Kraftsam Rekrytering & Bemanning AB jobb i Uppsala

Hitta lediga jobb hos Kraftsam Rekrytering & Bemanning AB i Uppsala. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Uppsala.

Kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jul 5
Aimo Park i Sverige

Med ansvar för ca 250 000 parkeringsplatser fördelade på 6000+ parkeringsanläggningar fortsätter vi vara det största parkeringsbolaget i Sverige. Vi erbjuder allt från enskilda parkeringstjänster till nyckelfärdiga parkeringsanläggningar och samarbetar med fastighetsägare, bostadsrättsföreningar, kommuner och landsting. Vi har 32 filialer utspridda över hela landet och har ca 500 anställda i Sverige.

Om tjänsten: 



Du kommer vara en del av Aimo Parks servicecenter och ingå i ett team på 20 personer. I rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon samt mail. Dina dagar kommer bestå av att besvara och lösa inkommande kundärenden gällande Aimo Solutions hyrbilar, Aimo Parks app, felparkerade bilar samt göra felanmälningar och säkerställa att ärendet hanteras av rätt insats. 

Vem är du? 

Du som söker denna roll passar in på följande: 

· Brinner för kundservice och sätter alltid kunden i fokus 

· Du drivs av att jobba mot uppsatta mål 

· Du kan ha många bollar i luften och kan arbeta i flera olika system samtidigt 

· Du trivs i högt tempo och är stresstålig 

· Du är kommunikativ och en teamspelare 

· Gillar att hitta lösningar och presterar bäst i högt tempo 

Krav för tjänsten: 

· Gymnasieutbildning 

· God datorvana 

· Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift 

· Erfarenhet inom administrativt arbete/ service 

Start: Omgående 

Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning hos Kraftsam med inledande provanställning 

Placering: Uppsala 

Arbetstider: Varierande schema, 40 h/vecka

Öppettider: Vardagar 06:30-20:00, Lördagar 07:30-19:00, Söndagar 11:00-19:00. Kontoret är öppet årets alla dagar

Aimo Park AB har ett samarbete med Kraftsam så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt. Vid frågor kontakta Andreas.Bergin@kraftsam.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Ekonomiassistent/ Idrottsadministratör

Ekonomikontorist
Läs mer Aug 4
Ekonomiassistent/ Idrottadministratör

Svensk Judo har det senaste årtiondet ökat antalet medlemmar med 50 % och ambitionerna i det nya strategiska programmet ”Vision 2030” är ännu högre. Därför söker Svenska Judoförbundet en kombinerad tjänst som ekonomiassistent och idrottsadministratör till vårt kontor i Uppsala.

Svenska Judoförbundet (SJF) är en medlemsstyrd organisation som består av ca 20 000 medlemmar organiserade i omkring 160 klubbar. Svenska Judoförbundet verkar för att utvecklingen inom judo i Sverige ska gå framåt och har som syfte att främja medlemsklubbarnas verksamhet såväl som den nationella och internationella verksamheten. SJF arbetar för en jämställd judomiljö där alla som vill ska kunna delta. SJF bedriver verksamhet från barn till veteran där majoriteten av medlemmarna är mellan 7 och 12 år. Både det svenska landslaget och paralandslaget i judo är framgångsrika internationellt och har tagit flera medaljer vid internationella mästerskap och på världstouren. www.judo.se

Om arbetet

I rollen som ekonomiassistent och idrottsadministratör kommer du arbeta varierat och brett inom ekonomi och administration med en jämn men varierande fördelning mellan områdena. Arbetet innefattar löpande bokföring för såväl ideell organisation som aktiebolag och stiftelse. Det innefattar även administrativa uppgifter som hantering av vårt nationella tävlingssystem, anmälningar till internationella tävlingar och administrativa uppgifter till stöd för våra judoklubbar och förbundets olika verksamheter.

Huvudsakliga uppgifter:

Löpande ekonomihantering
Löneadministration
Bokslutsarbete
Klubbrelaterad administration
Administration kring vårt tävlingssystem
Anmälningar till internationella tävlingar
Diverse kontorsgöromål
Bokningar av hotell, resor och konferenser


Hur är det att jobba på Svenska Judoförbundet? Hos oss får du jobba i ett ambitiöst idrottsförbund i stark utveckling, och i en kreativ arbetsmiljö. På vårt kontor i Uppsala arbetar fem personer som hjälper varandra. Du kommer ha ett nära samarbete med förbundets generalsekreterare samt förbundets kassör. Vi lägger stor vikt vid judons värdegrund som präglar vår kultur, den innebär bland annat att vi möter varandra med artighet, respekt, ödmjukhet och ärlighet. Mod och hederlighet är också centrala begrepp hos oss.

Din profil

Vi söker dig som gillar administration och är van att arbeta mot deadlines. Du vill vara med att skapa struktur och säkerställa genomförande. Samtidigt behöver du vara flexibel och svara upp till den service som klubbar, ledare och medlemmar efterfrågar.

Som ekonomiassistent krävs en grundläggande utbildning i företagsekonomi och redovisning, erfarenhet av Vismas mjukvara gör din introduktion smidig. Du måste ha mångårig arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent eller liknande arbete med ekonomiskt ansvar. Tidigare erfarenheter av bokslutsarbete och löneadministration är meriterande.

Som idrottsadministratör är du mångsidig, har god IT-vana från olika system och särskilt i Office-miljö. Du uttrycker dig väl i både tal och skrift på både svenska och engelska och samarbetar väl med andra oavsett vad uppgiften handlar om. Tidigare arbete i ideell sektor är meriterande.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att trivas och passa i rollen måste du vara mycket strukturerad och noggrann. Du måste kunna arbeta självständigt med dina uppgifter och samarbeta med andra i gemensamma uppgifter och om du stimuleras av att hjälpa såväl kollegor som ideellt engagerade och medlemsföreningar är du rätt person för jobbet.

Mer information:

Tillträde: Enligt överenskommelse.

Lön: Enligt överenskommelse.

Arbetsplats: Vårt kontor i Uppsala.

Varaktighet, arbetstid: Tillsvidareanställning på heltid (100%) med en provanställning på sex månader. Anställningen kommer ibland att kräva tillgänglighet på kvällar och helger.

I denna rekrytering samarbetar vi med Kraftsam Rekrytering och Bemanning. Vid frågor tveka inte att höra av dig till olivera.cvetkovic@kraftsam.se

Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Vi arbetar med löpande urval under denna rekrytering, vi vill därför gärna ha in din ansökan snarast möjligt. 

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Ekonomiassistent/ Idrottsadministratör

Ekonomikontorist
Läs mer Jun 27
Ekonomiassistent/ Idrottadministratör

Svensk Judo har det senaste årtiondet ökat antalet medlemmar med 50 % och ambitionerna i det nya strategiska programmet ”Vision 2030” är ännu högre. Därför söker Svenska Judoförbundet en kombinerad tjänst som ekonomiassistent och idrottsadministratör till vårt kontor i Uppsala.

Svenska Judoförbundet (SJF) är en medlemsstyrd organisation som består av ca 20 000 medlemmar organiserade i omkring 160 klubbar. Svenska Judoförbundet verkar för att utvecklingen inom judo i Sverige ska gå framåt och har som syfte att främja medlemsklubbarnas verksamhet såväl som den nationella och internationella verksamheten. SJF arbetar för en jämställd judomiljö där alla som vill ska kunna delta. SJF bedriver verksamhet från barn till veteran där majoriteten av medlemmarna är mellan 7 och 12 år. Både det svenska landslaget och paralandslaget i judo är framgångsrika internationellt och har tagit flera medaljer vid internationella mästerskap och på världstouren. www.judo.se

Om arbetet

I rollen som ekonomiassistent och idrottsadministratör kommer du arbeta varierat och brett inom ekonomi och administration med en jämn men varierande fördelning mellan områdena. Arbetet innefattar löpande bokföring för såväl ideell organisation som aktiebolag och stiftelse. Det innefattar även administrativa uppgifter som hantering av vårt nationella tävlingssystem, anmälningar till internationella tävlingar och administrativa uppgifter till stöd för våra judoklubbar och förbundets olika verksamheter.

Huvudsakliga uppgifter:

Löpande ekonomihantering
Löneadministration
Bokslutsarbete
Klubbrelaterad administration
Administration kring vårt tävlingssystem
Anmälningar till internationella tävlingar
Diverse kontorsgöromål
Bokningar av hotell, resor och konferenser


Hur är det att jobba på Svenska Judoförbundet? Hos oss får du jobba i ett ambitiöst idrottsförbund i stark utveckling, och i en kreativ arbetsmiljö. På vårt kontor i Uppsala arbetar fem personer som hjälper varandra. Du kommer ha ett nära samarbete med förbundets generalsekreterare samt förbundets kassör. Vi lägger stor vikt vid judons värdegrund som präglar vår kultur, den innebär bland annat att vi möter varandra med artighet, respekt, ödmjukhet och ärlighet. Mod och hederlighet är också centrala begrepp hos oss.

Din profil

Vi söker dig som gillar administration och är van att arbeta mot deadlines. Du vill vara med att skapa struktur och säkerställa genomförande. Samtidigt behöver du vara flexibel och svara upp till den service som klubbar, ledare och medlemmar efterfrågar.

Som ekonomiassistent krävs en grundläggande utbildning i företagsekonomi och redovisning, erfarenhet av Vismas mjukvara gör din introduktion smidig. Du måste ha mångårig arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent eller liknande arbete med ekonomiskt ansvar. Tidigare erfarenheter av bokslutsarbete och löneadministration är meriterande.

Som idrottsadministratör är du mångsidig, har god IT-vana från olika system och särskilt i Office-miljö. Du uttrycker dig väl i både tal och skrift på både svenska och engelska och samarbetar väl med andra oavsett vad uppgiften handlar om. Tidigare arbete i ideell sektor är meriterande.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att trivas och passa i rollen måste du vara mycket strukturerad och noggrann. Du måste kunna arbeta självständigt med dina uppgifter och samarbeta med andra i gemensamma uppgifter och om du stimuleras av att hjälpa såväl kollegor som ideellt engagerade och medlemsföreningar är du rätt person för jobbet.

Mer information:

Tillträde: Enligt överenskommelse.

Lön: Enligt överenskommelse.

Arbetsplats: Vårt kontor i Uppsala.

Varaktighet, arbetstid: Tillsvidareanställning på heltid (100%) med en provanställning på sex månader. Anställningen kommer ibland att kräva tillgänglighet på kvällar och helger.

I denna rekrytering samarbetar vi med Kraftsam Rekrytering och Bemanning. Vid frågor tveka inte att höra av dig till olivera.cvetkovic@kraftsam.se

Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Vi arbetar med löpande urval under denna rekrytering, vi vill därför gärna ha in din ansökan snarast möjligt. 

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Mekaniker

Servicetekniker, maskin
Läs mer Jun 2
Renta söker nu två mekaniker till Uppsala

Bygga är en lagsport och här är varje spelare superviktig. Med stor frihet skapas engagemang. Ett engagemang som förenar. Därför är den individuella friheten central och omtanken lokal. Men minst lika central är våra kunder, vår nummer 10. Det är tack vare dem som spelet klaffar och det är dem som utvecklade oss till att bibehålla det lilla bolagets charm i takt med att vi lagt på oss de stora bolagens muskler. Med depåer i hela Sverige har vi samlats under samma flagg, maskinuthyrare som tror på samma sak. Som bryr sig. Om den lokala byggaren och närområdet hela vägen ut till riksbyggaren och Sverige. Om varandra och om dig. Du med?

 

Vad kommer du som mekaniker att göra?
Våra kunder bygger allt möjligt med våra maskiner. Ibland kommer de tillbaka hela, ibland inte. Vad de däremot alltid behöver är lite omsorg och kärlek. Du tar emot, bedömer maskinernas kondition samt servar och reparerar, ibland tillochmed akut ute på fält. Du hjälper också till vid etableringar och stöttar övriga depån, från uthyrare till distributör. Vi hjälps åt, för bygga är en lagsport.

 

Vi söker dig som…
… älskar sociala sammanhang och sällskap. Framför allt sällskapet. För du är social. På riktigt. För ändring? Visst läste du förändring? Din benägenhet till snabba vändningar är lika självklar som din pulserande entreprenörsådra. Vi är ett entreprenörsdrivet gäng som värnar om stor individuell frihet, ett lokalt engagemang och styrkan i att vara förenade tillsammans. Du med? Vi frågade: ska du med?

 

Våra fyra önskemål till dig:
Du har verkstadsbakgrund inom bygg- och anläggningsmaskiner och ett brett tekniskt kunnande samt tydligt byggintresse.
B-körkort är ett krav, BE eller B96 samt truckbehörighet är meriterande.
Viss datorvana då all offert-, order- och dokumenthantering sker i vårt administrativa system.
Du är problemlösare med god initiativförmåga, bra på felsökning med viss instrumentvana.


 

Varför Renta?
Vi vill utmana hela branschen och visa alla hur ett nationellt bolag faktiskt kan värna om varje enskild människa också. Maskinerna i all ära, vi är problemlösare och lagspelare. Har kollegan eller kunden behov av en hjälpande hand, då ger vi denne två. Vi kallar det för sunt Rentaförnuft. Du kommer få friskvård, femveckorssemester och en riktigt fartfylld vardag. Men framför allt ett engagemang som bara måste upplevas. Om du är en som bryr sig är det dags att författa brevet om dig själv och samla ihop din livsresa (CV). För vi läser ansökningar från hjullastarn och vill ha dig ombord innan den hyrs ut – igen.

Har du några frågor så är du välkommen att höra av dig till olivera.cvetkovic@kraftsam.se.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare Deltid

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 13
Aimo Park i Sverige

Med ansvar för ca 250 000 parkeringsplatser fördelade på 6000+ parkeringsanläggningar fortsätter vi vara det största parkeringsbolaget i Sverige. Vi erbjuder allt från enskilda parkeringstjänster till nyckelfärdiga parkeringsanläggningar och samarbetar med fastighetsägare, bostadsrättsföreningar, kommuner och landsting. Vi har 32 filialer utspridda över hela landet och har ca 500 anställda i Sverige.

Om tjänsten: 

Du kommer vara en del av Aimo Parks servicecenter och ingå i ett team på 20 personer. I rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon samt mail. Dina dagar kommer bestå av att besvara och lösa inkommande kundärenden gällande Aimo Solutions hyrbilar, Aimo Parks app, felparkerade bilar samt göra felanmälningar och säkerställa att ärendet hanteras av rätt insats. 

Vem är du? 

Du som söker denna roll passar in på följande: 

· Brinner för kundservice och sätter alltid kunden i fokus 

· Du drivs av att jobba mot uppsatta mål 

· Du kan ha många bollar i luften och kan arbeta i flera olika system samtidigt 

· Du trivs i högt tempo och är stresstålig 

· Du är kommunikativ och en teamspelare 

· Gillar att hitta lösningar och presterar bäst i högt tempo 

Krav för tjänsten: 

· Gymnasieutbildning 

· God datorvana 

· Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift 

· Erfarenhet inom administrativt arbete/ service 

Start: Omgående 

Omfattning: Deltid, helgjobb med flexibelt schema.

Placering: Uppsala 

Arbetstider: Varierande schema, 10 h/vecka

Öppettider: Vardagar 06:30-20:00, Lördagar 07:30-19:00, Söndagar 11:00-19:00. Kontoret är öppet årets alla dagar

Aimo Park AB har ett samarbete med Kraftsam så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt. Vid frågor kontakta Andreas.Bergin@kraftsam.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 5
Aimo Park i Sverige

Med ansvar för ca 250 000 parkeringsplatser fördelade på 6000+ parkeringsanläggningar fortsätter vi vara det största parkeringsbolaget i Sverige. Vi erbjuder allt från enskilda parkeringstjänster till nyckelfärdiga parkeringsanläggningar och samarbetar med fastighetsägare, bostadsrättsföreningar, kommuner och landsting. Vi har 32 filialer utspridda över hela landet och har ca 500 anställda i Sverige.

Om tjänsten: 



Du kommer vara en del av Aimo Parks servicecenter och ingå i ett team på 20 personer. I rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon samt mail. Dina dagar kommer bestå av att besvara och lösa inkommande kundärenden gällande Aimo Solutions hyrbilar, Aimo Parks app, felparkerade bilar samt göra felanmälningar och säkerställa att ärendet hanteras av rätt insats. 

Vem är du? 

Du som söker denna roll passar in på följande: 

· Brinner för kundservice och sätter alltid kunden i fokus 

· Du drivs av att jobba mot uppsatta mål 

· Du kan ha många bollar i luften och kan arbeta i flera olika system samtidigt 

· Du trivs i högt tempo och är stresstålig 

· Du är kommunikativ och en teamspelare 

· Gillar att hitta lösningar och presterar bäst i högt tempo 

Krav för tjänsten: 

· Gymnasieutbildning 

· God datorvana 

· Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift 

· Erfarenhet inom administrativt arbete/ service 

Start: Omgående 

Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning hos Kraftsam med inledande provanställning 

Placering: Uppsala 

Arbetstider: Varierande schema, 40 h/vecka

Öppettider: Vardagar 06:30-20:00, Lördagar 07:30-19:00, Söndagar 11:00-19:00. Kontoret är öppet årets alla dagar

Aimo Park AB har ett samarbete med Kraftsam så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt. Vid frågor kontakta Andreas.Bergin@kraftsam.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Norsktalande kundtjänst

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Feb 25
Om tjänsten

Vi söker en norsktalande medarbetare till vår kundtjänst. Här får du möjligheten att utveckla ditt kundbemötande i en snabbt växande startup-miljö där allas insats är viktiga. Housecars verksamhet är säsongsbetonad och så även behovet av kundtjänst. Tjänsten är därför från mars till oktober. Du kan jobba med detta från vårt kontor i Uppsala eller på distans enligt överenskommelse.

Dina arbetsuppgifter

Dina arbetsuppgifter kommer främst att bestå av att besvara ärenden från kunder via telefon, mail samt sociala medier. De vanligaste ärendena består av att hjälpa användarna med onboarding och bokningsrelaterade frågor. Du kommer att ingå i ett kundtjänstteam som löser problem tillsammans men där du har den primära kontakten med våra norsktalande användare.

Om Housecar

Housecar är en delningsplattform för husbilar och husvagnar där privatpersoner kan hyra ut sina fordon tryggt och enkelt. Housecar finns i Sverige, Norge och Finland. Läs mer om Housecar på https://housecar.se/

Din profil

Norska som modersmål samt goda kunskaper i engelska i såväl tal som skrift. Förstår du svenska väl är det ett plus.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med service.
God IT- och systemvana.


Övrig information

Start: Mars 2022

Omfattning: Heltid fram till oktober

Plats: Uppsala

Lön: Enligt överenskommelse

Ansökan 

Urval och intervjuer sker löpande tillträde är omgående så ansök snarast möjligt med CV och personligt brev där du kort beskriver varför du passar för tjänsten.

Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare på jack.lacotte@kraftsam.se



Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Dec 14
Under 2019 förvärvade Aimo Park hela Q-Parks svenska verksamhet och blev därmed Nordens ledande parkeringsbolag. 

Om tjänsten: 

Du kommer vara en del av Aimo Parks servicecenter och ingå i ett team på 20 personer. I rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon samt mail. Dina dagar kommer bestå av att besvara och lösa inkommande kundärenden gällande Aimo Solutions hyrbilar, Aimo Parks app, felparkerade bilar samt göra felanmälningar och säkerställa att ärendet hanteras av rätt insats. 

Vem är du? 

Du som söker denna roll passar in på följande: 

· Brinner för kundservice och sätter alltid kunden i fokus 

· Du drivs av att jobba mot uppsatta mål 

· Du kan ha många bollar i luften och kan arbeta i flera olika system samtidigt 

· Du trivs i högt tempo och är stresstålig 

· Du är kommunikativ och en teamspelare 

· Gillar att hitta lösningar och presterar bäst i högt tempo 

Krav för tjänsten: 

· Gymnasieutbildning 

· God datorvana 

· Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift 

· Erfarenhet inom administrativt arbete/ service 

Start: Omgående 

Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning hos Kraftsam med inledande provanställning 

Lön: Enligt kollektivavtal 

Placering: Uppsala 

Arbetstider: Varierande schema, 40 h/vecka

Öppettider: Vardagar 06:30-20:00, Lördagar 07:30-19:00, Söndagar 11:00-19:00. Kontoret är öppet årets alla dagar

Aimo Park AB har ett samarbete med Kraftsam så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt. Vid frågor kontakta liza.diakova@kraftsam.se eller josefin.drakopoulou@kraftsam.se 

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Norsktalande kundtjänst

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jan 27
Om tjänsten

Vi söker en norsktalande medarbetare till vår kundtjänst. Här får du möjligheten att utveckla ditt kundbemötande i en snabbt växande startup-miljö där allas insats är viktiga. Housecars verksamhet är säsongsbetonad och så även behovet av kundtjänst. Tjänsten är därför från mars till oktober. Du kan jobba med detta från vårt kontor i Uppsala eller på distans enligt överenskommelse.

Dina arbetsuppgifter

Dina arbetsuppgifter kommer främst att bestå av att besvara ärenden från kunder via telefon, mail samt sociala medier. De vanligaste ärendena består av att hjälpa användarna med onboarding och bokningsrelaterade frågor. Du kommer att ingå i ett kundtjänstteam som löser problem tillsammans men där du har den primära kontakten med våra norsktalande användare.

Om Housecar

Housecar är en delningsplattform för husbilar och husvagnar där privatpersoner kan hyra ut sina fordon tryggt och enkelt. Housecar finns i Sverige, Norge och Finland. Läs mer om Housecar på https://housecar.se/

Din profil

Norska som modersmål samt goda kunskaper i engelska i såväl tal som skrift. Förstår du svenska väl är det ett plus.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med service.
God IT- och systemvana.


Övrig information

Start: Mars 2022

Omfattning: Heltid fram till oktober

Plats: Uppsala

Lön: Enligt överenskommelse

Ansökan 

Urval och intervjuer sker löpande tillträde är omgående så ansök snarast möjligt med CV och personligt brev där du kort beskriver varför du passar för tjänsten.

Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare på jack.lacotte@kraftsam.se



Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Nov 20
Under 2019 förvärvade Aimo Park hela Q-Parks svenska verksamhet och blev därmed Nordens ledande parkeringsbolag. 

Q-Park etablerade sig på den svenska marknaden genom sitt förvärv av Carpark 2009. Carpark i sin tur grundades 1959 och startade med en enda parkering – Hötorgets parkeringsgarage i centrala Stockholm. Under 1960-talet delade man anläggningen med ett antal sjölejon (ja, du läste rätt – sjölejon). Hötorgsgaraget finns fortfarande i vår portfölj men är nu garanterat fritt från sjölejon. 




Om tjänsten: 

Du kommer vara en del av Aimo Parks servicecenter och ingå i ett team på 20 personer. I rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon samt mail. Dina dagar kommer bestå av att besvara och lösa inkommande kundärenden gällande Aimo Solutions hyrbilar, Aimo Parks app, felparkerade bilar samt göra felanmälningar och säkerställa att ärendet hanteras av rätt insats. 




Vem är du? 

Du som söker denna roll passar in på följande: 

· Brinner för kundservice och sätter alltid kunden i fokus 

· Du drivs av att jobba mot uppsatta mål 

· Du kan ha många bollar i luften och kan arbeta i flera olika system samtidigt 

· Du trivs i högt tempo och är stresstålig 

· Du är kommunikativ och en teamspelare 

· Gillar att hitta lösningar och presterar bäst i högt tempo 




Krav för tjänsten: 

· Gymnasieutbildning 

· God datorvana 

· Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift 

· Erfarenhet inom administrativt arbete/ service 




Start: Omgående 

Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning hos Kraftsam med inledande provanställning 

Lön: Enligt kollektivavtal 

Placering: Uppsala 

Arbetstider: Varierande schema, 40 h/vecka

Öppettider: Vardagar 06:30-20:00, Lördagar 07:30-19:00, Söndagar 11:00-19:00. Kontoret är öppet årets alla dagar




Aimo Park AB har ett samarbete med Kraftsam så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt. Vid frågor kontakta liza.diakova@kraftsam.se eller josefin.drakopoulou@kraftsam.se 

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Säljchef

Key account manager
Läs mer Sep 14
Säljchef till Elite Hotels i Uppsala

Elite Hotels of Sweden är Sveriges största privatägda hotellkedja med över 40 kvalitetshotell från Malmö i söder till Kiruna i Norr. Varje Hotell har sin unika historia, så också våra medarbetare. Inom ramen för Elite Hotels värderingar finns det plats för stora mått av personlighet och improvisation. Att bo hos oss på Elite Hotels skall alltid vara något utöver att bara ta in på ett hotell. Vi vill sprida glädje och leverera en totalupplevelse, där känslan av tradition, kvalitet och flärd genomsyrar allt vi gör.

Elite Hotels är ett entreprenöriellt företag där vi värdesätter initiativförmåga, flexibilitet och en lösningsorienterad inställning. Hos oss behöver du både kunna ta initiativ och genomföra. 

För rätt kandidat väntar ett stimulerande och utmanande jobb i ett av Sveriges mest framgångsrika och expansiva hotellföretag.

Välkommen att utforska din nästa utmaning på Elite Hotels!

Att jobba som säljchef

Som säljchef kommer du att ansvara för att prospektera, boka möten, skicka offerter och skriva avtal. Därefter kommer man att förvalta nya, samt gamla kunder hos Elite Hotels. Fokuset kommer ligga hos dig som kandidat att ?vara kreativ i ditt sätt att jobba. Samhället börjat sakta men säkert öppna upp igen, vilket gör att fler bolag kommer börja jobba på resande fot. Din marknad kommer vara inom bygg och event-branschen. Vi kan erbjuda ett roligt och stimulerande arbete där den ena dagen inte är den andra lik. Du arbetar med allt från att hitta och utveckla affärer hos befintliga och helt nya kunder, utveckla partnersamarbeten, driva in direkta affärer, göra nykundsbearbetning samt större avtalsförhandlingar och upphandlingar. I denna roll ingår det inget personalansvar däremot kommer du att sitta med i Ledningsgruppen.

 Vem är du? 

Du som söker denna roll passar in på följande:

·       Du drivs av försäljning och tycker det är givande att jobba mot tydliga mål

·       Gedigen erfarenhet inom b2b-försäljning

·       Du trivs att arbeta med både telefon, fysiska möten och mot långsiktiga relationer

·       Strukturerad och förstår vikten av det administrativa arbetet

·       Ansvarstagande, långsiktig och en vilja att utvecklas inom nya områden

Körkort är ett krav för denna tjänst

Praktikaliteter:

·       Omfattning: 100% tillsvidare

·       Start: Omgående

·       Ort: Uppsala

·       Lön: Enligt överenskommelse

·    Sista ansökningsdag: Urval kommer ske löpande, vi rekommenderar därför att du inte väntar med din ansökan!

Rekryteringsprocessen hanteras av Kraftsam Rekrytering & Bemanning och Elite hotels önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Kraftsam.

Du söker med CV och personligt brev där du beskriver varför just du passar för tjänsten. För frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på Amir@kraftsam.se

Vi ser fram emot att höra från dig!

Elite Hotels AB har ett samarbete med Kraftsam R&B AB så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt. Vid frågor om tjänsten kontakta amir@kraftsam.se

Ansök nu

Säljchef

Key account manager
Läs mer Sep 8
Säljchef till Elite Hotels i Uppsala

Elite Hotels of Sweden är Sveriges största privatägda hotellkedja med över 40 kvalitetshotell från Malmö i söder till Kiruna i Norr. Varje Hotell har sin unika historia, så också våra medarbetare. Inom ramen för Elite Hotels värderingar finns det plats för stora mått av personlighet och improvisation. Att bo hos oss på Elite Hotels skall alltid vara något utöver att bara ta in på ett hotell. Vi vill sprida glädje och leverera en totalupplevelse, där känslan av tradition, kvalitet och flärd genomsyrar allt vi gör.

Elite Hotels är ett entreprenöriellt företag där vi värdesätter initiativförmåga, flexibilitet och en lösningsorienterad inställning. Hos oss behöver du både kunna ta initiativ och genomföra. 

För rätt kandidat väntar ett stimulerande och utmanande jobb i ett av Sveriges mest framgångsrika och expansiva hotellföretag.

Välkommen att utforska din nästa utmaning på Elite Hotels!

Att jobba som säljchef

Som säljchef kommer du att ansvara för att prospektera, boka möten, skicka offerter och skriva avtal. Därefter kommer man att förvalta nya, samt gamla kunder hos Elite Hotels. Fokuset kommer ligga hos dig som kandidat att ?vara kreativ i ditt sätt att jobba. Samhället börjat sakta men säkert öppna upp igen, vilket gör att fler bolag kommer börja jobba på resande fot. Din marknad kommer vara inom bygg och event-branschen. Vi kan erbjuda ett roligt och stimulerande arbete där den ena dagen inte är den andra lik. Du arbetar med allt från att hitta och utveckla affärer hos befintliga och helt nya kunder, utveckla partnersamarbeten, driva in direkta affärer, göra nykundsbearbetning samt större avtalsförhandlingar och upphandlingar. I denna roll ingår det inget personalansvar däremot kommer du att sitta med i Ledningsgruppen.

 Vem är du? 

Du som söker denna roll passar in på följande:

·       Du drivs av försäljning och tycker det är givande att jobba mot tydliga mål

·       Gedigen erfarenhet inom b2b-försäljning

·       Du trivs att arbeta med både telefon, fysiska möten och mot långsiktiga relationer

·       Strukturerad och förstår vikten av det administrativa arbetet

·       Ansvarstagande, långsiktig och en vilja att utvecklas inom nya områden

Körkort är ett krav för denna tjänst

Praktikaliteter:

·       Omfattning: 100% tillsvidare

·       Start: Omgående

·       Ort: Uppsala

·       Lön: Enligt överenskommelse

·    Sista ansökningsdag: Urval kommer ske löpande, vi rekommenderar därför att du inte väntar med din ansökan!

Rekryteringsprocessen hanteras av Kraftsam Rekrytering & Bemanning och Elite hotels önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Kraftsam.

Du söker med CV och personligt brev där du beskriver varför just du passar för tjänsten. För frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på Amir@kraftsam.se

Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu