdrag inom hela Region Uppsala och du kommer att ha många kontaktytor inom vård, kollektivtrafik, fastighetsförvaltning, administrativ förvaltning och förstås med dina kollegor inom IT-sektionens olika avdelningar. Vi arbetar agilt enligt ITIL. Här arbetar vi i en föränderlig verksamhet med behov av nytänkande och utveckling. Det betyder att du både får möjlighet att och förväntas bidra till förbättring och utveckling också av interna processer och arbetssätt.Din bakgrundVi söker dig som har 3-5 års erfarenhet av utveckling i Java, gärna inom området integration. Du har relevant högskoleutbildning eller har inhämtat motsvarande kunskap på annat sätt. Du har erfarenhet av och aktuella kunskaper inom Java. Mycket god svenska i tal och skrift liksom god engelska är ett krav. Har du tidigare arbetat i en komplex IT-miljö kommer det att vara dig till nytta. Erfarenhet av integrationsplattformen Mule ESB är en merit.Du är en person som drivs av att få skapa kvalitativa lösningar. Du förstår din roll i organisationen, där IT är ett verktyg och ett stöd för en välfungerande kärnverksamhet. Du har förmågan att flexibelt anpassa dig till samarbete med såväl IT-kunniga kollegor som kunder/beställare inom kärnverksamheterna.Annat viktigt att vetaVi erbjuder dig en både omväxlande och ansvarsfull roll där du blir en viktig kugge i det maskineri som driver Region Uppsalas verksamhet framåt med hög kvalitet, kostnadseffektivitet och optimerade arbetsmetoder. Region Uppsala bedriver komplex och kunskapsintensiv verksamhet - här finns i stort sett oändliga möjligheter att lära sig nytt, inte bara inom ditt eget kunskapsområde. Dessutom är vi en arbetsplats där du kan ha balans i livet - här finns plats för både arbete och fritid!Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.Din ansökan vill vi ha senast 30 september 2019.

Ansök nu

Serviceelektriker

Serviceelektriker, installation
Läs mer Sep 10
Tekniska avdelningen är på väg framåt och vi behöver bli fler medarbetare. Nu söker vi dig som vill bli en av medarbetarna i Driftenhetens El-grupp. Tillsammans med dina kollegor svarar du för drift och underhåll på Akademiska sjukhuset.?I gruppen finns ett 20-tal kompetenta medarbetare med kunskap inom el, teleteknik, hissteknik, rörpost och mekanik. Som serviceelektriker kommer du att ha ett självständigt och varierande arbete. Via fastighetssystemet fångar du dagligen upp arbetsordrar och ger dig sedan iväg på cykel inom sjukhusområdet. Utöver att hantera de fel som uppstår och mindre installationer arbetar du också med den årliga tillsynsplanen. Fastighetsbeståndet är av växlande ålder och du arbetar med allt från toppmoderna nybyggda fastigheter till dem med några år på nacken. Systemen inom ett sjukhus är stora och komplexa - stöter du på problem du inte kommer vidare med så finns alltid bollplank och kunskapsstöd bland dina arbetskamrater, din chef och hos våra systemförvaltare.Din bakgrund och kompetensVi vänder oss till dig som är intresserad av el-teknik och som trivs i en miljö där du möter både nytt och gammalt, enkelt och komplicerat. Du är nyfiken och intresserad och trivs med att möta många olika människor och yrkesgrupper. Du är en person som gillar att lösa problem, initiativtagande och självständig. Du har elcertifikat och minst ett par års yrkeserfarenhet inom området. Din svenska är mycket god. Du är van vid datorn som arbetsverktyg. Körkort ser vi som meriterande. Lockas du av att få arbeta med ett brett utbud av fastighetsteknik i en samhällsviktig verksamhet med höga krav på driftsäkerhet? Gillar du att jobba självständigt men ändå vara en del av en arbetsgrupp? Då kommer du att trivas hos oss och vi med dig!Vi erbjuder dig ett av Sveriges bästa kollektivavtal. Du kan läsa mer om våra förmåner på Region Uppsalas hemsida. Varmt välkommen med din ansökan, senast den 30 sep 2019. Vi kommer dock att bearbeta inkomna ansökningar löpande och därför bör du skicka din ansökan snarats. Vi vill att din ansökan innehåller bifogat CV eller länk till CV online. Ev frågor besvaras av rekryteringskonsult Anna-Karin Moazzami, 018-470 71 10.

Ansök nu

Butikschef till WHSmith Arlanda

Butikschef
Läs mer Aug 20
Resan är ett ypperligt tillfälle för att läsa och koppla av. Det har WHSmith tagit fasta på och erbjuder resenärerna ett förstklassigt utbud av tidningar och magasin. Tidskrifter för alla intresseområden och på flera språk finns här. Du hittar WHSmith världen över på flygplatser, tågstationer och busstationer.Att arbeta som Butiksschef på WHSmith innebär ett utvecklande arbete i en omväxlande, spännande och internationell miljö. Vi söker dig som brinner för sälj, service och ledarskap och som vill utvecklas i ett internationellt företag med stora möjligheter att göra karriär.För att trivas som butikschef tror vi att du trivs med att arbeta självständigt, du är bekväm i att ta snabba beslut och arbeta i en föränderlig miljö. Du stimuleras av mötet med våra kunder och av att leda, utveckla och motivera dina medarbetare. Då du kommer att ha många kontaktytor är det en fördel om du är öppen och social.Dina arbetsuppgifter innebär: -Försäljningsansvar för att driva försäljningen i enlighet med företagets mål -Personalansvar för avdelningens säljare och skiftledare-Resultatansvar för enheten-Säkerställa att konceptet följs på avdelningen- Alltid sträva efter en mycket hög servicenivåDu rapporterar till Operations Manager.SSP är med i VISITA och har kollektivavtal med HRF och Unionen. Vi erbjuder friskvårdsbidrag.Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.Vid frågor kontakta: marc.forth@ssp.seOm arbetsgivarenSSP runs restaurants and shops in 30 countries. After more than 60 years in the business we today have 30 000 employees serving 1 000 000 customers every day. You can find our business in places where people are on the go, such as railway stations, airports and arenas. We operate our own and franchised brands for example WHSmith, Upper Crust, Starbucks, Caffè Ritazza, Burger King, M&S Simply Food and O´Learys. Website: www.foodtravelexperts.com/sweden

Ansök nu